مهمه؟!

مهمه دیگران راجع‌ به من چه فکری می‌کنند؟! از یه جایی به بعد نه!

مهم اینه که من واقعاً چطور آدمی باشم.

همینطوره واقعا اهمیتی نداره :)
اوهوم :)
اگر به این درجه رسیدی باید بهت تبریک بگم! :)
همیشه این دو نیم‌خط رو با خودم تکرار می‌کنم. باورش دارم. :)
مهم اینه ادم خودش چی باشه 
:)
حواجان تو خودت مهمی
بلی :)
(:
:)
دقیقا همینطوره :)
:)
دقیقا همینه
(:
میدونی حوا نمیشه صددرصد بیخیال دیگران شد ولی در نهایت مهم خودمونیم :)
بله. گاهی حرفای دیگران به شدت آزاردهنده هست ولی ما نیازی نداریم خودمون رو به هر کسی ثابت کنیم. :)
دقیقا همینطوره :)
:)
:)
صحیح
:)
اصلا مهم نیست مردم چی فکر میکنن...
اگه میخوایم به حرف مردم گوش بدیم بریم بمیریم بهتره..

والا..
همین جمله رو از دیروز دارم به خودم میگم.
:)
هوممم!
چه سنگین!
(:
عجب!
خب این عجب که فرمودید موافقتِ شما رو می‌رسونه یا این که مخالف هستید؟!
دوشنبه ۲۷ شهریور ۹۶ , ۱۴:۱۹ آقای سر به هوا(o_0)
مهمه...
ما نباید رفتاری کنیم که باعث سو گمان مردم بشه و فکر بد کنند

البته تا حدودی...
من نگفتم هر رفتاری خواستیم بکنیم. میگم همیشه هستند افرادی که بد فکر کنند و قضاوت کنند. اینجاست که دیگه به ما مربوط نیست. یه وقتایی هر کاری هم که بکنی کس یا کسانی تو رو بد می‌فهمند. پس بهتره اونا رو به حالِ خودشون رها کنیم و کارِ خودمون رو بکنیم.
دیگران فقط,بلند قضاوت بیجا کنند..همین!
متاسفانه همینطوره.
👌 احسنت
:)
شمارو دعوت میکنم به مسابقه عکس کده در وبلاگ یاسان
تشکر :)
مهم اینه خودتون از خودتون راضی باشید:)
و خدا راضی باشه :)
نه اصلا اصلا اصلا مهم نیست:)))
حرفاوکنایه های مردم هیچ وقت تمومی نداره!!!پس بهتره همونجوری که خودمون دوس داریم باشیم وزندگی کنیم.
:)
تا حدودی حرفِ من هم همینه.
رو سفید بودن آدم پیش خدا فقط مهمه! بذار همه هرچی دوس دارن بگن(تاجونشون دربیاد) :)))
درسته. خیلی خوب بود این جمله‌ای که گفتید. :)))
اینکه دیگران در مورد تو چی فکر میکنن؟ ربطی به تو نداره

موافقم
با جمله‌ی شما من هم موافقم. :)
من چه ادمی باچه خصوصیات خاصی ومتعلق به خودم هستم....



+من ایناتوزندگیم رازن وگرنه برملاشون میکردم
:)
سلام حواجان 
خوبی؟
چی قبول شدی؟!
سلام :)
الحمدلله.
اونی شد که می‌خواستم. :)
یاد یه دیالوگ کار درست(از نظر من) افتادم که میگه:

کاری به حرف مردمی که پشت سرت میزنن نباش!
اونا همون جایی هستن که باید باشن یعنی پشت سرت

:))
دیالوگِ جالبیه :)
[کف زدنِ حضار]
[ لبخند می‌زند ]
موافقم 
:)
دقیقا :))) 
^___^ خیلی موافقم :))
:))
خیلی هم خوب :))
حرف حقم همینه 
استثناشم اینجاس ک آدم وابسته ی یکی دیگ باشه ...
:)
وابستگی از اساس اشتباهه. البته فقط نظرِ منه.
ادم برا خودش باید زندگی کنه :)
اینجوری راحت تره و زندگی آسون تر میشع
موافقم :)
بهتر می‌گذره.
یه جمله‌ی معروف هست که میگه:
اگه بدونید مردم به یک سردرد معمولی‌شون هزاربار بیشتر اهمیت میدن تا به خبر مرگ من و شما(دور از جون همگی) دیگه نگران نمیشین که درباره‌ی شما چه فکری می‌کنن.
یه‌ذره اغراق قاطی‌ش هست ولی خب جالب گفته.
اوهوم جالبه. :)
مهم نیست قشنگ باشین
قشنگ اینه مهم باشین
عالی بود. بقیه همیشه چیزایی میخوان که از اونا بالاتر نباشی
:)
بقیه گاهی ترجیح میدن همونطوری که خودشون دوست دارن راجع بهت فکر کنن نه اونطوری که خودت هستی.
من میگم مخالفم.
چرا؟!
چون که.
حتی خودتون هم که این حرف رو میزنین براتون مهمه که بقیه چه فکری میکنن در موردتون.
بله. ببینید من نگفتم برام مهم نیست. گفتم در کل اهمیت نداره. من هم نباید اهمیت بدم. شما هم نباید اهمیت بدید. هیچ کس نباید اهمیت بده. حتماً براتون پیش اومده که یه نفر یا یه عده طوری راجع بهتون فکر کنند که با خودِ واقعی‌تون فرسنگ‌ها تفاوت داشته باشه. شما ممکنه ناراحت بشید و حتی سعی کنید به اون افراد ثابت کنید که اونی که فکر می‌کنند نیستید ولی اونا باز حرفِ خودشون رو بزنند. اینجاست که ممکنه عصبانی بشید ولی واقعاً اهمیت داره؟! مهم اینه که شما واقعاً چه شخصیتی دارید و چطور زندگی می‌کنند حالا بقیه هر طور که دوست دارند فکر کنند.
مختصر و مفید...عالی
تشکر.
به نظرم اشتباهه.
فرض کنید شما وسط یک عده ملحد کافر قرار گرفتید. بلند میشید و شروع میکنید به نماز خوندن. تمام اون افراد شما رو به سخره میگیرن و در مورد شما فکر میکنن که یک عدد آدم امل عقب مونده عرب پرست هستید. اونا واقعا چنین فکری در مورد شما میکنن. شاید به شما حتی نگن.
به نظرم شما موظفید طرز فکر اونا در مورد خودتون رو تغییر بدید. نه اینکه بیخیال و بی اهمیت از کنارش رد بشید.
شما فکر می‌کنید طرزِ فکرشون تغییر پیدا می‌کنه؟! بذارید براتون مثال بزنم. توی کلاس‌مون یه دختری بود که هیچی رو قبول نداشت. اسلام و قرآن و نبوتِ پیامبر و کلاً هیچی. از نظرِ اون اعتقاداتِ ما خنده‌دار بود. جلوی ما خیلی راحت آیاتِ قرآن رو مسخره می‌کرد. از حرفاش به راحتی میشد تشخیص داد که خیلی تحتِ تاثیرِ شبکه‌های ماهواره‌ای قرار گرفته. البته خانواده‌اش هم کم مقصر نبودند. مثلِ اون توی کلاس چند نفری داشتیم. یه عده هم لبِ مرز بودند! آماده واسه سقوط. اما جز اون کسی آشکارا عقایدش رو مطرح نمی‌کرد. از نظرِ اون به قولِ شما، ما امل و عقب افتاده بودیم. هر وقت هم که بحث می‌کردیم به جایی نمی‌رسیدیم. حرفاش حتی گاهی ما رو عصبانی می‌کرد. خب ما هم از یه جایی به بعد اهمیتی ندادیم و راهِ خودمون رو رفتیم. ببینید حرفِ شما درسته. هر کسی اگه بفهمه یه عده راجع بهش اشتباه فکر می‌کنند سعی می‌کنه طرزِ فکرِ طرفِ مقابلش رو تغییر بده و ثابت کنه اونی نیست که فکر می‌کنند. ولی اگه نشد، اگه هر کاری کرد بهتر که نشد هیچ بدتر هم شد بهتره اهمیت نده. مهم خودِ واقعیش هست. همین که خدا میدونه ما چطور آدمی هستیم از یه جایی به بعد فکر می‌کنم کافی باشه.
اگه یه آدمی به این سطح برسه که خودشو کامل بشناسه و بفهمه نظراتی که بقیه دربارش میدن کدومش درسته کدوم غلط 
واقعا پیشرفت بزرگی تو زندگیش کرده !
اونوقت دیگه نظرات بقیه براش مهم نیس !
موافقم. :)
به قول جیگر: مهمه؟مهمه؟مهمه؟!!!
نه مهم نیست. :)
زندگی اجتماعی رو تاثیرات متقابل انسان ها رو هم دیگه شکل می گیره :)
به نظر من باید مهم باشه طرز فکر دیگران :) اثر گذاری رو فکر دیگران و تجزیه و تحلیل فکر دیگران ...
به قولی ، اگه چند نفر یه طرز فکری راجع به من دارن حتما یه ایرادی تو من هست !

نظر دیگران مهمه اما رو تصمیمات من تاثیری نداره :) فقط در حد یه گزینه قابل فکر
درسته. ما می‌تونیم روی هم تاثیر داشته باشیم هم مثبت و هم منفی. :)
تا یه جایی آره!
خب من با این جمله موافق نیستم. نمیشه گفت حتماً. فرض کنید یه عده فکر کنند مثلاً نماز خوندنِ شما کارِ احمقانه‌ای هست. بگن یعنی چی روزی چند بار خم و راست میشید جلوی کسی که اصلاً دیده نمیشه! در این مورد هم میشه گفت حتماً ایرادی توی کارِ شماست؟!

همیشه هم ارزشِ فکر کردن نداره. قبول دارید؟! :)
به نظرم آدم خوب تا حد زیادی تو جامعه موفق هست
ولی بعضی آدما...
بستگی به جامعه هم داره.
نمیشه گفت نظر و فکر دیگران مهم نیست!
ما ادما با نظرات دیگران،تشویق هاشون و... رشد میکنیم
بهتره بگم فکر دیگران راجبمون تأثیر گذاره
در هر حال باید اعتدالو بین این دو برقرار کنیم
تا زندگیه راحتی واسمون رقم بخوره:)
حرفات درسته ولی من حرفم چیزِ دیگه‌ای هست. من میگم خودِ واقعی‌مون خیلی مهم‌تر از فکرِ دیگران راجع به ماست. یکی فکر کنه من خیلی دخترِ خوبی هستم ولی نباشم خوبه؟! یا یه کسِ دیگه فکر کنه من همه حرفام دروغه در صورتی که راست باشه و واقعاً تجربه شده باشه. :)
سلام علیکم مومن
اینطوری خود آدم راحت تر هم هست
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
سلام
بله همینطوره.
خیلی ممنونم.
ما باید خودمون باشیم نه یه اصلاح شده از حرف دیگران
هیچ وقت نمیشه اونی شد که همه تایید کنند. :)
این از یک جایی به بعد رو پس توی پست هم بیارید.
چشم. الان موافقید؟! :)
من از اولش هم از یک جایی به بعد رو موافق بودم.
منظورِ من هم همین بود. قبول دارم که پست ناقص بود و عجله‌ای نوشته شده بود. ممنونم که من رو متوجهش کردید. :)
بله درسته
:)
بنظر من از یه جایی به بعد هم زیاده
از همون اول نباید مهم باشه :دی
همیشه یکی هست که انتقاد کنه، تو رو نشناخته ازت بدش بیاد، قضاوتت کنه و پشت سرت حرف بزنه. پس تلاش برای راضی نگه داشتن مردم واقعا بیهوده س!
اتفاقاً راجع به همین از یه جایی به بعد دیروز با یکی از دوستان بحث کردیم. اولش جزوِ پست نبود بعد اضافه شد. :)
بستگی داره به طرفِ مقابل. واسه بعضی‌ها از همون اول نباید مهم باشه قبول دارم این رو.
درسته.
اصلاً امکان نداره بشه همه رو راضی نگه داشت چون آدم‌ها سلایق و علایقِ متفاوت دارن و اساسِ خلقت بر مبنای همین تفاوت‌هاست.
:)
خب آره ، اگه یه عده دور و بر من فکر می کنن که نماز خوندنم احمقانست ! پس یه جار کار من لنگ می زنه ...
چرا تو روایات ما عالم چندین هزار برابر عابد ستوده شده ؟!
چون یه عالم می تونه رو سایرین تاثیر بذاره ...
اگه شما نتونی نمازت رو به اطرافیانت ( کسانی که غرض ندارن و جاهلن فقط ) بفهمونی پس درک درستی از کاری که انجام می دی نداری ...
:)
رجوع شود به جوابی که به آقا حسین دادم. همون که طولانیه. بحثِ من افرادِ جاهل نیست.
اگر آدمی خودش رو غرق در خواسته ها و امیال و پسند افراد جامعه کنه روح خوش رو در باتلاق هوس های دیگران گرفتار کرده.
درسته.
بلد نیستم
:)
مهم نیست =)
:)

بله درسته
<a href="http://iranfile.rayta.ir/">.</a>
اوهوم
خیلی خوبه...
:)
دریافت ماهیانه حداقل پنج میلیون تومان در ماه با کسب یک سوم بیتکوین درماه

دوست عزیز سلام پیامی حاویه کسب درآمد از فضای بیکران و پولساز اینترنت از طرف مرجع کسب و کار های اینترنتی برای شما ارسال شده است چرا که بر آن شدیم از این دریای ثروت هم ما و هم شما بهره مند شوید
کسب درآمد نا محدود با نوعی پول دیجیتال به نام بیت کوین
که هر روزه ارزش آن رو به افزایش است به طوری که قیمت هر یک بیتکوین درحال حاضر 6000 هزار دلار یا تقریبا ۲۴ میلیون تومان است در صورتی که تا پنج سال پیش قیمت هر بیتکوین یک دلار بوده است.پس فرصت را از دست ندهید
برای کار کردن با سایتها وکسب بیتکوین شما اول باید در سایت بلاک چین  ثبت نام کنید و حساب بیتکوین بسازید .برای افتتاح حساب از اینجا اقدام کنید https://blockchine.info برای آموزش افتتاح حساب👇👇👇👇👇👇 http://bitcoinmapp.mihanblog.com/post/2
بعد از ساخت حساب بیتکوین درسایتهای کسب بیتکوین ثبت نام کنید .که در انتهای متن٬ سایتها معرفی میشوند

 برای ثبت نام درسایتهای کسب بیتکوین از قسمت REGISTER یا signup
 اقدام به ثبت نام کنید.بعد از ثبت نام برای شما ایمیل فعال سازی یا خوش آمد گویی ارسال میشود که با چک کردن ایمیلتان میتوانید حسابتان را فعال کنید
وبرای وارد شدن به اکانتتان از گزینه login استفاده کنید.
حتما نام کار بری و ایمیل و رمزتان را که در هر سایت وارد میکنید یاد داشت کنید
روش کار به این صورت است که شما وارد سایت و اکانت خودتون میشید وبا دیدن تبلیهایی که در سایت برای شما آماده شده مقداری بیت کوین دریافت میکنید.
توجه :تبلیغات رو دونه به دونه بازدید میکنید به این صورت که تبلیغ اول رو کلیک میکنید وبعد از اتمام تایمر وتست انسان شناسی میتونید تبلیغ بعدی رو مشاهده کنید
تست در بعضی از سایتها انتخاب چند عکس هستش و دربرخی سایتها بعد از اتمام تایمر چند تصویر ظاهر میشود که شما باید تصویر بر عکس رو انتخاب کنید. وصبر کنید تیک سبز رنگ
ظاهر شود وبعد از  آن میتوانید سراغ تبلیغ بعدی بروید
سایتهای کسب بیت کوین👇👇

https://www.familyclix.com/?ref=omafo


http://www.familybtc.com/?ref=omidip


http://btcclicks.com/?r=3699255b


http://bitcomine.net/home?r=omidiptc


https://www.gptplanet.com/?ref=omidiptc


https://www.scarlet-clicks.info/?ref=finexip


http://www.cliquesteria.net/?ref=iptccp

http://www.cliquebook.net/?ref=androidip                                                        هشت سایت معتبر که پرداخت به بیت کوین دارند👆👆👆👆
:|
عالیه :))
:))
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۱:۵۹ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan