می‌شود گفت این یک هشدار است!

و از دیگر قانون‌های نانوشته این است که بلاگرها را باید از کامنت‌های خصوصیِ ارسالی‌شان شناخت!


امروز نگاهی به کامنت‌های خصوصی انداختم. متوجه شدم ۸۴۸۰ کامنتِ خصوصی از ابتدای ساختِ اینجا برایم ارسال شده! البته یادم می‌آید چند مورد را بخاطرِ اوجِ رعایتِ ادبِ ارسال‌کننده حذف کردم. حیف که در فرهنگِ لغتِ عقایدم، مصدرِ آبرو بردن تعریف نشده! کافیست چند مورد از کامنت‌های خصوصی را به نمایش در بیاورم تا چند بلاگرِ به ظاهر محترم از نگاهِ عده‌ی کثیری از بلاگرها، مجبور بشوند برای همیشه از بیان بروند! :)

منظور اوج ادب فک کنم مینیمم ادب شخصه ! 
زیرِ خطِ فقر حتی!
😯🤒🤒 موفق باشید دوست عزیز :)
سلامت باشید.
بله
من،باادبم به خدا...
ولی بعضی هاشعورخودشون روزیبابه نقش،فحش نمایش میدهند
بحثِ فحش هم نیست حتی.
آبرو نبردن خیلی خوبه فقط کاش یه عده ادب به معنای واقعی بشن.
از ناشناس های بی تربیت هم متنفرم.

حوا این پستت خیلی حرف داشت، خوبه که تو ثبت کردی و بواسطه بازید زیادت خیلیا میبین :*
کاش. ولی هلما منم تا یه حدی تحمل دارم! اگه یه وقتی حالم بد باشه بیام ببینم طبقِ روالِ قبل یه عده چرت و پرت گفتن دیگه هر کاری ممکنه بکنم!
خیلی متنفرم ازشون. خیلی.

لازم بود به نظرم. یه مدتی هست که روزی چند بار باید در جوابِ کامنت‌های خصوصی بگم لطفاً مودب باشید!
خدا کنه تاثیر داشته باشه. :))
بعضی ها ارزش اینکه حتی بخوای ابروشون رو ببری هم ندارن.
خودتو ناراحت نکن عزیزم، حرف زدن هر کس نشونه ی شخصیتشه:)
یاعلی
می‌دونی چی ناراحتم می‌کنه؟! این که بقیه فکر می‌کنن چقدر این آدما باشخصیت و قابلِ احترام هستن! حتی خودِ من! بعد که کامنت‌های خصوصی‌شون رو می‌بینم کلِ معادلاتم بهم می‌ریزه. -_-
بعضی‌ حرف‌ها عصبیم می‌کنه ولی در کل آرومم. :)
علی یارت
بانوحواچندتاعکس ازاون اب دارهاشوبرام بفرست
ببینم
میخوام ببینم نحوه حرف زدنشان را
:|

لزومی نمی‌بینم این کار رو بکنم.
خب منم گاهی اذیت شدم:(
چنتاشومیذاشتی  !والا://
عزیزم. بیخیال تو به هدفت فکر کن. :)
لازم بشه همین کار رو می‌کنم. :|
خب عزیزدلم تو با نهایت ادب در مقابل بی ادبی هشدار دادی باید خودشون بفهمن چون دنیا خیلی هم بی در و پیکر نیست، خیلی حاد شه اینجا هم برا خودش قانون و آبرو و حتی پلیس فتا داره بله.

باید تاثیر بذاره باید.
یکی از خطِ قرمزهای زندگیم ادب بوده و هست. هیچ وقت به کسی توهین نکردم یعنی نمی‌تونم این کار رو بکنم. خیلی وقت‌ها هم جواب نمیدم ولی خب فایده نداره. این میره اون یکی میاد. :| بعضی‌ها رو اصلاً نمی‌شناسم. :|

ان‌شاءالله که میذاره. :)
حوابانو،بعضی هااصلاًشایدمقصودی نداشته باشند
ولی بیشترشون مقصودهای زشتی ازاین حرفها
دارند....
نمی‌دونم چقدر باید بگذره تا یاد بگیریم با احترام با هم برخورد کنیم. یاد بگیریم بی‌خودی وقتی چیزی نمی‌دونیم قضاوت نکنیم.
به قول قدیمیا ادب مرد به ز دولت اوست...
چقدر خوب گفتن قدیمیا...
وقتی چه عمومی چه خصوصی جوابشونو ندی
میفهمن یه مشت هویجن!

 با همین صراحت!
:|

فدای سرم ناراحت بشن!
بعضی‌ها از هویج هم کمترن! جواب ندیدی بیشتر چرت و پرت میگن. :/

والا. :|
بله درست میفرمایید
بایدادم ترازالانم شوم.....
من مگه به شما چیزی گفتم؟! :|
کلی گفتم.
اره اینکه بیرون بعضی ها خیلی شسته و رفته است و داخلشون همه چیز هست خیلی ناراحت کننده است.
مصداق همون چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند هستن بعضی ها متاسفانه.
خوبه که ارومی، همین فرمون رو ادامه بده عزیزم:)
یه وقتایی هم شوکه‌کننده هست. -_-
دقیقاً.
آخه ممکنه یهو عصبانی بشم. :| ولی چشم سعی می‌کنم بی‌تفاوت باشم. :)
میدونم
من شامل۵۰٪حرفتون میشدم که این
حرفوگفتم:)
والان تصمیم گرفتم الکی قضاوت نکنم....
این دیگه برداشتِ خودتونه. :)

خیلی خوبه. امیدوارم موفق باشید.
حوااا میزنمتاا
میگم جواب نده
شلغمای نفله بیشتر ذوق می کنن
بیخیالشون:|
بی غیرتی و بی شعوری شاخ و دم نداره
:|
دخترم طرف مثلاً طرف کسی هست که یک ساله می‌شناسمش. یه چیزی میگه یا می‌پرسه جواب میدم بعد یهو یه چیزِ دیگه در جوابم میگه که انتظار ندارم. بعد بحث پیش میاد. :/
آدم‌هایی که نمی‌شناسم رو جواب نمیدم کلاً. مگر این که سوالی باشه راجع به تنطیماتِ وبلاگ.
بیخیالم بابا. اونایی رو میگم که مدت‌هاست می‌شناسمشون و انتظار ندارم بیان بعضی حرف‌ها رو بزنن!
بله. -_-
جمعه ۱۲ آبان ۹۶ , ۱۶:۲۱ دریا _ گاه نوشته های من
یع بلاگر هست که قلمش خیلی خوبه من همیشه وبلاگش را می خوندم براش خیلی احترام قائل بودم یه روز آمد وبلاگم در کامنت عمومی بهم توهین کرد منم تاییدش کردم و بلاک شد واقعا شوکه شدم اصلا تصور نمی کردم همچیتن آدمی باشه

خیلی بده از کسی که انتظار نداشته باشی حرف‌های بد بشنوی. می‌فهمم. واقعاً دستِ بیان درد نکنه با امکاناتِ جدید و خوبش. :)
خیلی شیک ومجلسی بلاکشون کن.
اون که بله. ولی خوبه یه عده که مثلاً بزرگتر هم هستن یاد بگیرن چطور رفتار کنن.
:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:| 

-_-

-_- 

-_- 

-_- 

-_- 

-_-

-_- 

-_-
:|
|:

آروم باشید. :)
جواب نمیدم. بلاک هم واسه همین وقت‌هاست. :|
می شود گفت کامنت قبلی هم یک هشدار است :| -_- 
بله بله. :)

حواسشون باشه خلاصه! :|
حرف دل زدی خواهری کاش یه سریا به راه راست هدایت شن
ان‌شاءالله. دعا کنیم براشون؟! :)
صحیح.
این افرادهرگز اصلاح نمیشن!
بله.
زشته براشون!
اهااان:)
 باش:)
افرین دخترم:)
بله :)
(:
مچکرم مادرم ^_^
منظورم اینه حتی اگه کامنتاشونم تائیدبشه اونابازبه کارشون ادامه میدن،ذات یه آدمُ نمیشه تغییرداد.ایناذاتااینجوری مودبن|:
خصوصی می‌فرستن نمیشه تایید کرد. :|
بله بله درسته. گفتم بگم بلکه یه تلنگری بشه.
دعا کنیم :) 
خدایا اجابت کن دعای ما را. :)
خواهش:)
 خلاصه حواسشون باشه دیگه

که توسط بعضیا خاکشیر نشن:)))
:)


آری آری :)))
حافظ جان عزیز میفرمایند:
گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید
گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم
و چه خوب می‌فرمایند جنابِ حافظ :)
بعضی ها ادبیاتشون اینطوری هست

به معنای حرف توجه کنیم 
گاهی پشت حرف های بی ادبانه هم حرف های صادقانه ای وجود داره و گاهی هم چیزهایی برای یادگیری هست

هرچند همیشه اینطور نیست
متوجهِ منظورِ شما هستم.
ولی چیزی که من گفتم مشمولِ نکته‌ای که گفتید نمیشه.
...
یادمه یکی از بلاگرا هم رفت 
بخاطر کامنت های خصوصی و ناشناس ک بهش فحش میدادن و تهدید میکردن!
واقعا چرا !؟
اکثر ما وبلاگامون جای اَمن ماست دلخوشیه!!

+ هر کاری ک آرومت میکنه بکن :)
از این موارد زیاده متاسفانه.
نمی‌دونم واقعاً.
اوهوم.

+ الان که هشدار آرومم می‌کنه. :))
اییییی بابا...
چه کسی حوای جان را آزرده اینچنین؟
دلت آروم حوا جون:)
هعی...
بگو چه کسانی!
ممنونم عزیزم. :)
جمعه ۱۲ آبان ۹۶ , ۱۷:۴۴ آقای دیوار نویس
یه رفیقی داشتم همیشه میگفت
فرزند ادب باش نه فرزند پدر
فرزند ادب زنده کند نام پدر
:) 
چه خوب گفتن ایشون. :)
جنبه خوبش اینه خود واقعیشون رو نشون میدن واااالا:)

خطاب به دختر آفتاب :بلا نسبت هویج .باز به هویج کلی خاصیت داره:))
دقیقاً. چشم و گوشِ آدم باز میشه می‌فهمه با کیا طرفه. :)

احسنت. به نکته‌ی ظریفی اشاره کردی. سپاسِ فراوان. :))
سلام حوا 
بعد مدت ها اومدم کامنت بزارم ، یه مدت اصلأ نبودم 
برای اینکه اعصابت خورد نشه ، فراموش نکن که اینجا فضای مجازی ، آدما تو واقعی تو چشمت نگاه می کنند و دلت رو می شکونند چه برسه به اینجا اصلأ خودت رو ناراحت نکن عزیزم 

سلام مریم خانم :)

بحثِ دل‌شکستن هم نیست فقط. بحثِ رعایتِ ادب هست و شعور و شخصیت! ناراحت نیستم الان مریم جانم. :)
جمعه ۱۲ آبان ۹۶ , ۱۹:۱۷ آقای سر به هوا(o_0)
اعتراف میکنم در حال درگیری شدید با یکی از بلاگرها بودم
یک چیزهای بدی نوشتم و فرستادم
فقط اشتباهی همزمان چندتا وب با هم باز بود و اشتباهی کامنتش واسه شما امد!
البته از شانسم ناشناس زده بودم!
همین دیگه!

کی دقیقاً؟! دو روزِ پیش؟! اگه دو روزِ پیش بوده که فکر نمی‌کنم اشتباهی بوده باشه. چون دقیقاً واسه من بود. -_-
ولی خب در کل بهتر بود بعدش می‌گفتید اشتباه فرستادید.
جمعه ۱۲ آبان ۹۶ , ۱۹:۱۹ آقای سر به هوا(o_0)
ولی جات بودم از چندتاشون اخاذی میکردم:)
چطوری دقیقاً؟! :)
:)
شاید یه دلیلی داره خب... . اگه دلیل داشته باشه می تونین جلوی کارشونو بگیرین ان شاء الله .
:)
بله. هیچ آدمی بی‌دلیل کاری انجام نمیده. من فقط می‌تونم بلاک کنم و جواب ندم.
جمعه ۱۲ آبان ۹۶ , ۱۹:۲۳ آقای سر به هوا(o_0)
شایدهم ناشناس نیامد!

دو دل شدم:/


*دوستان حرف بد کار خوبی نیست؛از من درس عبرت بگیرین:/
عجب :|

چی بوده مگه؟!

:))
سلام

هیچ وقت یک ایرانیو مورد هشدار قرار نده (وژدانا فعل هماهنگ دیگه ای با هشدار ب ذهنم نرسید! :دی)


سلام و درود

باشد. :))
جمعه ۱۲ آبان ۹۶ , ۱۹:۵۴ علیرضا بیگدلی
0_0
؟!
جمعه ۱۲ آبان ۹۶ , ۲۰:۴۷ دلنوشته های یک اردیبهشتی
عجب پست جنجالی بود...
سعی کردم آروم بنویسم که.
چرا ظاهر و باطن بعضیا انقدر متفاوته!!؟؟
امان از کامنت های خصوصی :/
واسه منم شده یه سوالِ بزرگ!
و ناشناس. -_-
ی قانون نانوشته دیگه هم هست که میگه اونایی که در ادب و درک و نزاکت افراط میکنند دقیـــقا بی ادب ترینا هستن 
افراط در هیچ زمینه‌ای خوب نیست کلاً. اینی که شما گفتید شاید بشه گفت ادعای ادب داشتنه صرفاً. یعنی وانمود می‌کنن خیلی مودب هستن.
فکر کنم این بار  ناشناس باشم بهتره 

منم گاهی پیام خصوصی میفرستم هااااا   اولش ترسیدم بعد دیدم نه منظور بی ادبیه امیدوارم که بی ادبی نکرده باشم

ولی خودمونینم هاااا خوب افکار رو مهیج میکنین هاااااا  این همه کامنت  ،  همه هم دلخور از بی ادبی
قطعاً بهتر نیست.

من هم امیدوارم. :|

ممنون میشم خودتون رو معرفی کنید.
اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما

و اذا مروا باللغو مروا کراما
...
یادِ این جمله افتادم. دیر یا زود باید گذاشت و گذشت. جمله‌ی بی‌ربطی بود ولی خب یادش افتادم نمی‌دونم چرا. :)
شنبه ۱۳ آبان ۹۶ , ۰۸:۲۰ آقای سر به هوا(o_0)
نه بابا...
ماله خیلی قبل ترها هستش...



همون دیگه...
یا مبلغ مورد نظر کارت به کارت کنند یا دست به افشاگری میزنی:)

آها. مشکلی نیست در کل.

به ما میاد از این کارا بکنیم؟! :)
شنبه ۱۳ آبان ۹۶ , ۰۸:۵۴ آقای سر به هوا(o_0)
ولی این مصیبت کامنت خصوصی 99درصد شامل حال دخترهاست
حداقل تو وب من که جز کامنت عمومی فقط تبلیغ در و پنجره UPVC  میاد!!!

الان یهو به ذهنم رسید بگم!
بله خب. دلیلش هم واضحه. ولی در کل واسه یه کسی که بزرگتر و تحصیل‌کرده هست زشته بیاد یه حرفایی رو بزنه!
:))
شنبه ۱۳ آبان ۹۶ , ۰۹:۰۷ دیوونه ی بارون
ولشون کن این بی نزاکتا رو. یه مشت بی فرهنگ تشکیل اجتماع دادیم =|
حالا جمع نبند. :|
حوا دخترم چی شده؟؟؟
چیزی نشده مادرم. :)
سلام حوا خانوم
آرام باشید :)
سلام و درود
از این آروم‌تر؟! :)
شنبه ۱۳ آبان ۹۶ , ۰۹:۱۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
پسته بی مغز چون لب وا کند رسوا شود!
ربط داشت دیگه؟! D:
بله بله :)
پسته هم نیستن آخه. :|
شنبه ۱۳ آبان ۹۶ , ۰۹:۲۲ آقای سر به هوا(o_0)
بهش بگین بیاد عمومی بگه ببینیم حرف حسابش چیه؟
خصوصی تا یه جایی جواب میده!


در مورد مدرک هم که خودتو پست علیرضا خوندید!
عمومی که خب همه جا مودب و سطحِ بالا کامنت می‌ذارن یه عده. ولی توی کامنت‌های خصوصی اون روی خودشون رو نشون میدن.

کدوم پست؟! راستش یادم نمیاد. :|
شنبه ۱۳ آبان ۹۶ , ۰۹:۵۱ جنابــــــــ دچار
آقا منم خودم اعتراف میکنم در مقوله ی ادب مالوف! آدم بی ملاحظه ای هستم :)
کاریشم نمیشه کرد جز قطع دنبال یا از طرف خودم یا طرف مقابل :) [البته دوستای قدیمی دیگه اخلاقم دستشون اومده]
ادب مالوف یعنی چی؟! :| اونی که من منظورم بود در موردِ شما صدق نمی‌کنه. :)
[بله دیگه می‌شناسیم شما رو]
شنبه ۱۳ آبان ۹۶ , ۰۹:۵۷ جنابــــــــ دچار
یعنی ادب به اون تعریفی که همه قبول داریم و بین ما جا افتاده :)
آها. از نظرِ شما بنده افراطی هستم البته. :)
ولی خب من منظورم شکستنِ چارچوب‌های اخلاق بود. گفتم که منظورم شما نبودید. بد برداشت نشه خدایی نکرده. :)
شنبه ۱۳ آبان ۹۶ , ۱۰:۰۲ جنابــــــــ دچار
از نظر من همه افراطین :/

من از اونام که قبل از تفهیم اتهام خودم اعتراف میکنم :)
*حالا قطع دنبال بزنم یا میزنی؟ :))
عجب :))

من نمیفهمم منظورتون رو. ولی در کل با کسی تعارف ندارم. اگه مشکلی بود خیلی وقتِ پیش قطع دنبال می‌زدم. :)
شما که مختارید. دوست دارید قطع دنبال بزنید. من دوست ندارم! مگر این که مثلِ یه عده بخواید من رو از وبتون بیرون کنید. :|
شنبه ۱۳ آبان ۹۶ , ۱۰:۰۷ جنابــــــــ دچار
اوف دستشون درد نکنه اون یه عده :)

+ ولی من دوستای قدیمی رو نگه میدارم :/
یکم از اون فالوراتو میشه تبادل کنی با ما خانم حوا؟ انصافا پولشم میدم هر چی شد:)))
شما هم که به جرگه‌ی دشمنانِ ما پیوستید! :|

+ ما جزوِ قدیمی‌ها هستیم؟! :)
همش واسه شما. به دردِ من نمی‌خوره به خدا. :))
شنبه ۱۳ آبان ۹۶ , ۱۰:۱۰ جنابــــــــ دچار
نه من اگه قطع دنبال بزنم دیگه نمیتونم توی آمار دنبال کننده ها باهات رقابت کنم :)) باید حواسم بهت باشه :))))
یعنی هدفتون از دنبال کردنِ اینجا من رو کشت. :|
شما رقابت دارید واقعاً؟! اینقدر براتون مهمه؟! :/
شنبه ۱۳ آبان ۹۶ , ۱۰:۱۴ جنابــــــــ دچار
من یه وب دیگه هم توی بیان دارم که 20 تا دنبال کننده داره :) ولی فیش نگار دنبال کننده هاش برام مهمن :)
به سلامتی. :)
اتفاقا جمله کاملا با ربطی بود! ⁦:-)⁩
چه خوب پس. :)
همین مسئله درباره‌ی پیج اینستاگرام هم صدق می‌کنه :)))
خوشبختانه اینستاگرام ندارم. :))
سلام علیکم

گاهی ویترین آدم‌ها با داخلشان متفاوت است
دقیقا مثل ویترین مغازه که یک چیز چشم آدم را میگیرد و میرود داخل و میبیند اصلا چنگی به دل نمی زند

جدی نگیرید
عابتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
علیک سلام

بله.
تشبیهِ جالبی بود. :)

جدی که نمی‌گیریم ولی خب بهتره تذکر داده بشه.
ممنونم.
سلام 
عاقا ما نبودیم بخدا :|:))))



+
من هر جا میرم کامنتهای جناب آقای دچار منو شاد میکنه و میخندونه اونوقت چرا ؟:)))


++
اجازه هست یه چیز بگم‌ ولو خصوصی در مورد این پست و کامنتاش حتی ؟!:|


سلام :)

سلام و درود
دقیقاً خودت بودی! :)))
(شوخی بود)

+ شوخ طبع هستن ایشون. بخاطرِ همینه. البته من فکر می‌کنم شوخی شوخی حرفای جدی می‌زنند. :|

++ بله هر چه می‌خواهد دلِ تنگت بگو. خصوصی و عمومی هم فرقی نداره. هرطور راحتی. :))

سلام و درودِ مجدد :)
سلام وبتون عالیه

سلام
مچکرم.
اون 8480 نفر حتما نیتشون خیر بوده ناراحت نشو ازشون
خیلی هارو بدون اینکه بشناسیم قضاوت میکنیم و اجازه ی گفتن هر حرفی رو واسه خودمون صادر میکنیم
:|
بله.
شنبه ۱۳ آبان ۹۶ , ۱۴:۲۸ آقای سر به هوا(o_0)
yon.ir/mbQpq

این پست
لینکش کرده بوودم ولی مثل اینکه ثبت نشده بود
خط اول
آها.

ممنونم.
فقط کامنتای مجنونِ حوا

^_^
^_^
اینکه عمومیشون نمیکنی بهتره...
معتقدم نباید آبروی کسی رو برد...
:)
احوال حوا خانوم؟ :)
چون می‌گذرد غمی نیست. :)
تو چطوری هم‌اسم جان؟!
فامیلا وآشناهای گرامی لطفا به حوا زنگ نزنید -_- مرسی اه -_-
:))
حرفی نیست:(
:)
من عاشق این کارام
حتما اسمشون و ببر 
درس میشه براشون
من یه زمان گروه مختلط میرفتم میومدن پی وی اسکرین شات میگرفتم میذاشتم تو گروه
بعد میومدن فحشم میدادن باز اسکرین میگرفتم میذاشتم گروه
لذت بخش بود
خخخخخخ
لذت داره که ولی آبروریزی میشه. :))
بردن آبروی بنده‌ها در مرام بزرگان ما نبودحتی اون بدترینش
شما بذارید پای بی‌شعوری افراد.
همین که گفتید منتشر میکنید آبروشون بره خودش تهدید بزرگی بود :))
بله.
:)
:))
دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ , ۱۵:۵۸ رحمت الله حمیدی
امام علی (ع) : ادب انسان را از حسب و نسب بی نیاز میکند. منبع
از خدا خواهیم توفیق ادب
بی ادب محروم ماند از لطف رب
بی ادب تنها نه خود را داشت بد
بلکه آتش در همه آفاق زد
سپاس
من هم خوبم شکر. :)
خوشحالم که خوبی. :)
موفق باشی. :)
ادب مانند عطر است
ما برای خودمان استفاده میکنیم
اما دیگران هم از آن لذت می برند...


این افراد که گفتین کلا با عطر میونه ای ندارن، خودشون در رنجن به بقیه هم میخوان منتقل کنن...

(پست آخرم عکس نوشته ای در همین مورده...)
به‌به :)

شاید...
عَی بابا...چیکارشون کردی مگه؟! :|
کی؟! من؟! به من میاد کسی رو اذیت کنم؟! :|
حساب کار دستشون میاد
ولی آبرو بردن کارِ درستی نیست. با خلق و خوی من جور در نمیاد. :)
سلام وبلاگتون عالیه ممنون برای مطالب خوبتون
سلام
مچکرم.
عالی بود وبلاگت به منم سر بزن
لطف دارید.
یه عده وجود دارن میخوان خودشون رو اینطوری به بقیه نشون بدن 

در هر صورت هر جا هر طوری هم باشیم فحش میخوریم !!
بله.

باز هم بله. :|
سلام
کسانی که ایمان دارند از کارهای لغو برحذرند پس کسی که فحش میده ایمان نداره والذین هم عن الغو معرضون
وای بر هر عیب جوی هرزه زبان...
مطالبتون خوبه یاعلی
سلام
بله.

ممنونم.
دریافت ماهیانه حداقل پنج میلیون تومان در ماه با کسب یک سوم بیتکوین درماه

دوست عزیز سلام پیامی حاویه کسب درآمد از فضای بیکران و پولساز اینترنت از طرف مرجع کسب و کار های اینترنتی برای شما ارسال شده است چرا که بر آن شدیم از این دریای ثروت هم ما و هم شما بهره مند شوید
کسب درآمد نا محدود با نوعی پول دیجیتال به نام بیت کوین
که هر روزه ارزش آن رو به افزایش است به طوری که قیمت هر یک بیتکوین درحال حاضر 6000 هزار دلار یا تقریبا ۲۴ میلیون تومان است در صورتی که تا پنج سال پیش قیمت هر بیتکوین یک دلار بوده است.پس فرصت را از دست ندهید
برای کار کردن با سایتها وکسب بیتکوین شما اول باید در سایت بلاک چین  ثبت نام کنید و حساب بیتکوین بسازید .برای افتتاح حساب از اینجا اقدام کنید https://blockchine.info برای آموزش افتتاح حساب👇👇👇👇👇👇 http://bitcoinmapp.mihanblog.com/post/2
بعد از ساخت حساب بیتکوین درسایتهای کسب بیتکوین ثبت نام کنید .که در انتهای متن٬ سایتها معرفی میشوند

 برای ثبت نام درسایتهای کسب بیتکوین از قسمت REGISTER یا signup
 اقدام به ثبت نام کنید.بعد از ثبت نام برای شما ایمیل فعال سازی یا خوش آمد گویی ارسال میشود که با چک کردن ایمیلتان میتوانید حسابتان را فعال کنید
وبرای وارد شدن به اکانتتان از گزینه login استفاده کنید.
حتما نام کار بری و ایمیل و رمزتان را که در هر سایت وارد میکنید یاد داشت کنید
روش کار به این صورت است که شما وارد سایت و اکانت خودتون میشید وبا دیدن تبلیهایی که در سایت برای شما آماده شده مقداری بیت کوین دریافت میکنید.
توجه :تبلیغات رو دونه به دونه بازدید میکنید به این صورت که تبلیغ اول رو کلیک میکنید وبعد از اتمام تایمر وتست انسان شناسی میتونید تبلیغ بعدی رو مشاهده کنید
تست در بعضی از سایتها انتخاب چند عکس هستش و دربرخی سایتها بعد از اتمام تایمر چند تصویر ظاهر میشود که شما باید تصویر بر عکس رو انتخاب کنید. وصبر کنید تیک سبز رنگ
ظاهر شود وبعد از  آن میتوانید سراغ تبلیغ بعدی بروید
سایتهای کسب بیت کوین👇👇

https://www.familyclix.com/?ref=omafo


http://www.familybtc.com/?ref=omidip


http://btcclicks.com/?r=3699255b


http://bitcomine.net/home?r=omidiptc


https://www.gptplanet.com/?ref=omidiptc


https://www.scarlet-clicks.info/?ref=finexip


http://www.cliquesteria.net/?ref=iptccp

http://www.cliquebook.net/?ref=androidip                                                        هشت سایت معتبر که پرداخت به بیت کوین دارند👆👆👆👆
:|
, ,salam , ye pesare sade be darde chi mikhore ? tu in dowre zamune ?
سلام
به هیچ دردی نمی‌خوره!
جمعه ۲۶ آبان ۹۶ , ۲۰:۰۳ علی اسفندیاری
عههه شماهم ازین مشکلات دارین؟ من فکر کردم فقط من ازین مشکلات دارم همین دو ساعت پیش هم با چشمانی گردو قلنبه و دلی پر از درد پستی برای این جماعت فلج مغزی شده نوشتم 
هعی...
جمعه ۲۶ آبان ۹۶ , ۲۳:۵۶ میلاد دیلمی زاده
سلام

وب زیبایی داری

هرکسی این پیامو میخونه به وبلاگ ما هم بیاد باهمدیگر تبادل کنیم

http://mdz-music.blog.ir/

ممنون میشم از همکاری
:|
عجب ...


http://new-song.ir
بله!
تشکر فراوان بابت مطالب
خواهش می‌کنم.
بسیار عالی
:|
باعث تاسف واقعا. درک میکنم کاملا. ناراحت کننده ست.
بله.
بسیار زیبا👍👍 
ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنید تازه درست کردم.
http://reihanehzanganeh82.blog.ir
:)
به نظر من معرفی کن آفتابه بندازیم گردنشون و سردر بروز شده ها آویزونشون کنیم :)
عجب :))
دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶ , ۱۱:۴۰ اجاره آپارتمان مبله در تهران
ما تو برخورد با خیلی چیزهای جدید دچار تجانس فرهنگی شدیم. مثل اینکه کت رو با شلوار خونگی بپوشیم. تو فضای مجازی علی الخصوص اینستاگرام این مشهوده و متاسفانه میشه گفت در خیلی موارد قلم دست نا اهل افتاده.
بله.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan