چند متر مکعب خوشبختی

با دیدنِ مادربزرگ و پدربزرگ شروع شد. گفتیم و خندیدیم و تصمیم بر این شد که شب را در خانه‌ی مادربزرگ به صبح برسانم. آخ که چقدر هم‌صحبتی با مادربزرگ لذت دارد. فیلمِ مراسمِ عقدِ خاله جان را هم دیدم. خدا برای هم خیلی خیلی حفظشان کند. فردایش رفتیم خانه‌ی دخترعموی مادر. کوچولویشان چقدر قد کشیده بود. بانمک و شیرین کنارم بازی می‌کرد و من ذوق می‌کردم. چقدر خندیدیم و چقدرتر (!) خوش گذشت. خاطره شد و اضافه شد به دفترِ ذهنم. فردایش بعد از یک خیابان‌گردی رفتیم خانه‌ی دگر مادربزرگِ گلم. عمه جان هم آمده بود و من بالاخره موفق شدم کوچکترین نوه‌ی خانواده را ببینم. هلما کوچولوی ده ماهه که خیلی عجیب در آغوشم آرام بود و خودش را برایم شیرین می‌کرد در حالی که عمه جانم می‌گفت حتی آغوش پدربزرگش را هم قبول ندارد! کمی بعد عمو و دوقلو‌های یک سال و چند ماهه‌اش آمدند. حالِ همه‌ی ما از دیدنِ یکدیگر خوبِ خوب بود. راستی تا چند وقتِ دیگر اولین نتیجه‌ی خانواده به دنیا می‌آید. دخترعمه می‌خواهد اسمش را بگذارد رهام. می‌شود سید رهام :) شب که شد با ته‌تغاریِ مادربزرگ رفتیم بیرون. آبجی خانم راست می‌گوید. آدم باید یک عموی مجرد داشته باشد که با هم بزنند به دلِ کوه. آیس‌پک و ذرت مکزیکی خریدیم و رفتیم بالاترین نقطه‌ی یکی از کوه‌های کنارِ روستا. چراغ‌های روشنِ روستا و شهرمان از آن بالا منظره‌ای بس دلبر بود که در دل غوغا به پا می‌کرد. من می‌گویم ارتفاع یعنی عشق. عمو برایمان از خاطراتش می‌گفت و ما لذت می‌بردیم. حوالیِ ساعت یک رسیدیم خانه. بهتر از رفتن به عروسیِ دخترِ همسایه بود نه؟!
بزرگترین اتفاقِ این یک هفته دیدنِ هابیت بود. از آن فیلم‌های حواپسند. آینه بغل را هم که تا به امروز چهار بار دیده‌ام. کلاً بازیِ جنابِ عزتی حرف ندارد. خالتور هم بد نبود. سریالِ کلاه پهلوی را می‌بینم. نوار زرد هم که به پایان رسید و خب باید اعتراف کنم جنابِ آقایی بسیار بازیگرِ توانمندی هستند. کمی اربابِ حلقه‌ها دیدم. نارنیا را هم خلاصه‌وار دیدم. دونده هزارتو هم ان‌شاءالله هفته‌ی آینده.
در این یک هفته تا دلتان بخواهد سودوکو حل کردم :| آلبومِ دورانِ کودکی را ورق زدم. آشپزی کردم :| و به جبرانِ همه‌ی روزهایی که فقط سه ساعت می‌خوابیدم، خوابیدم! اینجا، در این نقطه از تاریخ، حالِ همه‌ی ما خوبِ خوب است. مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌هایم هستند. خاله و شوهرخاله همان نوشته‌هایی که می‌گفتید خیلی خیال‌پردازانه هست را زندگی می‌کنند. عموها و کوچولوهایشان الحمدلله سالم هستند. زن‌دایی و کوچولوهایش هم دو روزِ پیش مهمانِ ما بودند و یک عالمه خوش گذشت. من خوشبختی را ورای این‌ها نمی‌بینم. فقط وسطِ چند متر مکعب خوشبختیِ ما، یک خلا به مساحتِ یک قبر خودنمایی می‌کند. من شک دارم حالت بهتر از ما نباشد. تو تکه‌ی کم‌شده‌ی پازلِ خوشبختیِ یک جماعتی. تا بوده همین بوده... بگذریم! اصلاً همین که در تک‌تکِ ثانیه‌هایمان جریان داری یعنی ما خوشبختیم.

امیدوارم اولین نظر باشم :)
هستید :)
هوراااااا
:))
هیجان و شادی از لابلای کلماتت میچکه  .. 
همیشه همین قدر خوب باشی :) 
خیلی خلاصه کردم تهش شد این :)
همچنین بهار بانو :)
ما توی یه روز همه ی اینکارا رو انجام میدیم 😀
خوشا به حالتون :)
همون کوه رفتنِ ما ۴ ساعت زمان برد :| یکم جمع و تفریق بکنیم ۲۴ ساعت کم میاد به نظرم :)
چه قدر حال خوب کن بود ^_^
:)
حس خوبتون مانا
ممنونم :)
ما هم کوه میریم ۳ ساعت طول میکشه بعدش ما نمیریم خونه میریم استخر بعد میریم رستوران بعد میریم پارک ساعت ۱۱ هم میخوابیم 😁😁
درودِ فراوان :)
ولی بعید می‌دونم ۱۱ بخوابید :))
اینقدر خسته ایم ساعت ۱۱ میخوابیم 😂😂
خب این یک روز در هفته ممکنه اتفاق بیفته :))
که همیشه جمعه است ...
رستورانی که میریم جمعه‌ها تعطیله :| اصلاً یه وضعی
رستورانی که ما میریم هیچ وقت تعطیل نیست :دی
مجدداً خوشا به حالتون :)
رستوران باید همیشه باز باشه مخصوصاً جمعه‌ها. نمی‌فهمم این چرا اینطوریه :|
دلم برای مادام موسیو تنگ شد :(
عزیزم :(
خوشبختیت مستدام حوا جان... :-*
ممنون ^_^
خاله و شوهرخاله را دوست ترین داشتم ^_^
و عموی مجرد پایه ی کوه رو :)
خوشبختیهاتون در کنار هم مستدااااام :)
و جای خالی او هم با همین خالی بودنش پر شده :)
خدا همه رو در آرامش عمیق حفظ کنه :)

+برداشتم این بود که الان در سفر هستین. هوم؟
خاله هم شما و شکلات‌هاتون رو خیلی دوست داره ^_^
خوبیش اینه که اختلافِ سنی در حدِ ۸ سال هست :))
ممنونم بسیار :)
دقیقاً
آمین :)

+ تقریباً. محلِ زندگیِ ما با محلِ خودمون یک ساعت فاصله داره. تابستون رو قراره کلاً اینجا باشیم.
سلام
چه روستای باکلاسی دارید!آیس پک و ذرت مکزیکی میفروشن،!چه باحال
سلام و درود
آره از روستا بودن خارج شده. روستایی که کوچه‌هاش آسفالت شده باشه و دو تا مسجد و پارک و اینا داشته باشه زیاد روستا نیست :)
: )
یکی از این پازل ها توی خانواده ی ما هم گم شده،
به قول خودت یک خلاء به مساحت یک قبر
(:
خوشبختی هیچ وقت کامل نبوده و نیست...
ببین واقعیتش اینه که همه رو نخوندم:|
 فقط با همین کم خوندن فهمیدم که خوشحالم خوشحالی:)
 خوش بگذره:)
قربانت ^_^
همچنین :)
التماسِ دعای شدید
سلام

خدارو شکر

خوشبختیتون مستدام 
سلام و درود

:)

مچکرم
خوشبختی 
و این حال خوبتون
همیشه پاربرجا.
خیلی ممنونم :)
سلام حوا خانم گل:)

خوشحالم‌ خوش گذشته واست ^_^

قدم نو رسیده سید رهامو هم پیشاپیش تبریک میگم^_^

جمعتون رو خدا حفظ کنه و همیشه خوش باشید:))
سلام عزیزِ دلِ خواهری :)

^___^

ممنونم *_*

تشکرِ فراوان :)
اون چند متر مکعب:| ؟
متوجه نشدم :| مشکل کجاست؟!
حال من با شاد و ٢٠شدن حالتو عالی مى شود.
:)
:)
سلام چقد این لحظات شیرین هستند :))))

راستی من یه روستا میشناسم که بانک و پست بانک و ...دارد روستاها الان پیشرفت کردند
سلام عزیزم :))

بله ولی من فکر می‌کنم اینطوری اون بافتِ روستایی از بین می‌بره که چندان جذاب نیست ولی خب واسه مردم خوبه.
الهی سایه بزرگترهاتون روی سرتون مستدام و خوشی هاتون پایدار باشه عزیزدلم :**
ممنونم رفیق جان ^_^
خوش باشین همیشه ی همیشه (:
ممنونم ^_^
سلام پس اینطور
سلام و درود
بله همینطور
اقا تکلیف منی که الان دلم همه‌ی اینها رو خواست چیه؟مسئولین باید پاسخگو باشن:))
من بیشتر دلم دایی مجرد و تقریبا هم‌سن خواست که متاسفانه بی‌بهره‌ام از نعمتش:|
همیشه خوشبخت و شاد باشید خانوم دکتر عزیز :*
بیا پیشم :)) قول میدم ببرمت همه این‌ها رو ببینی :))
من داشتم... سهمش چند وجب خاک شد :)
قربانِ فرشته‌ی خوبی‌ها ^_^
چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷ , ۱۳:۳۱ دختری از جنس باد
چقد حس خوب داشت😍

حوا جان میشه چیزایی که ازت در خواست کردم رو سریع تر بگی:(
ببخشیدا
^_^

شرمنده به خدا
حتماً حتماً برات در اولین فرصت کامل توضیح میدم
پارکم داره؟ قبلنا روستا خودش فضای سبز بود!
برید تقاضا بدید شهرش کنن.
بله. اینجا بهارش سبزه فقط :)
من اون نظر قبلیه رو نمیخواستم خصوصی بفرستم ...!
مثل اینکه اشتباه شده ببخشید :*
پیش میاد عزیزم :) اشکال نداره
تابستان پر کاری دارید دارید!
:)
خیلی :)
سلام :) 
دلم برای مادر بزرگ و پدربزرگ پدریم تنگ شد...و البته مادر مادرم که تا حالا ندیدمشون ^_^ ای کاش بتونم یبار از نزدیک ملاقاتشون کنم...  . 
حقیقتا من بچه ها رو دوست دارم و به تازگی هم این علاقه شدت یافته اما نمی تونم درست باهاشون ارتباط برقرار کنم بخصوص اگه دختر باشن و بخصوص تررر اگه از 2 یا 3 سال کوچیکتر باشن ! بهت افتخار می کنم :) 
واسه من ارتفاع هیچوقت عشق نبوده حقیقتا :)) 
واوو چه همه فیلم....منکه دارم ترک می کنم تلوزیونو فیلم و اینا رو... اما بشدت دلم میخواد دوباره بوقت شام رو ببینم. 
ان شاء الله که همیشه زیر سایه خدا و در کنار هم سلامت و شاد باشین. 
سلام :)
عزیزم :)
من عاشقِ کوچولوهای بانمک هستم :)) خدا رو شکر اونا هم از من بدشون نمیاد :)))

چرا؟! :|
من دارم جبران می‌کنم :))
قربانت :) همچنین مهربون :)
همیشه شاد و خوشبخت باشی💜
همچنین :)
هلماتون ^___^
یه عالمه حس خووب! 
کلاه پهلوی هم میبینیم. :))
بله بله ^____^
:)
من خیلی دوست دارم این سریال رو :))
خوشبختی یعنی اینکه امید داشته باشی در کنارِ هدف.
اون بحثش جداست
همیشه خوش باشید ایشالله :-)
مچکرم :)
خوشبختی حوا مانا :***
قربانت :)
چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷ , ۱۷:۰۰ سارا سماواتی منفرد
سلام
چه هفته عالی ای ...
حرف نداشت   ((-:
سلام و درود
:))
این یک زندگی معمولیه ،
اما با نگاهی غیر معمولی ...
:)
چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷ , ۱۷:۲۳ دختری از جنس باد
مرسی عزیز دلم
خواهش می‌کنم :)
در اولین فرصتی که بتونم‌ میام ان‌شاءالله:)
خدا رحمتش کنه عزیزم.
قربانت :*
^_^
ممنونم
:)
چرا ارتفاع دوست ندارم یا چرا دارم فیلم ترک می کنم ؟ :) 
راستش از ارتفاع میترسم ^_^ ولی بدمم نمیاد .
فیلمم اگه یک نفر که سلیقه ای تقریبا نزدیک خودم داشته باشه بهم بگه خوبه نگاه می کنم ولی واسه سریال و اینا خیلی وقتشو ندارم ینی اگه درسام تموم شه دوست دارم تو وقت اضافم یکار دیگه که بیشتر دوستش دارم انجام بدم :)
چرا ارتفاع دوست نداری :)
عزیزم ^_^
درک می‌کنم. منم تا قبل از پایانِ امتحان‌ها تقریباً صفر ساعت فیلم می‌دیدم :)
چی بگم؟ مثل همیشه خوش قلم و زیبا :)))
همون جمله همیشگی :دی :))
عزیزم :)) لطف داری مهریون :)
(:
سلام حوای عزیز
همیشه لبات بخنده و خوش باشی گلم
سلام آلاء جون :)
ممنونم :)
رهام
چه اسم ایرانی جالبی!
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D9%87%D8%A7%D9%85

چندمتر مکعبتان بیش تر انشالله
:)

خیلی ممنونم
خدا فامیلاتونو براتون نگه داره و همیشه جمعتون جمع  باشه
ممنونم
ای جان :)
ان شاءالله همیشه به شادی...
شادی ها و با هم بودن هاتون مستدام... بانو. :)
امیدوارم بهترین ها رو رقم بزنی... بهترین تابستون رو تجربه کنی البته با عزیزانت همچنااان :)
که دیگه نگی تابستون... ال و بل! دهه! ؛)
البته ناگفته نماند که نه فقط تابستون
که همه ی از این لحظه به بعدت... :)) همه اش بهاری... محبتی به گرمای تابستون... ارغوانی آسمون پاییز و شادی برف زمستون :)))
جانت سلامت :)
قربانت
ممنونم بسیار ^_^
همچنین رفیق جانم :)
:)))

به همراهِ حضرتِ عشق البته :)))
وبلاگ جالبی دارید بهتون تبریک می گم
مچکرم
حال خوب. حالی که این این روزها بهش محتاجم.
حال خوبتان پابرجا :)


به‌به جنابِ سوشیانت :)
براتون یک عالمه حالِ خوب از خدا می‌خوام
عزیزممم :-*

صد البته ^_^

+چلا من با اون یکی خطم میام نمی تونم کامنت ارسال کنم؟!
^_^

:)

+ چطوری میشه یعنی؟!
حال دلت همیشه خوش حوا
همیشه تو همین حوالی بچرخه زندگیت. تو چند متر مکعب خوشبختی
قربانت ^_^
خوشبختیتون پایدار
ممنون
حس خوب داشت 😊
:)
نوشته کنار وب از کیه؟
گویا حوا :|
نممم دونم!
توی وب دیگه امتحان کردم می شه کامنت فرستاد ولی توی وب شما، قسمت نام غیر فعال می شه!
بدون نام هم که نمی شه بشه!
چه عجیب :|
بیخیال
خودت چطوری؟! :)
حوا
نمیدونم چرا
یه لحظه خواستم جای تو باشم
من مادر بزرگ نداشت
و هیچقوقت نمیدونم داشتنش چه شکلیه
ولی بنظرم همین اندازه ای که تعریف کردی باید شیرین باشه
امیدوارم مامان بزرگ ابا بزرگات بچه ی تورو هم ببینن

مریمِ عزیزم

داشتنش خیلی بیشتر از اینا شیرینه...

از خجالت آب می‌شود :))
چقدر خوب چه دل انگیز
خیلی دلم میخواد برم کوه واسه خودم بگردم
قدم نو رسیده مبارک..
خیلی خوب تعریف می کنی
ادم فکر می کنه همون جاست
عالیییییییییییه
:)
بهتره تنها نری
هنوز نیومده کوچولو ^_^

:)
ایشالا هکتار هکتار از این خوشبختیا و حال خوش باشه
مچکرم :)
پنجشنبه ۲۱ تیر ۹۷ , ۱۴:۲۷ امیررضا خانلاری
سلام
نوشته ی خوبی بود
:)
سلام و درود
:)
چقد این عکسه به آدم انرژی میده ^_^
^_^
سلام
نوشته خوبی بود
قلمتون مانا انشاءا...
----
دونده هزارتو هم فیلم قشنگیه حتما ببینید
سلام و درود
ممنونم

یک و دو رو ندیدم اما سه رو چرا :) ان‌شاءالله فردا
واااا ضایع شدم رفت یکی منو بگیره خخخ

عیب نداره که :))
:)
این لبخند یعنی خوب نیستی؟!

سلام

جالب بود . ببخشید که می پرسم.. جسارت نباشه  ولی این "چند متر مکعب خوشبختی"  اسم یک فیلم سینمایی نبود؟؟؟

چون حس می کنم این عبارت برام آشناست. کلا من فیلمهای ایرانی نگاه نمی کنم مگر فیلم طنز باشه . از فیلمهای اجتماعی بدم میاد چون همشون غم انگیزند.

متاسفانه باید بگم من اصلا اهل رمان خوندن نیستم . چون هرچی رمان دیدم همشون غمگین بودند و آدم با خوندنشون افسرده میشه . دقیقا مثل سریالهای تلویزیونی که  اکثرا غم انگیزند.

زندگی اینقدر سخت شده که دیگه نباید با دیدن فیلمها و سریالهای غم انگیز  و خشن اجتماعی  سختترش کنیم .

کلا از تلویزیون بدم اومده . بجز فوتبال یا فیلم مستند طبیعت یا فیلم علمی تخیلی یا فیلمهای ماندگار سینما کلاسیک  چیز دیگه ای نمی بینم .

ببخشید که اینقدر رک و راست حرف زدم . امیدوارم از این  کامنت ناراحت نشوید .

شرمنده......

سلام و درود
اون اسمش چند متر مکعب عشق هست.

البته که این فیلم کاملاً عاشقانه هست.
منم رمان دوست ندارم.
موافقم

فیلم‌هایی که گفتم اصلاً غم‌انگیز نیستن. عاشقانه هم نیستن. اصولاً سبک‌های این مدلی رو دوست ندارم و نمی‌بینم.
دشمنتون شرمنده
جمعه ۲۲ تیر ۹۷ , ۰۸:۳۹ شفق تیرزاد (*_*)
مگه می شه با حوا باشی و خوب نباشی؟
عزیزم ^_^
راستی چه خبر؟! اتفاقی نیفتاد؟!
حوایی سلام 😗😙😊
سلام :))
زیارت قبول خانم
جات خالی بود 😀
وبمو زدم حذف بشه 😉
عزیزم ^_^
چرا؟!
جمعه ۲۲ تیر ۹۷ , ۱۰:۱۶ شفق تیرزاد (*_*)
:)
بهترینش اینه که مدیرشون عوض شده... یه فرصت و امید دوباره. امیدوارم دیدگاهی ها غنیمت بدونن و حمایت کنن. امیدوارم مدیر جدید مثل قبلی نباشه و به حمایت ها توجه کنه و بذاره دیدگاه مون با مسئولیت مامور مهربون برگرده.
بدترینش اینه که مدیر جدید بدتر از قبلی باشه و نخواد برگرده یا اگر تصمیم به بودن داشته باشه _زبونم لال_ بدون مامور... :'((( دیدگاه بدون مامور مهربون دیدگاه نمی شه.
حوا خیییلییی دعا کن خیییلییی بیشتر از خیییلییی
ان‌شاءالله همونی بشه که دوست داری :)
خدایا هوای دلِ رفیقم رو داشته باش
عزیز دلم....ایام به کام حواجونم:)))
ممنونم مهربون ^_^
الکیه 😐 من که حرفی ندارم بزنم نوشتنم بلد نیستم نباشه بهتره 😉
چی بگم :)
بالاخره اومدی دخترم =)
خیلی وقته شما نبودید گویا :))
حوا ول کن اونا رو.
یکی هم مدام تو خصوصی از این و اون بد میگفت بهم :|
قط ارتباط کردم باهاش.
تو هم ول کن :)
ذهنت رو درگیر همچین آدمی نکن جانا :(

بحثِ من و تو نیست. به اسمِ خدا و پیغمبر نباید توهین کرد به بقیه. ما که کافر نیستیم :) ذکرمون اگه همیشه صلوات نیست حداقل نماز که می‌خونیم.

احیاناً از من که بهت بد نمی‌گه؟! :))
نمیدونم اون شخص به اسم خدا و پیغمبر حرفی نمیزد منظورت رو نفهمیدم :|
ن تو رو نگفت :)
فک کنم نمیشناسین هم رو :)))

ببین مثلاً یکی که توی وبش مدام از خدا و ائمه و چادر می‌نویسه بره وبلاگ‌های مختلف و بقیه رو تحقیر کنه. بیاد بگه فلانی تو چرا عکسِ دورهمیِ وبلاگی گذاشتی؟! بعدش کلی تحقیر کنه طرف رو در صورتی که عکس اصلاً مشکلی نداره و چهره‌ها معلوم نیست و همه محجبه هستن. دیدم که میگم. مثالش زیاده.

خوبه :))
با امثال اون ادم همون اول قط ارتباط میکنم :| اصلا عکس خودش رو بزاره چه ربطی داره :|
من الان یه پست جدید میزارم مصداق حرف تو!
خیلی دلم میخاست بنویسم! اما ننوشتم  .. الان نوشتی مینویسم پس من.
راستش اون فرد ن چادری نیست و فک نمیکنم اصلا بشناسیش..
من یه نقد بهش کردم کلی توهین شنیدم. :|
بعدم من عذاب وجدان گرفتم که چرا نقد کردم !! :/
یعنی بهش گفتم تو چرا این جوری هستی و عیب بقیه رو میگی به من نگو لطفا. و یه نقد دیگم کردم. تو خصوصی البته.
قبلش هم اجازه گرفتم بابت نقد.چون دیده بود جوابشو نمیدم گفت چیه و فلان.
به منم گفتن چرا گفتی میگن کوچکتر از خواهرت به نظر می‌رسی :| خداییش چه ربطی داره آخه؟! :|
آفرین :)

بیخیالش. اصلاً ارزش نداره اعصابت رو خورد کنی بخاطرش.
حوا :|
من حرفی ندارم :/
حالا چرا نوشتی خواهرت کوچیک تر به نظر میرسه؟ دنبال توجه پسر بودی خخخخخخ (دارم مسخره میکنم حرف طرف رو :| اخه حرفت ایرادی نداشته :) )
تو رو خدا ولشون کن :|||||||||||||||||||||||||
بخند ببینم :)
غم راه نده به دلت :)

نه بابا :|
تولدم بود. گفتم اینجا همه فکر می‌کنن ۲۸ ساله هستم اما خارج از دنیای مجازی هر کی ما رو می‌بینه فکر می‌کنه من کوچکترم. خواستم بگم سن مهم نیست و اینا مهم اینه که هر وقت بخوایم می‌تونیم متولد بشیم. به خدا همین

:))
خوشبختی هات بمونه برات دختر ِ مهربون :*

داشتن پدر بزرگ و مادربزرگ یعنی یه پیوند بزرگ برای دور هم بودن ِ خانواده ها... خدا حفظشون کنه
قربانت ^_^

دقیقاً... ممنونم عزیزم :)
خخخ چرا توضیح میدی من شوخی کردم .
حرف اون طرف رو مسخره کردم :|
اخه حرف تو هیچ ایرادی نداشته :)
کجای اسلام گفته مشکل داره؟
بی خیالشون :)
جالبه می‌گفت من وقت ندارم وبِ آدمی مثلِ تو رو بخونم :| در حالی که تا چند روز با من بحث می‌کرد! گفتم خوبه سرت شلوغه وقت نداری اگه وقت داشتی چی می‌شد :))
ولشون کن :) حالام بخند ببینم :)))
برو بشین شیرکاکاو بخور حالت جا بیاد :)))
من که فعلا تو خونه شیرکاکاوو ندارم :|
هوام گرمه حال ندارم برم بیرون بخرم :)


:)))
همین یک ساعتِ پیش خوردم :))
الهی :) بیا من بهت دو تا بدم ^_^
جمعه ۲۲ تیر ۹۷ , ۱۳:۴۵ شفق تیرزاد (*_*)
عزیزم ^_^

+در رابطه با پست جدید: هر چی بیشتر بدت رو بگن یعنی شما خیییلی خوبی :)
چش دیدن از خودشون بهتر رو ندارن. حسود های بد بد بد. :|
++می سپارمت به خدا... خودش حافظت باشه از هررر چی بدی هررر کسی بخواد بهت آسیب برسونه.
^___^

+ نباید به اسمِ دین توهین کنن به بقیه. این مدل آدما از آدم‌های بی‌دین هم خطرناک‌تر هستن.

++ الهی من فدات بشم رفیق جان *_*
جمعتون جمع باشه همیشههه:) 
من برخلاف اینکه عاشق اشپزیم اما تنبلم :/ 
پس منم اینه بغل رو ببینم ..جواد عزتی بازیش خیلی خوبه:))
قربانت :)
منم زیاد آشپزی نمی‌کنم :|
خیلی باحاله :))
سلام حوا جون :) چقد دلم برای نوشته هات تنگ شده بود ^____^
سلام عزیزم ^____^
ولشون کن بابا خوش باش ! همیشه اونایی که بهتر دیده میشن بیشتر حسود دارن ! تا چششون در آد :|
بحثِ من نیست مهربون. با این کاری که می‌کنن دارن ضربه وارد می‌کنن به بچه مذهبی‌های واقعی.
خوش باشید انشال..
مچکرم :)
شنبه ۲۳ تیر ۹۷ , ۰۹:۴۲ شفق تیرزاد (*_*)
خدا نکنه عزیز جان :)
(:
خیلی وقتها، خونواده یکی از دلایل شادی ما میشه :) چقدر حس خوبی داره. خیلی خوب مینویسید. ممنون از نوشته زیباتون
لطف دارید :)
شنبه ۲۳ تیر ۹۷ , ۲۰:۴۷ شفق تیرزاد (*_*)
فردات مبارکا... ⚘❤🤗
قربانت ^___^
همچنین
شنبه ۲۳ تیر ۹۷ , ۲۲:۵۵ مجله اینترنتی چفچفک سایت تفریحی چفچفک
شما بعنوان اولین وبلاگ برتر بیان شناخته شدید و دو تا بعد از وبلاگ شما وبلاگ بنده هست:):):):
خب؟! :)
يكشنبه ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۰:۰۲ مجله اینترنتی چفچفک سایت تفریحی چفچفک
خب به جمالتون!!!!
دیروز اتفالی ادرس ها رو دیدم که برتر شدن وبلاگ برتر رو...

بعدش اون وبلاگ های که دنبال میکنن شما رو فیک هستن یعنی خودت وبلاگ ساختی  و خودت دنبال کردی عجب حوصله داری بخاطر همینه تصاویر وبلاگ ها رو برداشتی..ای کلک :):):):):):)
من مگه مثلِ شما بی‌کارم :)))
شما یکم بتونی با کامپیوتر کار کنی می‌تونی دنبال کنندگانِ من رو ببینی. بعد می‌فهمی فیک نیستن! بی‌خود به بقیه تهمت نزن برو به زندگیت برس.
بلاگری که اینطوری دنبال‌کنندگانش رو زیاد کنه مسدود میشه. نمی‌دونستی؟!
يكشنبه ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۰:۲۷ مجله اینترنتی چفچفک سایت تفریحی چفچفک
باشه میرم دنبال زندگیم .. من گفتم شما وبلاگ ساختی و خودت با اونها دنبال کننده زدی همش نیست اما اون طورکه وبلاگ ساختی  هم دست کم نیست ....شما راست میگی من دروغ میگم

موفق باشی همیشه
چی میگی شما؟! میگم بیان می‌فهمه مسدود می‌کنه! مگه یه نفر چندتا خط داره که بتونه ۱۰۰۰ تا وبلاگ بسازه و بیان نفهمه؟! شما کاری که خودت می‌کنی رو به بقیه نسبت نده.
يكشنبه ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۰:۳۷ مجله اینترنتی چفچفک سایت تفریحی چفچفک
گفتم شما راست میگید...اعتراف کردم دیگه!!
به سلامت
يكشنبه ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۰:۵۱ مجله اینترنتی چفچفک سایت تفریحی چفچفک
بی اعصاببببببببببببب....
برو دنبالِ کارت :)) عجبا
يكشنبه ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۰:۵۳ مجله اینترنتی چفچفک سایت تفریحی چفچفک
نمی رم ..تو چکار درای :):):):):):):):):(:(:(:(:(:(:(
خب بمون :))
يكشنبه ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۰:۵۸ مجله اینترنتی چفچفک سایت تفریحی چفچفک
نمی مونم:):):):):
:/
خداحافظ
يكشنبه ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۱:۱۴ شفق تیرزاد (*_*)
خدا بهت صبر بده :)
می‌بینی تو رو خدا :))
يكشنبه ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۱:۵۶ شفق تیرزاد (*_*)
حق داری اگر نخوای باشی! (ولی فکر منم باش که این تنها راه ارتباطیم با مادر بزرگ جان می باشد :)  )
انقدر خوبی که نمی تونن موفقیتت رو ببینن

مراقب خودت و خوبی هات باش :)
عزیزم :)

چشم نوه‌ی قشنگم ^_^
روزتــ مبارک بانوی برکت :)
http://postcard.link/BkTLy

ممنونم ^_^
هعی روزگار
:)
💟وبلاگ خوبیه💟
دنبال شدید لطفا 💟عکس کده💟 را دنبال کنید
💟💚💙🙏🌺😊😃😄😺😂😳:)😉🤗😁😲😘
:)
😊
:)
نا گفته بمونه من و برادرزادمم اختلاف سنیمون زیاد نیست؟ یا بگم؟! 
8 سال ازم کوچیکتره امیدوارم بتونم مثل عمو شما وقتی بزرگ تر شد بتونیم باهم حسابی خوش بگذرونیم ان شاء الله 
گفتی دیگه :)
حتماً حسابی از داشتنت کیف می‌کنه ^_^
جمعه ۲۹ تیر ۹۷ , ۱۹:۵۰ مجله اینترنتی چفچفک سایت تفریحی چفچفک
سلام...

سه متر مکعب خوشبختی:):):):):)

سلام
مطالب بسیار جالب و دیدنی است،
متشکرم
خواهش می‌کنم
با تشکر از مطالب خوبتون

:)
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:/
کسب درآمد فقط با مرور گر گوگل کروم
کافیه یه گوشی یا لپ تاپ یا کامپیوتر و یه خط اینترنت داشته باشی

http://bitminertab.mihanblog.com/
برای کسب اطلاعات بیشتروپاسخ به سوالات به آدرس اینترنتی زیر
omidali00721@gmail.com
ویابه آیدی تلگرام زیرمراجعه فرمایید:
@Therichestmen
جمعه ۲۰ مهر ۹۷ , ۰۹:۴۱ محمدبوژمهرانی
سلام و درود
سایتتون عالیه
لطفا به سایت آموزشی ماهم سر بزنید
http://atsiz.ir/

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۲:۵۲ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan