من به تو بدهکارم

وقتی از جنون حرف می‌زنم انتظار ندارم پوزخند نزنی. سنگِ صبور پلی می‌شود، سَرم را بینِ دستانم می‌گیرم و چشمانم را می‌بندم. می‌دانی چه می‌شود؟! تمامِ زنجیرها باز می‌شوند و من فاصله می‌گیرم از آدم‌ها و هر آنچه وصل می‌کند مرا به دنیا. جنون مگر غیر از این است؟! سرعتِ ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت را تصور کن. جاده باشد و شب و مقصدی نامعلوم. جنابِ چاوشی میخواند و تو زمزمه می‌کنی. تو مبتلا به درمانی، منم دچارِ بیماری. آخ که دلت می‌خواهد صد بار پشتِ سرِ هم تکرارش کنی. اشتباه نکن. اینجا نه کسی عاشق است و نه کسی شکستِ عشقی خورده. این‌ها سطحی‌ترین اتفاقاتِ عصرِ آهن‌اند. اینجا من به تو فکر می‌کنم؛ به تویی که خودم هستی. چقدر غافل شدم از احوالت. چقدر عوض شده‌ای. آن‌قدر در روزمرگی‌هایم غوطه خوردم که یادم رفت تو هم نفس می‌کشی. می‌دانی؟! من به تو بدهکارم. من یک عالَم توجه، یک عالَم محبت، یک عالَم لبخندِ از تهِ دل به تو بدهکارم. من به تو ظلم کردم حوا. ظَلَمتُ نَفسی...

آخ آخ آخ .. چه آهنگی چه آهنگی 
دست کم دویست بار تا الان گوش داده شده !
آخ آخ آخ
می سوزاند و می برد از همه وجودات !
+ چه موقعی !
توصیفی نیست برای جنابِ چاوشی و کارهاشون.

به طرزِ خیلی خوبی حالِ آدم رو بد می‌کنه. حالِ بدی که عجیب خوبه!
تلاش کن که برگردی
و در کمال خونسردی
مرااا به خاک بسپاری
تجدیدِ نظر کنید به نظرم. :)
حال بدی که عجیب خوبه !!!
فکر کنم شما درک کنید. درسته؟! :)
زیااااد یاوه میگویم
گره بزن زبانم را :)))
نفرمایید :))
کلافه کردید ما ر دگه! ما یه پفکی خوردیم به شما پول قرض دادیم! بیاید پس بدید دگه :/ خدا ر خوش نمیاد بدهکارِ ملت بمانید! نکنید این کار ر :/ :)))))
خدایا این شادی‌ها رو از ما نگیر. :))))
عااااالی :))
((:
مـ ن عاشق اون حالم ! تهِ تهِ تهِ همه چیزم همه چیز، همه و همه همون حال لعنتیه !
من نیز. از اون پارادوکس‌های جذابه.
و اینکه خیلی خب! چشممان روشن! چشم برادرانِ راهنمایی رانندگی هم! 120 تا سرعت توی شب! به زودی گواهینامه تان ر سوراخ خواهند کرد خلاصه! 
نمی‌کنن. اون جاده جایگاهِ پلیس راه داره ولی پلیس نداره. :|

+ خدا خیرتان دهاد بابتِ عکس. :))
احسنت
تنهانیستید،کم آدمایی این زمونه گیر میاد که به خودشون ظلم نکرده باشن
تشکر
بله متاسفانه.
چه حسن انتخابی بانو :)
سپاس :)
خیال که خواهی رفت:))

هومم..ظلمت نفسی شدیدا موج میزنه تو زندگیم:)

آفتاب پسنذ:)
((:

تو زندگیِ همه هست :)

چه عالی ^_^
پیر شدم، پیر تو ای جوونی...
فکر‌‌ کنم اون دنیا خدا بشه وکیل خودم و ازم بخاطرش بازخواست کنه، دروغ چرا جواب خاصی هم به "من" ندارم، به اندازه‌ای که به خودم‌ بدهکارم به هیچ کس بدهکار نیستم!
+ خیلی خوب نوشته بودیا:) ممنون:)
یاعلی
وای فرشته مدام همین رو میگم با خودم. :| :))
دقیقاً.
+ خیلی خوب خوندی یقیناً. :) خواهش می‌کنم. :)
علی یارت
بسی زیبا بود این اهنگ :) البته همیشه زیباست چاووش جنباب چاوشی
بله بله :)
چه متن زیبایی:)))
زیبا خوندی :))
+بی ربط به پست :d
 700 تایی شدی بالام جان : )
تبریک ^_-

++صرفا جهت حرص دادن مستر دچار ← :)
ممنونم محبوبه‌ی من ^_^

ای بابا :))
عالی بود .

اولش فکر یه عشقت ظلم کردی !:) ولی در ادامه دیدم که نه به خودت ظلم کردی و حالا داری از خودت معذرت می خوای . 
به نظر من اولین گام برای موفقیت، معذرت خواهی از خود و توجه بیشتر به خود . 
اگه ما خودمون رو دوست داشته باشیم هیچ وقت وقتمون رو پای تلویزیون، شبکه های اجتماعی، بازی های کامپیوتری یا انرویدی و در کوچه خیابون و با دوستان نالایق تلف نمی کنیم . 
به سمت اعتیاد نمیریم . در روابط بی پایه نمی مونیم . و ...
 
منی که خودم رو دوست دارم و برای خودم ارزش قایل هستم، برای رشد و پیشرفت خودم تلاش می کنم و در این مسیر هدفی رو انتخاب میکنم و برای رسیدن بهش کتاب میخونم، ورزش می کنم، با انسانهای بزرگ همنشین و هم کلام میشم و در کل هر قدمم رو در جهت رسیدن به هدف و موفقیت بر میدارم .

من خودم و شمارو دوست دارم :)
لطف دارید.

که اینطور. :)

بله موافقم.

:|
جمعه ۱۰ آذر ۹۶ , ۲۱:۱۴ لیمو ترشـــ🍋
اوففففف....
چاوشی فراتر از تصور خوبه...
عادمو تا مرز جنون میبره!
آره :)
توصیفی نیست برای ایشون.
اوهوم.
منم به خودم ظلم کردم.اونم ناخواسته.دارم تاوان میدم.چقدر تلخه...
هوووووفففف...:(
فقط نمیدونم تهش چی میشه....این خیابون انتها نداره که نداره...
دلم نمیخواد هیچکی جای من باشه.:(
همین که متوجهِ ظلمی که به خودت کردی شدی خودش خیلیه.
جبران بکنیم؟! :)
داره. هر مسیری بالاخره به یه جایی ختم میشه.
من گفته بودم که دوست ندارم ناراحت باشی. نگفته بودم؟! خدا بزرگ‌تر از دردهای ماست رفیق. :)
از یه جایی ب بعد همه میفهمن ب خودشون ظلم کردن..
کاش زود بفهمیم...
به خودمون خیلی بدهکاریم خیلی...
خیلی...
این که تعریف بی جا مانع پیشرفت می شه حداقل این جا نه در مورد شما صادقه نه در مورد من! چون نه تعریف من بی جاست نه مانع پیشرفت شما خواهد شد...

در مورد اصل حرفتون و این که چقدر آب شد توی دلم و چقدر درد داشت و...حرف نمی زنم...شاید بعدها! 
 
اما بدون اغراق می خوام بگم زیباترین و قابل تامل ترین پستی بود که تا امروز خونده بودم...همین
نقطه.
من هیچ‌ وقت از تعریف شنیدن حسِ خوبی پیدا نکردم. دلیلش رو هم نمی‌دونم. :)

کاش می‌گفتید.

لطف دارید. مچکرم.
عالی نوشتی (:
عالی خوندی آرزو :)

+ بابتِ توصیه‌های خوبت اون شب مچکرم. نتیجه داد. ^_^
عجب پستی 
عجب اهنگی
عجب عکسی 
:)
عجب ماهیِ مهربونی. :)
پست رو که خوندم یاد جمله کنار وبت افتادم. گاهی اوقات تو چقدر سختی!!! حوایم *_*
اون جمله که بخشی از کتابِ نامه‌های خط خطی هست از خانم نظرآهاری. همون کتابه که توی یه پست راجع‌بهش نوشتم. :)
میشه لینک پستت رو بذارم تو پست جدیدم؟؟؟
بله چرا نشه. :)
هر چی فکر کردم نفهمیدم چی بگم =)
تفکر عمیق =|
مامان آوا :)
(:
همون که با صدای خودت واسمون کتاب خوندی ^_________^
اوهوم :)
حوا خیلی دوست دارم ؛)
دل به دل راه داره جانم :)
شنبه ۱۱ آذر ۹۶ , ۰۹:۴۹ محمدرضا مهدیزاده
چه خوب نوشته بودین :)
موفق باشید
سما خوب خوندین. :)
سلامت باشید.
عه؟ چه خوب! خواهش می‌کنم :))
:)
شنبه ۱۱ آذر ۹۶ , ۱۱:۵۰ آقای دیوار نویس
سرعت ۱۲۰ کیلومتر جاده باشد و شب، و مقصدی نا معلوم
همین خودش یه دنیایه... 
آری...
متن خوبی بود..
سپاس!
شنبه ۱۱ آذر ۹۶ , ۱۵:۵۱ قاریان کتاب حق
دین اسلام در خطر است ! خطری که امروزه خیلی ها نادیده گرفتیم و توجهی نمی کنیم .
علت خطر دین اسلام
یک عده آخوند مفسد یا فردهای تحجر و مقدس نما ، با سوء استفاده از اعتماد مردم سبب شکل گیری انحرافات مردم شده است . طوری که امروز در جامعه ، دین اسلام مسخره و جوک همه ی مردم جهان شده است . اگر به دنیای امروز نگاه کنیم ، خواهیم دید که یک عده دارند قرآن ، دین اسلام و مقدساتش را مسخره می کنند ؛ دلیل این کارش به دو صورت است:
1- مغزش را شست و شو داده اند.
2- از اعتماد و احساساتش سوءاستفاده کردند.
دین اسلام در خطر است ! باید انقلاب تازه ای شود تا یک عده برگردند! این انقلاب ، نابودی حکومتی نیست بلکه تقویت آن حکومت توسط شیوه های جدید است !
در مطالب بعدی ذکر خواهیم کرد 
gharianazna.blog.ir

قاریان کتاب حق
موفق باشید!
خیلی هم عالی:)
خیلی هم ممنون :)
سلام همکار محترم
وقت بخیر
بنده یک پیشنهاد برای شما داشتم و اینکه شما می توانید مقاله های رایگانی را که می خواهید در وبلاگ قرار بدهید با لینک کردن به تبلیغات از بابت هر بار باز شدن لینک دانلود کسب درآمد کنید
درصورت تمایل می توانید به این آدرس مراجعه کنید و پس از ثبت نام به کسب درآمد از طریق وبلاگ خودتان بپردازید
نمونه کار وبلاگ بنده می باشد
ممنون از توجه تان

لینک رجوع به سایت کوتاه کردن لینک :
http://opizo.com/ref:102599
سلام
سلام
چه خبر؟ خوب هستید؟
سلام و درود بر شاخه سیبِ مهربان. :)
راستی شما می‌دونستید من عاشقِ سیبم؟! البته از آواتارم هم مشخصه. :))
خوبم الحمدلله. در حالِ انجامِ توصیه‌های شما هستم. شما چطورید؟!
وچه ظلم هایی که درحق خودمون کردیم...

عالی حواجانم
هعی...

ممنونم آسمان بانو :)
ممنون بانو ،خیلی خوب بود 😃
البته من چاوشی کمتر گوش میکنم ...
خواهش می‌کنم.
کارِ اشتباهی می‌کنید. :| شوخی بود البته. :)
:)
۱۲۰ تا کمه:(
نمیچسپه، الاقداً یه ۱۸۰-۹۰ تا خوبه:)
چاووشی هم، نفسش عشقه هم شاعر متن موسیقیش عشقه:)
:|
نمی‌خوایم خودکشی کنیم که.
از اون آدم‌هایی هستند که حضورشون بایدیه!
تو کامنت ها صحبت از آهنگه
ولی من تو پست آهنگی ندیدم
یعنی چرا؟!!!
توی متن به دو تا آهنگ اشاره شده:
سنگِ صبور
مریض حالی
:)
طفلی خودم که دست من افتاده!!

عالی بود پستت عالی :)
گناه داره طفلی.

عالی خوندی سادات جان. :)
يكشنبه ۱۲ آذر ۹۶ , ۱۸:۰۹ پارسا جهانگیری
لذت بردم حوا خانوم :-)
:)
نه آخه من که داریوش گوش میکنم چاوشی به چشمم نمیاد😁
داریوش کیست؟! :)
درگیری یک حس غریبانه :)

دقیقاً :)
عالی تر از عالی نوشتی!!! (:
لطف داری :)
دخترمون بس که منتظر بارون بوده دیوونه شده (((((:
اصن مگه میشه دیوونه حوا نشد؟؟ هوم؟!
نگو اینطوری :))
شرمنده نکن من رو شهریور جان. :)
سلام
ببخشید دیر به دیر سر می زنم پیری و هزار درد بی درمون:)))
دو بار خوندم!!انصافا عالی نوشتید!!دمتون گرم حوا خانوم
سلام و درود
ای بابا. ان‌شاءالله سالم باشید همیشه. :)
مچکرم. :)
سلام

ممنون از مطلب بسیار عالی تون

به سایت ما هم سر بزنید

کوتاه کننده لینک
http://www.linkp.ir
سلام

خواهش می‌کنم.
:(
چه زیبا احساساتِ دردناکت رو به تصویر میکشی. 

خیلی متن خوب و پخته ای بود :)
می‌دونید خیلی مبهمه. درد داره ولی دردِ خوبیه. دردِ لازم!

خیلی لطف دارید شما. :) من که خودم هنوز خامم. :))
عالی بود :)
:)
قالبتون خیلی نازه 😍
ممنونم :)
چطوری میتونم یه قالب خوشگل مثل شما داشته باشم؟؟
می‌تونید از وبلاگِ عرفان کمک بگیرید.
داریوش کبیر رو نمی شناسی ؟😨
نه والا کی هست؟!
داریوش یکی از پرطرفدارترین خواننده های ایرانی هست ...
خواننده قدیمی هست ...
که اینطور.
حالا شما چاوشی هم گوش کنید. پشیمون نمی‌شید. :)
چاوشی گوش کردم قبلا ...
شما داریوش گوش کنین بفهمین دنیا دست کیه 😁
فقط چاوشی :)
این یه آهنگ از داریوش هست ...اپلود کردم ...
فرصت کردین دانلود کنین 😃
http://s8.picofile.com/file/8313673942/TRACK08.MP3.html
باشد. :)
شمام مریض‌حالی رو گوش کنین.
ممنون ،گوش کردم ،بد نبود:))
زندان هم عالیه. دوست داشتید گوش کنید. :)
عالی بود
ممنونم.
زندان رو قبلا گوش دادم قشنگه 😃
به هر حال ممنون .
بحثِ قشنگ بودن نیست. بحثِ جنونه. :)
خواهش می‌کنم.
گاه گاهی کمی جنون دارم!
من جنونی مدام میخواهم...
:)
:)
سلام
وبلاگنون جالب بود ممنون
امیدوارم که موفق باشید
رصد خبر
سلام
منم بدهکارم ):
همه بدهکاریم...
عالی بود
سپاس
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
کم کم دارم عاشق مطالبت میشم:(
چت روم

لینکم کنی یه دنیا ممنونت میشم
http://www.parsigap.com/
نشید
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۰ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۷ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۱:۵۹ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan