تو بگو چندتا؟!

فارغ از دنیای عدد و رقم

تو بگو چندتا رفیق داری که حواسشون به حالت هست؟!


اول خودم!

شاید اگر یک ماهِ پیش با این سوال مواجه می‌شدم، می‌گفتم دوتا. شاید هم سه‌تا. ولی الان صفرِ مطلق! :)

هستن یه 6-7تایی
تاوقتی من ادم باشم
اونهاهم ادمن
خوبه :)
به آدم بودنه مگه؟!
شاید یکی...
کاش شاید نبود :)
پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶ , ۱۷:۵۸ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
12 تا D:
جدی؟! :))
خیلی خوش به حالتون پس.
نه منظورم ازآدم بودن
سروقت بیام سرقرار
یکاری که میگن روانجام بدم(اگربه نفع باشه)
و.....
می‌دونین من رفاقت رو فراتر از این چیزا می‌دونم...
یدونه البته شاییییدددد چون آدما عوض میشن ممکنه یه ماه دیگه همین یکیم نباشه...
امیدوارم تا آخرش باشه :)
یکی :) 
هر چند سرِ جفتمون خیلی شلوغه ولی توی این شلوغی‌ها حواسمون به رفاقتمون هست :)
خیلی خوبه :)
من بااحتیاط دوست انتخاب میکنم...
دوست میکنه پوست...
هیچکی جزخودم،دلش برام نمیسوزه
حالاشمامنظورت ازفراتراین چیزا،چیه؟
کارِ خوبی می‌کنید.

دوستی به نظرِ من نباید به سرِ وقت حاضر شدن سرِ قرار و بیرون رفتن و خبر گرفتن و این چیزا بند باشه. دوستِ واقعی اونی هست که حالت بد بشه، بدونِ این که بگی یا حتی یه کلمه باهاش حرف بزنی بفهمه. ( بیشتر از این در حدِ کلمه و جمله نمی‌تونم توضیح بدم. :) )
نمیدونم. 
ولی من حواسم حداقل به سه تاشون همیشه هست.
کارِ خوبی می‌کنی. :)
صفر مطلق متمایل به منفی :|
عجب روزگاری شده :)
2 تا . . .
نشمرده بودم و فکر نکرده بودم ..
چه خوب که 2 تا رو تونستم بشمرم !
خوشحالم که ۲ تا رفیقِ این مدلی دارید :)
اتفاقا میخاستم یه پست بذارم تقدیر کنم از اون دوستای مجازی‌م که حواسشون به من هست :) و حتی اگه کامنتام توی وبلاگ های خیلی دور هم ببینن ایرادی داره میان بهم میگن :) حتی میرن آخرین دنبال کننده ها رو بررسی میکنن مطمئن بشن که خطری در کمین من نیست :)) اصلا من واقعا خدا رو شکر می کنم بخاطر این همه توجه :
یعنی می‌خواید از من تقدیر کنید؟! :))
تصمیمِ خوبی هست. حتماً عملی کنیدش.
تقریبا یکی:)
رفته دانشگاه و عجیب دلم براش تنگ شده:(
یاعلی
کاش قاطعانه می‌گفتی یکی :)
عزیزم :)
علی یارت.
منم شاید قبلا ها میپرسیدی میگفتم زیاد
اولش هم مادرمو میگفتم
ولی الان هیچی
 حتی از مادرم از این بیشتر انتظار داشتم چه برسه به رفیقام
مادر که جای خود داره. اصلاً نباید و نمیشه با کسی مقایسه کرد ایشون رو.
دنیا همینه دیگه. :)
هستن:)خیلی کمن شاید۱/۲نفر 
کسایی که ناراحتیم ناراحتشون کنه..
اما میدونی نیستن
همشون درگیر زندگین!شاید۲/۳هفته ای یبار یکیشون حالمو بپرسه!
وقتی داغونم تنهام..وقتی همدم میخوام تنها
این قانون دنیاست همه تنهاییم
همین که هستن جای شکر داره :)

میفهمم. همیشه وقتایی که باید تنها نباشی تنهایی :)
محکوم به تنهایی!
یاد این جمله افتادم..
یه لیست بنویس از افرادی که بهشون اعتماد داری و  بعد قایمش کن..
بعد دو سال برو سرش و ببین .چه تغییر بزرگی اتفاق افتاده..
شامل حال دوستم میشه این..
چه جمله‌ی خوبی :)
دوستای من هم مشمولِ این لیست میشن. البته اگه بشه گفت دوست!
باشه :)) آخه خیلی زیادین تقدیرنامه ها کم میاد

+ واقعا چجوری 600 تا دنبال کننده داری و اینقدر کم دوست؟ :))
اول من :| بعد بقیه :/

+ آها. به نکته‌ی ظریفی اشاره کردید. جوابش رو شما باید خوب بدونید که. :))
من چرا؟ من چه شباهتی با شما دارم با این همه دوست خوب!؟ :))
صرفاً چون فلسفه‌خوان هستید گفتم. :)
غیر مادد و پدر ، ۱ نفر ... 
+من همیشه تا قبل این ۱ نفر میرسیدم مدام به صفر مطلق :) 
خدا حفط کنه پدر و مادرِ عزیزت رو :)
+ خیلی هم عالی :)
۳ تا 
اونم دوستهای خوب .خیلی دوستشون دارم
چقدر خوب :)
نفهمیدم
شما فکر می‌کنید فلسفه‌ی تنها بودن با وجودِ به قولِ خودتون ۶۰۰ دنبال کننده چیه؟! :)
@دلژین
اینقدر از بانو تعریف میکنید آدم یاد «شمس» و مولانا میفته :)
پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶ , ۱۸:۴۹ دلنوشته های یک اردیبهشتی
فقط یک دونه...
که با هم دشمن خونی هستیم ولی...
با هم از ته قلب دوستیم...
هر دومون میدونیم حواسمون به هم هست...
^_^
از اون دوستی‌های دوست‌داشتنی هست پس :)
هیچی..واقعا هیچکودوم حواسشون بهم نیست!!همیشه من حواسم بهشون بود که حالا تصمیم گرفتم نباشه!!
دقیقاً مثلِ من :)
هیچی
تنهایی بهتره
چون اگه در اینده تنها شدی دیگه انتطار نداری کسی حالتو بپرسه

این هم دلیلی هست واسه خودش.
فقط یه رفیق
:)
چه خوب :)
پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶ , ۱۹:۰۲ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
غیر از مادر پدر؛ اینطور دوستی که منظور شماست-کسی که از کیلومترها اونورتر هم تغییر حال منو میفهمه و حواسش بهم هست.. بی شک فقط یک نفره!
خدارو شکر میکنم برای بودنش.چنین دوستی واقعا نعمته ..
خیلی خوشحالم که چنین رفیقی دارید :)
فلسفه اش اینه که فقط اونا شما رو دنبال کردن :))
اینطور نیست.
ولی این مدل دوستی که به دنبال کردن و کامنت گذاشتن بند باشه نباشه بهتره. من اینطوری راضی‌تر هستم. :)
-صفر-
روزگار با ما چه کردی؟! :)
دوتا و خیلی تو این موضوع امتحانشون کردم خدایی با معرفتن
خیلی هم عالی :)
پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶ , ۱۹:۳۰ آقای سر به هوا(o_0)
یکی دوتا هستن خیلی در ارتباطیم نباشم خب امار میگیرن متوجه میشن
ولی اون دوست صمیمیِ مراقب باشه اصلا نداشتم
در مورد این موضوع زیاد فکر کردم قبلا و دغدغه های مهم منه
با توجه به تجربیاتم از رفیق جماعت امیدی نیس...
احتمالا اگه مخاطب شهرهام پیدا کنم به ۱ برسم

اینم حال و روز ما!
همون یکی دو تا که گفتین هم خوبه به نظرم :)

تجربیاتِ شما تجربیاتِ منم هست.
عجب روزگاری :)
پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶ , ۱۹:۳۴ آقای سر به هوا(o_0)
خلاصه کامنتهای این پست:

وضعیت بس ناجوان مردانه خراب است!

خیلی -_-
نمیدونم تاحالا فکر نکرده بودم بهش ولی از بین هم سن هام شاید یکی که اونم حالا ازم دوره و مثله قبل نیست ولی از بین اطرافیانم حالا جدای از پدر و مادر و وخواهر که بحثشون جداس  دو تا که یکیش عمه ام هست و یکیش دختر عموم
واقعا چرا این روزا دوست واقعی کم پیدا میشه همش وقتی دارم تو دوستام دنبال دوست واقعیم میگردم به این فکر میکنم که آیا خودم براشون دوست واقعی بودم ؟ آیا اونا هم وقتی دنبال دوست واقعی میگشتن من جزوشون بودم ؟ نمیدونم ... 
خواستم فرصتی بشه که بقیه هم مثلِ من بهش فکر کنن. :)
چقدر خوبه :)

یکی از دغدغه‌های من هم همینه. ماجرای مفصلی داره که حتماً میگم برات.
پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶ , ۱۹:۴۹ آقای دیوار نویس
یک دانه شاید هم نصفش :|
چطوری نصفش؟! :|
پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶ , ۲۰:۰۷ آقای دیوار نویس
گاهی واقعا برایش مهم ام گاهی عین خیالش هم نیست!
بیشتر که فکر می کنم به صفر نزدیک تر است این عدد من! :|
فکر می‌کنم دوستِ واقعی اونی هست که همیشه واسش مهم باشیم.
ای بابا :|
سلام
شاید یه دوست دارم که براش مهمم، در این حد که اگه مشکلی داشته باشم، بهش بگم یا خودش بفهمه، کمک میرسونه، همدلی میکنه. ولی خب، اون کلا آدم اینطوری ای هست. یعنی نه فقط برای من، برای دیگران هم اینطوریه.  دی:
 

سلام
همین هم خوبه به نظرم :)
5 تا که از بعضیا شون دورم
چه خوب که این همه رفیقِ خوب داری :)
واضحه یا به زبون بیارم? :)))
نه خودم می‌دونم :))
تو این دوره زمونه رفیق به حال رفیقش کاری نداره...ولی خونواده هست که از رفیق بهتره...پشت یه کامیونه خوندم رفیق بی کلک باجناق😂😂😂
رفیق‌های خوب هم هستن ولی ما نداریم :|
بله بله خانواده کلاً بحثش جداست.
باجناق :)))
یه دونه=دوتا نصفه

عجب :)
شاید ۲ یا ۳


خیلی هم خوب :)
آی گفتید .
:)
منم قبلا اینجوری بودم هی سعی میکردم خوب باشم بعد دیدم بابا نمیشه شاید یه روز وحشتناک ترین اتفاق زندگیم برام بیفته چرا باید هی من رعایت کنمشون! این شد که کم کم حذفشون کردم و رسیده به شاید یک دوتا اونم بقول تو نباشن بهتره! 
اگه خوب باشن چرا نباشن بهتره؟! :)
دوست خوب  زیاد دارم
ولی فقط یکیشونو لازم نیست هیچ چیزی واسش توضیح بدی و خودش همه رو میفهمه! 
خوش به حالت پس :)
قبلا به دوست اعتقادی نداشتم...ولی الان هستن دونفر که واقعا هم هستن یکیش از خیلی بچگی یکیش از 4سال پیش...
چقدر خوب :)
پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶ , ۲۲:۱۷ جـنگـــ نـــرمــــــــــ | ســــامیـــ یــو ایـکســـــــــــ
از وقتی دوران مدرسم تموم شد،نه بعد مدرسه کسی موند،نه بعد خدمت
همیشه اخلاق مهمه ولی وقتی خوشگل نباشی حاضر نمیشن باهات حرف بزنن ک اخلاقتو بفهمن ...

فکر نمی‌کنم به چهره زیاد ربطی داشته باشه. اونی که واقعاً رفیق باشه همه جوره هوات رو داره که خب همیچین کسی کم پیدا میشه. :)
صفرمطلق :(
ناراحت نباش پری جان. مثلِ من. :)
اگه خودم بخوام و یه نشونه‌ی کمرنگ از درونم بروز بدم، که خب فکر می‌کنم باید هم همین‌طور باشه؛ حداقل دو تا. 
منظورت رو نفهمیدم! :)
خداروشکر یک دوست دارم :)
امسال دوستیمون میشه دوازده ساله
چقدر عالی :)
به به ^_^
دوستیتون پایدار :)
خیلی دوس دارم نظر دوستای خودمو در این باره بدونم...!
اتفاقاً این پست رو منتشر کردم ببینم بقیه چی میگن. :)
مگه حال آدم برای کسی هم مهمه؟! #رفیق

:)
یه وقتایی نه. واسه هیچکس مهم نیست. :)

با بهار نارنج موافقم همه درگیر زندگی خودشونن من یه عالمه دوست دارم

اما هیچکدوم نتونستن ی تکه هایی از پازل تنهاییمو پر کنن و درگیر زنندگیشون بودن ولی نامردیه بگم هیچکدوم هرکدوم ی وقتایی بودن ی وقتاییم نه!

بله. آدما غرق در روزمرگی‌هاشون شدن.
می‌دونی من فکر می‌کنم اونی رفیقِ واقعی هست که همیشه باشه. :)
واقعا هیچی
روزگارِ بدی شده :)
اگه از اعضای خانواده فاکتور بگیرم، یه رفیق ناب دارم که روزامو باهاش سر میکنم
همدیگرو خوب میفهمیم
اصلا بدون هم طاقت نمیاریم
اسمش تنهـــاییـــه

"خـــوش باشید دوستان"
چقدر خوب بود. خیلی عالی. وایه من هم همینه. یعنی همین شده. من راضی هستم. شما چطور؟! :)


سلامت باشید :)
:|
مجازی یا واقعی ؟!
اصن فک میکنم میبینم ندارم
هیچ دوستی نداشتم ، حتی همکلاسی ک بشه گفت دوست
وقتی مدرسه تموم شد پشت کنکوری شدم
دیگ رفتم زیر صفر ها!!
فقط وقت نتیجها ی مشت بیشعورِ فرصت طلب ک دوستم نبودن
و صرفا همکلاسی بودیم قبلا پیام میدن
عزززیززززم دلم برات تنگ شده گلی حالا رتبت چند شد

منم با پوزخند گوشی مامانو مینداختم اون ور:/
جواب نمیدادم .. 
من ٩٠ درصد روزامو تنهام و حتی حرف نمیزنم با هیچکسی :))
چنین پوکر چرایی؟! :)
فرقی نداره.

می‌فهمم حرفات رو. درک می‌کنم.

خیلی هم خوب. حداقلش فهمیدم تو هم مثلِ مثلِ منی :))
سلام. سپاس
سلام. خواهش می‌شود. :|
خودم که هیچی
همون صفر مطلق
اگه دوران دانشجویی بود، یه نفر داشتم
رفیقی که اسمش رضا بود
ولی الان دیگه هرکی رفت سی خودش

ولی بعضی از دوستام حداقل یه نفر دارن
من باهاشون در تماسم
جویای حالشون هستم
که آخرشم میگن باز به تو که یه زنگی زدی، دمت گرم
ولی خودشون هیچوقت تماس نمیگیرن
نمیدونم بگم شما هم بشید مثلِ خودشون یا نه. ولی من شدم مثلِ کسانی که یه روزی بهشون می‌گفتم رفیق. :)
جمعه ۱۴ مهر ۹۶ , ۰۹:۱۴ هیچ جا همه جا
زیاد:))) 
نگین صفر مطلق . یه وقتایی دوتا دوست میونه شون به هم میخوره بعدش آشتی میکنن. امیدوارم دوباره رابطه تون خوب شه با دوستاتون. 
چه خوب :))
گفتم دوستی که حواسش به حالِ من باشه صفرِ مطلق.
فک کنم 2
خیلی هم خوب :)
من یکی دارم :) 
خوش به حالتون :)
نمیدانم
مگه میشه؟!
شما هم یکی داری ها -_-
خدا حفظش کنه :)
خب ببین ماها یعنی من و دوستام بیشتر حواس‌مون به وقتای غمگینی هم هست. شادی‌هامون اون‌قدر آشکار هست که احتیاج نباشه یکی حواسش به حالمون باشه! :) حتی اگه ما نباشیمم یکی هست بالاخره که باهاش شریک شه. منظورم این بود که اون غم رو خودم باید بروز بدم که دوستم آگاه بشه و حالا بخواد به روش‌های خودش سعی کنه در کم‌کردنش. وگرنه اگه کاملا درونی باشه از کجا بفهمه؟ 
می‌فرماید:
رنگِ رخساره خبر می‌دهد از سرِ درون.
مشکل اینجاست که فریاد هم بزنی گاهی طرف به روی خودش نمیاره.
قطعاً حالِ بد، مدِ نظر بوده توی پست :)
پاکش کن لطفا!
:|
اگه صاحبِ رخساره ظاهرسازی رو خوبِ خوب بلد باشه، بدون رنگ درمیاره! :دی :)
(:
من ولی بلد نیستم :)
مشکل اینجاست که کسی به رخساره‌ی ما نگاه نمی‌کنه. بکنه هم به روی خودش نمیاره. :)
یه نفر تا دو نفر.
اونم از نوع مجازی
خیلی هم عالی :)
جمعه ۱۴ مهر ۹۶ , ۱۲:۲۵ لیمو ترشـــ🍋
سوال عجیبیه...
هر عادمی بالاخره ی جایی از دستت در میره و با خودت میگی عه! این مگ رفیق من نبود؟!
همه تنهاییم تو این دنیا...اما ن تنهای مطلق. اون بالایی هست:)
سوالِ جالبیه :)
نه هر آدمی. بعضیا واسشون مهم نیست.
قطعاً همینطوره. بحث تنهایی نیست. نداشتنِ رفیقِ واقعی هست. :)
خداروشکر یه آقا حسان داریم، غم نداریم.
:)
رفیق پایه فقط سایه!..
من حتی خودم رو هم گاهی فراموش میکنم، از دیگران چه انتظاری میشه داشت؟!
اینم میشه :))
هیچ انتظاری!
هِممم، چهار پنج تا... نمیدونم
چه خوب :)
بجز عزیزانم  ، صفر:)
:)
چرا؟!
طرزِ نگاهت عوض شد یا واقعا دوستات تغییر کردن؟! 
تغییر کردن. :)
لیاقت نداشتن! :||||||||
حرفی زدی که خودت هم باور نداری :)))

اوهوم با نظرت موافقم :(   :)

با کدوم؟! :)
گاهی از این صفر بودن تعداد دوستان دلم میگیره ولی چاره ای نیست زندگی همینه . دوست واقعی شامل پدر و مادر و خواهر و همسره برام
درستش هم همینه :)
بیخیالِ بقیه.
عی بابا نگو اینطوری جانا! :)
محضِ شوخی گفتم اون حرف رو...
دیدی همیشه بعد از این حرفا تهش می‌گن: {لیاقتتو نداشت}؟! :)
برا اون گفتم.

هر چی بینتون بوده به خودتون مربوطه ولی حالا که بحثش پیش اومد باید بگم از نظر شخصی من، تو لیاقتِ یه رفاقتِ خوب رو داری.
:)

اوهوم.

تو لطف داری. بهتر از خیلیا هستی بی تعارف. :)
جمعه ۱۴ مهر ۹۶ , ۲۲:۴۱ علیـ ــر ضــا
شاید صفرتا 
:) 
:)
پس وبت گشنه ش بوده و یکی منو خورده ://

+منم مثل تو :|

به جانِ تو که نباشی می‌خوام دنیا نباشه بعدش پشیمون شدم از خطِ آخر. :|
هر چی فکر کردم دیدم تو همیشه بودی خیلی بی‌انصافی بود گفتم صفرِ مطلق. -_-

+ من خیلی بدم نه؟! :(
+نه بالام جان این چه حرفیه.. دیوونه -_-
ان شاءالله همیشه سلامت باشی :*

من واقعا حال بد یه نفر حالمو بد میکنه دست خودمم نیست. دوست ندارم کسی بد باشه، گرفته باشه. (ظاهر سازی نیستا کلا ظاهر و باطمنم همینه)

من وظیفمه عزیزم..
حال دلت همیشه روبه راه باشه ^_^

من خوب نبودم که جوابِ تو هم صفرِ مطلقه دیگه :(
جبران می‌کنم قول ^_^

می‌دونم. دیگه می‌شناسمت خانم. :))

وظیفه نیست مهربونیه جانِ دلِ حوا ^_^
همچنین :))
ولی میدونی چیه! من کااااملا منظورم از هیچ، دنیای واقعیمه.. تو زندگیم کسی نیست که حال خرابمو بفهمه : )
ولی مجازی چرا... تو، آرزو، واران و ...
شماها رو دارم، شماها همیشه حواستون بهم هست :***
منم :)
ولی تو توی دنیای نسبتاً مجازیم همیشه وقتای سختی بودی :)
چه خوب. چه زیاد. حسودی کنم؟! :|
تو عزیزی ^_^
من زیاد دوست و رفیق دارم 
ولی حالا یه جوریم که خودم بریدم ازشون ...
ای بابا چرا؟!
پس یِر به یِر شدیم (مساوی)
نهههههههه
مال خودمن با هیییچ کس هم شریک نمیشم 😛
اوهوم.
باشه واسه خودت :)
نه اینکه قطع ارتباطم .. مقطعیه :| درست میشم :))
خیلی هم خوب :)
یه نفر ولی همون یه نفر به انداره همه دنیا می ارزه (:
چه عالی :)
منم تا چند ماه پیش  دو سه تا 
ولی الان صفر مطلق !!!
هی بابا...... 
بد نیست که :)
ما یه اکیپ 6 نفره داریم و خب همه هوای همدیگه رو داریم الان نزدیک به 6 ساله باهمیم :)

اما در کل و خارج از این اکیپ دوستای زیادی هم دارم که همشون پشتمن و همه جوره درکم میکنن ...

چرا صفر مطلق ؟
به به :)

خیلی خوبه :)

نمیدونم...
یکی
همون معلم گرامی که ازش تو وبلاگم میگم
:)
رفیقم کجایی دقیقا کجایی؟؟؟؟
:)
نه تنها هیچ رفیقی ندارم که حال دلم واسش مهم باشه بلکه جز خدا هیچ کسی تو زندگیم نیست که مراقب حال دلم باشه. 
خیلی هم خوب :)
هیچی باع خدا بده
:)
رفیق یعنی اونی که جنس های ارزون و با کیفیت رو بهت معرفی کنه . مثل من
جدی؟! :)
مجازی بودن چندتایی :)
ولی اینجا توی دنیای واقعی به غیر از خواهردقلوم، هیچکسی را نمیتوان نام ببرم:///
:)
خواهرِ دوقلو داری؟! ^_^
خدا حفظش کنه.
مرسی عالی بود
اگر میشه مطلب های جدید سایتو برای من ایمیل کنید
خواهش می‌شود.
وقتش رو ندارم متاسفانه. :)
با سلام و عرض ادب مرصاد وب طراح سایت و قالب های وبلاگ 
شماره تماس 09127371388
سلام
باسلام وخداقوت
بابت وبلاگ عالیتون ممنون.خوشحال میشم اگربه مطالب ماهم سربزنید.
باتشکر

http://persiane.ir/Shortness-of-breath-asthma.html
سلام
صفر :/( اگه منظور صمیمی تر باشه)

ولی دوست های دارم که مهربون هستن و خوب:)





:)

خیلی هم خوب :)
مرسی عالی بود
:)
به نظرم اگر آدم چندتا دوست داشته باشه که واقعا همیشه در کنارش باشند خیلی بهتر از اینه که بخواد کلی دوست داشته باشه و هیچ وقت هم کنارش نباشند و به کمکش نیان. 

من خودم خداروشکر تعداد زیادی دوست خوب دارم که تونسته ام حفظشون کنم، و واقعا ما در رفاقت و دوستی همه چیز رو برای هم سنگ تموم گذاشتیم. 


با نظرتون موافقم.

چقدر خوب :)
سلام زیاد نیستن از نظر کمیت ولی کیفیتی الحمدلله عالین :)
اول از همه هم خداست :)
خدا رو شکر :)
به‌به چه عالی :)
صفر کمی بیشتر از مطلق(:
چطور؟! :)
پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶ , ۱۸:۵۰ دختــــری از تبــار فاطمه
شاید بشه گفت یکی هوامو داره اما من اینجوری هواداریونمیخام
بازم خداروشکر
:)
مرسی عالی بود

با تلاش بیشتری مطلب بزارید
جدی؟!

:/
یکی.

خیلی هم خوب. :)
شاید همیشه ی همیشه نتونیم از هم خبر بگیریم و حواسمون به هم باشه ولی دلهامون به هم راه داره. 
خیلی هم خوب. :)
چقد مهربونی حوا. از محبت ِ توی جواب ِ کامنتا چشمام پر اشک شد...
منم بی نهایت منفی زیر صفرم. البته اگه خودمو حساب نکنم که تازگیا خودم با خودم چت میکنم :) (با تشکر از قابلیت چت با خود تلگرام:) )
ولی تو حقت اینه که صفر مطلق نباشی...
لطف داری شما :))
عجب :)
من هیچ حقی ندارم...
سلام و درود ، شرایط دوستی برای بعضی تنها در نا خوشی و سختی تعبیر پیدا می کند و در خوشی ها اصلا بدنبال دوستشان نیستند در حالی که باید درست پیمان باشیم که حافظ فرمود ؛

اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش

حریف خانه و گرمابه و گلستان باش

شکنج زلف پریشان به دست باد مده

مگو که خاطر عشاق گو پریشان باش

گرت هواست که با خضر همنشین باشی

نهان ز چشم سکندر چو آب حیوان باش

زبور عشق نوازی نه کار هر مرغیست

بیا و نوگل این بلبل غزل خوان باش


🌹
بله :)
دوست خوب،
نعمتی بزرگ است..[گل]
بله. :)
ایشالا دوستای نزدیک معدود ولی عمیقی داشته باشبد

مچکرم.
جمعه ۲۶ آبان ۹۶ , ۲۳:۵۶ میلاد دیلمی زاده
سلام

وب زیبایی داری

هرکسی این پیامو میخونه به وبلاگ ما هم بیاد باهمدیگر تبادل کنیم

http://mdz-music.blog.ir/

ممنون میشم از همکاری
:|
سلام و احترام...
ممنون از حضورتون...راستش من زودتر از شما اومدم و تارنماتون رو دیدم اما ماشاالله انقدر سرتون شلوغ بود گفتم صحبتی نکنم سنگین ترم...این که تشریف اوردین به کلبه ی حقیرانه ی ما،شرمنده کردین واقعا :)
باعث افتخاره...و از همین لحظه با افتخار دنبال می شید...
یک دنیا سپاس ...و التماس دعا


راستی در مورد پستتون هم باید بگم منم صفرم...
همراه بسیار است اما همدمی نیست
مثل تمام غصه ها این هم غمی نیست
دلبسته ی اندوه دامن گیر خود باش
کز عالم غم دلرباتر عالمی نیست...

التماس دعای فرج
سلام و درود
خواهش می‌کنم. :)
مچکرم. :)
محتاجیم به دعا.

هعی...
منم صفر :(((
عزیزم :(
ممنونم ازتون عالی بود
:|
دو تا 4 نفرشون
که اینطور.
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
صمیمی در حدی که رازها و مسائل خانوادگیم رو بهشون بگم ندارم یا بهتره بگم خودم نخواستم که داشته باشم.
ولی خب یه دوستی دارم که اگه یه چند وقت ببینه ساکتم و خبری ازم نیست میاد سراغم و خبرمو میگیره.
همین هم خوبه.
دل پری داریا خخخ من که خیلی حواسم به دوستام هست ولی اونا رو نمیدونم:(

چت روم

لینکم کنی یه دنیا ممنون مهربونیات میشم
http://www.parsigap.com/
:)
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۱ تلویزیون ال ای دی

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

20000-20000=؟

انقد خخخخخخخ

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan