یه روز همه چی درست میشه

۱. میگن وقتایی که سخته و سخت می‌گذره دوستای خوب مشخص میشن.


۲ هیچ‌ وقت نخواستم هیچ کس رو ناراحت کنم. هیچ وقت.


۳. چقدر خوب میشد اگه خدا بهمون می‌گفت با خودمون چند چندیم.


۴. دعا واسه دیگران اجابت میشه بعدش هم به خودمون برمی‌گرده.


۵. دل نشکنیم. :)


۶. مهربون باشیم. :)


۷. بخشیدن به معنای فراموش کردن نیست.


۸. غر نزنیم. :|


۹. امید به رحمتِ خدا فراموش نشه.


۱۰. خطاب به خودم بود.


+ یه روز همه چی درست میشه. میشه؟!

۸- خا 😒 ولی غر زدن کیف میده :دی
۱۰- آهان پس با مو نبودی؟! ینی بُرُم؟ ^_-

+اون روز قطع به یقین روز مرگمونه -_-

۸. آره :)) ولی من این چند روز اونقدر غر زدم یه بنده خرایی کلافه شد. :))
۱۰. نه نرو ^_^

+ قطعاً نیست. چرا همچین فکری می‌کنی؟!
یکی نیست به این "روزگار" بگه
"بابا وخه برو در خانه خودتان بازی کو"!!
از بس نشسته دم در خانه مان، کلافه م کرده :/
والا! بچه زبون نفهم! :|
وخه یعنی چی؟! من پرسیدم بهم نگفتن. :|
:))
"وَخه یا وَخز" یه لغت مشهدیه به معنی "بلند شو یا بایست یا برخیز"

از کی پرسیدی؟؟؟
مو اینجه یُوم از یکی دگه مُپُرسی؟!؟! :| اف -_-
آها. به من گفتن کردی هست. :|

از یه غیر مشهدی :|
ببخشید. عصبانی نشو. :|
ایشالا که میشه
ان‌شاءالله :)
عه! تو دیگه چرا؟
مگه پست لغات مشدی مو نخوندی؟ (پست ثابت وبلاگم!)
ببخشید :(
بله بله خوندم. ولی خیلی تعدادِ لغات زیاد بود. فراموش کردم. :|
برای بهترزندگی کردن ازهروقت تصمیم بگیری
خیلی خوبه....

آری :)
يكشنبه ۲ مهر ۹۶ , ۰۸:۰۴ سوشیانت زرتشتی
سلام
همیشه سر میزنم ولی گاهی چون حرفی برای گفتن ندارم لایک میکنم(خواستم بگم نظر ندادنم رو به حساب نیومدنم نزار)
جملات زیبایی بود
سلام و درود
من هیچ وقت همچین فکری راجع به شما نکردم. این روزها حالِ خوشی نداشتم و نمی‌تونستم پستِ طویل بنویسم واسه همین نتیجه‌ی چند صد خط که توی ذهنم مدام می‌چرخه شد همین چند خط که درهمه و ارزشِ خوندن نداره.
:)
صددرصد میشه:))
:))
یعنی الان ما یک حساب میشیم؟ :)
خودتون چی فکر می‌کنید؟! :)
يكشنبه ۲ مهر ۹۶ , ۰۹:۰۲ آقای سر به هوا(o_0)
این جمله شماره هفت باید طلا گرفت
انگار همه دلِ پُری دارن :)
يكشنبه ۲ مهر ۹۶ , ۰۹:۲۲ هیچ جا همه جا
چی میشد خدا با بنده هاش حرف میزد
خدا که با ما حرف می‌زنه همیشه. ما نمی‌شنویم. :)
ان شاء الله
که میشه :) 
(:
ان شاء الله
که میشه :) 
:)
ان شاء الله
که میشه :) 
(:
ان شاء الله
که میشه :) 
:)
ان شاالله درست میشه
ان‌شاءالله.
بله که میشهههههههه:)
چه پرانرژی :)
1. موافقم
3. عالی میشد.
4. انشاالله که همیطوره
8. گاهی وقتا نمیشه.
+فکرنکنم بشه :| اگه بشه اون دیگه این دنیا نیست.
:)
بله خیلی.
قطعاً همینطوره.
بله.
+ شاید :)
انشاءالله
:)
ان شاءالله
:)
گاهی وقتا هیچ وقت نمیشه بخشید هییییییییییییییییییچچچچچچچچچچچچچچچچووووووووووووققققققققققققققققققققتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
هرچقدم که دلت بخشنده باشه
گاهی بخشش از مرگ هم سخت‌تر میشه. قبول دارم.
بعضیا ارزش شناخته شدن هم ندارن 
تا حالا درس نشده از این به بعد درس شه ?!
آره.
:(
یه روزی همه چیز خوب میشه.روزی که خودمون همه چیز رو درست کنیم :) 
خدا خیلی وقته بهمون گفته چندچندیم!ولی ما گاهی خودمون رو به خواب میزنیم! :) 
عزیزه‌دل شاد باشی :)  بخند و بگو غصه رو‌ بی‌خیالش :) 
یه چیزایی هم ربطی به خودمون نداره ولی در کل موافقم :)
اجازه می‌خوام که قبول نداشته باشم این حرفت رو :)
ممنونم مهربان غژاله :) خیلی وقته گفتم بی‌خیال :)
درست میشه لا ریب فیه..
:)
عالی بود 
شماره یک رو شدیدا قبول دار به شرطی که بعدش ی روزی ی جایی اون آدم خوبه منت سرت نزاره
ی روزی درست میشه؟؟؟؟؟!!!
الانشم همهههه چی درستهـــ
فقط کافیه خوب ببینیم :)
درهم و بی‌ربط بود. این لطفِ شماست که عالی می‌دونیدش.
اصلاً آدمِ خوبی هست؟!

چه نگاهِ جالبی :)
درست میشه :)


:)
میشه:))
شماره 7 عالی بود چیزی که خیلیا با هم اشتباه میگیرنشون
:))
دقیقاً. حیف اونی که باید بفهمه نیست که بفهمه.
باسلام 
ضمن تشکرازوبلاگ خوبتون.لطفااگرمایل بودید،به مطالب ماهم درزمینه های مختلف سربزنید.
باتشکر
http://persiane.ir/Five-copies-to-prevent-white-hair.html
سلام
این جمله کلیشه ای بیش نیست
ولی همیشه باید گفت که؛ همه چی درست میشه
یه روز خوب میاد
یه روز تو کوچه ما هم عروسی میشه
:)
يكشنبه ۲ مهر ۹۶ , ۱۸:۰۰ آقای دیوار نویس
میشه...اگه خودمون بخواییم
:)
مگه میشه مگه داریم
شاید. راستش نمی‌دونم.
مورد 6و7 ..
درست میشه همه چی
:)
ایشالا که حال دلت خوب باشه همیشه :)
ممنونم :)
یه روز همه چی درست میشه حوا مطمئن باش :)
:)
دوشنبه ۳ مهر ۹۶ , ۱۱:۲۱ الـنـاز خانوم
ان‌شاا... کهـ بـشـهـ
+کآش برای ماهمـ بشهـ ...
زودِ زود ان‌شاءالله.
سلام علیکم مومن
عزاداری‌ها قبول
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
علیک سلام
ممنونم. همچنین.
همه ش بله بله:)
:)
با رعایت این موارد
میشه
امیدوارم بشه.
آره بابا درست میشه
:)
چهارشنبه ۵ مهر ۹۶ , ۰۹:۳۵ پارسا جهانگیری
امیدوارم
من هم.
کی دلت رو شکسته حوایم؟ :))
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan