کافی نیست؟!

نمیدونم دنیا چیزیش شده یا آدما. فقط می‌دونم لحظه به لحظه از عشق و محبت دورتر میشیم. این نبود رسمِ خاندانِ امامت. این نبود آیینِ پیامبرِ رحمت. آفرینش بر اساسِ محبته. این جمله از دین‌ و زندگی رو خوب یادمه. خیلی بده که نتونیم ببخشیم و فراموش کنیم. خیلی! آیا خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟!

خدایا! خیلی خدایی. خیلی. :)

به خاطر اینه که روز به روز خواهنده تر میشیم. قبلا مردم دهش بیشتری داشتن.
موافقم. قبلاً آدما حالِ دیگران براشون مهم بود.
:) واقعا هم
:)
یه سری ازآدمارواصلاًنمیشه بخشید...
شاید...
شاید هم بشه.
ازنظرِمن که نمیشه...
بخشیدن بایدازتهِ دل باشه که خب سخته.
در این که سخته شکی نیست.
ولی حسِ خوب داره. :)
ولی بعضی چیزها رو یا نباید بخشید یا اگه بخشیدی اصلا نباید فراموش کنی، مثل اون آدمهایی که بهشون فرصت دادی و یه بار بخشیدیشون ولی باز...
یاعلی
اونوقت تا همیشه با دیدنِ طرف عذاب می‌کشی که. فراموش بشه بهتره.
علی یارت
عااالی 
:)
چون عشق و محبت دچار ناخالصی شده، برا یه عده عادت، برا یه عده وظیفه و ...
ولی میتونیم آدم باشیم، عاشق باشیم، ببخشیم البته اگه بخواییم.
جفتش بده. مخصوصاً عادت!
نمی‌دونم چرا نمی‌خوایم...
مشکل از ما ادماس عزیزم ک فقط ب خودمون و منافعمون میفکریم!!!
گاهی آره...
واقعااا:)
:)
اتفاقا این بخشش برای همون یه سری که نمیشه بخشید معنا پیدا میکنه ..
احسنت. جمله‌تون رو باید با آب طلا نوشت زد جلو ورودیِ وبلاگ. :)
سه شنبه ۷ آذر ۹۶ , ۱۳:۳۷ جنابــــــــ دچار
انشالله با خوشحالی و سلامتی ت خوشحالمون کنی همسایه مجازی و بامحبت :)
این دیگه کنایه بود. :))
دقیقا
:)
دنیا و آدماش هر دوشون زدن به سیم آخر
و این دو رابطه مستقیم دارن باهم
هر چه دنیا بدتر آدماش نیز بدتر



آره متاسفانه :(
من ازجانب خودم میگم وجمع نمیبندم 
قبلنا محبتا بی چشم داشت بود ولی الان اگه یه قدم واسه کسی بریم انتظاریه قدم ازاون نیست بلکه شایدبیشتربشه
کاش اول محبت روازدرون خودمون درست کنیم
اولم من😂
این هم آره ولی یه وقتایی طرفِ مقابل همه چی رو فراموش می‌کنه! پا میذاره رو همه چی.

در کل حرفت درسته. :)
این ایه فک کنم دینی دوم دبیرستان اول مقدمه درس نوشته شده بود همون درس توکل برخدا
دوم بود ولی فکر نکنم اولِ درسِ توکل به خدا بوده باشه. کلِ درس راجع به محبت به خدا و به دنبالش اطاعت از خدا و نهایتاً بیزاری از دشمنانِ خدا بود.
سه شنبه ۷ آذر ۹۶ , ۱۵:۱۰ جنابــــــــ دچار
کنایه به چی!
+ عجبا! نظر میذاریم غر میزنی نمیذاریم غر میزنی :)) چیکار کنم خب!
این که من همسایه مجازیِ خوبی نبودم تا الان.
+ من کی غر زدم؟! کی گفتم بیاید نظر بذارید؟! مجبورتون کردم؟! عجبا.
من کسی رو که برای من کاری انجام داده است وبه هر بشری
که میرسد میگوید من برایش فلان کاررو کردم
نمیبخشم....
من از حق دیگران بر من میگذرم ولی از منت گذاری نه:(


البته این کارِ خوبی نیست ولی خب شما سعی کنید ببخشید.
سه شنبه ۷ آذر ۹۶ , ۱۵:۱۶ جنابــــــــ دچار
دیروز :)

+ فک کنم سودتفاهم شده دوباره برو بخون کامنت اولی م رو!
دیروز بیان مشکل داشت واسه من. اصلاً نمی‌تونستم واسه کسی کامنت ارسال کنم. :/

+ اون که لطف دارید مچکرم. ان‌شاءالله شما هم سالم باشید همیشه. :) من منظورم کلمه بامحبت بود. :))
:/
با کجای متن مشکل داشتید؟! :/
هیچی اصلا نگرفتم چی شد !؟ 
:/
جدی؟! :|
درواقع گلایه بود از خودمون. از محبتی که کم‌رنگ شده و نیست. از این که وقتشه بشینیم دورِ هم واسه مرگِ انسانیت گریه کنیم.
اگر ابروی ریخته شده اََم بر زمین برگردد
من هم او را میبخشم
و چنین امری محالست....
من ابرویم را از سر کوچه نیاوردم، اقوام من ادم های بزرگی هستند....
زیاد متوجه نمیشم راستش.
سه شنبه ۷ آذر ۹۶ , ۱۵:۲۲ جنابــــــــ دچار
خدا رو شکر که قانع شدی :)
نشدم که! :|
می‌تونید از سلاحتون استفاده کنید موردی نداره. :)
آهاا آره واقعا :(
نوشته بودی امامت اون یه ذره گیجم کرد بهرحال آره واقعا موافقم باهاتون
هعی...
بد روزگاری شده جنابِ دال.
سه شنبه ۷ آذر ۹۶ , ۱۵:۲۸ جنابــــــــ دچار
منو با آقاگل اشتباه گرفتی باز؟ :)
+مادربزرگ حوا! منم دچار :)))
یا حضرتِ نوح! با آقاگل چرا؟! اونم باز؟! :/
+ شما هستید که همیشه مسلح به فلسفه‌اید. :))
لازمه ی بخشیده شدن بخشیدنه یعنی باید ببخشی و بگذری تا بخشیده بشی
فکر میکنم بخشیدن سختترین کار دنیاست
کاملاً درسته.
بله. وقتی میگیم خدا ارحم‌الراحمینه یعنی خدا خیلی خیلی... خیلی خداست. :)
من عربی یا چینی ننوشتم....
مفهومی هم ننوشتم
ساده و روان نوشتم
بازترش میکنم:
ابروی ریخته شده مثل اب ریخته شده که
به زمین میزیزد نمیشود جمعش کرد
ابروی ریخته شده من مثل ریخته شدن آبه
واگر آب روی زمین ریخته شده برگرددسرجایش
آبروی ریخته شده من هم دوباره زنده میشود
واگر اب برروی زمین ریخته شده برگردد یعنی
آبروی ریخته شدم برگرده من اون را میبخشم
که منت سرم گذاشته
که نه اب بر سرجایس بر میگردد نه ابرویم
پس نمیبخشمش
بقیشم معلومه

سرجایش هم یعنی ازجایی که اب از ان به زمین ریخته میشود
مثلاًکاسه آب،که اب از ان وقتی برگردانیش بر زمین می ریزد....
:|
حالا با من چرا دعوا می‌کنید. :/
بخشیدن سخته ولی خب بهترین کار گذشته. همون جمله‌ی معروف که میگه:
دیر یا زود باید گذاشت و گذشت.

کم‌کم دارید به شعورِ بنده توهین می‌کنید. :) عصبانی نباشید. ارزش نداره!
سه شنبه ۷ آذر ۹۶ , ۱۵:۳۶ جنابــــــــ دچار
حضرت نوح پسر بزرگه تونه که جونش رو قسم میخورین مادربزرگ؟ :))
نه یکی از پیامبرای خداست. من از نسلِ حوام و هم‌اسم با مادربزرگ! :))
والا منکه اَبس محبت کردمونادیده گرفته شد:/ودلم شکونده شددیگه زده شدم ازمحبت کردن وبی محبتی اطراف:(

+سلاااااام:*خوبی خانوم خانوما؟؛)
میفهمم کاملاً...

+ سلام. من می‌شناسم شما رو؟! :)
دزدی زیاد شده..توقعا زیاد شده,بی معرفتی زیاد طلاق زیاده..
میدونی چرا؟اون ایمان و انسانیت و خدا تو زندگیامون نیست!
اگر از خدا میترسیدن انقدر مال مردم میخوردن؟
اگر ایمان بود تو زندگیا حواسمون بود خداییم هست طلاقا بود؟
نه والا. همون جمله دین‌ و زندگی بود که می‌گفت مشکل اینجاست که در عینِ قبول داشتنِ خدا، دین و دستوراتش رو توی زندگی وارد نمی‌کنیم. یادته؟! شده حکایتِ ما. خدای ما با خدایی که زلیخا یه پارچه کشید روش و گذاشتش گوشه تاقچه زیاد فرقی نداره الان...
..نظربدلیل انتقادناپذیری صاحب این پست حذف گردید..
شما انتقاد کردید من نپذیرفتم؟! :))
حدیث ام دیگ اخه :///
فقط یه  آ اضاف کردم اخر اسممD:


من دو تا حدیث می‌شناسم ولی خب تو حدیثِ خودمی :))
وبِ جدید ساختی؟! خوبی عزیزم؟! :))
ارادتمندشوماییم:**

وب جدیدساختم:))
شکربه خوبی تو( قلب،ماااچ)
عزیزِ مهربونم. ^_^

مبارکه :)) چرخش برات بچرخه. :))
خدا رو شکر که خوبی. *_*
درس خوب پیش میره؟! مشکلی نداری؟!
خوش قلبم:**

+ممنونم ان شاالله:))))

++ اووم خوبه ، یکم جدی ترشده ولی اونی میخوام هنوزنه:)
وای حدیث ^_^

+ بمبِ انرژی هستی تو. :)))

++ همین که بهتر شده خودش خیلی عالیه. :) بهترم میشه مطمئنم. :)
شما انتقاد را، توهین به شعورتون حساب کردید؟
انتقاد من: شما، کمی حواستان را جمع میکردید؛
مفهوم نظرم رو کاملاً درک می کردید.
(نظر دومَمْ منظورمِه)
انتقاد نکردید آخه علی آقا.
ای بابا :)
ناراحتی نداره ولی. من میگم زیاد واسه مسائلِ بی‌ارزش ناراحت و عصبانی نشید. اینطوری روزگار بهتر می‌گذره.
چشمک :*

هنوزبمب نشدم فعلا یه گوله کوچیک انرژیم^______- :*♥

+دعاکن برام،ان شاالله که بشه ُ برسمو دستای خدارومحکم تربگیرم :):****
فرو رفتن در زمین از شدتِ خجالت. :))

نه بابا. بمبِ اتمی شدی واسه خودت ماشاءالله. ^_^

+ ان‌‌شاءالله. حتماً میشه. خدا هواتو داره شک نکن. ^_^
سه شنبه ۷ آذر ۹۶ , ۱۵:۵۵ جنابــــــــ دچار
نه شما خودشی :)
نه من از نوادگانشون هستم. ۵۰۰ نسل فاصله داریم حدوداً. :)
 :)
موفق باشید. :)
ما کلاً مخلصیم:****

+توکل به خودش:)))))))
ما کلاً جان می‌دهیم برای شما. :)))

+ به نامِ اعظمش. ^_^
جانتان سلامت :*
:)
:)

وای آواتارِ دخترمون رو. ^_^
خوبه ؟D: 
عالیه ^_^
شاید افتادن تو پرتگاه حادثه
شاید...
جدااون درسه؟من حس میکنم واسه این درس که شما میگی مقدمش همونیه که اومده بود صفات خداروگفته بود
مثلا خدارحمانه هست براساس صفت رحمانیتش فلان کارکرد،ازاین درس یه مقدمه طولانی توذهنمه

×همینه دیگه چون ما ادما بعضیامون خوبیای بقیه روفراموش میکنیم،طرف مقابل یکی مثه من پرتوقعس یکیم زخم خودره ازنمک نشناسی بقیه باعث میشه وقتی به یکی دیگه مهرمونوخرج میکتیم اون بایدصدبرابرجواب بده
نه من کتابِ آبجیم کنارمه الان. :)

× همه‌ی ما کمی تا قسمتی اینطوری هستیم. ولی خب بخشیدن کارِ خیلی خوبیه. حداقلش اینه که آرامش داره.
فک کنم این دوتادرس  اعتمادبه خداواون درسی که شمامیگی پشت سرهم بودن ایه اون درس پیری ازخدا ،دوستی بادوستان بیزاری ومبارزه هم این بود
رحمتی وسعت کل شی

البته من فقط براساس حافظه تصویریم گفتم امیدوارم خوب یاری کرده باشه😓
من همین الان نگاه کردم کتابِ آبجیم رو. همون که گفتم درسته. :))
سه شنبه ۷ آذر ۹۶ , ۱۶:۴۵ آقای سر به هوا(o_0)
بعضی ها گناهشون از بخشش ما بزرگتره ، دست کم خیلی خیلی طول میکشه تا بتونیم ببخشیمشون!
قبول دارم.
ولی قبول دارین گناهِ ما در برابرِ بخششِ خدا هم همین نسبت رو داره؟! من میگم اگه توقع داریم خدا ببخشه ما رو، ما هم یکم بخشنده باشیم.
ما آدما پا به یه دنیایی گذاشتیم که توش همیشه اینطوری نخواهد بود :)
به زودی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود :)
درسته :)
خیلی زود ان‌شاءالله. :)
یعنی موضوع اینقدر پیجیده شدمن کتابو دانلود کردم😂
کتاب مااین بود
http://s9.picofile.com/file/8312934950/Screenshots_2017_11_28_17_14_38.png 
:)))

کتاب ما و شما متفاوت بوده پس.
اون درسی که شمامیگی این بوده
http://s9.picofile.com/file/8312935200/Screenshots_2017_11_28_17_21_19.png
اوهوم متوجه شدم. :))

مهم اینه که اساسِ آفرینش محبته. :)
آیا خدا برای بنده اش کافی نیست ..

عالی بود :)
مچکرم :)
خدا که خیلی خداست:)
 حوا برام خیلی دعا کن دختر
خیلی....دعا کن هرچی خیره بشه:(
 
خیلی :)
به یادت هستم مطمئن باش.
ان‌شاءالله بهترین‌ها اتفاق بیفته. ناراحت نباش دخترم. :)
همه از مال دنیاست، داره دلها از هم دور میکنه
نمیشه گفت همه ولی خب اینم هست.
خشیدن آدمها یکی از سخت‌ترین کارهایی است که از عهده انسانها برمی‌آید. به هیچ وجه نباید برای آن عجله کرد
فکر نکنم کسی عجله‌ای ببخشه دیگران رو. قلب که رضایت بده بخشش صورت می‌گیره.
بله کاملا عزیزم:))
((:
ممنونم:))
خواهش می‌کنم. :))
🎥 مستند "نواهای مرگ"

*مستندی پیرامون اثرات موسیقی بر سلامت جسم و روان*


[این ویدیو، نسخه ویرایش یافته این مستند می باشد که قبلا در این سایت انتشار یافت. نسخه اولیه از لحاظ فنی و علمی اشکالاتی داشت که طبق بازخورد های دریافتی از بینندگان، سعی شده تا نقایص آن برطرف گردد. در صورت انتشار ویدیو، لینک های جدید را نشر دهید.

روشن است که نظرات، انتقادات و پیشنهاد های شما عزیزان، موجب بالا رفتن هر چه بیشتر کیفیت این مستند و مستند های بعدی می شود]


🔷کدام گروه درست می گوید؟ آنهایی که موسیقی را غذای روح جامعه می دانند؟ یا آنهایی که مخالف موسیقی اند و آن را شیطانی می پندارند؟
🔷موسیقی ابزار تمدن یا تعالی جامعه است یا آلت استعمار برای نابودی کشور ها؟
🔷موسیقی کدام هورمون ها را در بدن افزایش می دهد؟ تاثیر این هورمون ها در بدن چیست؟

🔷 راه حل اصلی درمان مشکلات و مسائل زندگی چیست؟



و هزاران پرسش دیگر درباره این پدیده زاییده از تمدن بشری...


در این مستند، سعی بر آن شده تا با استناد به تحقیقات دانشمندان بدون هیچ نگاه مذهبی یا فرقه ای، به پرسش های فوق پاسخ داده شود و حقیقت امر موسیقی، این پدیده اسرارآمیز و جذاب، نشان داده شود.

مایه مسرت است اگر نظرات، انتقادات و پیشنهاد های خودتان را پیرامون این مستند بیان فرمایید بلکه در جهت اصلاح و رفع کاستی های این مستند گامی برداریم.

همچنین ممنون می شویم که در صورت پسند افتادن، آن را نشر دهید و به دوستانتان معرفی نمایید.


🌏لینک تماشا و دریافت مستند:
soundsofdeath.blog.ir
:|
خدایا
مهربانی را به قلب های ما بازگردان.....
البته یه طوری که از این مهربانی پشیمونمون نکنند!
:)
به‌به چه دعایی. آمین. :)
نمیدونم چی بگم :/
هر چه می‌خواهد دلِ تنگت بگو. :)
ولی اینطوری نگاه نکن. :/
سه شنبه ۷ آذر ۹۶ , ۲۱:۰۰ منتظر المهدی (عج)
به چقدر قانعی!؟
ما ها باید خودمون خوذمون رو جمع کنیم با کمک خدا با صاحب الزمان...
ما فقط این دو رو داریم...
:|
بله خب. ولی منظورم چیزِ دیگه‌ای بود.
راستش رو بگم...؟
موافق نیستم...هنوز هم همه جور آدمی پیدا می کنید روی کره ی خاکی مثل 100 سال پیش...عین 1000 سال پیش...شاید جنس محبت آدما عجیب غریب شده...ولی انسان با محبت زنده است
نگفتم نیست.
حرفتون درسته. ولی جامعه داره به همین سمتی که گفتم میره.
شاید...
...
اما من از یه طرف دیگه دارم بهش نگاه می کنم...
به قول استاد صفایی حائری (ره): تحمل اگر می خواهی توقعت را صفر کن...از هیچ کس متوقع نباش.
بحثِ توقع نیست. بحثِ کم‌رنگ شدنِ مهر و محبته.
باید هم ببخشیم وهم فراموش کنیم .باید بدی های دیگران رو ببخشیم .
بله.
خیلیییییییی سخته بخشیدن بعضیا:/
آره -_-
اخ که دلم لک زده برای یه لحظه عاشقانه زیستن
من هم...
سه حالت داره 
یا میبخشم و میشم همون قبلی
یا میبخشم و نمیشم همون قبلی
یا کینه ای میشم
بستگی به موردش داره
بیشتر مورد سوم به کارم میاااد @_@
من سالِ قبل بخشیدم ولی نمیدونم کدوم مورد شدم. می‌دونید که...
چهارشنبه ۸ آذر ۹۶ , ۰۶:۳۸ محمدرضا مهدیزاده
سلام :) خوبین ؟ 
در مورد «محبت» بحث و مجادله و سخن بسیار است ٬ که اگه بخوام بنویسم خودش یکی_دو مطلب میشه :)))
به شخصه با بخشیدن و فراموش کردن هیچ دشواری ای ندارم ٬ از کسی هم گله ندارم و هر چی بوده فراموش کردم ٬ امیدوارم دیگران هم من رو بخشیده باشن و خطا هایم رو فراموش کرده باشن ٬ در مورد محبت کردن هم ٬ محبت خیلی خوبه ولی به نظرم اینکه افراد رو آزار ندیم بهتره ! این روز ها حکایت ما با خیلی ها شده حکایتِ «ما را به خیر تو امید نیست ٬ شر مرسان !»
ولی در مجموع محبت خیلی خوبه :)
پ ن : یه بار همه ی اینا رو نوشتم و نیومد ٬ دوباره نوشتم همه رو ٬ چرا یادم میره از کامنتم کپی بگیرم ؟ :))
التماس دعا ٬ موفق باشید

سلام و درود :) الحمدلله خوبم.
بله بله. :))
دقیقاً.
معلومه که خوبه. :)
+ واسه منم پیش اومده. اون لحظه آدم دلش می‌خواد سرش رو بکوبه به دیوار. :))
محتاجیم به دعا. همچنین.
متن زیبایی بود.
واقعیت این روزهای جامعه ما هست. به خصوص به اومدن تکنولوژی به جای سود بیشتر داریم ضرر میکنیم ولی ممکنه خودمون هم متوجه نباشیم
لطف دارید.
کاملاً درسته. محبت‌ها هم مجازی شده متاسفانه.
چمدانش را

که بسته باشد

تمام دلتنگی های دنیا را هم

که گریه کنی

سبک نمیشوی...

مهدی_حاتمی
بله...

خیلی زیبا بود. :)
به نظرم معاملاتمون اشکال داره و باعث میشه کسب وکار مون ایراد دار باشه و در نتیجه نون حلال کم پیداست
و فکرتون زیاد به مسائل بزرگ و دزدی نرود
همینکه مثلا ظرف های ماست تهش گود هست و فرو رفتگی داره (ظرف بزرگ نشون میده ولی داخلش کوچیکه)
یا مثلا همون چیپس های مشهور و....

تازگی ها هم اگه دقت کنید ظروف نوشابه یا آب معدنی روش نوشته 1.5 لیتر ولی موقع اندازه گیری میبینی که کمه
و الا ماشاءالله 
که هم تولید کننده و فروشنده و حتی خریدار هم معامله اش ایراد پیدا میکنه و ...


از شیخ بهایی نقل است که گفته
من نانی رو که بدونم از راه کاملا حلال به دست اومده و همیشه توی جای امنی نگه میدارم و هر موقع مریضی بود قدری از نان حلال به او دادم و خورد  به برکت نان حلال شفا پیدا کرده.

به دلیل طولانی بودن کامنت عذر میخوام
خیلی حرف تو دلم موند و سانسور کردم
اینم مشکلِ بزرگی هست که خیلی کم بهش توجه میشه. حرفاتون رو قبول دارم.

این که کامنتِ شما طولانی باشه هیچ مشکلی نداره اصلاً. نیازی نیست عذرخواهی کنید. من همه رو می‌خونم.
سلام ؛ آره  واقعا حرفت حقه!
به قول یه نفر که میگفت همه چی از انجایی شروع شد که انسانها به هم به چشم فرصت نگاه کردن نه ادم!
سلام
حرفِ خوبی زدن اون یه نفر...
وقتی بودنشو لمس نمی کنی چه جوری برات کافی باشه؟

بودنش کاملاً قابلِ لمسه. :)
چند روزِ پیش یه اتفاقی افتاد که نمی‌خواستم کسی بفهمه! مدام زیرِ لب می‌گفتم یا ستارالعیوب. آخرش هم با این که همه چی مشخص بود و شواهدش هم موجود ولی هیچ‌ کس نفهمید. تازه فهمیدم چقدر نزدیکه و من خبر نداشتم.
بسیار عالی

الهی همیشه دلت شاد باشه و بزرگ و بخشنده

راستی لینک شدی :)
ممنون

مچکرم عزیزم :)

(:
خوش به حالت... 
واسه همه اتفاق میفته. گاهی اینقدر درگیرِ روزمرگی هستیم که نمی‌بینیم. :)
بهش فکر کنم مهربون. ^_^
:(
نبینم ناراحتیِت رو جانم. :)
هم دنیا چیزیش شده، هم آدما
آره.
فدات مهربون...
دعا کن ناراحتیام درمون بشه...
عزیزم :)
 چشم حتما.

مردم کینه ای شدن ...توی ی خانواده خیلیا ارتباط ندارن این موضوع رو دوس ندارم کاش همه کم توقع و بی کینه باشن اونوقت همه چی درست میشد

کاش روزی برسه که دیگه نگیم کاش...
صدام نکن.
مرسی.
اه.  -_-
چرا عصبانی هستی؟! :)
یه دلیل بیار چرا من باید خدا برام کافی باشه؟
مگه من گفتم شما؟! من خودم رو گفتم! من مسئولِ کافی بودن یا نبودنِ خدا برای دیگران نیستم!

آنچنان وضو بگیرم بر اندامت

که شیطان سجده را بفهمد

آنچنان تیمم کنم بر خاکت که

پاک است مثل آغوشت

تو تمام قبله ها

تو تمام زاویه های پرستش

من رانده ام

و مرگ رفیق خوش دلی ست

که در سایه

تکیه بر درخت های انار

برایم دست تکان می دهد .


((الینا نریمان))

خیلی زیباست :)
افرین

تشکر
میشه به صفحه من هم سری بزنید
 تازه شروع به کار کردم

باشد
شرمنده یه سوالی 
این قسمت در باره ی من که هست رو چه طوری تغییرش بدم؟
برید قسمتِ صفحاتِ مستقل و منوساز. اونجا می‌تونید ویرایش کنید این قسمت رو.
دنیا دارد از شعرهای عاشقانه تهی می شود..


سلام حوا بانو 
تشکر از حضورتون.
بله متاسفانه...

سلام :)
خواهش می‌کنم.
خواهش میکنم عزیزم.باعث افتخاره
:)
برای کسب اطلاع از تورهای گردشگری داخلی و خارجی میتوانید به سایت لحظه آخر مراجعه فرمایید
فقط لاس وگاس :|
سلام
خب ایتم یه جور نگاه به مساله هست. و البته وقتی ادم از درد با خبر بشه بیشتر به این نگاه نزدیک تر میشه اما من فکر میکنم هرچی جلوتر میریم همون جور که بدی ها داره روز به روز بیشتر میشه خوبی ها هم داره روز به روز بیشتر میشه یعنی اگر بخوایم ادمای خوب 100 سال پیش رو با الان مقایسه کنیم اصلا قابل قیاس نخواهند بود این مساله برای آدم های بد هم همین جوره خلاف بزرگ آدمای گذشته چی بوده و خلاف بزرگه آدمای الان چیه منظورم از آدما عموم جامعه هست
سلام
موافقم.
http://www.kianled.ir/
سلام بسیار جالب بود 
به سایت ما هم سر بزنید
ممنون.
خیلی خداست (:
خیلی :)
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
رسم امامت کجاست تو استانبول که اینهمه تور استانبول میرن
رسم امامت تو دبی هست که اینهمه تور دبی میرن؟
ربطش؟!
خیلی خوب بود، مخصوصا جمله آخرتون کاش بشه همه ی آدما از ته دل به این جمله ایمان بیارن و حتی با سفارش ترجمه جهانیش کرد
کاش
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۰ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۱ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۷ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۱:۵۹ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan