لال می‌شود

یک گوشه‌ی قایقِ آرزوهایم نوشتم:

کاری کن جز خودت هیچ مرهمی برای زخم‌هایم متولد نشود!

قایقم را به رودخانه‌ی حوالیِ خانه سپردم. می‌گویند ختم می‌شود به دستانِ خدا...


+ شده قانونِ نانوشته‌ی زندگی‌ام! لال می‌شود زبانم به وقتِ زمزمه کردنِ ذکرِ آرزوها. لال می‌شود!

ان شا الله به تمام ارزو های به صلاحت تو امسال برسی حوا بانو:)
و عیدتم مبارک:)
ممنونم :)
همچنین عیدِ شما :)
من نمی تونم آرزو کنم !!!
من هم!
وقتی خسته و درمانده و با کوهی از حرف به حرم مولا پناه میبرم،لال میشوم
خیلی بده :(
سلام حوا گلی 
آرزو میکنم آرزوهات ناگفته برآورده بشه انشالله:)))
سلام عزیزم :)
ممنونم مهربون :))
چه آرزوی قشنگی.
:)
دوباره با نوشته‌هات دلبری کردی :)
اینطوری نگو :)
چه قشنگ قایق آرزو ها ....:)

یه قایقِ صورتیِ کم‌رنگِ کوچولو که همه آرزوهات رو توش بریزی پر نمیشه :)
واقعیته حوا :)))
لطفه فقط :)
رد پای کفشهای کودکی
حس من را می برد تا سالها 
سالهای دور از جبر بلوغ!
سالهای بادبادک، ساحل و شور و شلوغ
آسمان آنموقع آبی تر از این بد تیرگی
ابرها بخشنده تر از دود بود...
"آه" را کفاره ی دردی که دارم می دهم
"کاش" را فرش نگین آرزوها میکنم
کاش اینجا "آرزوها" را نبلعد زندگی
زندگی "افسوس" می پاشد چرا در جلگه ام
طعمه ی دندان ِ تیز "انتظار"
سادگیهای مرا از هم درید
چشمها را باز تا کردم گذشت
وحشی عمری که از اینجا دوید 
...
چه زیبا :)
هر شب
پاورچین به خواب آرزوها
سر میزنم ...
وامید رها شده 
در دستهای (آه )را
به باد میبخشم...
ودرخیال صدای تو 
با ستاره همنوا میشوم
...بر عکسی که ازتو
بر دل آویخته ام
بوسه ای درخیال 
نقاشی می کنم
دیروز هایم که خیلی زود گذشت!!...
امروز ولی...
نقش ساعت هم
باگامهای آرامش 
به تمسخر من نشسته است...
وهنوز صدای پای واژه هایت را 
انتظار میکشم 
نامه ای شاید...!
شاید هم هیچ...
زمان چه زود می گذرد؟
امروز
من در اندیشه فردا
به پس فردا
می رسم
خواهم مُرد
آرزوها
به گور
خواهم بُرد
...
من میگم آرزوها هرگز نمی‌میرند :)
همیشه که نه، اما 
گاهی دلم برایت تنگ می شود 
می خواهم کنارم باشی
تو را نه در آسمان خیال، که بر روی زمین داشته باشم 
ولی مانند بسیاری از خواستنی ها و نداشتنی های دیگر 
تو هم نیستی ...
اشکالی ندارد 
می گذارمت روی طاقچه ی دلم 
کنار بقیه ی آرزوها
و تو می شوی گل سَر سبدِ آرزوهای محالم...
خیلی خیلی حواپسند ^_^
شب به اندازه تنهایی یک زن سپری گشته
بسترم
سرد و نمناک
خواب بودم ولی هوشیار
مهتاب وار از نیستان گذشتم
پاهایم تا زانو در آب بود
نجواها را حس میکردم
زمزمه ها را
واژه ها را
مرداب را
و دفینه های احساس را
پنجره ای گشودم
دستانم را دراز کردم
واژه ها را بر داشتم
" عشق "
" زندگی"
" دوست داشتن "
زیر نور ماه
درون حوض آبی آرزوها
واژه ها را شستم
و روی بلندترین صداها
به باد دادم
صبح آغاز شد
و من رها...
...
هعی...
امیدوارم سال جدید سال تحقق همه ی آرزوهای شما باشه دوست خوبم :))

عید شما هم مبارک 
ممنونم عزیزم :))

:)
دقیقا من هم نمیتونم آرزو کنم :)
و چقدر تلخه...
حوای عزیزم....
خدارو برات آرزو میکنم
محبت و لطف و عشق الهی
آلاءِ مهربونم ^_^
چی بهتر از این :)
سلام
مثل همیشه عالی
سلام و درود
مثلِ همیشه لطف دارید :)
از بیان ارزوها میترسیم شاید... کاش کسی ارزو ب دل نمونه .. 
کاش روزی برسه که دیگه نگیم کاش...
جمعه ۳ فروردين ۹۷ , ۱۲:۲۵ دختری از جنس باد
چقدر قشنگ^~^
قشنگ خوندی ^_^
من دیروز قبل از اینکه بدونم شب آرزوهاست کلی آرزو کردم ،همیشه وقتی سرم درد میکنه یه لیست بلند از آرزوهامو برای خدا ردیف میکنم :)) ولی همیشه موقع آرزو کردن میترسم نکنه آرزوی بدی از ذهنم بگذره و نسخه زندگیم بپیچه 😌 خدا نیازی به شنیدن نداره ،خدا به همه چیز آگاهه پس هیچوقت بابت اینکه نتونستی آرزوتو به زبون بیاری ناراحت نباش😘
:))
چه دعای قشنگی... آمین
گاهی سکوت به وقت ملاقات از هر حرفی گویاتره 
آرزوهات محقق دعاهات مستجاب ان شاالله ^___^
:)
درسته...
ممنونم خاتون جان ^_^
جمعه ۳ فروردين ۹۷ , ۱۳:۳۱ ایمان-همو یرگه یخ!
توی ارزوهاتون مارو یادتون نرود دعا کنید وسطاش😊😊
😊
چشم چشم :)
شما هم رفتید حرم ما رو دعا کنید.
انشالا خدا به ارزوهای هممون لباس عافیت بپوشونه.
یاعلی
ان‌شاءالله
علی یارت
ارزوی خوبی بود

با متنی هنرمندانه
:)
سلام
عیدتون مبارک
حال و روز خیلی هاست، من هم زبانم لال می شود
برای شما در این سال جدید بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم سال خوبی را در کنار خانواده سپری کنید
سلام
ممنونم
...
تشکرِ فراوان.
دیشب چند تا آرزو کردم
و چند تا تو دلم بود و آرزو نکردم

به سه تا از آرزو های به زبون آورده شده و نشده ام از دیشب تا به الان رسیده ام

خدایا شکرت

چقدر خوب
جمعه ۳ فروردين ۹۷ , ۱۵:۴۲ آقای دیوار نویس
خیلی قشنگ بود..
قشنگ خوندید :)
حوای عزیزم...
چقدر قشنگ 
ان شاءالله به تمام آرزوهات برسی 
ممنونم مهربون :)
جمعه ۳ فروردين ۹۷ , ۱۹:۴۳ علیرضا امیدیان نسب
خیلی قشنگ بود:)))
:)
چقدرقشنگ میگم دختر حواجان شما کانال تلگرامی داری؟؟؟؟
نه
چطور؟!
و من مطمئنم این قایق زود به مقصد می‌رسه... اصلن به مقصد نرسیده، مستجابش می‌کنه اون «رحمان‌الرحیم»ـی که من می‌شناسم :)
ان‌شاءالله :)
جمعه ۳ فروردين ۹۷ , ۲۲:۴۸ سارا سماواتی منفرد
سلام
موقع آرزو کردن من یادم میره که چی می خواستم بگم و بعد که یادم میآید ... کدامشان را باید بگم !!
سلام
واسه خیلیا همینه :)
امیدوارم تمام ارزوهای قشنگت براورده بشه:)))
ممنونم الهام جان :))
سلام حوا خانوم، خیلی قشنگ بود.ممنون از پست خوبتون.سال نو هم مبارک
سلام
لطف دارید
همچنین سالِ نوِ شما
شنبه ۴ فروردين ۹۷ , ۰۱:۰۳ سـارای بـــانــو :)
وقت دعا و خواستن که میرسه، گیج و منگ نگاه میکنم به در و دیوار..
بیخیال این چیزا باید شد..
دعا و آرزو رو باید موقعی که دلتون میخواد، موقعی که به ذهنتون میرسه حتی شده تک تک از خدا بخوایین :)
یه جا ذهن محدود انسان یاری نمیکنه :) 
درسته :)
واقعا" مغز آدم باقی وقت ها میتونه ده ها صفحه راجب هر چیزی تراوش کنه ولی وقت آرزو کردن واقعنی این چشمه ی جوشان می خشکه ... دست خود آدم نیست ..بعضیا از زیاد بودنه ارزوهاشونه ک نمیدونن چی و کدومو دقیقا بخوان، بعضیاهم از نداشتنش ...
کاش اینطوری نبود...
شنبه ۴ فروردين ۹۷ , ۱۲:۴۳ ایمان-همو یرگه یخ!
چشمتون بی بلا😊حرم با ما 4ساعت فاصله دارد ولی اگر رفتم چشم😊


:)
با ما خیلی بیشتر از این حرفا... ممنوم :)
شنبه ۴ فروردين ۹۷ , ۱۳:۲۴ سید مقدام حیدری
سلام و سال نو مبارک:)
سالی داشته باشید سرشار از موفقیتهای غافلگیر کننده و اتفاقهای خوب دور از ذهن و روزیهای خارج از حساب و کتاب، و تحولهایی غیر قابل پیش بینی و دور از انتظار. و این که هر چه نیاز داشته باشید، بتوانید ایرانی اش را پیدا کنید و بخرید و راضی باشید.
سلام :)
خیلی ممنونم.

چون صبح، زیر خیمهٔ دلگیر آسمان

در آرزوی یک نفسِ بی‌غمانه‌ایم...

...
به آرزوهات برسی حوا جون:)))
ممنونم :))
امیدوارم به همه آرزوهای نگفته ت برسی :)
سال خوبی داشته باشی عزیزم:))
ممنونم محبوبه جان :)
همچنین ^_^
سلام .

انسانم آرزوست 
سلام

...
آرزوهات بر مدار کائنات
ممنونم ^_^
چه آرزوی خوبی!...
همین کافیه...
:)
زیبابود:)
زیبا خوندید :)
لال می شود... :(
...
عیدتم مبارک حوا جون ؛)
ممنونم :)
چه دعای خوبی
:)
دخترم =)
(:
خیلی از وبتون خوشم اومد.ای ول...(:
خوشحالم :)
👏🏻👏🏻
:)
حضرت امام سجاد در صحیفه معروفشان یاد می دهند:
 وهب لی املی
: خدایا ببخش به من،آرزویم را
:)
ماشین ظرفشویی
سولاردام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan