من از آینده نمی‌نویسم

آنشرلی را می‌شناسید؟! دختری به شدت خیال‌پرداز و رویاباف که با کوه و جنگل و آسمان و گل و بوته حرف می‌زند، کنجکاو است و دوست دارد چیزهای جدید را تجربه کند، به شدت روی غرورِ دخترانه‌اش حساس است، برای خوشحال بودن به دنبالِ اتفاق‌های عجیب و غریب نیست، به شدت خوش‌قلب و مهربان است و اگر اشتباه کند به راحتی می‌پذیرد و عذرخواهی می‌کند، همواره به داشته‌هایش می‌نگرد و خدا را به هر بهانه‌ای شکر می‌کند و مهم‌تر از همه این که توسطِ عده‌ای معدود درک می‌شود!

حوا می‌تواند آنشرلیِ دوم باشد. دختری که با شنیدنِ آهنگ‌های دل‌نشین، چند کلیدواژه انتخاب می‌کند و چند ده سطر قصه می‌بافد. شاید عاشقانه بنویسد اما عاشق نیست. فقط سعی می‌کند در همه‌ی نو‌شته‌هایش حضور داشته باشد و این به این معنا نیست که تصورش از آینده همین باشد. می‌نویسد برای انتشارِ حالِ خوب حتی اگر خط‌خطی‌هایش بعید باشد. زندگی پیچیده و محدود است درست اما افکارِ ما که نباید در قفسِ محدودیت‌ها بپوسد. تا بی‌نهایتِ دنیای خیال پرواز کردن کارِ حوایی ست که هر روز با دیدنِ تکه سیبی وسوسه می‌شود. هر روز خوشه‌خوشه گندمِ ممنوعه می‌چیند و از بهشت رانده می‌شود. حوا دوست دارد دوستانش را در رویابافی‌های بعیدش شریک کند. دوست دارد حالِ بدش برای خودش باشد و حالِ خوبش را با رفقای جانش قسمت کند. همین :)


+ اینجا همه چیز کپی می‌شود. قالب با تمامِ جزئیاتش، نوشته‌هایم، عکس‌ها، آواتار (!)، عناوینِ بخشِ موضوعات، حتی چند خطِ بخشِ یادگاری و ماجراهای من و استادِ فیزیکم هم کپی می‌شود! ارزشِ کپی کردن ندارد اما کپی نکنید. حرفِ دل را که کپی نمی‌کنند. بدانید و آگاه باشید که من اصلاً و ابداً راضی نیستم. حرام است آقا حرام است! (جز دوستانی که اجازه گرفتن)

کپی ؟؟؟
کی کپی کرده ؟؟
بله کپی
یکسری موارد رو می‌دونم چه کسانی کپی کردند اما پست‌هام رو نمی‌دونم.
عجیبه
کجاش عجیبه؟!
این لوسی می نیست؟ :)
خیر :|
حالا باز نوشته هات ارزش کپی داره!
واسه من چی !:/ چرت و پرت تریناشم کپی میشه :/ 
راضی نیست دیگه کپی نکنین 😑😑😑😑
-_-
چرا خودشه :)
یکم دقت کن!
اگه اشتباهِ تایپی دیدید بگید :|
این آنه هست! برید سرچ کنید.
اونقد که همه چی خوبه کپی میکنن خانوم جون
ناراحت‌کننده ست وقتی می‌بینم حتی ماجراهای من و استادم هم کپی میشه. این دیگه چرا آخه؟! -_-
آخه از دلنوشته نویس که کپی نمی کنن !
می‌خواید از مالکیتِ معنویِ اینجا اسکرین بگیرم بفرستم واستون؟!
نه دارم حرصتون میدم با زبون روزه :)
:)
سلام عزیزم 
نمازه روزه هات قبول ان شاء الله
سلام رفیق جان
همچنین :)
آنه همیشه هم اینطوری نبودا :)) یادتونه اولاش چقدر از مو های قرمز و صورت کک‌مکیش عصبانی بود و همیشه فکر میکرد زشته و بقیه دوستش ندارن؟ 
و حتی اون آخرا هم با گیلبرت یکم غیرمنصفانه رفتار میکرد D:
البته با تمام این‌ها باز هم خیلی دوست‌ داشتنی بود :) اونجایی که صبح‌ها از خواب بیدار میشد و پنجره اتاقشو رو به اون چشم‌انداز بینظیر باز میکرد، همیشه حسرت میخوردم من :/

ممنون که حال خوبتون رو با ما تقسیم می‌کنین :)) قدرشو میدونیم ما :)
با توجه به چند دقیقه‌ی ابتداییِ سریالِ کارتونیِ آنشرلی نوشتم. البته که هیچ‌کس خوبِ مطلق نیست. :)
حسرت هم داره به نظرم :|

خواهش می‌کنم. :)
آن شرلی از محبوب ترین کاراکترهای ادبی منه....
کارتونش که بارها دیدم به کنار....8 جلد کتابش هم اون دوران با ولع میخوندم^_^
وای از کپی....):
و من ^_^

هعی...
چون میخوان از هنر تو استفاده کنن تا فالورهاشون زیاد بشه.
من هنری ندارم :)
فقط هم بحثِ نوشته‌ها نیست.
نه . دلنوشته نویس حرفاش مخصوص خودش هست ، متفاوت هست مثل اتفاقاتی که برای آدم رخ میده.
بله حرفِ منم همینه.
حوا جون حرص نخور
:)
فوق العاده
شما می‌خونید پست‌ها رو؟! :)
آنشرلی محبوب ترین کاراکتر کارتونی من از بچگی تا الان هست...
به نظرم پ از زندگیه...پر از عشق به زندگی و اللخصوص طبیعت:)))
فاطمه هم میتواند آنشرلی سوم باشد:))))
:)
خیلی معرکه ست :))
می‌تونیم به طورِ مشترک دوم باشیم :)))
امیدوارم به روزی برسیم که اینقدر خالق هنر و خالق زیبایی باشیم که کپی کردن در زندگی‌مان معنایی نداشته باشد.

+آواتار هم کپی کردند :||
+ حال و هوای خودتان چطور است؟ دم افطار سر و کیف هستید؟  :)
ان‌شاءالله

+ بله و اتفاقاً همین باعث شد که عکس‌العمل نشون بدم. :)
+ مگه کسی روزِ تولدش می‌تونه خوب نباشه؟! الحمدلله خوبم :) شما چطورید؟!
دل نوشته کسی رو کپی کردن واقعا درست نیست .. من از شما میپرسم فقط اونی که داره اجازه میگیره ... و شمایی که حرف دل تو به زبون میاری به خط مینویسی یعنی اون طرف هم احساس شمارو داره که اججازه کپی گرفتن میخواد و جای دیگه استفاده کنه ؟
به نظر من کپی نکردن باید از خانواده و مدارش شروع کنیم که درست یاد بدند نوشته ای یا هر چیز دیگه ای که واقعا ارزش گوش کردن یا خواندن داره و طرف وقت گذاشته انتشار کرده یا به چاپ رسونده یا همین جا نوشته کار درستی نیست که کپی کنیم و جای دیگه استفاده بشه .. من امیدوارم کسی که کپی میکنه ذکر #منبع اصلی رو بنویسه
فقط نوشته‌ها نیست. دوستانی که اجازه گرفتن واسه عکس بوده یا مثلاً تبدیل کردنِ بخشی از یک پست به عکس‌نوشته که خب به نظرِ من ایرادی نداشت و البته با ذکرِ منبع بود.
من هم امیدوارم.
مثلاً چند وقتِ پیش یکی از بلاگرها یکی از پست‌های من رو توی پیجِ اینستاگرامش منتشر کرده بود :|
من عاشق تیتراژ ابتدایی انه شرلی هستم:) 
آنه تکرار غریبانه‌ی روزهایت چگونه گذشت...
ما خیال بافی‌ها و شرح‌حال‌هات رو دوست داریم، من گاهی وسط شرح‌حال‌هات و از خونه‌ی بی‌بی و شب و دورهمی‌هاتون که مینویسی پر از ذوق میشم، ادرنالین خونم میره بالا:)
+بنویس خدا کپی‌کاران را دوست ندارد:)
عکس‌هایی که زیر پست‌هات میذاری هم راضی نیستی؟ اونها رو که از نت گرفتی اخه [یک سیو کننده‌ی عکس‌های زیبای پست]:D
اتفاقاً آپلودش کردم ولی به پست اضافه نکردم. :)
هعی...
عزیزم ^_^
+ من هم دوستشان ندارم :)
همه رو از نت نمی‌گیرم ولی خب اشکالی نداره چون من عکاسشون نبودم. :)) فقط چون همه‌ی چیزهایی که تا به امروز کپی شده رو لیست کردم آخرِ پست عکس‌ها رو هم گفتم. :|
روز تولدتون هست مگه امروز؟ !
من خوبم الحمدالله...
بله ۵ رمضان هست امروز :)
همیشه خوب باشید ان‌شاءالله.
شخصیت های محبوب و دوست داشتنی من یکی آنه یکی جودی ابوت یکی هم پرین تو بی خانمان 😍😍 
ای جانم چقدر این تصویر منو برد به دوران قبل و حالم رو خوب کرد :)
ممنون ازت حواجانم به خاطر حس خوبی که تو پستات با ما به اشتراک میذاری😘
جودی هم از اون شخصیت‌های خاص و دوست‌داشتنی هست واسه من :))
چقدر خوب :)
قربانت ^_^
آهان به سالِ قمری :) مبارک باشه تولدتون...

بله بله. (حوا خودش رو خیلی تحویل می‌گیره گویا) :|
مچکرم :)
علاوه بر مستر که لوسی می رو می بینه و یاد من میفته، مامانم هم آن شرلی و جودی آبوت رو می بینه به یاد من میفته!
:))
البته من مثل آنه نویسنده و شاعر نیستم اما مامانم فکر میکنه هستم :دی
کلا در نظر مردمان شخصیت کارتونی دارم انگار، با اینکه مثلا خیلی سنگین رنگینم! :/

پس واجب شد من ببینم شما رو :))

منم فکر می‌کنم هستید :)
بد که نیست :)
من هر چی بیشتر تو وبلاگا میچرخم،بیشتر به بچگی خودم شک میکنم.
چرا من هیچوقت با آنه ارتباط نگرفتم؟همیشه حرف زدنش رو اعصابم بود و عصبیم می کرد.
به این امید نگاه می کردم که ماریلا یه بار حسابی کتکش بزنه شاید ساکت شه:|
ولی متیو و داینا رو دوست داشتم.
شاید به این دلیل که شخصیتش طوری هست که زیاد به دل نمی‌نشینه چون زیادی خیال‌چرداز و پرحرف هست. :)
کتک چرا؟! گناه داره طفلی :|
متیو که خیلی خوب بود.
من هم اول فکر کردم لوسی می هستش
دقیقا تو شبیه آنه هستی دقییییقا
چطور کپی میکنن:-| الله اکبر :-|
:)
(:
زیاد نمیرم مالکیتِ معنوی. دیشب که یکی از دوستان گفت آواتارم کپی شده رفتم چک کردم دیدم دقیقاً دیروز توی ۲ دقیقه چند تا از پست‌هام هم توسطِ یک نفر کپی شده! -_-
کپی؟ از کجا فهمیدی کپی میکنن حوا؟ 
من هم گاهی نگران میشم کپی کنن ولی نمیدونم چجوری ردشو بزنم
بخشِ مالکیتِ معنویِ وبتون رو چک کنید.
ما همه جوره دوستت داریم =)
مامان آوا ^_^
خودم تو گوشیم دارمش و گاهی می‌شنوم:)
اها خب پس خدا رو شکر:)
+ تولدت هم مبارک حوایِ جان:) ان‌شاءالله برکت ماه‌رمضون همیشه تو زندگیت جاری باشه:)
بی‌کلام یا باکلام؟! :)
بله :)
+ خیلی ممنونم فرشته‌ی خوبی‌ها :)
من هنوزم انه شرلی رو تو گوشیم دارم و هر از گاهی میبینم...به بیکلام تیتراژ ابتداییش هم هرروز گوش میکنم...راستی حوا جون:منم یه آنه شرلی ام:)
آنه،تکرار لحظات غریبانه ات چگونه گذشت؟!
خیلی هم خوب :)
شاید هم تکرارِ غریبانه‌ی روزهایت چگونه گذشت؟!
با بچه های کوه الپ بیشتر ارتباط داشتم:/

طبیعیه :|
نمیفهمم یه بلاگری که نمیتونه از خودش نوشته ای بنویسه اصلا چرا میاد توی این فضای بلاگرها که بخواد با کپی کردن هم خودش رو کوچیک کنه و هم بلاگر ها رو ناراحت!؟
بعضی‌ها کپی می‌کنن واسه صفحه اینستاگرامشون.
خوبه که میبینی میشناسی انگار ..راستی این پیج عمومی منه دوست داشتی یه سری به اینستاگرام زدی منو هم پیدا کنی ...
ARGHASEMINEJAD
اینستاگرام ندارم.
باکلام:)
به‌به ^_^
باسلام ، واقعا نویسنده توانایی هستید . با آرزوی توفیق
سلام و درود
شما لطف دارید. مچکرم.
اینجا خیلی ها به عشق نویسندگی می نویسند و آن را دوست دارند اما تنها کسی که آن را حس می کند و به معنای واقعی نویسنده است حوا است...
این لطفِ شماست. من نخواستم بگم مثلاً نادر ابراهیمیِ دوم هستم یا امثالهم چون واقعاً چیزی از نویسندگی و اصولش نمی‌دونم. فقط دلم نمی‌خواد خاطراتم، شرحِ حال، خیال‌بافی‌هام یا دغدغه‌هام که ماجراطور می‌نویسمشون کپی بشن. همین :)
نوشته های شما رو کپی می کنند؟  اینا که دلنوشته است. اسکرین شات بذارید از اون سایت .

Tnx
بله
فقط آی‌پی مشخص میشه نه سایت.
ماشاالله به این قلم لطیفت :))) کلی لذت بردم حوا جان 
قربانت ^_^
چرا؟
چون آقای سر به هوا هستید نه خانمِ سر به هوا :)
سلام. امیدوارم که کپی کردن های منتحلان، تمام شود و گرنه باید حکم جهاد اینترنتی صادر شود. 
سلام و درود
جهادِ اینترنتی :)
عجب :///
خب به اون ادم بگو اگه میخوای کپی کنی دیگه انتشارش چیه :////// 
-_-
هعی حوا جان چی بگیم ..............
بخندیم :)
عالیه
موفق باشید
سلامت باشید
تولدتون مبارک بانوک حوا 
نمی‌دونم چه دلیلی داره بعضی دست نوشته های دیگرانو کپی می کنن 
البته نوشته های شما باید حکاکی شه رو تخته سنگ 😊
آنا 
مچکرم
شما لطف دارید.
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۷ , ۲۰:۳۹ ایمان-همو یرگه یخ!
اسم بدین جنازه تحویل بگیریم😂😂!!برین لینک ضد کپی بزارین تا نتونن کپی کنن!!!!کجا شما شبیه انشرلی هستین ؟؟اون موهاش قرمز بود!!!

مچکر :)))
اونی که بخواد کپی کنه می‌کنه. کد اضافه کردم که نشه کپی کنن ولی خب می‌کنن دیگه. ظاهر رو که نگفتم.
من که زیاد با این کارتونا حال نکردم
فقط فوتبالیستا هنوزم دوستش دارم
هرچی دنبال سری فوتبالیستادر جام جهانیش میگردم پیدا نمیکنم :(


حالا شما خوبه متن هاتون ، من نمیدونم دیگه چرا از من کپی برداری میکنن با این متنای بیخودی که مینویسم :))
اینجا یه فروشگاهِ بزرگ هست که همه‌ی کارتون‌ها رو داره. هر چی که فکرش رو بکنید اما خب قیمتشون بالاست.

همه جا کپی میشه. این رو هم اضافه کنم که هر کسی در نوعِ خودش خوب می‌نویسه و نوشته‌هاش ارزشمنده. شما نیز. :)
نمیدونی تو وب من چی شد:|بیا پست موقت ببین


منم تقریبا80درصد پستام یا دیت نوشته هام کپی میشه
با ذکر منبع باشه خب محترمانس
من یه شب یه وب رو باز کردم حس کردم وبِ خودم رو باز کردم :| قالبِ من رو کپی کرده بودن.

آره ولی کسی که کپی می‌کنه کلاً احترام و این چیزا براش مهم نیست.
این کپی ها خیلی عجیبه!

مثل کپی از اسم یا درباره ی من وبلاگم!!

آنه تکرار غریبانه ی روز هایت چگونه گذشت:)
عشق من بود این کارتون و شخصیت آنه..
خیلی

خدایا -_-

:)
چه خوب :)
از کجا بفهمم کی کپی میکنه؟ یک عالمه متن کپی شده تو وبم هست
نمیشه فهمید مگر این که آی‌پی‌ها رو بشناسی که اینم سخته.
آنشرلی دوم :*
♡_♡
عزیزمی آنه شرلی حوا جان گلم 😍😊
چرا کپی می‌کنن واقعا؟ نمی‌فهمم واقعا... 
از کجا متوجه می‌شی کپی می‌کنن؟
خاتونم ^_^
واسه انتشار نوی صفحه‌های خودشون شاید...
مالکیتِ معنویِ وب
واقعا کپی می کنن :|
آخه اینا به درد کی می خوره جز خودت.
فک کن مثلا من کپی کنم آخه اینا که حرفای من نیست .
شاید بعضی ها عمدا میان کنترل سی میزنن نمی دونم
بله
یک مورد رو متوجه شدم توی صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که دعوا کردم اونم برداشت.
حالا شایدم قصد بدی نداشته باشن ... ؟!
من خیلی بلاگر نبودم درک نمی کنم زشتی این عمل را حقیقتا !!
البته من تا حالا این کارو نکردما !!!
امیدوارم :)

بله بله می‌دانم :)
دردسرای دسرهای  بودنه دیگه. بگید فن پیج بزنن با تأیید شما :)) 
شوخی نکنید با من :)
الان حس کردم منو تو یه آدمیم. :)
و چی خوشحال‌کننده‌تر از این برای من؟! :)
وای آنشرلی رو من خیلی دوست داشتم همین طور جودی :)))
جفتشون خیلی خوب بودن :))
عجب ادم هاییپبدا میشن
چی بگم...
و برای من *___*
^_^
ما از متوجه نشدگانیم://
چون آنشرلی خیلی دخترونه ست :|
من و خانومم همیشه از خوندن نوشته های شما لذت می بریم :-)
شما و پریسا خانم لطف دارید همیشه :)
باید خوشحال باشید که کپی میکنن بذار دل نوشتت رو همه بخونن
سلام
سلام و درود
خوشحالی نداره که. اگه قراره خونده بشه بهتره همین‌جا خونده بشه.
دیدن کارتونش رو که به فوتبال توی کوچه فروختم -_- امیدوارم حداقل یه روز بشه که بخونمش :)
تولد قمری‌ت هم مبارک باشه :)
بله بله در جریانم :)
ممنون :)
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۷ , ۲۳:۲۴ ایمان-همو یرگه یخ!
اها !!کسی که بخادبخاد کاری کنه میکنه دیگه !!
نمیشه جلو همه رو گرفت"
آره
گفتم که بدونن راضی نیستم :)
با اینکه کارآکتر اصلی این کارتون دختر بود ولی با خواهرم 2 نفری دنبالش میکردیم. یادش بخیر... چه زود بزرگ شدیم.
ممنون که حس خوبتون رو با بقیه به اشتراک میزارین. :)
خیلی هم خوب :)
خواهش می‌کنم.
چیزی برای گفتن وجود نداره...
امیدوارم استعدادشون رو کشف کنند و آثار خودشون رو به نمایش عموم در بیارن
:)
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۹۷ , ۲۳:۴۰ ایمان-همو یرگه یخ!
ای مللللت بدونین راضی نیستن😂😂
:))
دسرهای؟! :/ چی نوشتم دقیقاً؟ سلبریتی نوشته بودم . شوخی چیه جدی عرض کردم. 
متوجه شدم :)
به قولِ بانو کتایون ریاحی من یلبریتی هم نیستم چه برسه به سلبریتی.
اها!از اول زیر دیپلم میگفتی:)
:)
از کاراکتر های مورد علاقم: آنه شرلی و جودی ابوت :))
البته یکی از اولین وعمیق ترین شرایط دلپذیر بودنسون واسم موهاشون بود.
خیلی هم عالی :)
(:
من اینقدر آنه دوست دارم که از یه قسمتش آیه قران در اوردم:))

آنه دوست منم هست:)
کجاش؟! :))

چه خوب ^_^
سلام
تولدتون مبارک
معمولا منم هر بار میام وبتون یاد آنشرلی می افتم
واقعا منم نمیدونم فاز دوستان کپی کار چیه /: اخه دلنوشته رو /:
سلام و درود
مچکرم
:)
هعی خدا -_-
خط خوبی دارید.فرقش با خیلیا اینه که دلی می نویسین..تازگی داره 
شما لطف دارید.
اون جا که ماریلا به انه گفت شب باید دعا کنی و یاد خدا باشی
بعد انه گفت من هرجا هستم در شب و روز و جنگل و خونه یا خدا هستم
^_^
سلام
حتی آواتارم کپی میکنن؟!!
این طوری باشه نکنه ما وبلاگ فیک میایم؟؟!! 😀😀😀😀😉😉😉
سلام و درود
بله متاسفانه
:)))
سه شنبه ۱ خرداد ۹۷ , ۱۰:۲۵ ایمان-همو یرگه یخ!
نمیدونم چرا از انه خوشم نمیاد !!یطوری اصن !!،
عه :|
فقط بخاطرِ ظاهرش؟!
واییییییییی آنه خعلیییییی دوست داشتنی بود:)))
*_*
سه شنبه ۱ خرداد ۹۷ , ۱۰:۴۷ ایمان-همو یرگه یخ!
کلا از جیغ جیغو ها خوشم نمیاد!!!
آنه که جیغ جیغو نبود :|
سلام مطالب عالی هست
https://sorooshnews.com
سلام
مچکرم
ایشالله همیشه خوب باشی حوایی:)
ممنون :)
آنشرلی را میشناسید؟ 
مگه میشه کسی خودشو نشناسه؟ D: 
عزیزم ^_^
کی کپی کرده؟؟؟
بعضی‌هاشون رو می‌شناسم ولی خب خیلیاشون رو نمی‌شناسم.
چه بد :/
بده که دلنوشته‌هات رو به اسمِ خودشون منتشر کنن :)
حوای عزیز و دوست داشتنی
بذار خوش باشن به این چیزا
:)
از دردسرای قلم روان و خوب اینه دیگه😉
قلمت پایدار و بدون کپی
لطف داری عزیزم :)
ممنون
امیدوارم اون رویاها و خیال پردازی هات یه روزی به واقعیت بدل بشن عزیزم *:

خاطره های منم کپی کردن |: نمیدونم دقیقا به چه دردشون میخوره! وجدانا چرا؟ /:
ممنون
آنه کی بودی تو؟ (:
:)
چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۱:۰۹ ایمان-همو یرگه یخ!
شاید اینکه نگاه نمیکردم فیلشو هم دلیل بر اینکه خوشم نمیمومد ازش هم میشه گفت!!پس کی بود جیغ جیغو بود؟ ؟
نمی‌دانم :|
پس دعا می‌کنم خدا یدونه دخترِ جیغ جیغو نصیبتون کنه :)))
چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۱:۱۸ ایمان-همو یرگه یخ!
خخخ میگن از هرچی بدت بیاد سرت میاد !!خخخ بیا شما باز دیگه دعا نکنید خخخ !!
اتفاقاً چون دعاهام گیراست دعا کردم :))
اسمش رو هم بذارید آنه :)))
چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۱:۲۶ ایمان-همو یرگه یخ!
خخخخ عجب دعایی بودااا !!خخخ اگه مثل مامانش باشه که بچه ارومیه (اینکه هنوز مامانشو نمیدونم کیه هم دلیلی بر اینکه ارومه هم میشه )
انه ؟؟زشته زشت نیس ؟
:))
آنه رو که شوخی کردم. بذارید تمنا :)
چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۱:۳۱ ایمان-همو یرگه یخ!
تمنا ؟؟هوم قشنگه !!شما اسم بچتون چی میخاین بزارین؟ 
مهنا :)
چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۱:۳۲ ایمان-همو یرگه یخ!
پسر بود چی ؟؟
محمدعلی :)
چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۱:۳۴ ایمان-همو یرگه یخ!
چرا اسم ایرانی انتخاب نمیکنید ؟؟
چون پشتِ انتخابِ این دو اسم کلی فکر و تفسیر وجود داره :|
چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۱:۳۷ ایمان-همو یرگه یخ!
خو حالا چرا میزنید؟ ؟؟ هااا پس حتما اسم بچه منو همیجوری الکی انتخاب کردین ؟؟هعیییی هعییییی
کی؟! من؟! اصلاً به من میاد اهلِ خشونت باشم؟! :))
اسمِ بچه شما رو که من نباید انتخاب کنم :| ولی تمنا اسمِ قشنگیه من دوستش دارم :)
چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۱:۴۱ ایمان-همو یرگه یخ!
میاد ؟؟الان جفت پا اومده بودین برام !!!
اوووو من دیگه براش شناسنامه هم گرفتم 
نه آقا من نبودم!
کی؟! :|
چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۱:۴۳ ایمان-همو یرگه یخ!
برای تمنا دیگه😂😂
ولی اسم قشنگه تاحالا بهش فکر نکرده بودم !!
عه :)) مبارکه :))
یعنی هیچ اسمی در نظر نداشتید؟!
چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۱:۴۶ ایمان-همو یرگه یخ!
خخخ تشکر شیرینی نمیخاین ؟؟خخخ
اسم ؟؟چرا  باران مهرناز مهنا 

نه روزه هستم :)
مهنا :| اسمِ دخترِ من؟! :/
چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۱:۵۱ ایمان-همو یرگه یخ!
خو منم روزه دارم !!حالا بعدا یه ششکلات میدم بهتون دلتون نشکنه !!!
خو من که نمیدونستم اسم بچه شماس !!!اصن همیه که هس !خخخ
شکلات چیه؟! :/ بستنی بدید!
با من شوخی نکنید آقا :| پایانِ خوشی نداره :))
چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۱:۵۴ ایمان-همو یرگه یخ!
باشه یه دونه بستی طلبتون !! خخخخ
خخخ تهدید کردین ؟؟😂😂 هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکنید خخ
کیت‌کت باشه لطفاً :)) ممنون
بله :)) نه اینکه من اهلِ بلاروس هستم :/
چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۱:۵۸ ایمان-همو یرگه یخ!
خخخخ چی هس ؟؟خو خوبه منم ببرا شامم و شیرینی خودم انتخاب کنم ؟
خخخخ عه چه جالب ! 
بستنی :)) اتفاقاً الان توی یخچاله :| بله منو بازه :))
شامی که خودم در نظر دارم چیکن استریپس هست. ولی خب هر چی خودتون انتخاب کنید.
چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۲:۰۰ ایمان-همو یرگه یخ!
من برم که الان مدت نتم تموم میشه !!
بروید به سلامت
التماسِ دعا
چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۲:۰۱ ایمان-همو یرگه یخ!
خخخ منو بازه ؟؟ چه چیزا😶😶😶

بله دیگه. مثلاً نشنیدید میگن فلان رستوران منو باز هست؟!
چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۱۲:۰۳ ایمان-همو یرگه یخ!
حالا میام در این باره حرف میزنیم😂😂بحث غذاغذا خیلی مهمه ! فعلا
باشد :))
خدانگهدار
سلاام:))
اول یه اعتراف کنم من یه بار دو سه خط کپی کردم:|اونم چون حال نداشتم همون متنو توکامنت بنویسم
بعد یه چیم بگم خیلیاشون رباتن اینجوری فله ای کپی میکنن ولی باز با اینا کار ندارم
اون اسگولی که سورسو کپی میکنه چی:|
خلاصه به دل نگیرین :))))
سلام و درود :))
اشکال نداره :)
ربات‌ها که قابلِ تشخیص هستن. هعی...
:))
چرا از این متنا که کپی میکنن ,اخر متن میان نزاشتید
قشنگ اونجا بزنید طرفو با خاک یکسان کنید:)
متوجهِ منظورتون نشدم راستش.
واقعا هم میشه گفت خود آنه هستی :)) 
^_^
♡_♡
تو مالکیت معنوی یه جا هس میشه یه متنی نوشت 
بعد هر کی کپی کنه اون متن, اخر متن کپی شده میاد
اینو میگم
آها :)
قشنگ اونجا انواع تهدید هارو بنویسید:دی
چه تهدیدی کنم آخه؟! دستم نمی‌رسه بهشون. :))
نه دیگه اعلام حرام بودن, خدا بزنه کمرت نصف شه,اعلام کپی بودن مطلب 
و..(حالا رودربایستی میکنم نمیگم فحش بنویسید😌)
البته برداشتنش خیلی راحته ولی باز شاید بهش بر بخوره
کمرت نصف شه خیلی خوب بود :)))
ولی بازم به دل نگیرید همه کهمثه شما خلاق نیستن:))
اگه جاواتونم فعله یه شیش هفته جلوگیری از راست کلیک و کپی متنم بزارید
موفق باشید 
خدافظ
شما لطف دارید :)
نه نیست.
سلامت باشید
خدانگهدار
سلام 

چ لزومی داره دل نوشته کسی رو کپی میکنن واقعا به نظر منم حرام است :))
سلام عزیزم

:))
اینا دیگه کی هستن که دل نوشته رو هم کپی میکنن؟؟؟؟
🤔🤔
هعی...
البته ازاینها زیاده مال منم یه دفعه خاطره یکی از مراسمای مدرسمون که خنده داربود نوشته بودم کلی ازش کپی کرده بودن
متاسفانه زاد کپی می‌کنن.
پنجشنبه ۳ خرداد ۹۷ , ۰۸:۱۴ سارا سماواتی منفرد
سلام
امان از دست ایرانی جماعت  )-:
سلام :)
...
پنجشنبه ۳ خرداد ۹۷ , ۱۰:۱۸ ایمان-همو یرگه یخ!
چیکن استریپس؟ ؟چی هس؟ من به همون فلافل راضیم !!اینقدر بچه قانعی هستم من😂😂
قیمتش ۵ برابرِ فلافل هست :| باشه هر طور دوست دارید :))
پنجشنبه ۳ خرداد ۹۷ , ۱۴:۲۰ ایمان-همو یرگه یخ!
این طور غذا ها به ما بچه های پایین نمیخوره😂😂لاکچری ترین غذایی که خوردم پیتزا بوده😂😂😂!!حتی به دونات و نوشابه هم راضیم من !!والا
:))
بسیار عالی بود ...
اجازه میدین از متن هاتون با ذکر وبلاگتون برای عکس ها استفاده کنم؟
بله اشکالی نداره.
سلام، بروز ترین مرکز اطلاع رسانی و اخبار
https://sorooshnews.com
سلام
سلام فرمانده
این یک دعوت نامه رسمی است برای شما تا ما را نجات دهید.
از شما دعوت میشود فرماندهی مارا در دست بگیرید تا باری دیگر بر تمام دنیا حکمرانی کنیم 
همه منتظر شما هستیم 
سلام
:/
به عنوان یک آقا هیچ وقت آنشرلی رو درک نکردم
البته عمده دلیلش شاید اینه که اصلا کارتونشم ندیدم
بنظرتون نصف عمرم بر فنا یا تمام عمرم؟!
طبیعیه :))
:|
هیچ کدوم. همین که من رو تا حدودی بشناسید انگار کارتون رو دیدید :)))
عجب
آور کانفیدنس در حد لالیگا:)))
بفرمایید راه های شناخت شما چیست؟
دیگه دیگه :))
معمولاً اینجا واسه شناختِ کسی پست‌هاش رو می‌خونند.
سلام حوا خانم *_^
خوبی؟
خواستم بگم امشب به یادتم ^___________^
راستی التماس دعااا
هم کلی[نیشخند]
هم مال کنکورم [نیشخند]
مرسی مرسی ((((((:
سلام عزیزم ^_^
الحمدلله. تو چطوری؟!
فدای تو *_* منم دعات کردم و می‌کنم عزیزم :)
الهی الهی ♡_♡
قربانت :)))
آنشرلی :)
:)
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۵۳ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.
يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۰۳ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

يكشنبه ۷ ارديبهشت ۹۹ , ۱۷:۴۷ دانلود سریال خارجی

وبت عالیه ممنونم از مطالب زیبا و عالیتون با تشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan