کی می‌شی پنجمیش؟!

داشتم با عجله می‌رفتم محلِ توقفِ سرویس‌های دانشگاهمون. دردِ پام اجازه نمی‌داد مثلِ همیشه سریع راه برم. با خودم تند‌تند مرور کردم:

یکاری کن پام خوب بشه.

یکاری کن اینجا بمونم. باز کن این گره رو.

(یه دعای فوقِ شخصی)

راستی هوای آقای دیوانه‌ی ما رو هم داشته باش.

نمی‌دونم چرا یهو دلم یه چیزِ شیرین خواست :| همینطور که با خودم فکر می‌کردم از کجا چی بخرم کی بخورم چقدر وقت دارم یه آقایی یه جعبه شیرینیِ دانمارکی (که حوا خیلی دوست داره) گرفت سمتم. من اما اون جمله‌ی کلیشه‌ای که کاش از خدا یه چیزِ دیگه می‌خواستم رو نگفتم چون همه چی خواسته بودم! رسیدم خوابگاه. اومدم اینترنتی نوبتِ دکتر بگیرم واسه امروز. فقط یدونه دیگه ظرفیت داشت. اطلاعاتم رو وارد کردم اما از یه جایی به بعد دیگه جلو نرفت. برگشتم دوباره اطلاعات رو وارد کنم که دیدم ظرفیت تموم شده. کتابِ شعرِ جدیدی که خریده بودم رو برداشتم، موهام رو باز کردم، رفتم زیرِ پتو و شروع کردم به خوندن. همین اندازه بیخیال! صبحِ دیروز با استرس از خواب بیدار شدم و چک کردم دیدم برای هزارمین دفعه گره باز شده. اینم از دومیش. کلِ دیروز به این فکر می‌کردم چطوری حضوری نوبت بگیرم. دیشب هم اون یکی کتابِ شعرِ جدیدم رو برداشتم و با همون حالت شروع کردم به خوندن. امروز اما بدونِ استرس از خواب بیدار شدم. پنل رو باز کردم دیدم آقای دیوانه خوشحال هستن. انگاری طلبیده شدن. از اون لبخند های ناخودآگاه اومد سراغم. اینم از سومیش. پتو رو کنار زدم. با دست پام رو لمس کردم. درد نداشت. پاهام رو گذاشتم روی زمین. بلند شدم. یک قدم... دو قدم... سه قدم... درد نداره. بعد از دو هفته درد الان دردش تقریباً به یک درصد رسیده. اینم از چهارمیش. حالا فقط تو موندی. توِ من. خودت بگو کی قراره بشی معجزه‌‌ی این زندگی کی می‌شی پنجمیش؟!


:)
(:
شنبه ۱۲ آبان ۹۷ , ۱۷:۵۹ خانوم خانوما :)
:)))


((:
به کتاب نوشتن فکر کردی؟ تو استعداد فوق العاده ای داری حوا...
به تنها چیزی که فکر می‌کنم کتاب خوندنه :)
شنبه ۱۲ آبان ۹۷ , ۱۸:۰۵ مریــــ ـــــم
چه قشنگ نوشته بودی حواجانم!
میدونی من کلا با نوبت اینترنتی مشکل دارم
مقاومت عجیبی دارم در مقابلش
دکتری هم که حضوری نتونم نوبت بگیرم عطاشوبه لقاش میبخشم

قطعاً مریمِ ما قشنگ خونده :)
آخه دوستان گفتن حضوری قبول نمی‌کنن :|
احسنت :)
میگن ختم انعام براش خوبه :)))
معجزه‌های زندگیت زیاد باشه الهی، برای ما که ... بیخیال خیره ان‌شاءالله :*
برای پنجمیش؟! :))
هنچنین عزیزم ^_^ برای تو... تو خودت معجزه‌ای :)
(:
شنبه ۱۲ آبان ۹۷ , ۱۸:۱۵ آقای سر به هوا :)
این کتاب نوشتن که فرمودن خوب فرمودن!
:)
اره دیگه:دی
معجزه؟ من "م" معجزه هم نیستم جانم چه برسه به کلش :)
دیگه چی خوبه؟! :| :))
آدم‌ها توی زندگیِ هر کسی یه نقشی دارن. از نگاهِ من تو معجزه‌ای :)
چرا هی عقب میندازی دکتر رفتن رو
نوبت بگیر ببینی چه خبره یهو وسط درس و مشقا داستان نشه برات
+ یبار باید بشینیم درباره این پنشتا معجزه صحبت کنیم:)) جریان چیه که همه کامنت بالاییا میدونن جز من:))) خب حسودیم میشه!
آخه رو به بهبوده. این هفته هم اگه واسه تربیت بدنی بدو بدو نکنم احتمالا‍ً مشکل حل بشه. و اینکه تو اتاقمون یک عدد کارشناسی ارشد فیزیوتراپی داریم که پام رو ماساژ میده :|
+ پنج تا که خب چهارتا رو واضح گفتم یدونه هم که کسی نمی‌دونه :)) شما بیاید بیوشیمی رو به من یاد بدید من هر پنج تا رو کامل می‌شکافم واستون :| :))
من هیچ وقت جمله‌ی کاش یه چیز دیگه می‌خواستم رو نمیگم. چون مطمئنم اگه چیز دیگه‌ای می‌خواستم برآورده نمی‌شد. میگم اون لحظه فلان چیزو از ته دل خواستم و اتفاق افتاده. احتمالا اگه چیز دیگه ای می‌خواستم این قدر از ته دل نبود.
مادرِ قشنگِ خودمی دیگه :))
نگاهت رو دوست دارم. خیلی درسته.
ان شاءالله خیلی زود
:)
منو پرتم کردی تو پستت،چرا انقد دلچسب مینویسی اخه؟👌🏻🌹❤
بیا دستت رو بگیرم بیارمت بیرون :))
لطف داری رفیقم ^_^
میتونی شاعر بشی حتی :)
شعر خیلی دوست دارم اما خوشا به حالِ شما که شاعری بلدید :)
این جور نشانه ها خیلی خوبن :))

اما مواظب باشین هاااااا
مواظب باشین ، شاید یه روزی دیگه نشانی نیافتین
یا مثلا بفهمید که اون نشان های مثبتی که فکر میکردین ، منفی بودن
اونوقت هم به فال نیک بگیرین و از خدا رو برنگردانید و به خدا گلایه نکنین.
هرچند امیدوارم اون تجربه ای که من کردم رو هیچ وقت تجربه نکنین.
آره خیلی :)

متوجهم. تا دلتون بخواد تجربه کردم. از خودِ خدا گله نکردم اما از بندهای خدا زیاد گله کردم.
زیاد هم مطمئن نباشید تجربه نکرده باشم :)
حواااا تو مستجاب‌الدعوه‌ای میشه برا منم دعا کنی؟ :(
قطعاً اینطوری نیست. دعا وقتی مستجاب می‌شه بخاطرِ منی که دعا می‌کنم نیست چون اصلاً آدمِ خوبی نیستم. بخاطرِ آقایی هست که کسی رو دستِ خالی نمی‌گذاره.
حتماً :)
ان شاءالله به وقتش بیاد:)
(:
خدا خیلی دوست داره (: مراقب باش!.
خدا همه رو خیلی دوست داره :) همه باید مراقب باشیم.
واسه ما هم دعا کن:)
شما هم واسه من دعا کنید :)
چه قشنگ :) 
واسه منم دعا کن حوا دلم مشهد میخواد:(
به قشنگیِ وقتی که تو از جز از کل می‌نویسی نیست :)
الهی که زودِ زود بیای و من ببینمت :) با هم می‌ریم رواقِ حضرتِ زهرا :)
الهی همیشه زود بهشون برسی
ممنونم زهرا جان :)
قربانت بروم:)
ان شاء الله :)
خدا نکنه :)
(:
عاقا نه به دعا ها نه به عکس منشوری :دی خخخخخخخخخ
منافاتی نداره :)
:)
(:
حوا خانم شما که دعاتون بگیره
یه دعا کنید پای منم خوب شه,باتشکر:)
البته دلتون خواست می‌تونید تو پاورقی دعا‌هم بگید شیرینی ناپلئونی هم یکی بیاره دیگه خیلی خوب می‌شه:|
:)
خدایا پای همه رو خوب کن :)
یه جعبه شیرینی هم برای آقا فرید بفرست :)

نمیشه شما پارتی بازی کنین پنجمی رو برای بندهه دعا کنین، شیشمی رو برای او تو؟

چرا نشه :) چشم
به موقعش میشه
وقتش که برسه پنجمی میشه ششمی و هفتمی و انشالله هزارمی
لبخندات مستدام❤️
پنجمی نشه بقیه‌اش به دردم نمی‌خوره :)

قربانِ شما :)
خب من بیوشیمی نخوندم😂 نمیدونم چیه وگرنه انقد فضول هستم که حاضرم درست بدم😂حالا منو زیر سیبیلی رد کن😂 تخفیف بده
+کارشناسی ارشد فیزیو کافی نیست:/ اون بنده خدا ابزار و وسایلش همراهش نیست میزنه ناقصت میکنه. تو همین هفته دکتر میریا😑
همه‌شون سر و ته یه کرباسن :|
باشد :))
+ آرام باشید :| بفرمایید آب قند :)
عاقا سپاس فراوان 
خداوندا توی او را باسرعت بیشتری به سوی دختر حوا راهی کنید، همانا او برای همگان دعا میکرد، باشد که دعایمان مستجاب گردد(یکی نیست بگه کَل اگر طبیب بودی سر خود دوا بکردی)
خواهش می‌شود :)
اتفاقاً دعا در حقِ دیگری خیلی به اجابت نزدیکه. برای هم دعا کنیم :)
آب قند کمه😂
آب انار لطفا😂✌دو استکان
آب زرشک میل ندارید؟! :))
چشم :)
خوش به حالت حوا
خوش به حالم که دوستی مثلِ شما دارم :)
چقدر کتاب جدید گرفتین :) حسودیم شد...

دعا کنید گره زندگی ماهم باز بشه.. که ان شاء الله باز میشه..
پنجشنبه خریدمشون الان فقط یدونه نخونده دارم :| :)
قبل از خواب چه عصر چه شب حتماً یه کتاب شعر رو کامل می‌خونم و جالب اینه که خواب‌هام همه‌ش شعره :))
قابلِ شما رو هم ندارن. خواستید بهتون قرض می‌دم :)

ان‌شاءالله گرهِ همه رو خدا باز کنه بعدش زندگیمون رو به خودش گرهِ کور بزنه...
خدایا برای ما هم معجزه کن (:
آمین :)
الهی به زودی*_*
خیلی زود ^_____^
خوش به حالت که خدای خوبی داری
همه خدای خوبی دارن :)
سلام
انقدر قلم خوبی دارید که هروز سرمیزنم ببینم خبری از پست جدید هست یا نه!
ان شاالله پنجمی رو هم به زودی میده.
یه عزیزی میگفتن امام رضا(ع) کریمه، زیاد ازش بخوا تا زیاد بده
التماس دعای ویژه دارم
سلام و درود
شما لطف دارید :)

در این که شکی نیست.
محتاجیم به دعا
وقتی میبینی همین طور پشت سرهم هواتو دارن ، عشقِ ...
عشقی ک من بعدِ یه عمر زندگی برای اولین بار اربعین امسال حسش کردم ...
اصلا جشنواره ی کرامت بود برام اربعین امسال ...
اتفاق نیست ، به خدا قسم اتفاق نیست ...
خوش به حالتون ک دلتونو گره زدین ب پنجره فولاد آقایی ک کرامتش زبون زده ...
:)
قبلاً گفتم باز هم می‌گم خوشحالم براتون.
ان شاءالله پنجمیه هم به وقتش انجام میشه :)
:)
قشنگ‌نویسی یکی از ویژگی‌های قشنگته،قشنگ جان :) 
عزیزم ^___^
با حال بود
زیبا نوشتی فقط یه جاها ویرگول نیاز بود :)
:)
تند تند نوشتم بر من ببخشایید :)
فک نمیکنم اون بالاسری دلش بیاد که شما رو تنها بذاره و به خواسته های شما نه بگه :))




اون بالاسری که خیلی خداست :))
حالا پنجمیش هم نشد دیگه ششم یا هفتم رو باید بشه:)
دقیقاً مهم شدنه :)
شما یک کلمه بنویسید یا ده صفحه همه جذاب و خوندنیه :-)
شما لطف دارید آقای پدر :)
7️⃣0️⃣3️⃣0️⃣ سامانه «هفتاد سی» کاربران را در ۷۰ درصد سود بازار بزرگ محصولات اعتباری از جمله شارژ و بسته های اsینترنت و قبض و... شریک می کند.
✅ شما روی خرید تمام کسانی که از طریق شما با سایت و اپ ۷۰۳۰ آشنا شده اند، سود مشخص خواهید داشت.
✅ از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.
🌐 https://7030.ir/r/rahintaxir💌 
شناسه‌ی معرف هنگام ثبت نام: rahintaxir
:|
^_^
:)
(:
:)
(:

:)
کلا نمیدونم چراجدیدا دعاها خیلی زود مستجاب میشه؟
منم طی یکی دوروز اخیر چندین بارازاین اتفاقات برام افتاده که یه چیزی رو خواستم وسریع بدستش اوردم
:)
تو عشقی حوایی 😍😘
^____^
فرصت امروز هم با وعده فردا گذشت
بی وفا امروز با فردا چه فرقی می‌ کند
هعی :(
هر گاه یک نگاه به بیگانه می کنی
خون مرا دوباره به پیمانه می کنی

😤😟
:|
نیست نشان زندگی تا نرسد نشان تو 😌
چه خبره؟! :))
اندر دل من درون و بیرون همه اوست 😶
کی؟! :|
بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود 😏
دیگه چی؟! :|
گر چاره تویی بیچاره منم جانا 😜
:)))
جز تو دگری نجویم و کو دگری 😥
(((:
تو تمنای من و جان من و یار منی 😁
مشکوکی :|
دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی ⁦☺️⁩
:))
سلام

مدت‌ها بود دیگه وبلاگ‌نویسی ندیده بودم
:)

راستی چرا مطالب‌تون تاریخ نداره؟
سلام و درود

:)

چون کدش رو حذف کردم.
دوشنبه ۱۴ آبان ۹۷ , ۱۰:۱۶ زهرا سادات (رهگذر سابق)
سلام عزیز دل خوبی خوشی ؟ امیدوارم وقتی اومدی خوشت بیاد :*
سلام ساداتمون :)
ذوق‌مرگ شدم که ^____^
کجایی حوایی؟ 😥
دیروز و امروز خیلی سرم شلوغ بود. چطوری؟!
آدم غرق نوشته‌هات میشه 
عزیزم :)
دوشنبه ۱۴ آبان ۹۷ , ۱۳:۰۵ ایمان-همو یرگه یخ!
رلی متاسفانه من هرچی رو خواستم دور تر شد ازم😊 
چشم‌ها را باید شست :)
ان شاءالله خواست دلت با خواست خدا یکی باشه :)
:)
نیستی :((
لایک
:)
:)
===============================
(:
سلام
وقت به خیر، خواهر گرامی! من دو تا خواهر واقعی و دو تا خواهر اینترنتی دارم که یکی از اون ها شمایید. اگر دلسوزی و کمک شما خواهران عزیز نبود، خیلی آسیب می دیدم. وبلاگ شما رو با علاقه می خونم. دعا می کنم پنجمیش و ششمیش و هفتمیش و ... به نوبت براتون اتفاق بیفته که طبیعیه! اونم با این دل صاف و پاکی که شما دارید. نویسا و مانا باشید. حق نگهدارتون!
سلام و درود
عاقبتتون بخیر :)
شما لطف دارید. خیلی مچکرم.
سه شنبه ۱۵ آبان ۹۷ , ۲۱:۰۲ ایمان-همو یرگه یخ!
شما الانکه من مشهدم بیاین شام منو بدین قول میدم بجای چشمام صورتمم بشورم😂😂
من خودم به مدتِ سه روز شام و ناهار ندارم :)))
سلام :)
من بالاخره همه ایده هام رو گذاشتم کنار و همینطور الکی شروع کردم به نوشتن واسه وبلاگ 
زیاد وقت نذاشتم!! نمیشه اگه بخوام فکر کنم واسش نمیشه ! :)
خیلی خوشحال میشم اگه بیاین و نظر بدین 
با تشکر
دفترِ تحریریه وبلاگ(های) چلیپا - یِ شکسته :))
سلام و درود :)
چشم چشم حتماً :))
سه شنبه ۱۵ آبان ۹۷ , ۲۲:۳۹ آقای سر به هوا :)
خلاقیت تو جناب رهگذر موج میزنه!
جناب بود تأیید نمی‌شد :) ساداته.
سه شنبه ۱۵ آبان ۹۷ , ۲۲:۵۰ آقای سر به هوا :)
همون پس کوپن دارع!:))
:))
چهارشنبه ۱۶ آبان ۹۷ , ۰۰:۰۱ ایمان-همو یرگه یخ!
به فلافل هم راضیم همینقد قانع هستم😂😂
این روزا همه شله میخورن دیگه😂
من حسِ خوبی نسبت به شله ندارم :))
با اشک می‌نویسم برات؛
هر وقت گذرم به این طرفا میوفته به خودم میگم حواست باشه، همسایه آقاست...
چقدرررر دلتنگانه منتظرم روزیم بشه بیام حرم، بگو خود آقا گره هارو وا کنه. 
عزیزم :((
ان‌شاءالله خیلی زود. خیلی خیلی زود.
نوشتمت اینجا تا بمونه برام یادگاری :)
http://ein-shin-ghaf.blog.ir
^_______^
چهارشنبه ۱۶ آبان ۹۷ , ۱۲:۰۵ ایمان-همو یرگه یخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ** ** ** ***** *** **** ***** *** ****** **** ** ****** ***** ** ***** ** ***
*** *** ** ******* **
**  ** ** **** ***** ** **** *
نه نخوردم هنوز.
کجا بیاید؟!
سه روز بدون ناهار و شام مگه میشه درس خوند ؟! :)
سلف چکاره س پس ؟!
مگه کسی گرسنه می‌مونه؟! ناهار نذری شام هم نذری :)
تعطیله :|
عالی و فوق العاده
قلم زیبایی داری
داستانی پر استرس و پر معجزه
:)
سلام..

خواهش میکنم این ایام خیلی خیلی منو دعا کنید.. اسم ببرید ها... پیش پنجره فولاد اگر رفتین.. کنار حرم.. دعا کنید زیارت آقا قسمتمون بشه به زودی.. :'(

خیلی ممنونم...
سلام و درود
انجام شد.

خواهش می‌کنم :)
پس امروز تا می تونید ذخیره کنین ، چون دیگه از فردا بساط نذری جمع میشه :)
چ وضعیه خب :|
داشتم اضافی که دادم به یه خانم :)
همین رو بگید :|
پنجشنبه ۱۷ آبان ۹۷ , ۱۲:۵۲ ایمان-همو یرگه یخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** ****** ** **** * ** **** *** * ** *** *******
**** ** *** *** **** ***
من جای خاصی رو بلد نیستم کجا بگم؟! :|
پنجشنبه ۱۷ آبان ۹۷ , ۱۴:۱۴ دختری از جنس باد
سلام حوا جانم 
خوبی
دلم برات تنگ شده بود
سلام عزیزم :)
الحمدلله. تو خوبی؟!
منم ^_^
سلام عزیزم. خیلی نوشته‌هات به دلم میشینه. طرز نوشتنت رو خیلی دوست دارم. خیلی وقت بود که دنبال همچین نوشته‌هایی بودم. خودمم خیلی به نوشتن علاقه دارم و دوست دارم که یه وبلاگ داشته باشم.ولی خب نشد. نوشته‌هات رو که میخوندم میدیدم از بعضی جهات شبیه خودمی. مثلا از این نظر که ساده‌پوشی یا چیزی که در مورد عروسی‌ها میگفتی رو کاااملا درک میکنم. :)   امیدوارم همیشه شاد باشی و به نوشتن ادامه بدی😊😊💖💖. 
عاشقت شازده کوچولو
سلام و درود
خوشحالم که دوست داشتید :)
خیلی ممنونم همچنین :)
(:
سلام .... وقت به خیر
زیبا بود:) 
سلام و درود :)
لطف دارید.
پنجشنبه ۱۷ آبان ۹۷ , ۱۹:۰۱ ایمان-همو یرگه یخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** *** ** ** **** *** **** ** ****** **** ***** ********
چرا بهتون بر می‌خوره؟! میگم من جایی رو بلد نیستم خب. همین امشب کلی شرمنده‌ی خانم دلدار و همسرشون شدم چون نمی‌دونستم دقیق خوابگاه کجاست :|
پنجشنبه ۱۷ آبان ۹۷ , ۱۹:۲۵ دختری از جنس باد
منم خوبم شکر خدا
:)
پنجشنبه ۱۷ آبان ۹۷ , ۲۳:۱۴ ایمان-همو یرگه یخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** **** *** **** *** ******* **** **** **** ****** ** ******** ***** ****** ****** **** ****** *** ** **
شب؟!
پنجشنبه ۱۷ آبان ۹۷ , ۲۳:۴۹ ایمان-همو یرگه یخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
* **** ** ** ******** **** **** ***** *** ***
خب من همون حوالی دارم می‌رم بیمارستان.
پنجشنبه ۱۷ آبان ۹۷ , ۲۳:۵۴ ایمان-همو یرگه یخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ********* ****** **** *** **** ***** **** *** ***********
ناهار البته :|
مشخص نیست راستش.
جمعه ۱۸ آبان ۹۷ , ۰۰:۰۱ ایمان-همو یرگه یخ!
همون فرقی نداره !!
واسه همینه که میگم نمیخاد دیگه بیخیال😊
نهار یعنی روز :) معلمِ زبان فارسی‌مون اگه می‌گفتیم نهار بذرِ صفر می‌کاشت جلو اسم‌مون.
جمعه ۱۸ آبان ۹۷ , ۰۰:۰۶ ایمان-همو یرگه یخ!
اهان بعله !!
بحرحال دس شما درد نکنه همینطوری هم قبوله😊
وبتون رو چک کنید دو دقیقه بعد.
جمعه ۱۸ آبان ۹۷ , ۰۰:۱۳ ایمان-همو یرگه یخ!
چیزی ندیدم🙄🙄
دو دقیقه دیگه صبر کنید :|
جمعه ۱۸ آبان ۹۷ , ۰۰:۲۲ ایمان-همو یرگه یخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** *** *** **** **** **** ** *********** ***** ******** ** ******
** **** ***** *** ***** ***** *** ** ** *** **** ****** *** ** ***** *** ****
من کاملاً جدی گفتم.
جمعه ۱۸ آبان ۹۷ , ۰۰:۲۷ ایمان-همو یرگه یخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** *** *** **** **** **** ***** ******* *** ***** ***** ***** *** *** * *** **** *** **** ******** ** **** **** ****** 
شیفت ندارم که کارِ شخصی دارم.
جمعه ۱۸ آبان ۹۷ , ۰۰:۳۲ ایمان-همو یرگه یخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ** ****** ** *** ****** ** ***** ** ** **** **** ** **** ***** *** ** ***** ***** ****** ** ** *** ****** ****
چشم
جمعه ۱۸ آبان ۹۷ , ۲۱:۲۰ شفق تیرزاد (*_*)
بخند
:)))
(((:
جانا
کجا بودی نوه‌ی قشنگم؟! :))
شنبه ۱۹ آبان ۹۷ , ۰۰:۲۰ شفق تیرزاد (*_*)
قرار بود کمتر بیام و حرف بزنم :)
خیلی هم دلتنگت بودم :))

+ آهرین مامان بزرگ مهربونم همیشه بخند :)))
نفهمیدم واسه چی همچین قراری گذاشتی :)
منم :((

+ دعا کن مادربزرگ دلش بخنده :) لبخند که همیشه روی لبم هست.
ان شاء الله همیشه روح و جسمتون سالم باشد
ممنونم
سه شنبه ۲۲ آبان ۹۷ , ۰۱:۴۰ سارا سماواتی منفرد
عالی بود .
الان یعنی پنجمیش هنوز اتفاق نیافتاده ؟
😃
:)
قرار هم نیست اتفاق بیفته :))
عالی بود حوای عزیز
احساس خوب همه زندگی رو تعریف میکنه.

واقعا وبلاگ عالی دارید
:)
پنجشنبه ۲۴ آبان ۹۷ , ۱۲:۰۶ هادی اسماعیلی فضل
سلام وب خوبی دارین
تک بیت ناب با عکس نوشته خواستین در خدمتیم
از آن دمی که گرفتم تو را در آغوشم
هنوز پیرهنم را نشسته می پوشم
موفق باشین

سلام و درود

سلامت باشید.
این نشونه ها عالیع
:)
دوران سربازی سر پست بودم و بدجوری هوس بستنی کردم، با خودم گفتم پست که تموم شد و رفتم یگان، برم یه بستنی بخرم و بخورم.
دقیقا توو همین فکرا بودم که یه تویوتای شاسی بلند از جلوم رد شد، یکم رفت جلو  و دنده عقب گرفت و اومد جلوم . یه دختر بود و یه آقای دیگه که انگار خواهر و برادر بودن، یه بستنی پر مغز بهم تعارف کردن و منم با کمال میل گرفتم و خوردم:دی
پست شما منو یاد اون پستم توو سربازی انداخت :دی
چه خوب :)
سلام خیلی عالیه ترشی نخوری ی چییزی میشی عالیه به شما توصیه می کنم  کار کنید تا در زندگی بیشتر پیشرفت کنی
سلام و درود
سلام من یک نظر فرستادم می خواستم ببنم که دیده می‌شود یا نه دیدم که ...نشده ممنون اگز نظر من رو هم بزارید
سلام و درود
تایید کردم.
سلام مطالب شما عالی هست به سایت راه موفقیت سر بزنید آنهم خوب هست و به همه پیشنهاد می‌کنم که این سایت را ببنند که بدرد آنها می‌خورد در زمینه موفقیت هست که بیشتر با موفقیت آدم ها اشنا بشوید وبیشتر بتوانید به آن دست پیدا  کنید چراکه استفاده از تجربیات دیگران موفقید هست 

ممنون از این که نظر من رو تایید می کنید
مجدداً سلام
:)

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۸:۱۷ باربری و اتوبار آیلان
پنجمیش ؟
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۸:۱۸ باربری و اتوبار آشنا
عالی
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۸:۱۸ باربری و اتوبار امانت
خیلی خوب
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۸:۱۹ باربری و اتوبار آسایش
متن مفیدی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan