من نمی‌میرم

خوب به یاد دارم. سالِ گذشته، همچین روزهایی اینجا معلق بود. صدای سکوتش گوش‌ها را کر می‌کرد. هر شب من بودم‌ و پنجره‌ای که پلِ ارتباطیِ من و دنیای آدم‌ها بود. ساعتِ ۹ شب مراسمِ عزاداریِ مسجدِ محله شروع می‌شد. از آن لحظه به بعد درس خواندن تعطیل بود. می‌نشستم کنارِ پنجره، در خودم مچاله می‌شدم و مدام به این لحظه‌ها فکر می‌کردم. به اکنونی که دیگر در بندِ کتاب و خودکار نیستم و می‌توانم هر شب خودم را میانِ مراسم‌های عزاداری رها کنم. من هنوز هم رویای بین‌الحرمین در سر دارم. من هنوز هم به عشقِ زانو زدن در مقابلِ بارگاهش نفس می‌کشم. من نمی‌میرم. آنقدر زنده می‌مانم تا مرا ببخشد. من دیگر نفس کم نمی‌آورم. خوب تمرین کرده‌ام. دیگر راه رفتن‌های طولانی خسته‌ام نمی‌کند. من کربلا را می‌خواهم. دلم تو را می‌خواهد...


+ دعا می‌کنید حوا را؟!


دور از جون شما (عنوان)
نعم؛ دعا می کنیم اربعین عازم بشین!
:)
خیلی ممنونم.
فردا مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی و من نمی تونم برم :'(

دعامی حوایی
دعام کن : )
همیشه وقتی دلت بخواد بری و نتونی خدا از یه جای دیگه واست جبران می‌کنه.

:)
محتاجیم به دعا. همیشه جزوِ اولین‌های دعاهام هستی. اگه برسه به آسمون.
دعا می کنم انشاءالله اربعین کربلا باشی!
سپاسِ فراوان :)
قسمتت میشه خیلی زود
مطمئنم
ان‌شاءالله که بشه.
مگه دست خودتانه نمیرید؟ :| 
:))
وقتی یه نفر با همه‌ی وجودش یه چیزی رو بخواد و به عشقِ رسیدن به اون چیز زندگی کنه اونقدر زنده می‌مونه تا بهش برسه. یه جورایی انگار عمرش کش میاد. اونوقت می‌تونه درست همون لحظه که به خواسته‌ش رسید بمیره. چون دیگه آرزویی نداره. این باورِ منه. می‌تونه درست نباشه.
منم دلم کربلامیخواد؟
نمی‌خواد؟!
ان شاءالله که هرچی زودتر به خواستن میرسی...
ممنونم.
ان شاءالله کربلا روزیت بشه 

حوا دانشجو شدی ؟؟؟
ان‌شاءالله.

شما؟! :|
محتاجیم به دعا شما هم واسه ما دعا کنید.
اگه قابل باشیم حتماً.
ینی حال میده همین فردا من تصادف کنم.شما بیفتید بمیرید :)))))

+ شوخی میکنم البته. خدا نکنه من تصادف کنم :)))))
اول که خدا نکنه.
دوم هم اینکه خدا این نمک رو از شما نگیره :))))

+ عجبا :| اون که بله. ولی من هم زنده بمونم :))))
ایشالا کربلایی بشی حواجونی :)
ممنونم نفسِ دوست‌داشتنی :)
انشالله قسمتت میشه میری:)
منم تاحالانرفتم انشالله قسمتِ منم میشه:)))
ان‌شاءالله :)
پس خدا کنه با هم بریم :))
ان شالله قسمت بشه برین
برا ماهم دعا کنید :)
ان‌شاءالله قسمتِ همه بشه.
محتاجیم به دعا. :)
ان شاالله آقا میطلبت :`(
منم دلم اربعین پیاده میخواد 
ان‌شاءالله.
هعی...
:)
چی بگم از پیاده روی اربعین :) روزی چهل کیلومتر راه بری و هیچی نفهمی :)
تاول های پات رو دوست داشته باشی ...
سر تا سر عشق ببینی و عاشق ارباب :)

انگار همین دیروز بود :)
امیدوارم قسمتتون بشه ...
با تمام وجود دعا می کنم :)
رفتید؟! خوش به حالتون. :)
تنها در یک حالت آدما سختی رو دوست دارن اون هم زمانی هست که پای عشق در میان باشه.

زمان خیلی زود می‌گذره. می‌فهمم.
ممنونم.
سپاسِ فراوان. :)
میبینی امام حسین چقد خوب همه رو عاشق خودش میکنه؟؟
من عاشق دعا کردنم و تو هم تو لیست بلند بالام..
آره. آقای خوبی‌هاست.
خیلی ممنونم و خوشحالم :)
ان شاءالله هر چه زودتر کربلا
من احتمالا اربعین امسال میرم اگه امام حسین بطلبه و اگه عمری باقی باشه
ان‌شاءالله.
خوشا به سعادتت. خیلی خیلی التماسِ دعا.
فانوس اشکهایتان را روشن کنید ماه غریبی شهید کربلاست .

محرم تسلیت باد .

ان شاالله قسمتتون بشه برید حرم آقا امام حسین (ع) .
من هم تسلیت عرض می‌کنم.

ممنونم.
منکه همون اول محرم که حرف دلم گذاشتم پروفایلم
منکه نمیرسم

ان شاالله شما بری و برسی ...  :)
شما مطمئنید بخشیده نشدید؟!
بخشنده تر از آن است که می‌پنداریم...

ان‌شاءالله هر کی دوست داره و دلش می‌خواد بره و برسه. :)
نری یه درد داری 
بری هزار تا درد ...
وقتی میرسی اونجا دیگه دنیا هم تموم بشه مهم نیست ...
هعی...

به اون لحظه که فکر می‌کنم همچین حسی میاد سراغم.
این عشقت به کربلا رو دوست داشتم و دارم. ان‌شاءالله که ثمره‌ش رو به‌زودی ببینی.
التماس دعا.
:)
ممنونم آرزوی خوبم.
محتاجیم به دعا.
ان شاءالله قسمت میشه حوا جان

قسمت همه ی ارزومنداش...
ممنونم یسنا ساداتِ مهربونم.

ان‌شاءالله.
متن خوبی بود
منم دوست بیام تنها نرو :)
لطف دارید.
ان‌شاءالله قسمتِ همه بشه به زودی.
ان شاالله زیارت کربلا نصیب همه بشه
تسلیت میگم
التماس دعا

ان‌شاءالله.
من هم این ایام رو تسلیت میگم به شما.
محتاجیم به دعا.
عنوان ، پست ، موزیک عالی
ما دعا میکنیم قسمت شما شه ، شما دعا کنید واسه قسمت ما :)
ممنونم. لطف دارید شما.
ان‌شاءالله به زودی برید زیارت. :)
انشالله
:)
ایشالا که به آرزوت برسی حوای عزیزم و زودی کربلا نصیبت بشه :)
خیلی ممنونم ماهیِ مهربونِ من :)
حالتو امام جسین خوب کنه که حالمون با این پستت خوب شد! یاد دهه محرم افتادم که دوران نوجوانی شبا با رفقا میرفتم مسجد . 
خیلی ممنونم. خوشحالم که حالِ خوب بهتون منتقل شده.
منم پارسال محرم کنکوری بودم و درس می خوندم خدا رو شکر قبول شدم و می تونم یه دل سیر عزاداری بکنم...
انشاءالله زیارت کربلا قسمت همه بشه  خصوصا ما که نرفتیم
چقدر خوب. موفق باشید. :)
ان‌شاءالله.
ایشالا قسمت شه باهم بریم کربلا:)
یعنی من یه بار رفتما ولی دوست دارم دوباره برم:)عاخه اون موقع من بچه بودم :|
ولی حتما باید کاروانی بریما باشه؟من پیاده خیلی میترسم:(


اول که عنوانو خوندم:|میخواستم بگم نمیرجانا^____^
ان‌شاءالله :)
خوشا به حالت انارک جان :) آخی :)
همه‌ی لذتش به پیاده رفتنه. ترس نداره که :)

^_^
ایشاالله با هم بریم دخترم :)
ان‌شاءالله :)
جمعه ۳۱ شهریور ۹۶ , ۰۹:۳۸ دریا _ گاه نوشته های من
ان شائ الله قسمت بشه مشرف بشید برای ما هم دعا کنی
ممنونم خانم معلم :)
محتاجیم به دعا.
زیارت ارباب نصیبتان دوست عزیزم 
مچکرم. همچنین دوستِ خوبم. :)
زود بری الهی حوای با احساسم
ان‌شاءالله. ممنونم. :)
انشالله امسال طلبیده بشید
ان‌شاءالله.
ان‌شاءالله قسمت همه‌مون...
ان‌شاءالله.

من نرفتم 😢😢😢😢😢

بری کربلا ان شالله برای ما هم دعا کن .
ان‌شاءالله قسمتِ همه بشه خیلی زود.

ممنونم.
جمعه ۳۱ شهریور ۹۶ , ۱۳:۱۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ان شاالله که قسمت همه آرزومندها میشه.
ان‌شاءالله.
ان شاالله که به زودی روزیتون بشه
ممنونم.
جمعه ۳۱ شهریور ۹۶ , ۱۴:۵۷ آقای سر به هوا(o_0)
اگر شده بودم یه طلب میکرد...
چه امام حسین(ع) و چه امام رضا(ع)
اینطوری فکر نکنید و ملاک رو طلبیده شدن قرار ندید. آدم می‌شناسم ساکنِ مشهده ولی ۵ ماه هست حرم نرفته.
ان‌شاءالله به زودی قسمتتون میشه.
سمفونی ایتالیایی آمریکایی
شمارابه دیدن کلیپ هیجان انگیزمازراتی وکروت دعوت میکنیم.
http://jabeh.com/watch/8g2294/embed
:|
جمعه ۳۱ شهریور ۹۶ , ۱۶:۲۰ آقای سر به هوا(o_0)
ان شاالله...
:)
ان شاء الله :)
:)
خوشبحالتون که دسته های عذاداری از کنار خونه تون رد مشین و میتونین تماشا کنید.خیلی خوبه.

انشاالله به آرزوتون میرسین.
التماس دعا
فقط می‌تونم صداشون رو بشنوم.

ان‌شاءالله.
محتاجیم به دعا.
محتاجیم به دعا 
ان شاءالله امام حسین بطلبه
ان‌شاءالله.
حتما حوای جان:)
امیدوارم هرچه زودتر به کربلا بری...
ممنونم عزیزم :)
نه خوبشم میخواد؟
ازاون گشتن های،بین دوحرم میخواد
گریه وزاری میخواد
ولی اگرم نشد،زیارت مجازی هم دلم میخواد....
:)
من دبروزبعداززنجیرزنی توی محله مون رفتم کمک دوستم مشکل بلندگوهای مسجدرودرست کنیم واخرش بابالاوپایین رفتن ازاین پله هاوبالاوپایین اوردن بلندگوها،کاملادرست شدندچازانوقتم شریکی بادستگاه دایناکوردش کارمیکردیم
یعنی من میرفتم یه کم دعابراخودم بخونم وبرنامه امشبواگاه بشم دوستم باهاش
کارمیکردولی کارسخت ،کارخروجی گرفتنشووتقویت صدای انلاینش بود
که شریکی انجام دادیممم



++خوب دلیل نیامدنتان به این صف عزاداران حسینی چیه؟
نمی‌تونستم بیام سالِ قبل چون کنکور داشتم.
ایشالا آقا بطلبه قسمتتون بشه برید
ان‌شاءالله.
شنبه ۱ مهر ۹۶ , ۲۱:۴۰ پیمان محمدی فرد
بسیار عالی و زیبا.
لطف دارید.
بیا یه چیز بخر محرم شده ها!!!!
-_-
سه شنبه ۴ مهر ۹۶ , ۱۳:۵۹ سید عماد حسینی
ماه محرم بر شما و همه ی عاشقان حسینی تسلیت باد
ممنونم.
جمعه ۲۱ مهر ۹۶ , ۱۲:۳۲ حنا دختری در مزرعه
من دعات می کنم حوا جان.تو هم منو دعا کن لطفا. :)آره تاحالا شدع از خواب بپرم و بزنم زیر گریه.
چشم حتماً :)
حتی باورم نمیشه صفر هم داره تموم میشه...
:((
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

چهارشنبه ۵ شهریور ۹۹ , ۱۴:۰۳ مهندسین مشاور دژار

ماه محرم تسلیت باد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan