ب ا ر ا ن

اگر باران ببارد باز می‌آیم درونِ کوچه‌ی امّید و از ترکیبِ دستانم برایت چتر می‌سازم مبادا قطره‌ای باران بیازارد نگاهِ مهربانت را...


+ باران باریدن گرفته. صدایش ضربانِ قلبِ آدم را منظم می‌کند. :)

+ یکی از لحظه‌هایی که دعا مستجاب می‌شود، اکنون است.

+ من یک شهرم از بوی تو...

حوا ^________^
:)
چ عالی ...خوشم اومد واقعا :))
خوشحالم :)
چی لوس بازی هایی دارن ملت :/

:)))
واسه شما که همیشه بارون دارید این چیزا لوس بازیه. :/

با این اسمتون خیلی ابهت دارید. :)) این رو دیگه عوض نکنید. :|
اینطوری مینویسی آدم دچار توهم عاشقیت میشه :|
:))
احسنت
سپاس
تلنگر کوچکی است باران وقتی فراموش میکنیم اسمان کجاست...
چه زیبا :)
:) اینجام نم نمِ
و من دلم میگیره ک نمیتونم قدم بزنم
به به :)
منم نمی‌تونم...
چهارشنبه ۱ آذر ۹۶ , ۱۳:۲۴ آقای دیوار نویس
خوش به حالتون
اینجا هم از صبح هوا ابریه ولی هنوز که هنوزه مهمون بارون نشده ایم   :(
:)
ان‌شاءالله به زودی می‌باره. :)
بوی بارون همه ی قدرت لازم برای جابه جا کردن تمام مرزهای خوشبختی با دست خالی رو یکجا به رگ های آدم تزریق میکنه:)
دقیقاً. حرفِ دل زدی. :))
چهارشنبه ۱ آذر ۹۶ , ۱۳:۳۷ جنابــــــــ دچار
چه قافیه ی خوش وزن و مطولی :) به به
:)
مطول از طول و طویل میاد؟! :|
یک مطلب حذف و یک مطلب جایگزسن شد :)
بله. حالا چرا ناشناس؟! :)
ابرش واسه ماست، بارشش واسه شما -_-
می‌باره بالاخره. :)
دل که بگیره بارون هم می‌باره...
باز باران با ترانه... میخورد بر بام خانه...بی اراده... یادم آرد خاطرت را

ما که از سرما یخ زدیم ولی یه چیکه بارون نیومد 😔
به به :)

عزیزم. :) می‌باره بالاخره. مراقب باش سرما نخوری اندر این فصلِ امتحانات. :|
انسان های لطیف بارانی اند..
:)
چهارشنبه ۱ آذر ۹۶ , ۱۴:۳۱ آقای سر به هوا(o_0)
من زیاد زیر باران دعا کزدم😃
چه خوب. :)
حتی اگه مستجاب هم نشه چیزی از حسِ خوبش کم نمی‌کنه.
دختر با احساس مامان ؛)
(:
سلام 
پس بلاخره بارید ؟:))
بارش رحمت الهی رو  بهت تبریک میگم حوایی :))


+
عکس زیبا بود :)
متن هم همینطور :)
مرسی :*
سلام و درود
بله ^_^
ممنونم واران جون. :))
الان خوابیدم زیرِ پنجره. خیره شدم به آسمون. خیلی خوبه. :))
کلی هم درس دارم که فعلاً بیخیالشون شدم. :|

+ نگاهت زیباست. :)
(:
:)
بشین درستو بخون :)))
بارون که برات نمیشه نون و آب :)))))

#شوخی :))
به دل نگیری ها عامو :)))
مرسی :*


+
ایشالا به دل خوش بباره :)
مرسی :*

باشه. :)))
آره واقعاً. :)))

نه بابا راحت باش. :))
:)
دیشب تا یک در حالِ خوندن بودم. نفسم برید. :|

+ ان‌شاءالله همه جا بباره. :)
فدایت ^_^
اینجا همین الان بارون شروع شد *_*
خدا رو شکر :)
بارون:)
 خیلی بارون چیز خوبیه...:)
نگو بارون بگو عشق. :)
آره. به قولِ یکی از دوستان آدم حس می‌کنه عاشق شده. :| :))
خوشبحالتون 
ما که هنوز بارون ندیدیم :(
:)
عزیزم :) 
اندکی صبر، سحر نزدیک است. :)
عالی بود :)

عالی خوندی :)

کجا جنگل ها سبزترند 

و کجا دریا ها 

آبی ترند 

به من بگویید! 

به من جایی را نشان دهید 

که بوسه های عاشقی 

در آرامش امن آنجا متولد می شوند 

می خواهم برای همیشه 

اینجا را ترک کنم ...

 

((محمد شیرین زاده))

چقدر زیبا ^_^

صدایت می زنم

از یک عمق زلال آبی

از دورترین نشانهٔ بودن

از زادگاه کوچکترین ذره

با اولین نفس حیات

با حباب های روشن وجود

صدایت می زنم

من تو را یک دریا

عاشقم


((فریبا سعادت))

من تو را یک دریا عاشقم. :)

اگر می دانستم

باران را دوست داری

ابر می شدم

و تمام سال می باریدم

اگر می دانستم

دریا را دوست داری

موج می شدم

و تو را در آغوش می گرفتم

اگر می دانستم

شعر را دوست داری

واژه می شدم

و تو را می پرستیدم

اما افسوس

تو هیچ یک را

دوست نداشتی ...


((محمد شیرین زاده))

:)
(:

ممنونم بخاطرِ این همه حسِ خوب. :)
اصلا زیر بارون راه رفتن کاملاااا هوای یه نفره می طلبه:)))
آره بابا. :))
منِ دیوانه زیرِ باران بستنی می‌خورم. :| تنهایی. :))
خدا رو شکر واسه ما هم بارید

- داره بارون میاد
+ میخوای برسونمت؟
- ماشین داری؟
+ نه
- چتر داری؟
+ نه
پس چی داری؟
+ دوست دارم
الحمدلله.

قشنگ بود. :)
بارون قشنگیه :) 
هوای عالی :)
بله :)
(:
اینجا بوی بارون هست فقط...

خودش هم میاد به زودی :)
اول بوی عطرش به مشام می‌رسه بعد آروم آروم می‌باره.
اینجا چن روز پیش بارون اومده بود اونم چه باروووونی!
رفتم زیر بارون و تُنِ آهنگ آرامش بخشش رو ضبط کردم...
خیلی خوبه زیر بارون خیس بشی و...
(:
چه عالس :)
منم می‌خواستم این کار رو بکنم ولی نشد. :(
آره خیلی :)
دیونه چرا:)
منم امتحان کردم
چون آدمِ عاقل همچین کاری نمی‌کنه. منم فعلاً قصدِ عاقل شدن ندارم. :|
جدی؟! ناراحت شدی یعنی؟! من خودم رو گفتم دیوونه‌ام. منظورم تو نبودی جسارت نشه دخترم. :))
یادم افتاد به اخرین باری که اینجا بارون اومد...هفته ی قبل بود
بارون بارید...چشمای منم بارید
بارون بارید...چشمای منم بارید
بازم بارون بارید...چشمای منم بارید
بارون خسته شد...دیگه نبارید....ولی چشمای من هنوز می بارید:(
الهی :(
چرا مهربونم؟! خدا نکنه چشمات بارونی باشه.
چهارشنبه ۱ آذر ۹۶ , ۱۸:۱۹ اتوبار و باربری اطلس بار
سلام ممنون میشم به وب سایت ما هم سر بزنید
https://atlasbar-co.ir
سلام
متن بسیار لطیف و دلنشینی است 
لطف دارید استاد. :)
فکرکنم این دوسه روز همه جایِ ایران بارون باریده. :))) همه دارن اعلام میکنن شهرشون بارون میباره.^^
مشهد نباریده گویا. :))
چطوری رفیق جان؟! ساعتِ خوابت درست شد؟!
:))
عشق است وبارون 
بله بله. ^_^
ببخشید دیر کردما :(
خواستم بگم خوش بحالتون واقعا سمت ما اصلا ابری هم نشد هوا (تهران)
نه بابا این چه حرفیه. :)
ان‌شاءالله بشه به زودی.
دیونه شدی!؟؟
 کی ناراحت شد بابا:))
 منم قصد عاقل شدن ندارم:)
 دعا کن نشم:))
بودم خبر نداشتی. :)
نشدی یعنی؟! خدا رو شکر پس. :))
وای چه خوب. :| ^_^
تو هم دعا کن من نشم.
این دنیایی که توش زندگی می‌کنیم فقط جای دیوونه‌هاست...
خوبم عزیزم. :)))
شماخوبی؟ :)))
شکرِخدا تاحدودی تنظیمش کردم،چندروزم به همین روال بیدارشم دیگه عادت میکنم. ^_^
خدا رو شکر. :))
منم خوبم الحمدلله. :))
چه خبرِ خوبی. خوشحال شدم. ^_^
مرسی حوّاجان. *:
انشالله حالِ دلت همیشه خوب باشه. :)
عزیزززم... ^_^
^_^
ممنونم. همچنین. :)
مهربونِ کی بودی تو؟! :))

:)))
مهربونِ؟! مامان بابام🙈😹
(((:
انتظار داشتم یه چیزِ دیگه بگی. :))
باران خیلی زیباست پر از حسهای زیبا.
آری.
دیونه ها:)
خیلی خوبه. ^_^
به به به این بارون
خداروشکر واسه ما هم بارید بالخره
اصلنشم من معتقدم برا بارون باید نوشت تا بیاد باید نازشو خرید ^___^
بعله :)

بله ^_^
الحمدلله.
آره آره ناز داره :)))
(:
سلام

بارون باریدن گرفته یا وزدین گرفته :دی!؟ (تفکر)

پس لطفا برای همه دعا کنین. :)

سلام

والا اینجا بارون می‌باره. :|

لایق باشیم چشم. شما هم ما رو دعا کنید. :)
باشه مهربونِ همونی که شما توذهنتونِ.🙈😹
ولی اوّل مهربونِ مامان بابامم بعدش مهربونِ💚 . 
😅
^_^
بله بله در جریانم. :))
الان که بارون بند اومده اما برای من دعا کن
چشم عزیزم. :)
تو هم من رو دعا کن.
چقد قشنگ بود...من عاشق بارونم.
من نیز. :)
پس اللهم عجل لولیک الفرج...
بحقِ زینبِ الکبری...
چه پست زیبایی:)
نگاهت زیباست. :)
هعیی چمیدونم والااا.خسته شدم حوا.
از همیشه قوی بودن خسته شدم.
راستی دیشب,ساعت نزدیک به 12 بود اگه اشتباه نکنم, اینجا بارون اومد.
بیخیالِ خستگی. ما باید جنگجو باشیم. :)
هر وقت خسته شدی بگو:
انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ
چه خوب. :) اینجا هنوز هم داره می‌باره. ^_^
چقدر زیربارون واستادم دعاکردم😂
خوبه که. :))
واسه منم دعا کن. :)
بله چشم:)
ممنونم. ^_^
خوبه :) 
:)
حوا بانو..خیلی دوست دارمااااا.
خیلی خانومی...
ممنون بابت اون دعایی که برام نوشتی.گذاشتمش رو توضیحات وبلاگم تا همیشه جلوی دیدم باشه.{قلب}
دل به دل راه داره. ^_^
عزیزم. :)
چه خوب. :)
دوست ندارم ناراحتیت رو ببینم. همیشه شاد و پرانرژی باش. :)
پنجشنبه ۲ آذر ۹۶ , ۱۵:۲۲ منتظر المهدی (عج)
:)
:)
زیبا بود
سپاس.
سمت ما هم زیاد بارون میاد توی پاییز ولی خب هوا هم سرده
من هوای ابری رو بدون بارون دوست دارم
خیلی هم خوب.
من هوای ابری با بارون. :)
باران و وقت اجابت دعا..
بله...
اینجا تا دیروز برف بود . دیشب بارون شد کل برفا رو اب کرد و الان بارونه!
ولی خیلی سخته
به به. خیلی خوبه که.
چرا سخته؟!
من فدای مهربونیات.{بغل}
مهربونی از خودته. ^_^
اینجا هم دور روز بارون بود کلی حالمون رو خوب کرد ان شاا... برکت الهی تا ته سال روی سرمون بباره:)
+اصلا حال خوبم ناشی از بارون این دو روز با پستت بهتر شد، دست مریزاد حوای جان:)
یاعلی
خدا رو شکر. :) ان‌شاءالله.
+ خواهش می‌کنم فرشته‌ی خوبی‌ها. ^_^
علی یارت
اینجا هم بارید و منو غرق خوشبختی کرد :)
الحمدلله. :)
همیشه خوشبخت باشی عزیزم. من رو هم خیلی دعا کن.
سخته چون خیلی سرده!
والا
کاملاً درک می‌کنم. احتمالاً پستِ بعدم راجع به همین باشه.
امروز اینجا هم بارونی بود *_*
اومدم بگم کتاب پست قبل رو از کتابخونه گرفتم. اول دادم هم‌اتاقی‌م خوند و بسی خوشش اومد. بعد برای دوستم به عنوان سوغاتی خریدم و بردم شهرمون. و بالاخره دیشب خودم کامل خوندمش. وسطای کتاب به خودم می‌گفتم آرزو تو که لحن کتاب خوندنت اینجوری نبود یره! چرا چنین می‌خونی؟ بعد فکر کردم و دیدم کل کتاب رو با صدا و لحن تو توی ذهنم می‌خوندم! :)) 

جدی؟! ^_^
وای آرزو کلی ذوق کردم. :))
مثلِ فرشته‌ای هستی که خدا نازل کرد برام تا حالم خوب بشه. *_*
شاید باور نکنی ولی من روزی چند بار بعضی از نامه‌هاش رو می‌خونم. آرومم می‌کنه. :))
کاش هر کسی شهرش رو هم مینوشت
آخه کلی گزارش هواشناسی کامنت شده :))
این دیگه جزوِ اسراره. :))
آره. :)))
واقعا همینطوره . صدای باران ضربان قلب را منظم می کند . و به ما ارامش می دهد . 
عطر باران همیشه برام متفاوت ترین و ارامش بخش تریت عطر دنیا بوده . 
بله.
چقدر خوب. :)
اوهوم.
چه خوب! خوشحال شدم :))
:)) بین آیکونِ نیش باز یا آیکون لپ‌های گل‌گلی خودت یکی رو متصور شو! من البته اولی‌ام :دی
باور می‌کنم :) منم بعضی‌هاش رو زیاد دوست داشتم.
:)
(:
خیلی هم عالی. :)))
یدونه هست اون آخرا راجع به آدم و حوا. خیلی خوبه. :)))
هابیل و قابیل‌ش رو دقیق یادمه‌ها ولی آدم و حواش رو نه :| برم دوباره بخونم قبل از خواب! :))
راجع به ستم به خودشون بود. به به. :))
شنبه ۴ آذر ۹۶ , ۰۰:۴۷ سعید رسول نیا
باران باریدن گرفته. صدایش ضربانِ قلبِ آدم را منظم می‌کند. 
خب؟!
شنبه ۴ آذر ۹۶ , ۰۰:۴۹ سعید رسول نیا
زیبا بود

آها. مچکرم. :)
شنبه ۴ آذر ۹۶ , ۰۰:۵۶ سعید رسول نیا
خواهش می کنم

:)
دیگ از بارون گذشته اینجا برررف میاد :|

خوبه که.
چرا نظرات رو باز نمیذارید ؟
البته قصد کنجکاوی ندارم
چون موقته بانوی بهارِ عزیزم. :)
اگه نظری داری یا چیزی می‌خوای بگی همینجا بگو.
زیر بارانم بی چتر …تنها
 بینی سرخم لو میدهد مرا که باریده ام همراه ابرها
اما…

تابلوی قشنگی شده ایم : من و جاده و باران !!
چقدر لطیف و دوست‌داشتنی. :)
سالها رفت وهنوز
یک نفرنیست بپرسد ازمن
که توازپنجره عشق چه هامیخواهی
صبح تانیمه ی شب منتظری
همه جامی نگری
گاه باماه سخن میگویی
گاه بارهگذران
خبرگمشده ای می جویی
راستی گمشده ات کیست
کجاست...
این شعر در عینِ زیبایی من رو ناراحت می‌کنه. :(
يكشنبه ۵ آذر ۹۶ , ۱۴:۱۶ ابوالفضل جمشیدیان
سلام لطفا به فروشگاه منم سر بزنید
jamshidkala.blog.ir


سلام
قلم بسیار زیبایی دارید لذت بردم

من یک شهرم از بوی تو... عالی بود

پیمان ملکیان مربی مهارت های ارتباطی ( چگونه جذاب و دوست داشتنی باشیم؟)
مچکرم.

سپاس.
بسیار مطالب خوب و آموزندهای بود با تشکر از شما
سپاس
^___^
:)
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۳ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۱:۵۹ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

بسیار عالی:)

ممنونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan