بهترین هدیه‌ :)

گاهی بعضی چیزهای به ظاهر نامربوط، مرتبط‌ترین اجزای خلقتند. فقط کافیست خوب به آن‌ها دقت کنی. مثلِ این تسبیحِ مهربان و کتابِ عاشق. درست است که با فاصله‌ی زمانیِ هشت ماه، سندشان به نامم زده شده اما حس می‌کنم زوجیتِ عجیبی میانِ این دو حاکم است. انگار از روز ازل، تا ابد برای هم آفریده شده‌اند. از چارچوب‌ها و قوانینِ خودساخته که مولدِ محدودیتند بیزارم! مثلاً هر نامه‌ی این کتاب می‌تواند یک ذکرِ نانگفته باشد. من فکر می‌کنم می‌توان با هر دانه‌ی تسبیح، یکی از نامه‌های این کتاب را زمزمه کرد. می‌تواند مدحِ زیبایی باشد.


یکی از نامه‌های دوست‌داشتنیِ این کتاب به روایتِ حوا. :)


+ بهترین هدیه‌ای که تا به امروز گرفتید چیست؟!

این کتاب خیلی خوبه
من راهنمایی بودم خریدمش و بار ها و بارها خوندمش
بعدشم هدیه دادمش به یکی از عزیز ترین دوست هام  :)
خیلی ^_^
من دو هفته هست که دارمش.
بهترین هدیه می‌تونه باشه به نظرم. :)
اول اینکه هم صدات خیلی قشنگ و مهربونه هم اینکه متنی که خوندی قشنگ بود:)
چه تسبیح خوشکلی:*
واقعا یادم‌ نیست بهترین کادویی که گرفتم چی بوده ، شاید از خدا بود که سال ۹۲ چند روز بعد از تولدم رفتم‌ مشهد:)
یاعلی
لطف داری فرشته‌ی خوبی‌های حوا. :)
^_^
کادوی تولد سفرِ مشهد باشه خیلی عالیه. :))
علی یارت
چه تسبیح قشنگی حواجان :))) دلم خواست ^_^
من عاشق کتاب وکتاب خوندنم،یکی ازآرزوهام اینِ که یه کتابخونه ی بزرگ داشته باشم :))) 
وویستم گذاشتی که :)))

+بهترین هدیه؟! ... نمیدونم -_- 😁
چشمات قشنگ می‌بینه. :)) آخی. ^_^
مثلِ من. :))
بله. :|

+ عه! فکر کن یکم. :))
عرفان که کتاب هاش محشره منم یکی از کتاب هاش رو برا تولدم کادو گرفتم عالی عالی‎;)‎ مبارک باشه
بله بله :)
ممنونم. ^_^
:)))
من بهت قول میدم این آرزومون برآورده میشه. :)😅
خیلیم خوب^.^

+ده ساعتم بشینم فکرکنم چیزی به ذهنم نمیرسه!😅
((:
شک داشتی مگه؟! :)
:)

+ ای بابا. :| یه ذره فکر کن دختر. :))
فک کنم یا هیچ کدوم از هدیه هایی که گرفتم بهترین نبوده یا همشون بهترین بوده :))
+ اما بیشتر که فکر میکنم هیچ هدیه ای هیجان زده ام نکرده و هیچ هدیه ای هم نبوده که خوشحالم نکنه :)
چقدر پیچیده. :))
+ باز هم چقدر پیچیده! :))
این کتابو سال اول دانشگاه(مقطع کارشناسی) هدیه گرفتم هنوز وقت نکردم نامع هاشو بنویسم...
چه تصادفی؟!عین همین تسبیح رو از کربلا برای خودم خریدم و انس عجیییییبی باهاش دارم ...منتها رشته اتصال تسبیح من زنجیره نخ نیست...
بهترین هدیه؟ هممممم راستش به عمرم هدیه زیاد گرفتم...ولی هیچ کدومش برام خاص نبوده تا حالا :/ 
منم ننوشتم فقط خوندم. :|
به‌به چه عالی. ^_^
زیارت قبول. :)
ای بابا. :|
اخی چه بامزه بود:)
:)
سلام 
چه با سلیقه و اینا :)
سلام و درود
من یا آبجی خانم؟! :)
هر دوتون 
کشیدید به هم دیگ :)
این هدیه‌ها رو آبجی خانم داده به من. واسه همین پرسیدم. :)
اتفاقاً اصلاً شبیه نیستیم. هیچ جوره! :|
کتاب قشنگیه؟

 من بهترین هدیه...نمیدونم...خیلی چیزا
جز کتاب!
 از بس برای خودم میخرم کسی نمیخره:(
خیلی ^_^
فکر می‌کردم خونده باشی.
خیلی هم خوب.
من برات می‌خرم. :))
به به چه خوشگل:)

بهترین هدیه ای که گرفتم یه قطعه اهنگ که یکی از دوستام خودش برام اجرا کرد روز تولدم...خیلی بهم چسبید:)
(:

دوستِ نوازنده داری؟! ^_^
اره...خیییییییلی خوبه 
تازه اکثرن  اولین نفرکه تبریک تولد و بقیه تبریک ها رومیگه:)
:))
میشه بگی چه سازی می‌زنه؟! :)
گیتار میزنه:)
چه خوب. :)
من پیانو خیلی دوست دارم. ^_^
بهترین هدیه رو از دست رهبرم گرفتم
زندگیم فداش
شوخی می‌کنی؟! چی گرفتی از ایشون؟!
جانم فدای رهبر. :) عشق هستن ایشون. :)
اقا این صدای حواست؟؟
:))
بده؟! :|
این کتاب زیبا با روایت شما زیباتر شد :)
موفق باشید.
ممنونم. :)
سلامت باشید.
از تسبیح شما مشکیش رو داشتم 
واسم هدیه اورده بودن از مکه
منم هدیه دادم ب رئیس سپاه ..

+ هدیه ای تا حالا نگرفتم اخه 🙆
:)

+ عه! همین دو خط بالاتر گفتی تسبیح هدیه گرفتی. :))
راستی :/ 
من از این کتابا نمیخونم !
از این منظورم سبکش هست 
عه چرا؟! خیلی خوب هستن که. پر از حسِ خوب. :)
کلا نوشته های عرفان خعلی خوبه...
تو کتاب من هشتمین ان هفت نفرم... ی قصه اس راجع ب پسر نوح ک میره خاستگاری ی خانومه هی! نمیدونم خوندیش یا ن ولی عاااااااللللللیهههههههه😍😍😍😍
بهترین هدیه هدفون بود... خداوکیلی اینقده خوشحال شده بودم ک نمیدونیییییییییی😍😍😍
عالیه. :)
نه نخوندم. :( ولی حتماً می‌خونمش. ^_^

عزیزم. :)))
نه شک نداشتم صرفاًجهت یادآوری گفتم. :)))
+نه -_- هیچی به ذهنم نمیرسه! :/
D:
:))
+ بخاطرِ کنکوره. :))
حالا شاید فردا یادت بیاد. :))
يكشنبه ۲۱ آبان ۹۶ , ۲۱:۰۰ آقای سر به هوا(o_0)
بهم وسیله زیاد دادن ولی هدیه به اون صورت نه

کلا تا حالا هدیه نگرفتم:/
قطعاً گرفتین ولی یادتون نیست. :)
من تسبیح صورتی اینو دارم تهران رفته بودم با یه جانماز و مهر کربلا بهم دادن خیلییییی دوسشون دارم تسبیح شمام خیلی خوشگلهههه

چه خوب. :))
چشمات خوشگل می‌بینه. :)
عههه این صدای باحال برای تو بود پس 
خیلی صدات دوس داشتنیه :)
کادوها مبارکت باشه

من هدیه ای که خیلی بهم چسبید ی دسته گل بودش که همسرجان سفارش داده بود بیاد در خونه قبل رسیدن خودش
یعنی تا یک ساعت من چشام قلمبه بود و تو شوک بودم :)))
بله. :)
خیلی لطف دارین. ^_^
ممنونم.

به‌به چه عالی. ^_^
((:
منم پیانو دوست دارم حوا :) ویالون و سنتور هم میدوستم :)
چه خوب. :) ویالون هم خیلی خوبه ولی سخته. :| با سازهای سنتی کلاً ارتباط برقرار نمی‌کنم. نمی‌دونم چرا. :|
بهترین هدیه ۵تا کتاب بود که زمان ۱۰ سالگیم گرفتم :) ۵تا کتاب کودکانه که شعر از زبون کبوترهای ۵تا حرم بود. کبوتر نجف و کبوتر کربلا و کبوتر امام رضا و کبوتر سامرا و کبوتر کاظمین
ًضمنا خوشحال میشم تشریف بیارین به عطر گندم :)
چقدر جالب. :)

چشم. :)
يكشنبه ۲۱ آبان ۹۶ , ۲۲:۴۷ آقای دیوار نویس
مبارکتون باشه :)

ممنونم. :)
اون جوری نبود !
هدیه بهم باشه ... از مکه سوغاتی اوردن
واسه خانواده 
آها. خب بعد کنکورت خودم یه کادوی عالی واست می‌گیرم. :))

+ فهمیدی چی شد؟! تو رو با یکی از آقایون اشتباه گرفته بودم. :| :)))
کنکور؟! D: حتماَ دلیلش همینِ. D:
اگه یادم اومدچراکه نه! میام میگم. :)))
بله کنکور -_-
شایدم قراره بعداً بهترین هدیه‌ها رو بگیری. می‌دونی که چی میگم. :)))
نه:)
یطوری گفتی آخه. ترسیدم. :|
نه :))

چیشد ؟ تو کامنت ها 

من فکرم درگیر خونه هایی هست ک کرمانشاه الان نابود شده :((


هر کتابی نه. ولی بعضی کتاب‌های این مدلی ارزشِ خوندن داره. :)

هیچی درستش کردم. :))

لعنت به زلزله. اسمش که میاد بدترین اتفاقِ زندگیم جلوی چشمام رژه میره. :((
چه پست جالبی
بهترین هدیه : کامنت ها رو یکی یکی میخوندم و تو فکر بهترین هدیه ام بودم

تا اینکه ، بهترین هدیه من سلامتی وپدر مادرم هستن که خدا بهم داده
اما یه هدیه دیگه از خدا می خوام بگیرم 
اگر روزی گرفتم میام میگم چی بوده  *_^
:)

و چه هدیه‌ی خوبی. همیشه سالم باشن ان‌شاءالله.
باشد. :)
چه نامه‌ی خوبی خوندی :) ندارم کتابش رو، ترغیب شدم بخرم :)
من همیشه با پیدا کردنِ "ترین"‌ها مشکل دارم؛ الآنم نمی‌تونم بهترین هدیه رو تو ذهنم مشخص کنم. شایدم هنوز نگرفتم! :))
تا اینجای کتاب این بهترین نامه بود. البته نامه‌ی قبلش هم خیلی خوشگله که یه بخشش رو حاشیه وب نوشتم. :)
آخ آرزو اینقدر دلم می‌خواد ببینمت. :)) اونوقت شاید کادویی که می‌خوام بهت بدم بشه بهترین. (به سقف خیره می‌شود!)
بهترین هدیه من هم کتاب بود
اولین کتابی که هدیه گرفتم درباره انژری هسته ای بود (17، 18 سال پیش)
کتاب همیشه می‌تونه بهترین باشه.
چه خوب. :)
آرامش داره نامه ای که خوندی :)
بله :)
من صدای تو را عاشقم حوایم *_*
^_^
بهترین هدیه؟؟ مممم یادم نیست =|
هیچ کس هم یادش نیست که. :|
چه صدای مهربونی (:
بهترین هدیه سفر حج بود (:
:)
چه عالی. :))
عزیییییزم =) نمدونستم صدای دخترم اینقده نازه =)))
ممنونم مادرم :))
بهترین هدیه واسه من داداش کوچولوم بود ^_^
آخی ^_^
خدا حفظش کنه.
:)) ان‌شاءالله یه روز ببینیم هم رو. تا قتی که من اینجام احتمال اتفاق افتادنش بیشتره! :)
ان‌شاءالله. :))
مشهد هم نشه میام کرمان! :)
دوشنبه ۲۲ آبان ۹۶ , ۱۱:۰۷ آقای سر به هوا(o_0)
اها یادم امد
به یکی کمک کردم بهم یه تسبیح خیلی قشنگ داد گفت اینو از حج برام اوردن

هدیه حساب میشه دیگه؟
:)

بله. دقت کردین تسبیح خیلی هدیه‌ی رایجی هست؟!
دوشنبه ۲۲ آبان ۹۶ , ۱۱:۱۱ آقای سر به هوا(o_0)
نه کجا رایجه؟همین یه دونه تو 20 سال گذشته گرفتم!
:|
منظورم این بود که خیلیا تسبیح به هم کادو میدن. عصبانی هستید چرا؟! :))
دوشنبه ۲۲ آبان ۹۶ , ۱۱:۱۴ آقای سر به هوا(o_0)
نیستم:)
:)
حوا صدات چه نازه :))

من بهترین کادو رو قراره امسال بگیرم!! |:
:)

به سلامتی :)
دوشنبه ۲۲ آبان ۹۶ , ۱۴:۰۷ جنابــــــــ دچار
حوای مایی :)
:)
بله بله فهمیدم چی میگی.🙈🙊🙉
:)))

ان‌شاءالله به زودی. :)))
نه بابا:)))
((:
صدات مهربون:) 

من هدیه نگرفتم تا حالا :(


آرام مهربونه بی‌شک. :)

عزیزم :) یه کادوی خوب می‌گیرم برات. شیرازی بودی دیگه درسته؟! :)
چفیه شون و
شاید بعدها تو وبلاگم نوشتم
بعد از تحولم
خیلی خیلی خوش به حالت. حتماً بنویس.
سلام 
هدیه هاتون  مبارک :)
صداتو فرصت نکردم بشنوم ایشالا از لحاظ روحی حالم خوب بشه ایشالا گوش میکنم و نظرمو میگم‌:)

+
در مورد سوالت خیلی چیزا :)
این اواخر یه کفش اسپرت از خانداداش و زنداداشم هدیه گرفتم که خیلی خیلی دوستش دارم :)
ولی بهترین هدیه رو مادرم بهم هدیه داده ‌ یکیش هدیه مادی مثل دو تا النگو که از همون دبیرستان تا الان دارمش و ازش استفاده کردم :)
و خیلی چیزای دیگه :) چه مادی چه معنوی مثل سفر به حج دانشجویی در زمان دانشجوییم‌ :)
تقریبا همه هدیه هامو دوست داشتم من هر هدیه ی رو بجز پول دوست دارم :)
مثل اینبار همین چند ماه پیش ، یه کتاب به اسم خاک های نرم کوشک از یه شهید بزرگوار هدیه گرفتم‌:)

سلام
من سنم زیاد نیست واران جان. جمع می‌بندی حس می‌کنم مادربزرگِ هفتادساله هستم. :))

+ چه خوب. :)
خدا رحمت کنه مادرِ عزیزت رو. :)
حج رفتی؟! ^_^
(:
به‌به :)

س نیست در این گوشه فراموش تر از من

وز گوشه نشینان توخاموشتر از من

هر کس به خیالیست هم آغوش و کسی نیست

ای گل به خیال تو هم آغوشتر از من


((شهریار))

 

^_^

در انتظارِ تو چشمم، سپید گشت و غمی نیست


اگـر قبـولِ تو اُفتَد فــدای چشــمِ سیاهــت!


((شهریار))

 

چه زیبا :))
انشالله. :)))🙏
((:
خوبی حوا جان؟ :)))
از ۵ صبح بیدارم. الانم زیرِ پتو هستم. :))
تو خوبی عزیزم؟! :)
ازخواب وبیدارشدن نگو که دلم خونِ ! ساعت خواب وبیداریم بدجورقاطی شده اصن ! -_-
شکر.🌹 استرسِ داره کاردستم میده ! 
عه. من فکر کردم درست شده که! زودتر درستش کن. :)
نگفتم استرس رو بریز دور؟! :|
هرکاری میکنم درست نمیشه که نمیشه ! :'(
استرسِ دست ازسرم برنمیداره ! جدیداً اینجوری شدم،قبلنا استرسِ چندانی نداشتم. 
شب زود بخواب. سعی کن قبل از دوازده بخوابی.
میفهمم. هر چی بیشتر می‌گذره استرس بیشتر میشه و خب تا یه حدی هم لازمه! چون باعث میشه بیشتر تلاش کنی ولی بیش از حد اگه بشه مخربه! آروم باش. در آرامش درس بخون بازده میره بالا. :)
مبارک باشه ..
من چیزی یادم نمی اد که بهترین باشه به عنوان کادو گرفته باشم 
ممنونم.
:)
سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶ , ۲۱:۱۳ مهدی کاشانی زاده
وبلاگم به روز شد منتظر نظراتتون هستم
باشد.
مبارک؛)
تا حالا هدیه ی آنچنانی نگرفتم
ولی بهترین هدیه ای که کسی می‌تونه بهم بده یه کتابه؛)

ممنونم.:)

قطعاً یه کتابِ خوب می‌تونه بهترین هدیه باشه. :)
یادم رفت بگم بهترین هدیه هام یک تسبیح قشنگ از محبوبه جان و یه کتاب قشنگ از بهار نارنج تو مشهد گرفتم :))
اینا هم ظهری یادم رفت بگم :))
ولی بهترین هدیه ای که از خدا گرفتم سلامتی خانواده ام و اقوامم تو شب زلزله چند شب پیش بود و خدا رو شاکرم من باب این داستان .

سلام :)
باشه خاله :)) دیگه سعی میکنم مادر بزرگ نشی :)))

آره خدا این توفیق حج بهم داد :))
ایشالا قسمت خودت خاله :)))

چه خوب. ^_^
خوش به حالت که دیدی بعضی از بچه‌های بیان رو. :))
خدا رو شکر.

سلام  و درود :)
ممنونم ^_^

چقدر خوش به حالت شده. :))
ممنونم وارانِ عزیزم. ^_^
رنگ تسبیح😍
من دبستان بودم بابام واسه تولدم قران بهم داد بهترین هدیه ممکن :))
خیلی دوستش دارم. خیلی خوش رنگه. ^_^
به‌به چی بهتر از این؟! :))
بله قطعا چی ازاین بهتر:))))
(((:
زیبا
سپاس
سلام. از این پست وبلاگم حتماً دیدن کنید:

http://wasted.blog.ir/post/96
سلام
هدیه جالبیه..

کتاب بسیار خوبیه..
بله.
تمام هدیه های که گرفتم رو دوست دارم 
چه خوب :)
چرا نظرهات بستست!!!!!
پست جدیدت نظری نداره؟!
چون پست موقته. :)
نه. به زودی حذف میشه. اگه نظری داری همینجا بگو عزیزم. :)
می گم جواب نظر ما چه شد؟
همون بهترین هدیه.
خصوصی فرستاده بودی که. :))
جوابشو نداده بودین فک کنم... .
من خصوصی راحت ترم
جواب دادم. راستش دقیقاً نفهمیدم چی گفته بودی. فکر کنم یکم جمله‌بندیش مشکل داشت. راجع به فلش بود فکر کنم.
این کتابو نخوندم ولی از اینکه خانوم عرفان نظر آهاری نویسندش بوده ، پس یعنی حرف شما درست و خدا رو شکر پر محتواست.
ان شاء الله بتونم بخونمش
نامه رو گوش کردی؟! تقریباً همه نامه‌هاش اینطوریه. عالیه. ^_^

ان‌شاءالله.
اوهوم گوش کردم.
خیلی هم خوب. البته بقیه نامه ها یکم طولانی‌تره. یدونه دیگه هم هست که راجع به آدم و حواست. :)
خدا بخواد بعداً می‌ذارمش.
عرفان نظراهاری عشقه،چه تسبیح زیبایی.التماس دعا💜
بله :)
نگاهتون زیباست.
محتاجیم به دعا. :)
چرا موقت!
خیلی دیالوگ قشنگیه منم دوسش میداشتم
حس میکنم کسایی که وارد زندگیم شدن شیطان بودن.....
سر و کلشون یهو پیدا شد تو زندگیم من و تا قعر کشوندن و بعدش ناپدید شدن...
همینطوری. :)
بله.
این جمله از خودِ شیطانه توی این سریال.
شماعصبی نشیدمن هماهنگ میکنم ! -_-
D:
فدای تو :))
قربانت. :))) شمافقط حرص نخور.😅
:))
حرص نیست عزیزم. بدترین خاطراتِ زندگیم مرور میشه. داییم رو توی زلزله بم از دست دادم.
خدارحمتشون کنه ، روحشون شاد. 🙏
منم ازتولدخاطره ی بدی دارم.همیشه ازش فرارمیکنم، حتی دوست ندارم کسی اسمشوبیاره. :'(
ممنونم عزیزم.
هر کسی یه واژه‌ی بد داره توی زندگیش که ازش فرار کنه...
من بعضی وقتایادم میوفته یهومیزنم زیرگریه .
کاش میشد یه سری خاطرات رو فراموش کرد...
می‌فهمم.
کاش روزی برسه که دیگه نگیم کاش...
من یاد قیامت میفتم
فقط به این فکر میکنم ته اون لحظه چه حالی خواهیم داشت...
طبق پیش بینی ها زلزله بعدی تهرانه
خدا به داد برسه
منم یادِ اون روزی که مادربزرگم قدش خمیده شد و پدربزرگم مجبور شد قرصِ قلب استفاده کنه. وقتی پیکرِ بی‌جونش رو آوردن. :(
خیلی سخته
انالله و انا علیه راجعون
بله خیلی.
ولی خب مادربزرگ خدا رو شکر خیلی خوب با این قضیه کنار اومد. مدت‌هاست که دیگه بی‌تابی نمی‌کنه. پنج‌شنبه‌ها هم گریه نمی‌کنه سرِ خاک. فقط دعا می‌خونه.
جمعه ۲۶ آبان ۹۶ , ۲۳:۵۶ میلاد دیلمی زاده
سلام

وب زیبایی داری

هرکسی این پیامو میخونه به وبلاگ ما هم بیاد باهمدیگر تبادل کنیم

http://mdz-music.blog.ir/

ممنون میشم از همکاری
:|
عالیه :)
:)
کتاب !

بله!
سلام وبتون عالیه
سلام
مچکرم.
سلام ممنون از مطالب خوبتون

سلام
خواهش می‌کنم.
عالی هستی به منم سر بزن
:)
بهترین هدیه؟ نمیدونم ):
فکر کن یکم :)
شنبه ۹ اسفند ۹۹ , ۲۰:۰۱ عاشق چادرمم❤️😍

تاب نامه های خط خطی درمورد چیه❓❓

در مورد یکی که یه روز بر می‌گرده

سلام... چه تسبیح قشنگی خیلی نازه😍 منم دلم خواس🙃...امممم بهترین هدیه برای من... نمیدونم هدیه زیاد گرفتم ولی بهترینش به نظرم ب دنیا اومدن داداش کوچولوم امیرعلی بود😊

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan