حتماً باید داد بزنم تا بری؟!

داشتم می‌رفتم بیمارستان. از جلوی ایستگاهِ اتوبوس حس کردم یکی داره دنبالم می‌کنه. واسه این که کاملاً مطمئن بشم مسیرم رو عوض کردم دیدم اونم مسیرش رو عوض کرد. یهو اومد کنارم و شروع کرد به حرف زدن. بدونِ این که نگاهش کنم سرعتم رو بیشتر کردم و گفتم برید دنبالِ زندگیتون. اصلاً به حرفم توجه نکرد و ادامه داد که اهلِ فلان شهره و به تازگی دفترِ وکالت زده و از این چرت‌و‌پرت‌ها. گفتم بفرمایید آقا مزاحم نشید. بازم توجه نکرد و گفت که ده دقیقه از وقتتون رو می‌خوام :/ دوباره گفتم بفرمایید برید دنبالِ زندگیتون. رسیده بودم جلوی ایستگاهِ مترو. عصبانی بودم از چشمام هم خون می‌چکید :| گفت شماره‌تون رو می‌خوام. زدم به سیمِ آخر و جلو همه دستم رو گرفتم سمتِ پیاده‌رو و با حالتِ داد گفتم بفرمایید! همه برگشتن ما رو نگاه کردند. بهم گفت بداخلاق. همینطور که از پله‌ها می‌رفتم پایین صداش رو برد بالا و دوباره گفت بداخلاق :| بازم قانع نشد و با صدای بلندتر گفت خیلی بداخلاقی :/ نمی‌دونم چرا اون لحظه فقط می‌خندیدم :))


+ چند وقتِ پیش یکی از دوستان به اون یکی می‌گفت لاکچریِ دانشکده‌مون حواست (سرش را به میز و میز را به دیوار می‌کوبد) تنهایی می‌ره رستوران. تنهایی می‌ره بستنی می‌خوره‌. خودش با خودش قدم می‌زنه. خودش با خودش زندگی می‌کنه.


+ از نبردِ گلادیاتورها چی می‌دونی؟! من دقیقاً وسطِ این نبردم. مشکل اینجاست که واسه تو دارم با خودت می‌جنگم :) به هیچ وجه کوتاه نمیام حتی اگه تهش مرگ باشه. گفتم که بدونی.


+ به قولِ جنابِ نئو مدلِ بعضیا اینجوریه که وقتی از کسی ضربه میخورن، واسه التیامِ زخمشون، به بقیه ضربه میزنن! چه مرهم و داروی عفونی‌ای! (از اینجا)


وای خدا چه بهش برخورد :)) :|

تا حالا کسی اینطوری بهم نگفته بود بداخلاق :))
چرا نسل این خواستگار های خیابونی منقرض نمیشه واقعا ؟؟؟ 😐 :/
خواستگار نیستن صرفاً دنبالِ یه احمق می‌گردن واسه چند ساعت خوش گذرونی :|
سلام حوا گلی:)
اصلا نباید محل میدادی:| 
چه وضعیتی شده، توی خیابونم آدم راحت نمی‌باشد:/
خدا حافظت باشه🙂

سلام عزیزم :)
نمی‌دونم چطوری دیگه نباید محل می‌دادم :| چند دقیقه پا به پام اومد و حرف زد من اصلاً جوابش رو ندادم. دیگه مجبور شدم نمی‌خواستم تا بیمارستان بیاد -_-
ممنونم مهربون :)
خاک بر سر اون "همه" ک فقط نگاه می کردن :|

+ به نظرم ترسیدن یه جاهایی خوبه ، مخصوصا توی شهر غریب ...
چی بگم :|

+ قطعاً می‌ترسم :) و جاهایی می‌رم که شلوغ باشه. جلو فردوسی جمعه‌ها هم به نسبت شلوغه :|
:)
لپ‌های جوجه‌تون رو از طرفِ من بکشید :)
حالا اگه من بودم زود اعصابم خرد میشد داد و بیداد میکردم :))
یکی هم میزدی تو گوشش خب، دلِ ما خنک می‌شد لااقل :)

+کار درست رو خودت میکنی، می‌گفت نباید خوشی‌هاتون رو به آدم‌های دیگه گره بزنید :)
+ بیا و مخاطبش رو معرفی کن یه بلاگستان رو از فضولی نجات بده :دی

فکر نمی‌کردم جلو مردم بخواد تا این حد سمج و پررو باشه :|
نشد که بشه :))

+ به آدم‌های درست که خوبه. آدم‌های درستِ زندگیم ازم دورن :) اینجا همه نادرست هستن.
+ ... :)
اوخ اوخ:))) ما بی سر و صدا از این گوشه رد بشیم🏃🏃 تا نزدی شتکمون نکردی
+بداخلاق!؟ هیچجوره این صفت بهت نمیچسبه! :))
+حواست هس با عکس کانالت[یکی مونده به آخری!]دلمونو سوزوندی؟:)))خوشا به سعادتت
ما درب و داغونا رو فراموش نکن:)))
سه‌شنبه امتحانِ بیوشیمی داریم :| به دادم برسید :))

+ واسه همین خندیدم :))
+ عکسِ دیشب؟! شرمنده :( من فقط خواستم لحظه‌هام رو با بقیه شریک بشم. و اینکه به یادِ همه‌ی دوستان هستم :)
نفرمایید استاد :))
جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۱۹:۳۰ آقای سر به هوا :)
از وکیل ها یه تصور هوش و استعداد خاصی دارم
این یکی احتمالا با پارتی دفتر وکالت زده :)
من کلاً شک دارم وکیل بوده باشه :| :))

مراقب خودت باش حوایی
چشم :)
واقعا چرا؟:)))تو کلاس ماهم دخترا به ما به چشم دشمن خونی نگاه میکردن:|
تا وقتی  دوتا از پسرا بهشون پیشنهاد دوستی دادن یکم اخلاقشون با ما بهتر شد:|
دیوانه ها
چه وضعیه :| :))
اتفاقا منم دقیقا یکی اینجوری دنبالم افتاد هرچی محل نمیدادم بی فایده بود
خیلی آروم و مهربانانه رفتم وایسادم کنار ماشینش گفتم مشکلت چیه؟چی میخوای؟
یکم فکر کرد با چشم و ابرو بهش اشاره کردم که بره اونم خیلی جنتلمنانه گازشو گرفت 
این یکی ماشین نداشت :| :)
بعضی ها چیزی که بخوان رو به هر قیمتی به دستش میارن.
هر قیمتی! چهره این آقایون در ظاهر مودب رو باید وقتی دید که دستشون از خواستشون کوتاه میشه... ولو برا تست!!
هر چیزی رو باید تست کرد؟!
کارت درست بود افرین :)
:)
سلام
جلوی این پسرا باید با غرور و همون بد اخلاقی که میگه برخورد کنید تا حساب کار بیاد کف دستشون
👏👏👏👏👏👏👏اینم به افتخار شما
سلام و درود
سپاس :)
بابا لاکچری بابا باکلاس بابا تنها خوشگذرون:)))
غیر این بود ما شک میکردیم

حالا یه چیز بگم بخندی:
بابای دختره ازش میپرسه چرا دیر اومدی خونه ؟ دختره میگه آخه یه پسره افتاده بود دنبالم . پدره میگه اگه اینطوره باید تندتر میومدی و زودتر میرسیدی چرا دیر رسیدی
دختره میگه آخه اون بیشعور خیلی کند میومد:))))
:| :))

وای خدایا :))))
خوب کردین:))
تازه به نظرم وقتی گفت بداخلاق,برای تاکید بیشتر و اینکه سریع تر گم شه,یه چشم غره بهش می‌رفتین دیگه پشت سرشم نگاه نکنه:)
:)
معمولاً توی صورتِ آقایون نگاه نمی‌کنم. خوشم نمیاد :| :)
دقیقا یه همچین سکانسی رو من هم کنار تئاترشهر داشتم. سمج واسه یه دقیقشونه! :| طرف می‌گفت من اصلا تهرانی نیستم واسه کرجم تو رو قرآن شماره‌ام رو بگیر. من نابلدم هول شدم نمی‌دونم چی بگم و همچین چرندیاتی! :| چرا منقرض نمی‌شن این‌ها؟ :/

:: تنها بودن مگه لاکچریه؟ :) اگه آره سلامتی همهٔ ما لاکچری‌ها! :| :))
همه‌ش دروغ و چرت‌و‌پرت :|
نمی‌دونم -_- گونه‌زایی می‌کنند :| :))

+ رفتم رستوران اومدن می‌گن خوش‌آمدید چند نفرید؟! می‌گم یک نفر :| می‌گه تنها اومدین رستوران؟! :/ می‌گم بله مشکلی داره؟! می‌گه ما غذاهامون دو نفره‌ست :| چه وضعیه :)))
راست گفته بنظرم خیلی بداخلاقی!
شاید کار مهمی داشته و میخواسته وکیلتون در محاکم قضایی بشه!:)
با یه وکیل اینطوری برخورد میکنن؟:)
یه وکیلم که دواطلبانه میخواد مشکلات مردمو حل کنن در عنضارِ عمومی میزنن آبروشو میبرن!:)
راست گفتن آخرالزمون شده!:)
به‌به سلام :)
شاید :|
قشنگ محکوم کردین من رو :)))
خوندی؟:)))من بیوشیمی نگذروندم:))) اما اگه میخوای متد های روز دنیا رو واسه تقلب بهت آموزش میدم؟! هوم؟:))
ولی تجربه به من نشون داده هر چی روی یه درس زوم کنید توی اون نمره عالی میگیرید ولی یه درس خیلی ساده از دست آدم در میره. حواست به بقیه درسا هم باشه:))
+دشمنت شرمنده. این چه حرفیه. شوخی کردم.اتفاقا خیلی حس خوبی داد^^
دست شما درد نکنه:)
کمی تا قسمتی :| یعنی دانش‌آموزهاتون هم تقلب کنند مجازه آره؟! :)))
دقیقاً همینطوره :) من همه رو به یک نسبت و بسیار کم می‌خونم :| باشد که رستگار شویم :))
+ خب خدا رو شکر :)
ان‌شاءالله یکشنبه کاملش :)
جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۲۱:۲۱ شفق تیرزاد (*_*)
ببشقید... من نیز خندیدم :))
تو مجازی هر اندازه می‌خوای بخندی :))
جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۲۱:۲۲ شفق تیرزاد (*_*)
عکس رو می ذاشتی اینجا ما هم مستفیض بشیم :/
چه عکسی؟!
جمعه ۲ آذر ۹۷ , ۲۱:۲۳ مجهول الحال :)
ما هیچ ما نگاه :|
ما کلاً هیچ :|
😂
منتظر بودم بگی خوابوندی تو گوشش
حیف که عجله داشتم :| :))
همیشه برام سواله که واقعا برخورد درست این مواقع چیه؟
یه موقعی ادم نمیدونه دیگه واقعا چه عکس العملی نشون بده
دقیقاً. منم دوست نداشتم داد بزنم اما خب راهی نداشتم.
جا داره بگم احسنت:)))))
((:
اونا که گردنشونو با گیوتین میزنم اگه تقلب کنن:)))
+خسته نباشی:)))آخر ترم اسکرین شات از کارنامت میخوایم:))))واسه حفظ آبرو هم شده بخوون:)))
+ان شاء الله:)
:| شما کی اینقدر خشن شدید من نفهمیدم؟! :))
+ سلامت باشید :)) من به اندازه‌ی لازم می‌خونم. رفیقمون هم از صبح تا شب فقط می‌خونه :| خیلی خودش رو اذیت می‌کنه -_- تهش هم من باید فیزیو رو براش توضیح بدم :)) چشم قول می‌دم بیشتر بخونم :| :))
+ (:
بیمارستان؟
به دور و اطرافم که نگاه می کنم میبینم شعور چیزه که یک عده  ندارن
فیلتر شکن نداشتم :/
بله
:)
خب پس خودِ جمله رو دریابید :)
مترو مشهد افتتاح شد؟؟؟؟
خطِ یک که بوده دو هم افتتاح شده.
اون زمان که ما بودیم فقط حرفش بود و ایستگاه هاش 

الان که هست خدا رو شکر :)
نه منظورم اینه که اگر لازم هست که نیت شون رو بشناسی امتحان بخوای بگیری بهترین کار اینه که مطمئن اش کنی که به خواسته اش نمیرسه.

آها :)
خداروشکر 
ولی حالا چرا انقدر خشونت بخرج دادی=)
بداخلاق=)
چکار باید می‌کردم؟! :| :))
بداخلاق :))
ولی به بار یه موقعیتی بود که باید بی خونریزی از سرم بازش میکردم، برا اینکه دست از سرم ورداره گفتم باشه شما شماره ات رو بده یادداشت میکنم. شماره رو که میگفت با یه لحن غصه داری گفت: بخدا میدونم زنگ نمیزنی خیلی بدی :))
وای خدایا :))
من بودم نمی‌تونستم جلو خنده ام رو بگیرم :)))
استغفرالله... خدا همه رو به راه راست متمایل کنه :)
الهی آمین :)
شنبه ۳ آذر ۹۷ , ۰۲:۴۸ حـــــ ـمــیـد
:(

نمیدونم چی بگم :|

ولی آبرو واسش نذاشتی :)
کجاش غم داشت؟! :(

این آدما خودش بی‌آبرو هستن :| :))
سلام گلادیاتور ❤
خوبه که به بداخلاق اکتفا کرد. بعضیا چشمشون رو میبندن و هرچیزی که لایق خودشونه به طرف مقابل میگن...

سلام عزیزم :)
خدا منقرضشون کنه ان‌شاءالله :|
خیلی کار درستی کردید ، نباید از فریاد زدن بترسیم ... بعضی ها فکر میکنن که یه زن نباید داد بزنه که بقیه صداشو نشنون ولی به نظرم  اتفاقا چیزی که باید توی این جامعه ای که صفحه حوادثش هیچوقت خالی نیست یاد داد، فریاد زدن و محکم بودنه ... 
یاد پست چند هفته قبل خودم افتادم  :) 

نمیدونم چرا با اینکه تنهایی آدما و لذت بردن از تنهایی به دیگران ضرری نمیرسونه اما  نسبت بهش دید منفی وجود داره ... 
اون بعضیا که خیلی تعصبِ جاهلانه دارن گاهی خوبه بدونند هر چی از عاشورا داریم بخاطرِ فریادهای حضرتِ زینب هست.
دقیقاً.
:)

اینطوری جا افتاده که همیشه باید یکی باشه که باهاش بری بیرون... کلاً اهمیتی نداره کی چطوری فکر می‌کنه. ما با تنهاییمون راحتیم :)
سلام گلادیاتورِ لاکچری!
من نمیگم این کار درسته ها ولی چقدر رویایی میشد، در چنین مواقعی شما میایستادی، به حرفهاش گوش میدادی، و در عین ناباوری با لبخندی بسیار عالی و با قیافه ای، مصمم میگفتید، خیر. 
هم اون آقا به شمااینطوری با صدای بلند، خطاب نمیکرد، و هم شما در پشت بداخلاقی ای ساختگی پنهان نمیشدید. چون میدونیم که بداخلاقها، درست بعد از اتفاقی که باعثِ بدخلقیشون شده، نمیخندند.

سلام و درود :)
متاسفانه بعضی‌ها با لبخند پرروتر می‌شن. این آقا قصد داشت همینطوری دنبالم بیاد و منم به شدت عجله داشتم. مجبور شدم تند برخورد کنم که واردِ ایستگاهِ مترو نشه.
برای من تصورِ همچین آدم‌هایی اصلاً اهمیت نداره. بذارید فکر کنه من بداخلاقم :)
شنبه ۳ آذر ۹۷ , ۱۱:۱۰ صبورا کرمی🦄
😂😂😂😂
:))
شنبه ۳ آذر ۹۷ , ۱۱:۵۰ شفق تیرزاد (*_*)
گفتن با عکس کانالت دلشون رو سوزوندی!!

+ بیا دنبالم با هم بریم که تهنا نباشی بهت غذا بدن! ؛)) مهربون کی بودم من؟! هی هی
آها. عکسِ حرم بود :)

+ باشه :)))
شنبه ۳ آذر ۹۷ , ۱۲:۴۵ آقای مُرَّدَد
خوب بداخلاق بودی دیگه نذاشتی حرفمو بزنم :D
خدایا :)))
عجب:|
خب بدون نگاه کردن چشم غره می‌رفتید:)
:)
رفتم :)
بد اخلاق دوس داشتنی :)))))))
باور کن من بداخلاق نیستم :)))
شنبه ۳ آذر ۹۷ , ۱۴:۵۱ حـــــ ـمــیـد
خب ناراحت شدم تو اون موقعیت قرار گرفتین 

امیدوارم از این دردسر ها دیگ نداشت باشید :)
و امیدوارم دردسری که خودتون میخواید سراغتون بیاد :))
آها. تشکر بابتِ هم‌دردی :)

ممنونم :)
دردسرِ خوب مثلاً بعدها خدا یه دخترِ به شدت لجباز مثلِ خودم بهم بده که بفهمم مامانم چطوری من رو به این سن رسونده :| :)) امروز داشتم به همین فکر می‌کردم :))
:| چقدر پسر بودن خوبه
از چه نظر؟!
تو عشقی دختر ... 
مواظب مهربونیات باش :)))
عزیزم ^_^
تو هم :)))
شنبه ۳ آذر ۹۷ , ۱۹:۰۰ پریسا سادات ..
عجب آدمای مزخرفی پیدا مشن...!
:)
موفق باشی همیشه:)
:)

سلامت باشی :)
شاید نیاز بوده که داد بزنی خخخخ
وای اینکه خوبه من تو داروخونه بودم حالا متوجه نشدم دکتر داروساز این شکلی بود یا تکنسین داروخانه ، دقت کردی چه جور میخوان مخ بزنن 😶 
میفهممت :/ 
قطعاً نیاز بوده :))
بله :|

(:
از آدم تحصیل کرده آدم یه انتظاراتی داره :/
من نمیدونم واقعا چه فکری میکنن ؟
حالا خودت رو ناراحت نکن :| عیدت مبارک :) بفرما شیرینی :)
خخخ مثلا اومدم همدردی:)
مرسی:) عیدت تو هم مبارک
:)
تشکر :) جدی جدی دلم شیرینی می‌خواد :|
شنبه ۳ آذر ۹۷ , ۲۲:۰۲ سارا سماواتی منفرد
سلام
خدا عاقلشان کند ...
عیدت هم مبارک 😚
سلام عزیزم
:)
همچنین ^_^
شنبه ۳ آذر ۹۷ , ۲۳:۱۳ شفق تیرزاد (*_*)
عیدت مبارکا بانو :)
عیدِ شما هم :)
از هزار و یک نظر که یکیشو بگم دخترا نا امید میشن :O
مثلاً؟! :|
خدایا مگه اینا منقرض نشده بودن :(
اخه بگو استاد تو اگه دفتر وکالت داری و فلان و اینا الان باید سرگرم رسیدگی به پرونده مردم باشی نه اینکه خودت بیفتی دنبال کاری که باعث ایجاد مزاحمت برا مردم میشه :/

به به خانم لاکچری مون :)
هعی :(
احسنت عجب حرفی زدی :))

(:
سلام  :)
چرا بیمارستان؟!
پاتون بهتر نشد؟
سلام عزیزم :)
واسه گرفتنِ جوابِ آزمایش.
خدا رو شکر کاملاً خوب شده.
عجب...! 
هعی...
يكشنبه ۴ آذر ۹۷ , ۱۶:۱۸ فاطمه (مرضیه) رسولی
من یه دفعه این مورد برام پیش اومد... اول فکر کردم مزاحمه...بعد دیدم محترمه خیلی... وقتی بهش گفتم نمی تونم خیلی مودب گذاشت رفت... 
چه جالب
مثلا باهوش ترن :O
کی گفته؟! :/
عجب
کلاً زندگی عجیبه :)
خدا رو شکر :)) 
((:
سلام خواهر حوا (راستش نمی دونم چی صداتون بزنم؟ امیدوارم ناراحت نشین!)
من با شناختی که از شما پیدا کردم، توقع داشتم خونسردتر و آروم تر ولی قاطعانه برخورد کنید! البته باز هم چون شاهد ماجرا نبودم، شک ندارم که تشخیص شما درست بوده و بهترین برخورد رو توی اون شرایط انتخاب کردید و انجام دادید.
از ته دل دعا می کنم دیگه شبیه اون شرایط براتون پیش نیاد! ان شاءالله!
سلام و درود
نه بابا ناراحت برای چی :)
راهِ دیگه‌ای نداشتم.
مچکرم :)
خوش به حالت که روت میشه تنها بری رستوران:))
شما خجالت می‌کشی؟! :)
خیلی خوشم میاد از این مدل بداخلاقیا ...
یکی پیدا شد مثل ِ خودم :)
(:
سلام
عجب .!!!
سلام :)
سه شنبه ۶ آذر ۹۷ , ۱۲:۵۸ محمدرضا نوروززاد
سلام
به دوستت گفت "پَ چطو به تو گیر ندادن"

:دی
سلام و درود
چی شده؟! :|
یه دادم عوض من میزدی :/
:))
بله:)))
چرا آخه؟! :)
منم بسی لاکچری میباشم! :دی
تنهایی همینجوری میشینم نوو خوته! :دی
بعضی روزام سه وعده غذای مخصوص سرآشپز میخورم. تخم مزغ آب پز با نمک اضافه!!! :دی
مهم نیست چی رو کجا می‌خوری مهم حالِ خودت و دنیای خودته :)
چهارشنبه ۷ آذر ۹۷ , ۱۶:۰۹ اجاره آپارتمان مبله در تهران
خب نیازی به این همه بد اخلاقی نبود
:|
جالب و خواندنی بود
:)
بسیار بسیار بسیار عالی
:)
خوب کردی :))
:)
جمعه ۹ آذر ۹۷ , ۱۱:۴۶ پارسا جهانگیری
:-)
(:
سلام،
سرویس وبلاگدهی درسا بلاگ (Dorsablog.com) با توجه به سبک فعالیتش و عمر زیادی که نداره نشان داده که میشه بهش اعتماد کرد.
از ویژگی‌های درسا بلاگ می‌توان به انعطاف پذیری، سرعت، امنیت، سادگی و عدم نمایش تبلیغات اشاره کرد که اینها دلالت بر اهمیت راحتی کاربر در درسا بلاگ دارد.
برای ساخت وبلاگ جدید می‌توانید از لینک زیر اقدام نمایید.
https://dorsablog.com/signup
:)
من که اخرم فاز اینا که میفتن دنبال دخترا و میگن پزشک و وکیل و ویرن و شماره طلب میکنن رو درک نکردم آقا بیخیال راش این نیست بخدا!
اتفاقا تو دانشگاه یه بنده خدایی اومد از همکلاسیمون شماره بیگیره نداد اون گفت نه دختر خوبیه که شماره نداده اصن وضعی است که بیا ببین!
منم نمی‌فهممشون.
بلد نبوده مخ بزنه :)
شوخی کردما جدی نگیری...
:))
شنبه ۱۰ آذر ۹۷ , ۰۱:۱۲ ایمان-همو یرگه یخ!
کیفو در می اوردین به حالا که کابوی ها تناب پرمیکنن یا کثل دستمال یزدی میزدین تو کلش😂😂
:)))
دوشنبه ۱۲ آذر ۹۷ , ۲۱:۰۹ زهرا سادات (رهگذر سابق)
سلام خوبی؟ =)
سلام :)
روزت مبارک عزیزم :)
ممنون :)
"...واسه تو دارم با خودت می جنگم"

عالی بود
واقعیته :)
کارت درست بود

ولی بیچاره تهمتن...
چرا بیچاره؟! :|
داره با خودش میجنگه
متوجه نشدم.
نماید با خودش بهر تو دعوا
نظر بنما به آن بیچاره حوا :(
بداهه بود؟! :))
راستی روز دانشجو هم بر شما مبارک :)
بر شما هم :| :))
اوهوم بداهه بود :)
خوشگل بود بسیار :)
با سلام
موضوعات جالبی دارین
ان شا الله با تولید محتواهای با کیفیت اینچنینی به روند حاضر ادامه بدین
از وبسایت ما هم دیدن کنین
آگهی خودرو / خرید خودرو / فروش خودرو / اخبار خودرو
سلام و درود
مطلب خوبی بود
:)
حوا هستی؟
آره
حوا کار واجب دارم 😣
چی شده؟!
سلام ممنون از سایت خوب شما
سلام و درود

تلویزیون ۳۲LF560 دارای بازی های سرگرم کننده می باشد که شما می توانید به وسیله آن ساعت ها سرگرم شوید. از جمله بازی های مهیج این تلویزیون می توان به WORLD MONSTER است.

کولرگازی
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۷:۵۹ باربری و اتوبار آیلان

خیلی زیبابود
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۷:۵۹ باربری و اتوبار آشنا
جالبه
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۸:۰۰ باربری و اتوبار امانت
متن قشنگی بود
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۸:۰۰ باربری و اتوبار آسایش
ممنونم مفیده

عالی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan