منم اون دیوونه‌ای که یه سره با هزار سودا

اگر یک گوشه‌ی یکی از سرویس‌های دانشگاه، دختری با مانتوی آبی، شلوارِ آبی، کفشِ آبی و چادری که دو سه سانت از قدش بلندتر است دیدید که بدونِ توجه به نگاه‌ِ چپ‌چپِ بقیه، با لذت و شوق جز از کلِ ششصد و پنجاه و شش صفحه‌ای می‌خواند؛ اگر یک ساعت مانده به اذانِ مغرب، دختری با همان مشخصات دیدید که گوشه‌ی یکی از اتوبوس‌های شهر نشسته و تمامِ مسیرِ دانشکده تا حرم، آهنگِ موردِ علاقه‌اش را گوش می‌کند و به این فکر می‌کند که اگر در لحظه بمیرد، بی‌حسرت می‌میرد چرا که ثانیه‌هایش همان ثانیه‌هایی‌ست که از هفت هشت سالِ پیش بزرگترین آرزوی زندگی‌اش بوده؛ اگر دخترکِ آبی‌پوشِ آبی‌دوستِ دیوانه‌ای دیدید که وقتی با دوستانش قدم می‌زند برایشان شعر می‌خواند، که وقتی از عشق حرف می‌زنند اولین نفری‌ست که به مزخرف بودنِ توهمی که به نامِ عشق در سرِ عده‌ای عاشق‌نما بالا و پایین می‌پرد اعتراف می‌کند؛ اگر... و اگر... و هزار اگرِ منطقی و غیرمنطقیِ دیگر، شک نکنید آن دختر حواست!


+ خندیدم و گفتم دیوانم‌ام. خیلی جدی گفت ولی من عاقلم.

+ از نظرِ رفقا تمِ جدیدِ گوشیِ بنده پسرونه‌ست :| هست؟!

+ آهنگِ جدیدِ پلی‌لیست :)


با این توصیفات قشنگ حس می‌کنم این عکس توئه در یک دنیای موازی :)
:)
چ تم خفنی :))))
اصلاً حرف نداره :))
سلام
این عکسه تم جدیده؟
سلام و درود
پس‌زمینه‌ی عکسی که لینک شده.
دیوانه ام! : )
درود :)
به روحیه شما میاد :)))
به ظاهرم خیلی چیزا نمی‌خوره :))
ما اینجا باطن شما رو میبینیم :)
(:
کدوم تمه؟ این دختره؟

تصویرِ لینک شده توی متن.
من و یکی از صمیمی ترین دوستهام هم همین مدلی ها داریم تا دلت بخواد فلذا خیالت تخت که هیچم پسرونه نیست :))

خودت و قلمت و عزیزانت مانا... آرزوهات یکی پس از دیگری جاودان :)
حتی اگه باشه هم واسم مهم نیست :))

تشکر تشکر :) آرزویی ندارم الان :| تهی شدم از آرزو :))
+ خوبی؟! کجایی؟!
قشنگه که
آهنگ مورد علاقه چیه باز نمیشت
:)
فقط تصویره :| قرار نیست پخش بشه :) مغرور و عاشق هست از پازل.
:)
ممنونم. در وب شما می باشم :)

از بی صدا بودن گوشیت خنده ام گرفت. آخه منم از سیصد و شصت و پنج روز سال، سیصد و شصت روزش بی صداست و داد همه رو در آوردم :)
اگه بشه آهنگ رو از همینجا دانلود کرد خوب می شه وا.
عه :))

به این میگن ژنِ خوب :))) نوه‌ی خودمی دیگه :)
کدوم آهنگ؟!
به نظرم دوستات درست میگن!
تو که آبی دوست داری! چیه عکس خاکستری سیاه اونم توی پاییز. افسردگی میاره دختر! شاد باش.😃😍
خوشگله که :) یجورایی خودمه. توصیفِ حال و روزِ ایام :))
^___^
همین ترانه پازل بند که خیلی دوستش می داری!
آها
دانلودش سخت نیست که. کانال خودشون هم داره. مغرور و عاشق.
بلدم جانم بلدم :|
حرفم فقط یه پیشنهاد بود :)
حالا چرا دعوا می‌کنی؟! :(
دیگه نمی‌تونم ویرایشش کنم :|
چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷ , ۱۱:۲۰ مصطفی فتاحی اردکانی
اینکه مثلا یه پسر جزوه اش رو با هفت رنگ بنویسه یا یه دختر از فوتبال خوشش بیاد . کاملا یه چیز شخصیه. و نمیشه دخترونه و پسرونه کرد. اینکه تم گوشیه....
آره خب.
کی میخواد تو رو له که تو در مقابلش داری با یه دست مقاومت میکنی؟!  😃
له کرد :)) بلند شدم دوباره.
خدا نکنه! نتونسته! همین که بلند شدی یعنی نتونسته!
حداقل سر آقاهه روسری سر کن با فتوشاپ به نظر زن بیاد! یه روسری آبی.
خخخخخخ
هنوز کامل خوب نشدم. اثراتِ له‌شدگی هست :))
موهاش مشخص نیست که :| پوشیده‌ست کاملاً :)))
پوشیدگیشو چه کار دارم استیلش مرد میزنه گفتم تغییرش بدی زن بشه.خخخخ
:|
خوبیش به اینه که مرد باشه :) پسرِ درونم این شکلیه!
دیوانگی خیلی هم خوبه:) 
بله :)
داری مگه؟!😁
هر دختری یه پسرِ درون داره. هر پسری هم یه دخترِ درون :))
دعوا نکردم.
اون فقط یه پیشنهاد بود چون معمولا پست هات با ترانه همراهه... همین. ببخش ناراحتت کردم.
شوخی بود دخترم. چه یهو جدی شدی :|
مگه این پست آهنگ نداره؟! پخش میشه؟!
یه ست آسمونی :)
تِم خوبی بود، بنظرم بخاطر مفهومش انتخاب کردید.
خواستم بخرمش (جز از کل) گِرون بود فعلاً قیدش رو زدم :(
آره تقریباً :)
کلاً این سبک رو دوست دارم.
آره گرونه متاسفانه. منم می‌خواستم همراه با جز از کل منِ او و ملتِ عشق بخرم دیدم خیلی دیگه گرون می‌شه. الان منتظرم یکی بهم کادو بده :|


تمومش کردی بده من بخونمش..
چشم :)
حیف از کلمه ی عشق ک بعضیا به زبون میارنش ! 
برای آزمون عشق فقط یک معیار هست به نظرم ، ک اگه تو براش تره هم خورد نکنی ، بمیره برات ... راحت بگم ، ۹۹ در صد عاشق ها ، عاشق نما هستن :|

+ براتون عشق آرزو می کنم :)
کیه که از این آزمون سربلند بیرون بیاد...
موافقم :)

+ خیلی ممنون :) ولی من ترجیح میدم فقط از عشق بخونم و شاید بنویسم. نمی‌خوام تجربه کنم.
من عاشق ابی هستم ( ولی استقلالی نیستمااا )
می‌دانم :))
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

این دختر آبی پوش، چی می خونه؟..مفهوم نبود...
پس نمی تونم درست تشخیص بدم(لبخند)..این یک...

دوم..دخترها که صورتی می پوشند..آب کجا بود یهوئی؟(لبخند)

سوم..آقایون به خانم ها نگاه نمی کنند!

چهارم...آخه آدم چه می دونه طرف چی گوش میده یا چی فکر می کنه که؟ البته اگه صدای هندزفریش زیاد نباشه(لبخند)

پنجم...این آهنگ های غمگین چیه گوش میدید آخه؟...طرف یه صدا پیدا می کنه سریع می زنه تو فاز آهنگ غمگین!!! باید یه کم دووَ دووَ گوش کنید، انرژی بگیرید نه این آهنگ های "من از عشق تو شبها پا برهنه می خوابم"(لبخند)..والا





عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

کتابِ جز از کل. اسمش رو نشنیدید؟!

من صورتی دوست ندارم اصلاً :))

بله بله :|

آره خب :) ولی ربطش به پست رو نفهمیدم راستش :|

از دستِ شما :)))) خدا خیرتون بده خیلی خندیدم :)))

خیلی ممنون. همچنین.
علی یارتون
عالی بود خیلی ممنون
خواهش می‌کنم
بخند خانم پوکر :))
بله بله. پخش می شه.
نوچ :( تو من رو دعوا کردی :( :|
خدا رو شکر :))
پست خوبی بود.
هم معرفی کتاب داشت، هم آهنگ و هم حوا :)

تم پسرونه به نظر میاد ولی مفهومش شاید نه :))
:)

همینطوره :))
چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷ , ۱۳:۱۸ فاطمه سادات داوری
این اهنگ خیلی عالیه
ممنون حوا جان
:)
عالی بود
لطفا از سایت ما هم دیدن نمایید. آیلان بار
:/
😂این تصویر یه مدت تم گوشی خدابیامرز(😫) منم بود
ابی ابی ابی😍بهترین ترکیبه
اهنگه هم خیلی توپه.فقط توی صندوق بیان نمیدونم چرا کیفیتش میاد پایین:/
خدا رحمتشون کنه :))
بله :)
همه آهنگ‌ها توی صندوقِ بیان کیفیتشون میاد پایین :|
سلام بر حوای آبی پوش و آبی دوست)
حوا جان!دخترم! اینقدر سربه سر " عشق" نگذار!!!!(خنده) دامن گیرت میشه ها و اونوقت نمیتونی از دستش خلاص بشی!! از من گفتن>>
+ دوران دانشجویی در مشهد خوش بگذره،خیلی خیلی خوش.....
سلام استاد
والا عشق سر به سرِ ما می‌گذاره :))

+ خیلی خیلی ممنونم :)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷ , ۱۴:۲۰ سارا سماواتی منفرد
چه خوب ...
ان شا الله به بقیه آرزوهاتم برسی حوا جون ((-:

خیلی هم قشنگه تم گوشیت مهم اینه که خودت دوستش داشته باشی .
ممنونم سارا جون ^_^

چشمات خوشگل می‌بینه :)
قشنگه و به نظرم پسرونه نیست :))
فرناز ^_^
سلام 
آهنگت بسی قشنگ بود :)
حیفم اومد خاموش بخونم و گوش بدم و برم :))
ممنونم 


به‌به سلام :)
(:

خواهش می‌کنم.
آبی می‌پوشید بهتون نمی‌گن دیوونه؟!
منو که عاصی کردن! :/
نه :|
چرا مگه جرمه؟!
به دوستات اجازه میدی گوشیتو ببین؟ نوچ نوچ نوچ
اخرین نفری که خواست گوشیمو چک کنه هنوز پلیس پیداش نکرده😎
یهو می‌بینند دیگه :|
شما که کلاً بحثتون جداست :))
سلام آهنگ مورد علاقت بدجور قشنگه الان نمیتونم ولش کنم برم دنبال کارام 😂 . تم گوشیت هم حرف نداره مهم نیست بقیه چی میگن مهم دل خودته :) 
سلام و درود
خوشحالم که دوستش داری :)
قربانت :)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷ , ۱۵:۵۰ حــ ـمـ ـ ـ ـ ـیـد !؟
اگر عشق توهمِ مزخرفی نبود ...که مثل مرغ بسمل شده‌ای بالا و پایین میپرید تو این خلوتِ تنگِ دلِ من 
حتما احتمالا چند ـتـِرَ‌‌ـکـ از آلبوم جدید محسن خانِ چاوشی میـبـود!! :)
الان شما عاشق هستید یا چی؟! نفهمیدم :))
اگه یه نفر رو دیدید تو خیابون که همیشه دیرشه و تند رانندگی میکنه اونم منم :)))

عکس پست بنظرم اومد شبیه شماست:)
دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است و اینا :| مراقب باشید :)

حوا یک معمولیِ به تمام معناست :)
برای تولد خواهرم یه شالگردن بافتن ترکیبی از ابی و سفید، اول فکر کردم خوب نشه ولی وقتی با مانتوی ابی پوشید خیلی بهش می‌اومد( عکس رو دیدم یادم افتاد :) )
خوشحالم که به اروزهات رسیدی و خوشحالی رفیق آبی دوستِ من :)
به‌به ^_____^
مبارکش باشه :)

ممنونم مهربون‌ترین فرشته‌ی زمینیِ من :)
حوای مشهدیمون چطوره؟
الحمدلله خوبه :) حوا دوست داره محبوبه رو ببینه!
موفق باشید...
کدوم شهر هستید!؟
سلامت باشید.
مشهد
سرویس های شما فقط واسه ما بوق میزنن و رد میشن نامردا :))

خیلی خوشحالم که از رسیدن به آرزوتون خوشحالید:)

جزء از کل رو باید بخونم حتما
جدی؟! چه بی‌ادب :| :))

خیلی ممنونم :) اتفاقاً هر دفعه که از جلوی دانشگاهِ فردوسی رد می‌شیم شما میاید توی ذهنم :)

حتماً بخونید. خیلی معرکه‌ست.
آبی ها پرچمشون بالاس😁😁
بله بله :))
عزیزم خدا رو شکر

ان شاءالله به همه خواسته های قشنگ و البته به نفعت برسی:)
سادات جانم :)

ممنونم عزیزم ^_^
خوشمان آمد حیف سنمان نمی رسد وگرنه با خانواده خدمت می رسیدیم ( شوخی)
سنِ ما هم خیلی کم است. کوچولو هستیم :| (جدی)
:))
سلام(:
منم این آهنگ رو خیلی میدوستم(:
سلام و درود :)
چه خوب :)
داشتم امروز رنگ پرده انتخاب میکردم.
برای یکی از اتاقا سبز و زرد گرفتم.
برا یکی، یاد تو افتادم، زرد و آبی!
البته زردش مال خودم بود. 
برا اون یکی هم موندم زرد و قرمز بگیرم یا زرد و نارنجی!
میدونم شبیه فست فود میشه. ولی چه کنم که سوای سبز، این سه تا رنگ هم مورد علاقه من!
😅😅😅

ذوق‌مرگ شدم که ^_^
زرد و قرمز خوبه به نظرم :)

عزیزم :)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷ , ۲۰:۳۸ دختر مهربون 😍😍
چقدر تو آدم جالبی هستی :)
چه قشنگ خودت رو توصیف کردی 
^_^
ولی من برعکس تو از رنگ آبی بدم میاد :/
جالبی از خودته :)
نگاهت قشنگه عزیزم ^_^

عه :|
خوبه که شخصیت خودتو بخاطر حرف دیگران عوض نمیکنی
:)
نه پسرونه نیست کاملا :)
این آهنگه از کی بود؟
(:
ایوان بند. سه روزِ پیش واسم فرستادن من دیشب گوش کردم :|
راستی فردا حرم میری؟
آره با سرویسِ دانشگاه. جمعه هم احتمالش زیاده.
ببخش ناراحتت کردم... :(

حوا... یه خواهش... یه التماس
لطفا لطفا لطفا برای مامور مهربون دعا کن... برای دیدگاه... نمی دونم برای چی اصلا! فقط دعا کن :'(
این چه حرفیه عزیزم. شوخی کردم :)

چرا؟! چیزی شده مگه؟!
راستی مامورِ مهربون خانم هست یا آقا؟!
عشق ک ففط در مورد یک آقا پسر نیست :)
یه زمانی توی اوایل نوجوانی عاشق شدم . طرف برام تره هم خورد نمی کرد ولی حاضر بودم هر کاری بکنم براش . همون موقعا با خودم فکر می کردم ک اگه به همین اندازه عاشق خدا بودم الان فردوس برین جایم بود :))

+ البته اون آدم هم مدرسه ایم بود :))
آره خب ولی من منظورم از عشقی که توی پست گفتم عشقِ این مدلی بود :)
فردوسِ برین خداییش ارزشِ این رو نداره که بخاطرش کاری بکنیم. فقط واسه لبخندِ خدا :) البته متوجهم چی می‌گید.

+ مدرسه‌تون مختلط بود؟! :|
من نصف لباسام آبیه، بچه‌ها میگن دیوونه‌ها آبی می‌پوشن :/ البته اونا میپوشن ولی خب دلیل نمیشه هر کسی آبی می‌پوشه دیوونه باشه خب
بگن. شما در جوابشون بگید:
عاقل‌تر از آنیم که دیوانه نباشیم
:)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷ , ۲۱:۵۰ حــ ـمـ ـ ـ ـ ـیـد !؟
حدس میزدم مفهوم نباشه حرفم :))
خب من حدس زدم من هم از اون دست آدم ها هستم که تفسیرشون از عشق رو انکار میکنید
و برای دفاع از خودم و همقطارانم آلبوم ایشون رو معرفی کردم

شما بفرمایید تفسیرتون از عشق چیه تا من بگم انکار می‌کنم یا تایید :)

ابراهیم؟!
به هر حال ببخش به خدا قصدم ناراحت کردنت نبود.

طبق روال باید امروز به روز می شد... بعد مدتها خواستم از طریق سایت بخونم و از ساعت دو بعد از ظهر توی سایت کمین نشستم... به روز نشده. هنوز به روز نشده :(
قبلنا وقتی نمی تونست به روز کنه حداقل توی متن کوتاه هم که شده می گفت که منتظر و نگران نشیم. اما امروز... خیییلییی نگرانم و دارم از استرس می میرم :'(
دعا کن حالش خوب باشه... خواهش می کنم دعا کن برای سلامتی خودش و عزیزانش.
می‌دونم :)

واسه این اینطوری آشفته شدی؟! آروم باش رفیق جان ان‌شاءالله که چیزی نیست و به روز می‌‌شه. اینقدر خودت رو اذیت نکن :(
حال دلت همیشه خوب باشه دختر خوب :)
همچنین خانم معلمِ مهربون :)
سرت شلوغ بوده حتما :)
خوبه :)) منم اگه خدا بخواد میام.
آره. سه‌شنبه وحشتناک بود :| خیلی خیلی شلوغ و نفس‌گیر.
فردا یا جمعه؟! :))
هیچی نمی تونه آرومم کنه.
اگه بخوان دیدگاه رو دوباره حذف کنن، ناراحت می شم ولی می دونم توان برگردوندنش رو داریم.
اما اگه زبونم لال مامور مهربون... دعا می کنی برای سلامتی شون؟
می‌دونی تو الان داری به بدترین حالتِ ممکن فکر می‌کنی. سعی کن آروم باشی.

حتماً. خیالت راحت.
سلام حوا گلی:)

حالت همیشه‌ی همیشه خوب و تمام آرزوهات برآورده بشه :)


رفتی حرم منم گوشه‌ی دعاهات راه بده^_^
سلام عزیزِ دلِ خواهری :)

ممنونم مهربون جان ^_^ همچنین

چشم چشم. اول تو :)
نه حوا.
من به مغزم اجازه نمی دم به چیزی فکر کنه چون در این مواقع از فکر کردن می ترسم.
من فقط نگرانم. همین.

ممنونم ازت عزیز جان.
وقتی حالت‌های مختلف رو واسم دونه دونه می‌فرستی یعنی بهشون فکر کردی. نگران نباش. باشه؟! قول بده لطفاً.

خواهش می‌کنم رفیق جان. تو رو خدا نگران نباش.
من فقط از حذف دیدگاه گفتم. اگر باشه هم می تونیم دوباره متحد بشیم و برش گردونیم.
راجع به مامور مهربون هم اجازه نمی دم فراتر از اون سه نقطه کامنت قبل بره. من دفعه اولی نیستم که توی همچین موقعیتی هستم. توان کنترل ذهنم رو دارم.
ولی توان کنترل استرس و نگرانی رو هیچوقت نداشتم. می ترسم شدید.
چی بگم آخه. هر چی هم بگم ممکنه بیشتر ناراحتت کنه.
معشوق یه آقا پسر بود ک دوست داشتم بامن رفیق بشه ! عشق ک شاخ و دم نداره :)
یادم نمیاد عاشق دختری شده باشم :| البته خانوم دلدار ک همیشه توی دل ما بودن و هستن :)
همون بهتر که نشد :))
عه :| خانمِ دلدار رو بگید بیان کارشون دارم :|
چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷ , ۲۲:۴۰ حــ ـمـ ـ ـ ـ ـیـد !؟
بحثی برای مطرح کردن ندارم 
تو این پست در مورد خودتون گفتین و من گفتم که حدس میزنم من هم از همون دست آدم هام از نظر شما 
حدسم بر اساس شناختم از شما بود
بگذریم روزگارتون خوش
نمی‌فهمم چرا این روزا همه با من دعوا دارن :| در کل هر طور راحتید. موفق باشید :)
سلام و درود بر شما 
سلام :)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷ , ۲۲:۵۸ حــ ـمـ ـ ـ ـ ـیـد !؟
ای وا خخخ :)) 
چه دعوایی خانم مهربان بیان کی غیر از شما به چرت و پرت های من جواب میده
مظفر باشید :))
همیشه خندان باشید ان‌شاءالله :))
مهربونی از خودتونه.
مظفر رو نمی‌دونم یعنی چی :| ولی ممنون :)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷ , ۲۳:۰۲ حــ ـمـ ـ ـ ـ ـیـد !؟
:))
(مُ ظَ فَّ) [ ع . ] (اِمف .) پیروز، کامروا.

الان احساسِ بی‌سوادی بهم دست داد :|

وی عمیقاً به درصدِ ادبیاتِ کنکورش فکر می‌کند :| :))
چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷ , ۲۳:۰۶ حــ ـمـ ـ ـ ـ ـیـد !؟
وی :)) یاد نزد ویِ دیرین دیرین افتادم
اینجانب خاطـِـرِ نزدِ وِی را که مکدر نکردم ؟ 
یادِ چی؟!
خیر :))
چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷ , ۲۳:۱۵ حــ ـمـ ـ ـ ـ ـیـد !؟
 من از شما جز خوبی ندیدم خدا حفظتون کنه 
الان به حافظ یه سری زدم

نازپــرورد تـنــعم نبرد راه به دوســــت
عاشقی شیوه‌ی رندان بلاکش باشد

چندان بی ربط نبود به بحثی که شروع نکردیم :)
هر چی حافظ بگه قبول؟ :)
خوبی از خودتونه. ممنونم.

به‌به :)

صد درصد قبول.
الان رندِ بلاکش نداریم. کی حاضره سختی تحمل کنه واسه کسی؟! هیچ کس.
خب پس یکی از چیزایی که می‌تونیم حین راه رفتن درباره‌ش صحبت کنیم می‌تونه سه‌شنبه باشه :دی
پنج‌شنبه منظورم بود :)
بله بله :))
خیلی هم خوب :) اگه کلاس‌های عملی لغو بشن زودتر میام :)
بیشترین حسی که تا حالا از پست هات گرفتم فکر کنم این بوده باشه .
دوسش داشتم
:)
برای اینکه من دوباره بدقول نشم همون شش‌و‌نیم رو برام در نظر بگیر :)
من خودم اگه کلاس داشته باشم ۷:۳۰ میام :)
انگار امسال آبیِ کاربُنی رنگ ساله!؟!؟

جدی؟!
آهنگو پلی نکرده بودم که نظراتو خوندم بعد پلی کردم و بله یک شب سخت در پیش رو
یادم نبود شما هم عاشق هستید. عذر می‌خوام :(
:|
من دعوات نکردم حوا آخه به چه زبونی بگم؟ من دوستت دارم. نمی دونم چرا فکر کردی لحنم عصبی بوده!
:|
همین الانم فکر می‌کنم لحنت عصبیه :|
خب پس حله :))
بله بله :))
لیوانِ حوا رو هم بیار :|
به نظر منم پسرونه است:)
:)
عیب نداره
سلام 

منم آبی دوستم 
تم پسرونه باشه نمیشه انتخابش کرد؟؟؟ واسه دل خود ادم دیگه 
یاد ی چی افتادم 
من به ماشین و این ها علاقه دارم خیلی یادمه ی سری برنامه نوشته بودیم تو دانشگاه بعد استاد از برنامه من رو که دید به دانشجو ها از روی برنامه من توضیح داد بک گراند اون برنامه یک ماشین بوگاتی شیرون بود قرمز رنگ ،، خو آقا من دوست دارم دیگه اشکالش چیه ،، هیچی دیگه بی جنبه ها خندیدن :))
خاطره بود یادم اومد گفتم بگم اینجا 
خوشم نمییاد اینطوری گاهی دخترونه پسرونه میکنن علاقس دیگه 

سلام و درود

چه عالی :)
اصلاً مهم دله.

الهی :)) کارِ خوبی کردی عزیزم :)
دقیقاً. نمی‌ذارن راحت باشیم :|
ببخشید ک زیاد سر نمیزننن به شما ، خیلی وبلاگی نیستن . البته پست ها رو می خونن :)
باشه ، اطلاع میدم بهشون
عذرخواهی واسه چی؟! خوندنِ اینجا و کلاً هر وبلاگی وظیفه نیست :) پس عذرخواهی لازم نیست.
ممنون :)
آخی چقدر یاد روزای خوابگاه و دانشگاه 
حرم تا خوابگاه
بی هوا بودن 
افتادم
بدجوری منو بردی به روزای قشنگ دانشجویی
:)
چرا حس میکنم دانشجوی دانشگاه اصفهانین)(:
اصفهان حرم داره مگه؟! :)
خخخخ
حرم الشهدا
من مشهد هستم.
پنجشنبه ۱۹ مهر ۹۷ , ۱۴:۳۸ قاسم صفایی نژاد
دور از جونتون مردن. بی حسرت مردن خیلی خوبه ولی آرزو نداشتن و به قله‌های بالاتر فکر نکردن خوب نیست. نمیدونم الان در کدوم مرحله هستید
قطعاً واسه ده سالِ آینده برنامه‌ی دقیق دارم. صرفاً اون رو گفتم که بگم از الانم راضی‌ام. شرمنده‌ی خودم نیستم به عبارتی.
پنجشنبه ۱۹ مهر ۹۷ , ۱۴:۴۸ قاسم صفایی نژاد
خب خداروشکر. موفق باشید
سلامت باشید :)
دارم میارم😂
بیا من باب‌الجوادم :))
خیلی خیلی ممنون واقعا عالیه ، اصلا حسی که وبلاگتون می ده وبلاگای دیگه نمی تونن به کاربر بدن ، فقط با قدرت ادامه بدید واقعا عالی هستید ممنون
لطف دارید شما
دیگه با ما سر نمیزنی:)
کدوم تم؟!
سر می‌زنم به خدا :) سرم خیلی شلوغ بود این هفته.
لینکِ توی متنِ پست.

+ الان حرمم :) به یادت هستم.
الهی که سرت گرم چیزهای خوب باشه و فکرت درگیر اتفاقات خوش
ممنونم عزیزم :)

صبر کن برسم صحنِ انقلاب تماس می‌گیرم.
بهترین تماس زندگیم بود ممنونتم حواااااا
خواهش می‌کنم :) خیلی شلوغ بود گاهی صدات رو درست نمی‌شنیدم به بزرگواریِ خودت ببخش.
البته توی دنیای واقعی سر زدن به دوستان و رفقا وظیفه س ؛ مگر این که قاعده ی اینجا از دنیای واقعی سوا باشه ... 
هر چند خانوم دلدار هنوز فرصت کافی برای معاشرت با شما رو پیدا نکردن . انشاالله موندگار باشید و مشهد هم رو ببینید و فتحِ بابی باشه :)
از این نظر اگه بخوایم نگاه کنیم آره حرفتون درسته :)
موندگار شدیم گویا :) ان‌شاءالله خیلی زود :)
پنجشنبه ۱۹ مهر ۹۷ , ۱۸:۵۰ حــ ـمـ ـ ـ ـ ـیـد !؟
بک گراند گوشیِ بنده‌یِ کثیر التقصیر
http://bayanbox.ir/info/2897864812692277075/Screenshot-20181010-170300
+
مادرم با قسم حضرت عباس و قسم تورو قرآن منو پسر کرد من باس دختر میشدم
:))
+البته زیادم دخترونه نیست
یطوری می‌گید کثیرالتقصیر انگار ما معصومیم. من خودم بیشتر از همه خطا کردم تو زندگیم. هر بلایی هم سرم بیاد حقمه :)
انصافاً دخترونه‌ست :|

+ آخی :)) خدا حفظشون کنه.
+ آره خب. دختر و پسر نداره.
عه ؟! :) خوشحال شدم :) موندگاریتون مبارک ! :)
خیلی ممنون :)
سلام حوا جان :))
من دارم میرم اولین ازمون ازمایشیمو واسه کنکور بدم ^_^ 
دعا کن :*
+ اگه نظر نمیدم ببخشید. میام پستای قشنگتوو میخونم و لذت میبرم.

سلام عزیزم :)
الهی ^_^
موفق باشی مهربون :)
+ تو فقط درس بخون عزیزم
جمعه ۲۰ مهر ۹۷ , ۰۹:۳۲ محمدبوژمهرانی
سلام و درود
سایتتون عالیه
لطفا به سایت آموزشی ماهم سر بزنید
http://atsiz.ir/
سلام
تصور کردنت اینقدر جذابه ببین دیدنت چقدر شیرینه.:-*:-*
دیدنم مثلِ ریختنِ یک پارچ آبِ سرد روی سر می‌مونه :)) همین اندازه شوکه کننده. می‌تونی از آرزو بپرسی :)
جمعه ۲۰ مهر ۹۷ , ۱۴:۱۵ فاطمہ.ح جیمی ***
دخترِ جذابِ آبی پوش :)
حال دلت آبیه آبی باشه ، همیشه 
ممنونم :)
یه دونه موزیک فوق العاده رویایی:))))
(((:
زیبا نوشتید :) 
آهنگ هم زیبا بود
دختری از نسل آدم :)
زیبا خوندید :)

کار به آدم ندارم :| از نسلِ حوا :)
سلام
گاهی وقتا رفتارهای آدما با هیچ منطق و عقلی جور در نمی آد! مهم اینه که کاری رو که توی اون حال دلشون می خواد انجام بدن، همین و بس! و مهم تر این که اصلا نباید قضاوتشون کرد...!!

سلام و درود
:)
چه قشنگ و باحال
شما به چیزای جالبی فکر میکنید.
یعنی جالب به همه چیز فک می کنید.
:)
گفتید با خانوم دلدار کار دارید تازه گرفتم منظورتونو :))
+ رفع یک شبهه ک شاید ایجاد شده باشه : ایشون اوایل سایه ی من رو با تیر می زدن .
صرفاً شوخی بود :) به خودشون هم کامل گفتم.
+ بله می‌دانم.
این همون دختری نیست که یه بار گفتم خیلی نازه؟😁
آره خودشه :))
عالی بود
لطفا از سایت ما هم دیدن نمایید. آسایش بار
:)
کاملاً پسرونه است :|
از شما انتظار نداشتم :(
سلام
خدا زیاد کنه از این حوا ها را..
 
و زیادتر و پر نور تر بشود، حواییه، حوا ی خاص این نوشته الهی

الحمدلله از حوا بودنت ، حوا بانو.
سلام و درود

شما خیلی لطف دارید ممنونم :)
شنبه ۲۱ مهر ۹۷ , ۲۲:۲۷ ایمان-همو یرگه یخ!
😊
سلام مستر آیس :)
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۴۲ محمدبوژمهرانی
عالی بود
http://atsiz.ir/
:|
یه روزی یه وبلاگی داشتم که گاهی وقتا بهتون سر میزدم و شما هم تشریف میاوردین.. اما اون وبلاگم حذف شد و منم دیگه وبلاگتون رو نخوندم...

اما وقتی به وبلاگ جدیدم سر زدین و وبلاگتون رو دیدم متوجه شدم اینجا خیلی آشناست... :)

شما همون دختری هستین که انکولوژی دوست داشتید بخونید..؟ قبول شدین..؟ یا شایدم قبل تر ها قبول شده بودین و دانشجو بودین ولی من حضور ذهن ندارم.. :(

امیدوارم خیلییی موفق باشین...
عه
چه جالب :)

(:

من همونم که خون و آنکولوژی دوست داشت. خودِ سرطان‌شناسی دوست داشتن نداره :)

همچنین :)
عالی بود. امیدوارم بازم همینطوری ادامه بدین
:)
خیلی ممنون عالی بود

:)
عالی بود 
لطفا از سایت ما هم دیدن نمایید. شیک بار
:|
چه اهنگه خوبههههه چه تم لامصبیییی عالیههههه:)
دخترِ دیوونه ی ابی دوستِ دوست داشتنیه دلبر و ایشالا اتفاقی ببینیمش و محکم ماچش کنیم:)
:)))
عزیزم ^____^
چه جالب .
زیارت قبول.
سپاس :)

تابلوساز اندیشه آفتاب

گروه "اندیشه آفتاب" فعالیت تابلوسازی خود را در سال 1383 آغاز نمود . دوسال بعد از شروع فعالیت توانست با ارائه بالاترین و به روزترین متدهای در سریع ترین زمان ممکن ، مشتریان بسیاری را در کشور جذب نماید.

با ورود دانشهای روز توسط مهندسین گروه تحولی عظیم در این گروه پدیدار گشت که همزمان با این پیشرفت ها و فعالیت در سطح کل کشور با نام تجاری "اندیشه آفتاب" به یکی از قطبهای تابلوسازی تبدیل شد.

در سال 1394 با هدف تولید انواع حروف برجسته مدرن و منحصر بفرد برای سلایق خاص ،کارخانه خود را به دستگاههای تمام اتوماتیک تولید حروف مجهز نمود و با تکیه بردانش روز و کادر فنی مجرب توانست برای اولین بار در ایران حروفی را تولید نماید که ایران را در رده چهارم کشورهای پیشرو در تولید انواع تابلو حروف برجسته ، بعد از آمریکا ، روسیه و چین قرار دهد.

تابلوسازی اندیشه آفتاب , تابلو ساز , تابلوساز , تابلوساز چلنیوم , تابلوساز کامپوزیت , تابلوساز ارزان همکاری ,تابلو چلنیوم کامپوزیت سردر مغازه, تابلو چلنیوم فروشگاه, تابلو کامپوزیت شرکت,

:|
جمعه ۲۷ مهر ۹۷ , ۱۶:۲۶ محمدبوژمهرانی
عالی بود آدمین گرامی
لطفا به سایت آموزشی ما هم سری بزنید.
شله میدیم .
دانلود پکیج سایت ها بصورت مستقیم از لینک زیر

لینک کانال خصوصی
https://t.me/joinchat/AAAAAEmpyf07iN9OUFkGoQ 
:/
عالی بود

سپاس
سلام بر حوای نازنین.
امیدوارم کنار حرم رضوی سلام الله علیه،روزگارت خوش و خرم باشد.قطعه ای از فروغ فرخزاد هدیه به شما:

می توان عاشق بود

به همین آسانی ...

من خودم

چند سالی ست که عاشق هستم

عاشق برگ درخت

عاشق بوی طربناک چمن

عاشق رقص شقایق در باد

عاشق گندم شاد!

آری

می توان عاشق بود

مردم شهر ولی می گویند

عشق یعنی رخ زیبای نگار!

عشق یعنی خلوتی با یک یار!

یا به قول خواجه،

عشق یعنی لحظه ی بوس و کنار!

من نمی دانم چیست

اینکه این مردم گویند ...

ﯾﺎ به قول ﺧﻮﺍﺟﻪ،

من نه یاری، نه نگاری، نه کناری دارم ...

عشق را اما من،

با تمام دل خود می فهمم!

عشق یعنی رنگ زیبای انار
سلام استاد :)
به‌به :) دقیقاً. من نه یاری نه نگاری نه کناری دارم... عشق یعنی رنگِ زیبای سیب :|
سلام حوا خانم)
عشق یعنی رنگ زیبای سیب(حالا از نوع سرخش یا سبزش؟؟)

+ انشااله بزودی زود و با بذل توجه رضای الهی سلام الله علیه؛ آن مطلوب را برای سالیان سال(خیلی سال) تجربه شیرین خواهی کرد>>>
سلام و درود
قطعاً سبزش :)

+ تشکر :)
+ همیشه من باید مراقب باشم؟! دوستی که بخواد این مدلی باشه همون بهتر که نباشه. بسه هر اندازه مراقبِ حالِ بقیه بودم.
سلام.
سبز رنگ عشقه!!

+ دعای همیشگیمه،انشااله همه جوانان مجرد این سرزمین و سایر سرزمین های مسلمان و غیر مسلمان؛ازدواج مناسب،موفق و پایداری داشته باشند.

+ نه همیشه، اما بهتره بنا به جغرافیای ذهنی دیگران عمل کرد؛این اصل مهم در برقراری ارتباطات موثر وسازنده است.(گل-گل-گل)
سلام استاد
خیر آبی رنگِ عشقه :))

+ دعای خیلی زیبایی هست.

+ واسه هر کس تا یه حدی کوتاه میام. من دوستیِ خاصی بینِ خودم و ایشون نمی‌بینم.
داری مگه؟
چی رو؟!
شنبه ۲۲ دی ۹۷ , ۰۰:۵۸ باربری تهران
جالبه واقعا 
کولرگازی
سولاردام

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan