چه می‌کنی حوا؟! :|

هم‌اکنون با پدیده‌ای مواجه هستیم که هر دو دستش، یکی از دو ناحیه و دیگری از چهار ناحیه، بریده؛ آن هم با کاغذ! تو مگر با کاغذهایت کشتی می‌گیری حوا؟! :|

تصور کنید بخواهید با همین دست‌ها آبِ لیموی تازه را بگیرید و بریزید روی سالاد!


+ آن زمان که برای اولین بار دستم با‌ کاغذ برید متوجه شدم هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست!

+ دارد؟! دارد غم آن که تو را داشته باشد؟! داریم بهتر از خدای پاییز؟! :)

+ تصویر هم که بی‌ربط نیست اصلاً. :))

:))
من اکثرا دستامو با کاغذِ کتاب تست ها بریدم :/

من اونقد از اون کلیپ خوشم میاد
همه شوخی هایی هم ک باهاش شده باحاله :)

(:
آخ آخ من نیز هم. :|

کدوم کلیپ؟!
يكشنبه ۲۳ مهر ۹۶ , ۱۷:۲۰ دیوونه ی بارون
عاشق شدی :))))
عاشق بودم :))

کجا بودی تو؟!
يكشنبه ۲۳ مهر ۹۶ , ۱۷:۲۰ دیوونه ی بارون
نتیجه خیلی خوبی گرفتی. نگاهت همیشه متفاوته حوایم. ؛)
:)
کاغذ دستتونو بریده:| جالبه ! عجب
عکس قشنگیه
مگه کاغذ دستِ شما رو تا حالا نبریده؟!
آری.
مراقب خودت باش دخترجان! (:
دستت سوخت؟؟ لیمو بریزه رو دست بریده خیلی بده -_-
از این اتفاق‌ها زیاد برام میفته. :))
خیلی سوخت خیلی. :(
تو عکس نوشته همه افتادن ها واسه توعه :))
ی کلیپ تو اینستا هست 
آقاهه ب خانومش میگ عشقم! ملکه من
از این به بعد همه هزینه ها واسه تو میشه :))

حالا همه باهاش شوخی میکنن..
دیدم یکی استوری گزاشته عکس دانشگاه ازاد
نوشته بود ملکه من از امروز همه هزینه ها برا تو میشه
اول ترم هم بود D:
آها. من اینستاگرام ندارم. :)
تو هم اگه داری بهتره کم‌تر براش وقت بذاری این ‌روزا. می‌دونی که. :))

چه جالب :)))
يكشنبه ۲۳ مهر ۹۶ , ۱۷:۲۸ دیوونه ی بارون
بدبختی! امتحان داشتم!! :|
خدا کنه همه بدبختیِ آدما امتحان باشه. والا. :)
نه والا !
فک کردم پستتون مثل اون پستیه که میگه غرور با پنبه سر میبره :| ولی الان فهمیدم واقعیه داستان :(
شاید زیاد با کاغذ درگیر نیستین. زندگیِ ما کلاً گره خورده به کاغذ و کتاب. واسه همین زیاد برامون پیش میاد. :)
نه نداریم!
واقعا نداریم  :)))))))

+در راستای تایید و تاکید بیشتر ب حرفت: هیییییچییییی از هیچکیییییی بعید نیست!
کلِ دنیا رو هم که بگردیم، مثلش نیست که نیست. :)))
خوبی خانم مهندس؟! روزهایت چگونه می‌گذرد؟! :)

+ به نظرم هر کسی بالاخره یه روزی توی زندگیش به این نتیجه می‌رسه.
بیشتر مراقب باش دخترم. عیب نداره بزرگ میشی یادت میره (((:
چشم چشم. دیگه از این بزرگتر؟! :))
يكشنبه ۲۳ مهر ۹۶ , ۱۷:۳۷ دیوونه ی بارون
آره :)))
(:
منم یکی دو بار دستم با کاغذ برید واقعا درد میکنه، چند بار هم دستم با یخ سوخت اونم خیلی درد داره حتی بیشتر از سوختن با اتیش.
چقدر عکس نوشته باحال بود:)) خیلی برگی:))
یاعلی
دردش از بریدن با چاقو بیشتره. با یخ هم همینطور. خیلی بده. میگم که تو چطور دستت با یخ سوخته؟!

آره وقتی دیدم خیلی خندیدم. :))
علی یار و یاورت.
میگن فلفل دیدین گول نخورین! تند و تیزه!
 کاغذ که از ازل مشخص کرده بود میخواد خنجر برنه:|||
:)
فلفل نبین چه ریزه و اینا. :))
از پشت خنجر می‌زنه بی‌معرفت. :|
((:
عکسو :))
خیلی خوبه :))
قشنگ بود عکسه
چه قاطعانه :|
يكشنبه ۲۳ مهر ۹۶ , ۱۷:۵۸ مـــحـــدثـــه ...
آخی،الان یادم افتاد خیییلی وقته که انگشتام با کاغذ بریده نشده :) عیبی نداره دخترم ،بزرگ تر که بشی کم تر برات اتفاق میفته :)
برو خدا رو شکر کن دستت با کاغذ بریده، من الان، از ده تا انگشت دستم هفتاش سوخته، شدم عین فلجا،نمی تونم باهاشون کاری کنم :/
چقدر خوب :) حالا حالاها داریم از این ماجراها مادرِ مهربونم ^_^
ای بابا. بیشتر مراقب باش عزیزم. منم خیلی دستم می‌سوزه. تقریباً هر وقت بخوام آشپزی کنم می‌سوزه. :|
ولی وقتی آب لیمو ریخت رو بریدگی‌های دستم خیلی سوخت. -_-
داشتم یخ رو از توی فریزر در می اوردم دستم به کاسه ی یخ چسبید و سوخت:(
یاعلی
دقیقاً مثلِ من. خواستم بدونم تو هم مثلِ من هستی یا نه. عزیزم ان‌شاءالله دیگه هیچ وقت همچین تجربه‌ای نکنی. :)
علی یارت
حواست کجاست دختر؟!!
مراقبت کن ازخودت دیگ:(((قهرمی کنما؟:(
عجله داشتم واسه همین برید. :|
چشم حدیثِ مهربونم. عه قهر نکنی یه وقت. :))
راستی چیزی که خواستی رو هم یادم رفت. :| الان می‌فرستم برات. :))
همیشه اونی که بیشتر رازهات رو بهش میگی بیشتر زخمیت میکنه و دردش بیشتره ، مثل همین کاغذ که تو تمام خاطرات و رازهات رو توش مینویسی و دستت رو میبره.
البته مسلمه که بی احتیاطی از خودمون هست ، نباید همیشه همه چی رو گردن کاغذ انداخت .
ها ، عامو . منما دسُم زیاد بریده با ای کاغذا . خداوکیلی دردش خیلی زیاده
چه جمله‌ی زیبا و درستی. موافقم.

بله درسته. به‌به چه لهجه‌ی زیبایی. ^_^
آره خیلی درد داره. امیدوارم دیگه تجربه نکنی نجمه جان. :)
آفرین پس دیگه مراقب باش یه حَوا که بیشترنداریم:)

+فدایِ سرت دختری:*ممنونم :))
چشم مهربون :)) عزیزی تو :))

+ درگیرم واسه همین یادم رفت. خواهش می‌کنم. :))
منم زیاد دستم با کاغذ میبره.

+ واقعا!!
+ خدا که یدونه س
+ :)))
تجربه‌ی بدی هست.

+ اوهوم.
+ بله :))
+ ^_^
يكشنبه ۲۳ مهر ۹۶ , ۱۸:۳۶ دلنوشته های یک اردیبهشتی
خیلی پست قشنگی بود...
هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست...
در واقع هیچ چیز غیر ممکن نیست...
لطف دارید.

همینطوره.
یبار اومدیم اینو :) نذاریما !
:|
چقدر عصبانی هستید شما.
هرچند نتیجه درستیه
اما امیدوارم کسی به این نتیجه نرسه
ولی من فکر می‌کنم بهتره به موقع همه به این نتیجه برسند. قبل از این که دیر بشه.
منم امسال کنکور دارم هر از گاهی اتفاق برام میفته
اصن ی وضعیه
دانش‌آموزها و دانشجوها اکثراً به این وضع دچار هستن.
معلومه داری اذیت میکنی دختر :/ برو با کاغذات بازی کن :)
نه والا. من آزارم به پشه هم نمی‌رسه. :| بازی آخه؟! :|
دمنوشِ گل‌گاوزبان خیلی خوبه. :)
:))
فقط عکس:))
((:
:))
برو دختر :] الان مامانت عصبانی میشه برو شام :/
مامانم خونه نیستن. :)
الان که خیلی زوده واسه شام. :|
خیلی سوز داره لعنتی
خیلی. فقط میشه چشم‌ها رو بست و ادامه داد. -_-
خب اگه وقت داری بگو چی شد که دنبال کننده هات رسیدن به 600 تا یعنی دقیقا 10 برابر دنبال شونده هات؟ :)
ای بابا :| شما هنوز درگیر هستین با این موضوع؟! هیچ وقت اینطوری بااطمینان صحبت نکنید. دقیقاً ۱۰ برابر؟! :)
کاری نکردم واقعاً. نمیدونم.
چه عکس قشنگی 😍
^_^
اگه  راست میگی بذار نمایش داده بشه!
چی دقیقاً؟!
شاید منظورم رو نتونستم برسونم
منظورم این بود که اون روی افراد رو نبینه

آها. من بد متوجه شدم. بله حق با شماست.
تعداد وبایی که دنبال می کنید :)

«نمایش آمار وبلاگ»
من کلِ آمار رو برمی‌دارم بلکه کمتر عصبی بشم با بعضی حرف‌ها! نمی‌فهمم چرا باید بخاطرِ چیزی که دستِ خودم نیست به بقیه جواب پس بدم!
خوشحالم که عصبی شدی :)
میخاستم آخرش اینو بگم:

دمنوشِ گل‌گاوزبان خیلی خوبه. :))))))
:|
عصبی کردنِ دیگران خوشحال می‌کنه شما رو؟! :/
عکسه با مزه بود😁😇
^_^
درواقع از کاغذ و هر کسی که مثل کاغذ رفتار میکنه متنفرم. میفهمی که چی می گم؟ :(((
آره می‌فهمم. منم مثلِ شما متنفرم.
واقعا سخته
سخته از چیزی که اصلا انتظارشو نداری ظربه بخوری 
بله.
آخ آخ آخ :(  یا حتی این شکلی  :/
بیار جلو بوسش کنم زودی خوب شه! ^_^ 😊

عکس 😍😅
چرا اینطوری :/ نگاهم می‌کنی؟‌! :(
وای محبوبه ^_^ قند در دلمان آب شد که ^_^

خیلی خوشگله :)))
حلال کن، من به مکالمات تو و جناب دچار خندیدم! :))
عکس نیز بامزه بود :) 
حلالیت نمی‌خواد آرزو جونم. تا می‌تونی بخند. :))
از این که یک نفر غیرمستقیم بهم بگه دروغگو متنفرم!
(:
ای وااای کاغذ :/// 
ابلیمو واویلا :)))))
پاییزشو اخه ^_^
اوهوم :|
بدجور سوخت :)))
بانمکه ^_^
ادم دستش با تبر قطع بشه ولی با کاغذ نبره:| ی درد خعلی بدی داره لا مصب... بعد ب ملتم ک بگی دارم میمیرم میگن کاغذ بوده ها!:/
دقیقاً. تجربه کردی پس. :)
من وقتی میگم دستم با کاغذ بریده می‌خندن میگن چطور کاغذ دستت رو بریده؟! :/
چه عکس قشنگییییی :))))
آری :))
علاوه کاغذ چمن هم دستمو بریده :))) عصن یه وعضی 

چمن؟! O_o
چطوری آخه؟! :))
عاااره :))
بیشتر از کاغذ چمن بریده :))))
عجب :))
نمی‌تونم درک کنم چطوری ممکنه چمن دستِ آدم رو ببره. :|
من میگم رمز موفقیتت چیه فقط همین!
+ مثلا می تونید بگید :

پست هام برای اکثریت جذابن،
خوش برخوردم خوش اخلاقم :)
قالبم قشنگه
پارتی دارم
اصلا بیان مال خودمونه/
دنبال کردم دنبالم می کنن یا هر چیز دیگری

+آیا این چیزها عصبانیت داره؟! :/
ببینید جنابِ دچار من بارها گفتم نمیدونم! وقتی میگم نمیدونم یعنی واقعاً نمیدونم. هیچ کدوم از چیزهایی که گفتید هم نیست! آخه شما باور نمی‌کنید. مدام فکر می‌کنید من دارم دروغ میگم. وقتی یه چیزی رو بارها پرسیدید و من هم بارها گفتم نمیدونم بعد میگید اگه راست میگی آمار رو نشون بده یعنی غیرمستقیم دارید من رو دروغگو خطاب می‌کنید. وقتی یه نفر بهم بگه دروغگو بله خیلی عصبانی میشم! چون این مسئله خیلی کم اهمیته برام و اصلاً ارزشِ دروغ گفتن نداره هرچند من کلاً با دروغ به شدت مخالفم تحتِ هر شرایطی!
دوشنبه ۲۴ مهر ۹۶ , ۱۰:۱۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بعضی کاغذها گاهی روی دیگه ای از خنجر بودنشون رو نشون میدن!
بله متاسفانه.
من گفتم اگه راست میگید که بالاتر از 60 تا دنبال شونده دارید آمار رو به نمایش بذارید!
خب بله من بیشتر از شصت نفر رو دنبال می‌کنم. مگه گفتم کمتر هست؟! شما گفتید دقیقاً ۱۰ برابر. منم گفتم بااطمینان صحبت نکنید.
دوشنبه ۲۴ مهر ۹۶ , ۱۰:۲۷ سوشیانت زرتشتی
واقعا از هیچ کس هیچ چیز بعید نیست
بله.
من قانع نشدم :)
آمار باید سخن بگوید
من مسئولِ قانع شدن یا نشدنِ شما نیستم. :)
نمیفهمم به چی می‌خواید برسید!
چه حس بدی هم داره بریدن دست با کاغذ :(
بله خیلی.
عکس 😁
:))
اون جمله خصوصی تون اصلا منو خلع سلاح کرد :)
+ من سوفیست نیستم؟ :)
جدی؟! :))
+ سوفیست یعنی چه؟! :|
سلام 
هر وقتی اینجوری شدی کافیه یه مقدار زردچوبه رو دستتون بریزین هم دردش میخوابه هم زود خوب میشه :)
خود من چون به چسب زخم حساسیت دارم از همون بچگی که دستم میبرید زردچوبه میزدم البته الان چسب ضد حساسیت اومده ولی بچگی از این چیزا که نبود :))

ایشالا همیشه شاد و سلامت باشی :)


عکس هم بسیار قشنگه :)

سلام و درود
چه جالب :) ممنونم که گفتی واران جان :)
من از چسبِ زخم خوشم نمیاد. آزادیِ عمل رو ازم می‌گیره. :|

ممنونم. همچنین تو مهربون. ^_^

نگاهت زیباست. :)
از گوگل بپرس :)
خودتون بگید خب. :|
بلا سر ما هم اومده..

وحشتناکه..
ان‌شاءالله دیگه تجربه نکنید.
دوشنبه ۲۴ مهر ۹۶ , ۱۴:۰۶ فاطمہ.ح جیمی ***
کاغذ -___-
بله -_-
کاغذ:(
هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست!

اوهوم -_-
بله همینطوره.
5/409407---------با سلام دوست عزیز
به وبسایت یکتا فایل دعوت شدید
برای دانلود فایل رایگان
دانلود هر فایلی که دنبالش هستی
وبسایت یکتا فایل
http://yektafile.ir
حتما این را بخوانید
سایت ها و وبلاک های ایرانی مطالبی که در سایت قرار می دهند یا کپی شده سایت های دیگه هستند یا اینکه جوک وچیستان قرار می دهند
اگه می خواهید یک سایت متفاوت رو ببینید به وبسایت یکتا فایل بیایید
تمامی فایل های یکتا فایل اختصاص یکتا فایل هستند
وبسایت یکتا فایل
http://yektafile.ir/
منتظرت در یکتا فایل هستم
--------0/1256313
سلام
دس منم از در حال حاضر از سه ناحیه با کاغذ بریده شده:/
چه عکس گوگولییییییه:)
مراقب باش :)
خیلی :)
شمادستتوتنه خوشه گندم نبریده تابیایی ازبریدن دستت توسط
کاغذگلایه کنی
دردبرش تنه خوشه گندم خیلی بیشترازکاغذه
من به شخصه هردوراتجربه کردم.....


من از چیزی گلایه کردم؟!
تومگرباکاغذهایت کشتی گرفتی حوا...
برای من گلایه کردن حواازکشتی گرفتن
باکاغذهایش....
هدف از این پست موردِ اولی بود که گفتم.
هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست!
این که شما گفتید گلایه هست به نظرتون؟! :|
پیروی بحث با جناب @دچار

به نظرم اول بودن در لیست وبلاگ های برتر، باعث جذب این تعداد دنبال کننده شده. البته همین تعداد دنبال کننده هم باعث اول شدن میشن...

یا خدا ... شد قضیه مرغ و تخم مرغ...
بله بعد از این که متوجه شدم اینجا برتر شده خیلی تعدادِ دنبال کننده‌ها بالا رفت. ولی خب ایشون فکر می‌کنند دلیلِ خاصی داره که من نمی‌خوام بگم! :| در صورتی که واقعاً دلیلش رو نمی‌دونم.
این نظر رو میتونید منتشر نکنید ... البته تمایلی به مکاتبه خصوصی هم ندارم.

به نظرم کلا بحث کردن با نامحرم کار درستی نیست.
خودم هم باید بیشتر و بیشتر رعایت کنم!... شاید اصلا نباید این رو هم میگفتم!
موافقم.
چسب زخم دارم هاااا اجی هروق خاستی بگو بیاااارم 😄😄
چسبِ زخم دوست ندارم. :| ولی ممنونم. :))
جانا سخن از زبان ما میگویی اینقدر از کاغذ چاقو خوردن ک دیگه مقاوم شدم:))
من هنوز مقاوم نشدم. :))
تصویر جالبه
بله :)
وای بریدگی با کاغذ خیلی دردناکِ، آب لیمو :((((


بله. آبلیمو هم که بدجور می‌سوزونه. -_-
عکسه رو 🤣
((:
منم دستم با کاغذ برید و در عجبم چرا سوزشش بیشتر از هرچیزیه :/ 

عکست خیلی قشنگگگگ بودツ
قضیه فلفل نبین چه ریزه و ایناست. :))

نگاهت خیلی خوشگله. ^_^
با دستی که از چهار ناحیه و دست دیگری که از دو ناحیه با کاغذ بریده شده آب لیموی تازه بگیرید: روش نوین شکنجه!

+این همه ناحیه؟ چه میکردی جانا؟
+پاییز غم انگیز نیست؟
مجبور بودم. -_-

+ با عجله داشتم کتاب‌ها و کاغذهام رو مرتب می‌کردم برید. دوتاش رو اصلاً متوجه هم نشدم بعداً دیدم زخمی شده. :|
+ برای من نه. :)
امان از کاغذ
از کاتر بدتر و فاجعه تر می بره . روش رو بند و ترجیحا از مابقی بخواه که آب لیمو رو بریزن روی سالاد
بله. الان که خوب شده فقط جاش مونده. :| اون روز مادر خونه نبود. من مجبور بودم آب لیمو رو بگیرم.
کلا موقع کار کردن با کاغذ مخصوصا کاغذ هایی که کمی کلفت تر هستن خیلی مواظب باشی
خیلی عجله داشتم واسه همین برید. تند تند داشتم کتاب‌ها و کاغذهام رو مرتب می‌کردم اصلاً حواسم نبود. امتحان داشتم. :|
اتفاق می افته دیگه . امیدوارم دیگه از این اتفاق ها نیفته
بله. چیزِ خاصی هم نیست. هر از گاهی اتفاق میفته عادی شده دیگه. مچکرم. :)
عالیه وبلاگت
همچنین مطالبت
لطف دارید.
منم موقع ورق زدن کتاب زیاد میبرم دستمو :)) چون از تیزی کاغذ ورق میزنم
مراقب باش آبجی خانم :))
چشم :)) 
فدای تو ^_^
ولی خیلی بده با دست زخم ابلیموه گرفتن :///

چه عکس بامزه ای😍
خیلی -_-

بله ^_^
جمعه ۲۸ مهر ۹۶ , ۲۱:۵۸ دختــــری از تبــار فاطمه
مواظب باش خواهر
چشم عزیزم :)
 مطلب و عکس خوبی بودند 
‌کاش طرف مقابل این افتادن ها را 
 حس کنه و قدر بدونه 
لطف دارید استاد. :)

کاش...
دوباره برید!!!! :| 
مواظب باش دیگه دختر جان! :))
میدونی که کاغذ از چاقو هم دردناک‌تر میبره :( 
بله -_-
مواظب نیستم راستش. :))
بله بله. -_-
شنبه ۲۹ مهر ۹۶ , ۱۱:۱۶ پایگاه مقاومت بسیج حر جماران رشت
با سلام و عرض ادب وبلاگ زیبایی دارید ما می توانیم ضاهر وبلاگ شما را تغییر دهیم 
نمونه کار وبلگ تبدیل شده به سایت 
http://ashourayian.com
mollaeii.ir
سلام
من از ظاهرِ وبلاگم راضی هستم.
مرسی عالی بود 


:)
به به 
:)
با سلام حوای عزیز
وبلاگ بسیار عالی داری ولی ازت میخوام از تصاویری که انتخاب میکنی حتما نام طراح پروزه و یا عکاس رو ذکر کنی ....
طراح این عکس زیبا و کاراکتر سازی این کار توسط بنده و جناب آقای قانعی (قاف) انجام شده ....
مطمئنم که شما یکی از بهترین هایی
یا علی
سلام
من عکس‌ها رو از اینترنت یا کانال‌های مختلف می‌گیرم. وقتی نامِ طراح نداره از کجا بدونم کی هست که ذکر کنم؟!

چه خوب. خیلی زیباست. :)
لطف دارید.
علی یارتون.
دریافت ماهیانه حداقل پنج میلیون تومان در ماه با کسب یک سوم بیتکوین درماه

دوست عزیز سلام پیامی حاویه کسب درآمد از فضای بیکران و پولساز اینترنت از طرف مرجع کسب و کار های اینترنتی برای شما ارسال شده است چرا که بر آن شدیم از این دریای ثروت هم ما و هم شما بهره مند شوید
کسب درآمد نا محدود با نوعی پول دیجیتال به نام بیت کوین
که هر روزه ارزش آن رو به افزایش است به طوری که قیمت هر یک بیتکوین درحال حاضر 6000 هزار دلار یا تقریبا ۲۴ میلیون تومان است در صورتی که تا پنج سال پیش قیمت هر بیتکوین یک دلار بوده است.پس فرصت را از دست ندهید
برای کار کردن با سایتها وکسب بیتکوین شما اول باید در سایت بلاک چین  ثبت نام کنید و حساب بیتکوین بسازید .برای افتتاح حساب از اینجا اقدام کنید https://blockchine.info برای آموزش افتتاح حساب👇👇👇👇👇👇 http://bitcoinmapp.mihanblog.com/post/2
بعد از ساخت حساب بیتکوین درسایتهای کسب بیتکوین ثبت نام کنید .که در انتهای متن٬ سایتها معرفی میشوند

 برای ثبت نام درسایتهای کسب بیتکوین از قسمت REGISTER یا signup
 اقدام به ثبت نام کنید.بعد از ثبت نام برای شما ایمیل فعال سازی یا خوش آمد گویی ارسال میشود که با چک کردن ایمیلتان میتوانید حسابتان را فعال کنید
وبرای وارد شدن به اکانتتان از گزینه login استفاده کنید.
حتما نام کار بری و ایمیل و رمزتان را که در هر سایت وارد میکنید یاد داشت کنید
روش کار به این صورت است که شما وارد سایت و اکانت خودتون میشید وبا دیدن تبلیهایی که در سایت برای شما آماده شده مقداری بیت کوین دریافت میکنید.
توجه :تبلیغات رو دونه به دونه بازدید میکنید به این صورت که تبلیغ اول رو کلیک میکنید وبعد از اتمام تایمر وتست انسان شناسی میتونید تبلیغ بعدی رو مشاهده کنید
تست در بعضی از سایتها انتخاب چند عکس هستش و دربرخی سایتها بعد از اتمام تایمر چند تصویر ظاهر میشود که شما باید تصویر بر عکس رو انتخاب کنید. وصبر کنید تیک سبز رنگ
ظاهر شود وبعد از  آن میتوانید سراغ تبلیغ بعدی بروید
سایتهای کسب بیت کوین👇👇

https://www.familyclix.com/?ref=omafo


http://www.familybtc.com/?ref=omidip


http://btcclicks.com/?r=3699255b


http://bitcomine.net/home?r=omidiptc


https://www.gptplanet.com/?ref=omidiptc


https://www.scarlet-clicks.info/?ref=finexip


http://www.cliquesteria.net/?ref=iptccp

http://www.cliquebook.net/?ref=androidip                                                        هشت سایت معتبر که پرداخت به بیت کوین دارند👆👆👆👆
:|
قشنگ بود :)
:)
جمعه ۲۶ آبان ۹۶ , ۲۳:۵۶ میلاد دیلمی زاده
سلام

وب زیبایی داری

هرکسی این پیامو میخونه به وبلاگ ما هم بیاد باهمدیگر تبادل کنیم

http://mdz-music.blog.ir/

ممنون میشم از همکاری
:|
برای خرید تور باکو نوروز 97  به لینک اشاره شده رفته و تور های خود را از معتبر ترین آژانس ها خریداری کنید.
تور لاس وگاس ندارین؟!
بریدن دست با کاغذ از بریدن دست با چاقو بدتره چون ازش انتظار نمیره واقعا :|

یه جوریم میبره که من خیلی وقت ها از شدت سوزشش کلافه میشم تصمیم میگیرم اون ناحیه رو قطع کنم کلا
درسته :|

دیگه نه به این شدت. :))
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۰ تلویزیون ال ای دی

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan