قربه الی العشق

از وقتی یادم می‌آید هر نیمه‌ی شعبان مادربزرگ نذری می‌پزد. دوازده سیزده دیگ از این طرفِ حیاط تا آن طرف. من بزرگ شدم، عمه‌ها ازدواج کردند، نوه‌های جدید آمدند، نهالِ حیاطِ خانه‌ی مادربزرگ قد کشید و قامتِ مادربزرگ خمیده‌تر شد، همه چیز عوض شد اما هنوز هم که هنوز است کسی نمی‌داند مادربزرگ سوی چشمان و نیروی دستانش را نذرِ کدام حاجتِ از دل برآمده و سِرّی‌اش کرده که این گونه هر سال، همه‌ی فامیل زیرِ پرچمِ مزین به نامِ مهدی جمع شده نمازِ قربه الی العشق می‌خوانند حتی اگر زیاد هم باورهایشان با باورِ مادربزرگ هم‌مسیر نباشد...

+ دعا کنیم یکدیگر را؟! :)

به به...
عیدتون مبارک...
عیدِ شما هم مبارک :)
به به 
التماس دعا 
عیدت مبارک عزیزم :)
:)
محتاجیم به دعا
همچنین رفیق جان ^_^
عزیز با احساسم 😍😗😙

+ حتما 😊
^_^

+ من رو خیلی دعا کن :)
عیدت مبارک حوا جان
التماس دعا :)
همچنین عزیزم ^_^
محتاجیم به دعا :)
سلام 
عیدت مبارک خواهری
امیدوارم هرچی ته دلت هست برآورده بشه و سایه خدا همیشه توی زندگیت باشه
سلام عزیزم :)
همچنین مهربون ^_^
خیلی ممنونم :)
عیدتون مبارک.
و التماس دعای فراوان.
خوبه که باز یه کورسویی به حضرت مهدی اعتقاد وجود داره.
عیدِ شما هم :)
محتاجیم به دعا
ان‌شاءالله خیلی زود ظهورِ آقا رو جشن بگیریم :)
آخی چه قشنگ نوشتی:)عیدت مبارک
من چرا بغض کردم خدا...


اره دعا کنیم،برا منم دعا کن..خیلی
قشنگ خوندی سمیرا جون :) همچنین
عه :| بخند حوا ببینه :)

حتماً... اگه لایق باشم...
عیدت مبارک حوای مهربون
همچنین عزیزم ^_^
سلام
عید تون مبارک
سلام و درود
عیدِ شما هم مبارک :)
دعا کنیم. :)
جون دلت سلامت مادربزرگ ^__^
:)
^_^
عیدتون مبارک :))))
اللهم عجل لولیک فرج
ان شاالله رستگاری نصیبتون بشه
ممنونم :))
بحقِ زینبِ الکبری
خیلی ممنونم
مثل همیشه بی نظیر...
انشالله دعای خیر آقامون بالاسرتون باشه:)
لطف دارید شما
خیلی خیلی ممنونم :)
آره دعا کنیم
امشب شب دعاست


این عکس کجاست؟
عیدتون هم مبارک
:)

نمی‌دونم
همچنین :)
عیدت مبارک حوا جان ^_^
همچنین عزیزم ^_^
عیدتون مبارکککک !!! 
ممنونم :))
عیدتون مبارک
دعا کنید و موقع همزدن نذری یادی از ما ها هم کنید
مخصوصا جماعت کنکوری 
التماس دعا 

ممنونم :)
ان‌شاءالله

محتاجیم به دعا
+ چرا که نه
بنده برای شما بهترین ها، آرامش خاطر و سلامت بهمراه امنیت را از الله مسئلت دارم. 🌷
خاطره زیبایی بود :)
جشن میلاد هم مبارک
:)
ممنونم :)
خاطره که...
بر شما هم :)
عیدتون مباررک :)
التماس دعا
همچنین :)
محتاجیم به دعا
میلادشون مبارک 🌹

دعا کنیم 😊
خیلی مبارک ^_^

:)
سلام 
عیدت مبارک حوا گلی.
سر دیگ نذری لطفا خواهرمو دعا کن عزیزم.
سلام و درود
عیدِ تو هم مبارک رفیق جان ^_^
چشم حتماً...
عیدتون مبارک باشه :)
اینجا حسابی جاتون خالیه ! تو خیابونا هر ده متر یه ایستگاه شربت و بستنیه. :-"  تازه من فرصت نکردم برم جمکران، اونجا غوغاست دیگه :))
خیلی ممنونم :)
اینجا فقط بستنی و شکلاته :))
خیلی التماسِ دعا
عیدتون مبارک

Tnx
همچنین :)
مبارک باشه عیدتان :)
ممنونم :)
عیدت مبارک😘😘😘
عیدِ تو هم مبارک ^_^
عیدتون مبارک :)
ممنون :)
عیدت مبارک عزیزخانومی 
خدا عزیزجونو حفظ کنه 
نذرشون قبول 
حاجت روا باشن 
التماس دعا حوای نازم 
عیدتم مبارک
ممنونم :)
تشکر ^_^

محتاجیم به دعا عزیزم
همچنین :)
آخی سایه اشون مستدام نذرشون مقبول حق...
برای من دعا کنید لطفا
ممنونم عزیزم :)
محتاجیم به دعا
عیدت مبارک حوا جان*-:
ممنونم عزیزم ^_^
ان شالله عیدی امسالت ادای نذر چای باشه. :)
عیدت مبارک.
تشکر :)
عیدِ شما هم مبارک
ببخشید شما برای پستهاتون از چه خط و فونتی استفاده میکنید؟
ساحل
ان شالله عیدی امسالت ادای نذر چای باشه. :)
عیدت مبارک.
تشکر :)
عیدِ شما هم مبارک مجدداً :))
عیدت مبارک حوا جون:*
ممنونم عزیزم :)
عیدتون مبارک.
بهترین عیده عالمه. :)
عیدِ شما هم مبارک :)
بله بله :)
عیدت مبارک حوا جون :)
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
ممنونپ مهربون :)
محتاجیم به دعا
بحقِ زینبِ الکبری
بکنیم
چرا که نه
عیدت مبارک دخترمهربون
:)

همچنین ^_^
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۷ , ۲۲:۴۳ ایمان-همو یرگه یخ!
التماس دعای فراوان🙂
محتاجیم به دعا :)
حرم رفتید یادتون نره ما رو...
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۷ , ۲۲:۴۶ ایمان-همو یرگه یخ!
عیدتونم مبارک
بر شما هم :)
قبول باشه ان‌شاءالله:-) 
ان‌شاءالله حاجت روا بشید همتون:)
+عیدت مبارک جانم
:)
ممنونم :)
+ همچنین عزیزم
عاشق ماشق نذری ام 😍

منم یادت باشه دعاکنی:((
^_^

چشم عزیزم :)
بخند :)
عیدت مبارک باشه مهربونم :)
التماس دعا

ممنونم فرناز جانم :)
محتاجیم به دعا
عیدت مبارک دخترم😄
التماس دعا:)
همچنین مادرِ قشنگم :)
محتاجیم به دعا :)
بغض کردم به هزار و یک علت... 
هزار و یک علتم رو دعا می کنی؟! 
من که اکثرا دعا می کنم همه رو... 
چرا که نه...
دعا میکنیم :)
:)
ای جانم خدا حفظ کنه مادربزرگ بزرگوارتون رو... *__*
عیدت مبارک حوا بانو جان 
دعا کن مارو پای دیگ نذری
ممنونم ^_^
بر شما هم خاتونم :)
حتماً...
ای جانم خدا حفظ کنه مادربزرگ بزرگوارت رو *__*
دعا کن مارو پای دیگ نذری...عیدت مبارک حوابانو جان عزیزم^__^
قربانِ شما ^_^
حتمااااا
عیدت مبارک:))))
(:
عیدِ تو هم مبارک :))
تبریک..
حتما..تو هم دعا کن:)
ممنونم :)
چشم اگه قابل باشم حتماً
التماس دعای شدید. با عرض تبریک!
محتاجیم به دعا. مچکرم :)
عیدتون مبارک حوا خانوم :)
همچنین :)
بله:)
عیدت مبارک حوایی
:)
همچنین عزیزم :)
به به... چه زیبا (کاشکی می شد منم لایک بدم)
ان شاءالله سالیان سال دیگ های نذری با مسئولیت مادر بزرگ برپا باشه و مقبول حق.
عیدت هم مبارررک :))
ان شاءالله هررر چی از خدا می خوای به صلاحت باشه و بشه. ان شاءالله بهترین ها و بهترین حال نصیبت. ان شاءالله لبخند خدا روزی لحظه لحظه ی زندگیت :

+ امروز روزه گرفتم به نیت برگشت دیدگاه با مسئولیت مامور مهربون
++ خعلی خعلی التماس دعا حوا بانو
+++ همه ی این حرفهام رو دیشب (بعد کامنتی که پست قبل گذاشتم اومدم این پست رو خوندم) ارسال کردم به علاوه اینکه جای منم نذری هم بزن، اما گویا ارسال نشده :((
تگاهت زیباست :)
ان‌شاءالله
ممنون ^_^ عیدِ تو هم میارک :)
تشکرِ فراوان :)

+ ان‌شاءالله که به خواسته‌ی دلت برسی :)
++ محتاجیم به دعا
+++ بله ارسال نشده بوده. چشم چشم :))
نیمه شعبان برا شما‌‌ مبارک :)
مچکرم
 سلام 

میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) و نیمه شعبان مبارک باد

یاعلی
سلام :)

(:

علی یارت
چشمت بی بلا.
خدا قبول کنه نذریتون رو.
:)
ان‌شاءالله
چشم بانو دعا مبکنم😊
ممنونم :))

+ نمی‌دونم. البته ایشون با من هم مثلِ سابق نیستن! اما من چیزی نپرسیدم. اگه بخواید واسه شما می‌پرسم ازش. بپرسم؟!
عیدتون مبارک
عیدِ شما هم مبارک :)
مثل همیشه متفاوت و زیبا :-)
عیدتون مبارک :-)
مثلِ همیشه لطف دارید شما :)
همچنین :)
عیدت مبارک عزیزم 😊
همچنین مهربون :)
خدا مادربزرگت رو حفط کنه حوایم (:
عیدت مبارک ((:
ممنونم :)
عیدِ تو هم مبارک :)
سلام حوا گلی ؛)
عیدت مبارک عزیزم. التماس دعا
سلام عزیزم ^_^
همچنین. محتاجیم به دعا.
عیدت مبارک دختری =)
همچنین مامان آوا :)
عیدتون مبارک🌹🌹
ممنونم ^_^
سلام علیکم
میلاد حضرت بر شما مبارک
ان شاالله که حضرتش از شما راضی باشند
عاقبتتون بخیر بحق حضرت صاحب الزمان عج
سلام و درود
بر شما هم :)
ان‌شاءالله
ممنونم
اللهم عجل لولیک الفرج
بحقِ زینبِ الکبری
سلام :)

مبارکه ان شاءالله عید :)
سلام و درود

:)

+ شما چرا رفتید جزءِ هرزنامه‌ها؟! :|
مبارکههههههههه عیدت حواجان:)))
همچنین عزیزم :))
نه نمیخاد!! شاید چیزیه که نمیخان بگن اگه میخاستن میگفتن! 
باشد :| حالا چرا دعوا می‌کنید؟!
عیدت مبارک دوست نادیدنی من
همچنین رفیقِ خوبم :)
نه بابا من چه به این کارا!!! جرعت میخاد که من ندارم😊
نفرمایید :))
جذبه از آواتارِ جیمتون می‌بارید :))
عیدت مبارک 🌷
خوشا به حالشون ...
خدا حفظشون کنه  ((-:
همچنین :)
(:
ممنونم :))
منو و جذبه؟؟😂😂
کدوم یکی؟ یادم نمیاد
آره :))
والا خیلی وقته شما رو توی تخته ندیدم. همون آواتاری که من گفتم خیلی خوبه ولی نسیم خانم گفتن جلفه :|
خخخخ لطف دارین شما!!بعله من هروقت میام شما نیستین! معمولا شبا میام من!
اها همون که کنارم پر درخت و این چیزا بود😂😂 نمیدونم والا
بله بله :))
همون که شب بود :|
اللهم عجل لولیک الفرج ...

تبریک عرض میکنم .

بحقِ زینبِ الکبری

ممنونم
D:
برگشتم ^___^
خوش برگشتی ^_^
سلام
عیدتون مبارک :)
سلام و درود
ممنونم :)
شب بود؟؟ پس همینی که الان هس دیگه!
الان نمی‌دونم چیه :|
همینی که شب دیگع!! 
همین الان برید تخته اسپم بفرستید من آواتارتون رو ببینم :|
کی خب؟؟ یه ساعتی بگین تا برم بفرستم ببینید! 😂
هر وقت فرستادید خبرم کنید :))
سلام، بروز ترین مرکز اطلاع رسانی و اخبار
https://sorooshnews.com
:|
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:/
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۵۰ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.
http://atsiz.ir/
ماشین لباسشویی

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan