متولدِ هزار و سیصد و هفتاد و چند

یکی از عجیب‌های جالبِ این چند وقت، ۲۸ ساله تصور کردنِ من توسطِ عده‌ی کثیری از دوستانِ مجازی ست. جالب‌تر این که هر کس من و خواهر جانم را می‌بیند فکر می‌کند من کوچکترم! این که من چند ساله هستم چه اهمیتی دارد؟! هیچ هیچ هیچ. این که نه ظاهرم به اعداد‌ِ نوشته شده در شناسنامه‌ام می‌خورد و نه این چند خط خط‌خطی هم اهمیتی ندارد. مهم این است که چند روزِ دیگر، درست زمانی که ساعت به نقطه‌ی صفر برسد، دوباره با زمان متولد خواهم شد.

+ محاله تا تهِ دنیا کسی جوری که من هر ثانیه مردم برای تو بمیره :)

خیلی بدم میاد یکی درباره م کنجکاوی کنه
آره منم دوست ندارم. فقط برام جالبه که همه روی ۲۸ اتفاقِ نظر دارند. :))

وقتی تو دل‌خوشی، همه‌ی شهر دل‌خوشند

خوش باش هم به جای خودت هم به جای من

به‌به :)
حالا چرا ۲۸ ساله؟
من رو هم هر کس یا خواهرم می بینه فکر می کنه خواهرم بزرگتره:دی
تولدت پیش پیش مبارک!😊
نمی‌دونم :))
خیلی هم خوب :)
تولدِ قَمَری :) ممنونم مادرِ قشنگم ^_^
واقعا ؟
حتما به خاطر متن ها چنین عددی به ذهنشون می رسه 
واقعا اهمیتی نداره 
مردم هستن و بیکار :)
آره واقعاً :)
خب خاصیت فضای مجازیه،اره که اهمیت نداره اما ادم کنجکاو میشه به کشف اون ادمی که میفهمه میشنوه ولی نمیبینهه
نمی‌گم بده یا خوبه فقط واسم جالبه که سنِ خودم بهم نمیاد :)))
آره گاهی آدم کنجکاو میشه.
دهه هفتادی هستید دیگه قبلا گفتید .
آره گفتم
تولدت مبارک پیش پیش 
تشکرِ فراوان :)
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۹۷ , ۱۹:۴۲ دریا _ گاه نوشته های من
منم با شما هم عقیده م :)

و من چقدر خوشحالم خانم مدیرِ مهربون ^_^
حوا 28 ساله😎
منو که میگفتن 14و 15 سالم هست چی 😅😅😅 برو خدا رو شکر کن شوخی :دی
:)))
بهم میاد ۲۸ ساله باشم؟! :))
مبارک باشه ..پیش پیش تولدتون 
مهم اینه که ادم حالش خوب باشه ..
ممنونم :)
دقیقاً...
الکی الکی سنتو بردن بالا ها:)
همین رو بگو سادات جان :))
نه :)
ولی بیشتر از الانت هم میخوری😍
:)
(:
حوای متولد 26 دی 1376
:)
کف بین نیستما
فقط یکم حس 6 ام قویه:)
یاعلی مدد
:)

رفیقِ خوبِ من ^_^
علی یارت
صادقانه من از وقتی خاموش میخوندمت و تا قبل از پست صندلی دآغ که متوجه شدم دانشجو هسی ؛ حس میکردم از من کوچیکتر هسی :)    الان دیدم نوشتی حدس آدمآ 28 هست برام جالب بود :)
خب خدا رو شکر که هستند چند نفری که تصورشون ۲۸ نباشه :))
تولدتون مبارک

اره دهه هفتادی ها خیلی زود بزرگ شدن
ممنونم

:)
عه یادم رفت بگم ؛ پیش پیش تولدت مبآرک :)
تشکر ^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
پس تولدت یه عالمه مبارک حوای ** ساله عزیزم :))
بینِ خودمون بمونه دیگه :))
ممنونم آبان جانم ^_^
جالبه ،من دوتا نظر دارن درمورد یا هنوز مدرسه م و دیپلم ندارم یا از خواهر م ک 27سالشه و از من بزرگتره بزرگترم:|
چقدر متفاوت :)
احتمالا ۲۰ اینا باشی دیگه؟
همین حوالی :)
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم :)
ممنونم محبوبه جانم :)
اره واقعا خیلی بده
بد که... جالبه در کل :)
تولدت مبارک دختر پاک و خوش قلب 
ضمنا من هیچوقت فکر نکردم ٢٨ سالته :))) 
ممنونم عزیزم ^_^
خدا رو خیلی خیلی شکر :))
تومتولدهروقت باشی واسه من عشقی عشق❤
ذوق‌مرگ شدم که رفیقم ♡_♡
فدایت ^_^
حریم خصوصی خیلی نباید تنگ بشه البته
بحثِ این حرفا نیست. فقط خواستم بگم چقدر تصورِ دیگران از من دوره.
سخت نگیرید
من که مشکلی ندارم :))
هیچ اهمیتی ندارد کدام روز به یمن میلادت به خود بنازد... تو شب پلک که میبندی جهان را به نابودی میکشی و روز که پلک میگشایی به جهان تولدی دوباره میبخشی...
معصومه خانمِ عزیز ^_^
اووو زیاد گرفتن :|| همون 20 21 خوبه:))

تولدتم مباررک :**  
چه عکس قشنگ و  لطیفی *_*
:))

ممنونم هانا جونم ^_^
آرامش داره :)
دیده بودیم خانوما سنشونه نمیگن ولی معمولا سال تولدشونو میگن!
شما دیگه خیلی خانومی :)
متوجهِ منظورتون نشدم راستش
اووووووو تولد داریم کع.....هوراااااااا🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
پلیییز بگو چندمه؟
آره :))
تولدِ قَمَری هست :)
۵ رمضان
من از همون اول سر حرفایی که درباره کنکور بهم گفتین، میدونستم سنتون رو :)
+ پیشاپیش تولدتون مبارک باشه :)
بله واسه شما که قابلِ تشخیص بود :)
+ مچکرم :)
در ضمن تولد شما واقعاً مبارکه!
همه میدونن :)
ممنونم :)
در عوض تولد من شیشه شواله :(
اونقد شین داره که با زبونه بی زبونی میگه:
ششششششششش دونت تِل اِنی وان
خخخخخخخخخخ
عجب!
سن فقط یه عدده بی اهمیته...
راستی تولد قمریتون کیه؟من یک رمضانم:)
بله بله
من ۵ رمضان :)
ای جان ای جان ای جان 
تولدت مبارک مهربون جان 😍
ان‌شاالله هزار ساله بشی عزیزم
نمیدونم چرا احساس میکنم بیست و دو_سه ساله باشی 😁
جانت سلامت خاتونم ^_^
ممنونم عزیزم :)
قربانت :)
یه کوچولو کمتره :))
مبارکا باشه عزیز جان :)

+ دوست داشتن خویش مقدمه دوست داشتن دیگران است :)
گاهی لازمه خودم، من رو بغل کنم! :)
ممنونم ^_^

+ بله و من خودم رو دوست دارم :)
بیا من بغلت کنم *_*
سلام.احتمالا میخواستن بگن فهم و آگاهی و شعورتون به بیست و هشت ساله ها میخوره ، ولی بد تفهیم کردن!
سلام نجمه جان :)
نه آخه وقتی گفتم سنم رو تعجب کردن :)
تولدت مبارررک!
همین جور پستوهای خوب بزاری ...
ممنونم :)
(:
هعی ابجی پیر شدیم رف😆
آره :)))
برعکس من فکر میکنم متولد دی‌ماه ۷۷ باشی، متولد یه روز بارونی،یه روز خوب:)
سن چه اهمیتی داره؟ مهم اینه که چند روز رو زندگی کردی، از تا دلت خندیدی و شاد بودی جانم:) 
+ به‌به:))

بله یه شبِ بارونی و سرد :)
دقیقاً :)
+ اصلاً حالِ خودم رو نمی‌فهمم. عاشق شدم انگار. :| :)))
من کنجکاو بودم بدونم:)
ولی دیگه نیستم:)
تو صندلی داغم پرسیدم جواب ندادی دیگه برام مهم نبود:)
گفتم وقتی دوست نداره بگه دلیلی نداره کنجکایم:)
مگه آذر تولدت نبود؟!

جدی؟! من یادم نمیاد :(
میگم بهت :)
دی بود. تولدِ قَمَریِ من ۵ رمضان هست.
منم ماه رمضون به دنیای اومدم. :D
به‌به چه عالی ^_^
ای جانم تولد قمری منم21 رمضان:)
یادم می‌مونه ^_^
راست میگی 26دی بودی
دی ماهی ها باهوشن:)
دلم میخواست بچم دی ماهی بشه:)
بله بله. عنوان هم اگه یادت باشه این بود:
حوای متولدِ ۲۶ دی :)
ان‌شاءالله که میشه :))
من متولد صبحم،ساعت ۵ صبح، سحرِ ماه رمضون:)
+ منم‌ گاهی حس میکنم عاشق شدم اما نمیدونم عاشق کی؟ هر چی فکر میکنم هیچ کس یادم نمیاد:)))
عزیزم ^_^
+ دقیقاً :))) اما الان من عاشقِ شخص نشدم :))
برای من واقعا مهم نیست که بزرگتر دیده بشم یا کوچکتر...
پیشاپیش تولدت مبارک
برای من هم. اصلاً بحث راجع به این نبود. :)
ممنونم
تولد قمریت مبارک  حوا جانم:)
قربانت مهربون جان ^_^
فدات مهربون :)
پنجم رمضان... متولد ۷۵ هستی؟
هر چند ساله که باشی، برای من عزیزی :))
ان شاءالله تولد ۱۲۰ سالگیت :))
خدا نکنه :)
(:
قربانت ^_^
نه نه ۱۲۰ خیلی زیاده :| :))
پیشاپیش تولـد قمریـت مبـارک حوا خانـم (:
 
ممنونم یاسمین جان :)
تولدت مبارک حوای قشنگم❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ممنونم عزیزم *_*
5 رمضان چقدر خوب :)))

:)
من همیشه هم سن و سال خودم تصورت می کردم...21-2 ساله(:
:)
سلام :)

ناراحت نشین ننه حوا !
خیلیا هم فکر میکنن قدح پیرمرده :))
سلام و درود

شما اثراتی از ناراحتی در من می‌بینید؟!
:)
تولد قمریت پیش پیش مبارک :دی
منو هم همه فکر می کنن یکی دوسال از سن واقعیم بیشتر میزنم =)))
ممنون :))
(:
خواهر منم راهنماییه و هر کی ما رو باهم میبینه فکر میکنه دوقلوییم و منم راهنمایی ام :'| :))
آخی ^_^
سلام
شاید این تصورشون یه ربطی داشته باشه به حکم رشدی که مجلس چسبوند به ۲۸ سالگی...

تولدته؟پس کیکش کو؟! تبریک بعد از کیکه!
سلام و درود
تنها چیزی که هیچ اطلاعی ازش ندارم همین مسائل هست :|

هنوز زوده :) من قول میدم واسه شما کیکِ مخصوص بفرستم :))
معمولا کسایی که متن های ادم میخونن یه حس کنجکاوی برای اینکه بدونن طرف مقابل چه شکلیه یا چند سالشه یا... دارن :) و برای خودشون ی جور تصویر ذهنی میسازن انگار. 
آره و این طبیعیه :)
متولد رمضان:)
(:
 ان شاءالله ۱۲۰ سااال عمر با عزت داشته باشی :)
خوبه اینجوری؟
ان شاءالله لبخند خدا روزی هر لحظه ات :)
نه :)
من دلم نمی‌خواد بعدِ ۲۸ سالگیم رو ببینم :)
همچنین ^_^
حوا مگه دی ماه به دنیا نیومده بودی!؟
من حدس میزنم٧٤باشی:دی
بله بله :)
تولدِ قَمَری میشه :))
صرفاً چون توی رمضان هست برام مهمه وگرنه از اون آدم‌هایی نیستم که مدام خودش رو تحویل بگیره :| :))
(:
اخ جووون تولد حوا مبارک:)))))))))امیدوارم به همه ارزوهای قشنگت برسی:*
عزیزم ^_^
خیلی ممنون :)
هم تولدتون مبارک هم رمضانتون :)
مچکرم :)
هر چند ساله که باشی واسه من مهربون ترین حوایی (:
قربانت :)
سلام حوا گلی خوبی؟
سوال خیلی فوری 😑
دور دنیا بهتره یا زرد کانون؟
سلام عزیزم

دور دنیا جواب‌هاش خیلی کامل‌تره. همه گزینه‌ها رو بررسی کرده ولی زرد کانون نه.
سن و سال و تصور آدما از ظاهر و قلم و وبلاگ و حدس سن یه معضله بنظرم :))))
آره ولی بانمکه :)))
حوای ۲۸ ساله :))
تو دخت ایرانی هستی و آن هم از دیار فارس.واگر پدر فرهنگی باشد،باید اسم هایی چون:نسیم،شبنم،ترنم،شیرین،بهار،بهاره، ترلان،گلزار،پونه، و غیره گذاشته باشد....
سالروز تولد خورشیدی ات که مقارن با ماه مبارک رمضان،ماه قمری است،خجسته باد..........................
چقدر لذت بردم از کامنتِ شما :))
مچکرم از لطفتون :))
برام جالبه بدونم بقیه فکر میکنن من چند سالمه. و غالبا فکر میکنن من حدود سی سالمه.
روزی که واسه اولین بار وبتون رو باز کردم و نگاهی به مطالبِ صفحه اول انداختم حس کردم باید ۲۴ یا ۲۵ ساله باشید ولی خب شما فقط چند ماه از من بزرگترید. :)
خواهش می کنم؛
+حالا اسمت در میان اسامی ذکر شده ،بود؟
:)
+ خیر
من فکر می کنم تو 22 سالته 
یکم کمتره :)
سن و سال اعدادی کاملا مسخره، وتایمری که نشون میده چقدر از زندگیت گذشت.
حرفِ منم همینه.
جدی؟؟؟ خیلی حرفات پخته ترن هااا
آره جدی :)
دوست ندارم اینجوری حرف بزنی...
شما برای خودت نیستی! برای پدر و مادر و حضرت عشق و نسیم و طاها هستی :)
ضمن اینکه من دلخوشم به وجود مادر بزرگ جانم :)
فلذا تنها تنها تصمیم نگیر! لطفا همیشه مثل اون چالش که درموردش از آینده ات گفتی، فکر کن... آقربونش :))
می‌دونی من سی سالگی به بعد رو اصلاً دوست ندارم. اعدادِ فرد رو هم همینطور واسه همین تا ۲۸ برام کافیه. :)
تولدت پیشاپیش مبارک
ممنون :)
:)) خوشحالم که من جزو اون عده ی کثیر نبودم :دی

من تا حالا حساب نکردم تولد قمریم کی میشه :/
تولدتون مبارک پیشاپیش :)
دقیقاً زمانِ نوشتنِ پست به همین فکر می‌کردم :)

حساب کردن نمی‌خواد توی شناسنامه نوشته. منم صرفاً چون ماهِ رمضانه می‌دونم.
ممنونم :)
آها! خب ته سن همه خانمها هیجده هست! ؛)
این شامل حال شمام می شه! پس بی خیال سن شناسنامه! :)

+ ولی من سی، سی و دو، سی و شیش... کلا این دهه از زندگی رو دوست دارم که تجربه نخواهم کرد...
خیلی دعا...
:))
نمی‌دونم چرا دوست ندارم سی ساله بشم :| :))

+ یعنی چی تجربه نخواهم کرد؟! چیزی شده؟!
محتاجیم به دعا عزیزم. چشم.
تولد مبارک حوا گلی عزیزم:)
120 ساله بشی:))))))))))))
ممنونم سارا جانم :)
نه خیلی زیاده :))))
تولد ۳۰ سالگیت مبارک [شکلک خبیثانه طور]
:)))))))))
آقای سین :))))
مبارک باشه عزیزم
امیدوارم تو هر سنی هستی
بهترین روزهاشو تجربه کنی
و نگی کاش بهش برگردم :)
ممنونم شیمی‌دانِ عزیزم :)
همچنین :)
خب ، حرفهایی که میزنین ، آدم فکر میکنه شما سنتون همون حده تقریبا :)
چون در اون سنانسان منطقی تر فکر میکنه و مینویسه و حرف میزنه . 

:)
دقیقا اصلا مهم نیست..

ولی کنکاش ادما اذیت میکنه گاها...
فقط یک بار اذیت شدم بقیه موارد جالب بود برام و خندیدم.
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۹۷ , ۱۹:۱۴ جامانده از قافله عشق
تولدت پیشاپیش مبارک

ممنونم
سلام
22سالگیتون مبارک
سلام
۲۲ سالگی نیست که ولی ممنون
سلام :)
سلام و درود :)
اوه والا من تولدم به شمسی یادم میره !!26 دی کجا و 5رمضان کجا !!20 30سال دیگه میرسه به دی!!پیش پیش مبارک باشه😊
مگه رسیدن ملاکه؟! اصلاً نرسه :)
ممنونم :))
سلام وبلاگ زیباتون رو دنبال کردم
ما رو دنبال کنید
ممنون
سلام و درود
ماه خوبی دنیا اومدین پیشاپیش مبارک :-)
ممنون :)
سلام
متن زیبایی بود  ((:

من فکر می کنم عددها اهمیتی نداره و مهم اونی هست که خودمان فکر می کنیم.
سلام سارا جانم :)
زیبا خوندی :)

موافقم
بحرحال مبارک باشه تولدتون😊
مچکرم :)
اون موضوع رو هم لطفاً جایی نگید مخصوصاً توی تخته :)
سلام خدا قوت
خوشحال میشم به تالار گفتمان دانشنامه دین اسلام سر بزنید و ما را از نظرات خود بهره مند کنید
سلام و درود
چشم
وای چقدر کامنت. همیشه کامنتها رو میبستم ولی الان دیدم انقدر کامنت میخوره یه وبلاگ ذوق کردم. تصمیم گرفتم کامنتها رو باز کنم.
فکر نمیکردم بعد از چند سال برگردم وبلاگ نویسی باز هم انقدر بلاگر باشه. خوشحالم
منم خوشحالم که برگشتید :)
خودتی؟
چی؟!
تولدت پیش پیش مبارک حوا گلی 😘
ممنونم :)
واسه من دو سه بار کامنت اومده 35 سالته؟ :| 

:))) دچار یاس فلسفی شده بودم

جدی؟! :|

کلیِ حالِ خوب و انرژیِ مثبت واسه تو :)))
سن ی عدده 
مهم دل و افکار آدم هاست 

تولدتم مبارک باشه 
بله :)

ممنونم
تولدتون مبارک.
هرچند که یکم دیره
هنوز نرسیده :)
ممنون
o_O
چرا بقیه تبریک گفتن ؟
جلو جلو تبریک گفتن :|
آقا حداقل پسوند "پیشاپیش" رو بزارید مردم گیج نشن
تولدِ من دی ماه بود که گذشت. ۵ رمضان تولدِ قَمَریِ منه که اصلاً قصد نداشتم عنوانش کنم و منظورم از تولدِ دوباره‌ای که توی پست گفتم این نبود اما بعضی از دوستان که یادشون بود تبریک گفتن. خیلیا هم گفتن پیشاپیش یا جلو جلو. حالا شما به بزرگواریِ خودتون ببخشید! :|
من کلا برم 
شما کلاً هر طور راحتید :)
چه اهمیتی دارد، هیچ هیچ هیچ! 
هیچ...
بازم خوبه یه سنی مال شما درنظر میگیرن ماکه هیچ تصوری درموردمون ندارن...
من  احتمال میدم دی ۷۵ یا دی۷۶ باشید
تصور نداشتن بد نیست که.
حوا عکس خودته ؟⁦^_^⁩
بله :)
دنیای کامپیوتر:
(پیشاپیش تولدتون مبارک!)
ممنون
به به :)
چقدر عااالی :))
((:
حوا واقعا ۲۶ دی ۷۶ هستی؟ یکی از دوستای منم تولدش همین تاریخه منتهی از نوع ۷۵ ^_^ 
دلم تنگ شد، به جای اون تو رو می بوسم *: 
۲۶ دی رو که قبلاً خودم گفتم ولی سالش رو نگفتم دوستان حدس زدن که هیچ کدوم رو تایید نکردم :)
:)
برو خداتو شکر کن:)))این تبلیغاتیای  گاج و قلمچی ک تو خیابون و .. منو کچل کردن:)) فک میکنن دبیرستانی ام:))
آره بهت میاد :)))
هر سال و هر ماهی که هستی امیدوارم دلت همیشه خوش و خرم با شه (: 
ممنونم :)
سن که مهم نیست هست؟

مهم نوشته های قشنگت هست که دلِ آدمو میبره:)

تولدت مبآرک حوا
نه

لطف داری شما :)

ممنونم
سلام 
چطوری خانوم خانوما؟
سلام و درود
ساعت ۸:۰۸
من تشنه هستم -_-
شاید حسم اشتباهه 
اما تو ۱۹تا۲۰...
بیشتر نمیخوره که 
هوم...
منو خواهرمم باهم ببینن میگن من کوچیکم....
من احتمال میدم دی ۷۷ 
:)
عه راستی تولدت مبارک 😍😍😍
۲۶ دی یادمه همچنانا😍😍😍
تولد ۲۱سالگیته فک کنم ای دی ماه...
وای بهش فکر نکرده بودم اما ۲۸ مغزمو درگیر کرد
ممنونم ^_^
:))
بدون رمز صورت ماهت رو دیدم بالاخره :)
البته ماهش کامل نشده! باید تا چهارد صبر کرد آیا؟!
می بوسمت عزیزم...
:)
نه صبر لازم نیست.
فدایت ^_^
سلام 
وب خیلی خوبی دارید 
تولدتون هم مبارک هرچند فک کنم خیلی دیر کامنت گذاشتم :) 
سلام و درود
لطف دارید.
نه هنوز نرسیده. مچکرم :)
سحری چای بخوری تشنه ت نمیشه 
من چای نمی‌خورم :)
چشم بانو خیالتون راحت😊
ممنون :)
ایشون گفتن 26دی یادمه چون من گفتم دیدن یایشونه😂😂
:)))
من اول اولش فکر می‌کردم یه سال ازم کوچکتری. بعد فکر کردم هم‌سنیم. بعدا باز فکر کردم یه سال بزرگ‌تری. مهم نیست. مهم اینه که قشنگ می‌نویسی و نزدیکی حس میشه :)
:))
قربانت ^_^
عه یادم نبود 
حداقل تو این یه ماه بخوری اتفاقی نمیفته که
نمیشه که :|
چرا؟ضرر داره برات؟
نه
نذر کردم :)
نمیشه بزنم زیرش که.
آهان  
تا کی نباید بخوری؟
تا وقتی حضرتِ عشق یافت بشه :)))
عجب!!!
:-)
ولی چای نخوردن آسونه.اگه میتونی سیب سبز نخور :-P
دیگه اونقدرا هم ارزش نداره که بخوام بخاطرش سیب نخورم :|
این حرف بعدا علیه خودت استفاده میشه 
:-)
نه بینِ خودمون بمونه :)))
باشه.بین من و تو و اون هزار و چند نفر دیگه میمونه
:|
اصلاً بفهمه. می‌خواد چکار کنه مثلاً؟! قهر کنه؟! :/
نه.ممکنه از سیب سبز متنفر بشه 
اونوقت بهتره بره پیشِ مامانش :/
:-)دختر خوبی باش
اونم باید پسرِ خوبی باشه :)
مگه نیست؟
نمیدونم
فعلاً که مجهول‌الهویه هستن حضرتِ آقا :|
حتما هست که براش نذر کردی خب.:-)
آری :)
ولی من مطمئنم سیبِ سبز دوست داره.
حالا درست گفته بودم یانه؟؟؟
:)
با این همه اطلاعاتی که در مورد تاریخ تولدت گذاشتی، کسی که بخواد بفهمه می فهمه مگر اینکه تقریبا خنگ باشه :)
وقتی خودم قبلاً توی چند پست تاریخِ تولدم رو گفتم لزومی نداره کسی بخواد کشف کنه که حالا خنگ باشه یا نباشه!
تولدت مبارک باشه حوا جووووونم:)
همه که میگن بهت نمی خوره پس کی گفته!
من همیشه فکر میکردم 19-20 ساله باشی
بهترین ها رو برات آرزو می کنم
ممنونم ^_^
اونایی که گفتن اینجا سکوت کردن :)))

قربانت *_*
بیخیال
لازم بود از ظاهرت بگی؟!
به شما چه ربطی داره؟!
متاسفم واسه نوعِ نگاهتون.
چون به من ربطی نداره میگم لازم نبود بگی:)
واسه شما نمی‌نویسم که بخواید برای من تعیینِ تکلیف کنید. :)
مخاطبم دیگه
بقیه مخاطباهم مثل من

صرفاً خواستم بدونید وقتی با همچین لحنی برخورد می‌کنید این انتظار رو داشته باشید که طرفِ مقابلتون گارد بگیره. بهتره اگه حرفی یا اعتراضی داریم اونقدر مودبانه بیان کنیم که شخصِ موردِ نظر با دیدنِ اون همه احترام و ادب حتی اگه بخواد هم نتونه حرفمون رو رد کنه. البته اگه طرف واقعاً خطایی مرتکب شده باشه و این صرفاً نظرِ شخصیِ ما نباشه.
شما هم اگه با مطالبِ اینجا مشکلی دارید نخونید.
:)
سپاس از درس های شما:)

نمیشه کنترل کرد کی بخونه کی نه(متاسفانه)
از بیان اومدم ببینم وب برتر یعنی چی:))
همین برخوردهای امثالِ شماست که باعث میشه مردم از دین و آدم‌هایی که به نامِ دین و ائمه مثلاً می‌خوان بقیه رو ارشاد کنند زده بشن. عادت دارید از بالا به بقیه نگاه کنید. خیلی متاسفم براتون که جز تحقیر و تمسخر کاری بلد نیستید.

من شخصِ شخیصِ شما رو گفتم. شما نخون. نمی‌تونی؟!
شما خوبی :)) به سلامت :))
من دینم؟
از اومه و دین حذفی زدم؟
از بالا نگاه نمیکنم اتفاقا

خیالت راحت بابا
من وقت ندارم بخونم ت
همین نوعِ برخوردتون گواهِ همه چیزه. خوبه آدم وقتی آدرسِ وبش بسمِ ربِّ الحسین هست اخلاقش هم حسینی باشه.

معلومه :))

منم دعوتنامه نفرستاده بودم :))
:|
یه سوال پرسیدم فقط
شما پرخاش کردی بهت برخورد
مرور کنین همه چی رو


هنوزم سواله بی جوابه

آیا به کی چه ربطی داره که چهره شما به سنتون بخوره یا نه

ناراحتی نداره
واقعا بهش فکر کنید
چه لزومی داره این رفتار



دین رو اگر از اشخاص بخوای بگیری باید توی کربلا به عمرسعد و شمر بگی حاج آقا التماس دعا
اینطوری تغذیه دینی نشید بهتره
افراد معیار نیستند بلکه
طبق معیار ها برای افراد باید ارزش قائل شد....
مشکل اینه که شما نه فقط اینجا که جاهای دیگه هم طوری رفتار کردید انگار علیه‌السلام هستید طرفتون والضالین :) حق به جانب صحبت می‌کنید و حتی سوال می‌پرسید که البته به خودتون مربوطه.

نکیر و منکر نیستید که جواب دادن بهتون واجب باشه اما میگم بلکه برید به کارهایی که گفتید برسید :)
هدفِ من از نوشتنِ این پست این بود که بگم فرقی نداره ظاهرمون یا برخوردمون و حتی نوشته‌هامون کوچکتر از سنمون به نظر برسه یا بزرگتر. این که توی شناسنامه نوشته باشه متولدِ چندِ چندِ هزار و سیصد و چند هم مهم نیست. مهم اینه که هر وقت بخوایم می‌تونیم دوباره شروع کنیم. دوباره متولد بشیم و از نو بسازیم. هیچ هدفی جز این پشتِ این چند خط نبوده اما گویا شما نگاهتون جورِ دیگری بوده که خب اصلاً برام مهم نیست. اونی که باید بدونه می‌دونه.

من از لحنِ شما و برخوردتون که تمسخرآمیز بود ناراحت بودم نه سوالتون که البته دیگه ناراحت نیستم چون ارزش نداره.
نگاهتون خیلی منفیه. متاسفم.

شاید نگاهم از دین درست نباشه اما دین اون چیزی که شما فکر می‌کنید هم نیست. :)
در پناهِ حق. به سلامت :))
اینایی که بستید به من خیلی هاش از روی دلخوری شماست از من
بخشیش هم عدم شناخته
گویا زیاادی حساس هستید و کلی وقت گذاشتید بحث کشیدید و تا تونستید به من وصله چسبوندین
حالا با این حساب فکر می کنید شما اشتباه مرتکی نشدنی توی اینهمه تند رفتن؟
وااااقعا قصد ناراحت کردن شما رو نداشتم
به هر صورت ناراحت شدین، من عذرخواهی می کنم
بیشتر از این بهتره ادامه داده نشه یه بحث بی هدف و بیهوده

:)
سلام، بروز ترین مرکز اطلاع رسانی و اخبار
https://sorooshnews.com
:|
سلام
وقتی که منو خواهرمم میبینن فکر می کنن اون کوچیکتره با اینکه بزرگتره :)
سلام و درود
:)
28 سالگی خانم ها رو نمیدونم اما واسه آقایون خیلی حالت خاصی نداره 

ذهنتون زیباست ، و خیلی هم زیباتر افکارتون بیان میکنید . حالا متولد هر سال و ماهی که میخواید باشید . 
جمله اخر مقداری رک گفتم . 
:)
سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۶:۱۴ سیدنعمت اله رضایی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** *** ********* ***** ********* ****** ** ***** ************* ****** *** **************** ***********
ببخشید اینجا سایتِ همسریابی نیست :/
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۵۱ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.
http://atsiz.ir/
ماشین ظرفشویی
يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۰۴ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan