:)

داره بارون می‌باره :)

بعد از دو ماه!

+ عکسِ پشتِ پنجره‌ای به عبارتی! :|

پنجشنبه ۳ اسفند ۹۶ , ۱۵:۰۲ ◈ ☼ ᶋᶏᶉῌád vᾐ ☺ ◈ ‌‌‌
خداروشکر...
عالیه :) عالیه عالیه...
راستی زیر بارون میتونی کلی دعا کنی...
یادم رفت نظرات رو ببندم. :|
بله خیلی :)
دعا زیرِ بارون مستجاب هم نشه اونقدر خوبه و لذت داره که هیچ جوره نمیشه از دستش داد.
کجای ایران هستید؟  
یه جای دور :)
مبارکه:)
انشالا مشکلی برای پیرمرد غار هم‌ پیش نمیاد.
(:
خیلی شدید نیست. ان‌شاءالله.
سلام

الحمدلله


سلام و درود

شکر
انشالله اسفند پربارشی داشته باشید :)
مچکرم
عالیه!
پس چطوره بدون چتر بری زیر بارون و توی چاله های آب بپری؟
هروقت بارون میاد این کارو انجام میدم.خیلی خوش میگذره!
:)
هر وقت بارون میاد کارم همینه :))
:)))
بخند عزیزم بخند :)))
از تهِ دل بخند :)
هوا شناسی برای روزهای شنبه و یکشنبه‌ی فارس احتمال وقوع سیل رو پیش‌بینی کرده.مراقب باش حوای جان:)
چشم چشم :)
البته سیلش واسه ما نیست هیچ وقت :|
کاش بودی می‌رفتیم آب بازی :| :)))
الهی شکر
خیلی شکر ^_^
اینجا هم سر صبح یه بارون خوشگل بارید خداروشکر ^_^
به‌به ^_^
خوشحالم که خوشحالی ماهیِ من :)
عزیزی. :)))💜
((:
لیستت رو هم بفرست :/
چ خوووووب :))
خیلی :)
(هر وقت بارون میاد کارم همینه :)))
خداروشکر یک نفر دیگه هم پیدا شد که نگه لباسام کثیف میشه یا حرف معروف...مردم چی میگننننننن؟...رو بگه :/
آفرین به تووووو
تشویق برای توووووووو

حرفِ مردم یک ذره هم برام مهم نیست.
:))
تشکر تشکر :))
بهتر کاش فقط بارون تند و زیاد بیاد:) بدون خطر و خرابی:)
آی گفتی چقدر دلم هوس آب بازی کرده:))
اینجا هم نم‌نم می اومد الان بند اومده اما هنوز زمین خیسه و هوا ابریه:)
ان‌شاءالله :)
بیا بیا :))
چه خوب ^_^
:)))
وای حوا دقیقا همین الان تو فکرش بودم! 😅 
میفرستم. ^_^
((:
باشه زود تکمیلش کن بفرست :))
باز یادت نره :/
(حرفِ مردم یک ذره هم برام مهم نیست.)
پس باید بگم یکی از خوش شانس ترین آدم های دنیایی ؛)
خوش بگذره*-*
جدی؟! :))
خیلی ممنون ^_^
باشه باشه سعی میکنم.🙈😅
آفرین :))
چه خوب :)
خیلی :)
(جدی؟! :)))
اینکه بتونی برای خودت زندگی کنی دلیل خوبی برای خوش شانس ترین آدم بودنه!
 هر چیز کوچیک یا بزرگی قدرت اینو داره که مارو خوش شانس ترین کنه 
درسته :)
بیام حوا؟ بیاااااام؟
آره بیا :))
خداروشکر:)
(:
پس رحمت الهی به اطراف شما هم سرازیر شد :)
بله بله ^_^
خدا رو شکر  اینجا دو هفته ای هست که تقریبا هر روز بارون می باره اغلب شب ها تا صبح هم بارونیه. ولی کاش به جاش برف می بارید که به زمین های کشاورزی هم جون میداد. ولی بازم خدا رو شکر :)
خوشا به حالِ شما :)
ان‌شاءالله که برف هم می‌باره :)
خدا رو شکر
:)
یه وقت حذف نکنی بری! دلخور میشم :(
زیبا ترین نعمت خداوند بارونه
امیدوارم از هیچ کجا دریغش نکنه:)
بله بله
من هم ^_^
خوشا به سعادت تون
آبجی اونجا نمی‌باره؟!
خدارو شکر
خدا هر چیزی رو به موقعش میفرسته
خیلی شکر
بله درسته :)
تو تهرانم یه نم بارونی زد
خیلی هم عالی :)
خیلی وقته نباریده
مثلِ ما هستید پس :(
ان‌شاءالله بباره دلِ آبجیم شاد بشه :)
اصلا پر انرژی ازقبل مینویسم
عه پست گذاشتی :)
خیلی خوشحالم که پشیمون شدی. همیشه بمون ^_^
اشتباه کردم :)

رفتن یا موندن؟! :|
در کل باید قوی بود و بیخیال. :)
اینجا هم یک هفته اس که ابریه بعدشم بارون خیلی بارید شکر خدا :)
الحمدلله :)
خوبه ، نعمت خداست ، به امید بارش های بیش تر ....
کدوم شهر هستید مگه ؟؟
ان‌شاءالله
یه گوشه‌ی ایران :)
سلام

خدارو شکر

آما آیا شما در این عکس "باران" می بینین!؟ :دی
سلام و درود

:)

هنوز بارون نمی‌بارید وقتی عکس گرفتم. :|
زیبا بود:)
(:
آسمان سربی رنگ
من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ
می‌پرد مرغ نگاهم تا دور
وای باران باران
پر مرغان نگاهم را شست...

حمید مصدق

به به! نفس عمیق بکش :)
و چه خوب گفته جنابِ مصدق :)

چشم چشم ^_^
آهان ... سپاس عالیجناب .. :)
:|
از عکسی که گذاشتید حدس میزنم آسمونتون شبیه آسمون آلوده و ابری تهرانه...
نه اینجا آلودگی نداریم خدا رو شکر :)
شیشه‌ی پنجره کثیفه یه کوچولو :|
اینجا که شمالِ و شمال هم همیشه ی خدا بارون و این صوبتاس،ولی برف خعلیی کم میاد.اصن امسال که یه کووچوولو برف اومد.
ماکه عادت داریم به هوای شرجی و بارکنی ولی خب بارکن چیزیه که به شخسه همیشه توجهم بوده چون خیلی دوسش دارم.💜💜💜💜
امروز حالم بهتره حوای نازنین.ممنون که هستی😍
عه! شمالی هستی؟! ^_^
منم عاشقِ بارونم :))
خوشحالم که حالت خوبه عزیزم. من که کاری نکردم مهربون. *_*
چه خوشگل :)
خیلی :)
تو بارون قدم بزن... حس خیلی خوبی میده:) مخصوصا اگه هندزفیری و آهنگ مورد علاقه هم داشته باشی:)
لحظاتت به خوشی
دقیقاً تجربه کردم همین رو :)
ممنونم عزیزم.
پنجشنبه ۳ اسفند ۹۶ , ۱۸:۲۴ دختری از جنس ارامِش 😊
اع چه عـــآلی *-* اینجا هم نم نم داره بارون میباره :)))
خدا رو شکر ^_^
:)
(:
کرج هم بارید صبح
به‌به :)
دعا کن ما را...
ایشالا ک بازم بباره:) 
زمین خیلی به اب نیاز داره...من همش میترسم اب تموم شه
ان‌شاءالله :)
من هم. امسال خیلی خیلی کم بارید.
اوه بارون نوشتم بارکن!!!!🤣
کُردم ولی خب شمال زندگی میکنم عزیزم.
شما که اصن عشق منی😍
عیب نداره :)))
خیلی هم عالی :)
لطف داری مهربونِ دوست‌داشتنی ^_^
آخییییی...
من عاشق بارونم ... هیچ وقت ازش خسته نمی شم حتی اگر ۳۶۵ روز سال بباره که نمی باره...از طرف من توی هوای نمناک و خوشبوش یه نفس عمیییییق بکش :)
:)
من هم :)
چشم چشم ^_^
شبیه آسمون شیرازه! :)
نکنه شیرازی هستین؟! :)
اره اینجام بارید
شکرخدا
الان ساعت ۴:۱۶ صبحه. اونقدر شدید شد یهویی که از خواب پریدم. :)
الحمدلله
الحمدالله..
شکر :)
پنجشنبه ۳ اسفند ۹۶ , ۲۱:۴۱ محمدرضا مهدیزاده
خوش به حال شانه های پنجره 
امشبی را خیس باران میشود ...
شعر از خودم :) 
اتفاقاً دیروز_پریروز مشهد هم حسابی بارون اومد و لحظات مون رو کوک کرد :) 
امیدوارم به شما هم خوش بگذره و لحظات تون رو کوک کنه :) 
موفق باشید
به‌به چقدر زیبا :)
بله شنیدم از دوستان. خیلی هم عالی. :)
مچکرم جنابِ شاعر. :)
سلامت باشید.
اینجام بارون اومد ولی من متاسفانه خواب بودم😊
همین که باریده خیلی عالیه :)
عاقبت بخیر بشی حوایی

ممنونم آلاء جونم ^_^
البته شمال همیشه میباره جای شما سبز
می‌دونستی یکی از فانتزی‌هام همیشه این بوده که شمال زندگی کنم؟! :)
سلام

یکی از فانتزی هام اینه که......هیچی...توی یه ژست عنوانش می کنم... :)

خوش به حالتون بابت بارون
سلام و درود

خیلی هم خوب :)

(:
اصلاح: پست
:)
منم دعا کن :-)
محتاجیم به دعا لیموی خوش‌رنگم :)
دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید استاد حوا .
همیشه کسانی که می‌خواید دنبال کنن شما رو استاد خطاب می‌کنید؟! :)
خخخخخخ نه حقیقتش ، من عادت دارم به همه میگم استاد یا عالیجناب . سپاس
که اینطور!
ننم انقدر دوس داشتم تو شمال یه خونه کوچیک داشته باشیم
یا یک ماهی اونجا ساکن باشیم
خدا خواست و کلا رفتیم اونجا:)
الان از ارزوم پشیمونم خخخخخخخخخ

خیلی خوبه که :)
عه چرا؟!
طبیعتا آره دیگه :)
سوال اینه که، هست آیا ؟ :))
چه خوب :)
حوالیِ شیراز :))
بارون و برف رو دوست داریم :]
خیلی هم عالی :)
صدای بارون رو دوست دارم،
آرامش غیر قابل وصفی رو برام به ارمغان میاره. :)
دقیقاً من نیز چون شما :)
خداروشکر.

شهر ماهم بارون میومد خیلی خوشحالم .
:)

خوشحالی‌تون مستدام.
خوشبحالتون
:)
جمعه ۴ اسفند ۹۶ , ۲۱:۰۴ ایمان-همو یرگه یخ!
همین چند روز پیش بود زیر بارون کلی راه رفتم خیس خیس بودم! خیلی خوبه کلی کیف میده زیر بارون! 
حرف نداره :)
دعا کنید ما رو مستر آیس.
خیلییییم عالی:)))
(:
شنبه ۵ اسفند ۹۶ , ۰۱:۴۷ ایمان-همو یرگه یخ!
چشم زعا میکنم ولی فکر نمیکنم دعا های من شنیده بشخ!مارو هم دعا کنید شما محتاجیم به دعا تون
قطعاً شنیده میشه. مخصوصاً حوالیِ حرم.
اگه قابل باشم حتماً.
شنبه ۵ اسفند ۹۶ , ۱۱:۴۴ باران یعنی تو برگردی ..
فردی مسلمان همسایه ای کافر داشت. هر روز و هر شب با صدای بلند همسایه کافر رو لعن و نفرین می کرد :
خدایا ! جان این همسایه کافر من را بگیر, مرگش را نزدیک کن! (طوری که مرد کافر می شنید.)
زمان گذشت و مسلمان بیمار شد. دیگر نمی توانست غذا درست کند، ولی در کمال تعجب غذایش سر موقع در خانه اش ظاهر می شد .
مسلمان سر نماز می گفت: خدایا !ممنونم ک بنده ات را فراموش نکردی و غذای مرا در خانه ام ظاهر می کنی و لعنت بر آن کافر خدا نشناس ... !
روزی از روزها که خواست برود غذا را بر دارد ،دید این همسایه کافر است که غذا را برایش می آورد.
از آن شب به بعد، مسلمان سر نماز می گفت :

خدایا ! ممنونم که این مرتیکه شیطان رو وسیله کردی که برای من غذا بیاورد. من تازه حکمت تو را فهمیدم که چرا جانش را نگرفتی!!!

این،حکایت خیلی هاست!


با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی
تا بی خبر بمیرد در درد خودپرستی
درسته...
بزنه شلق شلق رو گونه هامون (((: 
امیدوارم هنوزم حس شیرین باریدن بارون تو رگ هات جریان داشته باشه حوا جان ♥ 
آره :))
ممنونم عزیزم :)
هوای بارونی میتونه خوب باشه یا بد
بستگی داره به سقف بالا سرت

بستگی داره به هوای دلت 

و...
درسته
چه خوب:)

حال حوا جان ما چطوره؟:)
:)

عالی ^_^
داره بارون می‌باره همچنان :)
دیگه به ما سر نمیزنی:(
الهی من بمیرم ناراحتیِ آلاء جونم رو نبینم. چشم چشم. امروز خیلی درگیر بودم. :(
اینجا هم دو روزه که بعد چند ماه بارون میباره...واسه من که شمالی ام خیلی سخته تحمل زمستون بدون بارون... ولی الان دیگه حسابی قدر بارونو میدونم
خدا رو شکر که می‌باره :)
 ممنون خانومم از تبریکت!
چرا بهم نمیاد ...؟در دنیای واقعی هم یک طوری هستم که بهم میگن نمیاد سن و سالت  به خودت...  اینو راست میگن ...اما در دنیای مجاز از کجا متوجه شدی؟:)))سنگین و رنگین تر بنویسم ؟؟؟:)
خواهش می‌کنم :)
نه نه منظورم این نبود. ماشاءالله اونقدر خوب می‌نویسید که بهتون نمیاد :) مخصوصاً چند خطِ حاشیه وبتون و گفت و گوی بعدش و توصیفاتِ شما اونقدر دلنشین و زیبا بود که فکر نمی‌کردم سنِ شما این باشه. ماشاءالله. :)
روزگارت شاد
لبخند بزنید :(
پرانتز لبخند رو درست کن و واقعن لبخند بزن :)
چشم :)
خدا نکنه عزیزدلم
من دلتنگت میشم فخط
فدای آلاء جونم ^_^
آفرین...
:)
زیباست
خیلی زیباست

:)
بله :)
موفق باشید
بارون خود عشقه:)
بله ^_^
عاشق بارونم :))
اینجا الآن داره می‌باره، البته خیلی نرم و آهسته :) 

من هم ^_^
اینجا بند اومده :(
اینجا هم همین‌طور :دی
خوب شد شب بیدار بودما :))
:)
منم دو شبِ پیش تا ۴ بیدار بودم دلم نمیومد بخوابم :))
خوشا شب‌بیداری‌ای که دلیلش دل نیومدن باشه :)
بله بله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan