به چشم‌های تو قسم که جان رسیده بر لبم

میگم: الهی دورت بگردم مامانِ قشنگم :)
با بغض می‌گه: خدا نکنه...

بگذریم از کلماتِ قلمبه سلمبه و ادبیات و آرایه. دوستت دارم!

+ دلم به شدت مامانم رو می‌خواد.
+ تنها شباهتِ من و مامانم چشم‌هامونه :)
+ و از خوبی‌های داشتنِ مامانِ دهه شصتی نزدیک بودنِ علایق و سلیقه‌هاست :)

ولی چشمای مامان من با چشمای من فرق داره ...
مامان دیگه :)
خدا حفظش کنه برات :) 
:)

خدا همه‌ی ماما‌ن‌ها رو حفظ کنه :)
:)
داشتم فکر می‌کردم کی هستید شما :| :))
سلام عیدتون مبارک.
سلام و درود
ممنونم همچنین :)
خدا حفظشون کنه ان شاء الله...
خیلی ممنونم :)
سلام :)
سلام و درود :)
واقعا جای قلم حوا بانو در روز مادر خالی بود ...

تبریک :)
نمی‌دونم چرا واسه مامانم دیگه نمی‌تونم بنویسم. یهو چشمام می‌شه پرِ اشک :)

ممنونم
سلام
خدا حفظ کنه مادرت رو :)
سلام عزیزم
خیلی ممنونم :)
سلام حوا بانو 
بنظر من مادر ها اساس و پایه زندگی هستند . صداقت و یک رویی ، صبر بردباری ، از خودگذشتگی و ایثار ، نهایت بخشش و مهربانی و .... جز در مادر در کی میتوان دید ؟ 
خدایا همه مادر ها رو برای فرزندانشان نگهدار 😍
تبریک عرض میکنم  اگر چه دیر موقع است 
سلام سادات جان
همینطوره

آمین :)
عزیزم ^_^
مامان دهه شصتی !

مادر خیلی خوبه ،خیلی 
بله :|

خیلی خیلی...
:)

شاید به خاطر دوریه ...
(:

شاید نه حتماً و قطعاً.
مامانت خیلی زود بچه دار شده ها 🤔
من که راضی‌ام :| :))
دهه شصتی ها همه دوست داشتنی هستن :)
نه فقط مامانم :| :)
چه قدر خوب که ‌سن مادرتون به شما نزدیکه ! مامان من دهه ۴۰ و من آخر دهه ۷۰ ! خیلی اختلاف 😄😄😄
الهی ^_^
خدا حفظشون کنه :)
سلام. وبلاگ و قلم خوش فرمی دارید!
از داستانک های من هم لطفا بازدید کنید.
ممنون :)
سلام و درود :)
چند وقته کم کار شدین چرا !
روز مادر  و اینگونه متن کوتاه !

منو مامانم 3 دهه اختلاف داریم 
اونوقت شما هی بیا و پُز بده

دلیلش رو گفتم. حالم خوب نیست به کنار. از صبح تا ظهر بیمارستانم ظهر تا شب هم کلاس دارم. جدا از این‌ها واسه مامانم نمی‌تونم بنویسم.

پز؟! :|
عکس یه مادر پیرتر میذاشتی
چرا؟!
یعنی چشاتون مثل عکسه سبزه؟ :)
نه :)
این بیشتر به جا اینکه حس مامی بده حس هانی میده
بله؟! :|
واضح بود.
واسه شما واضحه واسه من سراسر گنگه.
ایشالله واسه شما هم واضح بشه
توکل به خدا :)
دهه شصتی ؟!؟!
طبق محاسبات به عمل اومده باید بگم ایول به مامانتون که انقدر زود ازدواج کردن :)
بله
:)
دروووغ؟ااا یادم نبود تا پیش هم بودیم اطلاعات بگیرم:|
نه بابا چه دروغی :| ان‌شاءالله دفعه‌ای بعد :))
خدا حفظشون کنه :)
قدر این اختلاف سن کم رو بدونید.به نظرم یه موهبته و خیلی کمکتون میکنه.البته میدونم که قدرشو میدونید :)


خیلی ممنون :) هم‌چنین مادرِ شما :)
آره خیلی خوبه. سعی می‌کنم قدرِ همه‌ی داشته‌هام رو بدونم :)
چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷ , ۰۱:۴۶ پلڪــــ شیشـہ اے
^____^
الهی
پس شما و مامانتون احتمالا رکورد اختلاف سنی15 سال من و مامانم و شکستید?! 
خدا حفظشون همه مادرها رو
اونهایی هم که آسمونی شدند روحشون غرق رحمت
(:
:)

آمین

یه شباهت دیگه هم که جا انداختی...
اونم مهربون بودنه:))
مهربونی از خودتونه :))
سلام عیدت هم مبارک. عید مامانت هم مبارک.
سلام و درود
خیلی ممنون :)
برای مادر می شود ساعت ها که هیچ، روزها و ماهها نوشت...
سایه مادر محترم همواره به سلامتی و شادی مستدام (گل)
پ ن: زنده باد به این مادر دهه شصتی که فرزندی چنین پاک نهاد دارد :)
با آرزوی بهترین ها ...
فرق داره. قبلاً گفتم چرا نمی‌تونم.
ممنونم :)
شما لطف دارید :)
(:
سلام
خدا نگه دار مادرتون رو انشاالله
و همه ی ماداران عزیز رو
سلام و درود
ممنونم :)
خدا همه مادرها رو حفظ کنه و فاصله های بین اونا و فرزندانشون رو از بین ببره
بلند بگید آمین :)

http://topanchi.ir/page/popgozar

کسب درآمد میلیونی از وبلاگت رو میخوای تجربه کنی ؟؟
یه سر به سایت ما بزنید و مطالب رو بخونید
یه فرصت طلایی در انتظار شماست از دستتش نده!!!
نه نمی‌خوام :))
چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷ , ۱۴:۱۰ سارا سماواتی منفرد
خدا حفظشون کنه و روز هردوتان مبارک .
ممنون :)
خدا مادرت رو برات حفظ کنه عزیزم :*
خیلی ممنونم ^_^
چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷ , ۱۸:۴۴ محمدرضا مهدیزاده
خدا حفظ شون کنه انشاءاللّه :) 

دوری از مادر واقعاً خیلی سخته ! انشاءاللّه خداوند به شما و مادر صبر جزیل عنایت بفرماید :)
خیلی ممنونم :)

(:
همش حس میکنم مامانتون همسن منه:||| 
خدا برای هم نگهتون داره...
من که هر بار توی آینه نگاه میکنم جای خودم مامانمو میبینم:|
(:
خیلی ممنونم بهار بانو جان ^_^
اینقدر شبیه هستید؟! :))
آره فکر میکنم :)) شبیهیم
الهی ^_^
وااای مانان دهه شصتی😍😍😍❤️ خوش به حالت 
ان شاالله زیر سایه ی حضرت زهرا خدا مادر مهربونت رو برات حفظ کنه
خیلی ممنونم خاتون جان ^___^
ای جانم (:
من و مامانمم تفاوتمون خیلی نیست و این خیلی خوبه (:
:)
عزیزم :)
میم الف دال ر
میشه تو همین کلمه ها آروم گرفت ...
می‌شم خیلی آروم تو بغلش جون داد...
اگر دوست داشتین اینستاگرام و تلگرام ما را دنبال کنید. 

https://www.instagram.com/majid.ghandizadeh

https://t.me/ghandizadeh

 
:)
سایه شون مستدام:)
پس وای بر ما دهه شصتی های عذب خیلی از قافله عقبیم :)))
تشکر :)
دیگه وقتشه براتون آستین بالا بزنند :)))
عیدتون مبارک.
یه لحظه گفتید مادرتون دهه شصت هست، حس کردم باید همسن دخترم باشید :)
عیدِ شما هم :)
دخترتون دهه هفتادی هستند؟! :)
پاسخ به پاسخ‌تون:
نه! خودم دهه شصتی هستم :)
خب من دهه هفتادی هستم :) دخترِ شما یحتمل دهه هشتادی هستند :)
عیدتون مبارک... 
عجب اسمی!
عیدِ شما هم :)
پاسخ به پاسخ‌تون: 
نخیر دختر من دهه نودی هستند.
خدا حفظشون کنه.
ان شاأ الله به حق خود امام رضا زودی زود دیگه پاتون به دکتر و بیمارستان باز نشه.
خیلی ممنون :) اما امکان‌پذیر نیست چون محلِ کارم بیمارستان خواهد بود :)
اینم اسم همیشگیم :) 
(:
کار مقوله ای جداست... ان شاء الله پایدار باشید
جهت کسالت گفتم :)
شما لطف دارید :)
بالاخره یکی رو پیدا کردم که مثل من مامانش دهه‌شصتی باشه :)) 
البته مامان من دی‌ماه پنجاه و هشته! ولی خب همیشه می‌گه: 《خاطراتم با دهه‌شصتیا گره خورده.》

همیشه سلامت باشن و کنار هم غرق شادی باشین 😘
خدا حفظشون کنه :))

ممنونم عزیزم ^_^
خدا حفظتون کنه :)
خیلی ممنون :)
می‌دانم، می‌دانم که دنیا قرار نیست تا ابد بر روی یک پاشنه بچرخد. همانی که هیچوقت نفهمید که برای قضاوت کسی،‌ باید پا در کفش او کند، مسیری که او رفته را بپیماید، و یا لااقل فقط تصورش کند! روزی هم، گذرش به جاده‌ی ما خواهد افتاد، و مجبور خواهد شد با پاهایِ آفتاب مهتاب ندیده‌اش، همین مسیر را تنهایی برود.
آن روز، آیا ما هم در همین مسیر خواهیم بود؟ خدا را چه دیدی، شاید ما هم داشتیم جایی، منظره‌ی طلوع خورشید را نظاره می‌کردیم. درست بالای قله، جایی که از همه به خورشید نزدیک‌تر است. خورشیدی که برای به دست آوردنش جنگیده‌ایم، نه خورشیدِ تقدیمی.
به شدت منتظرِ همچین روزی‌ام.
زشت بود، که اگر نبود، خیلی پیش از این که بال بگشاید و پرواز کند، طعمه‌ی سگ‌ها و گرگ‌ها شده بود. که اگر نبود، در طویله‌ای بود و همدمش می‌شدند جوجه مرغ‌ها و جوجه خروس‌ها! زشت بود، که اکنون زیباست…

اگر جوجه اردک زشتی، اگر احساس می‌کنی در میان مرغ و خروس‌ها به دنیا آمده‌ای، اگر تنها مانده‌ای، بدان. و فقط بدان که گاهی برای رسیدن به زیبائی، برای پرواز کردن، زشت باید بود. زشت باید بود، تا بود، بود و زیبا شد. تا بمانی، تا خودت بمانی، تا چشم ندوزند به تو، سگ‌ها و گرگ‌های در لباسِ‌آدمی، که خودت بمانی، که بهار خواهد آمد… که بمانی و روزی، روزی از فرازِ این همه زمستانِ سرد، بیایی بال بگشایی، و پرواز کنی بروی تا اوجِ قله‌هایِ زیبایِ خوشبختی…

به که تو می‌خندند، تو هم بخند… بخند، بخند به حماقتشان و طویله‌ای که تمام داشته‌شان است. بخند که سردترین زمستان‌ها هم تمام خواهند شد روزی و بهاری هست… و بخند، بخند که خدا هست هنوز…
خیلی خیلی قشنگ بود. خیلی...
یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ یَا طَبِیبَ مَنْ لا طَبِیبَ لَهُ یَا مُجِیبَ مَنْ لا مُجِیبَ لَهُ یَا شَفِیقَ مَنْ لا شَفِیقَ لَهُ یَا رَفِیقَ مَنْ لا رَفِیقَ لَهُ یَا مُغِیثَ مَنْ لا مُغِیثَ لَهُ یَا دَلِیلَ مَنْ لا دَلِیلَ لَهُ یَا أَنِیسَ مَنْ لا أَنِیسَ لَهُ یَا رَاحِمَ مَنْ لا رَاحِمَ لَهُ یَا صَاحِبَ مَنْ لا صَاحِبَ لَهُ
(فرازی از دعای جوشن کبیر)
ازتون میخوام امروز بخونیدش :) امروز دوست داشتید و تونستید لطفاً بخونید کاملشو...
ان‌شاءالله. اتفاقاً امروز می‌رم حرم :)
جمعه ۱۰ اسفند ۹۷ , ۲۳:۳۹ شفق تیرزاد (*_*)
الهی شما رو برا هم نگهداره :)
:)
ما برای مادر همیشه بچه‌ایم 
و او همیشه نگران ما 
چه در «حیاط» باشد 
چه در «حیات» نباشد . . .

سایه پر مهر پدر و مادر بر سرتون مستدام
خیلی ممنون
حال خوبی رو انتقال میداد. 
حالِ بد اگه بتونه حالِ خوب منتقل کنه که محشره :)
وای چه باحاله این جمله
مامان دهه شصتی داشتن
اصلا نمیتونم تصور بکنم
خدا حفظ کنه تو رو برای ایشون و ایشون رو برای تو
به قد تموم عمرتون عزیزم:)
قربانِ شما ^_^
خدا حفشون کنه:)
ممنونم :)
والا اینجوری که شما گفتید گویا شما به دهه هشتادیا نزدیکید :دی
خیر :)
مامان
خوب‌نعمتیه
خیلی
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


مامان دهه شصتی؟!!!
البته ما مورد داشتیم طرف با مادرش فقط 13 سال تفاوت سنی داشتند...

خدا حفظ کنه همه مادرانی که فرزندان صالح تربیت می کنند...

الان با این همه تکنولوژی، ارتباط برقرار کردن که سخت نیست که....

یادم میاد زمان ما که یه صد سال پیش بود! کسی تلفن هم نداشت...همه با نامه، با هم مرتبط بودند...البته همه که منظورم عامه مردمه....
هیچی دیگه مادر ما بنده خدا، با خانواده ش اینطوری در تماس بود...یادمه هر وقت پستچی میومد و یه نامه میاورد، همونجا دم در می خوند...
چقدر کارت پستال و گل و اینها، توی پاکت نامه ها، رد و بدل میشد...یادش به خیر...


تازه بعدش که پیشرفته شدیم، تلفن اومد...ما تلفن داشتیم اما مادربزرگم باید می رفت مخابرات یا از خونه همسایه شون، زنگ می زد...
الان که فکر می کنم مادرم خیلی سختش بوده...اما خب این داستان برای عموم مردم بود...

اما الان دیگه همه از ریز زندگی هم خبر دارند اما کمتر نسبت به هم محبت می ورزند...و این به خاطر اینه که قدردان نیستند...



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

بله :)

ان‌شاءالله

الهی :)

خیلی ممنون همچنین
علی یارتون
سلام.وقت بخیر.امیدوارم تندرست ومانا باشی.برای اولین بار به وبلاگت میام.واقعا میگم لذت بردم از نوشته هات و اینکه توش ذوق هست حالا هنری یافکری امازیباست.پیشاپیش سال نو رو به شما تبریک میگم.چه خوب هستش که خوب فکرکنیم خوب عمل کنیم خوب هم ازخودمون یادی یا اثری بجا بذاریم.قدرفرصت هامون رو بدیم به آسونی از دستش ندیم.الهی همه گرفتاربان گرفتار چیزهای خوب آدم های خوب و اوقات خوب.واقعاً تو این روزهای آخرسال حتما نگاهی هم به نیازمندان،یتیمان و افراد ضعیف داشته باشیم مطمئنم خداهواتو خواهد داشت هم به لحاظ مالی و هم جسمی و هم معنوی شک نکن
سلام و درود
خیلی ممنونم از لطفتون :)
یاد باد آن روزگاران یاد باد 
واقعا یا و خاطره سالهای 70 خاطره انگیزه 

تلویزیون ۳۲LF560 دارای بازی های سرگرم کننده می باشد که شما می توانید به وسیله آن ساعت ها سرگرم شوید. از جمله بازی های مهیج این تلویزیون می توان به WORLD MONSTER است.

کولرگازی

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

عالی بود
خدا مادرارو حفظ کنه :*
:)
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۳۴ باربری و اتوبار آیلان
خدا حفظش کنه
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۳۴ باربری و اتوبار آشنا
خدا نگهش داره
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۳۵ باربری و اتوبار امانت
انشالله سلامت باشه
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۳۵ باربری و اتوبار آسایش
انشالله محفوظ باشه

حتما مادرتون خیلی مهربونه که شما انقد دوسِشون دارین :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan