ممنوع است!

ندایی آمد که:

ممنوع است

نرو

ممنوع است

نرو

اما نباتی در برابرِ من؟!

خنده سر دادم به جِد می‌گویم ممنوع منم

سیبِ من سال‌ها قبل از این ازل‌ها ریشه کرد

آی پیدا شده‌ترینم

من صرفِ نظر از سیب تو را پربار می‌دانم

طعمِ این سیب و خطا را در جوارِ یار می‌دانم


.: عارف :.


+ سیب یا گندم! چه فرقی می‌کند؟!


سنگین بود!!
بارِ امانتِ الهی آره سنگینه :)
چیشد؟؟ :|
یکی از دوستان وقتی بهشون میگم چی میگن پیچ پیچی :))
یادِ ایشون افتادم :))
اگه منظورت متنِ پست هست که مشخصه. اگه تصویر که اونم مشخصه. اگه هم منظورت جوابمه که فکر می‌کنم مشخص باشه! :|
همه چی مشخصه :||
نیست؟! :))
هست :||
شبِ متمایل به صبحِ قشنگت بخیر :))
واقعن میگم
مغزم فسیل شد!
نمیفهمم معنیش ینی چی!!!
اما بنظر معنای جالبی داره (از دو خط اول فهمیدم:))
از متن بگذریم عکس خیلی هنری و قشنگیه:]
عه این چه حرفیه! نگو اینطوری.

:))
آری :)
وقتی میگن ممنوعه یعنی ممنوعه دیگه! :/ هم خودتونو بدبخت می کنید و هم نسل های بعد از خودتونو ://

واااااایییی تصاویر انتخابیت حرف ندارن 😍😍😍
اون فنچوله مال من باشه؟ 😞
وقتی محبوبه عصبانی می‌شود :|

محبوبه‌ی محبوبِ حوایی تو ^_^ ( خواستم بگم محبوبه‌ی محبوبِ کی بودی تو؟! دیدم خیلی لوسه :دی )
بذار یکم فکر کنم :| :))
عه! بیداری؟
نرفتی قدم بزنی؟
بله بیدارم :)
۶:۲۰ میرم هر روز. هنوز هوا زیاد روشن نشده خانواده اجازه نمیده.
خب جامون تو بهشت بد بود که به خاطر یه شاخه گندم یا یه سیب به زمین فرستاده بشیم!؟
حتماً بد بوده. زمین هم زیاد جای بدی نیست. هست؟!
هست بالام جان هست
به شخصه دیگه دوست ندارم ادامه بدم
قابلِ تحمله. من هر روز طلوعِ خورشید رو می‌بینم. هر صبح وقتی میرم بیرون یه دلِ سیر نفس می‌کشم. ( به جبرانِ همه‌ی وقتایی که نفسم بند میاد تا مرزِ خفگی میرم! ) هر صبح باز شدنِ گل‌ها رو می‌بینم. هر روز کاکتوس‌هام جلوی چشمم قد می‌کشن و خیلی چیزای دیگه...
بهت چی گفتم؟! والله یحب الصابرین. صبور باش عزیزم. این نیز بگذرد :)
مشکوک میزنیااا
نه بابا :| :))
با بهارنارنج موافقم:دی
:|
|:
دیوونه بارونو که دیوونه کردی حوا  خخخ
گیج شده بیچاره. پستت خیلی عالیه. تصویر هم چون سابق محشر *_*
:))
لطف داری شهریوری جان :))
راستی تولدت کی هست؟! نگذشته که؟! :|
اره بابا چه فرقی میکنه مهم اینه که پرتمون کردن پایین:))
یاعلی
بله بله :))
علی یارت
فقط سیب اونم فقط سبز :)
احسنت :)
سلام حوا خانم ،وب خوبی داری :) 
در مورد این مطلب هم ازتون ممنونم ...
با خوردن یه گندم یا سیب ،میلیاردها نفر بدبخت شدن :)))
سلام. ممنونم :)
خواهش می‌کنم.
شاید. زیاد مطمئن نیستم. :)
O_o
شما را چه شده؟!
وای عکس عالی بود:)))
متن هم که فوق العاده :)
:))
لطف داری. باید از جنابِ عارف تشکر کرد. :)
يكشنبه ۱۹ شهریور ۹۶ , ۰۹:۲۲ علی رضا عظیمی راد
سلام
عرض 2 تبریک ویژه خدمت شما دوست وبلاگ نویس و همچنین بنده حقیر
1- تیریک به مناسبت عید بزرگ غدیر، بزرگترین عید مردم جهان
2- تبریک به مناسبت قرار گفتن وبلاگ شما و بنده در بین 100 وبلاگ برتر بیان در سال 95
در پناه حق شاد باشید
سلام
خیلی ممنونم :)
بنده هم به شما تبریک میگم.
تشکر.
سنگین بود واسه مخم
:/
:)
پس قبول کردی همش تقصیر تو بوده
آره دیگه. کلاً عادت دارم اشتباهاتم رو بپذیرم. :| :))
عالی.درود
:)
چه رمانتیک😂😂
:)
چه خبره؟
تصاویر عالی
هیچی. از بهشت رانده شدم.
:)
من بدآورده ی دنیای پر ازبیم و امید
نامه دادم نخوری سیب
ولی دیر رسید...
به به :)
میفرماید که:
از اونروز هر جا رفتی اومدم.سمت راحتی و هستی،یا سختی و عدم.
کدوم لحظه‌ی تاریخ بود که پات نجنگیدم؟کدوم مهمونی تاریخی بود که باهات نرقصیدم؟
وقتی اشتباها سیبو خوردی،تبعیدتو به جون خریدم باهات راهی شدم زمین خودمون یه روز.
گفتی کنارمی باقی همه مزاحمن از ابتدا یه شعرم یه دریا شدم تو ساحلم شدی
و ...

یاد این آهنگ افتادم :)
وای این آهنگه ^___^
زن :)
عالیه عالی :))
فکر می‌کنی چند بار در روز این رو گوش می‌کنم؟!
اتفاقاً می‌خواستم یه پست راجع بهش بذارم.
تصویر سفید بین دو نفر شبیه گرگ و خرگوش شده :|
بلی :)
خیلی هم زیبا لایک 
:)
چقدر زیبا :)
(:
خیلی قشنگ بود
:)
من بد آورده ی دنیای پر از بیم و امید
نامه دادم نخوری سیب ولی دیر رسید

نه بابا اصلاً نرسید! :|
متن خوبی بود..
آری.
عالییییییییییییی بود:)
چه عکسای خوشگلی...
:)
(:
ای جان! :)
جانت سلامت :)
ممنوع منم :)
:)
علاقه‌ی مشترک :)
من خودم روزی 50-60 دفه گوش میدم D:
واقعاً؟! :)
خیلی خوشحال شدم ^_^
همش عالیه مخصوصاً آخرش. از ببخشید به بعد... معرکه‌ست :))

سلام حوا خانم

"قالب رضا" برای وبلاگ های برتر یک کد زیبا ساخته


لینک:

http://rezawd.blog.ir/post/%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-95

سلام جنابِ ناشناس :)
نیگا قرار نشد چون اول شدین حرفا سنگین بنویسین تو وبتون :/ :(
من هیچی نفهمیدم :))
شما همون ساده نوشتنتونو ادامه بدین
من قول می دم سال بعدم اول شین :/
من آخر هم می‌شدم این پست گذاشته می‌شد :|
:)
باشد.
:|
^-^ آخی
^_^
خیلی قشنگ بود ، مخصوصا عکس اخر :))
بلی :))
چه ابتکارِجالبی:)))
((:
:)  چه لطیف‌طور
:)
گندمو بیشتر دوستر میدارم
من سیبِ سبز بیشتر دوست دارم :)
بعضی چیزا ممنوعش خوبه (: 
همیشه ممنوع بد نیست !
دقیقاً :)
موافقم.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۹۶ , ۱۱:۰۰ سایت تفریحی چفچفک
تبریگ میگم بابت این که وبلاگ شما به عنوان وبلاگ برتر شناخته شده بنده هم سایت تفریحی دارم امیدوارم مثل وبلاگ شما برتر شناخته بشه.
تشکر :)
بنام او
----------
سلام خوبی؟

وبلاگ جالب و خوبی دارید و حدس میزنم بازدید خوبی هم داشته باشید ، 

پس چرا نمی آیید از این وبلاگ تون کسب درآمد کنید

ما یک سیستم همکاری در فروش همیار راه انداختیم که میتونی بیایید داخل سیستم عضو بشید بعد توی سیستم محصولاتی که قرار دادیم را توی وبلاگت بگذاری هرکسی از طریق وبلاگ شما محصولات ما را خرید بکنه به شما پورسانت که تایین شده را بلافاصله بعد از این که محصول به دست مشتری برسه برای شما واریز میکنیم.

درکل شما هیچ ضرری نمیکنی صرفا یک آزمایشه

از اینجا تشریف بیارید :
http://hamyar.biz/partner/index.php?act=register


شمار تماس :  09014225505

هر سوالی بود خوشحال میشم بپرسید
سلام
قشنگ بود :)
:)
سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶ , ۱۱:۱۵ مصطفی روزبه بخشایش
سلام عالیه مطالبتون

اگر موافق باشید همو دنبال کنیم
سلام. لطف دارید.
چه قشنگگگ
(:
سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶ , ۱۶:۴۶ دختــــری از تبــار فاطمه
عکسه جالبه
:)
زیبا بود
موفق باشین
:)
سلامت باشین.
بازم میخونم
بازم نمیفهمم 
:)
:)
:)
واااااااااااایییییییی من عاشقِ این عَکسَم :)
:)
قشنگ بود!!!
ممنون.
عکس عالی
:)
آبجی جان این عکس کپی میشه
راضی باش:)
راضیم :)
من وبلاگ شما را دوست دارم.. رنگ های بسیار زیبا و تم. آیا این وبسایت رو خودت ساختی
آیا کسی را استخدام کردید که این کار را برای شما انجام دهد؟
Plz پاسخ من به دنبال ایجاد وبلاگ شخصی خودم و دوست دارم پیدا کنم
خارج از کجاست متشکرم
لطف دارید. خودم ساختم.
متوجهِ منظورتون نشدم!
خواهش می‌کنم.
زیباااا :)
ممنون :))
خیلی باحال! برخی از نکات بسیار معتبر! من قدردانی میکنم که شما این مقاله را نوشتید و
بقیه وب سایت بسیار خوب است.
خواهش می‌کنم.
چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶ , ۰۱:۲۰ cam4 token generator v1.1 download
کسی که اساسا یک دست را دستکاری می کند تا مقالات انتقادی را که من می گویند، به دست بیاورم.
این اولین بار است که من وب سایت خود را تا کنون مرور کرده ام؟
من با تحقیقاتی که برای ایجاد این پست واقعی انجام دادم تعجب کردم
حیرت آور. شگفت انگیز شغل!
:|
جزء جذاب به محتوا. من به سادگی به وب سایت شما و در پایتخت رأی دادم تا بگویم که من واقعا از پست حساب وبلاگ شما لذت بردم.
به هر حال من به افزایش و یا حتی من مشترک خواهد شد
تحقق پذیری شما به طور مداوم سریع پذیرش می کنید.
:|
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
آیا تا به حال در مورد نوشتن یک کتاب یا نویسنده مهمان در وبلاگ های دیگر فکر کرده اید؟
من یک وبلاگ براساس اطلاعاتی که شما در آن بحث می کنید متمرکز هستم
و دوست دارد که شما بعضی از داستان ها / اطلاعات را به اشتراک بگذارید. من
می دانم بینندگان شما از کار شما قدردانی می کنند. اگر شما حتی از راه دور علاقه مند هستید، احساس رایگان به من ارسال کنید
یک ایمیل.
:/
فرق داره دیگه سیب کجا گندم کجا خخخ

چت روم

لینکم کنی یه دنیا ممنونت میشم
http://www.parsigap.com/
:/
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۹ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۱ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

واقعا وبلاگ خوبی دارید ممنونم

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan