ممنوع منم

جلسه‌ی دوم از یه جایی به بعد اصلاً نفهمیدم استاد دقیقاً داره چی می‌گه و عقب افتادم. دفترم رو بستم و خیره شدم به تخته. دلم می‌خواست بشینم همون وسط گریه کنم :| کلِ هفته یک بار هم محضِ رضای خدا جزوه رو باز نکردم ببینم چی به چیه. نتیجه این که با همون جزوه‌ی ناقص و بدونِ خوندنِ حتی یک کلمه رفتم سرِ کلاس. با خودم گفتم تو فکر کن جلسه‌ی اوله! با دقت گوش کن و مرتب بنویس. مبحثِ به نسبت سختی بود اما سعی کردم همه‌ی حواسم به استاد باشه و کمی تندتر بنویسم. جلسه‌ی بعد هم. جلسه‌ی بعدتر هم! الان طوری شده که بچه‌ها نگرانِ پاس شدن هستند اما من کاملاً بیخیال فقط از یاد گرفتنِ مطالبِ جدید لذت می‌برم. دیروز بعد از کلاس رفتم پیشِ استاد و خواستم مثالِ دومِ فلان نکته رو دوباره برام تکرار کنند. ایشون هم با حوصله توضیح دادند و بعدش پرسیدند که از کلاس راضی هستم یا نه. با لبخند گفتم منی که از شیمی متنفرم کامل یاد می‌گیرم سرِ کلاس و به شدت راضی‌ ام. لبخند زدند و گفتند چه خوب.

از دیروز دارم به این فکر می‌کنم که زندگی هیچ وقت برام راحت نبوده. همیشه یه چالشِ جدید و عجیب گذاشته روی میز و گفته خودت تنهایی مشکلاتت رو حل کن. این که نمی‌شه و نمی‌تونم و امکان نداره و خسته شدم برام تعریف نشده، این که هر بار بعد از بدجور زمین خوردن بلند شدم و دوباره شروع کردم، این که بعد از هر فاجعه‌ی بزرگ توی زندگیم منتظرِ جبرانِ خداوند به بهترین شکلِ ممکنم، این که زندگی رو محدود به کارهای موردِ تاییدِ عقل و منطق نمی‌دونم، این که برای خودم زندگی می‌کنم و با خدا بخاطرِ بهشت و جهنمش به هیچ وجه معامله نمی‌کنم، این که لبخندِ خدا رو به لبخندِ هم‌کلاسیم ترجیح می‌دم، همه و همه از من حوایی ساخته که ممنوعه. مثلِ سیبی که به اشتباه چیده شد، به اشتباه خورده شد و آدم رو هم به اشتباه انداخت.


+ خوشحالم مثلِ کسی که تماس گرفتن و گفتن ژتونِ غذای حرم برات فرستادیم برو تحویل بگیر. اونم درست روزی که حالم خیلی بد بود اونقدر که از باب‌الجواد تا صحنِ انقلاب فقط گریه کردم.


+ داریم با یکی از استادهای فیزیولوژیمون می‌ریم حرم :| :))


+ تصویر یجورایی شبیهِ استادِ بیوشیمیِ ماست :)


سلام
41ثانیه بعد از انتشار
داشتم بلاگ گردی می کردم که اومدی بالا
:)
سلام و درود :)
دلم هوس گریه کرده...
هوسِ خوبی نیست...
یه بار ما (شاید ده سال پیش یا حتی بیشتر)یکی از بسته های ژتون غذای حرم رو با برادرم کامل پیدا کردیم,بعد که دادیم به پدرو مادر و همه باهم رفتیم که پسش بدیم,به مسئولش گفتیم یکی بهمون داد:|همونم رو زدیم داد وگرنه نمیداد:|
من تو اون سن اینقدر از یارو بدم اومد→_→

+استاد قشنگی دارید:)
بنده خدا منظوری نداشته :)

+ استادِ خوبی هستند.
سلام حوا جان:)
به قول پسردایی، میگذره^_^
حالت همیشه خوب، تمام این سختی ها میشه یک خاطره و تجربه های رنگی:)
حرم میری منم دعا کن:)
سلام عزیزم :)
بله بله :)
همینطوره.
چشم :) محتاجیم به دعا
خوشا به سعادتت:)
(:
:))
((:
خوش به حالت خدای خوبی داری
خدای همه‌ی ما یکیه :)
حس گریه حس قشنگیه
سلام
بستگی داره دلیلش چی باشه.
سلام و درود
حس گریه حس قشنگیه
سلام
شهادت امام حسن عسکری تسلیت
سلامِ مجدد
بر شما هم.
مشهد بودن این حسن ها رو هم داره ها خوش به سعادتتون
به به به این استاد ، استادای ما شبیه شمر زل جوشن بودن اونوقت:))
بله :) ممنونم
در اون حد؟! :|
چه استاد خوبی:-))))))
باز هم التماس دعا و باز هم خوشبحالت...
چه خوب که با مشکلات دوست بشیم بجای اینکه بجنگیم
(((:
محتاجیم به دعا
من که مدام دارم می‌جنگم :| :))
بازم بگو بیوشیمی فلانه
بیوشیمی فلونه
اصلا من اینجا قول میدم اگه این ترم نمره بیوشیمی حوا بالاترین نمره توی کارنامش نشد به تمامی عزیزانی که اینجان حلوا بدم
در غیر این صورت حوا به همه اهل بیان پیتزا میده...اره دیگه پیتزا خوبه
فلون خیلی خوبه :)))
حلوا با پیتزا قابلِ مقایسه‌ست؟! :|
چطور دلت میاد از شیمی خوشت نیاد؟ شیمی قابل لمس‌تر از درس‌های دیگه است به نظرم :)

زندگی همیشه سخت میگذره برای همه، فقط شیب پستی و بلندی‌هاش یه خرده فرق میکنه :)

برای ما هم دعا کن حوایی، محتاج دعاییم :)
من اصلاً دوستش ندارم :|

خیلی بده بایستی جلوی آینه و بگی چرا من :))

چشم عزیزم :) منم خیلی محتاجِ دعام...
این البته در صورتیه که😁 استاد سوال نپرسه هرجلسه وگرنه استرس پرسش و ضایع شدن جلوی همه تمرکز رو از ادم میگیره اگه مبحث قبل رو نخونده باشیم.
 بقیه کلاسا حله ادم با ارامش خاطر گوش میده و تو ذهنش میمونه.😁
اون وسط متنت رو خیلی دوس داشتم مرسی=)
احسنت :)

قربانت :)
این بار رفتی حرم برام دعا می‌کنی حوا؟
همین الان برگشتم. هفته‌ی آینده حتماً :) نفرِ اول شما.
ان شاء الله همیشه خوب باشی عزیز جون
همچنین رفیق جان :)
چققدر عالیه این شرایطی که باعث میشه ادم خیلی مقاومتش بالا بره

بح بح نوووش جونت این حرم رفتن و غذای حضرت
ان شاالله که به برکت حضور در جوار حضرت حالت خوب باشه

منم عااشق استاد فیزیولوژی مون هستم
در واقع با هم دوستیم:)
شاید خیلی هم عالی نباشه... نمی‌دونم :)

خیلی ممنونم ^_^

چه خوب :)
من یه کوچولو با نحوه‌ی درس دادنشون مشکل دارم ولی خب در کل خوبن :))
چقدر خوبه که میتونی اراده کنی و حرم باشی :)
^____^
خواهری تو چی داری میخونی؟ یهویی برام سوال شد :دی
منم استاد شیمی آلیم خیلی خفنه :) شیمی دوستم نباشی لذت میبری :)
فی‌الواقع جز از کل :| :))
خدا حفظشون کنه :))
بیوشیمی درس خوبه 😎
:)
یه لحظه عنوان پست رو دیدم یاد اون سکانس گشت ارشاد افتادم که میگیرنشون
-همه پول های مملکت رو این خورده
.
.
.
-یه مرغه بود قدیم نوکش کج بود اونم گردن ما
چی شده؟!
جمله طلایی زندگی : این نیز بگذرد...
همه چی می‌گذره... ولی خاطرات نه.
نه .مطمئنم که فرق دارن خدای من از من بیزاره
منم توی یه بازه‌ای تقریباً همچین تصوری داشتم. بهار بانو بیشتر به اطراف نگاه کنید.
اهل مشهدی؟ خوش بحالت واقعا:)  التماس دعا 
خیلی خوبه که آدم برای خودش خدایی داشته باشه که به همه چی ترجیحش بده ، آرامش مطلقه اصلا!
بسی طرز فکرت رو دوس دارم. موفق باشی:)
خیر :) محتاجیم به دعا
:)
سلامت باشید :)
خب آخه همش داری میری حرم:!
دانشجوی مشهدم :) بهمون می‌گن مجاور :)
عههههههههه ♡_♡
خیلی هم عالی. موفق باشی
بله :))
سلامت باشید :)
از بیوشیمی طلب استغفار کن:))
+میدونم:))) متاسفانه زندگی همه جاش غیرمنصافنست اینم روش:)))
زیارتتون هم قبول
اون دو نمره‌ای که کم کردین رو بهم برگردونین استغفار هم می‌کنم :))
+ قبول نیست :| آیس‌پک بدید :)))
مچکرم
جمع نبندید لطفا:)
با سپاس
شبتون آروم
آخه حس می‌کنم بزرگتر هستید :)

شبتون آبی :))
اون دو نمره دیگه گذشت رفت. کلاغ بردش:)))
+خب من اگه بگم آیس پک که شما از جلسه بعد سر کلاسش هم نمیری:)))
:| من ۱۸ بشم یه لیوان آب هم نمی‌دم چه برسه به پیتزا :))
+ قول می‌دم برم :| آیس‌پک بدید :))
من با خودتون ببرین حرم )):
عزیزم :(
امشب چه سخت گیر شدی:)))
جهنمو ضرر
باشه قبوله از این بستنی کیم ها میدم:)))
سخت‌گیر بودم :))

کیم دوست ندارم فقط آیس‌پک :| :))
قشنگ داری تو مشهد و جوار امام رضا ع کیف میکنی هااااااا
خیلی خوبه که با خدا به خاطر بهشت و جهنم معامله نمیکنین، خیلی خوب نه عالیه

هر لحظه ممکنه این زندگی تموم بشه اینطور نیست؟! همه‌ی تلاشم رو می‌کنم در لحظه زندگی کنم :)
:)
هر کارش کنی بالاخره آدم کارِ خودشو می کنه :) میوه هر چی ممنوعه تر خواهانشم بیشتر ، از ما گفتن بود 😎
چی بگم آخه :))
عزیزِ دلِ خاله چکار می‌کنه؟! ^____^
سلام داره خدمتتون :)
امشب انقدر بازی کرد که خودش خوابید ! نیازی به پروژه بلند مدت و کارِ گروهی نداشت :| :)
خدا حفظش کنه :))
منم گاهی وقتا اینطوری میشم.. بعدش غصه ام میشه که ای وای.. عقب موندیم.. :) امیدوارم بتونید به خوبی برسونید خودتونو به مبحث..

حرم میروید.. دعا برای ما فراموش نشود.. ممنونم.. :)
ممنونم :)

حتماً. شما هم من رو دعا کنید :)
موفق باشید.
سلامت باشید.
جمعه ۲۵ آبان ۹۷ , ۰۰:۰۴ سربازکوچولو ...
منم منم التماس دعا دارم حرم رفتین منم دعا کنین:)
چه استاد خوبی 
محتاجیم به دعا :)
بله خیلی
سلام
در بهشت که میروید به یاد ما هم باشید لطفا
خوش به حالتان که مجاورید!
امیدوارم حال دلتون بهتر باشه به لطف امام مهربانی ها
..........................
درباره نوشته تان که "زندگی محدود به عقل نیست"
چندسال پیش در یک تابلو مترو مضمون این روایت را دیده بودم
اندکی گشتم منبع ش را در نت نیافتم
اعرابی نزد رسول خدا آمد پرسید: حقیقت خوبی و بدی را به من نشان بده
پیامبر دستش را بر قلب ش نهاد و سه بار گفت همین سوال را از قلبت بپرس

سلام و درود
چشم

خیلی مچکرم :)

چقدر خوشحال شدم :) معمولاً هر چیزی که بقیه تایید نمی‌کنند رو شما با دلیل تایید می‌کنید.
گفتین چی میخوندین؟
گفته بودم مگه؟! :)
جمعه ۲۵ آبان ۹۷ , ۰۱:۲۷ محمدرضا مهدیزاده

سلام ‌.
کم و بیش متوجه شده بودم که مشهد اومدین واسه تحصیل ، که الان یقین پیدا کردم .
و اینکه تبریک میگم ، انشاءالله که موفق باشید :)
خوبه که انقدر قوی هستین که واسه تحصیل اومدین مشهد ، من فک نکنم بتونم انقدر از خانواده-م فاصله بگیرم -_- از خانواده هم بتونم از امام رضا (ع) نمیتونم :/ 
البته ! گاهی فک کردم که کاش میشد یه ترم واسه تحصیل برم شیراز :/ از ۱۵-۱۶ سالگی که دو روز شیراز بودیم و فرصت نشد بریم تخت جمشید(البته رفتیم حتی ولی عصر شده بود تعطیل شده بود) ، مقبره ی حافظ و سعدی هم نرفتیم حتی ، خیلی شلوغ بود :/ هنوز حسرتش باقی مونده روی دلم که برم شیراز ، تخت جمشید و حافظیه و اینا :))
آبادان هم خیلی دوست دارم برم ، یه ترم هم میرفتم قم :/ 
یه خرده شاید کامنتم بی ربط بود ، البته ، نوشته ی خودتون هم همینطوری بود -_- 
راستی ! گفته بودین دعا کنم بیاین مشهد سوغاتی میارین از شیراز ! ولی خب من جدی نگرفته بودم ، از اول هم ! ولی خب یادمم نرفته :)
پ ن : مشهد بهترین شهر دنیاست ، چون حرمش به واقع «ملجا درماندگان» هس*_* 
سلام و درود
خیلی ممنونم سلامت باشید :)
هر چیزی بهایی داره. بهای سنگینی دادم و خدا رو شکر راضی‌ام.
عجب :)))

نوشته‌ی من بی‌ربط نبود انصافاً. همه چیزش بهم ربط داشت :| انگاری باز بد نوشتم :|
سوغاتی آوردم :)) کاملاً جدی :))
+ کاملاً لمس کردم...
جمعه ۲۵ آبان ۹۷ , ۰۶:۳۰ سارا سماواتی منفرد
چه خوب ...
حس خوبی داشت مطلبت ....
عزیزم :)
اما من معتقدم باید عاقلانه انتخاب کرد و عاشقانه زندگی کرد .
البته عقل هم یه جاهایی کم میاره ، ینی خیلی جاها ، حتی بیشتر جاها :| :)
حرفتون رو قبول دارم. منظورم اینه که یه وقتایی لازمه ببینم دلم چی می‌گه. یه جایی از جز از کل می‌گه:
رهایی در آن است که شبیهِ دیوانه‌ها باشی :)
این ک گاهی باید دیوانگی کرد رو منم به شدت قبول دارم و بهش عمل می کنم ، همین دیروز سه نفری زیر بارون زدیم بیرون :) اما کاملا عاقلانه این دیوانگی رو انتخاب کردم . و البته گاهی هم دیوانگی کردن عاقلانه نیس
واجبه من این جز از کل رو بخونم . نویسندش کی بود ؟
خیلی هم عالی :)
بستگی به فاصله‌ی بینِ منطقِ آدم‌ها داره. شاید تفاهم رو بشه این مدلی هم تعریف کرد که دو نفر تا چه اندازه می‌تونند این فاصله رو با حرکت به سمتِ منطقِ طرفِ مقابل کم کنند.
استیو تولتز :)
جمعه ۲۵ آبان ۹۷ , ۰۸:۱۹ فاطمه سادات داوری
خیلی عالیه:))
:)
سلام بر حوای بیان ^_^
این پستت یه حس خوب و خاص داشت که میدونم از دل نویسنده نشات می گیره؛ امیدوارم این حسای خوب بمونن برات همیشه (:
سلام بر مستورِ به معنای واقعیِ کلمه مستور :)
خیلی ممنونم عزیزم ^_^
اینکه جایی رو دارین که با پناه بهش اینجوری آروم میشین و حال دلتون خوب میشه به نظرم یه موهبته که به هر کسی داده نمیشه ، قدرشو بدونین ... البته میدونم که میدونید :)

دفعه بعد لطفا واسه حال دل من هم دعا کنید 
بذارید جورِ دیگه‌ای بهش نگاه کنیم. گاهی خودمون نمی‌خوایم که قبول کنیم ما هم همچین جایی رو داریم. شاید هم روزمرگی نگذاره‌.
سعی می‌کنم حسش همیشه برام بکر بمونه :)

حتماً. شما پنجشنبه شب‌ها با سرویسِ دانشگاه برید حرم بعد بشینید وسطِ صحنِ انقلاب و نگاه کنید به آسمون. من حالِ خوبتون رو تضمین می‌کنم :)
باز من از فیزیک متنفرم و عاشق شیمی ام :)
فیزیک که عشقه :)
جمعه ۲۵ آبان ۹۷ , ۱۰:۰۴ محمدرضا مهدیزاده
متوجه ام .
بله ، البته حسرت کلمه ی درستی نیس ، باید بگم اشتیاقش در دلم موند . ما را مگر حسرت دیدار او حسرتی نیست .
نه خوب بود :) 
هر دومون میدونیم یادتون رفته ! 
خب الحمدلله :)
برام فرستادن :| از آقای بیدل بپرسید چون به ایشون و همسر و کوچولوشون دادم :) خوردنیه :|
یه مقدار سمپادی بود :| :)
ولی تا جایی ک من فهمیدم اختلاف نظر خاصی نداریم :)
خودم هم تا حالا بهش فکر نکرده بودم :| :)
همینطوره :)
چیگده قشنگ نوشتی
به قول حوا و خدایی که به شدت کافیست

قشنگ خوندی ^_^
:)
سلام حوا جان :))
همیشه با توکل به خدا ان شاء الله از پستی و بلندی های زندگی بگذری و مشکلات رو با شیرینی حل کنی ^_^
+ راستش چون رشتم ریاضیه فکر نکنم چیز عجیبی باشه که خوشم نیاد از شیمی :))
ولی دبیرمونو خیلی دوست دارم و این باعث شده رابطم با شیمی مسالمت امیز باشه.
ما باهاشون تابستون کلاس کنکور داشتیم بعدش یکم تعطیل بودیم تا اینکه اول مهر اومدیم سر کلاس ، دبیرمون که حضور غیاب کردن و به اسم من رسیدن گفتن" دلم واسه خنده هات تنگ شده بود " *_*
حالا همه میدونن خنده هام اصلا قشنگ نیست ولی ایشون خدا رو شکر خیلی مهربونن^_^
سلام عزیزم ^_^
همچنین مهربونِ دوست‌داشتنی :)
+ الهی الهی :)) کی می‌شه من ببینم خنده‌هات رو ^_^
راستش خیلی وقته که دلم میخواد برم و تجربه کنم این حس رو و حالا که شما اینجوری گفتین عزمم جزم شد که برم،  ذره ای از این حس خوب سهم من هم بشه واسم کافیه :)
این آقایی که من ازش حرف می‌زنم خیلی آقاست :) به دین و مذهب هم نیست. محاله با حالِ بد برید و با همون حال برگردید. صد درصد تضمینی! :)
عجب استادی
همین که اخلاقشون خوبه جای شکر داره.
امیدوارم نصیب همه بشه :)
موفق باشین...
چی؟! :)
سلامت باشید.
یه عالمه بهت حسودی می کنم که هروقت دلت بگیره می تونی بری حرم 
همیشه ارزوم بود که بشه مشهد زندگی کنم ..نشده تا حالا 
عزیزم...
ان‌شاءالله که بشه :)
جمعه ۲۵ آبان ۹۷ , ۲۲:۱۳ شفق تیرزاد (*_*)
فقققط فیزیک :) برای من خیلی لذت بخشه.

الهی بازم قسمت و روزیت بشه.
منم :))

ممنونم :)
عالی بود
لطفا از سایت ما هم دیدن نمایید. آیلان بار 
:)
سلام حوای نازنینم ^_^
من عاشق شیمی ام
مطمئنم از پس همه ی مشکلات بر میای
منم دعا کن 

سلام مهربون :)
خیلی هم خوب :| :))
قربانت
چشم :) تو هم من رو دعا کن.
احسنت(:
کم‌پیدا شدید :)
شرمنده درگیر درس و مخشم(:
متوجه شدم :)
موفق باشید :))
ممنانم«(:
:)
يكشنبه ۲۷ آبان ۹۷ , ۰۹:۰۲ آموزش کتاب Top Notch
عااااالی
خوش به حالتون 
:)
سلام دخترم مامانو نمی‌بینی خوشحالی؟ =))))
به‌به مامان آوا ^_^
سلام و درود :)
کجا بودین شما؟!
به سلامتی رفتی مشهد؟
آره
فروش ویژه کدهای اورجینال آنتی ویروس

ارزانترین قیمت در کشور

دریافت آنلاین محصول بعد از خرید

با معرفی فروشگاه ما به دوستان خود از تخفیف خرید دائمی برخوردار شوید 💲

برای تهیه کدهای آنتی ویروس می توانید براحتی در فروشگاه ثبت نام کنید و محصول دلخواه خود را بصورت آنلاین خرید و دریافت کنید

https://shopanti.ir:8080
:)
از درس خوندن برا گرفتن نمره خسته شدم. از یه جایی بریدم و ول کردم.    دیگه برام مهم نیست چند بگیرم. 

شازده کوچولو 
چند ساله هستی شما؟!
عالی بود
لطفا از سایت ما هم دیدن نمایید. آیلان بار 
:)
بهتون حسودی میکنم :-)
چرا؟! :)
شما هر روز میرید حرم؟
نه معمولاً چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها.
دوشنبه ۲۸ آبان ۹۷ , ۲۰:۳۱ بهترین وکیل مشهد
مطلب بسیار خوبی بود ممنون از وقتی که میزاری
:)
خیلی قشنگِ :)
مخصوصا بند دوم 
+
یعنی
هر بار بعد از زمین خوردن به تو فکر کردم و بلند شدم که بشم همون سیب ممنوعه‌ای که تورو به اشتباه بندازه :)))
حدس میزنم البته
++
آدم هم در عوض باید به اشتباه بیفته حتی به قیمت بیرون رفتن از بهشت
اگه آدم باشِ :))) نه ؟؟ 

* به نظر من که خیلی تعبیر قشنگی از دوست داشتنِ

نگاهتون زیباست :)

اگه تعبیرِ حرفِ منه که خب تا حدودی درسته :)

نمی‌دونم. شک دارم راستش...

آره ولی آدم انگاری فقط یدونه بود :)

دلتنگی؛ غربت؛ غریب الغربا 

++
حدسم واس پی‌نوشت اول اینِ امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشید
:)
آدما بدون مشکل نمی‌شن.
زندگی هیچوقت برای هیچ کس ساده نبوده
شاید :)
به ماهم سر بزن
چشم :)
آخر هفته ها حرم؟
دعا نشه فراموش... البته لطفا.
بله :) فردا هم ان‌شاءالله می‌رم.
چشم چشم :)
ان شاءالله.
چشمت بی بلا جانا... سپاس.
خوبی؟!
ممنونم :)
شما خوبی؟
قبلاً بهتر بودم ولی شکر :)
شماره نفرستادی آخرش :|
سپاس :)
:)
عزیزم :( ان شاءالله این حال زود گذر باشه و زودی خوب شی

چی؟!
ممنونم نوه‌ی قشنگم :)

مگه قرار نبود شماره بفرستی؟!
حوا... مطمئنی اشتباه نشده؟ کی گفتی آخه؟ برم کامنت قبلی ها رو نگاهی بکنم؟
آخه حوای عزیز... من واقعا همچین قراری رو یادم نمیاد :/ البته خیلی وقت هم می شه آلزایمر گرفتم ولی خب... نمی دونم!
تنها قراری که یادمه، کمتر اومدنم هست.
شاید هم اشتباه شده باشه. شاید هم من آلزایمر گرفته باشم :)
مسریه :|
خب حالا بفرست :|
شبکه های اجتماعی عضو هستی شما؟
تلگرام فقط
فردا نصب می کنم و آی دی ام رو می فرستم برات :)
:)
نمی شود... یکی دو ماهه قبل نصب کردم و کارم رو که انجام دادم deleted account کردم اما حالا نمی شه! :/ شرمنده.

+ خوابم نمی بره :| قصه موخوام مادر بزرگ جان.
دشمنت شرمنده :)

+ عه من خوابم برد :| آخه تا ۷ شب کلاس داشتیم.
رفتی حرم؟ سلام ما را نیز برسان :)
نصبه :)
بعد ناهار می‌رم. چشم :)
چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷ , ۱۵:۳۷ ستاره اردانی زاده
چقدر این  تمثیل به حال و روز من شبیه...
:)
کامنت خصوصیم و بعدیش نیومد برات؟! ناراحت شدی؟

+ نیستم و بسته گرفتم فقط بخاطر شما... برات توضیح دادم و حالام عذر که نشد. بازم سعی می کنم بتونم نصب کنم و هر وقت شد بهت می گم.
شرمنده یادم رفته بود تایید کنم -_-
نه ناراحت برای چی؟!

+ شما کیه؟! چی شده؟! :)) من همون حوا هستم چیزی عوض شده به نظرت؟! من شماره خودت رو می‌خواستم که تماس بگیرم باهات :) واتساپ و تلگرام که مثلِ اینجاست. و اصلاً ناراحت نمی‌شم و نشدم چون یه چیزِ شخصیه.
چشمت بی بلا.

دشمنت شرمنده. ببخشید پر توقع ام.

+ چشم. خصوصی می فرستم برات. اما تماس باشه برای جمعه شب، یا شنبه صبح که هستم. آخر هفته ها نیستم. سرمان بسی شلوغ است :)... (دارم سعی می کنم زندگیم به روال عادی و قبل خودش برگرده... دعا لازمم شدید)
:)

+ چه باکلاس :)) باشد.
محتاجیم به دعا شدیدتر.
آمدددد؟ با بسته جونم به لبم می رسه :|

+ :|
بله :| چقدر پوکر :|
آمدددد؟ با بسته جونم به لبم می رسه :|
ببشقید دیر شد... کاری پیش اومد...

+ :|
خدا ببخشه :) ممنون که فرستادی ^_^
وبلاگ خوبی دارید!!
http://1serial.blog.ir/
دعوا دارید؟! :)
چه خوب مینویسی.
بهم سر بزن.واسه پستای بعدیت هم خبرم کن دختر خوب
شما خوب خوندید :)
پنجشنبه ۱ آذر ۹۷ , ۱۲:۴۱ شفق تیرزاد (*_*)
خواهش می شود :)
ببخشید چپکی برداشت کرده بودم... فکر می کردم چون توی وب نمی شه راحت حرف زد می خوای فضایی غیر این باشه گفتم تلگرام که نشد و واتساپ رو پیشنهاد دادم :| نمی دونستم منظورت چیزی فراتر از این هست! البته من قبلا صدای شما رو شنیدم :)
شما کیه؟! :|
(سرش به پنجره می‌کوبد)
نه بابا :)))))))))))
:))
پنجشنبه ۱ آذر ۹۷ , ۱۳:۱۵ شفق تیرزاد (*_*)
شما=حوا بانو
یو ها ها ها
:)))
(((:
خنده‌های شیطانی :)))
مطلب جالب بود
:)
عالی بود 
لطفا از سایت ما هم دیدن نمایید.شیک بار 
:)
:)

دل ما رو آب نکنین دیگه
بدجور دلم هوای آقا رو کرده ...
عکسای کانال معمولاً دل رو آب می‌کنه (سرش را به میز می‌کوبد)
خیلی قشنگن ...

چه توفیقی نصیبتون شده
چیا؟! :|

:)
عکس هایی که از حرم میذاری دیگه
شما مگه دیدید؟!
کانالتون رو میخونم :)
آیدیش رو فقط یه عده‌ی معدود دارن :| چطوری اونوقت؟!

تلویزیون ۳۲LF560 دارای بازی های سرگرم کننده می باشد که شما می توانید به وسیله آن ساعت ها سرگرم شوید. از جمله بازی های مهیج این تلویزیون می توان به WORLD MONSTER است.

پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۸:۰۳ باربری و اتوبار آیلان
بیشتر از درس صنعت کاربرد داره
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۸:۰۶ باربری و اتوبار آشنا
بیوشیمی
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۸:۰۷ باربری و اتوبار امانت
متن مفیدی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan