واسه ناهار چی درست کنم؟! :|

پدر و مادرِ عزیزتر از جانمان رفتنه‌اند سفرِ کاری. من مانده‌ام با حجمِ انبوهی از درس‌های نخوانده و کتاب‌هایی که روی میزم لم داده، پورخندزنان نویدِ امتحاناتِ پیشِ رو را می‌دهند. :|  این که از صبح تا به الان مدام در حالِ دویدن هستم اما همچنان کلی کارِ نکرده و ظرفِ نشسته و درسِ نخوانده دارم بماند! مانده‌ام ناهارِ فردا را چه کنم. :|


+ زرشک پلو با مرغ چطوره؟! :)

نیمرو با عسل 😑☹
یک درصد فکر کنید آقا داداشِ ما بخوره. :|
من دوس دارم:)))
درست کردنش هم به مراتب راحت‌تره. :)
پنجشنبه ۷ دی ۹۶ , ۱۷:۲۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
تنها تنها میخوای بشینی زرشک پلو با مرغ بخوری؟
اگه من نبودم نهایتش یه ماکارونی میگذاشتم جلوی خودم!
نه اقا داداش و آبجی خانم هم هستن. تنها اگه بودم که مشکلی نبود. :|
کاری باغذا ندارم ! منم دعوت کن بیام ! ^_^
بیا بیا ^_^
اصلاً بیا با هم ناهار رو درست کنیم. :))
منم هروقت میخام غذا درست کنم اولین چیزی که به ذهنم میرسه زرشک پلو با مرغه:))
هم خوشمزه‌ست هم راحت. :))
همه شاهدن که من دعوت شدم. D:
حتماً حوّا بانو. ^_^
D:
:))
عزیزم ^_^
برم درِ خونه رو باز کنم. :))
ماکارونی چطوره؟ :))))
امروز ماکارونی داشتیم. :))
:)))
قشنگ مشخصِ که توهم زدیم. D: 
درُ بازکن که اومدم. D: ^^
((:
ولی من جدی گفتم. :/ :))
بازه ^_^
پنجشنبه ۷ دی ۹۶ , ۱۷:۳۸ آقای دیوار نویس
املت ففط املت... :) 
از املت متنفرم. :|
هویج پلو چی؟ :)))
وقت‌گیره :|
لوبیا پلو؟ :)))))
لوبیا دوست ندارم. :|
جدّی؟! -.- باشه جدّی. D:
اومدم تودرُ بستم! D:
آره. هیچی غیرممکن نیست. :))
قربونِ دستت بیا ظرف‌ها رو بشور من یکم بخونم. :))
بهترین راه اینه به داداش بگی داری میای چند پس غذا هم بگیر  بیار وگرنه نیمرو با عسل داریم:))
داداشم کلاس ششم دبستانه. :))
ته‌چین مرغ هم گزینه مطلوبیه :)
خیلی :)
عه
نمیدونم چرا تصویری از داداش کوچیکتر نمیتونم داشته باشم:))
زود ذهنم میره به اینکه بزرگر باشه 


پس گزینه خوبیه زرشک پلو:))
متاسفانه یا خوشبختانه ‌من فرزندِ اولِ خانواده هستم. :)
خیلی دوست داشتم یه داداشِ بزرگتر داشته باشم.

گویا بله. :))
ماهی هم خوبه دخترم =)
سخته مامان آوا :|
:)))
واقعاً واسه کلاسش نمیگم ها ولی من دستام به مایع ظرف شویی حساسیّت داری! دستکش دارین بده بشورم. D: 
:))
آره دستکش داریم. مایع ظرف‌شوییِ خاکستر هم داریم واسه دست‌های حساس. :| :)))
یک دو قاشق هم پرت کنید از بالای دیوار برای ما. گناه داریم.
تشریف بیارید این طرفِ دیوار در جوارِ آقا داداشِ ما ناهار میل کنید. :)
کلاً برایِ اومدنِ من تدارکات دیدین هااااا نگو نه! ^_^  D:
آره :))) شوخی بود ولی. تو بیا مگه من میذارم دست به چیزی بزنی. ^_^
می خوام برای شام ته چین مرغ درست کنم ^_^ 
این بهتره ها : )
به‌به ^_^
آره ولی سخته یکم. :|
میگم که حالا که داری درست می‌کنی یکم واسه منم پست کن فردا چیزی درست نکنم دیگه. :)))
یتیمچهههههه
آبجی خانم دوست نداره. :|
:)))
عزیزمی. *:
(((:
شما هم عزیزی واسه ما رفیق جان. ^_^
قربانت.💚
^_^
خخخخ باشه برات ته دیگشو میذارم
#خسیس_نباشیم
:|

محبوبه‌ی کدبانوی خودمی تو. :))
پنجشنبه ۷ دی ۹۶ , ۱۸:۱۵ آقای سر به هوا(o_0)
از بیرون سفارش بده!
خیلی هم عالی:)
بیرون غذاهاش خوب نیست. معلوم نیست چطور درست می‌کنن.
:)
من وقتی تنهام حوصله خوردن هم ندارم چه رسد به اشپزی. درود بر شما و اراده معطوف به زرشک پلوتان 😊
تنها نیستم. :)
پنجشنبه ۷ دی ۹۶ , ۱۸:۲۶ امیررضا کامیار
نظری نیست مرا نیست 
کان را نیست نظری
:)
مگه شما مثل همه دخترا کتاب آشپزی ندارین؟
ازون نگاه کنین دیگه.
خیر ندارم.
دختر ارشد خانواده بودنم دردسریه ها:)))
خداروشکر این موهبت نصیب ما نشد،تا وقتی هم که آبجی بزرگه باشه،اصلا  توهینه من بخوام آشپزی کنم:)
در این جور مواقع آره خیلی. :))
عجب دختری هستی تو. :))
پنجشنبه ۷ دی ۹۶ , ۱۸:۴۲ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
باا بیخیال ناهار فردا از بیرون بگیر راااحت ترههه.تازه زرشک پلو بامررررغ؟چقدر حوصله داری😂😂😂
آره ولی خودم درست کنم بهتره. سالم‌تره. :))
حوصله نمی‌خواد که. راحته. :))
من تو غذا تخصص ندارم ولی میام تا با میم الف  ظرف ها رو بشوریم:)
دستِ شما درد نکنه خدا خیرتون بده. :))
به به زرشک پلو عالیه جا ما خالی :)
تشریف بیارید خوشحال میشیم. :)
وقتی مامان نباشه 
غذا با داداشمه :)
میره رستوران میخره و میاره -_-
فک کن مـ ن واسشون آشپزی کنم !

+ مـ ن خدای پیتزا و اسنک و کیک خامه ای فامیلم البته :)
پلو و چلو هم فقط چلو مرغ بلدم از نوع لذیذش :))
خدا حفظ کنه آقا داداش رو. :)

آشپزی خوبه. لذت داره. :)

+ به‌به *_*
نمیای خونه‌مون؟! :))
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خدا قوت پهلوان .

عالیه زرشک پلو با مرغ .
پس ما دیگه فردا مزاحم میشیم واسه ناهار :دیییییییییی
مچکرم. :))

بفرمایید. کلِ اهالیِ بیان قراره بیان. :))
من امروز ناهار برنج با مرغ درست کردم . 

زرشک پلو ام خوبه 😃
چه جالب. :)

:)
مرغ از همه غذایی راحتتره

آره :)
من خونه تنها باشم خام گیاه خوار میشم :|
یعنی حال و حوصله غذا درست کردن ندارم ، سبزیجات و میوه میخورذم خخخخخ
دوستان میگن تو برای رژیم گرفتن کارت راحته فقط کافیه تنها باشی :/
من نیز. :|
حیف که تنها نیستم. :))
خوبه که. :))
بهترین گزینه برای چنین شرایطی:
- استامبولی با گوجه و سیب‌زمینی
- ماکارونی
- سیب‌زمینی پخته (روی نمک یا توی آب)
- املت
- نیمرو
- غذاهای دیشب :)
خیلی خوب بود. :))
املت با دوغ:)))😴😴😊
هر چی بوده خورده ای ، نوش جونت:))
از املت متنفرم. :|
نه نخوردم که. واسه فرداست. :))
زرشک پلو با مرغ دوس ندالم
فسنجون و ترجیح میدم
یا مرغ کاری
یا آلومسما
کرفس
قیمه
مرغ کاری خیلی راحته
نیم ساعته هم درست میشه خورشت خوشمزه ایه
اگرهم زودپز داری با زودپز خورشت درست کن با خیال راحتتتت

چرا؟!
فسنجون تا به حال نخوردم. :|

اینم خوبه. ببینم چی میشه. ممنون آلاء جونم. :)
خوبه درست کن
:)
عدس پلو با نیمرووووووو

غذای لاکچری:)))
عدس دوست ندارم. :)

بله. :))
راحتم هست :) 
نوش جان 
من فردا میخوام برا مامانم اینا باقلاقاتق درست کنم :)) 
آری :)
ممنونم.
به‌به. :) من تا به حال نخوردم. باید خوشمزه باشه. :))
کله پاچه یا سیراب شیردون
شوخی می‌کنید؟! :|
پنجشنبه ۷ دی ۹۶ , ۲۰:۵۶ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
موووفق باشیییی،من که وسط امتحانا خوصلع نیمرو زدنم نداره😂😂😂
نیمرو هم نمیشه پخت با این گرونی. :))
خوبه.
:)
روز جمعه و نهار حوا پخت :)
زرشک پلو با مرغ خوبه، کنارش سالاد و مخلفات اوکی کن خوش میگذره :)
چه شود. :)
چشم. شما هم تشریف بیارید. :)
من پیشنهادم نیمروئه
هم لاکچری هم راحت آماده میشه
تخم مرغ گرون شده. :|
داداشم واسه ناهار نیمرو نمی‌خوره. :))
از فسنجون و قرمه سبزی و خورشت کرفس خوشمزه تر نداریم
حتما فسنجون و امتحان کن
کاش میشد دعوتت کنم خونه خودم و ازت پذیرایی کنم حوای عزیزم
قورمه سبزی دوست ندارم. باورت میشه؟! :|
فسنجون شیرینه؟!
ممنونم آلاءِ مهربونم. ^_^
نوش جان
ممنون :)
شما کلی درس و اینا و اونا دارین بعد نهار زرشک پلو با مرغ می‌خورین؟ ما موقع امتحانا سه تا ماکارونی می‌پختیم سه روز نهار و شام حتی صبحانه ماکارونی می‌خوردیم :| :دی
هر دو به یک اندازه وقت‌گیره. :| ما امروز ماکارونی داشتیم البته. :|
اتفاقا اگه میتونستم حتما میومدم، از دست مهمونی فردا هم خلاص میشدم. :)
بیا بیا خوش می‌گذره. :)
من از مهمونی خوشم نمیاد اصلاً. :|
اگ واسه غذا میگی بیامـ خونتون
تو باید بیای مهمونم شی :))
من اگه بخوام بیام باید با آبجی و داداشم بیام. :|
تو بیای بهتره. :))
به به چه کدبانویی⁦☺️⁩
من که در این مواقع اولش از گرسنگی میمیرم بعدش یه نیمرو درست میکنم  تا هلاک نشم😅
فدایت ^_^
منم اگه تنها بودم با هویج خودم رو سیر می‌کردم. :)))
پنجشنبه ۷ دی ۹۶ , ۲۳:۴۳ هیچ جا همه جا
سلام
سلام و درود
چی اسون تر ورااحت تر از اب دوغ خیار..تازه چون سخت نیس خیلی هم بهت میچسبه:))دیگه ازمن بیشترازهمین هم انتظار نمیره:))
خیلی هم خوشمزه راحت :))
واااای چطور میتونی دوس نداشته باشی
من اصلا شکمو نیستم خیلی هم مواظب هیکلمم
از قرمه سبزی نمیتونم بگذرم
ترش و شیرینی و ملسی فسنجون به خودت بستگی داره
و رب اناری که استفاده میکنی
اگه دوست داشتی بهم بگو اهل کدوم شهری حواجان
من با لوبیاش مشکل دارم. کلاً حبوبات دوست ندارم. :|
درموردِ فسنجون هم باید بگم کلاً از غذاهای شیرین خوشم نمیاد. میشه فسنجون رو طوری درست کرد که شیرین نباشه؟!
باشد :)
حوّا ؟! فقط اومدم بپرسم چی درست کردی،برم! D: 
😂😂😂😂😂
هنوز هیچی :))
زوده الان :|
دقیقا حالی که پنشنبه‌جمعه تو خوابگاه داریم!

::حالا بماند که آخرشم یا هیچی نمیخورم (مثل امشب) یا فست‌فود :|

خوبیِ قبولی توی شهرِ خودت همین خوابگاه نرفتنه. از محیطِ خوابگاه خوشم نمیاد. :| چند باری تجربه کردم.

:: عه عه چرا خب؟! تغذیه مهمه دخترم. :) مخصوصاً الان که فصلِ امتحان هست. فست فود نخور. -____-
کباب تابه ای با پلو
راحت و سریع و لذیذ
خواستی بگو دستورشم بدم
تو امتحاناتم موفق باشی
راستش بلد نیستم. میشه دستورش رو بدی؟! :)

ممنون. :)
فسنجان هم بد نیست :) 
اتفاقاً با یکی از دوستان راجع به همین فسنجانِ جان صحبت می‌کردیم دیشب. :))
اصلاً نخوردم تا به حال. :|
نمی‌دونم چطوری درست میشه. :)
جمعه ۸ دی ۹۶ , ۰۶:۱۰ دختر آفتاب ..
خوبه به نظرم:))
ولی کی حال درست کردن داره:||
به‌به ببین کی اومده. :)) خوش اومده. :))
مجبورم :|
هر چی درست کنی خوبه (:
فقط یه ایده میدم اونم اینه که قبل از این که غذا درست کنی نیت کن مثلا برای سلامتی امام زمان (عج) غذاتو بپزی اونوقت غذاتون نذری میشه و غذای نذری میخورید روز جمعه ((:
:)
جدی؟! چه جالب نمی‌دونستم. خیلی خیلی ممنون که گفتی مهربون. ^_^
جمعه ۸ دی ۹۶ , ۰۷:۲۲ بامبـو ❧☘☙
از قدیم گفتن آشپز که دوتا شد آش یا شور میشه یا بی نمک
دیگه من نظر نمیدم پس
خودت آشپز تکی باش گل دختر (:
اون که بله.

چشم چشم. :)
جمعه ۸ دی ۹۶ , ۰۸:۱۸ تهران طرح طرح
نوش جان هر چه بود
ممنونم.
جمعه ۸ دی ۹۶ , ۰۹:۰۴ دختر آفتاب ..
سلامت باشی:)
 پس هیچی:|
:)
مامانم میاد امروز. :))
اگه حبوبات نخوری یعنی آش هم نمیخوری واااااای نعععععععع
تو قراره مادربشی در آینده 
خیلی مواظب تغذیت باش
قرمه سبزی و با لوبیا چیتی امتحان کن
و اگه ترش میخوری لیموامانی هم 5،6تا بنداز
میتونی لوبیا کم بریزی
فسنجونهم ترش میذارن اصولا با رب انار ترش
آش فقط آشِ مامانم. :))
نه این که اصلاً نخورم. می‌خورن ولی خب دوست ندارم.
لیمو امانی اصلاً دوست ندارم. :|
آره مامانم بخاطرِ من کم لوبیا می‌ریزه. :)
باید حتماً امتحان کنم.

+ خیلی بدغذا هستم؟! -_-
خیلی....
ما چون باید مادر بشیم
باید خیلی تغذیه خوبی داشته باشیم
من هفته ای یه بار آش درست میکنم
حبوبات لازمه برای بدن
چهارساله آشپزی میکنم به طور حرفه ای تقریبا
یک سال هم غذا خوری زدیم....
بعدا خواهم گفت
مامانم همه مدل غذای حبوبات‌دار درست می‌کنه. :)

بله بله.
خیلی هم خوب. :)
اطلاع بده بدجوری نگرانم!😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خب همین الان تونستم بشینم. :|
زرشک‌پلو درست کردم با سالاد. :)
خیلی خوب شد. :)
کلِ ظرف‌ها رو هم تنهایی شستم. :|
یکم بخونم بعد هم برم واسه شام. -_-
جمعه ۸ دی ۹۶ , ۱۲:۵۲ سنجاب کوچولو
زنگ بزن رستوران غذا بیارن 😉😂😂
دیگه خودم پختم. :))
خیلی هم‌ خوبه:) نوش‌جانتون!
ولی من اگه مامان و بابام نبودن و امتحانم داشتم فوقش بهشون سیب زمینی یا کوکو یا دمپخت یا ... میدادم، مگه من بیکارم اخه؟:))
یاعلی
ممنونم. :)
داداشم گناه داره آخه. :)

علی یارت
خوبه ...درست کردنشم نسبتا راحت :)
آری :)
ولی جانم از بدنم بیرون رفت بس که ظرف شستم. :|
جمعه ۸ دی ۹۶ , ۱۳:۳۷ امیررضا کامیار
به نام خدا
با سلام
سایت عاشقانه کافه عشق به طور موقت شروع خود را آغاز کرد
http://www.cafeshgh.ir/post/2/%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%81%D9%87-%D8%B9%D8%B4%D9%82.html


خواهشا با حضور فعال خود در این وب مارا یاری فرمایید
عضویت:
http://www.cafeshgh.ir/register

بزودی انجمن هم فعال خواهد شد
کاربران و عزیزان علاقه مند میتوانند پس از عضویت از طریق پنل کاربری خود به ارسال مطلب اقدام نمایند

خواهشا به سایت آمده و سایت مارا زینت دهید
باتشکر
سلام
خیلی هم عالی😋
:)
جمعه ۸ دی ۹۶ , ۱۴:۳۹ دختر آفتاب ..
عه:)
 به سلامتی:)
سلامت باشی. :)
به به چه دختری. ^_^
دستت دردنکنه. :)
^_^
سرِ شما درد نکنه. :)
پدرُ مادر من هم‌خانه نیستند و منو خواهرم موندیم..
جارو کشیدم و ناهار هم سیب زمینی‌ سرخ کرده‌و مرغ درست کردم..
از صبببب‌بلند شدههههه گوشی دستشهههههه...
فردا امتحان دارمممممم😣😣😣😣
به‌به چه خانمی :)
خواهرا همینن همه‌شون :|
عزیزم‌ :) خسته نباشی. :)
:)))
(((:
هزاران بار اینجور مسئولیتای سخت افتاده به 
گردنم و اونجا بوده که قدر مامانمو دونستم :))
خیلی سخته خونه داری باید حواست به صد چیز باشه همزمان :|
دقیقاً. تازه فهمیدم چقدر مامانم زحمت می‌کشه. :))
آره. :|
جمعه ۸ دی ۹۶ , ۱۹:۲۵ رهگذر دیوانه
خیلی هم خوب و خوشمزه

ته دیگه زعفرونی هم واسش درست کن، به به :دی
:))
یعنی انقدر حجم درسا تو دانشگاه زیاد میشه😓؟؟
بستگی به رشته داره یقیناً.

سه ساله فکر میکنم برای فردا شام چی درست کنم

هیچ موقع  چیزی از قبل به ذهنم نرسید

دقیقه نود بالاخره چیزی خوردم

با این مطلبتان  یاد دست پخت مادرم افتادم

زرشک پلو با مرغ نوش جانتان

که اینطور. :)

ممنونم.
شنبه ۹ دی ۹۶ , ۰۹:۰۳ مریــــ ـــــم
چغوک بریزو
:|
جانم؟! :|
چی شد تصمیمت؟ :)
زرشک‌پلو پختم جای شما خالی. :)
سلام 
سخت ترین مرحله تو آشپزی همیشه این که برای ناهار و شام چی درست کنم ؟:|:)
یعنی اینقدر فکر کردن به این سخته که خود آشپزی انصافا سخت نیست :|:)


سلام

دقیقاً. :|
آره :)))
زرشک پلو با مرغ دووووست ... 
ولی من اگر جای تو بودم پا نمی شدم غذا درست کنم ... از گشنگی تلف می شدم...در این بی انگیزه :)))
منم :)
تنها اگه بودم به یه هویج هم قانع بودم. :)))
زنگ بزن پیتزا بیارن خودت درستو بخون
حضرتِ پدر خوردنِ فست فود و پیتزا رو ممنوع کردن. :)
نوش جان :)
حتما خوشمزه بوده آفرین
:)
الان قراره عکسش رو بفرستم واسه یکی از دوستان.
بذار  پست بعدی خب :)
چرا؟!
همه ببینن
هر کس بخواد واسش می‌فرستم. اینطوری بهتره.
اییییی بابا شماها خانوادگی چقدر بد غذایین :))
اون اینو دوست نداره خودم اونو دوس ندارم بابا اینو غدغن کرده غذای بیرون بده یه بارکی معده تونو اهدا کنید بره پی کارش:)))
:/
شنبه ۹ دی ۹۶ , ۱۵:۳۵ هوای باروونی
ما خونوادگی عاشق زرشک پلوییم....عااالیه
.
کدبانویی ها😊
بله :))

لطف داری ^_^
سخته که زرشک پلو با مرغ؟
بلدی آفرین بر تو :)

موفق باشی داخل امتحاناتت :)
پختم :)

ممنونم عزیزم. :)
چرا اتفاقا اونقدربایدغرق خودمون وروزمرگی هامون بشیم که همه رو فراموش کنیم..به جزآدمای مهم زندگیمون.😕
منم نگفتم همه. گفتم بعضی‌ها. :)
چی درست کردی حالا؟ :)
موفق باشی در امتحاناتِ پیش رو.
به‌به رفیقِ دیرین. :))
کجا بودی آخه؟! دلم خیلی تنگ شده بود برات.
زرشک‌پلو :)
ممنونم.

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

:|
يكشنبه ۱۰ دی ۹۶ , ۰۷:۵۹ مریــــ ـــــم
یه غذای کرمونیه
:))

خیلی هم خوب :))
اینستاگرام : iran_mihane_ma


بررسی کنید



برو بابا :/
مگه غذا بهتر از زرشک پلو هم داریم آخه؟؟؟ 

به نظرم بهترین گزینه است. 
انتخاب شد. :)


خلاصه که هر چی که شد نوش جون  :)
زرشک پلو شد نهایتاً. :)
واسه دفعات بعدی پیشنهاد میکنم یه غذای جم جور ترکی گیاهی "سوپ گوجه" امتحان کنی،ساده و خوش طعم! 
باشد!
در آغوشِ نچسبِ درس و دانشگاه :دی :))
خداقوت کدبانو! :)

:))
ممنونم :)
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
دوستان مادرم رفتهبیرنبا پدرم و تا شب نمیانناهار چی درست کنم
ماکارونی :)
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۸ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۴ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۱:۵۷ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan