دو قلو نیستیم

خانمِ فروشنده: دو قلو هستید؟!

من و آبجی خانم: خیر! :|

مادر: چهار سال اختلافِ سنی دارند. :)

خانمِ فروشنده خطاب به آبجی خانم: شما باید بزرگتر باشی. درسته؟! :)

آبجی خانم: خیر. من کوچکترم! :|


و این مکالمه همیشه و در هر فروشگاه و مغازه‌ای تکرار می‌شود. این در حالی‌ ست که من و آبجی خانم کوچکترین شباهتی به هم نداریم! حتی هم قد هم نیستیم. من چند سانت کوتاه‌ترم. :|


از دست این فروشنده ها :)))
خداحفظتون کنه :**
دیوونه کردن ما رو :))
ممنونم :)) خدا تو و آبجیِ مهربونت رو هم حفظ کنه عزیزم :))
پس چرا تکرار میشه؟! :|
فروشنده‌های مختلف می‌پرسن! واسه ما تکراری شده دیگه.
خواهر خیلی خوبه خیلی,نعمته:)
بله ولی در مواقعی که کار به گیس و گیس کشی میرسه نه! :| :))
منظورم اینه اگه شبیه نیستین پس چرا میگن! 
حتما هستین دیگه :)
نمی‌دونم. شاید بخاطرِ این باشه که تقریباً مثلِ هم لباس می‌پوشیم و جفت‌مون چادری هستیم.
نه یه ذره هم شباهت نداریم. :)
منم اصلا شبیه داداش دوقلوم نیستم یعنی کسی عکس مارو ببینه بیشتر فکر میکنه داداش بزرگم قل منه😊😊
خواهر خیلی خوبه😌خواهر میخوام😢😢
خواهر و برادرای دوقلو مثلِ هم نمیشن. در واقع ناهمسان هستن تا جایی که میدونم. :))
ولی خیلی خوبه‌ها. خوش به حالت. :))
بله خیلی :) عزیزم :)
عه شما هم این مشکلو دارین؟!
ما هم داریم...من 18 ماه از خواهرم بزرگم ولی هر کی ما رو میبینه عه دوقلویین؟
بله :)
۱۸ ماه که خوبه. ما ۴ سال اختلاف سنی داریم!
چه جالب،واسه من و خواهر کوچولوم هم همینطوره، بعضیا فکر می کنن دوقلو هستیم. حتی مورد داشتیم یه عده فکر کردن ،خواهر کوچیکه،من هستم و من ،خواهر کوچیکه :)
آخی :)
مثلِ ما :)
دقت کردی از هر نظر کپیِ همیم؟! :))
خواهر نعمتیِ که امسال من ازش محرومند : ( ( ( 
چقدر بد :(
وای وای
عاغا منم کلی حرف دارم در این مورد

بگو جانم بگو :))
یاااا خداااا تو جواب خانم بهار نارنج گفتین گیس و گیس کشی 
مگ دااااریییمم???? مگ میششههههه???😓😓
طبیعیه که! :))
قبلاً داشتیم. زمانِ بچگی ولی الان دیگه نه. :))
شما نداشتین مگر؟! :|
سلام
خدا حفظتون کنه .
سلام
خیلی ممنونم.
خدا حفظتون کنه
تشکر.
بیبی فیسی پس ;)
خدا تو رو برای خواهرت،خواهرتو برای تو،هر دو تونو برای مادر و مادرو برا همتون حفظ کنه ^_^
شاید :)
خیلی خیلی ممنون ^_^
خدا شما رو هم حفظ کنه عزیزم :))
عکس خیلی قشنگه.
همون مثل هم لباس پوشیدنِ تقریبا خودش تاثیر به‌سزایی داره! :)
نگاهت زیباست. :)
منم همین فکر رو می‌کنم. اوایل مثلِ هم لباس و کیف و کفش می‌خریدیم اما الان کمتر شده. :)
منو خواهردوقلوم خیلی شبیهه همیم:)
خواهربزرگترم هم یکم شبیهه منه هرجا میریم میگن سه قلواین ..درصورتی که خواهر بزرگترم از ما قدی خیلی کوتاه تره :/
عه! خواهرِ دوقلو داری مگر؟! ^_^
چقدر خوب. سه تا خواهرِ مهربون. :))
حتما یه شباهت های کوچیک و واضحی هست:)
نیست :)
من این داستانو تو بچگیام با پسرعمه داشتم :دی
7 ماه ازم بزرگتره. هرجا می رفتیم می گفتن شما دوقلویین؟ خواهر برادرین؟ :))
اصلا شبیه هم نبودیم ولی قد و هیکلمون شبیه هم بود :))
تا 9 سالگی با اینطور سوالاتی می زیستیم :دی

خدا خودت و خواهرت رو حفظ کنه عزیزم :*
((:
چه جالب. :))
خب پس شباهت داشتین تا حدودی. من و آبجی هم قد بودیم و هم اندازه. چند وقتی هست که بلندتر شده من همون اندازه موندم! :|
که اینطور. :))

ممنونم مهربان حریرم ^_^
خواهر خیلی خوبه 
همیشه سلامت باشید
بلی بلی :)
ممنونم. همچنین.
آره آره ،خیلی :)))
خوشحالم ^_^
یه داداشی هم خدا به ما نداد که فروشنده ها قاطی کنن.
خوش باشین و سلامت!
در عوض یه خواهرِ مهربون دارین. :)
سپاسِ فراوان.
خدا خواهرتو برات حفظ کنه حواجان :)))
  
ممنونم. :))
خدا تو و توتک رو هم حفط کنه شاتوت جان :))
منو خواهرمم همه اشتباه میگیرن،در حالی که فقط از دور شبیه همیم:))حتی صدا هامونم تشخیص نمیدن از هم با 5 سال فاصله ی سنی:/
یه مشکلِ همگانی هست گویا :))
:)))
خب این که عادت فروشنده هاست برا بازار گرمی :/
این سوالشون تقریبا یه چیزی تو مایه های :
" منم یکی از همینا رو برا خودم استفاده می کنم ! عالین ... "
هستش که به همه می گن :/
:))
ممکنه.
به نکته‌ی خوبی اشاره کردین. :))
فامیل‌های دور که واسه اولین بار ما رو میبینن هم میگن. :)
منم یکی دو بار اشتباه گرفتن البته با طرف دعواهاشون!

گذشته از شوخی ,
شاید طرف داشته مخ زنی میکرده واسه بازاریابی
مورد داشتیم فروشنده گرم میگیره با مشتری بعد جنس بنجل قالب میکنه:))))
عجب :)))

نه همیشه این بحث‌ها هست حتی فامیل‌های دور هم میگن!
بله از این موارد زیاده. برعکسش هم هست! طرف گرم می‌گیره با فروشنده تخفیفِ آنچنانی می‌گیره! :))
حکایت من و خواهرمم همینه همیشه هم فکر میکنن اون از من بزرگتره فقط چون پنج سانت بزرگتره قدش :))
من و خواهرم هم زیاد  شبیه هم نیستیم  البته این نظر خودمونه چون زیاد کنار هم بودیم اینجوری فکر میکنیم در اولین نگاه بقیه چون زیاد ندیدنمون مثلا فکر میکنن خیلی شبیه هستیم :)
چه جالب :))

ولی من و آبجی خانم اصلاً شبیه نیستیم. :)
می بینی تو رو خدا؟ فسقلو هم همینطور. فکر کنم دو سال دیگه قدش از منم بلندتر بشه! :/ کوچولو موندیم ماها :))

:*
ای بابا :|
آره :))

^_^
دقیقا شده ماجرای منو خواهرم
اصلا شبیه هم نیستیم ولی هر کی ما رو برای اولین بار میبینه میگه شبیه همید
جالبه :))
خاهرا ک گلی اند از گل های بهشت...
من و خاهر رو فکرمیکنن مادر دختریم!!!!
آری :))
واقعاً؟! اختلاف سنی‌تون چقدره؟!
خب می خوان سر بحث رو باز کنن 
:)
بحثی شکل نمی‌گیره :)
خدا واسه هم حفظتون کنه
ماهم شبیه نیستیم زیاد
ممنونم.
:)
چه عجیب حوا! :|

+وبلاگت صدر وبلاگای برتر بود! D:
تبریک می‌گم جیگر جان! D:
بله! :|

+ ممنونم نیلیِ دوست‌داشتنی :)
ولی من و خواهرم دقلوییم:)
خدا برای همدیگه حفظتون کنه
چه خوب ^_^
تشکرِ فراوان. همچنین شما. :)
ماشالله حافظه ^_______^
ممنونم عزیزم :)))
:*
^_^
خواهش می‌کنم شاتوت جان. البته فکر کنم یسنا هست اسمِ آبجیِ گلت. :))
((:
وا خب پس دلیلش چیه؟ :دی
احتمالاً بخاطرِ لباس‌های شبیه به هم. :)
والا ادم تو کار این فروشنده ها میمونه :)
:)
چه جالب من داداشم هم دوقلو نیستیم ولی در حدی با هم اشتباهمون میگرن که چند بار من به جاش رفتم امتحان دادم |:
نوچ نوچ نوچ چه کارِ بدی :|
این نقاشیه چقدر خووووووووبببه!
بله خیلی :)
سلام
حالا دو قلو باشید طوری نمیشه که، بزار دل مردم خوش باشه :-))
سلام
آخه یه ذره هم شباهت نداریم :))
همیشه همینطور برعکسه
شاید :)
شما بزرگه هستید ؟ :)
بله :)

+ این چه کاری بود جنابِ دچار؟! :/
آبجی بزرگه ^_^
(:
مجبور بودم :)
:|
خب اگه باز هم مجبور شدید قبلش یه خبر به ما بدید. :|
دخترم فک کنم رشدت متوقف شده 😂😂
بله خیلی وقته :| :))
همیشه تفاوت خواهر ها همین جوری هست چ بسا کوچکتر ها بزرگتر هم دیده میشن:) 
من و خواهرم هم همیشه داستان داریم البته من کوچکتر م
آری آری :))
خدا حفظتون کنه ^_^
پنجشنبه ۲۳ شهریور ۹۶ , ۱۱:۱۱ ترجمه انگلیسی و ترجمه فارسی olink.ir
همکاری با مدیران وبلاگ ها در نشر ترجمه متون انگلیسی و فارسی. ترجمه متون انگلیسی و فارسی برای دانشجویان و شرکت ها با همکاری مدیران وبلاگ های فعال با کارت تخفیف 35 درصدی برای مدیران وبلاگ ها. در صورتی که حضرتعالی و یا مخاطبان وبلاگ تان دانشجویان و یا افراد متخصص می باشند پیشنهاد همکاری برای تان ارسال شده است. لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر از وب سایت موسسه به آدرس www.olink.ir بازدید نمایید.
:|
غذا بخور تا رشد کنی!


البته داداش پشت سری من هم اندازه یک غول شده و موهاشم داره میریزه و کچل میشه و برا همین بعضا بعنوان داداش بزرگتر شناخته میشه
دیگه از ما گذشته :)

که اینطور.
جدی دوقلو نیستید؟؟؟؟؟ عه
خیر :|
الله یحفظکم..
ممنونم.
وای چقدر خواهر داشتن خوبه
خیلی :))
همه به من و دوستم میگفتن شما خواهرین خیلی شبیه همید!!!!
در  حالی که هیچ شباهتی نداشتیم خدااایی
همه تجربه کردن :))
تقریبا 15 سال:))
چقدر زیاد :))
خدا حفظتون کنه ^_^
من باداداشم 1سال اختلاف سنی داریم
هرکس مارومیبینه میگه دوغلویید
میگم نه 1سال من ازداداشم بزرگترم
ولی مردم تا10سال فاصله بین دوخواهروبرادررابرداشته وآنهارادوقلوحساب میکنند:)
چه جالب :)
هدفتون چیه از این مطالب؟
برای سرگرمیه یا حالتون بهتر میشه یا...؟
آخه خیلی زیادین (از نظر این نوع مطالب)
کنجکاو شدم :)
لزومی نمیبینم برای مطالبی که منتشر میکنم به شما توضیح بدم! هر کس آزاده هر چی دوست داره توی وبش منتشر کنه شما مجبور به خوندن نیستید!
خداحفظتون کنه:)
فقط گیس وگیس کشی نکنینD:
ممنونم :)
چشم :)
خواهر داشتن خودش یه نعمته خدا هردوتون رو حفظ کنه حوا:)
بله همینطوره. مچکرم. ^_^
سلام حوا جان
خواهر داشتن نعمت خیلی خیلی خوبیه :)
خدا حفظتون کنه
سلام فرناز بانو :)
بله :)
ممنونم.
پنجشنبه ۲۳ شهریور ۹۶ , ۲۲:۰۵ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
خواهر بزرگتر....
آرزوی محال من بود ^_^
داداشِ بزرگتر هم آرزوی محالِ من :)
منم 4سال از خواهرم بزرگ ترم..
شباهت نَ زیاد نداریم :)
:)
(:
خدا حفظتون کنه :)

من فقط یه داداش دارم که 10 سال ازم کوچیکتره :)
ممنونم :)

خدا حفظش کنه :)
من و خواهرمم هیچ شباهتی بهم نداریم اما خوش به حال شما :)
چرا خوش به حالِ ما؟! :)
جمعه ۲۴ شهریور ۹۶ , ۱۶:۳۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من و خواهرم!!!

خدا حفظتان کناد :)
دقیقن
همه جا به من و خاهرم میگن دوقلوییم:|
عجب اوضاعی شده :))
جمعه ۲۴ شهریور ۹۶ , ۲۰:۵۸ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
من خودم داداش بزرگترم خیر سرم
که اینطور :)
خداروشکر ک‌نتیجه ی کنکورت بابِ میلته :)))))))
(((:
چی بهترازاین؟!
مبارکا:)))
ممنونم عزیزم :))
جمعه ۲۴ شهریور ۹۶ , ۲۳:۴۹ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
این "که اینطور" همون خیر سر بود😂😂😂
نه :)
منو خواهرمم این بساط رو داریم. فک کن با چهار سال اختلاف سنی یا میگن دو قلو یا منِ طفلی رو میگن بزرگتررم بابا من ته تغاری ام :)
حالا چی خریدین؟؟
دقت کردین؟! تقریباً همه همین مشکل رو دارن :)

مانتو :)
مبارکه :)
عه! هلمای ما بیداره ^_^
ممنونم :)
بلی بلی خوابمان نمیاید ^_^
من نیز :)
نمیدونم چرا حالم خوب نیست :(
ای جانم.....
یکم صبر کن اذان شه حتما خوب میشه حالت.
:)
تقریباً نیم ساعت مونده :)
انشاءالله همیشه در همه مراحل زندگی موفق باشید.
ممنونم :)
منم یه دوستی دارم با خواهرش ۷سال اختلاف سنی دارن(دوستم درازه😂)
بعد اون خواهرش ازدواج کرده از فیلم بردار عروسیشون تا دکترو همه اشتباهشون میگیرن😂😂😂
البته خداروشکر همه میگن من از گودزیلامون خوشگل تر و تو دل برو ترم😀😀

راسی تبریک به من تبریک به تو تبریک به همه خوشحالم به هدفات رسیدی جانا
حالا کلک چی قبول شدی؟؟خصوصی بهم بگو😊😊
:))
((:
خیلی هم خوب :))

ممنونم :)
عجب :)
کلا مردم دوست دارن به همه انگ دوقلو بودن بزنن همه به من و داداشم هم این حرفارومیزنن
:)
فقط فروشنده ها یا همه غریبه ها؟
همه.
چون شبیه نیستین اما میگن شبیه هستین *ــــ*
:))
سلام خدمت شما دوست عزیز وب بسیار زیبایی دارین بنده مدیر وبسایت عاشقانه iloveهستم که میخوام یه انجمن با موضوع رمان.شعر.داستان.عکس و غیره راه بندازم که به کمک چند نفر نیاز دارم که از این راه شما هم میتونید کسب درامد کنید و تبلیغات پاپ اپ بذارید و کارهای دیگه که موجب کسب درامد میشه انجمن هم روی رزبلاگ هست بدون هزینه منتظر جوابتون تو وبم هستم دوست عزیز
http://ilove.r98.ir/
سلام
موفق باشید.
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۸ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan