و قسم به دی آن زمان که متولد می‌شوی

آقای هم‌کلاسی پیام فرستاد که بیا بیرون کارت دارم. رفتم سالنِ اصلیِ کتابخونه. ایامِ امتحانات می‌ریم اونجا درس می‌خونیم. کلاً رفتارهاش مشکوک شده بود. گفت باید باهات حرف بزنم بریم بیرون :| گفتم سرده خب همین‌جا بگو! اصرار کرد که باید حتماً بریم توی محوطه. خلاصه که رفتیم بیرون و منم در حالِ لرزیدن بودم اوشون هم که هیچی نمی‌گفت فقط خیلی ریز می‌خندید :| کم‌کم داشتم عصبانی می‌شدم که یهو بچه‌ها رو با کیک دیدم. آهنگ پخش شد. آقای هم‌کلاسی شروع کرد به دست زدن و بعد کلِ محوطه پر از صدای جیغ و تولدت مبارک شد. منم که شوکه شده بودم فقط نگاه می‌کردم. مهلا و نسترن رو محکم بغل کردم و بعد آقای هم‌کلاسی کیک رو گرفت جلوم گفت آرزو کن. آرزو کردم و بعد شمع‌ها رو فوت. یهو مهلا از کنارِ کیک خامه برداشت کشید روی صورتم. منم که جیغ و نه نه تو رو خدا خواهش می‌کنم ولی خب کلِ صورتم کیکی شد. بعد همه خامه برداشتیم می‌کشیدیم روی صورتِ هم. و نهایتاً همون‌طور کثیف و پلشت با دست کیک خوردیم. بعد آقای هم‌کلاسی هجوم برد سمتِ برف‌های باقیمونده‌ی چند روزِ پیش که اتفاقاً کم هم نبودن و رسماً جنگ شروع شد. کلی گوله برف سمتِ هم پرتاب کردیم اونقدر همه چی قاطی شد که مهلا می‌گفت نسترن داری خودی رو می‌زنی! :))) بعد که صورتمون رو شستیم نوبت به کادوها رسید. دونه‌دونه که باز می‌کردم می‌فهمیدم چقدر خوبه که اونقدر توی روابطمون جلو رفتیم که من براشون مثلِ یه کتابِ بازم. که دقیقاً می‌دونن چطوری خوشحالم کنن، چی دوست دارم و چکار کنن که سندِ قلبم رو واسه همیشه بزنم به نامشون. اما این پایانِ ماجرا نبود.

رسیدم خوابگاه. روی تختم نشستم داشتم جزوه‌هام رو مرتب می‌کردم که یهو هم‌اتاقی‌هام با کیک و برف شادی اومدن داخل‌. اونقدر روی صورت و کلِ بدنم برف شادی ریختن که رسماً محو شدم. کلی خندیدیم. دوباره کیک. دوباره خندیدن‌های از تهِ دل. دوباره احساسِ خوشحالیِ عمیق. دوباره دیوونه‌بازی اما به سبکِ خودمون.

و اما امروز. قراره برم حرم. و خب تهِ تهِ خوشبختی مگه چیزی بالاتر از اینه؟! فقط می‌تونم بگم خدایا خیلی شکرت که هستی و شکرت که دارمت و دارمش و دارمشون.

 

کوفت بوق بوق بوق:|

منم کادو میخوم:|

خاک، این پسرای هکلاسی ما بی بخارن ته تهش بخوان بهت تقلب برسونن که اونم برعکس میرسونن:|

 

 

حرم رفتی برام دعا کن:)

سمیرا :)))
تو فقط بیا مشهد :))
پسرای ما هم جواب می‌خوان ولی جواب نمی‌دن :|


حتماً عزیزم ^_^
پنجشنبه ۲۶ دی ۹۸ , ۱۲:۲۵ حـــــ ـمــیـد

تولدتون خیلی خیلی مبارک :))

خیلی خیلی ممنون :))
پنجشنبه ۲۶ دی ۹۸ , ۱۲:۳۱ پلڪــــ شیشـہ اے

مبااااااااااااارکه. عمیقا خوشحالم از خنده و خوشحالیت. :*

خیلی خیلی خیلی ممنونم ^_^

چقده خوب((:

 

تنتون سالم، دلتون خوش، تولدتون مبارک

خیلی ممنونم :)

سلام 

تولدتون مبارک

سلام و درود
ممنونم :)

میشه وب سایت منم توی پیونده سایت ثبت کنی

:)

تولدت مبارک حوا خانوم بهترینهارو برات آرزو میکنم:)

تا باشه از این تولدها باشه:)

حرم که میری مارو فراموش نکن التماس دعا

خیلی ممنونم :)
(:
محتاجیم به دعا

مبارکه:-):-)

ممنونم :)
پنجشنبه ۲۶ دی ۹۸ , ۱۴:۱۶ انشا برای تمامی پایه های تحصیلی

سلام

خیلی خوب بود.

سلام :)

خیلی مبارک 

ایشاالله همیشه شاد باشی 

خیلی ممنونم :)
(:

تولدتون مبــــــــــــــــ🌹🎁🎁🎂🎂🎂🎁🎁🌹ـــــــــــــــارک.

...

+ منم مثل شما دی ماهی هستم.

ممنونم :)

+ خیلی هم عالی :)

تولدت رو تو تقویمم علامت زده بودم. ولی متاسفانه اونقدر این روزا شلوغ بودم که نگاه تقویم هم نکردم. خلاصه ببخشید دیر شد.

تولدت مبارک حوا جان ان شالله همیشه خوشی و شادی از سر و روت بباره.

 

خیلی ممنونم از لطفتون ^_^

مبارک باشه چه پست خوبی. 

من هیچ وقت با هیچ کسی به این اندازه نتونستم صمیمی بشم. باید جالب باشه

خیلی ممنونم :)
حسِ خیلی خوبی داره.

مبارکا باد و از این حرفا....

:))

می‌اومدین دانشکده کشاورزی، رسماً میدون جنگ بود!

لازم به ذکره که تیربارچی اونجا بودم، همه رو می‌بستم به گلوله‌ی برف. :)

ممنونم :)

دوره :| هوا هم که سرد :))

تولدت مبارک حوای عزیزممممممم

 

 

خیلی ممنونم مهربون ^_^

تولدت مبارک حوا :*

خیلی ممنونم ^_^

تولدتون خیلی خیلی مبارک  : ))

همه ی روزاتون همینقدر شاد و جذاب 🍀❤

 

+واسه ی منم توی حرم دعا کنید  : ))

++اونقد دلم برای حرم تنگ شده  : )

خیلی خیلی ممنونم :)
(:

+ چشم :)
++ ان‌شاءالله به زودی نصیبتون بشه :)

تولدت مبااارک:))

عاقا منم ازین جو دوستا و احوالا میخام*_*

ممنونم :))
من دوستت بشم؟! ^_^

مبارکا باشد

ایشالا که خدا به طول و عرض عمرتون برکت بده

 

ما که سال به سال فقط بانک و همراه اول تولدمو رو تبریک می‌گه بهمون

باز خوشا به حال شما

 

:(:

ممنونم :)

(:

عجب سورپرایزی :)

تولدتون بسی بسیار مبارک :)))

فقط سوال شد چند دی تولدتون بود؟

:)
خیلی ممنونم :)
۲۶ دی

تولدت خیلییی مبارک:))))

خیلی قلب قلبی شدم آخه چند ساله نه تولد گرفتم نه کادو:/

خیلی ممنونم :))
عزیزِ دلم :)

مبارک عزیزم 😊😊💙💙💙

خیلی ممنونم مهربون جان ^___^

چقدر خوب که این‌قدر هم‌کلاسی‌های خوبی داری :))

تولدت خیلی خیلی مبارک. امیدوارم روزها و خاطرات خوبی برات رقم بخوره در سن جدید :) :*

(:
خیلی خیلی ممنونم رفیقِ خوشگلم ^_^

مبارکه ! 

خدا همه ی پسرا رو به راه راست هدایت کنه !

تشکر :)

سلام
تبریک میگم .

سلام و درود
ممنونم :)

ای جوووووووووووون دلم که😍😍😍

تولدت مبارک.🌼🌹🌼 به به دلم کیک خواست، دلم تولد خواست، دلم دانشگاه خواست، دلم اون دوستای خُل و چلمو خواست. :)

^_____^
خیلی ممنونم عزیزم :)) دلِ منم یه روزی برای همه‌ی این چیزها تنگ می‌شه.

سلامو منم اولین پست از وبلاگتون رو خوندم. تولدتون مبارک باشه

سلام
:)

تولدت خیلی مبارک حوا جان زندگیت پر از سوپرایز ها و شادی های قشنگ و یهویی و حال دلت همیشه خوش♡ (:

حرم که میری برای آرامشم دعا کن...

خیلی ممنونم :)

ان‌شاءالله خدا دلِ همه‌مون رو آروم کنه.

تولدتون مبارک (((:

سپاسِ فراوان :))

سلام

تولدتون مبارک

انشاءالله خدا پای تموم خواسته های قشنگتون مهر اجابت بزنه و همیشه لبخند به لب و موفق باشید

سلام و درود
ممنونم :)
(:

تولدتون مبارک باشه

الدی

والتولدتون توش

ولبقیه شو بلد نیستم

ممنونم :))

سلام

مبارک باشه تولدتون :) اصل تولد همینه.

سلام و درود
خیلی ممنونم :)

مبارکتون باشه :گل

خیلی ممنون :)

جاعان عاره *_*

خب پس بیا بغلم :))

تولد حوا بانوی بیان مبارک :)

+لازمه که بگم شیرینی؟ :| :))

خیلی ممنونم :)
+ تموم شد که :| :))
يكشنبه ۲۹ دی ۹۸ , ۰۸:۱۲ مصطفی فتاحی اردکانی

یادمه اولین جشن تولد رو هم کلاسی ها برای من گرفتن
هر ساله هم با شدت متفاوت ادامه داشت.
تا زمان فارغ التحصیلی 
خیلی فاز بدی بود اولین تولدم بعد فارغ التحصیلی حتی پیام تبریک هم نداشتم

واسه همین دوست ندارم این ایام تموم بشه.

😍

(:

دانشگاه ما پسر نداشت :l

:)

من ۲۶ امتحانم تموم شد و مسافر بودم همون روز سمت مشهد، کاش یادم بود که تولدته و می دیدمت، ولی بازم شرمنده‌ام ،این امتحانات و برگشتن به خونه حواس برای ادم نمیذاره‌

خلاصه که با تاخیر تولدت مبارک دختر دی :**

الهی هزار ساله بشی با تن سلامت و دل شاد و ارزوهای برآورده شده :**

چقدر حیف شد :((

خیلی ممنونم عزیزم :))
^_^
سه شنبه ۱ بهمن ۹۸ , ۰۰:۲۱ پاسخجو | پاسخگوی سوالات شما

سلام سایت پاسخجو فعالیت رسمی خود را آغاز نمود. شما میتوانید سوالات خود را در سایت مطرح کنید و یا به سوالات دبگران پاسخ دهید. همچنین امکان کسب درآمد از طریق پاسخگویی به سوالات نیز فراهم می باشد. 

سلام :)

وب سایت خیلی خوبی دار میشه اصل بدی

:/

هوووو تووولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک....نانای نای نانانای نای....نانای نای نانانای نااای......💜💜💜💜💜😍😍😍😍😍😍😍🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🍰🍰🍰🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🎆🎇🎆✨🎆🎆✨🎇🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

عزیزم ^______^
بدو بیا بغلم :))

چه جالب. 

امروز یه دوستی از صبح فقط داره استوری بقیه رو تگ میکنه که تولدش رو تبریک گفتن. تولد خوبیش به این گرم بودنس نه از صبح تا شب بری توی لاکت و استوری جواب بدی.

این حال خوب رو برای همه ارزو میکنم.

موفق باشید.

وبلاگ خوبی دارین گاهی میخونم اما امروز گفتم یه کامنتم بنویسم براتون.

موفق باشید

:)

سلامت باشید.

مبارک بااااشه :))))

ممنونم مهربون :))

احوال شما حوا بانو ؟ ^_^

الحمدلله خوبم :) شما چطوری؟! ^_^

مبارکههه

خیلی ممنونم :)

چرا جواب نمیدی؟

اصل چیه :|

ممنون عزیزم شکر خدا خوبم 

دلم تنگ شده بود اومدم وبت ^_^

فدای تو مهربون ^_^

شما فوق العاده هستید. 🌹

-

آژانس دیجیتال ایتروز مجری و مشاور پیاده سازی و گسترش کسب و کارها در فضای مجازی برای افزایش فروش و بازدید خدمات توسط طراحی سایت، تجارت الکترونیک، دیجیتال مارکتینگ، توسعه وب، سئو و طراحی اپلیکیشن.

:)

اصل یعنی کجای هستی اسمت چیه چند سالته فهمیدی؟

می‌دونم

تبریک

تولدتون مبارک (البته تاخیر منو ببخشید) :)

آرزومند بهترین ها هستم برای شما، و انشالله این دوستی های قشنگ سالیان سال ادامه داشته باشه و لبخند به روی شما بیاره :)

شما مجاورها یه رسالتی دارید که به وقت زیارت برای ما روسیاه ها دعا کنید :))، به آقا بگید هنوزم نمیخوای طلب کنی این بنده خدا رو؟ بهش بگید؛ میگه هفت سال هم داره میگذره ها!

ببخشید وسط تبریک و حال خوبتون بجای کادو دادن زحمت میدیم!

 

+ به مناسبت تولدتون این متن که نوشته من هم نیست (بخشیدن از کیسه خلیفه) تقدیم به شما :)

پرسیدند دردت؟

گفت حوا،

گفتند تن تو از سنگ است می آزاریش،

گفت چاره؟

گفتند ذبح غرور و عرض نیاز.

نشست کنار رود ، به زمزمه نام حوا . تلخ و طولانی گریست . جانش از سنگ بودن زدوده شد ، همه از غرور و صلابت هرچه داشت سپرد به دست نوازشگر رود تا ببرد به دوردست . بعد ، کنار رودخانه نشست ، سر بر زانو ، به انتظار زوال . تنهای خالق از بالا نگاهش می کرد ، و جانش می سوخت از تماشای تنهایی مخلوق . دمی پیش از پایان بود ، و اوج نحیفی آدم . رود و دشت و ماه و خورشید و باد با چشمهای سرخ نگران ، مهیای انهدام آدم ، آدمِ تنهای بی غرور بی پناه . باران بارید ، به ناگاه . باران بارید ، برای قرون طولانی . و بعد ، دوباره خورشید آمد ، و همه دیدند دو دست کوچک امن خلق شده اند ، برای نوازش آدم . دنیا آسود ، چشمانش را بست ، و لبخند زد . خداوند ، تن داده به تنهاترین تنها بودن ، عشق را می آفرید برای آدم ، لابلای گریه و باران . عشق را می آفرید در هیات حوا ، و خوب می دانست به آدم بعد از این سخت تر خواهد گذشت...

که هرجا عشق هست حوا هست ، و هرجا حوا هست فراق هست ، و دوری هست ، و حوا شوکران عسل پوش است ، که بنوشی و تمام شوی ...

خیلی ممنونم :)
شما هم تأخیر من رو واسه جواب دادن ببخشید.
ان‌شاءالله خیلی زود بیاید بگید راهیِ مشهدم :))
لایق باشم دعاتون می‌کنم همیشه.

+ خیلی خیلی ممنونم از لطفتون ^_^
خیلی زحمت کشیدید :)

اگه میدونی پس اصل بده

:/

تولدتون مبارک سرکار خانم

مچکرم

:/

:)

:(

 

:|

تولد مبارک

ممنون

سلام وقت بخیر.مطالبتون خیلی عالیه.

میشه با هم تبادل لینک داشته باشیم؟

سلام :)
خیر

حیف از تبریک تولد و عید و عروسی و این چیزا خوشم نمیاد وگرنه تبریک میگفتم :/
فقط برات آرزوهای خوب میکنم.

خیلی هم جذاب ^_^
ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan