و مرکزِ ثقلِ دنیا همین آغوشِ توست

آرام درِ اتاقم را باز می‌کند و حالم را می‌پرسد. همین‌طور که نگاهم را از نگاهش می‌دزدم می‌گویم خوبم و فقط کمی خسته شده‌ام و حوصله‌ی خواندنِ کتاب‌های قطور را ندارم. قانع نمی‌شود. واردِ اتاق می‌شود و در را می‌بندد. همچنان اجازه نمی‌دهم چشم‌هایم را ببیند. دوباره حالم را می‌پرسد و دوباره همان جواب را می‌شنود. برای بارِ سوم سوالش را می‌پرسد اما این بار از چشم‌هایم. همین که نگاهش می‌کنم بغضِ فروخورده‌ی همه‌ی این چند روز می‌شکند و اشک‌ها بی‌اختیار روی کتابم می‌چکند. همیشه همین ترفند را به‌ کار می‌برد و من همیشه شکست می‌خورم. آغوشش را برایم بازِ باز می‌کند. غرقِ آرامشِ وجودش می‌شوم و بلندبلند گریه می‌کنم. لبخندزنان موهایم را نوازش می‌کند و زیرِ گوشم زمزمه می‌کند که من از او قوی‌تر و صبورترم! بعد هم از شیطنت‌های دورانِ کودکی‌ام می‌گوید و می‌خندد و درمان می‌شوم. به همین سادگی. مرهمِ زخم‌هایم، این صبورترین فرشته‌ی عالمِ آفرینش، هیچ‌وقت نمی‌گوید دوستت دارم اما دستانش همیشه بوی دوستت دارم می‌دهد. همیشه...
 
+ میم مثلِ من، میم مثلِ تو، تویی که عطرِ بهشت در کلامت می‌رقصد.
+ گاهی نیاز به کسی داری که با تمامِ وجود در آغوشش گریه کنی و او نپرسد چرا.
 
 
:)
(:
چهارشنبه ۹ خرداد ۹۷ , ۱۹:۲۲ ایمان-همو یرگه یخ!
م مثل مادر !!!
هیچ وقت نتونستم جلوش خودمو کنترول کنم !!هیچ وقت هم نتونستم حرفمو بزنم بهش
سلام مستر آیس :)
طبیعیه. البته که پسرها به مادرشون خیلی وابسته هستن و متقابلاً مامان‌ها هم علاقه‌ی عجیبی به گل‌پسرهاشون دارن.
چقدر زیبابود:)
نگاهتون زیباست :)
سلام :)
سلام و درود :)
ای خدااا کمکمون کن🤚🏻
آمین :)
همیشه باهاش از نگرانیام،از همه چیم حرف زدم.خدیااا شکرت که تو زندگیم یه همچین فرشته ای دارم.خیلیی ممنون بابت یاداوریِ نعمت به این بزرگی😍
الحمدلله :)
خواهش می‌کنم عزیزم ^_^
خوب باشی.
سایه ی مهرشون مستدام.
ممنونم :)
چهارشنبه ۹ خرداد ۹۷ , ۱۹:۲۸ ایمان-همو یرگه یخ!
سلام بانو !!بلی ولی گاهی اوقات از بعضی رفتارم هام پشیمونم همین الان هم تصمیم بگیرم یکم تو رفتارام تجدید نظر کنم! !
بله پسراشونو خیلی دوست دارن مخصوصا که تک پسر هم باشن😂😂
ولی من نتونستم حرفای دلمو با مامانم راحت بزنم نمیدونم چرا
همه این حسِ پشیمونی از یکسری رفتارهای گذشته رو داریم. ان‌شاءالله که دیگه تکرار نشه.
دقیقاً :))
خودشون متوجه میشن :)
زیبا مثل همیشه.
زیر سایه پدر ومادرتون جاودان باشید...
لطف دارید مثلِ همیشه :)
ممنونم
متفاوت عمل میکنید!
بشکافید جمله‌تون رو :)
عزززیییززززز دلم نبینم هوای دلت ابری باشه 
خدا حفظ کنه این فرشته‌ی مهربون رو 😍😍😍😘
خاتونم ^_^
خدا همه‌ی فرشته‌های مهربون رو اگر هستن حفظ و اگر رفتن رحمت کنه :)
هیچوقت نمی گوید دوستت دارم اما همیشه دستانش بوی دوستت دارم می دهد :)
ان شاء الله همیشه زیر سایه خدا و در کنار هم با دل خوش و سلامت ، باشید.
مامانِ منه دیگه :)
ممنونم :)
چهارشنبه ۹ خرداد ۹۷ , ۱۹:۳۶ ایمان-همو یرگه یخ!
نه نه بعضی حرفارو نمیتونم بگم و اجازه ندادم هم که بفهمن !!!شاید نمیشه گفت و شاید هم من نباید بگم هنوز که نمیتونم !!خجالتی هم که هستم😂😂
پیچیده شد که :))
خجالتی؟! شما؟! :|
وقتی ستاره اون بالای مرکز مدیریت رو دیدم دعا کردم شما مطلب جدبد گذاشته باشین :)
عزیزم ^_^
دلم میخواد بغلت کنم الان.
خدا حفظشون کنه :)
بیام بغلت؟!
ممنون :)
حالت خوب باشه همیشه!😊
حال مادرت هم همین طور:)
و وای که بعضی وقتا گریه چقدر می چسبه!
ممنون مادرِ قشنگم :)
مامانِ خودم یا مادرِ مجازی؟! :)))
خیلی...
ولی عکست برعکس نوشته اس
مادره نشسته دختره اومده😅
رابطه‌ی مادر و دختر هست دیگه. سخت نگیر!
سایه شون مستدام

ممنون
خیلی قشنگ بود
نگاهتون زیباست
خدا فرشته‌ی تو و تمام این فرشته‌های زمینی رو برای خانواده‌هاشون حفظ کنه ان‌شاءالله:)
+ تولد عید شما مبارک عزیزم:))
ان‌شاءالله :)
+ ممنون ^_^
ان‌شالله مامان شدن خودت
: ))
قربانت سادات جان ^_^
دلـبرن دلبر (:
عشق *_*
خدا مادرتون رو حفظ کنه براتون سالم و سربلند. :)
ممنونم :)
چه قدر مامان ها انسان های بسیار خاصی هستن نمیشه توصیفشون کرد 

آهنگ بهنام بانی هم قشنگه :)
بله بله

پازل بند هست که :)
سلام
بیانی هنرمندانه از احساس درون
زیبا بود یه لحظه انتظار داشتم آهنگ میم مثل مادر رو بشنوم..فکرم رفت سمت گلشیفته
سلام و درود
لطف دارید شما
این آهنگ کلمه به کلمه‌اش حرفِ دلِ من هست واسه همین گذاشتمش.
:) 
خدا حفظشون کنه ...

عیدتون مبارک
ممنونم :)

عیدِ شما هم مبارک
خدا همه مامانها رو حفظ کنه
آمین
تنها کسایی که هیچوقت نمیتونم بهشون دروغ بگم
اصلاً نمیشه توی چشم‌هاش نگاه کرد و حقیقت رو نگفت...
خداوند همه مادرها رو حفظ کنه ایضا مادر شما رو
من یک سال و نیمی میشه مادرم رو ندیدم
آمین و مچکرم
ان‌شاءالله به زودی ببینید ایشون رو
مهرشان جاویدان باد
سایه شان مستدام
سلامتی مهمان قلب و روحت دختر مهربان
:)
(:
خیلی ممنونم خانم معلمِ مهربون ^_^
چقدر عاااالی بود..
ممنونم محبوبه جانم :)
چه رابطه باحالی دارین با مادرتون
"مادره من مادره من تو یاری و یاور من" !!!!
:))
بخندیم وقتی که مادر داریم !
+ بچه که بودم مادرم دلش شاید فقط به این خوش بود که من خیلیییی دوسش دارم هنوزم دلش تنگ میشه واسه بچگیام  !

:))

+ گاهی لازمه واسشون کوچولو بشیم
عزیزم خدا حفظتون کنه:)
آهنگ هم عالی و متناسب با پست بود:)
ممنونم مهربون جان :)
*_*
فقط لبخند:)
(:
با تمام وجود در آغوش کسی گریه کنی و او نگوید چرا ؟
عالی مثل همیشه
بله... همین که توضیح نخواد خودش یه موهبتِ الهی هست.
لطف دارید مثلِ همیشه :)
مادر
مادرها رو خدا حفظشون کنه برای شما
برای من و برای همه
آمین :)
سنگ صبور همیشگی:)
رفیق :)
ان‌شاءالله سایه‌شون بالای سرتون باشه....

عیدتون مبارک :)
ممنونم

عیدِ شما هم خیلی مبارک :)
*تصحیح*
وَ بخندیم وقتی که مادر داریم!

+ با یه وَ کلا معنی عوض میشه ها خخ:)))
++ از اولم منظورم همین بوود کلی استرس کشیدم تا این وَ را یافتم :| :))
+ درسته :))
++ من متوجهِ منظورتون شدم :))
+++قبلی رو با ارفاق فقط میشه درست رو خونی کرد
++++در ضمن. ارفاق. نه ارفاغ خخخخخخخخ :))))
+++ من درست خوندم
++++ عجب :)))
شایدیکی دلش خواست ...یه عمره دلش خواست ولی ازش دریغ کرده بودن
بغضم ترکید ....

خوبی خوشی؟؛)
...

الحمدلله :) حدیثِ من چطوره؟! آماده هست واسه کنکور؟!
از مادر بوی "بهشت" می تراود و چشمانش " پنجره " هایی به سوی خدایند>>
خداوند باری تعالی برای شما و خانواده،حفظ شان نماید<<
:)
مچکرم
خدا حفظ کنه همه مامان ها رو :)
آمین :)
خدا همه ی مامانا رو حفظ کنه :)
آمین :)
اشک ...
دلم اشک می خواد ...
گریه کنید و به این جمله توجه نکنید که میگه: مرد که گریه نمی‌کنه!
خوش به حاللت که همچین کسی رو داری که باشه و نپرسه چرا،
من که انگار جنسم از سنگه درد نمیفهمم،اصلا درد چی هست؟!هرچی هست انگار برای ما نیست...انگار محکوم شدیم به تظاهر به سنگ بودن برای همه،بی درد بودن ..حوا نمیتونی حتی بفهمی این خیلی درده خیلی!
خدا برات نگهشون داره
سمیرا
...
ممنونم
سلام :)
خدا حفظ کنه این فرشته ها رو برای فرشته هاشون :)
عیدتم مبارک حوا بانو :)
سلام و درود
:)
همچنین
تقریبا سه هفته است که با شما آشنا شدم
تا این جا با شما حرف زدنم مفید بود از این به بعد مضره 
ببخشید که اذیتتون کردم
اگر کسی مثل من رو دیدید فقط و فقط اگر از شقاوته خودش مطلع بود با هاش این طور رفتار کنید اگر مطلع نبود حتی سعی نکنید بهش بیماریش رو متذکر بشین بدتر میشه فقط طردش کنین به آرومی. در موقعیتی قرار نگیره که خودش رو تحقیر کنه (ترجیحا .اگر شد. اما طرد کردنش الزامی است)
تا توانی دلی به دست آور
دل شکستن هنر نمیباشد
مفردات شماه 73 شاه نعمت الله ولی 
هو الشافی. من نمیدونم این همه آن چیزی بود که فهمیدم
پناه بر خدا
باز چی شده؟!
من هیچ وقت فکر نکردم شما بیمار هستید. گفتم قبلاً باز هم میگم اوایل منظورتون رو به سختی متوجه می‌شدم اما الان تقریباً دستم اومده چطور باید بخونم کامنت‌هاتون رو. من فکر نمی‌کنم شما خودتون رو تحقیر کرده باشید! این نگاهِ شماست که غلطه چون همه‌ی تلاشم بر این بوده همیشه که کسی رو تحقیر نکنم!
دل، شکستن نداره. همیشه گفتم. من آگاهانه دلی نشکستم.
چی بگم آخه
از دیشب کلی درگیر بودم الان رسیدم و اصلاً نمی‌فهمم چی شده. هر طور راحتید در کل.
خدانگهدار
سایه شون مستدام:)
ممنون :)
مامان خودت فرزندم! :))
:))
+ نتیجه راضی‌کننده بود؟!
نمی دونم والا!:))
خیلی رو مرزم. شهریور مشخص میشه.
ان‌شاءالله همونی بشه که می‌خوای :)
خدا حفظتون کنه واسه هم:)
ممنون :)
سلام
خدا سایه هر دوتاشونو از سرمون کم نکنه
آرزوم اینه از من بیشتر عمر کنن :)
سلام و درود
آمین
و من همیشه این رو از خدا خواستم :)
خدا برای هم حفظتون کنه:)
ممنونم :)
سلام سلام حوایی 😍
عیدت مبارک 😊
خدا مامانت رو حفظ کنه گلم 🙂
سلام :)
ممنونم :)
قربانت ^_^

تا در ره عشق آشنای تو شدم

با سد غم و درد مبتلای تو شدم

لیلی‌وش من به حال زارم بنگر

مجنون زمانه از برای تو شدم

:)

من از عالم تو را تنها گزیدم

روا داری که من غمگین نشینم ؟

(:

آری آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیاندیشم

که همین دوست داشتن زیباست

:)

تا یار برفت صبر از من برمید

وز هر مژه‌ام هزار خونابه چکید

گوئی نتوانم که ببینم بازش

«تا کور شود هر آنکه نتواند دید»

(:

یا چشم بپوش

از من و از خویش برانم

یا تنگ در آغوش بگیرم که بمیرم

:)

از چشم و دل مپرس که

در اولین نگاه شد

چشم من، خراب دل

و دل، خراب چشم

(:
ممکن ز تو چون نیست که بردارم دل
آن به که به سودای تو بسپارم دل

گر من به غم تو نسپارم دل
دل را چکنم بهر چه می‌دارم دل
:)
هیچ دلی نشان دهد هیچ کسی گمان برد
کاین دل من ز آتش عشق کسی چه می‌شود
(:
سیر نمی‌شوم ز تو، ای مه جان‌فزای من
جور مکن جفا مکن، نیست جفا سزای من
:)
اوست نشسته در نظر من به کجا نظر کنم
اوست گرفته شهر دل من به کجا سفر برم
(:
چون مرا عشق تو از هر چه جهان باز استد 
چه غم از سرزنش هر که جهانم باشد
:)
بلای عشق تو بر من چنان اثر کردست
که پند عالم و عابد نمی‌کند اثرم
(:
هر آن که با تو وصالش دمی میسر شد
میّسرش نشود بعد از آن شکیبایی
:)
خیلی ممنونم ♡_♡
مانعم برا اشک این جمله نیست .
نمی دونم چرا نمیاد کلا ....
سنگم انگار تا حدودی !

بعضی موقع ها حتی بادخودم گفتم 
کاش دختر بودم !!!
دخترهایی هم هستن که گریه نمی‌کنند به راحتی
فکر کنم بستگی به حال و هوا و جوِ اطراف هم داشته باشه.
تو چقَ............د خوبی آآآآآآآخه؟
متوجه منظور من نشدین. این که شما لطف کنین و با ارفاق به کامنتام جواب بدین دیگه خوب نیست برام . این بار که کامنت فرستادم فهمیدم
دیگه مثل سابق نیستم 21 روزه دارم جون میکنم که به اینجا برسم . شما که تو این 21 روز به من اهمیت دادین خوب شدم . معلومه خب دیگه یاد گرفتین چطوری کامنتای یه دیوونه رو بخونین :)
باور کنین از شما ناراحت نیستم هر بارم که تو این مدت ناراحت شدم اشتباه بود اون بحث رو کردیم
خوش به حال اطرافیانتون شما فی الواقع انسان هستین اینم با کمال ارفاق بخونین
خوبی از خودتونه
این لطف نیست! من با ارفاق جواب نمیدم :)) یا کلاً جواب نمیدم و یا اگه جواب بدم درست و حسابی جواب میدم.
بله مثلِ سابق نیستین و این خیلی خوبه :) آدم‌های دیوونه حرف‌های هم رو بهتر می‌فهمند اینطور نیست؟!
من هنوز هم نمی‌فهمم چرا دوباره بهتون بر خورده :|
مچکر :)))

گهی خاری کشم از پا گهی دستی زنم بر سر

بکوی دلفریبان این بود کاری که من دارم

دل رنجور من از سینه هر دم می رود سویی

ز بستر می گریزد طفل بیماری که من دارم

T_T

چرا اینقدر غمگین؟!
من باید یاد بگیرم چطور عزتم رو حفظ کنم کل عمرمو با تحقیره خودم گذروندم شما که با من خوب بودی فهمیدم حقیر نیستم ولی هنوز عزیز نشدم که
پس این لطف شما برام بَده از این پس
نگاهتون کمی غلطه :)
ملالی نیست جز
پنهان شدن گاه به گاه نفس
که مردم به آن مُردنِ بی سبب میگویند!
T_T

ای بابا :(

رو بر رهش نهادم و بر من گذر نکرد

صد لطف چشم داشتم و یک نظر نکرد

یا رب تو آن جوان دلاور نگاه دار

کز تیر آه گوشه نشینان حذر نکرد

:)

(:

بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت

نگران توام اما نگران خواهم رفت

شعر دوست دارم اما نه این مدلی...

من

بارانِ بریده ام به وقتِ دی،

گفتن از گریه های تو آموخته ام به راه.

به من بگو

در این برهوتِ بی خواب و طی،

مگر من چه کرده ام

که شاعرتر از اندوهِ آدمی ام آفریده اند؟!

دی :)
...
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۹۷ , ۲۲:۳۴ ایمان-همو یرگه یخ!
بله بله خخخخ !
بله من خیلی خجالتی هستم😂😂نمیخوره بهم ؟
:))
نه والا :| کسی بهتون گفته خجالتی هستید؟!
خوبی رفیق جان؟ :))

ان شاءالله سایه ی همه ی پدر و مادر ها مستدام... آمین.

+ من قبلا دو سه تا عکس از پست ها رو ذخیره کرده بودم... ببخش. نمی دونستم راضی نیستی. اما الان دیگه خیالت راحت پاک شون کردم.
ووو رفتم نت یه دونه اش رو انقده گشتممم تا یافتم و ذخیره و الان عکس پروفایلم هست... یو ها ها ها :))
به‌به ببین کی اینجاست :))
دلم تنگ شده بود که...

آمین آمین

+ نه بابا عکس که عیبی نداره. نوشته‌هام رو دوست ندارم کپی کنند. عه چرا پاک کردی؟! :|
:)))
عالی بی نظیر لبریز از احساس حوا جانم
 :))):***
قربانت مهربون جان ^_^
سلام 
مطالب تون خودندم . قلم قوی دارید و البته گیرا 
خوشحال میشم به منم سر بزنید گرچه که بین ما فاصله بسیار هست 

با تشکر 
سلام و درود
لطف دارید
:)
آغوشم بازِ بازِ بازه
:)
:)
من نیز... بسیااار :))
چه خبرها؟ چه می کنی با درس و مشق!؟

+ خو گفتی راضی نیستی! منم بچه مثبت... پاک شون کردم. :/
^_^

می‌سوزم و می‌سازم :| به لطفِ درس‌ها و امتحان چشمم درد می‌کنه -_-

+ ای بابا :|
جمعه ۱۱ خرداد ۹۷ , ۰۹:۵۹ ایمان-همو یرگه یخ!
خودم که میدونم خجالتی هستم😂😂
من که اینطور حس نمی‌کنم :)))
حوا کلی سوال دارم هستی؟
آره
نوچ نوچ! دندون مصنوعی نصیب هر کسی نمی شه وا! ازش لذت ببر (ایششش!) مادر بزرگ جان. :)) آخی... با اینکه انصراف دادم ولی درکت می کنم.
دو سال هر هفته رفتم دندون‌پزشکی که کارم به دندون مصنوعی نرسه :| :))
انصراف دادی؟! چرا؟!
خدا مامانتو براتنگه داره عزیزم ..حال دلتم خوش عزیزم:*

خیلی خوب مینویسی*_*
قربانت هانا جونم ^_^

خوب می‌خونی مهربون :)
جمعه ۱۱ خرداد ۹۷ , ۱۶:۰۴ ایمان-همو یرگه یخ!
😂😂همه همینو میگن ولی من خجالتی هستم😂😂
:)))
همچین آدم های دوست داشتنی :)
دو روزه میام این پست رو میخونم هی حالم خوب میشه هی میرم.!
:)
چه خوب
خوبه یکم دیگ جای تلاش دارم حل میشهD:

این دردومرضاچیه گرفتنت؟دست وخون دماغ؟میکشمشون:(
:)

یهویی حمله کردن بهم -_-
سنجش دادی امروز؟!
بیخودکردن؛/

سنجش نمیرم :*
:))

کاش می‌رفتی
هم 
فک نکنم بشه برم^^
عیب نداره
کنکور‌های سال‌های قبل رو بزن :)
اره ازخودم کنکورارومیگیرم:*

برام دعاکن ... -.-
بعدن میام پیشت
تابعد:***+قلبببب
:)

چشم چشم
مراقبِ خودت باش ^_^
شنبه ۱۲ خرداد ۹۷ , ۱۳:۰۴ پارسا جهانگیری
:-)
:)
دختر نازم =)))
^_^
بسیار عالی
ادامه بدین جالب بود
چی رو ادامه بدم؟!
دوشنبه ۱۴ خرداد ۹۷ , ۱۰:۳۸ ایمان-همو یرگه یخ!
پست اخرتونو چرا پاک کردین ؟؟
پاک نکردم. بخشِ آخرین مطالب رو نگاه کنید هست.
دوشنبه ۱۴ خرداد ۹۷ , ۱۰:۵۷ ایمان-همو یرگه یخ!
پس چرا روی صفحه اصلی تون نیومده ؟؟😶😶
چون عدمِ نمایش در صفحه اول زدم :)
دوشنبه ۱۴ خرداد ۹۷ , ۱۱:۰۰ ایمان-همو یرگه یخ!
گرفتم فهمیدم قضیه چیه و چرا حل شد☺
خب خدا رو شکر :)
دیشب حرم بودید؟!
این عکسها رو گوگل اختصاصی برای شما میزنه؟ خیلی زیباست
:)) نگاهتون زیباست
ممنونم
خواهش می‌شود
دوشنبه ۱۴ خرداد ۹۷ , ۱۱:۳۲ ایمان-همو یرگه یخ!
حرم ؟؟نه نتونستم برم مشهد
ان‌شاءالله برید به زودی
دوشنبه ۱۴ خرداد ۹۷ , ۱۱:۵۳ ایمان-همو یرگه یخ!
خیلی ممنون !!برای چی ؟؟هروقت برم شمارو دعا میکنم !
مگه حرم رفتن بده؟! من که دستم نمی‌رسه دعا می‌کنم شما زود به زود برید زیارت. مچکرم :)
دوشنبه ۱۴ خرداد ۹۷ , ۱۲:۰۴ ایمان-همو یرگه یخ!
نه خیلیم خوبه !!ممنونم که دعا ,میکنید😊 
خواهش میشه 
خواهش می‌کنم :)
ماشاءالله تو چند هفته ای که نبودم کلی مطلب گذاشتید. :)
حکایت مادر و پدر حکایت آسمان است با تمام زیبایی هایش
:)
خداروشکر و چ زوج دوستداشتنیی،کاش قدردون باشیم!
خدا برای هم حفظتون کنه جانم... و موزیک هم بس دلنشین و دلی بود ((:
تشکر از تو؛
:)
ممنونم
توی آغوش ها آغوش مادر یه چیز دیگه است 
تا هستن توی آغوش بگیرمشون 
درسته
موزیک بسیار زیباییه دوسش دارم :)
:)
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۵۱ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.
http://atsiz.ir/
ماشین ظرفشویی
کولرگازی
سنگسابی
يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۰۲ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan