چه فرقی می‌کند؟!

چه فرقی می‌کند کوتاه‌قد باشم یا سروقامت؛ سفید باشم یا سبزه‌رو؛ چشمانم آبی باشد یا قهوه‌ای؛ موهایم لَخت باشد یا فرفری؛ فرزندِ اول باشم یا ته‌تغاری؛ سالم باشم یا درگیرِ بیماری؛ دهه‌ی پنجاهی باشم یا دهه‌ی هفتادی؛ پنجره‌ی اتاقم رو به کوه باز بشود یا تاریکی؛ دانشجوی رشته‌ی پزشکی باشم یا آبیاریِ گیاهانِ آبزی! شمالی باشم یا جنوبی؛ بالانشین باشم یا زاغه‌نشین؛ عاقل باشم یا دیوانه؛ آباد باشم یا ویرانه؛ مست باشم یا هوشیار؛ خواب باشم یا بیدار... چه فرقی می‌کند؟! مهم این است که گاهی هوس می‌کنم همه‌ی این ۳۲ حرفِ بازیگوش را به صف کنم تا خیالاتم به بندِ کلمات کشیده شود و شما را هم با خودم به عالمِ رویا ببرم. عالمی ورای محدودیت! به دور از لبخند‌های تصنعی؛ تهی از توهین‌های نابجا؛ سرشار از حسِ خوبِ زندگی...


+ خوشبخت کسی‌ست که شاهدش خدا باشد!

+ اگر مقبول بُوَد به ردّ خلق مردود نگردد و اگر مردود بُوَد، به قبولِ خلق مقبول نگردد.

خدا وقتی بخواهد غیرممکن می‌شود ممکن / ولی وقتی نخواهد واقعاً دیگر نخواهد شد

+ حوا نمی‌تواند دهه‌ی پنجاهی باشد وقتی مادرش متولدِ دهه‌ی شصت هست. :| :))

سلام بر حوای شیرین سخن :)

رسیدن بخیر ...

کجایی ؟

سلام بر جنابِ قدح

جایی نبودم :|
يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶ , ۱۸:۰۳ امیر حافظ خردمند
سلام
عالی بود
سلام و درود
تشکر
سی و دو حرف بازیگوش ...

اینو خودت گفتی یا جایی خوندی ؟
والا تا جایی که یادم میاد جایی نخوندم.
خیلی تعبیر جالبی بود .
درود بر این ذوق و استعداد :)
شما لطف دارید :)
سلام

واقین فرق نمی کنه؟؟!؟!؟! 

و خدایی ک ب شدت کافیست! :)
سلام و درود

امروز یکی کامنت فرستاده بود تو کی هستی؟! :|
یکم فکر کردم و گفتم خب چه فرقی می‌کنه؟! :) من هر کی باشم.

خیلی خیلی :)
...؟؟؟
کجاش مبهمه؟!
اینکه گفتی مادرت دهه شصتیه کنایه بود ؟
نه واقعاً مادرم متولدِ دهه‌ی شصت هستن.
خدا هردوتونو حفظ کنه ان شاءالله
مچکرم.
زیبا نوشتی بانو. D:
الکی مثلاً اولین بارِ اومدم وبت. D;
مچکرم میم جان :)
خیلی خوش اومدی :)
چطور با اینجا آشنا شدی دخترم؟! :)))
يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶ , ۱۸:۱۳ ◈ ☼ ᶋᶏᶉῌád vᾐ ☺ ◈ ‌‌‌
احسنت احسنت :)...
تشکر تشکر :)
خوب بود حوا جان 
اوهوم فرقی نمیکنه :)
خوب خوندی عزیزم
:)
ممنون. D:
وای حسِّ توهمم ته کشیده نمیتونم جواب بدم.😂
:)
حیف شد :(
حالا سعیِ خودت رو بکن تا تهش بریم با هم :))
نمیدونم چرا حوصله ندارم. :| 
انشالله پستِ بعدی. 😂
من نیز :|
باشد :)
عالی بود
موفق باشید
سپاس
سلامت باشید
عالیه..
ممنونم :)
مامانت دهه شصتیه
پس خودت باید دهه هفتادی باشی=)
شایدم هشتاد=))
چه فرقی میکند
چقدر دلنشین بود خدایی که به شدت کافیست😍
:)
نه همون هفتاد :))

هیچ فرقی نمی‌کنه انصافاً.
خیلی این جمله رو دوست دارم ^_^
:))
بخند تا دنیا به روت بخنده :))
یه پا خواجه عبدالله انصاری شدی ماشاالله :))))
خیلی عااااالی بود :)))
از دستِ تو :)))
مچکرم :)
باشه باشه میخندم.  D:
توهم بخند. D:
 :))
آفرین دخترم :)
غذا هم بخور -_-
چشم :))))
(:
احسنت بسیار هم عالی و زیبا بود
خوشمان آمد‎;)‎
ممنونم عزیزم :)
خوشحالم که دوست داشتی :)
و مثل همیشه حوا روی لبام لبخند آورد ؛)
ممنونم نویسنده جاااااان *-*
چقدر خوشال میشم وقتی مسببِ خنده‌های تو میشم :)
من که نویسنده نیستم. خواهش می‌کنم عزیزم. ^_^
بسیار عالی 
اما من فکر میکنم حروف اسباب بازی ذهن های بازیگوش هستند.
سپاسِ فراوان
ذهنِ منم بدجور بازیگوشه :)
^.^
سعی میکنم. D;
چشمت بی بلا. *:
:))
^_^
آفرین آفرین :)
(:
:))
بله:)
باشد که مقبول خدا باشیم
(:
ان‌شاءالله. همین که قبول داشته باشه ما رو واسه کلِ زندگی‌مون کافیه.
اگر مقبول بُوَد به ردّ خلق مردود نگردد و اگر مردود بُوَد، به قبولِ خلق مقبول نگردد

عالی...
:)
درود بر حوا بانو 😊
و درودِ خداوند بر شما باد :)
بدون تملق!  خوشابه حال مادر کم سن و سال شما که دختر فرهیخته ای مثل شما داره
میدونم مایل نبودید کامنت بذارم

ولی حقیقت رو باید گفت  واقعا موفقید خانم دکتر
دلتون شاد


مچکرم
من نمیفهمم چرا مدام میرید و میاید :)

لطف دارید.
همچنین

خواه هجده بگرفتم یا بیست
هیچ کس خوب خریدارم نیست
ارزشم را بجز او کس نشناخت
و خدایی که به شدت کافیست
به‌به :)
خیلی ممنونم
فک کنم دیگه باید  وجود خدارو قبول کنم 
ببینید حالِ من چقدر خوبه :)
در حالی که چند روزِ وحشتناکی رو پشتِ سر گذاشتم. من که واسش بندگی نکردم ولی همین که حسش می‌کنم خیلی ذوق داره. باورش کنید. :)
خیلی خوب بود :)
به شدت عالی.. :))
خوب خوندی یقیناً :)
به شدت ممنون :))
حال دل منم خوبه کلی انرژی و شاد هستم خوب

دلیل پذیرفتنم شاید این باشه چون تو کشوری هستم که همه دارن از وجود خدا صحبت میکنن
البته اینجور پذیرفتن هم قبول ندارم ولی نمیدونم

شاید نوعِ شاد بودنِ من و شما فرق داشته باشه :)

پذیرفتنِ خدا کاملاً دلیه. نه بخاطرِ کشور و نه بخاطرِ مردمِ کشور یا حرف‌های من و بقیه. هر کس خودش باید بهش برسه.
باریکلا به عزیز خودم 
به‌به آبجی وحیده‌ی عزیزم ^_^
خیلی خوبه که خیال‌پردازی هات رو پست میکنی :) به شخصه لذت میبرم چون خودم به اندازه‌ی آنه‌ شرلی ۱۲ ساله یا حتی بیشتر از اون عاشق خیال‌پردازی ام و توی دفترام و memo گوشیم و  word کامپیوترم پر از این خیال‌پردازی‌ های شیرین و قشنگه:) ولی خب خیلی کم منتشرشون کردم... اما وقتی خیال پردازی های تورو میبینم جرات پیدا میکنم :) و واقعا هم هیچ جایی بهتر از دنیای وبلاگ نویسی واسه منتشر کردنشون نیست...
درسته که آدم‌ بعد از اینجور پست ها، کامنتای عجیب و غریب میگیره ولی خوبیش اینه که آدم هایی که مثل خودش خیال پردازی میکنن رو پیدا میکنه:)♡ 
همینجور ادامه بده به ثبت خیال‌پردازی ها :))♡♡
+مجموعه کتاب هشت جلدی آنه‌شرلی رو هم بشدت بهت پیشنهاد میکنم:') باور کن اونقدر خوبه که یه تیکه‌ی خیلی بزرگ از وجودم لابلای ماجرا‌ها و خیال‌پردازی های آنه موند :)💛
:)
راستش من عاشقِ آنشرلی و دنیاشم. دو بار هم راجع بهش پست نوشتم البته خیلی وقتِ پیش. :) چه خوب :)
آره. این که چند نفر رو با خودت ببری به یه دنیای دیگه فکر می‌کنم کارِ جذابیه. :)
این حد از نگاه‌های مشترک بینِ من و تو واقعاً خوشحالم می‌کنه. می‌دونستی؟! :))
چشم ^_^
+ دنبالش هستم. :) دعا کن به زودی مهمونِ دنج‌ترین گوشه‌ی کمدم بشن. :)
همیشه یکی هست که حسرت داشته‌هات رو بخوره،
دقیقا همون داشته‌هایی که خودت هیچ‌وقت نمی‌بینیش!
کاملاً درسته جنابِ فابر :)
واقعا چه فرقی می کند؟
:)
هیچ فرقی نمی‌کنه :)
اون باضافه اخریوگفتی که یکی نیادبگه عه حوا دهه پنجاهیی😐ولی من میپرسم
حوا دهه پنجاهیی هستی؟؟😂
قبلاً بهم گفتن :)) میانسال هم گفتن حتی! :|
از دستِ تو :)))
حوا جان مامان تقریبا همسن من هستن :))
چ مادر دختری به به :)
جدی؟! ^_^
:)
متن اول زیبا چهار جمله آخر زیباتر...
سرشاراز حس خوب زندگی...

خواستم بگم فرق میکنه الان میگن دهه شصتیها سوختن ...آخر متن محکم زدید تو ذهنم:)
فرقی نمی کند واقعا...

زیبا خوندید.

:)
درسته
چه خوب نوووشتی افرین به قلمت...

خدا خودت و مادرت رو حفظ کنه:)
ممنونم ساداتِ مهربونم :)

خیلی مچکرم. خدا ساداتِ عزیزم و مادرِ برزرگوارش رو هم حفظ کنه. :)
پر از حس خوب بود:)
خدا رو شکر :)
چه کوتاه باشی و چه سرو قامت؛ چه سفید باشی و چه سبزه؛ چه چشمات آبی باشه و چه قهوه ای؛ چه موهات لخت باشه و چه فرفری؛ چه فرزند اول باشی و چه ته تغاری؛ چه سالم باشی و چه درگیر بیماری؛ چه دهه پنجاهی باشی و چه دهه هفتادی؛ پنجره ی اتاقت هم به هر جایی که باز بشه؛  چه دانشجوی پزشکی باشی و چه آبیاری گیاهان آبزی؛ چه شمالی باشی و چه جنوبی؛ بالانشین باشی یا زاغه نشین؛ چه عاقل باشی و چه دیوانه؛ چه آباد باشی و چه ویرانه؛ چه مست باشی و چه هوشیار؛ چه خواب باشی و چه بیدار ... من دوست دارم ^_^
الهه ^______^
من خیلی خیلی بیشتر دوستت دارم مهربونِ دوست‌داشتنی ^_^
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


مهم بنده خدا بودنه که خود همون خدا می فرماید: 
"ان اکرمکم عندالله اتقئکم"



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

درسته :)

ممنونم. همچنین.
علی یارتون
يكشنبه ۱۳ اسفند ۹۶ , ۲۰:۱۴ آقای سر به هوا(o_0)
نمیدونم اگه نسل ما برسه به جای سر حرف هاش میمونه یا اینکه مثل قبلیا براش فرق میکنه؟
متوجهِ جمله‌تون نشدم راستش.
در هیاهوی زندگی دریافتم ،
چه بسیار دویدن‌ها که فقط پاهایم را از من گرفت
در حالی که گویی ایستاده بودم ...

چه بسیار غصه‌ها که فقط باعث سپیدی موهایم شد
در حالی که قصه‌ای کودکانه بیش نبود ...

دریافتم ،
کسی هست که اگر بخواهد "می‌شود"
و اگر نخواهد "نمی‌شود"
به همین سادگی ...
خیلی دلنشین بود :)

واقعاً هم به همین سادگی...
خیلی بد بود اصلا متن به این بدی نخونده بودم
چی نوشتی اصلا...
اَه...
مجبور نیستید بخونید :/
چه متن خوبی .
:)
:)
حوا؟؟؟؟؟؟
ینی مثلا میشد من یه بچه اندازه های تو داشته باشم؟
حوا!!!!!
حوااااا!!!!!!!
خوبه یا بد؟! :)
در  مورد پست بالا نمیتوانم سکوت کنم !!!!
حوا الان باید یه دختر همسن تو داشته باشم!؟ ⁦:-\
من هنوز دنبال بابای بچم میگردم!!!!

چی بگم :)
انگار مامانم یه کوچولو زود صاحبِ حوا شده :))
حوا جان واقعا برام سوال شد
چند سالته؟!؟
دهه هفتادی هستم :)
هیچ فرقی نمیکنه واقعا.
کم حوصلگیمو ببحش بانو،خستم و حال روده درازی ندارم.فقط  دوسدارم با بانو مهستی زمزمه کنم:بنویس آی بنویس...
هیچ فرقی نمیکنه به خدا.
می‌فهمم عزیزم. خسته نباشی عزیزم. :)
یادت نره که باید قوی باشی! :)
من ب همه کسانی ک قلم خوبی دارن حسودی میکنم:/ وسلام:))) 
چند لحظه پیش بلاگر دیگه ای... حالا هم حوا جون:) عاقااا کنکورم تموم شه از بس کتاب میخونم همه رو زخمی میکنم:دی 😂😁
ایشالا سایت همیشه بالا سر وبت باشه ماهم مستفیض شیم:*

من اصلاً از نویسندگی و اصولش چیزی نمی‌دونم. همینطوری دلی می‌نویسم. :))
عزیزم :)) ان‌شاءالله موفق باشی. :))
قربانت ^_^
عاشق متنای پارادوکسی عستم مخصوصا که حوا بانو نوشته باشه
خوشبخت کسی ست که خدا شاهدش باشد...
متن‌های پارادوکسی هم عاشقِ خاتونِ منه :))
و نیازی به باورِ خلق نداشته باشد...
:)
دوست داشتم اون جمله رو..
وخدایی که به شدت کافیست

سوره الزمر آیه ۳۶ : أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ وَیُخَوِّفُونَکَ بِالَّذِینَ مِن دُونِهِ وَمَن یُضْلِلِ اللَّهُ فَمَا لَهُ مِنْ هَادٍ
(:
منم خیلی دوستش دارم.
حرفِ حقه. :)

خدایا ^_^
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۰۰:۲۲ دُختری از جنس آرامِش 😊
و باز هم .. عـآلی :)) 🙂
و باز هم ممنون :))
واقعا عالی بود


اتفاقا امروز داشتم میگفتم حوا چند روزیه نیست بهویی دیدم عه هست کلی خوشحال شدم:))))
عالی خوندی :)

هستم فقط درگیرم. :) عزیزِ مهربونم ^_^
آبیاری گیاهان آبزی :))

و بازم چقدر رسا و شیرین بدون تق ولق 

و احیانا بی ادبی نباشه ها 
مادرتون دهه شصت میلادی نیستن؟
چون اصلا به عقل جور در نمیاد
آره مثلاً :))

شما لطف دارید.

نه شمسی :|
چرا نیاد :)
هرچقدر فکر کردم جمله مناسب بعنوان کامنت برا این پست پیدا نکردم فقط میتونم یه مهر تایید صددرصدی از جانب خودم پای پستت بزنم. البته این مورد رو من زیادی تو پست و کامنتات متوجه شدم حتی یه بار یکی پرسید کدوم شهری جواب دادی یه جای دور واقعا هم همینه چه فرقی میکنه کجا باشیم و چه شکلی :)
حوا داداش بزرگ من متولد 56 هست :)
مادری که مثل خواهر میمونه. خداین برا هم حفظ کنه. 
خوشحالم که پریِ عزیزم موافقه. :)
واقعاً فرقی نمی‌کنه. من هر کی که باشم هر جا که باشم...
خدا حفظشون کنه :)
بله بله. ممنونم ^_^
خدا پری جونم و مادرِ عزیزش رو هم برای هم حفظ کنه. :)
فقط این فرق میکنه که پنجره اتاقت روبه کوه باز بشه یا تاریکی..
واسه خودم خیلی ولی واسه بقیه چه فرقی می‌کنه؟! :)
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۰۲:۲۳ لطفا از سایت ما بازدید نمایید

ما امکانی جدید فراهم کرده ایم تا وبلاگهای فارسی زبان را به هم پیوند دهیم

با بازدید و ثبت نام در سایت ما را در ادامه راه دلگرم کنید

لینک خود را رایگان در صفحه اول سایت ثبت کنید

مراحل کار :
ثبت نام سریع و آسان
افزودن لینک
افزودن امتیاز از قسمت مدیریت لینک


http://tibaclick.ir


:|
دانستن خوب و بد بودن یه متن، فرعِ بر خوندنش هست
شاید اصلاً متوجه نشدین منظورم رو! وگرنه که من چیزِ بدی نگفتم. با متن هم که مخالف بوده باشید امکان نداره از چند خطِ آخر هم خوشتون نیومده باشه. مگر این که اصلاً طلبه نباشید.
خیلی عالی بود.واقعا چه فرقی میکنه کی باشیم؟ واسه همینه خیلی خوشم نمیاد بعضی افراد رو بیرون از شخصیت مجازیشون بشناسم، دوست دارم شخصیتشون رو وسط نوشته‌هاشون بفهمم و بشناسم فارغ از اینکه کیه؟چه شکلیه؟کجاییه؟و ...:)
یاعلی 
عالی خوندی :)
دقیقاً :)
علی یارت
انشالله خدا حوا و مامانشو برای هم حفظ کنه🙏
ممنونم ^_^
نه من برا خودمو گفتم که فرق میکنه
اون که بله. حق با شماست.
زمین و زمان بر اساس شدن خلق شده ...تمرکز میکنی ! هر چیزی رو که تو طلب کنی خدا هم همون رو برات میخاد ...امتحان کن ...
واقعاً؟! یعنی میشه؟!
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۰۹:۱۶ مصطفی فتاحی اردکانی
چه فرقی می‌کند کوتاه‌قد باشی یا سروقامت؛ سفید باشم یا سبزه‌رو؛ چشمانت آبی باشد یا قهوه‌ای؛ موهایت لَخت باشد یا فرفری؛ فرزندِ اول باشی یا ته‌تغاری؛ سالم باشی یا درگیرِ بیماری؛ دهه‌ی پنجاهی باشی یا دهه‌ی هفتادی؛ پنجره‌ی اتاقت رو به کوه باز بشود یا تاریکی؛ دانشجوی رشته‌ی پزشکی باشی یا آبیاریِ گیاهانِ آبزی! شمالی باشی یا جنوبی؛ بالانشین باشی یا زاغه‌نشین؛ عاقل باشی یا دیوانه؛ آباد باشی یا ویرانه؛ مست باشی یا هوشیار؛ خواب باشی یا بیدار... چه فرقی می‌کند؟! مهم این است که  هر گاه هوس می‌کنی همه‌ی این ۳۲ حرفِ بازیگوش را به صف کنی تا خیالاتت به بندِ کلمات کشیده شود و ما را هم با خودت به عالمِ رویا ببری. عالمی ورای محدودیت! به دور از لبخند‌های تصنعی؛ تهی از توهین‌های نابجا؛ سرشار ازِ خوبِ زندگی
مطمئن باش که ما هم همراهت خواهیم بود.و مشتری ثابت تور های رویایی حوا تور خواهیم شد
خیلی جالب بود :)
تشکر :)
میشه ...شک نکن ...به رویاهات فکر کن ...رویاهای تو داشته های تو هستند ...:)))
رویاپرداز هستم شدید :)) و چقدر موافقم :))
فکر کردم بعد از اینکه این چیزا هیچ فرقی نمیکنن، آخرش به اینجا میرسیم که : قراره بمیریم!

چرا بمیریم؟! هستیم حالا دورِ هم. :))
من این روزها درگیر شغل و پولم!
یعنی شانس آوردید ننوشتید که چه فرقی میکند شاغل باشم یا بیکار :)))
یا چه فرقی میکند پولدار باشم یا بی پول! 
:))
من خودم رو گفتم. منظورم این بود که فرقی نداره پشتِ این کلمات کی باشه. مهم چیزی هست که نوشته میشه.
نثر مسجع می نویسید حوا خانوم :-)
البته که فرقی نمی کنه

و خدایی که به شدت کافیست :-)
:))
بله

خیلی :)
حمید هیراد خواننده مورد علاقه من و خانوممه :-)
و من :)
در پاسخ به زمستان عزیز:
در هستی بیکران خداوند چیزی به اسم مرگ نیست :)
رویاهات رو بساز و ادامه بده 
درسته :)
آرزوها هرگز نمی‌میرند :)
مثلا میشه گفت هوا نمیتواند هزارو چهارصدی باشد وقتی فرزندش هزار و چهارصدی هست :)
البته فقط مثال بود:)
بله بله :))
زیبا بود
واقعا چه فرقی میکنه:))))
زیبا خوندی :))
((:
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۰:۱۷ ایمان-همو یرگه یخ!
هومم خیلی خوبه که اختلاف سنیتون با مادرتون زیاد نیس!!ازدواج توی سن پایین قدیم ها رسم بوده و زیاد ماهم داریم توخانواده!هیییی
سلام مستر آیس :)
بله خیلی خوبه. حالا چرا هعی؟!
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۰:۲۰ ایمان-همو یرگه یخ!
سلام بانو😊
اختلاف سنی کم یطور راحتی و صمیمی بودن خاصی به ادم میده!!!هعیی بود دیگه اومد!(هرکسی مشکلات خودشو داره) تقضای دعا بسیار😊
درود بر شما :)
آری بسیار زیاد. محتاجیم به دعا. امیدوارم خیلی زود حل بشه همه مشکلاتتون. شما ولی لبخند بزنید بهشون. :)
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۰:۲۵ ایمان-همو یرگه یخ!
والا من که همیشه درحال خنده هستم که روش کم بشه و, بره(مشکل و میگم)ولی خب تا الان که زورش بیشتر بوده😂😂
میدونید این سختیا مقداری باعث شده ایمانم ضعیف بشه خدا خودش درستش کنه!😊
کارِ خوبی می‌کنید. بالاخره روش کم میشه بچه پررو. :| :))
همین مواقع هست که آدم باید خودش رو نشون بده وگرنه زمانی که همه چی گل و بلبله خدا رو بندگی کنیم که هنر نیست. حل میشه همه چی. توکل به خدا.
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۰:۳۵ ایمان-همو یرگه یخ!
باس یه فن سامورایی روش برم😂😂
بلی صحیح!!ان شالله مشکلات همه حل بشه! 
بله بله :))
ان‌شاء‌الله. وبتون رو هم چک کنید. :)
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۰:۴۲ ایمان-همو یرگه یخ!
ان شالله😊
بله چشم بانو😊
:)
و اینکه می‌فهمم چقدر سخته. ان‌شا‌ءالله زود همه چی عالی بشه. خدا حواسش هست. :)
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۰:۵۱ ایمان-همو یرگه یخ!
تشکر زیاد از شما بانو😊 هم بخاطر دعا هاتون هم بخاطر امیدواری که بهم میدین ممنونم😊
میدونید شما جزو اون افرادی هستین که احترام بسیاری براشون قاعلم😊
خواهش می‌کنم. :) تنها کاری که از دستم بر میاد همینه.
شما خیلی لطف دارید. مچکرم. :)
کامنتی ندارم واسه این پست جز اینکه مامان چقدر خوب موندن:))
:)
وخدایی که بشدت کافیست:)
(:
اااره.
چرا انقد خوبی اخه؟😍😍😍😍😍😍😙😙😙😙😙😙
:)
خوبی از خودته :))
با اینکه حرفای خوبی دربارشون نشنیدم اما
واقعا خدا بشدت کافیست :)
درباره کی؟!
:)
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۵:۰۹ دختری از جنس باد
حوا جان خیلی عالی ای خیلیییییی💜💜💜
عزیزم ^_^
سلام حوا =)
به قول پارسا مسجعه نوشتت =))
هرجوری باشی ما دوست داریم =)))
سلام پریسا جانم :)
(:
شما لطف دارید :)
آهنگ این ویدئو رو بیرون داده همید هیراد؟ اسمش چیه؟
فکر نکنم. احتمالاً به زودی منتشر بشه. اسمش رو هم نمی‌دونم. :|
😍😗
مامان آوا ^_^
هیچ فرقی نمیکنه (:
:)
چقد اختلاف سنی تو و مادرت کمه:)
:)
خوشبحالت ؛)
چرا؟! :)
خدا خیلی کافیه ^_^
بله ^_^
به نظرم تکه‌ی اول متن درست بود.
به نظرم تکه‌ی دوم متن هم درست بود.
اما ارتباط دقیق این دو تکه را به همدیگه نفهمیدم!
ارتباطی ندارند. واسه همین با + جدا شدن از هم. :)
عالی 
www.filestor.ir
:)
سلاااااااام خوبین؟؟؟؟؟؟.؟؟؟ 
+ خوشبخت کسی‌ست که شاهدش خدا باشد!
عالیه🍊☺
سلام :)
الحمدلله :)
+ ممنون ^_^
شنبه ۱۹ اسفند ۹۶ , ۱۳:۴۰ اتوماسیون صنعتی
بسیار عالی
تشکر
چه قشنگ نوشته بودی. مثل همیشه البته :)
قشنگ خوندی مثلِ همیشه :)
و خدایی که به شدت کافی ست :)
چقدر قشنگ :)
:)
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۱:۵۶ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan