ذوق‌مرگ شدگی

مثلِ وقتی که حضرتِ پدر درِ اتاقت رو باز می‌کنه و یهو این رو می‌گیره جلو صورتت. :)

+ یک بیت شعر مرا مهمان می‌کنید؟!

‎;)‎ قشنگه
:)
😊😊😃😃
همیشه سایش بالا سرت !!!
:)
ان‌شاءالله. ممنونم.
زیبا بود
آری
دوشنبه ۲۰ آذر ۹۶ , ۱۹:۰۶ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
چه خوشگل :)
(:
ای جان! چه نازه! مبارک باشه *_*
به‌به حریر جانم. ^_^ ممنون. :)
دست بابا جان درد نکنه.خدا حفظشون کنه.
ممنونم. :)
چی هست؟بستنیه؟
گلِ محمدی هست. گذاشتمش توی لیوانِ آب.
خیلی خیلی خوشحال کننده وذوق کنندست.
بله :)
گلهای سرخ شقایق چی شدن؟خیلی وقته خبری نیست ازشون..:-)
:)
چه پدر با احساسی، خدا حفظش کنه:)

سودای دلنشینِ نخستین و آخرین!
عمرم گذشته است و توام در سری هنوز 
《حسین منزوی》

خدا همه پدرها رو حفظ کنه. :)

به‌به ^_^
خوشگله
(:
جانت سلامت حوای نازنین *_*
خوبی رفیق؟ همه‌چی رو به راهه؟ :)
فدایت مهربون. ^_^
الحمدلله. خوبه همه چیز ممنونم. تو چطوری حریرم؟! چه می‌کنی با امتحان‌ها؟! :)
خیلی قشنگه. :)))
خداحفظشون کنه.

+گله ازدست کسی نیست
مقصردل دیوانه ی ماست!
:)
:)))
ممنونم عزیزم.

+ آخ آخ آخ حرفِ دل بود. :)
:)
 بیت شعر!!؟
 اممم

وقتی که همه پشت به مقصد بروند/ ماندن یعنی به اصل نزدیک شدن
(:

بهترین شعری که می‌تونستم بشنوم همین بود. ^_^
اووووخی چه حالی میده...منم وقتی پدری برام گل نرگس می خره این قدر ذوق می کنم...

شاعر میگه 
بوسیدمت لب و دهنم بوی گل گرفت
بوییدمت تمام تنم بوی گل گرفت 
گل های سرخ چارقدت را تکاندی و
گل های خشک پیرهنم بوی گل گرفت 

#سعید_بیابانکی
خیلی :)
خدا حفظ کنه پدر جانت رو. :)

‌به‌به ^_^
اگه قبلا اینو شنیده بودین بگین
واگه اجازه بدین چند بیت شعر مهمان شوید نه یک بیت


یکی را دوست دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند
نگاهش میکنم شاید
بخواند از نگاه من
که او را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند
به برگ گل نوشتم من
تو را دوست می دارم
ولی افسوس او گل را
به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند
به مهتاب گفتم ای مهتاب
سر راهت به کوی او
سلام من رسان و گو
تو را من دوست می دارم
ولی افسوس چون مهتاب به روی بسترش لغزید
یکی ابر سیه آمد که روی ماه تابان را بپوشانید
صبا را دیدم و گفتم صبا دستم به دامانت
بگو از من به دلدارم تو را من دوست می دارم
ولی افسوس و صد افسوس
زابر تیره برقی جست
که قاصد را میان ره بسوزانید
کنون وامانده از هر جا
دگر با خود کنم نجوا
یکی را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند

#فریدون_مشیری
نه نشنیده بودم و باید بگم عالی بود. من خیلی شعرهای جنابِ مشیری رو دوست دارم. ممنونم. :)
چه خوشگل:)
+من ارگ بمم خشت به خشتم متلاشی 
تو نصف جهان هر وجبت ترمه و کاشی 
:)
:)
+ خیلی این بیت رو دوست دارم. ^_^
نسیمی بافه های گیسوانم را رها کرده
خدا با بی قراری سرنوشتم را بنا کرده

همیشه معتقد بودم که عشق افسانه ای واهی ست 
ولی انگار حالا در دلم آتش به پا کرده

پشیمان است هرکس عشق را پنهان نگه دارد 
پشیمان تر کسی که عشق خود را برملا کرده

مگو با هیچ کس راز دلت را... زود می میرد 
*گل سرخی که مشتش را برای خلق وا کرده*

زمین هم دوست دارد در کنار آسمان باشد 
ولی تنها به یک دیدار از دور اکتفا کرده

تو روز آخر اسفند من آغاز فروردین 
خدامارا به همدیگر رسانده یا جدا کرده؟

خیلی زیباست. :)
من شاعرم!
خوش می زنم، از عشق و از مستی رقم
اما به چشمانت قسم،
چشم " تو" خوش تر می زند...!

حسین منزوی
چقدر زیبا :)
دل و کشورت جمع و معمور باد/ ز ملکت پراکندگی دور باد
بیت نمیخواستی مگه؟:)

+در جواب کامنت پست قبل باید بگم که هویجوری:))
به‌به :)
بله بله.

+ دلمون تنگ میشه که اینطوری. برگرد رفیق جان. :))
دوشنبه ۲۰ آذر ۹۶ , ۲۰:۳۲ محمدرضا مهدیزاده
خدا سایه شون رو بالای سرتون نگه داره انشاءالله :)
فقط یک بیت شعر ؟
آراسته ظاهریم و باطن نه چنان / القصه چنان که می نماییم ٬ نه ایم ! 
شیخ بهایی :)
موفق باشید
خیلی ممنونم. :)
هر چه بیشتر بهتر. :))

خیلی زیباست.
انتظار داشتم چند بیت از شعرهای خوبِ خودتون رو بفرستید. :))
سلامت باشید.
خدا حفظ کنه عزیزان شما رو عشق جان 
ممنونم عزیزم. :)
دوشنبه ۲۰ آذر ۹۶ , ۲۰:۴۷ 😂😘زهـــღـــرا 😊😍
به به الهم صلی علی محمد و ال محمد
و عجل فرجهم :)
چقدر زیبا و عاطفی :)
:)
دوشنبه ۲۰ آذر ۹۶ , ۲۰:۵۳ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
ایول آقا ایول :))))

«دوای درد عاشق را کسی کو سهل پندارد
ز فکر آنان که در تدبیر درمانند در مانند

چو منصور از مراد آنان که بر دارند بردارند
در این درگاه حافظ را چو میخوانند میرانند»
:))

خیلی ممنونم. :)
قربون تو عزیزم *_*
خداروشکر...
منم خوبم. اینجا هم الحمدالله همه چی رو به راهه ؛)
امتحانا رو هم یکی یکی میدیم و دمی دم نزنیم :دی
خدا نکنه. ^_^

خب خدا رو شکر. :)
چون ما. :| :))
تا خرمنت نسوزد احوال ما ندانی
سعدی مون.
سعدیِ ما البته. :| :))
:)
یک سینه حرف است..ولی نقطه چین بس است..
خاتون دل و دماغ ندارم..همین بس است
به‌به ^_^
وااای چقدر خوشگلهــ ^_^

**

 ز کدام رَه رسیدی؟ ز کدام در گذشتی؟

که ندیده دیده ناگَه، به درون دل فِتادی؟

این بیتُ تو کلیپ بوردم داشتم :))
^_^

مثلِ خودت خیلی قشنگه. :))
چراغ خانه، چراغ اتاق روشن نیست
هنوز آخر این اتفاق روشن نیست ...
خیلی هم زیبا. :)
دوشنبه ۲۰ آذر ۹۶ , ۲۱:۳۴ منتظر المهدی (عج)
شعر حافظ که میگه گفتم غم تو دارم!!
اون بیتش که میگه:
گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد!؟
گفتا مگوی با کس تا وقت آن در آید!
حضرتِ حافظ :)
اره منم دوسش دارم^__________^
^_^
حیفِ این پدر واقعأ! خدا حفظشان کنه. دمشان گرم.


من یه شعر معروف دارم که واسه همه میخوانم. تقدیم میکنم:
بنده یک عدد توپ تحتِ مالکیت دارم
این توپ از قضا کروی است
خیلی عجیبه! ولی سرخ و سفید و آبی هم نیز هست!

شعرِ نو بود. در جریان باشید به هر حال.
خیلی ممنونم. خدا پدرِ شما رو هم حفظ کنه.


مچکرم به هر حال. :)

با پَـر آبی یک پروانه

تا کجاها توان رفتن کرد؟

از لب پنجره تا پس دیوار بلند دنیا

لبخندمـ بر دست

دست هایمـ که چه پُر 

ًمـ ن ب ابرها سوزنی برده

لحاف دوخته امـ :)

بر همه سقف جهان

زندگی ساخته امـ

یک قلمـ یک جفت پَـر

سفرت خیر

رَه زندگی ات پیش :)

+ مالِ خودمه 

چ شعری مهمونت کنم ! مالِ بقیه خیلی بهتر از مال خودم بود:)

ولی :/! مهمون رو باید سر سفره خودت نشوند :)

بین اون همه دپ خوب هم پیدا میشد مهمونت کنم ..

وای شعرِ خودته؟! شاعر بودی و ما خبر نداشتیم؟! ^_^
خیلی خیلی خوشگله که. :))
به به چه پدری چه دختری ^_^

بوی بهشت می شنوم از صدای تو 
نازکتر از گل است گلِ گونه های تو 
:)
به‌به چه ماهیِ مهربونی. ^_^

چه ملیح :)
ای جان :)  و من از طرفداران پَر و پا قرصِ گُل‌ها و سبزینگی‌های دیگه . . . 
🌸گُل در بر و مِی در کف و معشوق به کام است/سلطان جهانم به چنین روز غلام است🌸
به‌به غزاله خانم. چطوری خانم؟! :)
ممنونم. ^_^
سلام

سایشون مستدام

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز/مرده آن است که نامش به نکویی نبرند 
:دی
سلام و درود

ممنونم.

خیلی خوب بود. :)))
چقد قشنگه:))) خدا حفظ کنه حضرت پدرو واست:)

حوا جونم تفال زدم به حافظ بزرگ این غزل اومد:
دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد
چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد

امیدوارم دوسش داشته باشی عزیز:)
نگاهت زیباست. :)) ممنونم عزیزم. :)

خیلی خیلی زیباست. تشکر مهربون. ^_^

 

 کار مانیست شناسایی راز گل سرخ

کار ما شاید این است 

 که در افسون گل سرخ شناور باشیم

پشت دانایی اردو بزنیم 

 دست در جذبه یک برگ بشوییم و سر خوان برویم 

 صبح ها وقتی خورشید در می اید متولد بشویم 

 هیجان ها را پرواز دهیم 

 روی ادرک  ‚ فضا ‚ رنگ صدا پنجره گل نم بزنیم

آسمان را بنشانیم میان دو هجای هستی

ریه را از ابدیت پر و خالی بکنیم

بار دانش را از دوش پرستو به زمین بگذاریم 

 نام را باز ستانیم از ابر

از چنار از پشه از تابستان

روی پای تر باران به بلندی محبت برویم

در به روی بشر و نور و گیاه و حشره باز کنیم

کار ما شاید این است 

 که میان گل نیلوفر و قرن

پی آواز حقیقت بدویم

                                                              سهراب سپهری

به‌به ^_^
دختردار بشیم از این حرکات براش بزنیم D:
آخی :) یه دخترِ کوچولو با موهای فرفری مثلاً. :)
طمع ز فیض کرامت مبر که خلق کریم
گنه ببخشد و بر عاشقان ببخشاید
به‌به :)
نکس 4 افتتاح می شود

کمک به جانباختگان کرمانشاه
خیلی هم خوب.

مصراع نخست: من تو را می بوسم

در مصرع بعد هم تو را می بوسم

ایراد ندارد! به کسی چه! اصلا

شعر خودم است من تو را می بوسم!

:*  :))


واهاهای ^_^
چه خوشگل :)
:))) چه حس خوبی :)
خیلی :)))
"یه توپ دارم قلقلیه" کفایت می کنه، نه؟ :)
بله :))
توانا بود هر که دانا بود هم خوبه حتی :))
بعله 😁 خوش به حال شما و پدر گرامی

الان یه وبلاگ دیگه هم شعر خواست . بلد نبودم دادم کودک درونم نوشت 
یه توپ دارم قلقلیه
سرخ و سفید و آبیه
خیلی ممنون. :)

عه کامنتِ قبلی هم همین رو گفته بود. :))
من که شعر بلد نیستم چی :/
یعنی شعر  خوندم ولی حفظ کنم نه ..
ولی گل خیلی خوشگلی هست ❤
شعر نگفته هم واسه ما عزیزی. ^_^

نگاهت زیباست. :)
سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶ , ۰۹:۲۳ جنابــــــــ دچار
جام در دور است و ساقی در نظر
جام مِی بستان و ساقی مینِگر
‌به‌به جنابِ دچار. :)
چه عجب از این طرفا.
چ خشگل :))

تقدیم به شما :



خوشا دردی که درمانش تو باشی
خوشا راهی که پایانش تو باشی

خوشا آن دل که دلدارش تو گردی
خوشا جانی که جانانش تو باشی

#فخرالدین_عراقی
((:

خیلی این شعر رو دوست دارم. ^_^
سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶ , ۱۰:۲۶ مریــــ ـــــم
پریشب فال گرفتم اومد
ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ما را رفیق مونس شد
:)

چه فالِ خوبی هم اومده مریم جان. :)
ای، چه خوب:))
کلااااً، پدرها برای دختراشون سنگ تموم میزارن:)))
من، عاشق گل محمدی ام:))
و من دختر دار بشم، ان شا الله در آینده، با روش های مختلفی
از جمله روش پدر عزیزتر از جانتان غافلگیرش خواهم کرد:))
:)
خدا همه پدرها رو حفظ کنه.
خیلی هم خوب. :)
خیلی هم عالی. :)
خدا پدر مهربونت رو حفظ کنه ؛)

زبانِ حالِ دلم را کسی نمیفهمد
کتیبه های ترک خورده خواندنش سخت است...
ممنونم. خدا پدر جانِ هم‌اسم جانم رو خیلی حفظ کنه. :)

هعی... حرفِ دل بود عزیزم...

دل داده ام بر باد ، بر هر چه باداباد
مجنون تر از لیلی ، شیرین تر از فرهاد


ای عشق از آتش اصل و نسب داری 
از تیره ی دودی ، از دودمان باد


آب از تو توفان شد ، خاک از تو خاکستر
از بوی تو آتش ، در جان باد افتاد


هر قصر بی شیرین ، چون بیستون ویران 
هر کوه بی فرهاد ، کاهی به دست باد


هفتاد پشت ما از نسل غم بودند 
ارث پدر ما را ، اندوه مادرزاد


از خاک ما در باد ، بوی تو می آید 
تنها تو می مانی ، ما می رویم از یاد

 

قیصر امین پور


ببخشید که بیشتر از یه بیت بود. ولی من عاشق این شعرم

چقدر قشنگه ^_^
بیتِ اول که حرف نداره اصلاً. :)

عذرخواهی لازم نیست بانو. هر چندتا بیت که دوست دارید بفرستید. :)
در حد نوشته های وبلاگم :/
بی قافیه :) بی وزن :)) نو و سپید..
نوشته‌های وبلاگت را عاشقم. :)
همین خوبه اصلاً. :))
خدا سایشون رو مستدام کنه براتون

تو ماهی و من ماهیه این برکه ی کاشی
اندوه بزرگیست زمانی که نباشی
مچکرم.

به‌به :)
شعر از چه نویسم برایت ای حوای بیانی؟
که خود هزار آیه ی شعری اگر چه ندانی...

آقای سین
شما شعر هم می‌گید؟! :)

خیلی خیلی خوشحال شدم. ممنونم. ^_^
سایشون مستدام

مچکرم.
وای وای 3>
^_^
زندگی بدون عشق مثل دشت بی باران است


بله :)
چ قشنننگ.. سایشون برسرتون مستدام.

+ گل نسبتی ندارد با روی دل فریبت/ تو در میان گل ها چون گل، میان خاری #سعدی

+ یازده پله زمین رفت به سمت ملکوت
یک قدم مانده، جهان شوق تکامل دارد...
#سید_حمیدرضا_برقعی

نگاهتون زیباست. ممنونم. :)

+ چه زیبا :)

+ چقدر دلنشین ^_^
 خداوند پدر را سلامت بدارد !


دید مجنون را یکی صحرانورد
در میان بادیه بنشسته فرد

کرده صفحه ریگ و انگشتان قلم
می زند با اشک خونین این رقم

گفت : ای مجنون شیدا چیست این؟
می نویسی نامه بهر کیست این

گفت : مشق نام لیلی می کنم
خاطر خود را تسلی می کنم

« ببخشید بیشتر از یک بیت شد »
تشکرِ فراوان.

خیلی زیباست.ممنونم. :)

عذرخواهی لازم نیست جنابِ فلاحتی. هر چندتا بیت که دوست دارید بفرستید. :)
خزان به قیمت جان جار می زنید اما
بهار را به پشیزی نمی خرید از من...

#حسین-منزوی

شعرهای جنابِ منزوی همیشه زیباست. :)
ای عشق،پناهگاه پنداشتمت
ای چاه نهفته !راه پنداشتمت
ای چشم سیاه، آه ای چشم سیاه
آتش بودی،نگاه پنداشتمت....

فریدون مشیری..
:)
به‌به. ممنونم سادات جانم. :)
چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶ , ۰۰:۱۶ آقای سر به هوا(o_0)
نبو پروفایل هَپی"!!!!
خودمم فهمیدم چی نوشتم ولی کلاس داره!
---------------------
نازپرورده‌ای و درد نمی‌دانی چیست
گریۀ ممتد یک مرد نمی‌دانی چیست

روی پوشاندی و پوشاندن این ماه تمام
آنچه با اهل زمین کرد نمی‌دانی چیست

در کجا علم سخن یاد گرفتی که هنوز
ظاهرا معنی «برگرد» نمی‌دانی چیست

شادمان باش ولی حال مرا هیچ مپرس !
آنچه غم بر سرم آورد نمی‌دانی چیست

گفتم از عشق تو دلخون شده‌ام، خندیدی
نازپرورده‌ای و درد نمی‌دانی چیست



خیلی ممنونم. :)))

خب باید اعتراف کنم که اشک توی چشمام جمع شد. ممنونم بخاطرِ این شعر. :)
تو چنین خوب چرایی؟ :)
من؟! ^_^
عالی نوشتی حوا عااااالی...
قربانت :)
عالی نوشتی حوا عااااالی...
دوتا دوتا می‌فرستی :)))
طول عمرشون بلند و با عزت و سایه مهر و توجهشون مستدام...

جان رفته ولی زخم جفایت نرود
تاثیر طلسم چشم‌هایت نرود
فرشی زدل شکسته انداخته‌ام
آهسته بیا شیشه به پایت نرود
میلاد عرفان‌پور
ممنونم از لطفتون.

:)
 برمی گردم عزیزم:))
یه سوال در مورد دین و زندگی بپرسم ازت؟؟یادمه گفته بودی بالا زدیش:)
:))
بله حتما.
*__*

میگم تو با برنامه ی آزمون پیش میرفتی؟یه مشاوری میگفت هرروز یه درس بخونید روز بعد تست شو بزنید،با برنامه ی آزمون هم کاری نداشته باشید،درست میگه؟
بعدش اینکه آیه ها رو حفظ میکردی؟
بعد ترش اینکه من یه بار پارسال همه ی تستای کنکور دینی و زدم،الان فقط علامت داراشو با تالیفی بزنم؟یا دوباره همه ی تستای کنکور و بزنم؟

ببخشید خیلی زیاد شد:/پیشاپیش تچکر فراوان:))
^_^

بله. من فکر می‌کنم با برنامه آزمون بری جلو بهتر باشه. هم کامل خونده میشه و هم چند بار مرور.
حفظ نکردم ولی چون زیاد خونده بودم حفظ شده بودم. :) بهتره حفظ بشه. یعنی اول آیه رو که دیدی باید بدونی تا آخر چه جیزهابی گفته شده توی آیه؛ مربوط به کدوم درسه و با کجای متنِ کتاب و کدوم حدیث و بیتِ کتاب ارتباط داره.
همه رو بزن. کنکور و سنجش اول زده بشه بعد تالیفی. کتاب تستت چیه؟!

نه بابا این چه حرفیه. :) خواهش می‌کنم. :))
i saw my flowers die


http://s9.picofile.com/file/8314335584/photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7_%DB%B1%DB%B2_%DB%B1%DB%B5_%DB%B0%DB%B6_%DB%B1%DB%B5_%DB%B4%DB%B0.jpg
دلارام ^_^
خوبی؟! دلم تنگ شده بود برات که. :(
ای جوووووووووونم :)


بی هر که و هر چیز آری! بی تو اما ، نه ! که این مطرود،

دل از بهشت خلد می گیرد دل از "حوا" نمی گیرد

#حسین_منزوی

عزیزم ^_^

وای فروزان *_* دلم هری ریخت :))
وسط تمرین تایپ یهو این شعرو دیدم!اومدم برات بذارمش که دیدم کامنت دادی! :***

میگه که:
دلِ من با دلِ تو خورده گره
نکنه ناز کنی باز کنی این دو گره

:))
بح بح!
بح بح!

یادت باشه ناز و اینا نکنی خلاصه! :دی
:)
(:

تو ناز نکن من نمی‌کنم. :)
وبلاگ خوبی داری
ممنون.
مرسی عزیز جان
انگشتات طلا
لطف کردی:)
گاج نقره مصرف میکنم:))
خواهش می‌کنم.
:)
(:
خب پس طبقِ خودِ کتابِ گاج برو جلو. اول کنکور، بعد سنجش و آخر هم تالیفی. :)
نبضت...!
فکر کردم اشتباهِ تایپی دارم. مشکلی هست؟!
نبضت...!
دوتا دوتا :))
نه اشتباه تایپی نبود. :)
:)
درس چطور پیش میره عزیزم؟!
چه بوی خوشی
:)
امروز اینو دیدیم بنظرم قشنگ اومد :)
تقدیم به آبجی گل 💚
 

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل
خوب است 
مثل همین باران بی سوال
که هی می بارد ...

<< سید علی صالحی>>
به‌به ^_^
خیلی ممنونم وارانِ مهربونم :)
خوش بحالت بابای ما چیزی از ما نخواد چیزی نمیده؟
خخ
ناشناس چرا؟! :)
ناشناسی شاید بهتر باشه
چرا؟! دعوا که نداریم. :)
من دوست دارم بدونم کی هستید.
اسممو بگم یعنی؟
یکی از طرفدارانتونم خب
بگید دیگه. :)
آخی !
چرا آخی؟! :|
چه خوشگل بود !
آها :)
قابل نداره. البته الان خشک شده. :|
سلام
تشکر از حضورتون 
دنبال شدید
سلام و درود
خواهش می‌کنم.
ممنون.
در قفل فروبسته‌ی غم‌های دلِ خویش

آن کهنه کلیدیم، که دندانه نداریم...!
عجب!
من به قربون ذوقت برم الهی ؛)
خدا نکنه :)
خدا پدرت رو هم حفظ کنه حوایی ^_^
ممنونم. :)
آخی (؛
:)
چای میریزم برایت واژه ها گل میکنند
یاس و مریم میگذارم توی گلدانی که نیست


البته زیبایی این بیت زمانی جلوه میکنه که در کنار مابقی ابیات غزل خونده بشه...
شاهکاریست کم نظیر از بیتا امیری

لطفا غزل کاملش را یافته و نوش جان بفرمایید.
به‌به :)

بله خیلی ممنون.

چشم. :)
شنبه ۹ دی ۹۶ , ۱۵:۳۷ هوای باروونی
چه پدرنازنینی .خدا حفظشون کنه.
دامن فکر بلند آسان نمی آید به کف
زرد شد تا مطلعی را کرد رنگین آفتاب
ممنونم. :)

به‌به ^_^
اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد
من و ساقی به هم تازیم و بنیادش بر اندازیم

چون دیر رسیدم دو تا می‌نویسم :)

این همه رنج کشیدیم و نمی‌دانستیم
که بلاهای وصال تو کم از هجران نیست
خیلی زیبا هستن جفت‌شون. :)
یک بیت شعر...

حکایتی ز دهانت به گوش جان من آمد

دگر نصیحت مردم حکایت است به گوشم

:)
سلام
جالبه
حالا شما چی مهمان شون کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام

متوجهِ سوال‌تون نشدم. :)
سلام
یعنی چه شعری خوندید؟
من شعری نخوندم. از بلاگرا خواستم یه بیت شعر بفرستن. :)
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|

عزیزی خواری و خواری عزیزی بار می‌آورد

 

در آغوش پدر از چاه و زندان بیش می‌لرزم

:)
شعری از خودم فقط یک بیتش چون باقیش منکراتی است!!!!!
 من با همه ی دلخوشی هام قربون چشمات
من با همه ی خستگی هام هااااا توی دستات
** ** *** ***** **** *** ****
** ***** **** ***** ** ** ** ***
شعر خودِ آدم یه چی دیگس حتی اگر چرت باشه
-_-
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۸ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۵ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan