از نهادِ رهبری تا مسابقه و تولدِ دخترم

۱.

و دوباره همون خانمِ مهربون از دفترِ نهادِ رهبری اومدن سراغم و خواستن چهارشنبه‌ی هفته‌ی آینده بعد از کلاس برم فلان جا :| جالب اینجاست که فرداش هم توی دانشکده دوباره دیدمشون و گفتن یادت نره. امروز هم ازم پرسیدن عصر دانشکده‌ام یا نه که گفتم آره و خب گفتن چقدر خوب منم میام :| خدا عاقبتمون رو بخیر کنه فقط.


۲.

چند وقتی هست که به پیشنهادِ آقا داداش Quize of Kings نصب کردم. سرگرمیِ خوبیه اطلاعاتِ عمومی رو هم می‌بره بالا و خب مثلِ هر جای دیگه‌ای آدم‌های مریض و مزاحم هم داره. دو شبِ پیش رفیق جان گفت دانشگاه می‌خواد مسابقه برگزار کنه و تیمِ بسیج دنبالِ یه حرفه‌ای می‌گرده منم تو رو گفتم جایزه هم نصف نصف :| خلاصه که دعا کنید ببریم :)


۳.

سه سالِ پیش همچین روزی همچین ساعت‌هایی اینجا ( بخونید دخترم ) متولد شد. اگه امروز تقریباً توی هر استانی حداقل یه دوستِ مهربون دارم، اگه وقتایی که مشکلی دارم رفقایی دارم که نگرانم می‌شن و حالم رو می‌پرسن و دعام می‌کنن و اگه و اگه و اگه... همه بخاطرِ وجودِ اینجاست. تولدش خیلی مبارک. دختر کوچولوی من :)


+ وی پس از خواندنِ پستِ آقا سید جواد پیرامونِ روزانه‌نویسی و نقد و نکوهشِ آن پستِ خود را نوشت!


+ حرفِ دل به عبارتی:


سلام :)
مبارکهه تولدش
عمرش زیاد و پربرکت ان شاءالله

روز شمام مبارک
تولد خودت که کیک ندادی حوا بانو الان چی؟
سلام و درود
تشکر می‌کنه :)

ممنونم روزِ شما هم مبارک :)
دادم :|
تولد وبتون مبارک .
تشکر :)
از شماره یک بیشتر برامون بگو بعدا :))

تولدت گل‌دخترت مبارک🌹
سرش را به میز می‌کوبد :| :))

ممنون ^_^
نخیرم گفتین الان امکانش نیس درست کنم .
خب الآنم امکانش نیست شرایط تغییری نکرده :|
سلام حوا بانو جان.
از قسمت ۱ برامون بعدا تعریف کن،فقط محض خنده.....اخه این چه حرکتیه وااقعااا🙄
تولدش مباااارک....
امید به اینکه تولدهای بعدش رو هم جنش بگیری و ما باشیم و باهم دست بزنیم و تولد تولد بخونیم...💖💕💜💚🧡💛❤
سلام عزیزم
باشه :)))
قربانت ^_^
ان‌شاءالله :))
اینجا که تولدش مبارک. هیچ.
اون مورد اول،
بعدا بگو بقیه ش چی شد... 😊


باشه :))
پس دوتا کیک طلب ما :|
چرا دو تا؟! :|
😃😃
به به..
تولد دخترت مبارک😊
ممنون خاله سمیرا :| ^_^
تولد خودتون و دخترتون :|
شما مگه تولدِ خودتون و پسرتون به من شیرینی دادید؟! :|
تولدش مبااارک 😍
عزیزم ^_^
من کیک دادم تصویرشم موجوده :|
منم دادم ولی تصویرش موجود نیست :|
به سلامتی 
تولد دخترت مبارک:))
انشا الله صد سال زنده باشه.
سلامت باشی عزیزم
((:
قربانت
خودت اعتراف کردی که موجود نبوده :|
خب حالا حرفم رو پس می‌گیرم :|
:|:)

نخواستیم بابا
احسنت
دیگه با من بحث نکنید هیچ وقت :| :))
البته طلبم پابرجاست
فعلا قصد مطالبه ندارم :| :)
مثلاً اگه داشته باشید چه می‌کنید؟! :| :))
تولدش مبارک :) 
(:
 سلام مبارک باشه تولد وبتون :)
اون عزیزان نهاد چقدر مصمم هستن. اگه همینقدرم برای مبارزه با فساد و رانت و تبعیض مصمم بودن ایران بهشت فاضله بود :)
سلام و درود
ممنونم :)
موافقم به شدت :|
از مراجع ذیصلاح اقدام میکنم زیرا که حق گرفتنی ست :| :))
برید اقدام کنید. منم براتون آرزوی موفقیت می‌کنم :| :))
مبارکت باشه. ده سالگی شو جشن بگیری 😍

ممنون :)
ان شاءالله که هر چی پیش اومده خیره.


تولدش مبارک این دختر ملوس و ناز. :))
دوست خوب توی هر استان رو خوب اومدی. منم خیلی حس و حال خوبی دارم بابت آدمهای خوبی که این جا باهاشون آشنا شدم. مجازی حقیقی
ان‌شاءالله که خواستِ خدا و خواستِ دل یکی بشه :)

قربانِ شما ^_^
(:
۱. خدا عاقبتتون رو بخیر کنه :)
۲. کوییز بازی خوبیه، من خیلی وقته دارم، البته چند ماهه خیلی کم بازی میکنم.
انشالله که در این مسابقه موفق و پیروز باشید..
۳. اگه اشتباه نکنم تولد این وبلاگه، انشالله سالیان سال سلامت باشید و بنویسید و ما هم از خواندن شما بذت ببریم..
با آرزوی بهترین ها :)
۱. سپاس :)
۲. خوبه اما اگه امکانِ چت نبود دیگه عالی می‌شد.
۳. بله همینطوره. مچکرم
:)
نهاد رهبری ...
امیدوارم مسابقه رو خوب بدین
:)
ایشالا که تو مسابقه موفق باشین جایزه ش رو هم بدین واسه سیل زده ها:)
تولد گل دخترتون مبارک باشه ، ایشالا که همیشه از خوشیا بنویسین
اون رو اگه بردم قراره بدم به یه آقای مسن و خیلی مهربون که کنارِ ایستگاهِ مترو دستمال کاغذی می‌فروشه :)
ممنونم :)
بهتره تصمیمتونو بگیرید. اینکه آدم یه تصمیم بگیره حتی اشتباه باشه نشون میده داره هدفمند کار می کنه و آینده اش براش اهمیت داره. ( محمد یکی باید به خودت بگه :|)
خانم محترم شما میل به ازدواج دارید؟ ( محمد فضولی نکن :|)
حرفتون صحیحه فقط من نفهمیدم چه تصمیمی باید بگیرم که نگرفتم :| ( می‌خواید من بهتون بگم؟! )
اگه طرفِ مقابل کسی باشه که باید، حتماً چرا که نه :)
تولد دختر خوشکلتون مباااارک...
ممنونم :)
عجب این کیه دنبالتونه؟

تولدش مبارک :)
ماجراش رو گفتم توی چند پستِ قبل. عنوانش هم اینه:
وقتی نهادِ رهبری واردِ عمل می‌شود

ممنون :)
 دلم میخواد بشینم چندین بار دیالوگ شما و جناب قدح رو بخونم. سه سالگیتون مبارک
بخونید راحت باشید :| :))
ممنونم
سلام تولدش مبارک ...
فکر کنم آخرش نهاد رهبری دستهاتو تا زیر بغل میزاره تو پوست گردو
سلام عزیزم
ممنونم :)
نمی‌ذارم همچین اتفاقی بیفته :|
مبارکه تولد وبلاگتون
مچکرم :)
سد جواد الان میاد تبیین میکنه شمارو که روزانه ننویسی
نه بابا ایشون با ما کاری ندارن.
تولدشمبارک باشه 
و بمونهبای سا های سال و م بخونیم نوشته هاتونو و لذت ببریم.
ممنونم :)
به نهاد بگو بابا من قصد ادامه تحصیل دارم، ولم کنین. چه گیری بهت دادن. دیگه دارم غیرتی‌ می‌شم:))
یه مدت معتاد کوییز اف کینز بودم، باحاله :))
تولدت دخترت مبارک فرزندم، صدوبیست‌سالگیش رو جشن بگیری ^_^
امروز همون خانم رو توی دانشکده دیدم آروم رد شدم رفتم که من رو نبینه :|
خیلی خوبه :))
می‌گه: ممنون خاله جونم ^_^
تولد دختر نازتون مبارک باشه...انشاله به سلامتی...خیلی وبلاگ خوبی دارین...امیدوارم موفق باشید
سلامت باشید :)
اینا تا تو رو شوهر ندن ول کنت نیستن،از من گفتن :))

منم قبلا بازی میکردم، ولی بعد یه مدت حذف کردم تا وابسته نشم ، البته اطلاعات عمومیم هم نشون میداد خیلی خوب نیست :|

تولدتش مبارک :)

کیه که شوهر کنه :| والا :))

آره وابستگی میاره. عزیزم :)

ممنونم ^_^
سلام.مبارکه.
منم چند روز پیش تولد وبلاگم بود 
سلام عزیزم
ممنون :)
آخی ^_^
سلام
تولد دختر کوچولوتون مبارک باشه
خدا شما رو حفظ کنه:)
سلام و درود
ممنونم عمو استاد :| دخترم می‌گه :))
من رو چرا؟!
دخترتون چه زود با من فامیل شد:)
امیدوارم همیشه حالتون مثل امشب سرجور باشه
ناراحتید خدا حفظتون میکنه؟ حفظتون نکنع؟
پاسخ کامنت قبلی شاهم این بود بمن:)
روابط عمومیش قوی هست :))
چطور باشه؟!
شما رو واسه کامنت های خیلی متفاوت و جذابتون. من چرا باید حفظ بشم آخه؟!
تولد دخترت مبارک بانو جان 💐
 الان دیگه بزرگ شده و حرفی های خوبی برای گفتن داره.....
ممنونم ^_^
زود بزرگ شد...
خدا حفظش کنه
همیشه خوب و عالی
واقعا کامنتهام متفاوت و جذابن؟ تا حالا اینو کسی بهم نگفته بود :#;&#:*@
برای بیان، برای آینده وبلاگ نویسی، برای مخاطبان بی شمار بیان، برای سکوی اول بیان، برای انسانیت، برای کهکشانها، برای نیکوکاری منعکس در وب، برای همه، برای.....
خدا پسرِ شما رو هم حفظ کنه واستون :)

بله بله ندیدید همیشه چند نفر بعد از کامنت‌های شما کلی تعریف کردن ازتون؟! :))
حماسه‌ای شد واسه خودش :| من این همه نیستم.
1. ما که همچنان منتظریم که این خیال انگیز ها مخاطب پیدا کنه ...
2. از آنجایی که در امر اعتیاد به بازی ید طولایی دارم و یه زمانی(قدیما) مشهور بودم به " آتاری باز " شاید نصبش نکردم . شاید ...  :| :)
3. چه فایده ... این که نمی تونه با پسرِ من بازی کنه 
۱. منتظر نباشید.
۲. بفرمایید حتماً :))
۴. چرا؟! دخترم به این خوشگلی :)
خیلی مبارکه :)
ممنونم :)
منظور از پسرم وبلاگم نیست :)
:)
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۵ باربری و اتوبار آیلان
مبارکه
ممنون
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۶ باربری و اتوبار آشنا
خیلی مبارکه

:)
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۶ باربری و اتوبار امانت
مبارک باشه
سپاس
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۷ باربری و اتوباری آسایش
قدمش خیر باشه
:|
تولد وبلاگت مبارک :) 
الآن یهو یادم اومد پست تولد یک سالگی‌ش رو تو میوه‌فروشی دانشگاه خونده بودم و عکسش هم بادکنک‌های رنگی‌رنگی داشت اگه درست یادم بیاد. چقدر زود می‌گذره! :) امیدوارم تولد چهارسالگی‌ش رو هم ببینیم و هنوز از پست‌های قشنگت لذت ببریم. :)
ممنونم ^_^
هعی آرزو جان... این قافله‌ی عمر عجب می‌گذرد.
قربانت :)
سلام عزیز:)
تولد دخترت مبارک :)))
سلام :)
ممنونم مهربون :))
مبارک باشه حوا خانوم ایشاالله صد و بیست ساله شه

همچنین ایشالله شما هم مسابقه رو بترکونی:)
ممنونم :)

ان‌شاءالله ^_^
موفق و پیروز باشید
دنبالتون کردم
ممنونم همچنین :)
من میدونم از ان نهاد رهبری بللاخره یه چیزی در میاد و یه اتفاقی میشفته با پیگیری ایشون!
هیچی نمی‌شه :)
وبلاگ خیلی خوبی داری 
امیدوارم همیشه موفق باشی
http://tabneg.rzb.ir
ممنونم
امکانش هست باهاتون تو تلگرام ارتباط داشته باشیم؟ 
خیر
مبارکه.
آقای دانش‌آموزِ سابق؟! :)
مبارکه:)) متن‌های خوبی می‌نویسید موفق تر از همیشه باشید
ممنونم :)
قربانِ شما :)
تنها بیانی زنده‌ای که این اسم یادشه!
خودم دیگه یادم نمیاد
متاسفانه یا خوشبختانه من حافظه‌ی قوی‌ای دارم :|
اتفاقاً یه وقتایی به سرم می‌زنه پست بذارم بگم آقای مبتلا هنوز میای این طرفا یا نه :)
حالِ داروسازمون چطوره؟!
متاسفانه و خوشبختانه :)
زنده‌م، و روزمره.
:)
چون من...
چون من... ؟
یعنی من هم همینطور.
سلام
عیدتون مبارک :)
سلام و درود
همچنین :)
صحیح :(
می‌دونید از روزمرگی متنفرم و دقیقاً وسطش محاصره شدم :)
چاره نیست. باید گذروند...
می‌گذرونیم :) چهارتا کتابِ جدید خریدم که توی حصار زیاد هم بد نگذره!
وبلاگ خیلی خوب و باحالی دارین...
خیلی خوبه
لطف دارین :)
وای حوا... خیلی ببشقید... اصلا نباید فرم رو پرش می کردی. یهنی من اگه بودم فرم رو مچاله می کردم و پرت می کردم توی صورتش و می گفتم: ببر برا بچه ات! :|

خب ما دعا کنیم، چی به ما می رسه؟ می دونی که زندگی خرررج داره...

مبارکا باشه :)

+ ای جان... چه دخمل نازی... چه آبی ملایمی :))
اجازه دارم عکس رو ذخیره کنم؟
دیگه کاریه که شده :|

خب تو دعا نکن :))

قربانت :)

+ حتماً :)
باشه.

+ ممنونم :)
نوچ نوچ نوچ واسه مادربزرگت دعا نمی‌کنی؟! :/

+ خواهش می‌کنم :)
چی؟
کتاب‌هام؟!
بله
مردی در تبعیدِ ابدی
عامه‌پسند
من پیش از تو
نامه به کودکی که هرگز زاده نشد
راستی حوا جان
تولدت وب قشنگت مبارک عزیز دل😍
امیدوارم همیشه برقرار باشه*_*
فدات بشم مهربون ^_^
بساط داریم به خدا:)
میدونستی اولین وبی هستی که وقتی وارد بیان شدم عاشقش شدم و دنبالش کردم:)
عزیزِ دلم ^_^
بیا بغلم :))
اومدم:))))
عشق جان:-*
آخ که چقدر خوبه ^_^
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۲۳ فروشگاه اینترنتی مشهد عمده
سلام وبلاگ خوبی دارید. خوشحال میشیم به سایت ما هم سر بزنید و از محصولات ما دیدن کنید.  
سلام و درود
سلام ، خوبین ؟
تولد وب تون مبارک :) 
سلام و درود
الحمدلله. شما چطورین؟!
ممنونم :)
بعضی دوستان فکر کردند من مخالف روزانه نویسی‌ام
نه من میگم فقط ایده‌های ناب برای نوشتن پیدا کنیم

که شما هم ایده‌هاتون با ارفاق خوب بود ;/

تهیه شده 
در بهار 98
:))
عههه
خیلی خیلی مبارکه :دی
:)
سلام لذت بردم وبلاگ من هم ببینید
matnrangi.blog.ir
سلام
سلام
تولد شما مبارک
پایدار باشید
سلام
ممنون
ها ها هاااا!:دی مربوط به حوا و جناب قدح.
و اینکه!تولدش مبارک ^_____________________________^ البته خیلی گذشته:دی
اسمش چیه؟؟؟
و همچنان اتوبار ایلان و کولر گازی و اتوبار اسایش و منعطف بودن و نخیر گفتنت منو داره میخندونه :دی

ممنون :))

اسم نداره :|

:)))
شنبه ۲۴ خرداد ۹۹ , ۰۲:۳۶ دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم ایرانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan