قرارِ دیروز به روایتِ آرزو

به خودشم گفتم که دارم فکر می‌کنم چی بنویسم واسه وبلاگ از این دیدار؛ آخه حرفی هم نزدیم همه‌ش راه رفتیم. نسیم (حوا) اولین فردی بود که دیدم از من کم‌حرف‌تره! ولی خب یه جوری بود که از یه جایی به بعد دیگه دغدغه‌ی این رو نداشتم که چقدر ساکتیم و حالا چه حرفی می‌تونم بزنم که اصطلاحاً بشکنه یخ بینمون؛ یعنی از اون نقطه به بعد متوجه شدم که در واقع یخی نیست! و دیگه نگران سکوت‌مون نبودم.

همیشه دوست داشتم یه بار بشه که من اول شخصی رو که باهاش قرار دارم ببینم و بعد اون رو متوجه خودم کنم. و امروز اتفاق افتاد. اصلاً گفتن این جمله‌ی پشت سرت رو نگاه کن پشت گوشی خیلی می‌چسبه. بعدشم با نیش باز زل بزنی به طرف مقابل که واکنشش رو ببینی! :))

تصوراتم درباره‌ی این دوست مجازی هم خیلی فرق داشت. پررنگ‌ترینش اینه که بی‌آلایش‌تر از اونی بود که فکر می‌کردم. و همینطور که گفتم و می‌گویم کم‌حرف‌تر و آروم‌تر و راه‌رونده‌تر :)) چندی هدیه گوگول خوشگل هم بهم داد که فهمیدم سلیقه‌ش هم مثل متن‌هایی که می‌نویسه زیبا و دلنشین‌ست *_*


+ نفهمیدم تصورش چی بود ولی گویا خیلی دور بودم از چیزی که انتظار داشت. آرزو ولی همونطوری که فکر می‌کردم مهربون بود فقط یکم کوتاه‌تر از تصوراتم :| اصلاً ذوق داره دیدنِ کادوش :)) سبز و آبی ^_^


+ مسابقه داریم چه مسابقه‌ای :)) دریابید اینجا رو.


من سال ۹۲ یه دوست وبلاگی رو تو مشهد دیدم و با هم رفتیم حرم. خیلی خوب بود. ولی خیلی وقته  ازش بی‌خبرم :(
ان‌شاءالله زود ازش باخبر بشید :)
فقط لبخند   :)
:)
جمعه ۱۳ مهر ۹۷ , ۱۰:۵۲ فاطمه سادات داوری
بخند تا دنبا روت بخنده
خخخخخخخخخخخ
از چه نظر؟! :)) یعنی ربطش رو نفهمیدم.
دوست دارم بیام مشهد هم زیارت آقامون هم زیارت تو😊
ان‌شاءالله :)
به‌به همیشه به دیدار وبلاگی گل‌دختر *_*
کی تو رو ببینم :))
عزیزم چه کادو قشنگیی*_* 
ارزو جان بسیار خوش سلیقه میبیاشید:))
+من همچنان منتظرم^_^
^____^
بله بله :)
+ این هفته که فشرده کلاس دارم تا چهارشنبه. احتمالاً چهارشنبه بیام حرم. میای؟!
خیلی هم عالی:)

(:
خدا حفظ کنه این رفاقتا رو:)
به نظرم درجه ۱ترین نوع دوستی رو بین بلاگرا میشه پیدا کرد چون اینجا همه خودشونن:)
بلند بگید آمین :)
همه نه ولی اکثراً آره خودشون :)
جمعه ۱۳ مهر ۹۷ , ۱۱:۳۱ ستوده‌ی خشنود
چند وقتیه داستان نویسی و انشاء نویسیم گل کرده!!
ممنون از اطلاع رسانی....
خواهش می‌شود.
بازم رنگ سبز و آبی :)))
زندگیمون سبز آبی شده کلاً :)
وااااای چقد خوووب:)
(:
خوب دارید دوستای جدیدتونو پیدا می کنید :)
اینجا یک غربت نشین صحبت میکنه ! قدر دوستان خوب رو خیلی بدونید ، خیلی ...
جدید نیستن :) آرزو رو سه سالی میشه می‌شناسم.
من فکر می‌کنید کی‌ام؟! یک عدد محتاجِ دعای شدید...
هیچ کدوم از دوستای وبلاگی برای من کادو نیاوردن چرا :))
دوستی تون مستدام
حس خیلی خوبی داره این دیدار ها

من براتون میارم :)
ممنونم
خیلی ^_^
چه هدیه قشنگی!
هدیه های خودتم بذار ببینیم همونجور که آرزو میگه سلیقه ت خوبه یا نه:-)
:)
من ازشون عکس نگرفتم که :))
جمعه ۱۳ مهر ۹۷ , ۱۲:۱۸ مــحــدثــه ...
شما انگار قرار بود یه سر به این حوالی هم بزنی.پس کو؟کجایی؟ -__-
من فعلاً بینِ شیراز و مشهد در نوسانم :))
صحیح
بله!
من هم تا الان دونفر از بلاگرا رو دیدم .. امیدوارم بیشتر بشن :دی 


کادوتم خیلی قشنگه مبارکت باشه ^_^
چه خوب :)

ممنون ^_^
هیچی مثل دیدن به دوست مجازی دلچسب نیست😊
منم بذار تو لیست کسایی که نیخوان ببیننت:)))
دقیقاً :)
عزیزم ^____^
جمعه ۱۳ مهر ۹۷ , ۱۴:۵۳ ایمان-همو یرگه یخ!
یخ بینتون ؟همش اسم منو اوردین اون وسط مطلب !
ممن که میدونم از اخرشم شام منو نمیدین من که میدونم😂 اسن غذاهه چی بود ؟
:)))
شما مگه مشهدین الان؟! :)
کدوم غذا؟! :|
فک کنم یه چیز تو مایه های استرس و شوق، یه حس نابه :)
آره :)
منم تجربه ی دیدن دوستای وبلاگی رو داشتم...خیلی دلچسبه ...
خیلی :)
جمعه ۱۳ مهر ۹۷ , ۱۸:۰۵ فاطمه سادات داوری
از همه نظری می گم:))))))))))
(((:
ان‌شاءالله می‌بینیم همدیگه رو :)
ان‌شاءالله :)
جمعه ۱۳ مهر ۹۷ , ۲۱:۲۶ ایمان-همو یرگه یخ!
خیر نیستم ولی راهی نیس 3 4ساعته!! همونی که میخاستین به عنوان شام بهم بدین😂😂چیکن نمیدونم چی !
راهی نیست؟! :|
چیکن استریپس؟! :)
جمعه ۱۳ مهر ۹۷ , ۲۱:۳۵ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
تجربه ی دیدارِ به دوست وبلاگی تو حرم رو دارم..شهریور نودوسه بود :)
هر چققققققدر از شیرینی اون دیدار و زیارت بگم کمه
خوش نشست بر جانم ...
چه خوب :)
جمعه ۱۳ مهر ۹۷ , ۲۱:۵۸ ایمان-همو یرگه یخ!
نه والا راهی نیس !!
بله بله همون !!من که چشمم اب نمیخوره😂
:|
برید آب بزنید به چشمتون :)))
که بریم بیرون؟
:)
نریم؟! :)
من همسن و سالای شما که بودم با یه دوست وبلاگی قرار گذاشتم رفتیم سینما. جشنواره بود. و سالن اونقدر شلوغ بود که کف زمین نشستیم!
خاطره ی جالبی شد. 
خاطره‌هاست که می‌مونه :)
یعنی الان شما مجاور امام رضایید ؟!
بله
شنبه ۱۴ مهر ۹۷ , ۱۴:۰۷ کسب درآمد از خرید شارژ و پرداخت قبوض
سلام
مطالب بسیار عالی هستند. امیدوارم موفق باشید.
اگه تونستین به وبلاگ منم سری بزنین
سلام
سلام :))
تصوراتم خوب بود ولی خودت خوب‌تر بودی. حتی همین که میگم کم‌حرف‌تر از خودم و تصوراتم بودی هم برام جالب بود. باعث شد بفهمم هیچ اتفاق ناخوشایندی نمیفته اگه طرف مقابل اینجوری باشه. چون خودم همـــــیشه این رو شنیدم که چقدر کم‌حرف و خجالتی‌ای و این چیزا؛ فکر می‌کردم خیلی بده و باعث می‌شد نگران باشم. الآن دیگه نگران نیستم :)
امیدوارم حس تو هم نسبت به اون شب خوب باشه و پشیمونت نکرده باشم :دی
سلامت درود :))
خیلی خوب بود آرزو خیلی :) هیچ وقت فراموش نمی‌کنم. فقط گفتی هر از چند وقت به دلبرک آب بدم؟! یادم رفت :|

راستی لیوانم چطوره؟! من همچنان لیوان ندارم :))))
عه خب خدا رو شکر. کم‌کم داشتم نگران می‌شدم😅
فرمودن که هفته‌ای دو سه بار (هروقت که خاکش خشک بود) ولی میشه هرروز بهش اسپری زد. فقط چون تراریوم می‌باشد و آب تهش می‌مونه زیاد آب ندی که بمونه و باعث پوسیدگی ریشه‌ش بشه. همینا یادمه.
این آخر هفته اگه اومدی میارم برایت :)
:))
بله بله. فقط من اسپری ندارم :|
تشکر :)
چهارشنبه میای؟!
شنبه ۱۴ مهر ۹۷ , ۱۷:۰۵ نگار جهانشاهی
واقعا حرف ندارید
از چه نظر؟!
شنبه ۱۴ مهر ۹۷ , ۱۸:۰۱ ایمان-همو یرگه یخ!
عع پس شام منو بی زحمت بدین منو حرص ندین بس غذا نخوردم لاغر شدم😂😂
باشه مشکلی نیست :)

+ بله بله
شنبه ۱۴ مهر ۹۷ , ۲۰:۳۴ ایمان-همو یرگه یخ!
دس شما درد نکنه😊
حرم رفتین یادتون نره دعا بیزحمت !
:)
یادم می‌مونه
شنبه ۱۴ مهر ۹۷ , ۲۰:۴۶ ایمان-همو یرگه یخ!
چیزی شده ؟احساس میکنم چیزی شده نمیگین !!
خوشبحالتون رفتین مشهد بارون اومده
چیزی که شده ولی خب مربوط به زندگیِ شخصیمه.
آره بارون می‌باره :)
مثلا شیشه پا‌ک‌کنی چیزی اگه تموم شد می‌تونی اون رو استفاده کنی.
چهارشنبه یه جا قرار گذاشتم، اگه اون کنسل شد میام. پنجشنبه یا جمعه نیستی؟ البته تو محوطه‌ی دانشکده‌تم می‌تونم ببینمتا در طول هفته. ولی هرجور خودت راحت‌تری :)
شیشه پاک‌کن نداریم :|
هیچی معلوم نیست. شاید همین فردا گفتن برگرد شیراز :))
شنبه ۱۴ مهر ۹۷ , ۲۱:۲۵ ایمان-همو یرگه یخ!
اها هیچی پس😊
:)
ان‌شاءالله که حالاحالاها برنگردی شیراز :دی
(:
بهش فکر می کنم
به چی؟!
به نرفتن
بریم آقا بریم! به رفتن فکر کنید :)
چ خوب :)
(:
شنبه ۱۴ مهر ۹۷ , ۲۳:۰۲ شفق تیرزاد (*_*)
خوبی جانا؟

ساکن شدی بالاخره... به سلامتی ان شاءالله خوش بگذره.
سلام ما رو هم به آقا برسون :) دعا کن واسه اون سه موردی که گفتم... اصلا یادت هست چیا بود؟ تقلب نکنیا! :| :)

دوستی هاتون مستدام.
الحمدلله. تو چطوری؟! :)

ممنون
چشم :) سه مورد :| خانم اجازه یه کوچولو راهنمایی کنید :)))

تشکر مهربون
شنبه ۱۴ مهر ۹۷ , ۲۳:۰۳ شفق تیرزاد (*_*)
من برم پست قبلیا رو بخونم.
که گویا خیلی هم فعال نبودی...
سال به سال و ترم به ترم سخت تر... جای منم درس بخون.
:)

بیا کمک :))
سلام حوای عزیزم :)
چه هدیه زیبایی ^_^
حرم رفتی لطفا برای منم دعا کن
سلام فرناز جان :)
(:
حتماً
شنبه ۱۴ مهر ۹۷ , ۲۳:۳۲ ایمان-همو یرگه یخ!
کم رنگ میشوم !!انشالله اونی که میخاین بشه !✋
عه :|
چیزی که من می‌خواستم که نشده :) دعا کنید خدا برام جبران کنه.
شنبه ۱۴ مهر ۹۷ , ۲۳:۳۷ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
موافقم واقعا این دیدار می‌چسبه،😊😍
عزیزم ^_^
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عرض کنم که نمیشه با ما هم از این قرارها بذارید و کلی هدیه بدید به ما؟(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

چرا نشه :)

ممنونم
علی یارتون
يكشنبه ۱۵ مهر ۹۷ , ۰۷:۳۰ شفق تیرزاد (*_*)
ممنون مهربون.

نه دیگه. این به اون در!
واسه من دعا که می‌کنی آره؟!
هر کی مشهده التماس دعا
<a href="www.parspelleh.com">پارس پله </a>
محتاجیم به دعا
يكشنبه ۱۵ مهر ۹۷ , ۱۰:۳۰ شفق تیرزاد (*_*)
به قول حافظ ناقلا: جز نقش تو در نظر نیامد ما را
همیشه به یادتم عزیز جان.
حافظِ ما :))
قربانت ^_^
يكشنبه ۱۵ مهر ۹۷ , ۱۰:۳۴ شفق تیرزاد (*_*)
حوا خوبی؟
با این پست "ما خودکار نیستیم" دل نگرونت شدم...
توی کامنتها هم که گفته بودی یه مسئله شخصی و شاید بگن برگردی شیراز و...
آخه چی شده؟
باز کسی چیزی گفته بهت؟
الحمدلله
:)
ظاهراً حل شد :)

آره ولی مهم نیست. دارم باهاش کنار میام.
بسلامتی
سلامت باشید
عالیه 
:)
وبلاگ به سوی حقیقت با مطالب مستند و متنوع  http://eksireeshgh.blog.ir/
که اینطور
دوشنبه ۱۶ مهر ۹۷ , ۱۵:۵۴ اجاره آپارتمان مبله در تهران
دوستان خوب به آدم آرامش می دهند حتی اگر حرف نرنند ...
مهربانیشان از چشم هایشان ، حتی از صدای هایشان وارد قلب آدم می شوند ...
قدر دوستان خوب را باید دانست در روزگاری که ... بگذریم ... 
_______________________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com
نه نگذریم :)
دوشنبه ۱۶ مهر ۹۷ , ۱۹:۳۲ شفق تیرزاد (*_*)
خدا رو شکر.

+ اسم این گل چیه؟
:)

+ نمی‌دونم
سلام
برای پول درآوردن بی درد سر
فقط با یه لب تاب یا سیتم خونگی
کاری هم نمیخواد بکنی خودش برات کار میکنه
هرچقد هم کار کنی همشو به دلار تبدیل میکنی و برداشت میکنی
بیت کوین رو میگم
کاملا قانونی و بدون هزینه
تازه هرچقدر هم زیر مجموعه هات بیشتر باشه بیشتر پول در میاری
بیا به کانال تلگرام یا سروش ما
همه چیزو توضیح دادیم
بیا تا دیرنشده
خودم هم اولش باورم نمیشد ولی واقعیت داره
sapp.ir/bitcoin_minrespool
t.me/bitcoin_minrespool
منتظریم
سلام
سه شنبه ۱۷ مهر ۹۷ , ۱۷:۳۷ دانلود سریال گیم اف ترونز
D: وبلاگ برتر 96 ؟
بله؟!
عالیه آرزوی موفقیت هر چه بیشتر رو براتون دارم
ممنونم
عالی بود
از سایت ما هم دیدن نمایید. آیلان بار
سلام بر حوای ارجمند)
1- دیدار دوستان وبلاگی یه حس خاصی داره ؛چون در اثر رفت و برگشت کامنت گذاری و پاسخ دهی ؛هر دو طرف تصویری از ایستارفیزیکی و کلامی و رفتاری هم می سازند که به هنگام دیدار ،یک یک اونها مورد وارسی قرار میگیره تا دیده بشه که چقدر با تصویرساخته شده مطابقت داره!!!!
2- اسم گل اگه اشتباه نکنم باید " پی له آ " باشه.
سلام و درود
۱. دقیقاً :)

۲. چه خوشگل :) ممنون که گفتید.
جمعه ۲۰ مهر ۹۷ , ۰۹:۳۳ محمدبوژمهرانی
سلام و درود
سایتتون عالیه
لطفا به سایت آموزشی ماهم سر بزنید
http://atsiz.ir/
اگر میخواین با همین سیستمتون درآمد اینترنتی داشته باشین پست اول وبلاگم رو بخونین عزیز
تشکر :)
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۴۳ محمدبوژمهرانی
http://atsiz.ir/
عالی

جمعه ۲۷ مهر ۹۷ , ۱۶:۲۷ محمدبوژمهرانی
عالی بود آدمین گرامی
لطفا به سایت آموزشی ما هم سری بزنید.
شله میدیم .

:
  با درگاه پرداخت ارزی Mina Exchange (مینا اکسچنج) ، تجارت خود را به فراتر از مرزها گسترش دهید. :
* میخوای مشتریات از هر جای دنیا تو اپلیکیشن، سایت یا فروشگاهت توان  پرداخت مستقیم داشته باشن و روی سایتت درگاه پرداخت ارزی داشته باشی؟

* نرم افزار یا سایت یا فروشگاهی داری که میخوای روش درگاه پرداخت بین المللی داشته باشه؟

* نیاز به یک فروشگاه اینترنتی متصل به درگاه پرداخت آنلاین خارجی داری که محصولی رو تو سطح بین المللی به مشتریان خارجی بفروشی؟

* میخوای محصولات یا خدماتت در ebay (ای بی) و Amazon (آمازون) و چند سایت دیگه، برای فروش قرار بگیره؟

*مشتری خارجی داری ولی برای دریافت پول مشکل داری؟

با استفاده از خدمات Mina Exchange (مینا اکسچنج) در ارائه درگاههای پرداخت آنلاین ارزی، تجارت خودتون رو جهانی کنید و بدون محدودیت های مرزی، و با ارزهایی مثل دلار و یورو ، خدمات و یا محصولاتتون رو به مشتریان خارجی بفروشید.
میتونید به صورت رایگان از این خدمات استفاده کنید، و اینکه روی سایت خودتون درگاه ارزی رو درخواست بدید و یا محصولات یا خدمات تون رو در سایت فروشگاهی Mina Eshop (مینا ایشاپ) ، که متصل به درگاه پرداخت آنلاین ارزی هست و همزمان بصورت خودکار در ebay (ای بی) و چند سایت دیگه هم قرار میگیره،ثبت کنید و فروش جهانی خودتون رو شروع کنید.
دریافت درگاه پرداخت ارزی بین المللی
https://Mina-Exchange.com
(مینا اکسچنج)
و قراردادن موارد فروش در سایت
https://MinaEshop.com (مینا ایشاپ)
رایگان هست.

مینا اکسچنج مسیر شما را برای دسترسی به بازارهای جهانی و کسب درآمدهای ارزی، هموار می‌کند، فقط لازم است تصمیم بگیرید و با Mina Exchange تماس بگیرید
https://mina-exchange.com
:|
تلویزیون
سولاردام

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

عالی بود

ممنون از محتوای خوبتون

محتوای خوبی بود

تشکر

محتوای بسیار خوبی بود. 

تشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan