تو بگو از این چشم‌ها خجالت نمی‌کشی؟!

می‌خواهم از عیدِ امسالم برایت بگویم. بگویم تا بدانی سبزه‌ام بی تو سبز نشد. سمنوی روی اجاقم بی‌ تو طعم نگرفت. ماهی‌‌های تنگِ بلورم یک گوشه کز کرده تکان نمی‌خوردند. سیب‌های هفت سینم رنگ به رخساره نداشتند. حتی آینه‌ی تمام‌قدِ گوشه‌ی اتاقم هم لج کرده بود! هر چه دستمال می‌کشیدمش غبارِ چنگ انداخته بر پیکرش پاک نمی‌شد. می‌دانی آخر جنسِ غبارش با غبارِ بقیه‌ی آینه‌های خانه فرق داشت. غبارِ خستگی و دلتنگی بود. بیچاره جانش به لب رسید بس که هر روز به عقربه‌های ساعتِ روی دیوار چشم دوخت. یک ثانیه، دو ثانیه، یک دقیقه، دو دقیقه، یک ساعت، یک هفته، یک ماه! تو بگو من و این آینه‌ی رنگ‌پریده، چند سالِ دیگر باید با نگاهمان عقربه‌ها را هل بدهیم بلکه لحظه‌ی پیچیدنِ نجوای قدم‌هایت در گوش‌هایمان، اشکِ شوق در چشم‌های کم‌سوی خواب ندیده‌‌مان حلقه بزند؟! حتی عقربه‌ها هم از این چشم‌های همیشه منتظر خجالت می‌کشند. بس نیست؟! تو اگر به تعدادِ همه‌‌ی لحظه‌های همه‌ی این سال‌ها، یک گوشه‌ی سالنامه‌ات چوب خط کشیده‌ای بدان و من و آینه‌ی تمام‌قدِ اتاقم، به ازای همه‌ی این ثانیه‌ها هزار بار جان داده‌ایم. می‌بینی؟! حوِّل حالنای امسالم هم بی تو حوِّل حالی شد...

 

سلام :)
سلام و درود :)
چه قدر زیبا:))))
زیبا خوندی الهامِ عزیزم :))
کمر بیان رو رگ به رگ کردی ...
بله؟! :|
زودتر بیاد...
کسی نیست که :)

گلم بهار قشنگم برو، خداحافظ

همین یکی دو دقیقه حلول نوروز است

اگرچه بی تو برایم بهار و غیر بهار

شبیه فصل زمستان، شبیه هر روز است

چقدر متناسب بود با حال و هوای پست :)
پست خیلی قشنگ و سنگین بود ...
قشنگ خوندید :)
سنگین چرا؟! نامفهموم بود یعنی؟!
سلام
عالی در عالی
مثل همیشه
سلام و درود
شما لطف داری :)
ای جان... :)
جانت سلامت :)
این حجم از استعداد سنگینه ...
خوش به حال اون مخاطب :)))
این لطفِ شماست جنابِ قدح :)
مخاطبی نداره :)
همون کسی که باید باشه × _× ...
آخه جای خالیِ کسی حس نمیشه :)
خوش به حال اونی که در آینده مخاطب میشه و قورمه سبزی میخوره :))
درود بر حافظه‌ی شما :))
لَج کن...اما من فقط دعامو کردم...
میدونی که...این طور بودن دووم نمیاره...نقاب که خود آدم نمیشه...
میاد...حتی اگه تظاهر کنی واست مهم نیست...چه عجله کنی...چه تظاهر...فرقی نمیکنه...
 :)
من در برابرِ چیزی مقاومت نکردم. اونی که باید بیاد میاد. من گفتم این متن فی‌الواقع مخاطبی نداره. همین. تظاهری در کار نیست.
خیلی زیبا بود... :)

+ بس است دیگر... :(


زیبا خوندید :)

+ هعی...
سلام 
قشنگ بود..:)
سلام عزیزم
ممنونم :)
مبارکه ایشالله
خبریه؟؟؟
خیر :)
البته باید "آدم" باشه وگرنه به درد "حوا" نمیخوره ...
احسنت :)
عصبانیتی در کار نبود...
منم گفتم درسته در واقع نیست اما اونی که باید میاد :)
دو نظر قبل...
بگذریم...
🍀
خب خدا رو سپاس.
پس حرفِ من و شما یکیه :)
اونا در راستای فی‌الواقع بود.
گذشتیم :)
چه میکنی تو با ما 😍
:)
بسیار زیبا حوا جونی :)
خیلی ممنونم عزیزم :)
من آخرش تو ذهنم گفتم اللهم عجل الولیک الفرج بعد نظرات رو خوندم دیدم اصلا مخاطب یکی دیگه بوده که فعلا موجود نیست:))
+انشالا هر دوتاشون زودی بیان،امسال بیان:)
یاعلی
واقعیت اینه که چند روزِ پیش یه آهنگ دانلود کردم به اسمِ بازم رفت از آقای امیرعباس گلاب. بعد تحتِ تاثیرِ اون آهنگ این رو نوشتم. کاملاً همینطوری. :)
+ ان‌شاءالله امسال، سالِ ظهور باشه. :)
علی یارت
بسی هنرمندانه
:)
خیلی زیبا نوشتی
کاش منم می تونستم:)
زیبا خوندی عزیزم :)
قطعاً می‌تونی :)
چه با حال نوشتی

راجع کی بود؟
:)

مخاطب نداشت
چقدر فلسفی میحرفی

یه چیز بگید ما هم بفهمیم

الان hades  چی گفت بعدش شما چی گفتی اصلا سخته  بگید ما هم بفهمیم
من چیزی از فلسفه نمی‌دونم :))

اصلِ حرفمون این بود که الان این پست مخاطبی نداره ولی خب بالاخره یه روزی مخاطب دار میشه.
حوا بانو هم عاشق شد رفت:دی
شیرینی ما نشه فراموش.:دی
آقای رحمانی :|
به مناسبتِ عید ولی شیرینی میدیم :))
ههههععییی:'(
آبجی :(
بخند جانِ من :)
یه آهنگی داره میگه؛ رویاهاتو جمع کن باید بریم دریا، باید یه چند روزی دور شیم از این دنیا...
خیلی آهنگ قشنگیه ، دوسش دارم:)
خواننده‌ش کیه؟! :)
منم مثل "فرشته..." فکر کردم اولش :)

زیبا نوشتی عزیزم :)
:)

زیبا خوندید :))
منم مثل فرشته فکر میکردم:)
خیلی قشنگ بود حوا 😍 ان شالله عید سال بعد باهم حول حالنا بخونید :)
:)
مچکرم مهربونِ دوست‌داشتنی ^_^
بسیار زیبا بود 

سالی پر از عشق و سلامتی و موفقیت برات آرزومندم .. شاد باشید ان شا الله 
:)

خیلی ممنونم :)
ما ای کیوم پایینه

چی نوشتی حالا

یعتی چی مخاطب دار میشه  یعنی عاشقانه بود  

ساده  بنویسم ما بیسوادا  هم بگیریم مطلبو
عه این چه حرفیه -_-

یه متنِ تخیلی. بله مخاطب نداره و عاشقانه‌ست یجورایی.

کجاش نامفهومه؟! بگید تا توضیح بدم.
امیر عباس گلاب دیگه:)
اسم اهنگش بریم دریاست:) خیلی قشنگه:)
وای فرشته :)) هنگ کردم :))
حتماً دانلودش می‌کنم :)
سلام :)

بسیار هم عالی
سلام و درود :)

خیلی هم ممنون
نمی‌تونم حس خوبم بعد از خوندن متنت و تحیرم از این همه احساسی که جاری هست توی کلمات رو بیان کنم حواجانم...
هانیه‌ی عزیزم :)
مثل همیشه عالی مینویسی عزیزجان :-*
مثلِ همیشه عالی خوندی لیموی خوش‌رنگم ^_^
درود بر حوای عزیز ؛
مثل همیشه تاثیرگزار و پر مغز ؛
"حوِّل حالنای امسالم هم بی تو حوِّل حالی شد..."
سخن گفنی و دُر سُفتی ...
خوب باشی:)
درود بر شما :)
لطف دارید شما.

همچنین :)
ما که عمریه لبخند الکی می زنیم :)
این کار رو نکنیم چه کنیم :)
من مثل این پست اینقدر منتظر شما موندم که به سایتم سر بزنی که نشد سال تحویل شد باز هم نیومدی اصلا این پست درباره انتظار من برای شماست که بیای و یه نظر تخصصی بدی درباره سایتم که نیومدی
:|
شرمنده من فراموش کردم. ببخشید.
👌👌
سلام حوا بانو:)
سلام بهارنارنجِ مهربونم :)
😢
چرا ناراحت شدید؟! :(

بی تو اینجا همه در حبس ابد تبعیدند
سالها، هجری و شمسی، همه بی خورشیدند

از همان لحظه که از چشم یقین افتادند
چشم های نگران آینه ی تردیدند

نشد از سایه ی خود هم بگریزند دمی 
هر چه بیهوده به گرد خودشان چرخیدند

چون به جز سایه ندیدند کسی در پی خود
همه از دیدن تنهایی خود ترسیدند

غرق دریای تو بودند ولی ماهی وار
باز هم نام و نشان تو زهم پرسیدند

در پی دوست همه جای جهان را گشتند
کس ندیدند در آیینه به خود خندیدند

سیر تقویم جلالی به جمال تو خوش است
فصل ها را همه با فاصله ات سنجیدند

تو بیایی همه ساعتها و ثانیه ها
از همین روز، همین لحظه، همین دم عیدند

به‌به :)
دوشنبه ۶ فروردين ۹۷ , ۲۰:۴۱ علیرضا امیدیان نسب
خیلی زیبا بود:)
ممنونم :)
قشنگ بووود..
قشنگ خوندی شما :)
خدانکنه در سال تحویلهات یک جای خالی باشه حوا جان.خدانکنه از بی تویی ها بنویسی 

همینطوری نوشتم :) واقعیت نداره.
آخه تلخ بود ،درد داشت
ببخشید نمی‌خواستم کسی رو ناراحت کنم.
حوا جان عزیزم
خیلی خیلی قشنگ بود
آیلینِ مهربونم :)
لطف داری
طبع لطیفی دارید و سرشار از استعداد. به شما خسته نباشید می گویم

خیلی ممنونم
http://developapp.blog.ir/1397/01/06/%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%B4%DA%AF%D9%81%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86

پکیج کسب درامد میلیونی از اینترنت
:|
کاش این بهار ناگهان حلول تو باشد بر قلبها
اللهم عجل لولیک الفرج
بحقِ زینبِ الکبری
همین و بگو 

نقاب خوبی داریم :)
آری :)
مخاطب خاص
:)
ندارد :)
بسی زیبا. مخصوصن جمله آخر...
سپاسِ فراوان
اوخی ^_^
چقدر قشنگ بود 
منم مثل دو بانوی قبلی! فکر میـ کردم در مورد حضرت مهدی ست. 
البته که "هر کسی از ظن خود شد یار من"
درسته؟ : )
:)

واسه حضرت باید خیلی بهتر و مودبانه نوشت. قطعاً عنوان با انتظاری که دوستان برداشت کرده بودن هم‌خوانی نداره.
بله بله :)
بسیار عالی بود
مثل همیشه🌹

خیلی ممنون :)
قشنگ بود :)
شما قشنگ خوندید :)
حوا تو باز شیطون شدی ؟😀
عاشقانه ؟ 💃😍
نه من دخترِ آرومی هستم :))
(:
سه شنبه ۷ فروردين ۹۷ , ۱۲:۳۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
به این عیدهایی که هر سال 
میره دلم دیگه خوش نیست...
...
من درمورد اون پکیج کسب درآمد میلیونی سوال داشتم که چند دیدگاه قبلتر تبلیغ شد :))
من اطلاعی ندارم :)
قلمت چقدر قشنگ! :) 
نگاهت چقدر زیبا :)
یک  سوال دارم ، چگونه به ادبیات ارادت خاصی پیدا کنیم ؟؟
روزی سه صفحه بنویسید من ادبیات را دوست دارم :))
ای وای این چه حرفیه
جداً دوست ندارم کسی رو ناراحت کنم.
دوست دارم قلمت را
دل را نوازش میکنه
شما لطف داری :)
وایییی عالی بود حوا جان
عالی خوندی :)
سلام حوا جونم
سال نو مبارک
امیدوارم امسال بهترین ها برات رقم بخوره و همیشه شاد و موفق باشی
متن خیلی قشنگی نوشتی
قلمت پرتوان دوست نازنینم :)
سلام فرنازِ عزیزم :)
عیدِ شما هم مبارک
ممنونم همچنین
:)
مچکرم :)

عاشق وبلاگت هستم حوا 
لطف دارید شما
آه ، بسیار عالی و زیبا 😔😔🌹
به قول شاعر ::
وقتی تو نیستی ، چه بهاری چه سبزه ای...
این عید هم مبارک آن ها که با تو اند...!
(م.ر)❤️❤️❤️
:)
چهارشنبه ۸ فروردين ۹۷ , ۰۸:۵۲ مصطفی فتاحی اردکانی
یه هشتک بذارید زیر پست ها که هر دفعه همه دنبال مخاطب نگردند
از این که بخوام زیرِ پست‌ها بنویسم این پست مخاطب ندارد خوشم نمیاد راستش.
او خواهد آمد
ان‌شاالله



سلام علیکم
سال نو مبارک باشه مومن
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
ان‌شاءالله

سلام و درود
عیدِ شما هم مبارک :)
ممنونم
چهارشنبه ۸ فروردين ۹۷ , ۱۱:۱۳ مصطفی فتاحی اردکانی
نذارید مخاطب ندارد.
یه چیز خودتون بسازید.
# دوم شخص غایب
باشد. ممنونم بابتِ پیشنهادتون.
مثل همیشه عالی:)
(:
تو سال 97 بیان رو با این پست داغون کردین :دی
جدی؟! :|
به قمری تبریک میگم تولد اینجا رو .
چه روز خوبی هم به دنیا اومده وبتون
ممنونم :)
سلام

حقیقتا از خوندن مطلب منصرف شدم.
نه بخاطر محتواش، بلکه به خاطر طرز نگارش!
اگر کمی پاراگراف بندی و سطر بندی رو لحاظ کنید به قطع خواننده راحتتر خواهد بود.
سالی زیبا و پربرکت داشته باشید
سلام

:)
وقت معتبر شدن وب سایت شماست .
پیشنهاد می کنم با پکیج های سامانه شیک رنک رنکینگ سایت خود را بصورت فوری و طبیعی افزایش دهید .

1- سفارش پکیج ورودی گوگل

2- پکیج خرید بک لینک فالو با کیفیت و ارزان



و ده ها خدمات حرفه ای دیگر ..

سامانه شیک رنک دارای لوگوی دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیک 2 ستاره از وزارت صنعت و معدن
:|
چقدر خوب نوشتی :) 
اون جمله ی آخرش... 
خوب خوندی :)
اولا مبارک باشه پساپس سال روز وبلاگت  :)))
دوما عیدت پساپس مبارک 
سوما این متن ها نشونه عشقه😅😁😎
اخه یه دونه بی مخاطب دو تا بی مخاطب نه ده تا😂😂😂
شوخی میکنم 😶😄
ممنونم عزیزم :)))
همچنین مهربون جان ^_^
بله دیگه. عاشقیم. :))
مخاطبش در دسترس نیست :))
می‌دونم :)
اهان واسه  کسی که در آینده قراره بیاد :)
بچه پرو :/ هنو  دهنت بو شیر میده 😂😂😁😁😘😘😘😍
الهی یه ادم خوب نصیبت  بشه  :)
بله بله :)
آره :))))
همچنین مهربون جان ^_^
تولد وبلاگتون مبارک.. :)
ممنونم :)
عالی حوا عالی 😍
عالی خوندی :))
:-)
:)
چرا من نظر قبلی رو زدم خصوصی ؟! :|
حواسم نبود :/
اینجا بگو بی زحمت حوا جانم:)
سلام عزیزم ^_^
آفرین خیلی خوبه. آروم آروم باید ساعتِ مطالعه رو ببری بالا تا خسته نشی. روزی نیم ساعت بیشترش کن نتونستی روزی ۱۵ دقیقه تا بدنت عادت کنه.
اصلاً ناامید نشو! این حس طبیعیه. خیلی وقتا شبِ امتحان حس کردیم همه چی یادمون رفته و هیچ چیزی بلد نیستیم ولی بعد که رفتیم امتحان بدیم دیدیم فقط یه حسِ کاذب بوده. سعی کن تست زیاد بزنی. با تست مرور کن. اگه واقعاً یادت رفته باشه اینطوری متوجه میشی. استرس هم نگیر. فوقش اگه یادت رفته بود برگرد همون مطلب رو مرور کن ولی وسواس به خرج نده چون قبلاً خوندی. یه نگاهِ کلی روی مطالب داشته باش بعد دوباره تست بزن. :)
از این به بعد اگه نظر گذاشتم میام توی بیان که مطمئن باشی خودمم یکی حرف بد نزنه با اسمم فکر نکنی منم :|
عزیزم :))
تو که اهلِ حرفِ بد نیستی من می‌شناسمت.
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۹۷ , ۲۳:۵۸ من عیسی م یعنی همون شرلوک
سلام خوبین از شما هم مشکل پیدا کرده سایت بلاگ ؟؟؟
آخه مال من اصلا وارد سایت نمیشه
بله ولی الان درست شده گویا
این خیلی قشنگ بود
سنگین و رک
گاهی وقتا یه حس ساده بسیار عمیقه
و حتی وقتی سریع میری سر اصل مطلب و میگیش بازم عمیق میمونه
و حتی اگه حرف آخر رو همون اول بزنی
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|
ماشین ظرفشویی
سولاردام

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan