و من شرمنده‌اش نیستم

می‌گم: هوا خیلی دو نفره‌ست.

می‌گه: خب من و تو هم که دو نفریم!

می‌خندم

می‌خنده


تفاوتِ نگاه. مهم نبودنِ بزرگترین دغدغه‌های من برای او و خیلی مهم بودنِ آرزوهای به ظاهر خیلی دورِ خودم برای من. دیشب، حوالیِ هفت و هفت دقیقه‌، نشسته بودم وسطِ صحنِ انقلاب و مثلِ هر n دفعه‌ی قبل به در و دیوار نگاه می‌کردم و منتظر بودم یکی از راه برسد و یک سیلیِ محکم بخواباند زیرِ گوشم و فریاد بزند بیدار شو! برای او شاید این ثانیه‌ها عادی به نظر برسد اما برای من یعنی چند سال جنگیدنِ بی‌وقفه برای رسیدنِ لحظه‌ای که قیام کنم، سرم را بالا بگیرم، اشکِ شوق بریزم، لرزشِ صدایم را تا حدِ ممکن کنترل کنم و بگویم من شرمنده‌ی دلم نیستم.


+ چقدر دلم می‌خواد بپرم تو چاله‌های آب :)

+ اندر احوالاتِ من و او. خدایا شفامون نده :| :))

+ دقیقاً حرفِ دل می‌زنه. فراموش کرده حوا هم آدم بود (هست)


خوشبحالت ک شرمنده دلت نیستی:)
:)
:)
الحمدلله.
در هر شرایطی شکر :)
خب بپر تو چاله آب
دیروز دلم می‌خواست کلِ باهنر رو از وسطِ چاله‌های آب رد بشم ولی خب هم سرما می‌خوردم هم دردِ پام بدتر می‌شد. دعا کنید پام خوب بشه بارونِ بعدی حتماً.
خوش به حال خود و دلت که شرمنده هم نیستید 
خوش به حالت که مشهد هستی می تونی یه دل سیر زیارت کنی 
اصلا به خودت خیلی افتخار کن که خودتو کاملا میشناسی می دونی با چی حالت خوب میشه با چی بد یه دختر جذاب  :)))
با یکی از دوستای صمیمیت برو بیرون یه روز بارونی هر کاری دلت می خواد بکن من که هر دفعه میرم شهر بازی مثل بچه ها رفتار می کنم بقیه بهم میگن زشت نکن ولی یه حس خوب بهم میده و منم انجامش میدم :)))
:)
خیلی سخت بود و هست گاهی اما من همیشه واسه چیزایی که شاید زیاد هم منطقی نبوده (از نظرِ دیگران) اما من به شدت دلم می‌خواسته اون‌ها رو جنگیدم. واسه الآنم که هر لحظه ممکنه از دست بدمش خیلی دویدم. از این به بعدش مهم نیست چون مطمئنم شرمنده‌ی خودم و دلم و آرزوهام نیستم.
حتماً :)) کارِ فوق‌العاده حواپسندی می‌کنی :)))
من هنوز منتظرم برام پیام بذاری که اومدی شهر من و قرار بذاریم هم رو ببینیم.کجایی پس ؟ :/
من الان در دورترین نقطه‌ی ممکنم :| ولی خب یه روزی می‌بینمت شک نکن :))
چه قدر این حسی ک داری عالیه و دوس داشتنی :))) 
ا
((:
میدونم که میدونی این بزرگترین نعمته که شرمنده‌ی دلت نیستی :)

ان‌شاءالله همیشه به خوشی و زیارت و حال خوب و رفاقت و اینا جانم :)
منم همین الان داشتم با دوستم بعد حدود ۱تا۱.۵ ماه حرف میزدم، الان نگاه کردم دیدم ۱.۵ ساعت حرف زدیم:/ بعد تازه اخرش میگه این اتفاقات این ۲،۳ ماه دانشگاه به صورت خلاصه بود :))) 
شرایط طوریه که نمی‌دونم همین فردا قراره چی بشه :) اصلاً نمی‌دونم باید از خدا چی بخوام چون همه چی دور از همه. یه لحظه نشستم با خودم فکر کردم دیدم واقعاً تهش مهم نیست چون به چیزی که خواستم رسیدم بقیه‌اش با بالاسری.

ان‌شاءالله من ببینم تو رو :) خیلی دلم می‌خواد ^_^
خدا همه‌ی این دوستی‌ها رو حفظ کنه :))
و دقیقاً خلاصه :))))
از این هوا سیر نمیشم ... تحصیلتونو اینجا با یه پاییز حسابی شروع کردین ، خوش به حالتون :))

ما پارسال چشمون خشک شد از بس زل زدیم به پنجره که بارون پاییزی ببینیم :)
منم :)
پا قدمِ من رو دریابید فقط :))

خدا کنه همینطور بباره :)
سلام:)
حالا اگه چاله‌ی آب در دسترس نیست,یه لگن آب بزارید وسط توش خاک بریزید ,شبیه سازی‌اش کنید,همون نمی‌شه ولی خوبه باز,سرما هم نمی‌خورید:|.

اون دوجمله‌ی اول پارگراف دوم یکم سنگین بود,دوبار خوندم تا مطلب روبگیرم:)


سلام و درود
چاله که زیاده :) کلی بارون باریده.
پیشنهادِ خیلی خوبی هست :))

الان که خوندم آره حق با شماست یکم بد نوشتم :) ببخشید
خوش به حالت که می تونی بشینی وسط صحن انقلاب ...
دلم لک زده بشینم اونجا ...دلم می خواهد با حال خوب بیام ..دست پر بیام ...
اهنگ ....چقدر می فهمم
ان‌شاءالله زود بیای عزیزم :) با دستِ پر هم که نیای با دستِ پر برمی‌گردی قطعاً :)
عه حوا خانم کودک درونت چه شره:)))

خیلی :))
همینکه که حالت خوبه و خودت راضی هستی شکر، این خیلی خوبه :)

ان‌شاءالله عزیزم، منم خیلی دوست دارم تو رو ببینم :)
ان‌شاءالله:)
اره خلاصه‌اش شده ۱.۵ ساعت بعد میگه خب خیلی وقته با هم حرف نزده بودیم:/ گوشم داغ کرده بود دیگه :دی ولی واقعا دلم براش تنگ شده بود، بیرون که میرم جای خالیش حس میشه :)
قربانت :)

من حتی کادو هم خریدم واست :)) یک ذره هم فروتن نیستم :|
:)
عزیزم :) این دوستِ من که کلاً همیشه از زندگی خسته‌ست :)) همیشه ماجراها داریم :))
خیلی متن زیبایی بود جالب بود!
ممنون میشم از سایت ما که در زمینه بهترین وکیل مشهد هست بازدید کنید
:)
بیدار شو ..این تیکه رو خیلی دوست داشتم.
حرف دل واسه  اکثرمون هس
خوشحالم که دوست داشتی :)
می‌دونی بس که هر کی من رو دید گفت شبیهِ تصورم نبودی.
خدا ببخشه
بد ننوشتید,کلا یکم سنگین می‌نویسید,اونم به خاطر منم که دیر می‌گیرم
وگرنه شما خوبید:)
شما لطف دارید :)
عالیییییه 

:)
سلام 
چطوری حوا جان؟
سلام و درود
الحمدلله. شما خوبی؟!
خوبم به خوبیت عزیزم
ان‌شاءالله همیشه خوب باشی :)
یادم افتاد که دلم حرم بارونی میخواد :(
نصیبتون بشه ان‌شاءالله :)
عاالیههه.....از کسی که حرمش ارامش رو به ادم سرازیر میکنه بخواه که من نه خودم و نه از کسی،شرمنده نباشم....از شرمنده شدن خیلیییی بیزااارم....یکی از ترسهای بزرگ زندگیم همیشه همینه که نکنه کاری انجام بدم که احساس شرمندگی بهم دست بده.
چشم عزیزم :)
چقدر خوبه که حالِ دیگران برات مهمه.
موسیقی حال داد و جمله ی پایانی هم زیبا بود.

+ هنوز حسرت چکمه تو دلم مونده، که بی هوا بپرم تو چاله چوله :)
می پریدید خو چه اشکالی داشت :)
:)

+ آخ آخ آخ :))
سرما می‌خوردم خب. پام هم اوضاعش چندان خوب نیست.
همین روحیه رو تا آخر حفظ کنید :-)
چشم :)

+ مبارکه :))
یا خدا، ان شاءالله حال پاهاتون خوب شه.
من زمستونا پاهام رو کنار بخاری میذارم، فیس تو فیس :)، بدجور یخ میبندن :|، حتی شده انگشتای پام جم میشن :/، ولی تابستونا حالم خوبه :)
ممنونم :)
کارِ خوبی می‌کنید :)
(:
خیلی ممنون :-)
خانم چطورن؟! :)
همیشه حس خوب:))
تشکر :))
دانشجوی مشهد شدین؟
نمی‌دونستید؟! :)
خوش به حالتون
نه نمیدونستم

التماس دعا
اونقدر بی‌جنبه بودم تو این مدت که همه فهمیدن :)

محتاجیم به دعا
این همه احساسات اذیتتون میکنه.ولی زیباست...
چرا باید اذیت بشم؟!
من خیلی شرمنده دلمم همیشه
سعی کن نباشی :)
سلام بر حوای با ذوق.
گفتگوی فواره و آبشار و سرنوشتشان هدیه ای برای شما،باشد که دلتان پذیرا باشد:

فواره به آبشار گفت: «تو خیلی شوربختی! همیشه در حال سقوطی! از من یاد بگیر. من به جای سقوط همیشه صعود می کنم!»
آبشار جواب داد: «آخرش که چی؟ هر چقدر هم که بالا بروی، باز هم سقوط می کنی. اما در عوض من خیلی قوی تر از تو هستم!»
چشمه که از آنجا رد می شد، گفت: «چرا بی خودی دعوا می کنید!؟ با من همراه شوید، می خواهم  چیزی رابه شما نشان بدهم.»
فواره و آبشار به چشمه ملحق شدند و چشمه آن دو را به دریا رساند. وقتی آنها به دریا رسیدند، احساس کردندمقابل عظمت بیکرانی قرار گرفته اند>>

سلام و درود
خیلی ممنون :)
من حرم برفی دلم میخود یخ در بهشت*_*
منم ^_^

دیوونه بازیات مستدام :)

بیا ببرمت خرید :))

قربانِ شما :)

یه اعتراف بکنم؟! اون شب بعد از این که بغل کردیم هم رو به شدت دلم واسه مامانم تنگ شد :)
خوبن خداروشکر :-)
موندیم اسمش چی باشه :-)))
ان‌شاءالله خدا یه پسرِ سالم و صالح نصیبتون کنه :)
پرهام مثلاً :)))
منم شرمندش نیستم:)
اون شرمنده منه:/
چی بگم :)
پنجشنبه ۱۰ آبان ۹۷ , ۱۵:۰۳ دختر مهربون 😍😍
خوشبحالت که اینقدر روحیه ی خوبی داری ^_^
(:
امیدوارم همیشه موفق و شاد باشى.
اینکه به خودت نگاه کنى و ببینى شرمنده دلت نیستى خیلیه ها
انشالله هیچ وقت شرمنده دلت نباشى و حالت خوب باشه:)
آهنگم خوب بود..
همچنین :)
خیلی ممنونم خاتون جان ^_^
(:
دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه 😍😄😘
من؟! :)))
اخه چرا بعضی آدم‌ها انقدر خوبن؟ مرسی مهربون:* 
دوستت هم شیرازیه؟:دی
مهربونی از خودته :))
نه مشهدی هست :) شیرازی فقط یدونه‌ست که فکر کنم گفتاردرمانی می‌خونه و خب از من بزرگتره.
:)
تصویرت هم عااالیه
:))
گاهی خیلی سخته تحمل همیچی تفاوت هایی ،
ولی یه مقدارش جذابه ،
البته به اندازه نمکِ توی غذاب  :)

+ حال دلتون خوب و خوش و راضی :)
واسه من راستش اصلاً مهم نیست. من راهِ خودم رو می‌رم :)

+ تشکر :)
اصلا پاییز برای دیوونه هاست :))

زیارت قبول برای ما هم رفتی دعا کن خواهری
همه روزهای خدا واسه ماست :)))

چشم عزیزم
جمعه ۱۱ آبان ۹۷ , ۱۰:۵۳ پارسا جهانگیری
پرهام بابا :-)))
چقدر آقایون ذوق دارن :))
سلام عزیز مشهدی خوبی؟ :)
من میگم پوریا پارسا میگه نه!
سلام و درود مامان پریسا ^_^
پوریا که خیلی خوبه :)
جمعه ۱۱ آبان ۹۷ , ۱۱:۲۴ پارسا جهانگیری
فکر نمیکردم بابا شدن اینطوری باشه :-))) موندیم پوشکو چکار کنیم :-|
خدا خودش روزی رو می‌رسونه :)
حوا خودت چه اسمی دوست داری؟
رهام
طه
امیرعلی
نیما
جمعه ۱۱ آبان ۹۷ , ۱۱:۴۴ پارسا جهانگیری
ما هم توکلمون به خداس :-)
رهام خیلی خوبه :-)))
کفایت می‌کند حتماً :)
پسرِ منه :| :)
عزیزم :***
^____^
دختر چی؟ من پریا :)
مهنا :)
جمعه ۱۱ آبان ۹۷ , ۱۳:۲۲ فروش فالوور لایک کامنت ممبر
سلام سایت خوبی داری خوشحال یشم به سایت ما هم بیای http://likefollower.ir/
سلام
دلتنگ اون لحظه هایی شدم که بعد از نماز.. رو بر میگردونیم به سمت حرم و زیارت امین الله خطاب به امام رضا جان رو میخونیم... :( رواق امام و...

التماس دعا خیلیی.. واقعاا تو صحن ها که میشینید یاد ما کنیدااا... :)
ان‌شاءالله زود نصیبتون بشه.

محتاجیم به دعا خیلی‌تر :) چشم :)
چاله آب...
دلتنگی...
دل...
شرمنده ی چاله های آبی ام ک تنها موندن...
و حتی آسمونی ک توو دل چاله هاس...
فلسفی شد که :)
جمعه ۱۱ آبان ۹۷ , ۱۵:۲۶ پارسا جهانگیری
پوریا و پریا تصویب شد حوا خانوم :-))))
به سلامتی :))
سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه
ما یک چت روم داریم مخصوص مدیر وبلاگ ها .  حتما سر بزن
اگر خواستی تبادل لینک هم میکنیم
www.rahatchat.com

سلام


عزیزمممم😢😢😢

+ینی دیگه بغلت نکنم؟
++ ینی بازم بغل میخوای؟
+++ ینی من شبیه مامانام خیلی؟
++++ ینی غیر مستقیم داری میگی دوباره دوس داری همو ببینیم؟

:)))
از موردِ دوم به بعد آره :)))
از چهارشنبه همه میرن خونه‌هاشون من می‌مونم و این شهر.
ای ژووووونممممم پس از چهارشنبه خوراک خودمی که :))))

خخخخ


چرا میرن خونه هاشون؟ 0_o
آره :))) فقط یادتون نره آرین رو هم با خودتون بیارین :))

چون تعطیله :|


واقن من شبیه مامانم حوا؟؟؟ :|
حسش منظورم بود. من کلاً اهلِ بغل و اینا نیستم یعنی خوشم نمیاد :| ولی خب شما فرق داشتی مثلِ مامانم بود حسش :))
جمعه ۱۱ آبان ۹۷ , ۲۲:۰۷ پارسا جهانگیری
سلامت باشید :-)
(:
کسب درآمد رایگان در بیت کوین
https://get.cryptobrowser.site/4101535
:|
😄
:)
شنبه ۱۲ آبان ۹۷ , ۱۷:۲۸ اجاره آپارتمان مبله در تهران
دل من اون کویری که خشکه نفست بارون
اگه بی راههه رفتم دوباره منو برگردون
می نویسن روی سنگ قبرم و هو المجنون ...
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
:)
حس قشنگ و عالیهه
:)
پنجشنبه ۱۷ آبان ۹۷ , ۲۳:۱۵ ،اطمه سبحانی نیا

با سلام خدمت شما وبلاگ نویس عزیز.

بنده مدیر فروشگاه سبز گستر هستم از مشهد مقدس

 

مجموعه در زمینه پوشاک و کفش و ساعت دیواری فعالیت داریم.

 

شما میتونی با گذاشتن محصولات ما توی وبلاگتون هفتگی درآمد خوبی کسب کنی. حتی توی تلگرام و شیپور و اینا هم میتونی تبلیغ کنی و محصولات ما رو بفروشی.

هر محصول حدودا 9 هزار تومانی پورسانت داره.

هم وبلاگت داری هم کسب درآمد

یه سر بزن ثبت نام کن متوجه میشی.ممنون

 

http://sabzgostar.info/35372

عه کجای مشهد؟! :|
ممنون خوشم اومد از بلاگ تون 
مرسی بابت آهنگ زیبا
:)
بسیار زیبا
:)
عالی بود ممنون
خواهش می‌شود
منم دلم چاله اب میخواد
خوش به حالت
دست و پام بسه‌اس برا انجام کارها و چیزایی که از خیلی وقت پیش آرزوم بودن.
بیچاره من
بیچاره شازده کوچولو.
ببخشید اگه کامنتهای غمگین میزارم. 
شازده کوچولو 

پریدن تو آب آرزویی نیست که از بین بره :)

با سلام

وبلاگی با محتوای زیبا دارید

ما هم یک سایت اخبار و آموزشی داریم

ممنون میشم از سایتمون دیدن کنید و دیدگاه رو تایید کنید
سلام و درود
سه شنبه ۶ فروردين ۹۸ , ۱۲:۵۴ تلویزیون ال ای دی
کولرگازی

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۸:۲۳ باربری و اتوبار آیلان
خندیدن بر هر دردی دواست
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۸:۲۴ باربری و اتوبار آشنا
تصویش زیباست
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۸:۲۵ باربری و اتوبار امانت
متنش مفیده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan