دو به یک به نفعِ من یا زندگی؟!

صبح‌های پنجشنبه می‌رم بدمینتون بازی می‌کنم. حسِ مبهمی داره واسم چون همزمان که ازم انرژی می‌گیره بهم انرژی می‌ده. هفته‌ی گذشته یکی از بچه‌ها نیومده بود واسه همین تعدادمون فرد بود و باید یک نفر بازی نمی‌کرد. من و رفیق جان گفتیم سه نفره بازی می‌کنیم اشکال نداره و خب اینطوری شد که من یک طرفِ زمین بودم رفیق جان و اون دوستی که تنها بود مقابلم :| بازی رو شروع کردیم. واسه اونا که راحت بود هر کدوم نصفِ زمینِ خودشون رو پوشش داده بودند اما من باید واسه جواب دادن به ضربه‌هاشون مدام می‌دویدم. راست، چپ، جلو، عقب، حتی چند بار که با سرعت عقب عقب می‌رفتم نزدیک بود بیفتم که خب اجازه ندادم این اتفاق بیفته. لحظه‌هایی که به سختی خودم رو به توپ می‌رسوندم و ضربه می‌زدم کاملاً حس می‌کردم دارم زندگیِ خودم رو بازی می‌کنم. زندگیِ من همیشه دو به یک بوده. و شاید نه فقط من! از وقتی یادم میاد زورِ مشکلات بیشتر از من بوده. هنوز یه مشکل رو پشتِ سر نگذاشتی مشکلِ بعدی میاد. حضرتِ پدر همیشه می‌گه: «لَقَد خَلَقنَا الاِنسانَ فی کَبَدِ». قرار نیست همیشه همه چی خوب و ایده‌آل باشه. آره بابا راست می‌گه. می‌شه یه گوشه ایستاد تا زندگی همه‌ی توپ‌هاش رو تو زمینت فرود بیاره و شکستت بده؛ می‌شه با همه‌ی توان واسه گرفتنِ توپ‌ها جنگید و پیروز شد یا حتی نشد! مگر نه اینکه فرقِ شکست و پیروزی در سکون و حرکته؟! اگه اینطوری به زندگی نگاه کنم می‌بینم تا حالا همیشه بردم حتی اگه تهش چیزی که خواستم سهمِ یکی دیگه شد. به اختیار معتقد و به عوض شدنِ تقدیرِ الهی به نفعِ تلاش‌هام و خواستِ دلم و البته خواستِ خودِ خدا که این هم از مهربونی، بخشندگی و حتی غفور بودنِ خیلی زیادش نشأت می‌گیره معتمدم. پس ابداً جایی واسه ناامیدی نمی‌مونه.


+ آیا نباید به حالِ جامعه‌ای که آقایونش در عینِ داشتنِ همسر و فرزند دنبالِ رابطه هستند گریست؟! بعد که بهشون می‌گی عذر می‌خوام مگه شما متاهل نیستید بهشون بر هم می‌خوره! :/ این مدل آدم‌های تنوع‌طلب رو فقط باید ریخت تو اسید!


+ گفتن بیشتر از حرم بنویس. ان‌شاءالله پستِ بعد. و خب قراره موضوعی که دغدغه‌ی این روزهامه رو مطرح کنم و بحث کنیم :)


+ از خوب‌های پلی‌لیست. مخصوصاً اونجا که می‌گه شهرم بارونه که خب واقعاً بارونه :)


سلام :)
مثال قشنگیه ...
جدال برای پیروزی
سلام و درود

جالب اینه که پیروزی چیزی که به نظر می‌رسه نیست و خب زمان می‌بره تا بفهمیم.
گفتی بدمینتون، خییییلی وقته بازی نکردم. وقتی حریفت قدر باشه بازی کردن بیشتر حال می‌ده، اگه ببری کیف دنیا رو می‌بری اگر هم ببازی بازم لذت اون دست و پنجه نرم‌کردن با یه حریف قدر همراه آدمه وگرنه برد مقابل یه حریف ضعیف خیلی حال نمی‌ده حتی آدم رو خسته‌تر هم می‌کنه. تو بدمینتون که من همیشه این حس رو داشتم :)

دقیقاً
بعد حس می‌کنم کلِ زندگی همینه :)
يكشنبه ۲۵ فروردين ۹۸ , ۱۹:۴۵ فاطمه سادات داوری
چه خوب بدمیتون ورزش خوبیه.
اوهوم :)
وای آهنگات چقدر آشناست...
راه دانشگاه، امتحاناا وااای چقدر دلم برای اون روزا تنگ میشه.

آره زندگی منم دست کمی نداره:))) گاهی حس می کنم اگه خدا کمکم نکنه نمی رسم بهش:)
این رو دیشب دانلود کردم :)
عزیزم ^_^

خدا که خیلی خداست :))
حکمت‌های خدا مابین همین تلاش‌ها برای بُرده که خودش رو نشون میده که گاهی ما آدما اون‌قدر، غرق مبارزه یا ناامیدی برای رسیدن هستیم که از نظرمون پهنون می‌مونن و بیهوده جای دیگه دنبالش می‌گردیم و فکر می‌کنیم باختن یعنی آخر خط. 
دقیقاً

و من فکر می‌کنم یک عمر تعریفِ اشتباهی از برد و باخت داشتم.
خدا قوت....
:)
معمولا چهاردرصدی ها یا گلف بازی میکنن یا بدمینتون! ملت رو داره سیل میبره بعضیا بدمینتون شون ترک نمیشه! خدایا خودت شاهد باش!
:)))
خدا همچنان حفظ کنه شما رو.
به قول فلاچی :  زندگی جنگ و دیگر هیچ :)
احسنت :)
اینجا به علت بارون و خطر سیل مدارس امروز تعطیل شد!
اونوقت بارون اخر 4صبح امد و قطع شد و بقیه روز هوا افتابی بود!
بعد میگن تو از شهرت بد میگی اسمش خراب میکنی! شما مدیریتش ببین!!

دبیرستان بازی میکردم چون تنها سالی بود که ادم دیگه پیدا کرده بودم که اونم مثل من فوتبال دوست نداشت!
دستش الان نزدیکمه یک nسالی هست سمتش  نرفتم و کلی خاک زده!
یادمه تو شهرِ ما هم همچین اتفاقی افتاد.

می‌بینم آقای سر به هوا. بدترش رو هم می‌بینم...

چه جالب. چیه این فوتبال :|
عه خب اگه لازم ندارید پستش کنید واسه من :))
خوبی حوا؟؟؟ اوضاع رو به راهه؟؟؟ اصلا دلم تنگ شده .... 
در نوسانم اما الان خوبم :) الهی ^_^
بدو بیا بغلم رفیقِ خوشگلم :)
یاد راکت بدمینتونام افتادم که همینجوری موندن یه گوشه :((
پست کن واسه من :| :))
بله درست می گین اگه آدم تلاش کنه حتی اگه شکست هم بخوره پیروزه.حداقلش هم نتیجه های زیر رو به دست میاره:
به دست آوردن تجربه
پشیمون نبودن از گذشته
داشتن خاطرات تلاشمون
انتخاب راه درست
درس گرفتن از اشتباهاتمون
سرزنش نکردن خودمون چون تلاش خودمون رو کردیم.
دیگه نتیجه ای به فکرم نمی رسه ولی می دونم بازم نتیجه هست. :)
یدونه هم من بگم پس:
شرمنده‌ی دل نبودن

:)
مثل همیشه عالی حوا خانم
قربانِ شما :)
يكشنبه ۲۵ فروردين ۹۸ , ۲۳:۵۰ امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)
هم با متن شما و هم با پاسخی که به نظر جناب قدح عزیز دادید شدیدا موافقم

:)
قابل نداره :)
تشکر :)
راکت و اسلحه با هم :|
راکتهارو شستیم گذاشتیم کنار خشک بشه

کیو میخوایی ابکش کنی؟!:)
شما چرا خودم می‌شستم :)

زیادن :| کشتارِ دسته‌جمعی به عبارتی :|
پس شما کاتیوشا ببر بیشتر به کار میاد مشتری میشی:)
چی هست؟! :|
اسلحه کاتیوشا

همینو سرچ بزن عمو گوگل
شما از اینا هم دارید؟! :| بعد واسه تزئین گذاشتید گوشه اتاقتون؟! :|
از در رد نشد گذاشتیمش تو کوچه:)
من بذارمش کجا؟! :))
حرفتون رو قبول دارم که زندگی محل جنگیدنه اما به این نکته هم باور دارم که گاهی اوقات شکست یه تلنگره که خدا برای ما رقم می زنه . تلنگیری که این سوال رو برای آدم زنده می کنه که آیا چیزی که داری براش می جنگی ارزششو داره ؟!
واسه دل جنگیدن ابداً به شکست منجر نمی‌شه حتی اگه به چیزی که می‌خوای نرسی.
این از اون جملات فوق فلسفی بود که از سطح فهم ما خارجه :)

حالا بذارید یک چیزی بگم فلسفی تر از این : 
بیدل فرمود : " وقتی برای دل می چنگی تا وقتی نرسیدی پیروزی همین که می رسی انگار شکست خوردی  "
هر کی اینو فهمید جایزه داره چون خود بیدل هم نفهمید :|)
نفرمایید :)

اگه حرفتون درست باشه من شکست‌ناپذیرم :| :)
امید مقوله خیلی مهمی در زندگی ماست، و انسان همواره با امید در حال تلاش کردن و بهبود دادن اوضاع بر میاد. با امید به بهتر شدن آینده و رسیدن به آرزوها و خواسته هامون زندگی رنگ زیباتری میگیره. اما شرایط حال طوری شده که همین امید هم از ما گرفتن و با سرعتی که گرونی ها و تورم داره یک جوون که بخواد یه زندگی ساده رو شروع کنه هرچی تلاش میکنه بهش نزدیک هم نمیشه، و اینطوری میشه که امید در جامعه میمیره، و جامعه ای که امید به آینده نداره، تباه و نابود میشه...
ببخشید یه کم آیه یأس خوندم، ولی بازم باید امید داشته باشیم، در بطن همه این ناملایمی ها...
با آرزوی بهترین ها برای شما در همه عرصه های زندگی :)
واقعیت رو گفتید... ان‌شاءالله همه چی بهتر بشه.

ممنونم :)
ببین چقدر بهت میگفتم برو ورزش،انرژی برا فگر الکی میگیره و نمیزاره فکر الکی کنی و درعین حال انرژی میده


باید رسواشون کرد تا بفهمن دیگه دوتا دختر بازیچه خودشون نکنن!دلم برا زناشون میسوزه
بله بله :)

منم دلم برای زن و بچه‌هاشون خیلی می‌سوزه.
منم یه زمانی بدمینتون بازی میکردم ولی نه حرفه‌ای، هی دم به دقیقه می‌افتاد :))
اتفاقا منم دیروز داشتم به همین آیه فکر میکردم، گفتم خدا خودش تکلیف ما رو مشخص کرده بود از اول، ما الکی هی زور میزنیم:|

+ اگه من قاضی بودم همشون رو تو ملاعام اعدام میکردم تا عبرتی باشه برای سایرین! :|

عزیزم :)

اینم حرفیه :|

+ درود بر تو :| :))
نباید بریزی تو اسی باید قطع عضوشون کنی تا دیگه هوس زن نکنن...
تو زندگی اگه نجنگی بدون تلاش همه چیز رو واگذار میکنی و این بده شکست خوردن بدون مبارزه
احسنت! :)

منم همین عقیده رو دارم.
خسته نباشی!
راجع به اون جور مردا هم باید بگم حیف اون اسید :/
من موندم چرا چنین افرادی اصلا ازدواج می کنن؟
چرا نمی رن اصلا سراغ خانم های تنوع طلب که مثل هم باشن؟
بابت؟!
اینم حرفیه :)

سلام دوستان میخواستم خرید اینترنتی کنم دنبال کد تخفیف میگردم از دیجی کالا یه سایت هست به اسم http//:www.shopolo.ir کد تخفیف میده حالا خواستم بدونم کسی چیزی دیگه داره ممنون میشم بهم بده
بله؟!
ورزش کلا عالیه هم حالتو میگیره هم بهت حال میده
ترکش نکنید
شاید قبل از برخورد با یکی الان این جنس مردایی که گفتین رو نفرین می کردم
اما بعضیا واقعا اختلال روانی دارن و حتی خودشون واطرافیانشون نمی دونن.
برا اونا شفا و برا اونایی که با قلب بیمارشون دنبال گناهن هدایت بخواهیم.
آره :)

خدا همه رو هدایت کنه. همه رو...
إِنَّ الحیاةَ عقیدةٌ و جهادٌ :)
(:
توصیف نبردتون زیبا بود ؛ 
زندگی با همین نبردهاش لذت بخشه.
و
جمله ی آقای بیدل جالب بود : 
چیزی که آدم براش میجنگه ارزششو داره یا نه ؟
و کارها رو سخت میکنه این سوال 
شما زیبا خوندید :)

ممکنه ارزشش رو نداشته باشه اما دلِ خودمون خیلی ارزشش بالاست.
به نظر منم همیشه برنده بودی :)
قربانت :)
و برای ناراحتی ( در ادامه جمله پس ایدا جای برای ناامیدی نمی مونه)
ناامید نیستم اما ناراحت خیلی :)
میگه:
معلوم صد هیچ به نفع تو هست 😂
بگو باهات قهرم! با من حرف نزن :| :)
عالی👏👏👏👏
:)
ورزش دوست دارم اما هر ورزشی رو نمی تونم انجام بدم... بدمینتون ولی خوبه و دوست دارم و تنها بازی بدمینتونی که خیییلییی بهم خوش گذشت چند سال پیش بود با آقای برادر عزیز دل... در حد مسابقات جهانی... زود. تند. سریع. بی وقفه. دستم شل شده بود! :/  :))
اینقدر از این بازی‌های بی‌وقفه و تند دوست دارم :)))
حرفی برای نوشتن نجوشید

:)
(:
یه شعری دارند جناب سایه در مورد این متن شما!

امروز نه آغاز و نه انجام جهان است
ای بس غم و شادی که پس پرده نهان است

گر مرد رهی غم مخور از دوری و دیری
دانی که رسیدن هنر گام زمان است
:)
خسته نباشی رو واسه بدمینتون گفته بودم :)
آها
ممنون عزیزم :)
عالی بود 

:)
سلام حوا بانو. خوبی؟
سلام عزیزم
ممنون. تو خوبی؟!
میگه:
بهتر یه نفس راحت بکشم 😅
برو یه ذره مغزم نفس بکشه خخخخ
خانمم هستی باهات حرف میزنم 😍
هم قهرم و هم حرف باهات میزنم :دی
بگو من حالم خوب نیست اعصاب ندارم :| حوالیِ من پیدات نشه!
چه خوب :)..  
بله سخته، سختی ها ادم رو پرورش میدن... ادم بابد از سختی و شکست بیشتر از هیچ بودت لذت ببره... 

این روزا واقعا راه رفتن خیلی خوب بود..  توی بارون و هوای تازه.. 

+حیف اسید
و شما کدوم رهگذر هستید؟! :)
اخ این سه رو یادم رفت :))) ببخشید...
بذارم رهگذر مشهدی خوبه؟!
مشهدی هستین مگه؟!
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۸ باربری و اتوبار آیلان
به نفع من
:/
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۸ باربری و اتوبار آشنا
به نفع هردو
خسته نباشید!
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۹ باربری و اتوبار امانت
به نفع ما
:|
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۹ باربری و اتوبار آسایش
به نفع شما

:|
+ همیشه آقایون مذمت میشن که تنوع طلبن، اما خب این بیماری توو خانوم ها هم به شدت داره پخش میشه
یکی از اقوام یه پرونده طلاق گرفته که تاریخ ازدواجشون اسفنده 97عه، بعد از یک ماه آقا، متوجه شده خانومه با یه نفر دیگه رابطه داره
و و و مثال های زیادی که دیدم و شنیدم!
+ صد درصد. واسه هیچی خانم و آقا نداریم دیگه همه فعال هستن ماشاءالله :|
آره :) 
یادتون میره ها... البته خوبه خب، شاید اینطوری بهتره.
میگم که تولد دخترتون هم مبارک :) ان شاء الله با مادرش هزارسال به خوبی و برکت زنده باشه...
:)
یادم که نمی‌ره ولی فکر کنم شما مشهدی نیستید دانشجوی مشهد هستید :|

ممنونم :)
be ghole maruf hale deletun chetore man ke az in poste shoma be vajd naymadam vali khastam begam in rabti ke shoma az haramo mahram dadi be zoor adamo yade badminton minadaze
ننوشتم که شما به وجد بیای.
قیصر امین پور در مطلع یکی از غزل هاش سروده : 
موجیم و وصل ما از خود بریدن است 
ساحل بهانه ای ست ، رفتن رسیدن است 

من همیشه اینطور فکر می کنم که از پا ننشستن و جاری بودن معنی واقعی زندگیه ! برای اونی که جاریه ، برد و باخت معنایی نداره :) 
همینطوره :)
راستی ! به گواه درباره ی منِ جیم ، بدمینتون پس از فوتبال ورزش مورد علاقه-م می باشد :) 
احسنت :)
من مشهدی ام، از بچگی هم مشهد بودم، دانشجو هم نیستم طلبه ام...
به بچه محل امام رضا علیه السلام هم توهین نکنید 🙄😅

و من همیشه و همیشه مشهدی ام... 
افتخاری است برای خودش، که از قضای روزگار،
برای تو قرعه به اسم شهر ضامن آهو بخورد... نه؟!... 
:)))

همه مشهدی ها این رو افتخار نمی‌دونند متاسفانه...
آره، اما مهم اینه برای خودتون چطوره... 
مشهد گاهی برای شهر بزرگ بودنش میان، برای کار و درآمد یا درس، اما خب من حقیقتا برای حرم دوستش دارم، اگر حرم نبود فرقی با جاهای دیگه نداشت... 
امام غریب بوده و هستند... 

 جای شما خالی، حرم خواهر امام، بانو حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها توفیق شد برای اولین بار در زندگی :) خیلی صفا داشت، حرم اهل بیت همشون با صفا هستن...  دیدن خودشون چه حس خوبی داره... 
منم تعطیلات رفتم شاهچراغ :)
سلام مطالب جالبی دارید . خیلی استفاده کردیم . موفق باشی
سلام :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan