دی ماهیِ خندان از نوعِ بیست و ششمش

از روزِ اول به همه‌ی کسانی که اینجا اصطلاحاً خدمه هستند لبخند زدم و خسته نباشید گفتم. احساس می‌کنم عده‌ی زیادی از بچه‌ها با نگاهِ از بالا بهشون نگاه می‌کنند و این چیزی هست که آزارم می‌ده. یکی از خانم‌های سلف چهره‌ی کمی تا قسمتی خشنی دارند و لبخند هم نمی‌زنند! ایشون تنها کسی بودند که هیچ وقت در جوابم لبخند نمی‌زدند و فقط سر تکون می‌دادند. یادمه چند بار که این اتفاق تکرار شد با خودم گفتم بالاخره یه روزی شما هم به من لبخند می‌زنید! الان چهار ماهه که از اومدنِ من به مشهد می‌گذره و همون خانمِ به ظاهر بداخلاق در جوابم نه تنها لبخند می‌زنه که می‌گه ممنون دخترِ گلم :) و این از نگاهِ رفقا یجورایی معجزه‌ست.
از دیروز دارم به این فکر می‌کنم که اگه قرار باشه واسه زندگیم هدفی انتخاب کنم قطعاً اون هدف هدیه‌ی لبخند به آدم‌هاست. گاهی با زدنِ من کارت واسه خانمی که کارت نداره، گاهی با عکس گرفتن از خانم و آقایی که دلشون می‌خواد با گنبد و پنجره فولاد عکس داشته باشند، گاهی هم با شکلک در آوردن واسه بچه‌ها وقتی ماشینی که توش هستند و سرویسِ ما پشتِ چراغ قرمز کنارِ هم قرار می‌گیره :) همین اندازه شیرین و ساده.

+ امروز بعد از امتحان رفتم حرم. پنج دقیقه از ورودم به حرم نگذشته بود که یکی از دعاهام مستجاب شد. چی می‌شه گفت واقعاً؟! اصلاً همین که روزِ تولدم اجازه داشتم حرم باشم واسم بهترین کادو بود. شرمنده فرمودید من رو حضرتِ خورشید :)

+ هوا هوای خاطراتِ اوست...

تولدت مبارک حوا:دی
خیلی ممنون :))
فکر کنم دفعه‌ی سومه :| :)))
تولدتون مبارک
چند ماه پیش حرم بودم و حاجت روا
میدونم چه حس شیرینی داره

لبخند آدم ها همیشه معجزه میکنه
ممنونم :)
(:

موافقم :)
چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷ , ۲۱:۱۸ محمدرضا مهدیزاده
لبخند زدن و خوشحال بودن و خوشحال کردن دیگران کوچک ترین تشکر بابت نعمات خداست :)
به نظرم لبخند زدن و لبخند نشاندن به دیگران زکات نفس هایی هس که می کشیم ! 
همینطوره جنابِ شاعر :)

سخت شد که!
تولدت مبارک حوا جون
ممنونم عزیزم :)
تولدت مبارکه مهربون ترین❤
ممنونم رفیق‌ترین :)
تولدت حوا جان مهربون :)

ان شاالله همه ی آرزوهات برآورده بشن گلی ❤
خیلی ممنونم عزیزِ دلم :)

قربانت مهربون ^_^
تولدت مبارک حوای عزیزم
عمرت پربرکت و سرشار از حس خوب 
و مهربونیت به حق امام مهربون مستدام :)
ممنونم مهربون جان :)
خیلی خیلی تشکر
(:
تولدتون مبارک حوا بانو ،امیدوارم به همه چیزایی که از ته دل دوس دارین برسین🎂💐 
خیلی ممنونم :)
تولدت مبااااارک نسیم جااانمممممممم
یه عالمههههه‍ از اینا --»😘😍

+من اما هنوز قهرم با آقا:/ خاک به سسسرم:(((
به‌به ببین کی اینجاست ^_^
چطوری حدیثِ خودم؟! :))

+ چرا؟! :| زود تند سریع آشتی کن!
سلام :))
مبارکههههه

سلام و درود :))
خیلی ممنونم :)
تبررریک عزیزم:)

روز بچه اولی هام هم مبارک:دی
ممنونم سادات جان :)

روزمون مبارک ^_^
تولدت مبارک دختر دی ، امیدوارم دلت همیشه تابستون باشه، گرمِ گرم :**
[ ماچ دقیقا روی لپت ]

ممنونم عزیزِ دلم :)

بیا بغلم ^____^
جشن تولد در جوار امام رضا علیه السلام ...
خیلی حسِ خوبی داره :)
مبارکت باشه حوابانوی بیان 
الهی دلت همیشه شاد و تنت سالم و فکرت اروم باشه

برای منم دعا کن لطفا

قلب مهربون تو... لبخندت... ای جونم به تو دختر...
ممنونم صبورا جون :)
قربانت

محتاجیم به دعا. چشم.

:)
تولد تولد تولدت مبارک((:
ممنونم :))
الهی شکر:) خوبی خودت ان شاالله؟^.^

 + که خودمو لوس کنم براشون:(((
منم خوبم الحمدلله :)

+ بیا آشتی :) شیرینیش هم با من :))
تولدتون مبارک.
ممنونم :)
شیرینی نمیدی ؟
شیرینی هم می‌دیم :)
چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷ , ۲۱:۴۰ آقای سر به هوا :)
تولدت مبارک:)
ممنونم :))
تبریک میگم! مبارک باشه تولدتون
ممنونم :)
جدی ؟ :)

ما منتظریم :))
دانمارکی خوبه؟!
خوبه ولی خب شیرینی خامه ای بهتره :)

اصلن کیک تولد بهتره ...
چشم :)

باشه ولی شرط داره!
قربونت ♥

+باششششهههههه قبول^______^

^___^

+ بدو بیا پس :))))
این حجم از کامنت تو کمتر از یک ساعت مشکوکه :/
+ من کارت -> کارت من / کارتم

:| تماس بگیرید با پلیسِ فتا
+ خیر من کارت! اسمش من کارت هست. روی کارت نوشته من کارت :|
چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷ , ۲۱:۵۴ آقای سر به هوا :)
:))))

[لبخند کم گذاشته بودم]
(((:

گفتم یه چیزی کم داره :))
سلام بر حوا بانو :) 
زاد روزت مبارک ، آرزو میکنم  اونچه که میخوای با اون  که مصلحتته یکی باشن و به همه ی اهداف قشنگت  برسی:-) 
سلام و درود :)
ممنونم عزیزم ^_^
چه آرزوی قشنگی :))
هیچ شرطی پذیرفته نیس :)
منم کیک نمی‌دم :|
آرزومند ِ همه آرزوهای خوشگلتم:*****

آمدمD:
عزیزِ مهربونم ^____^
همچنین :)

بیا که دلم برات تنگ شده :))
معجزه ی محبت غیر قابل انکاره ...در عین حال شیرین و ساده ...
هدفِ خوشگلیه :)
امیدوارم توی این هدف موفق باشید :)

+ یا امام رضا ...
بله بله :) و یکی از اهدافِ مهم اینه که کوچولوتون با من دوست بشه :|

:)
مچکرم :)

+ من می‌گم امام رضای قشنگم :)
شکفته نوگلی در فصل سرما
معطر کرده عطر او جهان را

به ماه دِی بهاری گشته دنیا
رسیده دختری از نسل حوا

حالا قبوله ؟ :))
به‌به :))

قبوله :) فقط الان دیگه دیره اجازه نمی‌دن برم بیرون :|
:|
کیک رو باید بخرم درست که نمی‌تونم بکنم تو خوابگاه :|
خب من دلم گرفت اصلن:(((
انقد از دلتنگی بدم میاد همشم دچارشم(اشک‌تمساح)
منم دلم خیلی گرفته :))
منم :)) (اشکِ خودم)
تولدتون مبارک

الهی همه حاجت هاتون به زودی روا بشن
ممنونم :)

ان‌شاءالله همه حاجت‌روا بشن.
سلام.
یادم هست در سلف ما - سلف برادران - سر مهماندار یک خانم بود. یک خانم جا افتاده و دوست داشتنی که مشکلات ما را همیشه حل می‌کرد.
خلاصه مأمنی بود برای شکم‌های گرسنه‌ی‌مان!
---
با این پست یاد اون افتادم!
سلام و درود
چرا من فکر می‌کردم دختر هستید؟! :|
خیلی هم خوب :))
برای شما ک معجزه بلدین حتما میشه :)

+ پیش امام رضای قشنگ برای ما هم دعا کنید :)
یک ساعت در اختیارم باشه تمومه :)

+ داشتم جوابِ کامنتتون رو تایپ می‌کردم که بچه‌ها واسم کادو آوردن :)) الان وسطِ کلی کتابِ رنگی‌رنگی نشستم :)) محتاجیم به دعا. شما هم برای من دعا کنید :)
تولدت مبارک گل دختر ... لحظه هات پر از آرامش و لبخند ...
خیلی ممنونم عزیزم ^_^
قربون دلت مهربوووون...
اما قول بده دیگه اشک نشی :*
عزیزم :)))
تو بیا باشه قول میدم ^_^
مباررک باشه حوا جان 😘
ممنونم مهربون :)
تولدت مبارک🎈🎈🎈🎉🎉🎊🎊🎈🎈🎈

خیلی ممنون ^_^
از تو خواب مگه بیام پیشت :'(

برام دعا میکنی؟:(
عه. اینطوری نگو :( بخند ببینم :) زود!

آره عزیزم چرا که نه. تو هم واسه من دعا کن...
چشم :)))))))))))))))))))))))

+ دعا میکنم از ته قلبببب♥
آفرین دخترِ خوبِ خودم :))))

+ خیلی ممنون ^____^
چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷ , ۲۲:۳۵ ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤
عزیزم تولدت مبارک 
خیلی ممنونم ^_^
مبارکا باشه حوا بانو:) 
خیلی ممنونم خانم معلمِ مهربون :)
هر قدر که دوست داشته باشید :)

+ جالبه همه براتون کتاب کادو میدن :)
خب پس یک هفته :|

+ آره واقعاً :) آخه می‌دونن چقدر ذوق می‌کنم وقتی کتاب کادو می‌گیرم :)
یک هفته ؟! بعید می دونم از پسش بر بیاید :| :)
آخرین بار مامان بزرگ و بابا بزرگش بیشتر از یه روز نتونستن نگهش دارن !
الان شما توانایی‌های من رو بردید زیرِ سوال؟! :|
من نگهداری از دوقلوها رو توی کارنامه‌ام دارم :))
تولدت هزاران مبارک حوای جااااانم😘😘😘😘
با آرزوی همه ی بهترین ها❤❤❤
ممنونم عزیزِ دلم :))
قربانت ^_^
تولدتون مبارک :)
ممنونم :)
ببینیم و تعریف کنیم :)
هم می‌بینیم و هم تعریف می‌کنیم :| :))
تولدت مبارک حوا خانوم
چه سعادتی داری، تولد در جوار آقا:)
ایشالا همیشه بخندی:)
خیلی ممنونم :)
من سعادت ندارم آقا خیلی مهربونه :)
(:
تولدتون مبارک
ان‌شاالله تموم آرزوهای قشنگتون رو از خدای مهربون هدیه بگیرید.
خیلی ممنونم :)
تولدت مبارک دختر مهربون :)
ممنونم عزیزترین ^_^
الهی که همه ارزوهات براورده بشه
الهی که امسال به خدا خیلی خیلی نزدیکتر بشی و برای ماهم دعا کنی
هزاران تبریک دختر خوش قلب و مهربون
ممنونم عزیزم :))
((:
مهربونِ خودمی ^_^
حوا بانو تولدت کلی مبارک باشه 
خوشبحالت که تو حرم بودی :)
من جور نشد تولد حرم خاشم 
خیلی ممنونم :)

ان‌شاءالله تولدِ بعد :)
پنجشنبه ۲۷ دی ۹۷ , ۰۰:۳۴ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
ای جاان تولدت مبارک ⁦♥️⁩
قربانت رفیق جان ^_^
سلام خب حالا که چی . تولدته به من چه ؟ چرا وقت ما رو بیخود میگیری ؟


گفتم متفاوت باشه اولش یه ذره شکه شی بعدش لبخند بزنی ، تولدت هزارتا مبارک ، از روی چیزایی که ازت خوندم ممیتونم بگم خیلی مهربونی پس به مهربونیت ادامه بده.
سلام و درود
:))))


خیلی ممنونم :)
مهربونی از خودتونه :)
مبارک باشی سیبِ سبزِ بیان 💚
خیلی خیلی ممنونم ساداتِ عزیزم ^_^
وا :/
خب بهش می‌گن من کارت :| از بلاگرهای مشهدی بپرسید :/
چی هست اصلا؟
کارتِ مترو و واحد و اینا. شما مگه از این کارت‌ها ندارید؟!
نه ما من کارت نداریم اصلا. یه سر برم مشهد حتما :0
پس با چی از واحد و مترو استفاده می‌کنید؟! بالاخره باید کارتی چیزی باشه :)
کارت مترو/ البرز کارت :)
خب همونه :) اینجا بهش می‌گن من کارت.
ولی اسم نافرمیه :|
به نظرتون برم با شهرداری صحبت کنم؟! :|
نه فقط درجریان باشید :|
اسمِ خوشگلیه که :|
تولدتون مبارک
ممنونم :)
پنجشنبه ۲۷ دی ۹۷ , ۱۰:۱۶ امیررضا کامیار
تولدتون مبارک

تو 120 سالگیتون پست بزارید :)
خیلی ممنونم :)
تولدت مبارک حوای جان :)
یکی از مهربون‌ترین آدمایی هستی که می‌شناسم. و مگه مهمه که این شناختن مجازی باشه؟ :)
برات بهترینا رو آرزو می‌کنم :-*
ممنونم عزیزم :)
مهربونیت از خودته رفیقم :) نه :)
^___^
سلام حوا جان 
تولدت مبارک عزیزم.الهی که همیشه تنت سلامت باشه و لبت خندون.

:-* :-*
سلام عزیزم
ممنونم :)

^____^
پنجشنبه ۲۷ دی ۹۷ , ۱۶:۳۹ کاکتوس هستم (مجهول الحال)
روز دقیق تولدت رو یادم نبود:(
ولی گفتم بزار برم وبلاگش بالاخره میزاره=)
و بلییی فهمیدم تولدت بوده به به*-*
مبارک باشه عزیزمممم+-+
صد سال به این سال هااا
خوش باشی همیشه💛
عزیزم ^_^

قربانت عزیزترین رفیقِ مهربونم ^_^
تولدت مبارک بازم *_*
ان‌شاءالله همیشه دلت گرم باشه. :)
خیلی ممنونم ^_^
(:
پنجشنبه ۲۷ دی ۹۷ , ۱۶:۵۲ قاسم صفایی نژاد
سلام
تولدتون مبارک
سلام و درود
مچکرم :)
پنجشنبه ۲۷ دی ۹۷ , ۱۷:۲۷ تبادل لینک رایگان
با سلام و احترام مدیر عزیز 

همین الان سایت خود را کاملا رایگان در سایت ما با پیچ رنگ 1 گوگل در کمتر از 1 دقیقه ثبت کنید.

تبادل لینک کاملا رایگان

آدرس ما : http://m.blogparsi.com

موفق باشید
سلام
تولدتون مبارک، منم دی ماهی هستم!
خیلی ممنونم :)
به‌به چه عالی ^_^
تولدتون مبارک حوا خانوم :))))
ممنون :)
سلام
اللهم صل علی محمد و آل محمد!
خواهر حوا تولدتون مبارک و خوشا به سعادتتون! ما رو هم کنار مزار آقا یاد کنید.
سلام و درود
خیلی ممنونم :) چشم
تولدتون مبارک باشه

:)))))))))))))))))))))))
خیلی ممنونم :))))
منم از نوع بیست و ششمم ... ولی اردیبهشتی :)))

یه نکته : خواهشا قدر دنبال کنندهاتون رو بدونین ^_/
:))

از برای چه؟!
ای جانم ای جانم تولدت مبارک ماه بانو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘 
ان‌شاالله هزار ساله بشی مهربون عزیزم😍
خاتونم ^_____^
خیلی ممنونم رفیقِ گلم :)))
تولدت مبارک...
ممنونم بهار بانو ^_^
سلام و احترام 
تبریکات!
انشالله که ۱۲۰ ساله شید :)
سلام و درود
تشکر :)
زیاده :| خیلی ممنونم :)
ابجی برا بهمن ماهیم پست بزار .م بهمنییم
عزیزم :)
جلوجلو مبارک :)
مبارک باشه عزیزم...
همیشه زیر سایه شون باشی...
خیلی ممنونم :)
(:
سلام
تولدتون مبارک و ان شاءالله باقی عمرتون پر برکت باشه

به معجزه لبخند زدن پی بردم و قشنگ درک کردم پست رو

سبز باشید 
سلام و درود
خیلی ممنونم از لطفتون :)

:)

بگید آبی :)
تولدت مبارک حوای عزیزم
با کلی ارزو های خوب
و پوزش بابت تاخیر تو تبریک گفتن
قطعا تو یکی از بهترینای این بلاگ هستی و خواهی بود
همیشه بمونی برامون
خیلی ممنونم مهربون جان ^_^

عزیزم :)
دو روزه بودنتم بهت تبریک میگم حوا جان :دی
قربانت :)
جمعه ۲۸ دی ۹۷ , ۱۲:۴۷ مــحــدثــه ...
تولدت مبارک رفیق💖
الهی قلبت همیشه پر از آرامش و عشق باشه و خوشبختی هیچ‌وقت ازت رو برنگردونه. صدوبیست سالگیت رو ببینم 😘🌹💖
ببین کی اینجاست :))
ممنونم عزیزم ^___^
(:
جمعه ۲۸ دی ۹۷ , ۱۳:۴۲ شفق تیرزاد (*_*)
تولدت مبارک

+ ببشقید دیر اومدم.
ممنونم :)
با تاخیر، روز تولدت مبارک دی ماهی دختر :)
به‌به جنابِ فابر :)
چقدر باید منتظرِ روشن شدنِ ستاره‌ی شما بمونم؟! کجایید؟!
چقد لذت بخش شاد کردن دل مردم. چند وقتی هست رو این زوم کردم که تا می‌تونم دل اطرافیان که هیچ، دل هر کی رو که می‌بینم شاد کنم و چقدر هم تاثیر داشته خدا رو شکر.
خدا رو شکر :)
برای ما هم دعا کن و در بزن .. که خیلی وقته دلتنگ شونیم ..
+ چ کارای قشنگی .. 
محتاجیم به دعا عزیزم :)
+ نگاهت قشنگه :)
تولدت مبارک حوای بیان ❤
الهی خنده مهمون همیشگیه لبات باشه .. 🌱

ممنونم یاسمینِ مهربونِ من ^_^
همچنین رفیق :)
تولدتون مبارک (:
خیلی ممنونم :)
فکر کنم شما هم متولدِ ۲۶ دی هستید که اگه باشید بیان دو تا میم حا خواهد داشت با این تاریخِ تولد :))
سلام 
من خودم از نوع نهمش ام
سلام و درود
خیلی هم خوب :)
چه هدف قشنگ و مقدسی ^_^
تولدت مبارک باشه مهربونم :))))
الهی به خواسته های دل مهربونت برسی 
ممنونم فرناز جون ^_^
عزیزم :)))
شنبه ۲۹ دی ۹۷ , ۲۰:۱۷ دنیای کامپیوتر ...
مبارکــ☻ــــــه
ممنونم :)
مگه بیان دوتا میم حا داره؟ |:
من کی‌ام پس؟! :|
اهان ببخشید نمیدونستم شما هم میم دار هستین (:
اگه اسمتون با میم شروع بشه فامیلی‌تون هم با ح اونوقت می‌شه دو تا میم حا. فکر کنم پرسیده بودم ازتون. مگر اینکه میم حا نباشید :| :))
بله من اسمم میم داره فامیلی ح ، گفتین دوتا میم ها فک کردم شخص دیگه ای رو میگین نمیدونستم شما هم میم حا هستین 
میم حا هستیم ما هم :)
سال تولد رو نمیشه پرسید شاید اونم یکی باشه |:
فکر کنید یکی باشه :| جالبه :))
شما می‌تونید بگید بعد من بگم هست یا نه :|
74 
احتمالا یکی نیست 
می‌گم بهتون :)
تولدت مبارک حوا بانو... ^_^
شرمنده یه خورده دیر رسیدم! :دی
امیدوارم هرروزت بهتر از هرروز باشه :))
ممنونم یاسی جون :))
دشمنت شرمنده مهربون
^__^
تولدتان مبارک
تشکر
🎂🍰🍭🍥🍨🌺💐
^_^
سوسک های ریز کابینت ، معروف به سوسک آلمانی که در منازل و مخصوصا آشپزخانه در جایی که قلب خانه در آن می تپد ، زندگی می کنند.اکثر ما با این سوسک ها رو به رو شدیم و با هر روش های غیر اصولی اقدام به از بین بردن آن ها کردیم اما نتیجه ای نگرفتیم. شرکت سمپاشی نگارین تندیس با روش های اصولی و استفاده از دستگاه های به روز به شما این اطمینان را می دهد که نسل سوسک کابینت را از محل زندگیتان از بین ببرید.سم پاشی در تهران توسط تیم متخصص شرکت نگارین تندیس انجام می پذیرد.با سم پاشی نگارین تندیس تماس بگیرید و از 5 دقیقه مشاوره رایگان بهره مند شوید.
:)
زادروزتون مبارک
ممنونم :)
تولدت مبارک =)
ممنونم :)
تولدت با تاخیر مبارک:(ببخشید که نبودم سر وقت تبریک بگم
امیدوارم امسال بیشتر بخندی بلند تر بخندی و خوشبخت تر باشی:-*
حوا جونم منم دعا کن
خیلی هم دعا کن:)
ممنونم عزیزِ دلم ^_____^
(:
:)
چشم عزیزم
تو هم برای من دعا کن :)
محتاجم به دعا:)ولی چشم:-*
مهربونِ خودمی ^_^
عشقی:)
تو بیشتر :)))
تولدتون مبارک خانم انشالله صد سالگیتون  من در نیاوران هستم
مچکرم
و در نیاوران بودنتون چه ارتباطی به من داره؟!
گفتم اون مطلب ایندکس بشه توی گوگل که شما برداشتین
متوجه نمی‌شم چی می‌گید.
تولدتون مبارک باشه
ممنون
تولدتون پساپس مبارک:)

پستای جدیدی که زدین خیلی خوبه ادم دلش نمیاد کامنت نده.

اونجایی که نوشتین هوا هوای خاطرات اوست... حدس زدم همین آهنگ باشه:)
هیچ وقت از گوش دادنش سیر نمیشم:)
ممنونم :)

خوبی از خودتونه :))

منم :) خیلی دوستش دارم :)
تولدت مبارک:)
باتاخیر البته
:)
اگر دوست داشتین اینستاگرام و تلگرام ما را دنبال کنید. 

https://www.instagram.com/majid.ghandizadeh

https://t.me/ghandizadeh

 

تلویزیون ۳۲LF560 دارای بازی های سرگرم کننده می باشد که شما می توانید به وسیله آن ساعت ها سرگرم شوید. از جمله بازی های مهیج این تلویزیون می توان به WORLD MONSTER است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan