نامه‌ی ششم

زمین از طوافِ خورشید دست کشیده. عقربه‌ها تکون نمی‌خورن. ماه تکه‌تکه شده. می‌شنوی صدای شیونِ آسمونِ رنگ‌پریده رو؟! جنگل تبر به دست شده. درخت‌ها نفس نمی‌کشن. دریا طغیان کرده. ماهی‌ها یکی یکی ساحل رو به آغوش می‌کشن. می‌شنوی صدای سکونِ سقوطِ طبیعت رو؟! همه‌ی سی و دو حرف به صف شدن. دونه‌ دونه گردن زده می‌شن. می‌شنوی صدای لال شدنم و قتلِ عامِ همه‌ی این کلمه‌ها رو؟! «تو» درد می‌کشی. چشم‌هام سراسر بارونِ زمستون می‌شن. می‌بینی حالِ بدت چطوری بهم می‌زنه نظمِ جهانِ خلقت رو؟!

 

+ بخاطرِ من نه، بخاطرِ حالِ خوبِ یه دنیا خوب باش.

 

پنجشنبه ۹ آبان ۹۸ , ۰۱:۴۷ جادوگر قبیله [ستوده] ••

چه خوب بودد 

خوب خوندی عزیزم :)
پنجشنبه ۹ آبان ۹۸ , ۰۲:۳۵ گیل تیک گیلا رشت

جالب بود . مممنونم عزیز

:)

سلام

این نیم فاصله رو یادم رفته؟ چکار باید بکنیم بشه نیم فاصله؟

اینایی که نوشتید یاد اون شعره میفته کک به تنور، مورچه خاک به سر چرا خاک به سر؟ متاسفانه همینشو بلدم!:)

والا من در مسائل خصوصی تون خیلی وارد نمیشم ولی اگر کمکی از دست من بر میاد که بتونه خوب بشه و ماه تیکه تیکه نشه و زمین طوافشو قطع نکنه، بجای شیش تا نامه نوشتن بگید من بطور مسالمت آمیز شاید بتونم حلش کنم!

برای حل مسالمت امیز این دو تا لازمه:

1- آدرس طرف

2- شماره تلفن طرف

ستاد مبارزه با بی نظمی کهکشان هستی!:)

سلام و درود
سرچ بنمایید :)
نشنیدم :|

:)))
از دستِ شما :)))

سلام عزیزم 

 

مثل همیشه عالی 

سلام عزیزِ دلم ^_^

:)

دنیا را بردی همراهت به نابودی

دنیا غم شد مگر تو چند نفر بودی

؟!

آخی ، چه قدر احساسی و زیبا 

نگاهت زیباست :)

غیر از تحسین قلمتون نمیدونم چی بگم فقط امیدوارم همیشه شاد باشید :) 

خیلی ممنونم :)

عالی بود حس غریبی به آدم دست میده موفق باشید.

سلامت باشید :)

خیلی قشنگ بود ^_^

نگاهتون زیباست :)

بخاطر حال خوب یه دنیا خوب باش :)

جمله قشنگیه... :)

:)

چقدراینجاعالیه
دلم میخوادیه روزبشینم ازاولین پست تاهمینجا کلشو کلمه به کلمشو دقیق بخونم

❤️ادمو افسون میکنه نوشته هاتون

ادم هی میگه یه ذره دیگه بخونم یه ذره دیگه
سربلند میکنی میبینی مدت زیادیه غرق شده درنوشته هاتون
عالی❤️

عزیزم ^_^
لطف داری مهربون :)

سلام

زیبا و ناب

سلام
:)

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

 

عزاداری هاتون قبول

ایام بر شما مبارک

 

عرض کنم که :

"چشمانم بالا و پائین می شود...می بینی این دو دو زدنش را؟مخم تاب بر میدارد..می شنوی این صدای قیژقیژ تابش را؟ "تو" می نویسی. مغزم سراسر هنگ می کند. می بینی نوعِ نوشتنت، چطوری ما را گیج می کند؟

 

+بخاطرِ من نه، بخاطرِ تمام دو زاری کج ها، خوب بنویس(لبخند)"

 

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

یا علی

سلام و درود

همچنین
:)

درود بر شما :)))

+ بد نوشتم مگه؟! :)

خیلی ممنونم. همچنین.
علی یارتون
جمعه ۱۰ آبان ۹۸ , ۱۳:۱۳ میم ح میم دال

یعنی قرابت معنایی نداشت؟حس کردم داره

شما؟!

به خاطر حال خوب یک دنیا خوب باش خیلی زیبا بود

 

اگر ویزا یا بلیط خواستین حتما به وبسیت من هم سر بزنید ممنون میشم

www.tripvisa.ir

:)

++ راستی ؛ چرا دعای 23 صحیفه سجادیه را اصرار و استمرار پی گیری و دنبال نمی کنی.

پیامبر(ص) فرمود: هرگز از دعا کردن خسته نشوید و دست برندارید.

++ چکار کنم دقیقاً؟!

متن نوشته زیبایی بود موفق باشید

ممنون

واقعا زیبا بود همیشه از مطالبتون لذت میبرم بی تعارف

لطف کنید به وبسایت و وبلاگ من هم سری بزنید ممنون میشم

tripvisa.ir

 

لطف دارید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan