همین

خوب باشیم و بگذریم و بخندیم :)

همین

چرا حوا رو اذیت میکنیید:(

از ادمایی که تا تقی ب توقی میخوره ناراحت میشن وقهری ان بدم میاد ترجیح میدم هیچ وقت  باهاشون اشنا نشم:/ اینطوری اعصاب ادم راحت تره

ی وقت نری هااا ! :((
:)

مشکل اینجاست که گاهی من هیچ حرفی هم نزدم یا حتی بحثِ بدقولی هم نبوده اما باز هم قهر می‌کنن. مگه کسی واسه یدونه شکلکِ لبخند قهر می‌کنه؟! :))

نمی‌دونی این چند روز چقدر ناراحت شدم هانا...
خدا صبرت بده...
من یه دونه اون کامنتا رو دریافت کرده بودم، عطای وبلاگ رو به لقاش میبخشیدم... شما دلت بزرگه :*
یکی نیست بگه من اصلاً میام وبلاگِ شما که میای یه پست ضدِ من منتشر می‌کنی؟! :)
حوا.... :( :( :( 
لیلا :)
حوا؟قرار نیست واسه چهارتا آدم بی‌خود تو اینجا و نوشته های خوبت رو بیخیال بشی، قرار نیست تو باب میل همه باشی، هر جور اونا خواستن رفتار کنی.
ماها ادمیم حوا،سفال نیستیم که هر کس هر جوری دلش خواست شکلمون بده، با هر کس عین خودش رفتار کن، زیادی که خوب باشی میذارن به حساب سادگی و احمق بودنت و میخوان سوارت بشن، خودت باش، خوب و مهربون، بیخیال بقیه:)
نبینم دیگه حرف از رفتن بزنی ها؟ تو باید بنویسی و اون ۹۰۰ نفر دنبال کننده‌ات رو خوشحال کنی، هر کسی خوشش نمیاد مجبور نیست دنبال کنه، تفنگ که روی سر کسی نذاشتن که حتما باید فلانی رو بخونی‌؛ والا:)
الانم بخند که تو با خنده خوشکل تری😘

من خودمم فرشته. کاری ندارم به کسی ولی وقتی می‌بینم یکی که اصلاً نمیرم وبش که بخوام حرفی بزنم باهاش میاد اینطوری راجع‌به من می‌نویسه درحالیکه اصلاً من رو نمی‌شناسه نمی‌دونه چه باورهایی دارم خب ناراحت میشم. خودت هم می‌دونی که چیزی هم نگفتم. هر روز هر روز من باید حرف بشنوم! واسه چی خب؟!
چقدر من این جمله رو میگم :)) یکیشون گفت نمی‌تونی درِ وبلاگت رو روی من ببندی هر وقت خواستم میام :/
تو هم بخند :))
سلام...
۱:وقتی میبینی همه تو کاری باهات موافقن به راهه شک کن ولی اگه دیدی عده ای مخالفن احتمال درست بودن راهه بیشتره....
۲:گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید
گو تو خوش باش که ما گوش به ... نکنیم
۳:اون بخش آخریه عالی بود که گفتین
موفق باشین
سلام و درود
۱. درسته :)
۲. که اینطور :)
۳. :)
سلامت باشید
تک تک کلمات و جمله هاتو درک میکنم حواجان بخصوص بند آخر پست رو ...


خطاب به  همگیمون:
همه یه  روزی بالاخره میریم فقط یه خاطره میشیم  تو ذهن بقیه  .نذارین کسی با یاد آوری اسممون اخم کنه و حتی بغض...
هعی...

چرا خوب نیستم با هم؟! :)
قضاوت دیگران آسون ترین کار دنیاست:(...سعی کنیم ظرف روحمون رو بزرگتر کنیم تا کمتر آزار ببینم و اذیت بشیم /
من  آشتیم:))
متاسفانه...
چه خوب :)) خوشحالم ^_^
سلام 
چی شده حواجونم ؟ 
میخواست بگی منم از خیلیا بدم میاد ولی دلیلی نداره اونا رو از دنیا حذف کنم یا اینکه به روشون بیارم 

حالا اون چیزی نیست مهم حس نوشته هاست که شبیه هم نمیشه حتی اگر یکی اسم وبشو بزازه دختری از نسل حوا مهم اینکه اون حوا نمیشه 

دنیاش کوچیک 

بی خیال بابا 😲

😲

بعضی از بلاگرا خیلی وب نویسی رو جدی گرفتن ، ما اینجا می نویسیم که سبک شیم نه اینکه دشمن بتراشیم ، تو دنیای واقعی که باید هزار مدل فیس و افاده و قر و ناز و تحمل کنیم تو فضای مجازی بزازن آدم تو حال خودش باشه ، این حرفا چیه 

من تو رو دوستت دارم :-) 
سلام عزیزم
چی بگم :)

والا منم کاری به کسی ندارم. با کسی هم دعوا ندارم. قرار هم نیست همه از من خوششون بیاد می‌دونم. حداقل انتظارم اینه که اگه از من خوششون نمیاد کلاً نخونن که بخوان چیزی بگن.

منم دوستت دارم ^_^
"اونایی که الکی الکی قهر کردن بیان واسه آشتی"

چقدر این حوا بانو متواضع هستن ، معده ش به خاطر همین چیزا به این روز افتاده دیگه :)

داشت غزل رفتن میخوند :(

خدا به ما برش گردوند :)
اون که خوب شد :) با آمپول :|

:))
حوا جان خودتو ناراحت نکن. وبلاگ شما مخاطباش خیلی زیاده. بین این +۹۰۰ نفر، حداقل  ۱۰-۱۵ تا آدم این مدلی نباشه، اصلا عجیبه.بالاخره هر کس یه اخلاقی داره. نمیشه که هم زمان با همه مدل آدمی خوب بود و همه رو راضی نگه داشت.
تلاش نکردم واسه راضی نگه داشتنِ همه چون می‌دونم نمیشه. فقط می‌خوام بهم توهین نشه. همین.
یعنی نمیشه خوب باشیم همه با هم؟! :)
من حق نشر میخوام برای هدر! قهرم اصلا!
∶دی
قهر نکنید :)))
+ موسِ شما در چه حاله؟! بهتر نشده؟! :|
ای بابا . 

هعی...
اوووف عجباااااا.اهای شمایی که نظر میدی درمورد نوشته های ایشون،وبلاگ خودشه هرجووور دوسداره پست میذاره.اگه خوشتون نمیاد چرا دنبال میکنید؟اگه خوشتون نمیاد چرا میخونید؟به کجا داریم میری؟چرا انقد حسادت اخه؟!!!!
بلاک کن این ادمای عجیب غریبُ حوا جان.....بیشتر از این نباید دررابطه با کار زشتشون انرژی گذاشته بشه.
بلاک که می‌کنم اما یه عده همینطوری نظر می‌فرستن. نمیشه بلاک کرد. میگم نیاید میگه دلم میخواد :/
وای ...:-( 

تروخدا خودتو ناراحت نکن 
بیخیال اون یکی ها مهم اینه که ماها همه مون دوست داریم 

ترسیدم 
هرچی میودم پایین تر میترسیدم نکنه خدافظی کرده باشی
یه وقت نذاری بری هااا
دلمون برات تنگ میشه :'( 
عزیزم :)

یادم بیار یه چیزی بهت بگم. خیلی باحاله. :))
خداحافظی میکنی؟پس اونا که دوستت دارن چی؟
بخاطر یه نفر این واکنش رو باید نشون بدی؟
من الان قهرم
یک نفر نیست که :)

رفیق جان قهر نکن :((
من اصن اعصابم خورد شد , حوا نریااا :-(
لیموی خوش‌رنگم :)
يكشنبه ۲۰ اسفند ۹۶ , ۱۱:۱۲ آقای سر به هوا(o_0)
من به جات بودم وب طرف پابلیک میکردم 
درسته ابرو بردن کار خوبی نیست ولی دهن یه عده اسفالت لازمه


(دیگه شرمنده یکم خشن شد)
یادتونه گفتید کامنت‌های اون‌مدلی رو بفرستید هرزنامه بخندیم؟! :)
می‌فرستم هرزنامه :))

اهلِ آبرو بردن نیستم آخه...
من به این جور آدم ها با سکوت احترام میذارم هر چند دلم خیلی می‌شکنه 
یه جمله ی مشهور میگه به کسانی که به شما حسودی میکنند و سعی میکنند تحقیرتون کنند احترام بذارید زیرا اونا از ته دل معتقدند که شما از اونا بهترین :)
منم اکثراً سکوت می‌کنم...
:)
بزارقهرکنن:|
از نیای واقعی فرارمیکنیم اینجا ارامش داشته باشیم مثلا!اهمیت نده😊😊
توهین‌هاشون رو کجای دلم بذارم؟! :)
همین رو بگو.
حالا خدا میدونه چقدر پست ضد من منتشر میشه و خودم خبر ندارم 
هعی...
حق داری،درکت میکنم،ولی بعضی ها همینقدر میفهمن دیگه کاری نمیشه کرد‌.
بذار هر چی میخواد بگه،تو که اهمیت ندی میفهمه ارزشش فقط اینه که یه چندتا حرف الکی بزنه و تو حتی جوابش رو هم ندی، خب بیاد، بود و نبود بعضی ها اصلا فرقی نداره:))) بعضی شخصیتشون فقط توهین‌ کردنه، بذار هر کی خودش رو نشون بده:)
حرف رفتن نزنی دیگه ها، گفته باشم:)
درسته...
چند وقته کلاً نمی‌خونم ببینم اون بنده خداست می‌فرستم هرزنامه :))
:)

فرشته میای بریم شهربازی؟! :))) تنهام. تنهایی خوش نمی‌گذره :|
:(
قرارمون چی بود؟! :)
:)
آها :)
حالا شد :))
بیشتر بخند :)))
کار خوبی میکنی:))
امان از این فاصله ها، امان:(
تو برو هی برای من عکس یهویی بفرست:))
صبر کن الان ایدی تلگرامم رو برات می فرستم:)
:))
هعی :(
می‌خوام برم واقعیت مجازی :| ولی می‌ترسم.
بفرست :))
يكشنبه ۲۰ اسفند ۹۶ , ۱۱:۵۸ ایمان-همو یرگه یخ!
😶😶😶😶واقعا عجیبه!بدروزگاری شده!خوبی کنی بدی میبینی اکثراوقات!گاهی وقتا هم به کار نکرده متهم میشی و اینهم ادمو اذیت میکنه! دنیای مجازی یکم نامرده! 
بیخیال ارزش ناراحتی رو نداره😊 درعوض اسم و ادرس بدین جنازه تحویل بگیرید😊
فقط یکم؟! :))
بعدش باید کلی دیه بدید :| :))
منم از بعضی وسایل شهربازی میترسم:))

این شهربازی یک هفته هست حدوداً که افتتاح شده. :))
خیلی خوبه ولی بدیش اینه نمیشه جیغ کشید :| فوری همه جمع میشن بخندن بهت. :|
:)))

شاید باورت نشه ولی هر یدونه پرانتز رو که بیشتر میذارم لبامم بیشتر کش میدم:|
دیگه جا نداره:|
خیلی خوشحالم که می‌خندی :)))
يكشنبه ۲۰ اسفند ۹۶ , ۱۲:۰۲ ایمان-همو یرگه یخ!
گفتم یکم به مجازی برنخوره😂😂
مشکلی نیس شما بگین! منی که این حرفو زدم فکر اونشم کردم😊😊
:))
دستِ شما درد نکنه. بدارید لیست رو آماده کنم پس :)))

+ سپاس و باشد. :)
يكشنبه ۲۰ اسفند ۹۶ , ۱۲:۰۵ ایمان-همو یرگه یخ!
باشه پس منتظر لیست هسم! تاموقع برم چاقومو تیز کنم پس! 😂😂
دارم میرم مشهد الان! رفتم حرم دعا میکنم بخوره به دیوار طرف! 
مستر آیس چاقوکش بودید شما خبر نداشتیم؟! :| :))
التماسِ دعای فراوان.
يكشنبه ۲۰ اسفند ۹۶ , ۱۲:۰۷ ایمان-همو یرگه یخ!
بانو گاهی اوقات باید برای عزیزان چاقو کشی هم کرد😊😊😊
اگر قابل بودم چشم، محتاجیم به دعا
:)
خیلی مچکرم
يكشنبه ۲۰ اسفند ۹۶ , ۱۲:۱۳ ایمان-همو یرگه یخ!
بلی بیشتر اوقات که چاقو میکشم پرتقال یا سیب پوست میکنم😂
محتاجیم به دعا😊

درود بر شما :)))
:)
پس یه مشت احححححححمققق ان:|
خداشفاشون بده.
-_-
ان‌شاءالله
تحریمش کن،شهربازی که نشه جیغ کشید شهربازی نیست:))
برو یه جای دیگه که بشه جیغ کشید و نخندن بهت:))
میشه که ولی خب میان نگاه می‌کنن می‌خندن :| مخصوصاً پسرا. البته خودم هم وقتی جیغِ بقیه رو می‌شنوم و می‌بینم چطور دارن می‌ترسن خندم می‌گیره :)))
بقیه شهربازی‌ها واقعیت مجازی ندارن :(
اسم عکس بده .... تحویل بگیر😎
الکی نیست که دوست تیرانداز داشته باشی اون بذاره کسی ناراحتت کنه !
یه دیدن سلاح با خزانه خالی هم براشون بسه😎😎
فضای مجازی باید ناراحتی هم مجازی باشه چه اهمیتی داره که کی چی میگه مگه میدونن چرا پست نذاشتی کم کمش قطعی نته (حالا انگار خودم کم غصه خوردم سر یه موضوع چندکیلو لاغر کرده بودم -_- )
حالا من برگشتم وبلاگم و چهارتا وبلاگ دنبال میکنم و میخونم همه حرف از رفتن میزنن :(((
از خانم دکتر دلژین تا خودت😞😞😞

زهرا :))
آره اصلاً یادم نبود زهرا جونم تیراندازه :))
آره :)))
چی بگم...
عزیزم بخند :)
همه دکترا می‌خوان برن پس :)))
با همچین ادمایی برخورد داشتم ..میفهمم 
عزیزم:(  بلاکشون کن ..نظراتشون اصن برات مهم نباشه حسود زیاده:/ 
اصن اونا از وجودت ناراحتن اونا برن :)) تو محکم تر بمون&) 💋🌹❤️
اگه عضوِ بیان نباشن نمیشه بلاک کرد.
هانای خوشگلم ^_^
تلاش نکن، انتظارش رو هم نداشته باش. برا بعضی ها نمیشه واقعا! برا بعضی آدم ها زندگی بدون توهین و قضاوت و دروغ و خیلی چیزهای دیگه بی معنیه. شما به خودت نگاه نکن:)
چی بگم :))
نروتوهم مثل من نمیتونی دوم بیاری
نروتوهم مثل من تو غصه کم میاری
نرو آهانرو 

+
http://bia4music.org/دانلود-آهنگ-رضا-صادقی-بنام-نرو-متن-آهن/



++


فقط اونایی که با تو قهرن آشتی میدی یا بقیه هم جز این بند هستند ؟
یعنی اگر ما تو رو واسطه ی آشتی کنیم واسطه ی آشتی میشی ؟:))

:)))

من با کلِ جهانِ هستی در صلحم :| :))
واسطه؟! چیزی شده باران جونم؟!
حراااا نریااااا من تازه پیدات کردم:'(
:))
یا خدا چه چیزایی!!!واقعا عجیبن بعضیا
خیلی!
چند نفرن؟
بهرحال تعداد دوستهای خوب خیلی بیشتره
هستن یه ده نفری :)
اصلا بگو بهشون: بابا تو خوبی، دست وردار سر جدت.
راستش من با 24 سال سن و 6 سال پرسه زدن تو وبلاگ هنوز که هنوزه مفهوم این اذیت کردن ها رو درک نکردم. رفتم پست یه نفر رو بخونم با کامنت ناشناس هزارتا بد و بیراه زیر پستش نوشته بودن :|| 
بیخیال بیخیال همون خوب باشیم و بگذریم و بخندیم. :)
بخندیم :))
چشم:)
درود بر تو ^_^
سلام
وات و از این حرفا؟😮😮😮😮
سلام :)
دلخوری و این حرفا :))
بیخیالِ دنیا و پیچیدگی هاش لبخند میزنیم ؛)
بله بله ^_^
خب اگه با اکانتشون نظر میذارن، بلاک کنیدشون. :)
می‌کنم :)
۱۰ نفر؟؟؟مگه میشه بی دلیل؟
چی بگم.
:)
يكشنبه ۲۰ اسفند ۹۶ , ۱۴:۳۸ آقای سر به هوا(o_0)
هرزنامه هم خوبه:)
ولی از من میشنوی یکی دونفرو تهدید به پخش کن یا بزار وبت
حساب کار بقیه میاد دستشون:)
دیگه خسته شدم راستش :)
بیخیال
عجب آدمهای پیدا میشن 
به شما چه ربطی داره 
حوا جونی ادامه بده پر انرژی 
اونا رو نبین بقیه رو ببین :)
مهربان ^_^
این فرد بیمار است. که معمولا ناشی از محیط واقعی است. 
خروجیش هر جای می تونه باشه. اینجا هم چرا نه.
اینکه چرا با شما چنین رفتاری داره اینجا. دلیل خاصی می تونه داشته باشه.
مخاطبم کامنت گذاره: اگه دوست داری بیا. با هم حرف بزنیم. یه گپ دوستانه. خیلی وقت هم میشه گپ نزدم با کسی.

با بیمار ها مهربان باشید. آنها به محبت نیاز دارن
:)
:))
موس که خریذم. شما یک دعا به حال دلمون بکنید.
مبارکه :)
حالِ دلتون هم ان‌شاءالله خوبِ خوب باشه همیشه.
سختو اعصاب خورد کنه ولی تو میتونی :)
:)
يكشنبه ۲۰ اسفند ۹۶ , ۱۷:۳۷ سارا سماواتی منفرد
مشکل همینه دیگه ، خوب بودن !
آره :)
واقعیت مجازی چیه؟:)
یه چیزی مثلِ سینما سه بعدی ولی میگن پنج بعدی هست :| :))
سلام
یه حدیثی هست که میگه اگه کسی 3 روز با برادر دینیش قهر باشه و هیچکدوم پا پیش نذارن برای آشتی هردو از اسلام خارح میشن...شاید خیلیا اینو نمیدونند
نمیفهمم این بچه بازیا چیه
مگه زندگی چند روزه که بخوایم دو روزشو قهر کنیم
بچه ها هم قهر نمیکنند چه برسه آدمای گندهِ.ِِ...
دلتو بزرگ تر کن تا از رفتاراشون ناراحت نشی
:) و مطمئنم دلت بزرگ هست...
یاعلی
سلام
سه روز؟! من سه ساعت هم نمی‌تونم :(
:)
علی یارت
عزیزی:*

واا چه ادمایی مگه خودشون تخیل ندارن مگه داریم اصن ...همه در مورد ایندشون تخیل و رویا پردازی دارن منم تخیل دارم ولی مث تو قشنگ نمیتونم بنویسمشون که:) ضایع میشه :))))
:))

بیخیال هانا جون. از اول هم اشتباه کردم این پست رو منتشر کردم. نه بابا! تو خیلی خوب می‌نویسی ^_^
من یه مین هم نمیتونم چه برسه 3 ساعت:))
بس که مهربونی ^_^
چی بهم بگی؟ D:
ُِِِِِِِّ
آقا بگو بگو
فوضولیم گل کرد 😀😂😅
خصوصی می‌فرستم برات :))
ما اینجا سینما ۶ بعدی داریم:)
من و خواهرم رفته بودیم،هی میگفت اینجا باید خودتو خالی کنی و جیغ بزنی، ما هم رفتیم داخل، فیلمش اینجوری بود که احساس میکردی سوار یه ترن هوایی شدی و تو یه مسیر پر پیچ و خم میری( صندلیت هم تکون می‌خوره) اخر فیلم هم مثلا یه بخشی از مسیر یا همون ریل ترن شکسته بود و وقتی می‌رسیدی یه اژدها جلوت در می اومد و نیمرخش جلوت بود، حالا خلق الله با این جیغ می‌کشیدن و سر و صدا میکردن،خواهرم هی به من‌میگفت جیغ بکش میگفتم بابا این که جیغ نداره،جیغم نمیاد بیشتر خنده‌ام گرفته:)) خیلی مسخره بود واقعا،اظهار تاسف میکنم واسه اونهایی که جیغ می‌کشیدن:)))
این بود خاطره‌ی من از سینما ۶ بعدی:)))
جدی؟! :)))
بیا با هم بریم فرشته :)))
با تو خیلی خوش می‌گذره ^_^
دشمنت اشتباه کرد خوب کردی:)))

هندونه عایا ???  خیلی سنگینه:)))
نه بدتر شد :))

نه والا. من اهلِ تعارف نیستم اصلاً :))
خخخخ خب پس چون تو میگی لابد خوبه دیگه :))😁❤️
بله ^_^
همین :))
:))
بخند به رویِ دنیا ، دنیا به روت بخنده. :))
((:
يكشنبه ۲۰ اسفند ۹۶ , ۲۲:۰۹ دُختری از جنس آرامِش 😊
کـــــآش بتونیم :)) کِ میتونیم :))❤️
^_^
چی شده اینجا چه خبر بوده
بیخیال آلاء :)
باور کن خیلی سخته :/
می‌دانم :)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

چی شده؟
لبخند بزن بسیجی


داستان مالک اشتر را که می دونید که...
مالک داشت -به تعبیر رزمنده- تو خیابون می رفت...یه بنده خدائی یه سبزی گندیده انداخت تو صورت مالک و با کسانی که اونجا بودند شروع کردند به خندیدن و مسخره کردن...
مالک صورتشو پاک کرد و هیچی نگفت و رفت...
یه بنده خدائی که این صحنه را دید و مالک را می شناخت رفت پیش اون شخص و گفت می دونی چیکار کردی؟ واویلا که تو صورت مالک، سبزی انداختی...
طرف هم حسابی ترسید و دوید دنبال مالک...
کفتند رفته تو مسجد...
رفت دید نماز می خونه..
نمازش که تموم شد افتاد به دست و پاش و گفت غلط کردم..
مالک گفت بلند شو، من بخشیدمت...اصلا اومدم مسجد و این نماز را به نیابت از تو خوندم که خدا هم ببخشه تو را...

یه همچین داستانی برای شهید حسن باقری هم اتفاق میفته..

منظور به اینکه ما باید از این سیره تبعیت کنیم...
حالا هر کس می خواد در جهل خودش بمونه، خب خودش ضرر می کنه...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درودِ فراوان

هعی :)

چقدر حرفاتون خوب بود. ممنونم از شما. :)
من مالک نیستم اما سعی می‌کنم ذره‌ای اینطوری رفتار کنم. ان‌شاءالله که بشه. دعا کنید ما رو.

همچنین
علی یارتون
باشه پس تو بیا گناوه، با هم بریم:) ما اینجا یه بعد بیشتر از شما داریم:))))
با تو هم خیلی خوش میگذره قطعا:)
باشه :)))
^_^
که چی  بشه
باید چیزی بشه؟!
نمیدونم چه مدی شده هرکی ازهرکی خوشش نمیادزودیاپست  میذاره یاکامنت ناشناس میذاره براش ومیگه  بدم میادازت چقد بدی چقد فلان فلان /:خب به توچه اصلا!!!! من اگرخوبم اگربدتوبروکشکتوبساب ://

حالا خوبه ماانقدپوست کلفتیم - ___-

بخندیم :)))))))


بله بله :)

:)

(((:
پس اینطور! :) :)
بله :)
سلام بر حوایِ جان^_^💙
سلام عزیزم ^_^
به همین راحتیام نیست خوب بودن و خندیدن! ولی چشم:))
می‌دانم و ممنون :))
همین خودش کلی چیزه
:)
تا حدودی از کامنت ها متوجه شدم 
تو وبلاگ این اتفاقات زیاد میفته 
چون ادم ها پشت یک مشت حرفن بدون اینکه حس و حال اون حرف ها مشخص باشه 
و خیلی سو تفاهم پیش میاد گاهی
بله...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan