مثلاً اگر پسر بودم...

شاید امیرعلی شاید هم نیما. پسری که مثلِ ته‌تغاریِ مادربزرگ، قامتش چون سرو و اندامش چون مداد می‌باشد! یک عدد آبی‌دوستِ آبی‌پوشِ ساده‌پوشِ شیک‌پوش که از شلوارِ پارچه‌ای متنفر است و طرفدارِ استقلال و چلسی‌ست شاید. عاشقِ pes و need for speed و از این چیزها. خیال‌پرداز و اهلِ موسیقی و کتاب و کمی تا قسمتی فیلم. به نوازندگی علاقه دارد. چند دوستِ صمیمی دارد که همیشه با هم می‌زنند به دلِ جاده و از آدم‌ها کنده می‌شوند. یک دانشجوی رشته‌ی مهندسیِ هوا و فضا که برای ارتفاع جان می‌دهد. زیاد سخت نمی‌گیرد و سعی می‌کند دلِ بزرگی داشته باشد. احتمالاً در دورانِ کودکی یکی از تفریحاتش قتلِ عامِ مورچه‌ها بوده :| تسلیمِ اوامرِ مادر جانش است. دوست دارد شخصیتِ مستقلی داشته باشد. ماکارونی را هم خیلی دوست دارد و اصلاً یکی از شروطش برای ازدواج این است که دخترِ موردِ نظر ماکارونی‌پزِ توانمندی باشد :| دلش فرودگاه نیست. حواسش هست چه زمانی و به چه کسی دوستت دارم بگوید. دیکتاتور نیست. سعی می‌کند منطقی فکر کند و منطقی‌تر برخورد کند. به جمله‌ی مرد که گریه نمی‌کند اعتقادی ندارد و به وقتش گریه هم می‌کند. به شدت به دنبالِ آدم بودن است و سعی می‌کند کاری کند که خدا لبخند بزند.

+ به دعوتِ جنابِ سراسر گنگ
+ با اینکه از بچگی دوست داشتم پسر باشم اما از دختر بودنم راضی‌ام :)

آفرین پسر خوب :)
(:
چه جالب... 
:)
این پست رو خوندم اومدم بهت پیشنهاد ازدواج بدم یهو دیدم عه این که حواست :)) 
عزیزم :)))
همش قشنگ بود حتی رنگ آبیش... ولی استقلالش هیچ جوره هضم شدنی نیست :)))
فوتبالی نیستم صرفاً بخاطرِ رنگِ آبی :)
پنجشنبه ۴ مرداد ۹۷ , ۱۶:۲۹ .. مــَـمــَّـد ..
نمیدونم چرا این تصوری که شما داشتید رو یه جا دیدم و باهاش صحبت کردم...
خیلی جالب بود...
ولی هیچی مثه اون ویژگی آخرش (همون جمله آخرش) نمیشه...
کاش ما اونطور باشیم
چه جالب :)
طرفدار استقلال😒
ینی همه حسناتشو خراب کردید😅
سلام:)


سلام :)
گفتم که شاید :)
استقلال سوراخ سوراخ :|
که اینطور :)
روی همه ی دیوارای محل ما نوشته :
استقلال ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوراخ 
:دی
عجب :))
چه شباهت های زیادی می تونستیم داشته باشیم اگه پسر بودیم ((: 
چه خوب :)
راستی قرار بود یه چیزی بگی بهم. خیلی وقتِ پیش البته.
البته بعضی از پسرا دنبال چیزایی هستن که بهتره نگم ! 
بگذریم :|
چه جالب ولی یه سری از این کارا رو یه دختر هم میتونه بکنه:)
آره خب :)
هنوز وقتش نرسیده ((: 
اگه مشتاقی بدونی، دعا کن برام که بشه تا بتونم بهت بگم (: 
حتماً :))
پسر درونت قصد ازدواج نداره ؟ :)
خیلی هم قشنگ
عاشقش شدم اصلا :)
نه قصدِ ادامه تحصیل داره فعلاً :| :))

(:
امیدوارم پسری این چنین داشته باشی و دلت براش ضعف بره عزیزم
ته‌تغاریِ مامان ^_^
پسر درونت ادم جذابی هست احساسی و فوق العاده.. مطمئنا کلی خواهان داشت :)))
دختر بودن خیلی خوبه خیلی حس ها رو تجربه می کنی که پسرا اصلا تجربشو ندارند بله پرچم دخترا همیشه بالاس :)))))))
جا داره یه دست جیغ و هوووراااا برممااااااا :)))))
:))
هر کدوم خوبی‌های خاصِ خودش رو داره :))

(((:
امیر علی چه اسم قشنگی:)
جالب بود :)
^_^
مثلا یه دختر هم میتونه طرفدار تیم های فوتبالی باشه یا عاشق نوازندگی و موسیقی باشه یا حتی یکی از تفریحات کودکیش قتل عام مورچه ها باشه!
مثلا من بچه بودم با ذرهبین روی مورچه ها میگرفتم می سوختن خخخخ
البته فک نکنی یه وقت من بی رحمم 
آخه چیزای دیگه کلی طول میکشید بسوزه منم رو مورچه می گرفتم
:)
بله که میشه :)
نوچ نوچ نوچ :| من شلنگِ آب رو می‌گرفتم بالای لونه‌هاشون غرق می‌شدن :))
الان که دخترین٬ چه رنگی رو دوست دارین؟
پسر بودن حرف نداره:))
آبی :)
فقط اون قسمت: دلش فرودگاه نیست:)
اگه پسر بودم حتماً تمامِ تلاشم رو می‌کردم :)
تو پسر و دختر ات به شدت جذاب و دوست داشتنیه
لطف داری شما :)
سلام

با توجه به مواردی که فرمودین
اگه پسر می بودین قطعا کلی کشته و مرده :دی داشتین 
با تشکر

ی چیزه دیگه 
در مورد داشتن یا نداشتن ته ریش چیزی نفرمودینا :دی


و من الله توفیق

سلام و درود

عجب :|

ته‌ریش به نظرم خوبه :)
آبی کم رنگ یا پر رنگ؟ 
فرقی نداره. آبی سراسر زیبایی و آرامش هست :)
اوکی :) 
چیزی شده؟! :))
نه خصوصیات متفاوتی دارن آبی پسند ها
به اندازه طیف رنگ آبی تفاوت خصوصیت اخلاقی هم هست 
شما همرو می پسندی دیگه 😉
:)
سلام دستت درد نکنه خیلی جذاب بود و دوس داشتنی . جالبه بازهم پسرتون عاشق فیزیکه
یادتون رفت یکی رو به چالش دعوت کنید
سلام و درود
فیزیک و آبی جزئی از زندگیم هستن حالا چه پسر می‌بودم چه دختری که الان هستم :)
کسی که می‌خواستم دعوتش کنم مدتی در دسترس نیست.
سلام حوایی 😍😘
سلام عزیزم ^_^
فکر کردم بعد از حذفِ وبت یادت بره من رو :)
خدا لبخند بزنه:)

 من اگه پسر بودم خیلی ها رو تو خیابون میزدم!
 :))
یه سری کارای دیگه هم می کردم:)
 ولی خب به قول خودت دختر بودن برای یه دختر زیباترین چیزه
اصلا یه دختر به خاطر دختر بودنشه که دوست داره پسر باشه:)
 من یادم نمیاد پسری گفته باشه کاش دختر بودم:|
کاش لبخند بزنه :)

می‌دونم :)))
دختر بودن واقعاً نعمتِ بزرگی هست :)
چون درکِ درستی از ما ندارن :|

+ دخترِ شینا رو خوندی درسته؟!
یادم بره؟ 😡😡
آره خب :) عصبانی نشو حالا :|
مثل همیشه جذاب :-)
ممنونم :)
موندم بگم دختر گلم یا پسر گلم =))))
همون دخترِ گلم :))
چقده دلم تنگت بود حوایی 😄
پسری از نسل آدم 😅😆
عزیزم :)
:|
اممم
من
شاید اگر پسر بودم بهتر بود 
راحت تر و آزادانه میتونستم برای ادامه تحصیلاتم فکر کنم
و راحت تر میرفتم ماه
چه جذاب میشد :| دلم خواست :| 
می‌فهمم... منم اگه پسر بودم الان چیزی رو می‌خوندم که دوست دارم :)
بیا با هم بریم ماه :|
واسه آرزو کردن محدودیتی نیست. تا بی‌نهایت آرزو کن لیلا :)
بریم بریییمممم 
حواااا
سازمان ناسا گفته سال 2020 مسافر به ماه می‌فرسته ، هرچند دوست دارم فضانورد باشم نه مسافر اما خب اینم گزینه ی جذابیه 
با پول الان یک و نیم میلیارد دلار میخواد فقط:| 

تو هم آرزو کن. ادم با آرزو زندست. منم خییلییی آرزو میکنم. خیال بافی میکنم اینقدر زیاد که گاهی یادم میره در کدوم مرز جغرافیایی م :| 
اما به این فکر میکنم که غم اونجا شروع میشه که آدم نرسه به آرزوهاش.. نه؟ 
بریم :)

چه جالب :)
:|

گاهی مرزِ خیال‌بافی و دنیای فعلی رو گم می‌کنم :) یجور امیدواری هست که لازمه به نظرم.
حتی یک ثانیه هم به این فکر نکن که شاید نشه! همیشه به بعدِ محقق شدنِ آرزوهات فکر کن لیلا :)
راستشو بخواید شاید این طوری بنظر بیاد ولی خیلی هم مدینه فاضله تصور نکردید شاید حداقل 40-50 درصد پسرا تا حد خوبی اینا رو داشته باشن ولی خب ! کل اینا حداکثر 50 درصد شخصیت یه پسر رو تشکیل میده. 50 درصدش یه چیزاییه که دخترا درکش براشون سخته! جدی میگم!! اعتماد کنید خیلی پسر دیدم تو زندگیم! اون چیزای دیگه تو دوران مجردی غالبه به شخصیتش تقریبا بیشتر اوقات، تو دوران متاهلی تا یکی دو سال اوکیه بعدش که عادی شد، بلاهای دیگه زندگی کلا به شخصیتش غالب میشن و سیستمش رو عوض میکنن! که چون تجربه زیادی ندارم تو مورد دوم چیزی نمیگم!
زیاد شد!
صرفاً تصوراتم رو گفتم :) قطعاً درکِ درستی از دنیای پسرها ندارم.
خیلی خوب بود .
ممنون
کسی که قدرمه سبزی دوست نداشته باشه هیچوقت نمیتونه پسر باشه!!!
این از این!
اتفاقاً به تازگی یه بنده خدا رو دیدم که این غذای ناشناخته رو دوست نداره :|
این وسر نیست، فرشته است :))
:)
پسربودن اینقدر هاهم راحت نیست، 
ولی مهندسی هوافضا  رو پایه ام
یکسری کلیات گفتم که خب دلیل بر راحت بودنِ پسر بودن نیست.
:)
مردها هم گریه میکنند...واقعیتی انکارناپذیر
پس چرا مدام میگیم مرد که گریه نمی‌کنه؟! این جمله ظلمِ بزرگی هست...
خیلیا میگن که دختر بودن خوبه ولی من بازم دوست دارم پسر باشم جدا از آزادی و هر نوع رهایی شاید به این خاطر که مسئولیت احساسی دخترا بیشتره و منم شدیدا فشار رومه
همین اندازه می‌دونم که کسی اشتباهی نیست :)
پنجشنبه ۴ مرداد ۹۷ , ۲۰:۱۹ امیررضا خانلاری
منم به دختر بودنم فکر کردم 
:d
:)
دلی ک خدا به دخترا داده ارزششو داره ،
هرچند مراقبت از چیزای با ارزش سخت تره ...
همینطوره
سلام عزیزم 
حال و احوال بانو؟
به‌به سلام رفیقِ خوبِ خودم :)
الحمدلله. تو خوبی؟! آبجیِ گلت چطوره؟!
به نظرم ممد داره کم کاری میکنه!
الان باید بشینه تمرکز کنه تا به یاد بیاره که طرفو کجا دیده!
😐😐
چرا من متوجهِ منظورت نمیشم؟! :)
شاید اگه برابری جنسیتی تو دین ،جامعه و..بود هیچ دختری دلش دیگه نمیخواست پسر باشه
توی دین هست :) اما من فکر می‌کنم ربطی به برابری نداره. کلاً دنیای دخترها و پسرها با هم فرق داره.
مگه چند نفر از ما رفتیم ماه که شما غبطه شو می خورید ولی چند نفر شما رفتین خدمت؟ که ما غبطه شو نخوریم. پسر و دختر بودن فایده های خودشو داره و زمانی ناراحت نیستی از چیزی که هستی که تنها نباشی. 
از خدمتی که می کنم ناراحت نیستم و چیزهای جالبی یاد گرفتم ولی از پست دادن متنفرم.
مگه ما هر چیزی که دوست داشته باشیم رو می خونیم؟ بعضیهامون مغزشو نداره و بیشترمون از ترس خدمت هر چی شد میریم( که اشتباه بزرگی و من نکردم).
چیزی جالب اینه پسرها به رنگ های دیگه رو اوردن و ابی خیلی کم استفاده می کنن. کلا رنگ روشن. شاید این تیره رنگی ربطی به تیره بختی داره.
همین :)
بدرود
به این چیزا نیست :) بعضی رشته‌ها واسه پسرها خیلی راحت‌تر هست از هر نظر که فکرش رو بکنید و این بعضی‌ها در برابرِ بقیه‌ی رشته‌ها که دختر و پسر بودن زیاد توش نقشی نداره خیلی کمتره.
راستش برای من زیاد مهم نیست :) من تصورم از خودم رو گفتم. شاید هم اگه پسر می‌بودم هرگز همچین چیزی نمی‌شدم. کسی نمی‌دونه.
خداحافظتون
ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا (علیه السلام) مبارکباد.

سلام

نمیدونم واقعا چرا ما ها دوست داشتیم که پسر باشیم (البته میدونم ها(لبخند)) و همین که از دختر بودنمون راضی هستیم این خوبه 

التماس دعا
بر شما هم مبارک :)

سلام و درود

بله بله :)

محتاجیم به دعا
مگه میشه نخوندش!؟
من هنوز نخوندمش. ولی دارمش :)
اوووو،ولیی اگه پسر بودی احتمالا باهات ازدواج میکردم.اینکه میگم احتمالا بخاطر اینه که یه درصد ممکن بود که ماهمریگرو نبینیم و اینا وگرنه در خوب بودن شما شکی نیس😁
مممن هیچوقت دوسنداشتم پسر باشم،الانم دوسندارم.اصلا عاااشق دختر بودنم هستماااا،ینی یه چیزی درحد لالیگا مثلا....واقعاِ واقعاانییی هیچوقت دلم نخواستته پسر باشم.خنده داره ینی؟🙄😇
عزیزم :)))
نه چرا خنده‌دار باشه؟! حسِ رضایت چیزی هست که ما بخاطرش زندگی می‌کنیم. مگه غیر از اینه که همه‌ی ما دنبالِ آرامش هستیم؟! :)
گاهی اوقات شدیدا دلم میخواد یه پسر بودم ... :||
درکت می‌‌کنم :)
جالب بود😋☺️
(:
جمعه ۵ مرداد ۹۷ , ۰۰:۴۱ مریــــ ـــــم
خودم میومدم بهت پیشنهاد ازدواج میدادم
:))
سلام
خواهر حوا! لطفا این پیام بنده رو به امیر علی برسونید. سپاس!

(سلام امیر علی
چطوری؟ خوبی؟ کاش می شد با هم بریم یه بستنی بخوریم داداش! اگه وقت داری خبر کن اس بده بریم. خوش می گذره. برات آرزوی موفقیت دارم. شاد باشی!)
سلام و درود
چشم

:))
حیف ک پسر نیستی
وگرنه دوست های خوبی میشدیم
:)
اون قسمت استقلالش خیلی بم چسبید
اون قسمت گریه شو قبول ندارم
بغض میکنه
کمرش خم میشه
و
کم کم با سیگارش دود میشه:|
:)

سیگار واسم تعریف نشده
جمعه ۵ مرداد ۹۷ , ۰۸:۳۵ سارا سماواتی منفرد
عجب پسر خوبی اما چرا از شلوار پارچه ای متنفره ؟!

عاشق اون قسمتشم که می زنن به جاده !!

جالب بود ...

((-:
حسم میگه اگه پسر بودم هیچ‌وقت شلوارِ پارچه‌ای نمی‌پوشیدم.

جاده‌ همیشه آرامش داره :)

:))
آره منظورم شاید این بود که خیلی قسمتی پاکی از دنیای پسر ها بود :) کاشکی اینجوری بود
همیشه دوست دارم نگاهم مثبت باشه حتی اگه واقعاً اینطور نباشه :) کاش...
چه پسر باشی چه دختر جالبی ؛)
:)
مورچه کُش -_-
واقعا متن تعجب بر انگیزی بود (!!!)
شاد و پیروز باشید
شما بچه بودید مورچه نمی‌کشتید؟! :|
از چه نظر؟! :))
همچنین
هیچی ۱۰۰ نیست و از اونجایی که مشغول درس طب هستین
هیچی مطلق نیست و هر چیزی طیفی داره
برای ما هم طیف داره بانو....
نه... من آزار نرسوندم چه حیوانات و چه درخت ها.
پسرا رو یکم عجیب جلوه کرده بودین :) حس کردم برای یه سیاره دیگه هستن :)
آره خب. الان منظورتون اینه که خیلی بچه مثبت هست پسرِ به تصویر کشیده شده؟!
درود بر شما :)
صرفاً تصوراتم از خودم بود اگه پسر می‌بودم :)
اگه بالایی مثبته (!) پس منفی نداریم :)
پسر عجیبی می شدی حوا خانم 
نفهمیدم :|
نمی‌دونم چرا واسه خودم عجیب نیست :)
کجاش مثبته :| از این پسر ها بسیار ناآرام و دو آتیشه است
تازه فکر کنم یه چی بخواد دوتا پاشم می‌کنه تو یه کفش تا بشه :)
( صرفا مزاح بود)
ماها خوب بلدیم  دیگران رو قضاوت کنیم چون یه ایرانی با کلی تمدن و فرهنگ هستیم :/
:|
نه اینطوری نیست بنده خدا :))
جمله‌ی آخر از برای چیست؟!
قربونت عزیزم.خوبیم ممنون 
درگیر اثاث کشی هستیم خیلی خسته م.تمام بدنم درد میکنه
^_^
به شدت درک می‌کنم. امیدوارم زود تموم بشه یه دلِ سیر بخوابی :)
برای خودتون عجیب نیست... اینجا شما مهم نیستی 
چشمای من و دیگری هست که قضاوت می‌کنه 
بهترین هم که باشی، با قضاوت میشه بدترینش کرد
اما باید گوش رو در و دروازه کنی تا بشه زندگی کرد
آها
آره حق با شماست. قضاوت هم بادِ هواست.
خواب نمیخوام بیا یکم ماساژم بده
الهی :)
برو در رو باز کن من پشتِ درتون هستم :)
نمیتونم پاشم.الان میگم درو برات باز کنن 
یعنی حتی انگشتامم درد میکنه
عزیزم :)
حسابی خسته نباشی
سلامت باشی 
خودت خوبی عزیز جونم؟
:)
الحمدلله. آشپزیِ امروز با منه :| از صبح دارم تدارک می‌بینم :))
جمعه ۵ مرداد ۹۷ , ۱۰:۰۲ ایمان-همو یرگه یخ!
برعکس هیچ موقع دوست نداشتم دختر باشم!!!!
همین که استقلالی هستین خودش خیلیه !!
سلام مستر آیس :)
طبیعیه به نظرم
جمعه ۵ مرداد ۹۷ , ۱۰:۱۰ آقای سر به هوا :)
پسر بوده؟ ندیده اعلام می کنم فوتوشاپ!
بله
فوتوشاپ نیستن :))
اندام مدادی ...شدیدا آبی و قهوه ای پوش شلوار پارچه ای هم اصلا....خب تا اینجا بسه...یکم برم جلو میشم خود برادر:)))
صبحتون به خیر و شادی:)
خیلی هم خوب :))
مچکرم :)
به به.ناهار امروز خوردن داره:-)
خوب میکنی.درستش همینه که با حوصله آشپزی کنی.
تشریف بیارید :)
کلاً کارِ عجله‌ای سعی می‌کنم انجام ندم.
منم خیلی کم آشپزی میکنم ولی اگه آشپزی کنم معمولا غذاهام خوب میشه چون کم نمیذارم :-)
چشم یه ساعت دیگه میام 
رفیقِ خودمی دیگه ^_^
نه الان بیا حداقل سالاد رو درست کنی دیگه :|
عجب!!!!!! اینجوری میزبانی میکنی خواهر؟؟خوب شد گفتم خسته اثاث کشی ام ها 
شوخی کردم به خدا :)))
تو بیا من اجازه نمیدم دست به سیاه و سفید و اینا بزنی :)
جمعه ۵ مرداد ۹۷ , ۱۰:۳۹ شفق تیرزاد (*_*)
چی بگم! :| :)
هر چه می‌خواهد دلِ تنگ بگو جانم :)
:-)شیطون
(((:
همه مشکل ازدواج دارند انگار
ربطش به پست؟! :)
سلام :)
به به چه زیبا.
+ دلم گرفته از خودم ...
سلام عزیزم :)
نگاهت زیباست ^_^
+ چرا مهربون جان؟!
بنظرم گریشون هیچ تناقصی باغرورشون نداره
منم همین فکر رو می‌کنم.
مبارکه به پای هم پیر شید :دی
:)))
ای بابا :D
چیه؟! :|
جمعه ۵ مرداد ۹۷ , ۱۴:۴۹ شفق تیرزاد (*_*)
نمی دونم که! :/
اصلا نمی دونم این "حال" از کی و کجا شروع شد! غیر قابل توصیف هم هست! :/
عه عه عه
نوه‌ی قشنگم چرا پریشونه حالش؟! خب می‌خوای من برات بگم از ناهارِ دیروز :)))

+ الحمدلله :) نه دیگه کسی چیزی نگفت.
هیچی. نظرات دوستانو خوندم. پاسخ به نظرات دوستان بود
:)

دوست عزیز،سلام. پیشنهاد میکنم برای ارتقای سطح درآمد ونیز درآمد زایی دوم، اپلیکیشن رسنو را از لینک دریافت کرده و با کد 556716 نصب کنید. درآمدزایی روزانه 50هزارتومان با دیدن تبلیغات درون اپلیکیشن
فرصت ویژه😍😍 به مرور تعداد تبلیغ‌های درون اپلیکیشن برای شما به نسبت فعالیتتان زیاد میشود و درآمد شما تا روزی ۳۰۰ هزار تومان افزایش پیدا میکند
تبلیغات در سه قسمت کشور من،استان من و شهر من در پایین صفحه اصلی قرار دارد
سلام :)
پسرخوبی میشدی :|
اگه پسر بودی همین طور که نوشتی اقا نمیزاشتم کسی جز خودم رو بگیری لامصب مرد زندگیه :دی :)))))

:)
از دستِ تو :))))
جمعه ۵ مرداد ۹۷ , ۲۳:۵۷ ایمان-همو یرگه یخ!
صرفا در جهت کامنت بعضی دوستان !!!!
استقلالی بودن افتخار میخاد💪💙😊
:))
من اگه پسر بودم می رفتم لوله کشی یاد می گرفتم. یا سیم کشی ساختمون. بین همه‌ی محدودیت هایی که برا دخترا هست، این دو تا به چشم من خیلی میاد :|
چرا؟! :| لوله‌کشی رو نمی‌دونم ولی سیم‌کشی خیلی پیچیده هست -_-
در نوع خودش عالی بود:)
:)
از امروز می‌خوام بخونمش :)
اینکه پسردایی من بود :دی
انصافا شبیه خصوصیات اخلاقی پسردایی کوچکه من بود:)))


سلام 
حوایی :*
صبح تون بخیر :)

:)
خیلی هم خوب :))

سلام واران جانم
عزیزِ دل ^_^
صبحِ شما هم کلی بخیر و شادی و صورتی و پرانرژی :)
شنبه ۶ مرداد ۹۷ , ۱۰:۰۰ شفق تیرزاد (*_*)
عزیزم :)
بگو ببینم خونواده انگشت دارن الان؟!

+خدا رو شکر. لحظه هات آبی عزیز جان :)
++آقا پسرها وقتی عاشق می شن بروز می دن... می رن خواستگاری یا می شه و یا نمی شه! به هر حال سعی خودشون رو کردن.
اما برای دختر خانم ها اینطور نیست. وقتی عاشق می شه باید سکوت کنه! حتی گاهی بترسه از گفتنش به دوستش که اگر یه روزی شد دشمنش! آبروش رو نبره!
و این بزرگترین ظلم به "دختر" است! در حق دخترها اجحاف شده! :|

(:
بله بله :)))
یک ساعت بعد از میل نمودنِ ناهار پدر به آبجی خانم گفتن دستت درد نکنه خیلی خوشمزه بود. آبجی گفت من درست نکرده بودم حوا درست کرده بود :| پدر تا چند دقیقه به افق‌های دور خیره شدن :| بعد هم با تعجب گفتن جدی؟! آفرین آفرین دستپختت خیلی خوبه ها. مادر هم همون اول که می‌خواستیم بخوریم همچین عکس‌العملی داشتن. خلاصه که دیروز فهمیدن من هم یه چیزایی تو خودم دارم ولی بروز نمیدم :|

+ قربانت :)
++ خیلی موضوعِ مهمی هست. راجع‌بهش با یکی از بلاگرها ساعت‌ها بحث کردم. از نظرِ شرعی که خب مشکلی نداره حتی ازدواجِ بالاترین شخصیتِ دین‌مون هم به این صورت بوده که خودِ حضرتِ خدیجه واسطه فرستادن برای ازدواج با پیامبر. مشکل عرفِ جامعه و جنبه نداشتنِ اکثرِ پسرهاست. برای همین یه دختر اگه عاشق بشه ترجیحاً سکوت می‌کنه.
هرچند اگه عاشقانه دوست نداشته باشی افتضاحه:||
عاشقانه داریم تا عاشقانه. فکر کنم این رو دوست داشته باشم :)
شنبه ۶ مرداد ۹۷ , ۱۰:۵۶ مصطفی فتاحی اردکانی
توصیف پسر دخترونه ای بود.
شاید یه پسر آرمانی از نظر خودتون.

ولی در کل استقلال و چلسی سوراخن.
نه آرمانی نیست برای من. صرفاً تصورم بود.

والا من اطلاعاتِ چندانی ندارم توی این زمینه :) با اهلش بحث کنید بهتره :))
شنبه ۶ مرداد ۹۷ , ۱۱:۰۱ شفق تیرزاد (*_*)
عزیزم... پس شمام هنوز کشف نشدی؟! الهی... همدردیم! :)
+ :)
++اینکه از نظر شرعی مشکلی نیست و ازدواج پیامبرمون رو می دونم. منم منظورم عرفا بود. دخترها وقتی عاشق می شن نمی تونن چیزی بگن. کلامی که هیچ، حتی با نگاه هم نمی تونه به طرف بفهمونه... می شه اهم اهم!
سکوتش به ضررشه! پسرها پیشنهاد ازدواج می دن. می فهمونن. دختر هم فکرهاش رو می کنه. اما دختر با سکوتش ممکن عشقش رو از دست بده! تلف می شه! :| دلمان می سوزد برای تمامی دختران عاشق مسکوت! :(
نوه‌ی قشنگم ^_^ بیا من خودم کشف می‌کنم تو رو :))

++ درسته ولی چه میشه کرد؟! واسه همینه که من لیلای سریالِ پدر رو تحسین می‌کنم. شاید یه عده بگن بی‌حیا ولی من میگم شجاع! آخرش هم به چیزی که می‌خواد می‌رسه.
شنبه ۶ مرداد ۹۷ , ۱۱:۰۹ شفق تیرزاد (*_*)
جان دلم :) نه شما بیا... مامان جونم سیب سبز خریده :) بیا با هم بخوریم :))

++هعی! :(
من که هنوز ندیدم! خوشبخت بشن! :)
خدا حفظشون کنه ^_^ من الان میام *____*

++ می‌دونی آخرِ بحثی که داشتیم به کجا رسید؟! به این که اگه طرف آدمِ باجنبه‌ای باشه با همه‌ی سختی‌هایی که داره میشه بهش گفت. حالا یا میگه آره که خب عالی میشه یا خیلی مودبانه دلیل میاره و میگه نه که این باعث میشه شرمنده‌ی دلت نشی!
خوشبخت نمیشن. حامد می‌میره متاسفانه...
شنبه ۶ مرداد ۹۷ , ۱۱:۱۸ شفق تیرزاد (*_*)
ممنونم... بیا بیا :)))

++شنیدن "نه" خیییلییی سخت و دردناک هست :(( اون موقع تازه می شه حال آقا پسری که با هزار امید و مودبانه ازت تقاضای ازدواج کرده و تو به هزار و یک دلیل براش "نه" آوردی رو می فهمی! (من امروز اصلا موضعم مشخص نیست که کدوم طرفی ام! :دی)
جدی؟ یعنی یه روز هم با هم نیستن؟
^____^

++ بله خیلی ولی حداقلش اینه که می‌دونی واسه دلت جنگیدی و مصلحت اینه که نشه.
کلاً طرفدارِ حقوقِ بشری :)))
نه بچه‌د‌ار هم میشن. فکر کنم توی تصادف می‌میره.
شنبه ۶ مرداد ۹۷ , ۱۱:۲۳ شفق تیرزاد (*_*)
خیلی دوست دارم ببینمت :)

++آره. ولی "نه" درد داره :(
وای چقدر خندیدم با این جمله ات (((:)))
من به معجزه ایمان دارم! هی هی
من هم ^_^

+ نه شنیدن همیشه سخته حالا اون خواسته هر چی که می‌خواد باشه.
همیشه بخند :))))
من هم...
از اون پسراست که هر یک سال فقط یکی مثل اونا متولد می‌شه
شاید :)
دختر بودنت قشنگ تره حوا
خیلی خوبه که راضی هستی :)
:)
اوهومم:)
:)
اووووف منم دعوت کنین ببینین چه دل پری دارم! من تمام ساعتهای عمرمو با دختر بودنم جنگیدم :)))
شما هم بنویسید :)
قامت چون سرو و هیکل مدادی ؟؟!!! پسر باید تو پر باشه شر و شیطون و خوش خنده هم باشه البته پرسپولیسی هم باشه و همچنین دلش فرودگاه نباشه رو خوب اومدی:))
در ضمن غذا فقط کبابی چیه این خورشتیا :))
تمامِ تصوراتم رو نابود کردید که :))
سلام رفیقِ خوبم(لبخند)

خداروشکر که دختری...

خوبید شما؟

سلام عزیزم ^_^

خدا رو شکر که دوستی مثلِ تو دارم :)

الحمدلله. تو چطوری؟!
چرا مهندسی هوا فضا؟ فقط به خاطر علاقه به ارتفاع؟!؟
جذابه به نظرم
اتفاقا من دوست داشتم پسر بودم
اگر دوست داشتی دنبالم کن
:)
يكشنبه ۷ مرداد ۹۷ , ۰۹:۴۶ اجاره آپارتمان مبله در تهران
این زمونه پر شده از پسرهایی که دوست دارن دختر باشن و دخترهایی که دوست دارن پسر باشن باز خوبیش اینه که از دختر بودنت راضی هستی
همینطوره
پسر بودن یعنی کیف دنیا 👌🏻😎 
مهندس هوا فضا Ww😍😍😍ww
عاشق pes و need for speed  
ته تغاریِ مادر بزرگه به به چه حالی میدی 😄 عالی نوشتی خانم حوا 👌🏻
متوجه شدید که خدا با ما پسرا چقدر وقت اضافه میده؟!! نمونش سن تکلیف ؛) واسه دخترا ٩سالگی اما واااااسسه پسرا١٥سالگی  ببینید ما پسرا چقد باحالیم پیش خدا١٥سال ازاد ازاد دیم 😄😄😄😄 خلاصه همینطور که قبلا گفتم پسر یعنی کیف دنیا .

من نگاهم این نیست :)
سلام حوا جونم
خوبی؟

نوچ نوچ نوچ پسرک  قاتل مورچه ها !!! ://

من دختر بودنتو خیلی بیشتر از پسر بودنت دوست دارم حوا:)))

راستی حوا با من قهری؟:(
سلام عزیزم :)
الحمدلله. تو خوبی؟!

:|

((:

نه. چرا باید قهر باشم؟!
:( 
ناراحتی برای چی؟!
جالب بود ولی شخصیتی که گفتی با کسی که ممکنه هوا فضا بخونه یکم تناقض داره به نظرم

شاید
نه  :))))
((:
فقد اندام مدادیش!!! ^_^
((:

درود!

فروشگاه کفش مُدشو

انواع کتانی  و پوتین ایرانی و خارجی با قیمت مناسب

حراج تمامی مدل ها!

خرید حضوری و اینترنتی!

www.modsho.com

کانال تلگرام : @katooni_ch

:)
دروووودددد :)

قشنگ بود  ツ

قاتل مورچه ها ؟ 
من آب میریختم دورشون ببینم چجوری راهشو پیدا میکنن :| البته بعد چن بار انجام ابنکار و چن نجات موفق آمیز و مرگ چند تن از مورچه ها با عذاب وجدان تمام ترک کردم 😂
:)

نگاهتون زیباست :)

:)))
تشکر خیلی کاربردی بود
http://www.drtarah.ir
:)
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|
و صد البته از تفاوت ها رنج می بردید
متوجهِ منظورتون نشدم راستش.
یعنی اگه پسر بودید می‌گفتید کاش دختر بودم :/
چند درصدِ پسرا دوست دارن دختر باشن؟! :)
نمیدونم .
ولی اکثر مردم از چیزی که الان دارن یا هستن ناراضین :/
پسر بودن حداقل خوبی که داره محدودیت نداشته. کسی هست که از محدودیت خوشش بیاد؟!
کسب درآمد فقط با مرور گر گوگل کروم
کافیه یه گوشی یا لپ تاپ یا کامپیوتر و یه خط اینترنت داشته باشی

http://bitminertab.mihanblog.com/
برای کسب اطلاعات بیشتروپاسخ به سوالات به آدرس اینترنتی زیر
omidali00721@gmail.com
ویابه آیدی تلگرام زیرمراجعه فرمایید:
@Therichestmen
جمعه ۲۰ مهر ۹۷ , ۰۹:۴۰ محمدبوژمهرانی
سلام و درود
سایتتون عالیه
لطفا به سایت آموزشی ماهم سر بزنید
http://atsiz.ir/
کولرگازی
سولاردام

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

به نظرم خوش بحال پسرا 

راحتن اینجوری نیس که هر کاری کنن هر کی یه چی بگه 

الان به چهارشنبه سوری کم مونده :) 

من خیلی کارا دوس دارم بکنم ولی نمیشه :) 

کاش میشد پسر بودم 

دو دیقه می‌تونستم تو خیابون با خیال راحت راه برم 

تو تاکسی بدون استرس بشینم 

لباس پوشیدنم دست خودم باشه و...

هعییی ) : )

کاملا درک می‌کنم :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan