به عقب باز (ن) می‌گردم

هوا سرد بود. آروم آروم رفتم و نشستم همون جای همیشگی. صحنِ انقلاب، سمتِ راستِ گنبد، تقریباً در امتدادِ کفشداریِ شماره‌ی یک. نگاه کردم به گنبد و پرچمی که خیلی دلبرانه تکون می‌خورد. گوشی رو برداشتم تا با مادربزرگ تماس بگیرم. به طرزِ عجیبی شماره‌ی خونه‌شون رو فراموش کرده بودم. کلی با خودم کلنجار رفتم اما فایده نداشت. همینطور که داشتم فکر می‌کردم یهو یه پسر بچه‌ی بانمک و شیرین اومد کنارم و گفت می‌شه از اینا بخرید؟! از اون بسته‌هایی بود که مهر و تسبیح و عطر داره. گفتم نه لازم ندارم اما هر چی بخوای واسه خودت می‌خرم. گفت چی مثلاً؟! گفتم هر چی که دلت بخواد. یه نگاهی به بسته‌هاش کرد و گفت اما من به پولِ فروشِ اینا نیاز دارم. چیزی نمی‌خوام فقط یدونه ازم بخرید. گفتم ولی من پولِ نقد همراهم نیست. بیا بریم بیرونِ حرم هم یدونه از این بسته‌ها ازت می‌خرم هم هر چی که خواستی برای خودت. قبول؟! خندید و گفت باشه خاله. همینطور که داشتیم می‌رفتیم پرسید شما اهلِ کجایی؟! گفتم شیراز. پرسیدم کلاسِ چندمی؟! گفت هفتم البته یک سال هم موندم! به قیافه‌اش نمی‌خورد اما به درک و فهمش چرا. پرسید و پرسیدم تا رسیدیم به یه دکه. پرسیدم چی دوست داری؟! گفت هیچی و با نگرانی نگاه کرد به بسته‌های توی دستش. خم شدم و گفتم من حتماً یکی از اینا رو ازت می‌خرم خیالت راحت. بگو چی دوست داری؟! خندید و گفت اشترودل! چندتایی خریدم و از آقای فروشنده خواستم بیشتر کارت بکشه و بقیه رو بهم بده. بعد هم اشترودل‌ها و پولِ یکی از بسته‌ها رو بهش دادم و گفتم من لازمش ندارم. فکر کن یدونه ازت خریدم. اون خوشحال شد و من خندیدم. گفتم دیگه چی دوست داری؟! گفت هیچی خاله همینا کافیه. داشتم به این فکر می‌کردم که براش دفتر و خودکار بخرم که چشمم افتاد به کفش‌هاش. متوجه شد دارم به اون‌ها نگاه می‌کنم. گفت برام بزرگ هستن خاله. آره هم بزرگ بودن هم کهنه. بردمش توی یه کفش‌فروشی و گفتم کدوم رو دوست داری؟! گفت هر چی شما دوست داشته باشی. چند بار پرسیدم و هر بار همین جواب رو شنیدم. یدونه براش انتخاب کردم و خریدم و بهش دادم. با بغض تشکر کرد و گفت ان‌شاءالله هر حاجتی داری آقا بهت بده. با بغض لبخند زدم. همون حوالی کار داشتم. گفت نمیای حرم خاله؟! گفتم نه باید برم فلان جا. گفت پس منم باهاتون میام که تنها نباشید. چقدر حسِ خوبی داشت بودنش. احساس می‌کرد مثلِ یه مرد مراقبمه و منم از بودنش کنارم خوشحال بودم. کارم که تموم شد برگشتیم حرم. من باید خودم رو به سرویسِ دانشگاه می‌رسوندم برای همین از یه جایی به بعد ازش خداحافظی کردم. اون رفت سمتِ صحنِ انقلاب و من تا یه جاهایی آروم دنبالش رفتم. یدونه از اشترودل‌ها رو باز کرد و شروع کرد به خوردن. خیلی خوشحال بود. الحمدلله :)

درِگوشی: گفتی اگه ازشون چیزی نمی‌خریم می‌تونیم که براشون چیزی بخریم. آره راست گفتی. 

+ لبخند بزنیم؟! :)
عالی مثل همیشه
:)
:)
شما اگه واسه خودشناسی راهی دارید بگید بهم :)
چهارشنبه ۱۹ دی ۹۷ , ۱۳:۱۳ پلڪــــ شیشـہ اے
الهی ...
عزیزم.
گریه ام گرفت
ان شاءالله هر چی می خوای آقا بهت بده. 
:*
(:

خیلی ممنونم ^_^
وااای حوا بانو 
منکه دلم ضعف رفت واسه این همه مهربونیت
ان شإالله حاجت روا بشی 
چقدر چیز خوب یاد گرفتم 
شما لطف دارید :)
:)

سلام حوا جان.این دفعه که حرم رفتی دعا کن منو هم بطلبن
(:

سلام عزیزم :) ان‌شاءالله فردا شب به شرطِ حیات. زودتر بیای ببینمت ^_^
خب من خیلی وقته که از این جور بحثا توبه کردم چون آدم هر چی فکر میکنه ایده و فکر نو به ذهن میرسه 
اما خیلی از اصل مطلب دوره هر ایده‌ای که به ذهن آدم عادی ای مثل من میاد
تنها چیزی هم که میتونم بگم و مهم ترین چیزه اینه که از خدا غافل نشو 
:)
و دقیقاً منتظرِ همین جواب بودم :)
مهربونترین❤❤❤

من که میگم بچه های کار خیلی مردن...
رفیق‌ترین ^____^

کاش به اندازه‌ی خودمون مراقبشون باشیم...
از نسل حوایی شوخی که نیست !
زندگی خودش یه شوخیِ بزرگه. من که جای خود دارم.
:)عزیزدلم 
ممنون از محبتت.
بیا چند صفحه از این آناتومی رو جای من بخون :| :))
آناتومی آسونه که.بده بخونم 
:)
بیا همه رو بخون پس :))
من برم سراغِ فیزیولوژی :|
باید به بعضیا گفت ممنون که اینقدر مهربونی ((:
ان شاءالله هم دلت هم لبت همیشه نشانِ مهر و لبخند رو، روی خودشون داشته باشن حوای عزیز ^_^
آره مثلاً تو :))
قربانت ^_^
:-) 
(:
یعنی تو حرم چیزی می‌فروخت؟؟؟؟ یا من متوجه نشدم بیرون حرم بوده؟
عجیبه، تا حالا ندیدم، از بازرسی هم نمی‌تونن لوازم فروشی رد کنن که.
بله
اجازه می‌دن گویا.
تظاهر
ریا
شعار
تا کِی؟!
:|
بعضیا هم چهارتا چهارتا کتاب می‌خونن :/
:)
به نظرم یه لبخند کافیه برای این پست 💜
منم فقط یه لبخند خواستم :)
:)
باش.
(:
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عرض کنم که همین کارها را می کنید که مستجاب الدعوه میشید دیگه...
البته به نظرم باید یه بسته از اون اجناسی که می فروخته را ازش می خریدید چون اینطوری پیش خودش حس اینو داره که کار کرده اما اینطوری یاد می گیره که ترحم بقیه را برانگیزه...

حالا کاری ندارم به اینکه اصولا کار کردن بچه ها ایراد داره ها...کلا عرض می کنم...

ولی در هر حال خوش به سعادت شما که امام رئوف با دست شما، به اون بنده خدا، مهربانی کرده...



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

خیلی عاقل‌تر از این بود که بخواد با برانگیختنِ ترحمِ بقیه کارش رو پیش ببره. واقعاً قصد داشتم بخرم اما دیدم لازم ندارم و استفاده نمی‌شه برای همین پولش رو دادم و گفتم تصور کن یدونه رو خریدم.

ایراد که داره اما بعضی از بچه‌ها مجبور هستند زود بزرگ بشن...

شما لطف دارید :)

ممنونم همچنین
علی یارتون
از اون لبخند خیلی پهن‌ها :)
اینطوری مثلاً ^_______^
:))
حوا جون حرم میری واسم دعا کن
من خیلیی دلم تنگ شده
دعا میکنم خدا مهربونی هاتو واست نگه داره و البته مکارم اخلاق رو بهت عنایت کنه
حتماً :)
ان‌شاءالله زود رفع بشه.
ممنونم :)
کاشکی ازش نگیرن حوا
بذارن اون کفش های نو رو بپوشه و باهاش دو قدم راه بره
تنها نگرانیِ من همین بود...
چه قشنگ:) باریکلا بهت
کیف کردیم. حال ما رو هم خوب کردی
به‌به استادِ عزیز :)
شما هم با حضورتون من رو خوشحال کردید :)
و اینک ذوق مرگ شدن من از اینکه شیرازی هستی خخخ 
جداً؟! :))
چند دقیقست تو فکرم که چی بنویسم!

بابا مهربون
دل رحم 

نوروز امسال یکی هم سراغ من اومد
ولی من ردش کردم. بعد یکی دیگه اومد اونم رد کردم:))
دیگه نتونستم تو حرم بمونم یجورایی خجالت میکشیدم
بعد جالبه یه جوان برا پول اومد
ای تف به ریا :)) دیگه اونو نتونستم رد کنم «تف ره ریا»گیه کمکی کردم

+قشنگ کیف میکنین ! هر وقت خواستی برین حرم
خوش به حالتون
دو روزه تو فکرم منم بیام مشهد و کار پیدا کنم و بمونم مشهد
دل کندن از خانواده یکم برام سخته 
مهربونیت از خودتونه :)

درود بر شما :)

+ الحمدلله خیلی راضی‌ام از همه چی :)
بله سخته اما یادتون نره هر چیزی بهایی داره.

چه کار خوبی و چه فکر خوبتری و چه ایده ی خوبتری

سپاس

و التماس دعا

خوبی از خودتونه :)

محتاجیم به دعا
چقدر حس خوبی داشت متنت و کارِت البته. :)
دعای این نظر بالایی به دلم نشست. منم همین رو برات از خدا می‌خوام؛ که مهربانی‌هات رو برای خودت و جامعه نگه داره. :)
آرزو :)) دلم برات تنگ شده :)
عزیزم ^_____^
چه پست حال خوب کنی🤗
مرسی ازتون😊
خوشحالم که حسِ خوب منتقل شده :)
دیدنشون واقعا ناراحت کننده است... هیچوقت نشده چیزی بخرم ولی کار شمارو زیاد تکرار کردم...نه درحد کفش خریدن در حد چیزی که نیاز داشتن برای خوردن....
با همه ی اینا از دوتا بچه غفلت کردم هنوز بعد پنج ماه تو ذهنم میان اذیتم میکنه...میخواستم با اورژانس اجتماعی تماس بگیرم بخاطر مادر بی مسئولیتی که این دوتا بچه به بدترین شکل ممکن دنبالش راه افتادن... بدون کفش و........
گمشون کردم ولی هر چند روز یادشون میفتم که الان کجان چیکار میکنن چی به سرشون اومده...اعتیاد چیز خیلی بدیه...
خیلی...
چقدر خوب :)

خدا کنه حالشون خوب باشه...
با این پست شما لبخند بزنیم یا اشک شوق بریزیم :')
لبخند بزنید :)
فدای دل مهربونت 😘
مطمئن باش یه روزی یه جایی خدا جواب این لبخند رو بهت به نحو احسن میده

محبوبه‌ی عزیزم ^___^

بعد از امتحان‌ها حتماً میام ببینمت :) یک هفته بینِ دو ترم بی‌کارم :))
خوشبحال پسرک،که خدا شما رو براش رسوند.❤🌹
اتفاقاً من فکر می‌کنم خوش به حالم شد که خدا پسرک رو برام رسوند :)
کاش همه نگاه شما رو به بچه های کار داشتن
اونوقت دیگه هیچ بچه‌ای مجبور نبود تو سنی که وقت لذت بردن از 
کودکیاش هست، زودتر از سنش بزرگ شه
و چقدر جمله‌ی آخرتون درد داره...
سلام 
چه قدر این اتفاق خوب، طولانی بوده و عالی
من دعاگویم و البته با این پست تون که به درگوشی ختم میشه !
ای کاش وقتی حرم میرید برای اهالی بیان دعا کنید
ممنون
سلام و درود
:)
من خیلی مچکرم :)
حتماً دعا می‌کنم.
(:
چهارشنبه ۱۹ دی ۹۷ , ۲۲:۵۴ آقای سر به هوا :)
:(
چرا ناراحت هستید؟! :(
عالی بود. از اون پست هایی بود که با یه لبخند کوچک  شروع شد و با یه لبخند به پهنای صورتم تموم شد ... دمتون گرم که دلشو شاد کردین :)
خوشحالم که باعث شدم لبخند بزنید :)
(:
چهارشنبه ۱۹ دی ۹۷ , ۲۳:۰۹ دنیای کامپیوتر ...
کاش همه در این گونه موارد مانند شما بودند...
کاش دنیا رو جای بهتری کنیم برای زندگی..‌.
لبخند میزند درحالی که از اول باز کردن صفحه اشک روی چشم هایش بودو هست
نبینم اشک بریزی عزیزِ دلم :(
بخند حوا ببینه :))
راستی منظورتون از عنوان چی بود ؟ متوجه نشدم
اشتباه نداشتن خیلی خوبه اما پذیرشِ اشتباه از اون به مراتب بهتره. گاهی لازمه مثلِ یه مرد سرمون رو بالا بگیریم و بگیم آره من اشتباه کردم و بعدش هم مسیری که اشتباهاً درش قدم گذاشتیم رو برگردیم. مشکل زمانی شکل می‌گیره که شک داری مسیر درسته یا غلط. اونوقت نمی‌دونی داری می‌ری جلو یا نه بر می‌‌گردی. من دقیقاً دچارِ این مشکلم.
حرم  حرم حرم
از کل متن فقط یه چیزو دیدم حرم
کلِ زندگیِ من شده همین یه تیکه بهشت :)
خیلی عالی بود 
:)
از حوا خانوم جز این انتظار نداشتیم
ایشالا حاجت روا باشی همیشه:)
سلامت باشید :)
چه خوب:)
درس بزرگی بود بهمون یاد دادید.
خوبی از خودتونه :)
فرآیند بزرگ شدن در تو به اوج خودش رسیده ...
تحسین برانگیزه ...
لطف دارید :)
خیلی التماس دعا حوا جانم 
خوش به حالت که اینقدر خوبی :)))
محتاجیم به دعا عزیزم :))
خوبی از خودته :)
پنجشنبه ۲۰ دی ۹۷ , ۱۲:۳۳ امیر نیاز نژاد
عالی بود💕💕💕
بچه های اگه خواستین  به وبلاگ منم سری بزنید
http://darhambarham85.blog.ir
:)
امیدوارم بالاخره یه روز با محبوبه سه تایی ملاقات کنیم یکدیگر را :))
من روی یک هفته‌ی بینِ دو ترم خیلی حساب کردم :))
پنجشنبه ۲۰ دی ۹۷ , ۱۳:۳۶ مصطفی فتاحی اردکانی
حالتون خریدنی بود...
همه‌ش مالِ شما :)
دستت درد نکنه:)

دستت طلا...
:)
بعضی وقتا یه کارایی هستن که بعدش اونقدر حال ادم رو خوب میکنه که ارزش هزینه کردن وقت و پول رو داشته ... گاهی برای اینکه حالمون خوب بشه اونقدر هزینه الکی می کنم باز هم کامل خوب نمیشیم ولی با این‌کارها هم حال خودمون خوب میشه هم یکی دیگه رو خوش‌حال میکنید ....... می‌دونید کی حال فوق العاده‌ای بهتون دست میده؟؟ وقتی که دوباره اون بچه رو ببینید و بیاد ابراز اشنایی کنه، یا حالتون رو بپرسه و ...
خیلی دوست دارم دوباره ببینمش :)
هفته پیش اومدم مشهد زیارت... ماجرایی پیش اومد که کل سفر و زیارت زهر مارم شد و واقعا حس بدی داشتم تمام مدت سفر.
فکر نکنم دیگه حالا حالاها هوس زیارت بکنم!
ما هر وقت یه نیت خوب کردیم خدا زد لهمون کرد :))
پس اگه جای من بودید کلاً قیدِ درس رو می‌زدید و از مشهد می‌رفتید برای همیشه! :) هرگز روزی نخواهد رسید که همه چیز توی زندگی عالی باشه. همیشه باید دقت کنید باید یه جای زندگی بلنگه.
لبخند بزنیم؟؟؟؟لبخند کمه واسه این همه مهربونی:))))
باید اشک شوق ریخت
حاجت روا بشی:)))
لبخند بهتره :))

قربانت :)
چه حال خوشی بهم داد این نوشته منو یاد Dombey and Son (دامبی و پسر) چارلز دیکنز انداختی . مرسی شیرازی

راستی سهم کودکان و بچه های مظلوم کار کجاست‌ ؟ همونهایی که گویی تصویری زنده از کودکان کار آثار چارلزدیکنز هستند که در ایران قرن ۲۱ سربرآورده اند‌  :(( ! 


سهمشون خورده شده و یک لیوان آب هم روش!
دمت گرم حوا چقد خوبی آخه :((( حرم میری برای منم دعا کن خواهشا :(
خوبی از خودته عزیزم :)
چشم عزیزم حتماً.
جمعه ۲۱ دی ۹۷ , ۱۰:۰۱ پارسا جهانگیری
:-)
(:
جمعه ۲۱ دی ۹۷ , ۱۰:۰۱ پارسا جهانگیری
:-))
((:
جمعه ۲۱ دی ۹۷ , ۱۰:۰۲ پارسا جهانگیری
:-)))
(((:
جمعه ۲۱ دی ۹۷ , ۱۰:۰۲ پارسا جهانگیری
:-))))
((((:
جمعه ۲۱ دی ۹۷ , ۱۰:۰۳ پارسا جهانگیری
خوبه حوا خانوم؟ :-)
بله خیلی :)
کوچولو نیومد؟! :))
جمعه ۲۱ دی ۹۷ , ۱۱:۴۱ ( به سمت خدا )
وظیفه ما در زندگی علاوه بر تلاش و کوشش ، دعا و درخواست از پروردگار است.
خداوند اجابت برخی خواسته ها را در گرو دعا کردن گذاشته است.
اما چون ما نمیدانیم که این درخواستمان از کدام سنخ است باید در اجابت آن تسلیم خداوند باشیم و به حکمت او ایمان داشته باشیم.
در تعقیبات نماز ظهر داریم :
« و لا حاجة هی لَک رضاء ولی صلاح الا قضیتُ »
خدایا هر حاجتی می خواهم ، اگر رضای تو و صلاح من است اجابت کن .
لذا خداوند دعاهایی که به حکمت او بخورد و به صلاح ما باشد اجابت خواهد کرد و برای بقیه خواسته های ما که برایش دعا کرده ایم پاداش بیشتری در دنیا و یا آخرت عطا خواهد کرد.
ما را به دوستانتان معرفی کنید.
تلگرام :


:)
سلام
وای عزیزم چقدر خوب
به این نگاه و حالتون غبطه خوردم.
سلام و درود
:)
اممم... یک هفته‌ی بین دو ترمت کیه؟ :دی
می‌شه نه بهمن لغایت چهاردهم بهمن :))
و می ایستد و به احترام کارش دست میزند

شما لطف دارید :)
چه مهربونی قشنگی (:
مهربون یاسمینه ^_^
تعطیلات من زودتر شروع می‌شه ولی احتمالا سیزدهم میام مشهد. :)
خیلی هم عالی :) من که کلاً بینِ دو ترم مشهدم :| :(
امیدوارم زیاد بهت سخت نگذره :( مخصوصا تو خوابگاه.
ولی بازم خوبه قبل از امتحانا یه تجدید دیدار با خانواده کردی. :)
البته که خواهر خانم داره از طرفِ دانشگاه میاد مشهد اون موقع :))
بله بله :)
من چی‌ میتونم بگم الا اینکه "ماچ مستقیم روی لپت"؟ :)
عزیزِ دلم ^_^
من نمی‌تونم ببوسمت :( سرما خوردم :|
:*
عه! چیز دیگه در دسترس نبود مگه؟! :))
^_^
هعی :))
جمعه ۲۱ دی ۹۷ , ۲۳:۴۵ ناصر دوستعلی
سلام

خیلی هم خوب و عالی
خوشحالم که وبلاگ‌نویسی می‌کنید
مبادا رهاش کنیدا

فرمودین اهل شیرازین
و این داستان مشهد اتفاق افتاده
لابدبرای درس تشریف بردین مشهد
در هر صورت
هر موقع مشرف می‌شید حرم
بنده رو از دعای خیر فراموش نکنید
سلام ما رو به آقا برسونید
بفرمایید که دل‌تنگ‌شون هستیم

* چرا نوشته‌تون رو پاراگراف‌بندی نمی‌کنید
هم خوندنش راحت‌تر می‌شه
و هم نوشته‌تون شکیل‌تر می‌شه

موفق باشید
یاعلی
سلام و درود

لطف دارید

چشم

+ با پاراگراف‌بندی مشکل دارم :| :))

سلامت باشید
علی یارتون
سلام :)
سرماخوردگی تون خوب شده ؟
سلام و درود
تازه شروع شده :| :)
عه خب پس حله :دی خوش بگذره بهتون با هم :))
تشکر :))
اولین بار بود نوشته هاتون رو میخوندم، خیلی خوب بود مشتری شدم ;)
:)
چه کار خوبی کردی
+ انسان بودن کار سختی نیس:)
خوبی از خودته :)
يكشنبه ۲۳ دی ۹۷ , ۱۰:۴۱ دیوونه بارون
سلام حواگلی 🤩
مهربونی دیگه چکارت کنیم 😘😘
سلام عزیزم :)
مهربونی از خودته :))
يكشنبه ۲۳ دی ۹۷ , ۱۱:۰۷ امیررضا کامیار
چه جالب
موفی باشید:)
سلامت باشید :)
يكشنبه ۲۳ دی ۹۷ , ۱۵:۰۷ اعلی حضرت همایونی فتحعلی شاه قاجار

ما

اعلی حضرت، قوی شوکت، بسی عزت، شاه شاهان، خسروخوبان، سلطان السلاطین، محبوب القلوب رعایا، محیر العقول اجانب، مبسوط الید بعد از خدا، مسبوق السابقین، منجی الطالحین، همایون بن همایون بن همایون، فتحعلی شاهیم، آن معز الاعزا.

ما

به اصرار منشی و دبیر درگاهمان آمدیم تا خلق را از وجود منور و مشعشع مان سیراب کنیم و از فیض ما فیوضات برین. ما از خویش بگوییم و شما از مدح و ثنای ما، تا بدهیم شما رعیت را صله و صدقه ای.

سایه مان بر سر رعیت مستدام

 

بروید و خبر کنید رعیت را و بگویید جارچی ها جار زنند در هر کوی برزن که ما آمدیم. بروید... و بگویید که ما بسیار فالو بک دهنده ایم.

ما با این همه شوکت عبد خدائیم.

کلب آستان علی.

فتحعلیشاه قاجار

 

عجب!
فروشگاه فروش فایل بازارچه
 تجربه متفاوت در فروش فایل  
---------------------------------------
تماس با ما: تلگرام
@baazaarchehir
کانال تلگرام بازارچه:
www.telegram.me/baazaarchehir
--------------------------------------------
instagram :

https://www.instagram.com/baazaarchehir

---------------------------------------------
password is : www.baazaarcheh.ir
--------------------------------------------

:|
حس و حال خوبی داشت این نوشته و حال شما.
یک بار همچین قضیه ای مشابهش واسه منم پیش اومد.
شاید نوشتم در موردش.
سلام و درود :)
بنویسید حتما :)
سلام :)
الان چطوره حالتون ؟
سلام و درود
الان کاملاً خوب شدم :)
سلام. وبلاگ خیلی خوبی دارید تبریک میگم.
اگه فرصت داشتید به سایت ما هم سر بزنید.

https://yashiil.com
سلام و درود
سه شنبه ۲۵ دی ۹۷ , ۰۲:۲۳ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
سلام خواهر⁦:-)⁩
مطلبت پر از حس خوب و اروم بود شاید قشنگترین پستت،
سلام عزیزم :)
قربانت :)
بعد از واجبات بزرگترین کار خدمت به خلق و شادکردن دل اونهاست 
خدا را شکر که هنوز هم انسانیت و مهربونی هست


جوجه دانشجو هستم خوش حال میشم اگر بهم سر بزنید
:)
سه شنبه ۲۵ دی ۹۷ , ۱۳:۱۰ شفق تیرزاد (*_*)
:)
(:
سلام سلام 
حوای عزیزم تولدت مباااارک پیشاپیش*-*
ان شاءالله خوشبخت بشی و و پله ها موفقیت رو طی کنی:)


سلام و درود
ممنونم سادات جان ^_^
(:
خیلی ممنون از به اشتراک گذاری مطالب مفید تون دوست عزیز
همیشه موفق باشید
سلامت باشید
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

تولد عید شما مبارک
ان شاء الله تا آخر عمرت زنده باشی(لبخند)

این گل تقدیم به شما...
http://bayanbox.ir/view/6264439669440847552/havva.jpg

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

ممنونم :))
خیلی مچکرم :)))

به‌به چقدر زیبا :)

همچنین
علی یارتون
لطفا به وب سایت زندگی سالم سر بزنید. و در صورت امکان ما را لینک نمایید. 

تناسب اندام ، رژیم غذایی ، زیبایی ، روانشناسی و.... 
:)
به به .. خدا قبول کنه خانوم :)

تــــولدتـــ مبارکـــ حـــوای جـــانم^___^

الهــــی همیشه دلتـــ آسمونــی بمونه :)

و زندگیتـــ پر از خیـــر و برکت باشـــه ان شاء الله :)
ممنونم مامان نسیم :)

^______^

تشکر تشکر :)

خیلی ممنونم :)
چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷ , ۱۷:۴۳ جبهه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
سلام علیکم
وبلاگ زیبایی دارید.
جهت تبادل لینک یا لوگو به وبلاگم مراجعه کنید و در بخش نظرات اعلام کنید.
سلام و درود
سلام خسته نباشین بالا ترین مطلب وبلاگم یه ربات تلگرامه که کارش فروش لایک و ممیر و... که واسه ما مهم نیس مهم پلن درامدزاییشه واسه فروش بیشترش به اعضایی که و حسابشون رو طلایی کنن از هر مجموعه ای که میگیرن و حسابشونو طلایی کنن5000تومن میده. و از هر مجموعه ای که مجموعه هاش بیارن 5000 تومن دیگه میده.
من با دعوت 8 نفر و دعوتیای مجموعم تابحال کمتر از یه ماه 8 نفر 90 نفرو دعوت کردن شده 490 هزار تومن تو عکسایی که تو کانال تلگرام و بالاترین مطلب وبلاگمه ببین
مدرک برداشت تو کانال تلگرامم @dramad_telegram 
و بالاترین مطلب وبلاگم
daramadebitcoin.blog.ir
اگه سوالی داشتین ایدی تلگرامم 
@eli_nejati1370
اگه ریپورت هستین به این ربات پیام بدین
@elhamnejati1370bot

چند دقیقه وقت بزارین یه سری بزنین 
من واسه هیچی وقت نمیزارم...
سلام
يكشنبه ۳۰ دی ۹۷ , ۱۷:۲۷ ابوالفضل ملکی
در وبلاگ ما اخرین اخبار و اخرین بازی ها فیلم ها (مجاز) و... 
با ما همراه باشید.
وبلاگ ما : www.filesman.blog.ir
:|
چقد تبلیغات می فرستن 😮😝
می‌بینی؟! :| :))
دوشنبه ۱ بهمن ۹۷ , ۲۰:۲۶ لبخنــــツ ـــد
چقدر عالی ...
صحن انقلاب و حرم آقا و آوردن یه لبخند رو صورت یه بچه...
:)
آره 😃
:)
سه شنبه ۲ بهمن ۹۷ , ۱۸:۳۶ زهرا سادات (رهگذر سابق)
دمت گرم (لبخند)
قربانت :)
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷ , ۰۰:۰۲ سارا سماواتی منفرد
راستش حوا جون نمی دانم چی باید بگم ...
ولی می دانم حتما باید بگم آفرین ...
عزیزم :)
الکی نیست که بهترین وبلاگ شما شدید
:)
واقعا دمتون گرم... بسیار حرکت بزرگ منشانه ای کردین.

شما که مشهدید مارو هم دعا کنید.
به حضرت بگین من رو سفارش کنه به خدا:) ناجور گرفتارم.
التماس دعا
التماس دعا
اتفاقاً الان صحنِ انقلاب دقیقاً همون جایی که تو پست گفتم نشستم :)
حتماً. ان‌شاءالله بحقِ جگرگوشه‌ی آقا مشکلاتتون حل بشه.
محتاجیم به دعا
ممنونم.
لبخند بزنید :)
اگر دوست داشتین اینستاگرام و تلگرام ما را دنبال کنید. (روانشناسی اسلامی)

https://www.instagram.com/majid.ghandizadeh

https://t.me/ghandizadeh

 
ماشین لباسشویی
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۵:۳۸ باربری و اتوبار آیلان
فکر آینده باشید
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۵:۳۹ باربری و اتوبار آشنا
گذشته ها گذشته
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۵:۳۹ باربری و اتوبار امانت
به عقب برنگردید
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۵:۴۰ باربری و اتوبار آسایش
به عقب نیاندیشید
خسته نباشید شما :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan