خیلی خوشحالم :)

حسِ مادربزرگی را دارم که نوه‌اش می‌خواهد داماد بشود. همین اندازه خوشحال. می‌بینید خدا چقدر حواسش به حالِ دلِ ماست؟! میانِ این همه حالِ بد، خبرهای خوب می‌فرستد سمتِ حوا. دیروز گفت عاشق شده. خیلی خوشحال شدم. پرسیدم: «برای عاشق شدن زود نبود؟!» گفت: «حق با شماست. چون ندیدیدش این را می‌گویید.» او را نشانم داد. از همان نگاهِ اول به دلم نشست و لبخند زدم به چه وسعتی. نظرم را پرسید. گفتم: «دخترِ خوب و آرامی به نظر می‌رسد.» من هم که عاشقِ آدم‌های آرام و ساده. حس می‌کنم کمی نگرانِ واکنشش باشد. اما من مطمئنم جوابش مثبت خواهد بود. از همین الان برای روزی که بخواهد نظرش را بپرسد هیجان دارم. فعلاً قرار نیست چیزی بگوید. اگر بشود می‌شوند زوجِ داروساز. از آن زوج‌های دوست‌داشتنی و به معنای واقعیِ کلمه عاشق. از آن عشق های مقدس. :)

خدایا می‌شود سرنوشتِ آن‌ها را به هم گره بزنی؟!

اخه دختر تو چقدر مهربونی😘😘
ان شاا... که میشه و خوشبخت میشن بعدش هم روزی خودت بشه و حضرت یارت از راه برسه:)
یاعلی

لطف داری. :)) کسی به مهربونیِ تو نمی‌رسه. ^_^
ممنونم عزیزم. :)
علی یارت
ان شاالله هر چه خیر است...
ان‌شاءالله.
 انشالله همه یِ عاشقای واقعی زودترمالِ هم بشن. :)))
+انشالله جوابِ مثبتُ میده. ^^
چه دعای خوبی. عاشقای واقعی! :))
+ ان‌شاءالله. ^_^
ان شاءالله که میشه 

ان‌شاءالله.
:) 
اصلا از ازدواج خوشم نمیاد واسه خودم ،
امیدوارم واسه هم شن :)
(:
ای بابا. :| از دستِ تو. :)))
منم امیدوارم. :)
ان‌شاءالله...عالی 
ان‌شاءالله.
شنبه ۲۷ آبان ۹۶ , ۱۳:۳۹ دیوونه ی بارون
کی کی کی؟؟؟ بگو حوا ببینم چی شده :))))
گفتم که. نوه‌م می‌خواد داماد بشه. :| :))
ایشالله برسن به هم =)
ایشالله خودت =))
ان‌شاءالله. :)
من هستم در خدمتِ شما فعلاً. :))
شنبه ۲۷ آبان ۹۶ , ۱۳:۴۳ دیوونه ی بارون
مبارکه :))))
آقا ما منتظر شیرینی خودتیم!!
:))
منتطر نباش. :|
بمون پیش خودم دخترم =)))
:))
مبارکشون باشه :))
کی ما هم میریم خدا میدونه :))
:)
همت کنید به زودی ان‌شاءالله. :)
الهی همین روزا خبر عروسیت رو بخونم دخترم :)
منو که یادت نرفته؟ ؛)
وای محدثه خودتی؟! :)
نه مگه میشه. اتفاقاً دیروز داشتم بهت فکر می‌کردم. خوبی؟! کجایی؟!
عزیزمی:)
آره خودمم.من تقریبا هر روز بهت سر می زنم و می خونمت:)
قربانت خوبم شکر.تو خوبی؟

فدایت :)
جدی؟! ^_^
منم خوبم الحمدلله. نمی‌خوای برگردی؟!
ان شاءالله هرچی خیره:)
ان‌شاءالله. :)
ان شاالله بشه..


ان‌شاءالله.
امیدوارم عشقشون پایدار باشه
و اکسیر عشق داروی دردهاشون بشه:))
ان‌شاءالله.
چه دعای خوبی. :)
آخییییی
الهی ای جان 
مبارک باشه حوا :)
هوهوو هوو ؛)
:)
(:
مبارکِ صاحبش. :))
(((:
چه خوب هرچی خیره ان شاالله اتفاق بیفته
ان‌شاءالله.
در این شرایط، چیزی واقعا می‌تونست، به‌تر و دل‌نشین‌تر شیرین‌تر از این نوشته باشه؟ :) هر اتفاقی هم که پیش بیاد، این نوشته تا ابد جای خودش رو توی آرشیو من داره. [در شرایط خاصی که دارم و سر قضیه دیگه ای دل‌گیر بودم] خیلی خیلی خیلی حالم خوب شد. ممنون مادربزرگ :))
دعای مادربزرگ در حق نوه مستجابه :)))

+از اونجایی که "به‌تر" امضای اختصاصی دوست عزیزم، ویار تکلمه، از همینجا متذکر میشم که من ایشون نیستم. طبق آخرین صحبت ها، ایشون حالا حالا قصدی هم ندارند :))
خواهش می‌کنم نوه جان. :))
من واقعاً بخاطرِ این اتفاق خوشحالم. خیلی. ^_^
دعای خیرِ من بدرقه‌ی راهتون. :)))

+ بله بله. در جریان باشید دوستان. :))
ان شالله خودم برای عروسیشون یه کتاب خوب معرفی کنم هدیه بدی:))

 میدونستی من عروسی دوستم بهش کتاب دادم؟!
به‌به چه عالی. ^_^

نه. دوستِ قرآنی؟!
زنده باشی همیشه
بلی بلی :)
فعلا که نه،ولی اگه برگشتم حتما بهت خبر می دم رفیق خوب من :)
ممنونم. همچنین.
:)
بدان و آگاه باش که من خیلی منتظرت هستم مهربونِ دوست‌داشتنیِ من. ^_^
نه بابا:)))
 ازدواج دوست قرانی شوخی بود:)))
 خواستم اذیتش کنم
یه دوست خل و چل دیگه:)
:))
جدی؟! :|
ما هم رفتیم سرِ کار رسماً. :)))
کتاب همیشه واسه من بهترین هدیه بوده. :)
انشاءالله هر کی هر چی خیر هست براش اتفاق بیوفته!
ان‌شاءالله.
بهتر نبود عنوان رو میزاشتین : مادر بزرگ مهربون !!!

امیدوارم بعد ماه صفر به همین زودی ها همه عاشقای واقعی به هم برسند 
و اگر مصلحت باشد!

مهربون؟! :)

ان‌شاءالله.
شنبه ۲۷ آبان ۹۶ , ۱۶:۱۱ لیمو ترشـــ🍋
واهاهاهاییییی
مبااااااارکااااااا
((:
:))
ایشالا که خوشبخت بشن و خوشبخت زندگی کنند. ^_^
عروسی اونم از نوع نوه خیلی خوشمزه است خیلی، همه روزات شاد حوا بانو :)
ان‌شاءالله. ^_^
بله خیلی. ممنونم. همچنین هلمای عزیزم. :)
پیشاپیش مبارکشون باشه

خودمون جواب مثبت رو میگیرم ازش اصلا:)
:)

آره. میام دنبالت با هم بریم. :)
مبارکِ هم باشن :)
خیلی. :)
ای جانم ان شاء الله خیرشون تو رسیدن باشه و بیای خبر ازدواج شون رو بگی و شیرینی بدی :)
ان‌شاءالله. :)
شیرینی رو باید داماد بده. :)
إن شاءالله که به هم برسن و خوشبخت خوشبخت بشن...
خدایا وصال تمام عاشقان حقیقی رو محقق کن
الهی آمین
ان‌شاءالله.
چه دعای خوبی. ^_^
آمین.
ان شاءالله سرنوشتشون "اگه به صلاحشونه" به هم گره بخوره ^_^
و ایضا خوشبخت بشن *_*
ان‌شاءالله. ^_^
خدا کنه. :))
بح لح
انشالله ازدواج امیرالمومنینی و حضرت زهرایی داشته باشند
این دعا رزق همه ی زوج ها باشد 
که سعادت تضمینی است
هم عشق هست
هم دنیا
هم اخرت
:)
ان‌شاءالله.
ای جان دل 
خوشحال باشی همیشه و این دونفر هم که تو رو خوشحال کردن خوشبخت بشن الهی ^_^
:)
ممنونم مهربون ماهی. ان‌شاءالله. ^_^
خو خو بگو داماد شیرینی بیاره :)) ناپلئونی بیاره بعلاوه ی رولت و نون خامه و دانمارکی اینا رو میدونم اون بلاگرایی که دیدم دوست دارن :))
باشه میگم. :)) فعلاً باید ببینیم عروس خانم بله رو میگه یا نه. :))
شرمنده:))
 اخه باید اذیتش میکردم
تو هم قربانی شدی:))
دشمنانت. :))
:|
عجب. :))
چه کسی عاشق شده است؟

خوشبخت بشن ان شاالله.
یه بنده خدا.

ان‌شاءالله.
الهی آدمای خوب بهم برسن و خوب تر بشن
آدمای بد یا خوب بشن یا همیشه تنها بمونن:|
نمیدونم چرا اینطور گفتم!!!!!
الهی هرچی خیره!
آمین. :)
همون خوب بشن دعای بهتری هست.
دعا کن عاقبت بخیر بشیم همه‌مون.
شنبه ۲۷ آبان ۹۶ , ۲۲:۴۸ آقای سر به هوا(o_0)
تا باشه از این شادیا
:)
#ارزوهای طلایی
:)
ایشالله سرنوشتشون با هم رقم بخوره و به پای هم پیر بشن :))) 
ایشالله تو هم همیشه شاد باشی حوا جونی 😊
ان‌شاءالله. :)
ممنونم عزیزم. ^_^
من هنوز کسایی که دلم و شکستن و نمیبخشم
وقتی میام کلی دعا کنم اون چندنفر و متمایز میکنم
:)
قرار نیست که همه رو بخشید
اون وقت ادما بی هیچ ترسی دل میشکنن
ولی من همیشه همه رو بخشیدم. نمی‌خوام وقتی از خدا می‌خوام ببخشه من رو از خودم خجالت بکشم.
تغییرِ رویه بده به نظرم. :)
بله درسته. ولی ببخشی یه عالمه حسِ خوب میاد توی وجودِ آدم. بیشتر رنگِ خدا می‌گیری.
بله متاسفانه...
آقایون و خانومای محترم. در صورت اوکی شدن، شیرینی هم میدیم. منتهی وسع ما دانشجوییه، یعنی حداکثر کیک یزدی میتونیم بدیم. اونم نصفش پوسته. دیگه خود دانید :)))))))

+ ممنون از الطاف همه
خسیس نباشید دیگه. :)))
شام بدید. :)))
منم خیلیییییییییییی خوشحال شدم:)
امیدوارم بهترینها قسمتشون بشه:)
حوای مهربونم مرسیییی بابت این خبر:)
:)
ان‌شاءالله.
خواهش می‌کنم. :)
کیُ کی قراره برسن‌به هم؟ 😻🙊
دقیق نمی‌دونم کی. احتمالاً عید نوروز. :)
آخی ^_^
چه شیرین و قشنگ! این دل‌خوشی‌ها و شادی‌هات مستدام حوابانو :)
^_^
خیلی. ممنونم هانیه جون. :)
مهربون و خوش فکر :)
لطف دارید. :)
الاول : محمد علیزاده یع آهنگی داره میگه که خیلی خوشحاالم از اینکه تو به دنیا اومدی تو ... این یادم افتاد 
الثانی : کاش یکی بود از این آرزوهام برا ما میکرد :| وااالا
الثالث : همینطوری خواستم بگم منم بلدم عربی بشمرم :|
موفقیاااات 
خیلی هم خوب. :)
نیست؟! :|
که اینطور. :))
تشکر!
انشالله به لطف پروردگار مهربون به هم میرسن و سرنوشت خوبی رو با هم رقم میزنن :))
انشالله که همیشه از این شادی ها اشه برای همه
ان‌شاءالله. :)

رودها در جاری شدن
و علف ها در سبز شدن معنی پیدا می کنند
کوه ها با قله ها
و دریاها با موجها زندگی پیدا می کنند

با توکل به خدا پیوندشان مبارک

چه زیبا.
ان‌شاءالله که به پیوند ختم بشه. :)
ان شاء الله
:)
دوشنبه ۲۹ آبان ۹۶ , ۰۱:۴۰ ته تغاری زمستـون❄ ...
مبارکا ایشالله:)))

قلب قلب قلببببببببببببببببببب :*
ان‌شاءالله. :))

♡♡♡ ^_^
ان شاءالله  هر چی به صلاحشونه. ؛)
ان‌شاءالله. :)
خوبی عزیزم؟! چه می‌کنی با درس؟!
وبلاگ ما هم دنبال کنید.
با آرزوی خوشبختی !

ان‌شاءالله.
خوبم شکر. تو چطوری؟ :)
با درسا هم کشتی می گیرم :)
خوشحالم که خوبی. منم الحمدلله خوبم. :)
جدی؟! :))) ضربه فنی کن همه رو. :)))
سه شنبه ۳۰ آبان ۹۶ , ۰۸:۴۰ بیـــ نامـــــ و نشـــانــــ
آنچه شیران را کند روبَه مزاج
ازدواج است ازدواج است ازدواج!

ان شاالله کمک کار هم باشند برا اخرت...
:)

ان‌شاءالله.
فعلا که زیستو رو پل بردم :)
آفرین :))
هرچی خیر پیش آید
ان‌شاءالله.
به به!!
ایشالا به سلامتی
:)
(:
ان شاء الله
الهی خوشبخت بشن :))

:)
ان‌شاءالله.
جفتشون خوشبخت و عاقبت بخیر بشن ان‌شاءالله. (:
ان‌شاءالله. :)
کم‌پیدا شدی. خوبی؟! :)
توی این برهه از زمان به تنها چیزی که اعتقاد ندارم عشقه...
ولی خب آرزوی خوشبختی دارم برای تمام مدعیان عشق :) 
بس که یه عده با مسخره‌بازی‌هاشون گند زدن به عشق. :|
:))
آره، خوبم خدا رو شکر :) خودت خوبی؟ 
:)
الحمدلله خوبم. مخصوصاً الان که داره بارون می‌باره. ^_^
واقعا... :|
:)))
چنین پوکر چرایی جانم؟! :)
((:
از شدت تایید جمله بود جان جانانم...همین که بعضیا مسخره شو درآوردن دیگه :)))
آها. می‌دونی چیشد؟! فکر کردم این کامنت رو واسه پستِ جدید گذاشتی. :)))
نه واسه پست قبلی بود :) 
(:
چه خوب! :) سهم اینجا فقط ابره... همینشم دوست‌داشتنی‌ـه :)
بله. :) دیروز همون بنده خدا می‌گفت سالِ قبل مشهد تا همچین وقت‌هایی دو بار برف باریده بوده ولی امسال هیچ. می‌گفت خشکسالی میشه امسال که خدا کنه نشه و بباره بارونِ رحمتش. :)
پارسال غیر عادی بود :دی حالا من که مشهدی نیستم ولی هم‌کلاسی‌هام می‌گفتن در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده :)
میاد بازم ان‌شاءالله :)
خب پس خوبه. :)

ان‌شاءالله. :)
من تا خبر عاشق شدن دوستام به گوشم میرسه خندم 😂 میگیره . نمیدونم چرا اما دست خودم نیست شاید از شدت خوشحالیه یاتعجب زیاد . همین حالام نیشم بازه 😂😂
خوبه که :))
از ته دل آرزو میکنم که همه نیمه گمشده شون رو پیدا کنند و بتونن زندگی همراه با آرامش داشته باشند. برای شما هم آرزوی خوشبختی میکنم.

من پیمان ملکیان هستم مربی مهارت های ارتباطی. دوره هایی برگذار میکنیم در مورد: چطور همسر بهتری باشیم و رابطه عاطفی زیبایی داشته باشیم.
و چطور جذاب و دوست داشتنی باشیم.

خوشحال میشم که به وب سایت سر بزنید و بتونم کمکی کنم در این زمینه. سوالاتتون رو مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ خواهم داد.
مچکرم.
دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶ , ۱۱:۳۷ اجاره آپارتمان مبله در تهران
انشالله که هرچی خیره پیش بیاد.

ان‌شاءالله.
مهربون *_*
^_^
بالاترین استاندارها ،  بهترین مقالات
ایمپلنت اقساطی
بله؟!
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
سه شنبه ۱۷ بهمن ۹۶ , ۰۳:۰۰ علیرضا قاسمی نژاد
انشالله که خدا بهترین هارو برات رقم بزنه
تشکر

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan