نامه‌ی چهارم

مهلا می‌گه هر وقت با وجودِ همه‌ی فاصله‌ها، یهو بدونِ اینکه بفهمی چرا، حالت بد شد، که این حالِ بد بخاطرِ بد بودنِ حالش باشه، یعنی این دوست داشتن جنسش فرق می‌کنه.
منم می‌گم هر وقت برسی به جایی از زندگی که ببینی با همه‌ی دلخوری‌های نه از عمقِ وجود، قهر و آشتی‌هایی که بوی شیطنت می‌ده، دعواهای الکی و کل‌کل‌هایی که تهش لبخنده، هم‌چنان اسمش ضربانِ قلبت رو بالا می‌بره، یعنی جات گوشه‌ی دنجِ قلبمه! حالا هی تو فاصله بگیر.
لبخند بزن عزیزم. از اون لبخندهای واگیردار. منم که مستعدِ بیماری! بذار واسه چند لحظه هم که شده، فارغ از همه‌‌ی بازی‌های آدم‌های کوکیِ این دنیای خاکستری، حالمون خوب باشه. اونقدر خوب که عقربه‌ها سکته کنن. که خورشید فلج بشه و طلوع نکنه. که ماه میخکوب بشه و بهمون زل بزنه. که جدا از همه‌ی مرزبندی‌ها و تقسیم‌بندی‌ها، فارغ از اینکه کجای زندگیتم و کجای زندگیشی و چرا و چطور و کی و کجا، آروم چشمامون رو ببندیم و به همین حالِ متوقف شده فکر کنیم. که از کلِ دنیای به این بزرگی، سهم من «توِ» من هست و سهم «تو»، منِ «تو».

 

 

^_^

:)
جمعه ۳ آبان ۹۸ , ۲۳:۰۹ ح م کامران نیرومند

سلام ای دچار خوب 

سلام
بله؟!

لبخند های واگیر دار و... قشنگ بود واقعا درد دل زیبایی بود

 

لطفا به وبلاگ و وبسایت من هم سر بزنید

www.chartertour.blog.ir

www.tripvisa.ir

قشنگ خوندید :)

سلام حوا جان

زندگیت لبریز از عشق و شادی باشه :)))

 

سلام عزیزم
ممنونم ^_^

عاشقیا !!!!!!!

جرمه؟!

جرم نیست دیونگیه !

منم عاقل نیستم! :)

به نظر نمیاد این ، اون دیوونگیِ عاقلانه باشه

همیشه قرار نیست همه چی اونطوری باشه که به نظر میاد.

اینا رو خودشم میخونه ؟🤔 همو که براش مینویسی

بله

امیدوارم همیشه شاد و راضی باشی جانم :*

همچنین فرشته‌‌ی مهربونم ^_^

سلام  ^_^ 

چقد قشنگه این نامه هاتون خوش به حال کسی که براش می نویسید^_^

سلام و درود :)
نگاهتون زیباست :)

:)

عشق و عاشقیتون مستدام :)) و منجر به خوشبختی ^_^

امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشید :)

حرم رفتین التماس دعا :))))

خیلی ممنونم :)
تشکر :)
چشم حتماً. محتاجیم به دعا :)

لبخندت را فراموش نکن .

کلاه می تواند از یادت برود.

دستکش، دفترچه تلفنت، هر آن چیزی که باید به دنبالش بگردی.

اگر می خواهی بمانی، لبخندت را فراموش نکن.

حق داری زاد روزم را از یاد ببری و دلیل اولین دعوایمان اما اگر می خواهی بمانی آه نکش، لبخند بزن، بمان. 

چقدر قشنگ :)
شنبه ۴ آبان ۹۸ , ۱۴:۴۶ جادوگر قبیله [ستوده] ••

جهان با همه ی عظمتش دربرابر عشق حقیره حوا 

به حدی که نیچه با اون حجم از فلسفه گویی و این داستانا دربرابر عشق زانو زد :) 

 

درسته :) درکِ عظمتِ عشق هم کارِ هر کسی نیست. سخته.

یکی نداریم اینجوری برامون بنویسه...

اهنگ از اونهاس که دوست دارم سوار اتوبوس بشم و وقتی از پنجره به بیرون نگاه می کنم گوش کنم.

شاید هست و می‌نویسه شما خبر ندارید :)
این آهنگ از اون جذاب‌های آروم و حال‌خوب‌کنه. حتی وقتی وسطِ شلوغی و دود قدم می‌زنی‌.
شنبه ۴ آبان ۹۸ , ۱۷:۴۶ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌

عاقا نمیدونم چرا این مطلبتو نمیتونم بفهمم، نقطه و کاما و اینا گمونم بخواد

اتفاقاً واسه راحت‌تر خونده شدنش سعی کردم از علائمِ نگارشی با دقتِ بیشتری استفاده کنم. ببخشید که هم‌چنان نامفهمومه عزیزم :)

بههه خییلییی قشنگ بوددد ، عالی بود ....

♥_♥

نگاهت زیباست :)

حال دلت خوش باشه ایشالا حوا بانو :)

+یه هفتس روی این تِرَک قفلم D:

خیلی ممنونم :)
+ منم :))

منم که مستعد بیماری ... عجب چیزی گفتین :))))

...من عاشق تنهایی ام تنها بشم اما تو باشی...

:)
يكشنبه ۵ آبان ۹۸ , ۱۹:۳۰ خرید محصولات زناشویی

ممنون پست زیبایی بود 

:)
يكشنبه ۸ دی ۹۸ , ۱۶:۲۵ تبلیغات رایگان

مطلب خوبی بود

موفق باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan