حتی بدتر از تیغِ جراحی

می‌نشیند کنارم و می‌گوید تصمیم بر این شده که تابستان بروم زیرِ تیغِ جراحی. می‌پرسد: «از دردی که انتظارت را می‌کشد نمی‌ترسی؟!» خیره می‌شوم به چشمانش. مهربان اما نگران است. لبخند می‌زنم و می‌گویم: «نه مادرم. ترس برای چه؟! ترس ندارد که. درد هم ندارد.» بعد هم نگاهم را به سمتِ جزوه‌ام برمی‌گردانم‌ و یک گوشه‌اش می‌نویسم درد و به معنیِ این کلمه‌ی رمزآلود فکر می‌کنم. از آن واژه‌های عجیبی ست که پا به پای آدم قد می‌کشد. یاد باد ایامِ شیرینِ کودکی که تمامِ دردهای دنیا را خلاصه در خراشیدگی‌های سرِ زانوهایمان موقعِ بالا و پایین پریدن‌های کودکانه می‌دیدیم. همینطور که ذهنم میانِ گذشته و آینده نوسان می‌کند به یادِ کوچولوهای هفت هشت ساله‌ای که حوالیِ یکی از چهارراه‌ها فال می‌فروشند می‌افتم. وقت‌هایی که مسیرم از آن‌جا می‌گذرد به سمتم می‌دوند و با شیرین‌زبانی‌هایشان مرا به یک عالم حسِ خوب و لبخند مهمان می‌کنند. محال است بگذارم دستِ خالی بروند. من از آن‌ فرشته‌های کوچولو چیزی می‌خرم که به آن اعتقادی ندارم و آن‌ها هم به من چیزی می‌فروشند که به آن اعتقادی ندارند. درد یعنی این. تیغِ جراحی که چیزی نیست...

خدا بد نده:(
خدا مگه بد هم میده؟! :)
درد 
چ کلمه ی رمز آلودی 
از آن کلماتی است 
که 
پا به پای آدم قد می کشد 

...
چیزی شده حوا؟ جراحی واسه چی؟ ☹
:)
ان شاء الله سالم و سلامت باشی(بشی)
شما هم از این تیغ ها بدست میگیری دیگه :) ان شاء درمون درد بقیه هم بشی در آینده...
مچکرم :)
بله بله :) خیلی ممنونم.
نکته آخرش با خبر اولش گم میشه... :)
ببخشید که بد بیان کردم :)
آرزوی سلامتیو واست دارم خواهر گلی خودم:)))
انشالله، آسون بگذره:))

ممنونم عزیزم :)))
مهم اینه که می‌گذره :)
عزیزم الهی همیشه سالم و سلامت باشی🌸🤗:)
دردِ معنوی و درد روحی  همیشه دردناک تره :( 
ممنونم مهربون‌ جان ^_^
همیشه...
بقول خودت: درد پا به پای آدم قد میکشد، حالا یکی زیر تیغ جراح طعم تلخش را میچشد، یکی سر چهارراه زهرش را به مغزاستخوان میفرستد.!
سلامت باشی حوا.

ولی این درد کجا و اون کجا...
قربانت :)
این تواضعت دیگه خیلی...
نه بد نبود منظور آدم...
مهم نیست حالا...
ان شاء الله حالت خوب و خوب تر بشه روز بروز و اونم خوب پیش بره و بخوبی تموم بشه :)
الان چی بگم من؟! :)

خیلی ممنونم از لطفتون :)
آره میگذره ولی انشأالله به خوشی بگذره حوای عزیزم:))
ان‌شاءالله :))
ممنونم تینا جانم ^_^
حوا حوا با نن روراست باش بگو بگو ببینم چی شده:دی

عزیزم امیدوارم خیر و سلامتی و نشاط نصیبت بشه
چیزی نشده سمیرا جون :))

ممنونم ^_^
دقیقا ولی این درد کجا و اون کجا...
هعی...
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۸:۱۹ علیرضا امیدیان نسب
:)))_
خندیدن که کلاً خوبه ولی... :)
همیشه خوب باشی
ممنونم :)
چه جمله ای بود:
من چیزی میخرم که به آن اعتقادی ندارم و آنها هم به من چیزی میفروشند که به آن اعتقادی ندارند.
مصداق این جمله رو تو روزمره های همه میشه دید.
ممنون از شما واسه متن خوبتون :)
خواهش می‌کنم :)
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۸:۲۳ دریا _ گاه نوشته های من
آرزوی سلامتی دارم براتون
مچکرم :)
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
ولی خب بعضی وقتا مجبوری بذاری اونا نازتو بکشن 😁

دعای سلامتی می کنم برات 😘
آره دقیقاً :)))

ممنونم عزیزم *_*
بلا به دور از وجودتان
ممنونم :)
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۸:۲۴ علیرضا امیدیان نسب
ولی چی؟
هیچی :)
خدا سلامتی بده.
چی شده حوا؟؟؟
ممنونم :)
چیزی نشده جانم :)
کامنت اول رو که دیدم یاد یه ماجرایی افتادم
دوران دانشجویی یه روز رفتم سرکلاس،یکی از بچه هارو دیدم که دستش باندپیچی شده س،بهش گفتم خدا بد نده،چی شده؟
با یه لحن خیلیییی بد برگشت بهم گفت خدا بد نمی ده!!!چیزی نیست!!
من کلی خجالت زده شدم جلوی اون همه آدم،همون ردیف اول نشستم روی صندلی و دیگه هیچی نگفتم.اما هنوز که هنوزه از یادآوری اون لحظه ناراحت میشم.
من جای اوشون ازت معذرت می‌خوام. همین رفتارهای غلط هست که دل‌ها رو از هم دور می‌کنه.
ان شاءالله که سالم و سلامت باشی عزیز دل❤️ 
ممنونم عزیزم ^_^
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۸:۳۲ علیرضا امیدیان نسب
خب بگین دیگه
آخه موضوعِ پست چیزی نبود که بشه بهش خندید :)
حوا چی شده بدو بیا بگو بهم 
الان میام :)
متعجبم و کلا نمی دونم چی باید بگم.
انشاالله خیلی راحت بگذره و همیشه سلامت و سرحال باشی😊
ممنونم مادرِ قشنگم ^_^
نه عزیزم تو چرا معذرت بخوای؟ :)
ازون موقع هروقت که این جمله رو میشنوم حس بد اون لحظه برام زنده میشه.نمیدونم چطور بعضی ها نمیدونند که این جمله,فقط یه اصطلاحه برای احوالپرسی.
می‌فهمم... این جواب هم یه اصطلاحه شاید برای تشکر :) مشکل لحنِ آدم‌هاست...
مراقب خودت باش
چشم :)
الهی تنت سلامت باشه 
و هرچی هست به خیروخوشی بگذره...
ممنونم عزیزم :)
ایشالا که عملت موفقیت آمیز باشه:)
یاعلی
ممنونم :)
علی یارت
درد از دیدگاه هر کسی یه تعبیری داره:)))
روزگار بکام مهربون^_^
بله :))
ممنونم رفیق جان ^_^
مگه دکترا هم مریض میشن اخع؟😅شوخی میکنمم.
انشاالله همیشه سالم باشی.
:)))
همچنین عزیزم :)
ان شاءالله که سالم و سلامت باشی همیشه.
به امید خدا که به خوبی و بهتررررین نحو ممکن بگذره.
خدا مراقبت باشه
خیلی ممنونم :)
من خودم زیر تیغ رفتگانم
انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی .
ممنونم :)
سلامت باشی همیشه حوا جانم^_^
ممنونم عزیزم ^_^
جالبه
:)
ما ادمها پر دردیم، یه روز جسمی یه روز روحی، یه روز دردِ درد آدمهای دیگه و ... ولی خب میگذره، هر چند به سختی و خون جگر.
ان‌شاءالله همیشه خوب باشی حوا جان:) 
دلمون به همین خوشه که می‌گذره :)
ممنونم فرشته‌ی خوبی‌ها ^_^
سلام
سلام و درود
ان شاء الله همیشه سلامت باشین ...
ممنونم :)
-_-
به امید خدا سلامتیشون رو بدست میارن و سالم تر از پیش فعال و پویا تر خواهند بود
ممنونم :)
واقعا هم درد خیلی فراتر از اون چیزیه که فکر میکنیم!! 
بله...
وای چرا؟!
همیشه سالم و سلامت باشی عزیزم :)
:)
ممنونم محبوبه جانم ^_^
عمل زیباییه انشالله 😍😍 هر چند که شما بینیازی ازش...
قربانِ شما :)
دعا میکنم که هیچ دردی سمت هیج انسانی نیاد، و اگر اومد دردی که قابل تسکین بیاد،چون بعضی دردها هستند که هیچ وقت تسکین ندارند.

موفق باشی حوا جان
آمین

سلامت باشید
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۲۰:۲۲ علیرضا امیدیان نسب
بله منوجه ام اما خنده ی شدیذ نبودم فقط یک نگاه بود که با برداشت شما شد لبخند شدید:)
:)
عمل برا چی؟!:((((
چیزِ خاصی نیست :)
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۲۱:۱۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
توکل به خدا. سلامت باشی:-)
ممنونم حورا جان :)
الان عمل در چه سطحیه؟ما چقدر نگران بشیم؟

دعا هم که حواسمون هست...
شما اصلاً نگران نشید :)

خیلی هم ممنون...
بلا به دور دخترخوووب :)
ممنونم خانم معلمِ مهربون و دوست داشتنی :)
تو را چه شده است ای حوا خانوم گل 😞
خوب میشی عزیزم نگران هم نباش :)
هیچ :)
ممنونم آرام جان :) نه بابا یه ذره هم نگران نیستم :))
اول که خیلی قشنگ می نویسی ^_^
دوم به نظر من درد روحی بدترین درد هاست و واقعا هرروز سرما خورده بودن بهتر از مرض روحیه -__-
شما قشنگ می‌خونی *_*
دقیقاً...
سلام :)

ان شاءالله همیشه سالم باشی و به قول حافظ :

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست
به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

سلام و درود

ممنونم :)
:(
شروعش نگران کننده است... آخه پست های شما معمولا "... ترین" های زندگیته... از ته اعماق قلبم برای سلامتی خودت و خونواده ات دعا می کنم... :) در واقع از وقتی باهات آشنا شدم، اسم خودت و خونواده ات توی لیست دعاهام قرار گرفته :) کمترین کاریه که برای رفیق شفیقی چون شما می تونم انجام بدم :))
و پایان واقعا دردناک... امیدوارم برسه روزی که هیچ بچه ای بزرگانه زندگی نکنه :(

+ عکس خودته؟ آخه آبی دوست داری و حیاط خونه ی پدربزرگ هم پر از دار و درخته.
:)
ممنونم :) بی‌نهایت مچکرم ^_^

ان‌شاءالله...

+ نه تا به حال از خودم عکسی نگذاشتم :)) البته یدونه هست واسه خیلی وقتِ پیش که پستش رمزداره :)

حالت چطوره رفیقِ خوبم؟! :)
خوب باش...
💙
^_^
ایشالا تیغ جراحی کارش رو درست انجام میده، شماهم صحیح و سلامت خواهید بود :))
و امیدوارم یه روز همه‌ی اون فرشته های کوچولو، کاری رو بکنن که بهش اعتقاد دارن :)
ممنونم :))
بلند بگید آمین :)
عمل زیبایی؟
مثلاً بینی؟! :|
نه :))
نبینم تیغ جراحی بهت چپ نگاه کنه؟!
مهربون جانم ان‌شاالله سالم و سلامت باشی 😍❤
ممنونم خاتونِ عزیزم ^_^
تنت همیشه سلامت باشه :***
قربانت ^_^
چی شده
چرا ادم و نگران میکنی پس ای حوا
چیزی نشده آلاء جون :)
امیدوارم همیشه سلامت باشید و خوشحال :)
ممنونم :)
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۹۷ , ۰۹:۳۵ ایمان-همو یرگه یخ!
عی بابا!!همیشه خوب باشین ایشالله 
مچکرم مستر آیس :)
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۹۷ , ۰۹:۳۶ ایمان-همو یرگه یخ!
همی الان اسپم فرستادم! 
:|
نبودم اون موقع -_-
خدا سلامتی بده ان شالله 
ممنونم :)
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۹۷ , ۱۰:۴۵ سارا سماواتی منفرد
عجب حسی داشت نوشتتون  ...
ان شا الله تندرست باشی ((-:
ممنونم ^_^
سلامت باشی عزیزم
ان شاءالله با موفقیت انجام میشه :)
خیلی ممنونم :)
(:
خیلی برات دعا میکنم حوای عزیزم🌹💜
ممنونم عزیزم *_*
ولی خب جنس این دردا اصلا باهم فرق داره، نمیدونم میشه مقایسشون کرد یا نه. من خودم که خیلی از جراحی میترسم :/ 

انشالله زودتر حالتون خوب خوب بشه! 
مشخصه کدوم بدتره... حداقل برای من :)

ممنونم
بلا به دور حوا خانوم
آرزوی سلامتی میکنم برات

بزرگتر که میشی دردهات هم باهات قد میکشن:(
ممنونم جنابِ سپهر
:)

...
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۴۳ ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤
ان شاءلله همیشه سالم باشی حواجانم 😘😘😘😘❤
ممنونم ^_^
از جملات آخر محظوظ شدم
خیلی عالی 
:)
سلامت باشی همیشه حوا
چه تعبیر خوبی کرده بودی
ممنونم مریم جان :)
بلا ب دور عزیزم :) ایشالا همیشه سلامت باشی 
متن قابل تاملی بود...
ممنونم مهربون :)
درد همان چیزی است که هرگز فراموش نمی‌شود! :)
دقیقاً :)
سلام. سپاس
سلام
:)
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد:)
(:
آخی عزیز دلم.ان شالله عملت موفقیت آمیز انجام بشه و رفیق گل و قوی و شاد خودم با روحیه و سلامت عالی از اتاق عمل بیاد بیرون.
می بوسمت رفیق جونم.یه وقت استرس نداشته باشیا خانم گل.زود زود خوب می شی :*
الان به نظرت روحیه‌ی من چطوریه؟! :)))
عزیزم ^_^
رفیقِ مهربونم *_*
روحیه الان باید در حد لالیگا باشه :))
و حتی فراتر :)))
چی شده دخترم؟ =((
چیزی نشده :)
بلا دور باشه حوا خانوم
خیلی زیبا نوشتید :-)
ممنونم :)
درد...
...
ایشالله همیشه سلامت باشید و همینطور زیبا بنویسید :)
مچکرم :)
حالت همیشه خوب حوایی مهربون (:
ممنون ^_^
دقیقا قانون جذب !!
 خیلی روحیه خوبی دارین 
:)
آفرین،رفیق خودمی دیگه :))
بله ^_^
خیلی عالی نوشتی حوا عالی:) 
لطف داری شما :)
همیشه پر انرژی بودی و هستی یه دختر قوی ^-^
*_*
از ته دلم امیدوارم که همیشه سلامت باشی حوای مهربونم. ^_^
ممنونم هم‌اسم جان ^_^
عمل داری؟  خدا بد نده   سلامت باشید
بله
ممنونم :)
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۹۷ , ۱۸:۲۵ ایمان-همو یرگه یخ!
هوا بانو تنبل شدیناااا!!
خب نبودین ولی اسپمم که هس!! یکم مباوردین پایین کامنت هارو میدین😂
ای بابا شما هم که مثلِ جنابِ آستانه می‌گید هوا :|
بله بله رفتم الان :)) بیشتر از یکم بود ولی خب دیدم :))
این نبود :| البته اینم خوبه :)) ولی اون بیشتر جذبه داشت :|
سلام
خدا سلامتی دهد و عافیت
سلام و درود
ممنونم :)
خیلی خوب بود، ساده‌س اما در عین سادگی اون منظور و حس رو عالی رسونده بود، خدا سلامتی بده
خب خدا رو شکر :)
ممنونم
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۹۷ , ۲۰:۱۱ ایمان-همو یرگه یخ!
والا من همیشه میگفتم هوا😂😂
خخخ دیر رفتین زیاد شده!!واقعا؟هاااا فهمیدم کدومو میگین حالا یادم اومد!! 
:))
به سلامتی :|
تشبیه خوبی برای درد بود....دردی که یه واژه س ولی هزار هزار معنا داره...
سلام....برای ماه رمضان امسال ختم قرآن گروهی گذاشتم وبلاگم...شما هم دعوتین به این جمع....اگه دوست دارین در این راه شریک باشین بیاین وبلاگم و پست ثابتمو بخونین....البته اگه دوست دارین....
سلام
باشد :)
امیدوارم حال خودتو دلت آروم باشه:)))
ممنون :)
:)))

+ من رمز موخواممم! ؛)

الحمدلله
(: ممنون از محبتت :)
(((:

+ چطوری بدم؟! :|

:))
سلام و صبح بخیر.
+ انشااله که خیراست و به خیروخوشی بگذرد.
++ دردم از یاراست و درمان نیز هم.
+++تلخ ترین دردها،درد خودخواهی و بی انصافی انسان ها به یکدیگر است.
سلام و درود
+ ممنونم
++ دل فدای او شد و جان نیز هم
+++ شاید...
حوای ارجمند؛اون فرشته های کوچولوی فال فروش،گل فروش وغیره محصول رفتار خودخواهانه و بی انصافانه یک سری از آدم هاست.در حالی که کره زمین تحمل چند ده میلیارد نفر انسان را دارد که همه شان مثل یک میلیاردر نیز زندگی کنند!!
حق با شماست. مگه من حرفی جز این زدم؟! :)
نه ارجمند،
فقط محض تاکید و یادآوری بود.
:)
+ در جوابِ کامنتِ خصوصیتون هم باید بگم مچکرم :)
خواهش می کنم،وظیفه ی پدرانه است.
ممنونم از لطفتون :)
سالم باشی گل
قربانت ^_^
چقد عالی 
کاش همه مثل شما باشن :))
((:
بااا عجی مجییی!
خب با شمارش من: یییک... دووو... خخخرکت! O_o

پی نوشت: شمارش به سبک نوه عمو!
:)))
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

الان کی می خواد بره زیر تیغ جراحی؟
این فعل ها که مفهوم نبودند...


یه خانمی می گفت رفته بودم بازار...یکی از این بچه های کار، هی میومد و می خواست یه چیزی بفروشه...
می گفت می دیدم که از دور مراقبشند و یه یارو که اعتیاد از سر روش میباره نگاهش این طرف بود...
می گفت بچه هه را بردم و همراه با بچه خودم براش خوراکی خریدم و شهربازی و کلی تفریح...
دست آخر بهش گفتم می خواستم خودت کیف کنی نه اون یارو...



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

بنده :)

چه کارِ خوبی کرده. خدا خیرشون بده.

همچنین
علی یارتون
انشالله همیشه سالم باشی
ممنونم :)
وای حوا! کجایی تو دختر؟
دل نگرونتم...
همین حوالی :)
درس دارم :|
چه خبره چقدرنظر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه جالب 100امین نظرم من...
:)
سرت سلامت باشه
من دیشب ساعت 11 شب یه دختربچه 11 ساله دیدم که زباله خشک از زباله های مردم جمع می کنه
و اون لحظه مُردم
من دو سالی میشه که مرکزشون فعالیت می کنم اما هنوزم که هنوزه
برام هیچی عادی نیست ...
ممنونم :)
مگه میشه این درد عادی بشه؟! مگه میشه؟! :(
ایشالا که سلامت باشی:)
ممنونم :)
ایشالا که سلامت باشی همیشه عزیزم . 
مجدداً مچکرم ^_^
:)
برات آرزوی موفقیت دارم... هم در درس و هم در زندگی :))
ممنونم عزیزم ^_^
به وب منم سری بزن
http://lovesoorati.blogfa.com
:)
سلام، بروز ترین مرکز اطلاع رسانی و اخبار
https://sorooshnews.com
:|
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:/
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۵۰ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.
http://atsiz.ir/

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan