تقویم‌ها همه دروغ می‌گویند

اگه خواستی بیای زمستون بیا
اگه خواستی زمستون بیای دی بیا
اگه خواستی دی بیای ۲۶ام بیا
اگه خواستی ۲۶ام بیای ۲ صبح بیا
من از شبِ یلدا، هر شب به اندازه‌ی یک دقیقه بیشتر منتظرت می‌مونم :) انتظار با همه‌ی سختیش قشنگه وقتی به صدای زنگِ دری ختم بشه که تو پشتش باشی. که تو برام سیب بیاری و من برات انار دون کنم. که تو بشینی کنارِ شومینه و همچنان بلرزی و من برات پتو بیارم. که تو اناری که برات دون کردم رو بخوری و من برات حافظ بخونم. که تو دلبرانه لبخند بزنی و من بی‌صدا اشک بریزم. که دستت رو بگیری زیرِ چونه‌ام و نذاری اشک بریزه روی حافظم و من بیشتر اشک بریزم. که بگی عه عه دیدی چی شد حوا خانم؟! نزدیک بود اشک‌هات بچکه روی حافظِ دختری که روی کتاب‌هاش خیلی حساسه و من بیشتر از قبل گریه کنم. که دستام رو بگیری، زل بزنی توی چشم‌هام و بگی کی دلِ حوای ما رو شبِ تولدش شکسته و من سرم رو پایین بندازم و همه‌ی روزهای سختم رو مرور کنم. که تو سرت رو تا جایی که نگاهت به چشم‌هام گره بخوره خم کنی و من لبخند بزنم. که بگی سهمِ من و تو از کلِ دنیا همین ثانیه‌های کنارِ هم بودنه و من دونه دونه یک دقیقه‌هایی که چشم به راهت بودم رو برات جمع بزنم. که تو بشی هدیه‌ی تولدم و شبِ تولدم بشه شبِ یلدای تقویمِ روی طاقچه‌ی اتاقم.

+ برای خط خوردنِ آدم‌ها از زندگیم همین بس که متوجه بشم بهم دروغ گفتند و از علاقه‌ام به خودشون سوء استفاده کردند. در لحظه برام می‌میرند حتی اگه برام بی‌نهایت مهم باشند.

+ استاد تماس گرفتند و برام فالِ حافظ گرفتند و خوندند. چقدر وسطِ خیابون کیف کردم :) پرسیدم خب یعنی چی؟! گفتند یعنی کسی رو دوست داری که خودش نمی‌دونه چقدر دوستش داری و بی‌قرارشی :| (حتی حافظ هم با ما شوخی داره) شاید درست بگه اما مشکل اینه که منم نمی‌دونم اون کیه :)) خوبیش به اینه که مجهوله. مجهول‌الهویه‌ی دوست‌داشتنی.

+ فرا رسیدنِ فصلِ حکومتِ حوا رو بهتون تبریک می‌گم :) اشاره می‌کنند انگار بقیه‌ی فصل‌ها حکومت نمی‌کنه :/ :|

پس پیشاپیش تولدت مبارک دختر زمستون :*

میاد میاد، ان‌شاءالله مال همتون میاد به زودی :)
یلدات مبارک عزیزم
قربانت :))

هممون دیگه :| خودت رو از ما جدا نکن فرزندم :))
ممنونم مهربون ^_^
همچنین یلدای تو :)
خیلی وقت بود از این عاشقانه ها ننوشته بودین :)
بله بله :)
سوالی که پیش میاد اینه که چطوری میشه کسیو دوس داشت که اصلا نمیشناسی؟؟
نمی‌شناسی ولی می‌دونی یه جایی شاید دور شاید هم نزدیک داره پا به پات نفس می‌کشه :)
جالبه! همیشه جواب غافلگیر کننده دارین!!

+ سومی
هر کی گفته خوب گفته :))))
:)

+ شما دیگه چرا :|
ما هیچ ما نگاه!
:|
فالتون کدوم غزل بود؟
باور می‌کنید یادم نمیاد؟! :|
فردا اگه اومدن این طرفا مجدداً ازشون می‌پرسم.
خزان رفت و رسیده فصل سرما
حکومت می کند من  بعد  حوا
:))

سلام و درود
یلداتون هم مبارک :)
ماشالله حافظه :))))
پیر شدیم دیگه :)
شبتون خوش :)
شبِ شما هم :)
سلام :)
یلدای شمام مبارک
:)
یلدا مبارک❤
یلدای تو هم مبارک عزیزم :)
عزیزم... چقدر قشنگ❤
جای عاشقانه نویسی هات خالی بود واقعا. ❤
نگاهت قشنگه عزیزم ^_^
:)
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۰۷:۰۰ بهارنارنج :)
2صبح حوا؟؟اینکه2صبح بیاد در بزنه خونتون بابات میکشتش:|


اهم،ببخشیدا قلمرو حکومتیه منم هست حواست باشه😒😒😒
:)))
آخه اون موقع به دنیا اومدم :)

راجع‌به این موضوع حضوری حرف می‌زنیم :|
مثل همیشه زیبا و بااحساس حوا جانم 
:-)
^__^
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۰۷:۵۲ بهارنارنج :)
یعنی برا حفظ قلمرو ماهیتابه ام رو بیارم؟
به نظرت اجازه می‌دن ماهیتابه رو با خودت بیاری تو حرم؟! :|
به عاشقانه هات حسادت میکنم
چرا بهار بانو؟! اینا هیچ کدوم حقیقت ندارن :)
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۰۸:۰۷ حـــــ ـمــیـد
شب عاشقان بی‌دل چه شبی دراز باشد
...

+ خیلی قشنگ نوشتی  آفرین و مرسی
++عکس کما فی السابق ترسناک (خنده)
واسه من که تا یک بود فقط :| بعدش راحت خوابیدم :))

+ شما قشنگ خوندید تشکر و خواهش می‌کنم :)
++ دارم انار دون می‌کنم کجاش ترسناکه؟! :|
سلام.صبح بخیر.
پاییز شال فصل را به گردن زمستان آویخت و ضمن خوشآمدگویی به او،مردمان را به بارش مرواریدهای سپید و درخشان،بشارت داد!!!
+ بهتر بگویید: ماه حکومت حوا آغاز گشت!! چون در این ماه پا به عرصه هستی نهاده اید>> پیشاپیش(25 روز جلوتر) تولدتان فرخنده باد>>>
سلام استاد :)
(:

+ بله بله ولی کلِ زمستون واسه ماست :| :)) خیلی ممنونم :))
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۰۸:۲۶ امیررضا کامیار
تولدتو مبارک
:)
هنوز متولد نشدم که :| :))
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۰۹:۱۴ ناصر دوستعلی
:)
(:
یلداتون مبارک دختر زمستون
پیشاپیش تولدتون رو تبریک میگم و بهترینهارو براتون آرزو میکنم
چه کیفی کنه اون یه نفر با خودن این دلنوشته ها:)
مچکرم :)
خیلی خیلی ممنون :)
(:
تولد پیشاپیش مبارک:)))
ممنونم عزیزم :))
عه فصل حکومت منم داره شروع میشه 
پیشاپیش تولدتون مبارک خاتونِ زمستون
به‌به :)
خیلی ممنون ^_^
تازه 26 دی رو روز جهنی بچه اولی ها تعیین مردیم یادته که؟:)

میدونی حوا اگه قرار باشه یه قدرت خارق العاده داشته باشم دوس دارم این باشه بتونم دروغ ها رو تشخیص بدم بفهمم...
وهم زمان بخوابونم تو دهنش:|
نه که به روشون نیارم...

شروع فصل خوشگلمون مبارک:)
بله یه چیزایی یادمه :))

متاسفانه دیر می‌فهمم ولی خب می‌فهمم و از این بابت خدا رو شاکرم. من بهشون می‌گم و بعد اون آدم رسماً برام تموم می‌شه. بدونِ این که تلاشی بکنم یا سخت بهم بگذره خودجوش نسبت بهشون بی‌حس می‌شم.
کمک خواستی بگو منم بیام با هم لهش کنیم :|

خیلی مبارک :)
یکی از بلاگرهای بیان قبلا پستی گذاشته بود با عنوان "من شمس زندگیمو میخوام" یاد اون افتادم...عشقتون پایدار که زندگی بدون عشق بی معناست...
یه خانوم توی یه گروه فیسبوکی داریم که ایشونم مثل این پسته و پستهای عاشقانه بدون مخاطب خاصِ خاصی میذاره...انگار عاشقه و آدمو به هوس میندازه که عاشق باشه :))
حسِ عجیبیه عاشقِ کسی باشی که نمی‌دونی کیه :))
حالا اگه یه روز دیگه ،یه فصل دیگه ای مثل بهار اومد ردش میکنین؟
مطمئنم زمستون میاد :)
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۱۲:۴۰ آقای سر به هوا :)
با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک پیشاپش تولد خواستم اطلاع بدم دور بعدی حکومت ماله خودمه:)
سلام و درود و خداقوت :)
خیلی هم عالی :))
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۱۳:۱۹ محسن رحمانی
عه پس لباس ندوزیم :دی
چرا ندوزید؟! :)
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۱۳:۲۰ محسن رحمانی
یلداتون مبارک.
یلدای شما هم پساپس مبارک :)
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۱۳:۲۱ بهارنارنج :)
نه غلاف میکنم میام:|
سمیرا از شدتِ ذوق نمی‌دونم چکار کنم :)
کلی گشتم تا چیزی رو پیدا کنم که دوست داشته باشی :| چقدر سختی آخه :))
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۱۳:۲۲ محسن رحمانی
عه پس مبارکه
حالا کی هستن ایشون؟
کی؟! :|
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۱۳:۲۳ محسن رحمانی
از اتاق فرمان اشاره می کنند حوا بانو عجله داشتند زودتر به دنیا اومدن :دی
درست اشاره کردند :)) قرار بوده بهمن به دنیا بیام دی اومدم :|
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۱۳:۳۵ صبورا کرمی🦄
به وقت خوش برات بیاد :)
(:
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۱۳:۵۴ احمدرضا ‌‌
ا این ماه نوبت حکومت منم هست. نیمه دی :)
اون غزل که استاد براتون خوندن رو اگه میشه بگید. 
خیلی هم خوب :)

مرا می‌بینی و هر دم زیادت می‌کنی دردم
تو را می‌بینم و میلم زیادت می‌شود هر دم
به سامانم نمی‌پرسی نمی‌دانم چه سر داری
به درمانم نمی‌کوشی نمی‌دانی مگر دردم
نه راه است این که بگذاری مرا بر خاک و بگریزی
گذاری آر و بازم پرس تا خاک رهت گردم
ندارم دستت از دامن به جز در خاک و آن دم هم
که بر خاکم روان گردی بگیرد دامنت گردم
فرو رفت از غم عشقت دمم دم می‌دهی تا کی
دمار از من برآوردی نمی‌گویی برآوردم
شبی دل را به تاریکی ز زلفت باز می‌جستم
رخت می‌دیدم و جامی هلالی باز می‌خوردم
کشیدم در برت ناگاه و شد در تاب گیسویت
نهادم بر لبت لب را و جان و دل فدا کردم
تو خوش می‌باش با حافظ برو گو خصم جان می‌ده
چو گرمی از تو می‌بینم چه باک از خصم دم سردم
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۱۴:۰۶ بهارنارنج :)
شاید باورت نشه توام سختی من با توکل بر خدا گرفتم دیدیش ضایع نشم:|
:))
کی میای؟! من دل تو دلم نیست که :|
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۱۴:۰۸ محسن رحمانی
آقا دامادو میگم:دی
گفتم که مجهول‌الهویه هستن :|
عجب فالی :))))
:)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

26 دی روزیه که شاه با فرحش در رفت...خلاصه که کلا روز خوبیه تو تقویم ما....

حالا تولد شما هم هست...خوش قدم باشی خواهر...


یاد کتاب "دختر شینا" افتادم...
اگه نخوندید حتما بخونیدش...



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

بله بله :) اتفاقاً یک بار واسه درسِ تاریخ دبیرمون از من پرسید شاه کی از ایران فرار کرد؟! منم با اقتدار جواب دادم ۲۶ دی ۵۷ :))) بعد ایشون گفت ببینید باید اینطوری به درس گوش بدید :| :))

چشم

مچکرم همچنین
علی یارتون
ولی همچنان عاشقانه ان ،البته حسادت منم منفی نیستا بیشتر حالت غبطه خوردن داره
شما نمی‌دونی من چه حالی دارم :) استاد می‌گن داری پخته می‌شی اما خودم حس می‌کنم دارم جزغاله می‌شم :)))
یلداتون با اندکی تاخیر مبارک :)

حالا که حاکم این فصل هستید میشه بگید تا یه برفی هم بیاد امسال ؟زیاد سرد نشه هوا و فقط برف بیاد.  دلم سکوت یه روز برفی رو میخواد..
ممنونم :) یلدای شما هم پساپس مبارک :)

من خودم از جایی اومدم که برف نمی‌باره کلاً. واسه همین خیلی منتظرِ برفم :) سکوتِ یه روزِ برفی رو تجربه نکردم... باید جالب باشه.
 شما پا قدمتوت واسه بارون پاییزی خیلی خوب بود،  ان شاالله امسال یه برف هم میاد و زیبایی و سکوت یه روز برفی رو هم تجربه میکنید و ازش لذت میبرید  :)
پاییزِ قشنگی بود انصافاً :)
یه برف نه خیلی برف بیاد ان‌شاءالله :| ممنونم :)
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۱۶:۳۳ محمدرضا مهدیزاده
تاریخ بی حضور تو یعنی دروغ محض
سال هزار و چند که فرقی نمی کند 
تیترش این بیت از جناب صباغ نو رو خاطرم آورد .
یاد این مصرع که اتفاقاً خیلی دوستش دارم هم افتادم ! 
دیوانه ها تقویم هاشان فرق دارد (صباغ نو)
البته دور از جان شما :)

به‌به :)

ما که همه جا فریاد زدیم عاقل‌تر از آنیم که دیوانه نباشیم :))
فرمود که اگه دی‌ماهیا حکومت بلد بودن امتحانا رو مینداختن یه ماه دیگه =)))
دی ماهیا اصولاً با امتحانات مشکلی ندارن :))) بس که آماده تشریف دارن :|
پشت هر دوست داشتنی خودخواهی نهفتست
قطعاً همینطوره. وگرنه که چرا باید «تو» رو برای «خودم» بخوام؟!
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۱۹:۲۳ امیررضا کامیار
پیشاپیش مبارک
:)

26 دی بودید؟

چقدر ما تو دی تولد داریم

:)
ممنونم :)

بله :|

خوبه که :)
فکر نمی کردم اینقدر شجاعت داشته باشی که جلوی همه بگی منو میخوای
ههه
خدایا :)))
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۲۱:۱۵ دیوونه بارون
سلام بانوی سرما 😊😊😊😊
حوا گلی خودم خوبی؟ دلم خیییییلییییی واسه پستای عاشقانه خوشگلت تنگ شده بود عزیزم 😍😍
سلام رفیق جان :))
الحمدلله تو چطوری؟!
((:
سلام، مبارکا باشد :)
سلام و درود :)
بر شما هم مبارک :))
یلداتون پساپس
و تولدتون پیشاپیش
مبااااااارک
ممنونم :))
شنبه ۱ دی ۹۷ , ۲۳:۵۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سلام حاکم امتحانات :/
سلام فرزندم :) خوبی گلم؟! :| :)))
يكشنبه ۲ دی ۹۷ , ۰۰:۰۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خوبم شکر خدا:-) اگه این امتحانات حکومت شما هم به خوشی تموم بشن:/
:)
فکر می‌کنی روزِ تولدم چه امتحانی دارم؟! :|
حافظ ِ ما اعصاب و اینا نداشت و گویا خط رو خط افتاده بود :))
گویا حافظِ همه خیلی معقولانه صحبت کرده بوده دیشب جز حافظِ من :| :))
سلام 
  وقتی پیشنهاد خواندن مطلب شما رو دوستی بهشون دادم و قبول کرد خوشحال شدم  بخونه چون اهل مطالعه است . 
 بعد چند دقیقه متوجه شدم که چقدر مطلب شما به دلش نشسته ...
خودم هم از خط به خط نوشته تون لذت بردم . 
سلام و درود
چقدر خوب :)
همیشه هم دروغ نمیگن تقویما زمان داره میگذره ولی اون هنوز نیومده !

تولدتان پیشاپیش مبارک (:
منظورم زمانِ شبِ یلدا بود :)

ممنونم :)
به به پیشاپیش تولدتون مبارک خانم :)
ان شاءالله در تمامی مراحل زندگی موید و موفق باشی جانم 
ممنونم عزیزم :)
همچنین مهربون ^_^
سیب ها چی شد؟
تو یخچاله :)
سیب علامتی هست که قراره باهاش حضرتِ عشق شناسایی بشه :| :))
يكشنبه ۲ دی ۹۷ , ۱۹:۱۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
همین که امتحان داری برای حالت کافیه:-)))
چه اصراری داری بگی حالِ من بده :/ :))
يكشنبه ۲ دی ۹۷ , ۱۹:۱۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
این چه حرفیه:-) ان‌شاالله همیشه خوب باشی. من که خودم دی ماهیم و عاشق فصل سرماD:
اول باید دعا کنی خوب بشم :)
عجب :| جوری گارد گرفته بودی حس کردم متولدِ تیر هستی :)))
يكشنبه ۲ دی ۹۷ , ۱۹:۲۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
:-))) نه بابا گاردم کجا بود؟! 
تو فکر کن خسته از میان‌ترم‌ها اومدم کامنت گذاشتمD:
ببین تو جیبِ مانتو بنفش رنگه نیست؟! :| :)))
تو هم فکر کن فردا امتحان دارم و مرا حوصله نیست :))
يكشنبه ۲ دی ۹۷ , ۱۹:۴۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ان‌شاالله همه امتحانا رو خوب بدی:-)
همچنین :))
تولدته؟مبارک
وقت کردی بهم سر بزن.
حدوداً :)
رسیدن فصل تولدتون مبارک حوا خانم (((:
ممنونم :))
دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۰۰:۱۲ شفق تیرزاد (*_*)
برای تو
برای چشمهایت
برای من
برای درد هایم
برای ما... برای این همه تنهایی
ای کاش خدا کاری کند...
احمد آقای شاملو ♡

من امسال اصلا فال نگرفتم :/
فصل حکومتت مبارکا
خدایا لطفاً... :(

منم قرار نبود بگیرم برام گرفتن :))
دلم برات تنگ شده بود که عزیزم :(

+ صرفاً چون دی و تیر یجورایی مقابلِ هم هستن.
دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۰۰:۳۱ شفق تیرزاد (*_*)
پست هات رو خوندم. ماشاالله فعال بودیا :) قلمت مانا :)
چقققدرم کامنت :) خدا بده برکت. فقط چیزه... آب هویج مرا بیاوریددد! :/

+ فابرکاستل... اتودش هم داری؟ اگه نه حتما تهیه کن... خیییلی خوبه.
++ روزهای پر از انتظار شیرین... حدود ساعت ۲۴... قرار من با دیدگاه جان... ناکام برگشتم :( امیدوارم هیچوقت ناکام نشی :|
هعی رفیق جان... نبودی روزهایی که هزار بار مردم...
آب سیب دارم فقط :))

+ نه. دفعه بعد ان‌شاءالله.
++ شدم :((
دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۰۰:۳۵ شفق تیرزاد (*_*)
ان شاالله به وقتش و بهترینش برات مهربون جان

سالی یه بار ولی همین هم هیچوقت نشد به نیتم ربط داشته باشه تصمیم گرفتم بی خیال بشم :/
+ آها. باشه می پذیرم. :)
++ چه خوب که هستی... دلم برات یه ذره شده بود ❤
:)

باید بدی به یه نفر که مفسرِ خبره‌ای هست برات تفسیر کنه :) تفسیرهای فالنامه ها خیلی کلی هستن.
+ تشکر :)
++ باش همیشه :(
دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۰۰:۳۸ شفق تیرزاد (*_*)
چرا؟ عزیزم :( می گذره جانا قوی باش.
:|

عزیزم :( نمی خواستم ناراحتت کنم ببخشید.
از من قوی‌تر دیده بودی؟! :| :))

ولی من به شدت خوشحالم از این که من رو یادته :))
دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۰۰:۴۳ شفق تیرزاد (*_*)
از همون ابیات و کلمه ها به این نتیجه می رسیدم که حافظ ناقلا یه چیزی زده واسه ما در عالم هپروت  و اهممم! کلا به ما که می رسه گویا سرش شلوغه! (نمی شه از ابیات و کلمه هاش فهمید؟ یهنی ممکنه یه کلمه در شعر معنی عکس بده؟!)
:)))
استاد گفتند تفسیرِ کلی رو نمی‌شه به همه نسبت داد. فرد به فرد می‌تونه متفاوت باشه.
دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۰۰:۵۰ شفق تیرزاد (*_*)
خودم :| :)

این الان تیکه بود پرت کردی؟! عزیز دلم... مگه می شه فراموشت کنم؟ شما دومین دوست مجازیم هستی. دوستت دارم و اونقدری بهت اعتماد دارم که شماره ام رو دادم. همیییشه به یادتم حتی اگر نیام وبت.

آها. ممنون بابت روشنگری :)
بله بله :| :))

نه به خدا :( چرا همه از حرفام برداشتِ اشتباه می‌کنند؟! من هیچ وقت با هدفِ پرتابِ تیکه (!) حرفی به کسی نزدم.

:(
دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۰۰:۵۸ شفق تیرزاد (*_*)
خب دو تایی... :) خدا بهمون صبر بده.

آخه عزیز جان... عزیز دلم... مهربونم... قربون اخم و تخمت! چون مدتی نبودم و اینجوری گفتی درصورتی که خودت خوووب می دونی چقدر دوستت دارم فکر کردم تیکه مچاله و سپس حواله کردی سمتم! ببخش بد فهمیدم... خب؟ 

بخند شفق ببینه...
اللهم افرغ علینا صبرا...

اینطوری می‌گی ذوق‌مرگ می‌شم که :))
باشه :|

^____^ خوبه؟! :)
دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۰۱:۰۵ شفق تیرزاد (*_*)
آمین.

خدا نکنه :)
"باشه" با پوکر؟! نخیرم. نوموخوام :|

ای جان... همیشه به خنده. :)))

یه پایین بر بذار واسه وبت!
++ بریم بخوابیم؟ انرژی بگیریم. شما برا دانشگاه و من واسه بحث با روابط عمومی! خدایاااا می شه صبح زدم دیدگاه، باشه؟ دیگه قطع نشه؟
:)

من به شدت به پوکر علاقه دارم :| :))

قربانت ^_^

+ بله؟! :|
++ من تا همین الان دانشگاه بودم :| بی‌حسم کلاً.
سلام وبلاگ خوبی دارید . 

وب ما : http://nex1music.blogparsi.com


سلام
پیشاپیش تولدتون مبارک
متنون عالی بود و حس خوبی داشت
مچکرم :)
شما عالی خوندی :)
دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۱۹:۰۸ بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه
با سلام وبلاگتون خیلی عالیه بنده هر روز مطالب دنبال میکنیم موفق باشید
سلام و درود
دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۱۹:۳۲ شفق تیرزاد (*_*)
ساعت هشت صبح زدم دیدگاه... وصل شده بود ♡____♡
روزم رو با کلییی انرژی و شاد و سر خوش شروع کردم
امیدوارم این چند ساعت باقی مونده هم به خیر بگذره
همینطور برای شما... مشقهات رو خوب بخون و درس هات رو قشنگ بنویس!! :/
چه خوب :))
خدا رو شکر :))

دست‌هام حس ندارن :|
دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۱۹:۳۶ شفق تیرزاد (*_*)
من و عشق و دل دیوانه بساطی داریم/ عقل هی فلسفه می بافد و ما می خندیم
من ووو وحشی جون، یهویی!

میم بده!
آخ جون مشاعره :))

من آسمان پر از ابرهای دلگیرم
اگر تو دلخوری از من، من از خودم سیرم
الهی آمین
از برای چه؟! :)
از برای آمدنش، راس ساعت آمدنش
من به نداشتنش عادت کردم :)
دوشنبه ۳ دی ۹۷ , ۲۳:۱۷ شفق تیرزاد (*_*)
من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی/ ولی با خفت و خاری پی شبنم نمی گردم
مرا از خود رها کردی و بالِ پر زدن دادی
اگر این است آزادی مرا بی‌بال و پر گردان
ای بابا جناب حافظ هم شوخیش گرفته 
هی میگم آدرسمو کامل بده دختر مردم سردر گم نکن
گوش نمی کنه:)))

سلام تولدت مبارک

از متنت خوشم اومد هرچند هنوز از خودت خوشم نمیاد:))
:))

سلام و درود
ممنون

و من نیازی ندارم شما از من خوشت بیاد :))
سلام عالی و دل نشین
ممنون میشم وبلاگ نوپای منم دنبال کنین،🌷🙏🏻
سلام :)
تولدت پیشاپیش مبارک
ممنونم :)
چهارشنبه ۵ دی ۹۷ , ۲۲:۱۲ دنیای کامپیوتر ...
تولدتون پیشاپیش مبارک.
تشکر
حوا بانوی مهربون من مثل نرگس‌های دوست داشتنی متولد زمستونه😍😍😍

عزیزم ^____^
پنجشنبه ۶ دی ۹۷ , ۲۰:۴۰ امیررضا خانلاری
سلام بر حاکم فصل ها :d
خوب هستید ؟ :)
سلام و درود :) زمستان البته :)
الحمدلله.
هوا خیلی سرده
اوهوم
جمعه ۷ دی ۹۷ , ۱۳:۲۷ سمانه (رنگی)
سلام تولدتون مبارک.
قلبم از این همه عشق به تپش می‌افته 😊😊
سلام :) ممنون ^_^
عزیزم (:
يكشنبه ۹ دی ۹۷ , ۱۸:۳۸ امیررضا خانلاری
شرمنده مدتی نبودم و افتخار حضور در وبتون رو نداشتم :(
دشمنتون شرمنده این چه حرفیه. راحت باشید :)
شعری نوشته ایم در وصف انار...

(:

شما را به دیدن رباعی انار مان دعوت میکنیم
:)
دوشنبه ۱۰ دی ۹۷ , ۱۶:۴۹ دنیای کامپیوتر ...
۲۶ دی ساعت ۲ صبح....
حتی ساعتش را هم میدانید... من ۲۹ دی دنیا آمدم.
...
عاشق ماه دی و فصل زمستانم.
بله :)
مبارک باشه جلوجلو.
سال ۹۳ بود
امدم مشهد
از امام رضا همسر حضرتی گرفتم!!!!
پیشکش به پیشگاهش کردم:

ظلمتکده ی دل مرا فانوسی
بر کام دلم حلاوت محسوسی
هر ثانیه باتو سجده دارد زیرا
تو هدیه ی خاص پادشاه طوسی


چی شد؟! من نفهمیدم.
تولدت مبارک پیشاپیش عزیزم
ممنونم :)
بسیار عالی بود
نیم سکه
بله؟!

تلویزیون ۳۲LF560 دارای بازی های سرگرم کننده می باشد که شما می توانید به وسیله آن ساعت ها سرگرم شوید. از جمله بازی های مهیج این تلویزیون می توان به WORLD MONSTER است.

پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۵:۳۶ باربری و اتوبار آیلان
عالیه
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۵:۳۷ باربری و اتوبار آشنا
تصویرش جالبه
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۵:۳۸ باربری و اتوبار امانت
ممنونم 
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۵:۳۸ باربری و اتوبار آسایش
تشکر خیلی خوب بود
کارتون بیسته عالی بود ممنون
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan