همینطوری :)

+ پیشنهاد می‌کنم حتما این رو بشنوید. خیلی خوبه :))))

+ صحنه‌ای که هر صبح می‌بینم :)

+ اَلَیسَ اللهُ بِکافِِِ عَبدِهُ

+ پستِ ۳۰۰ ام :)

بعله :) خیلی هم خوب ....

(:
چه صحنه ای *_*
خیلی خوبه :)
شکوهِ خاصی داره.
چقدر اسمون  تو این زمان قشنگ شده 🙃🙂
انعکاس خورشید که پایین تصویر افتاده روو :)  
صحنه از این خفن تر وجدانا کجا داریم ؟؟!! خوشا به حالت  🙂
ما که ته ته صحنه اى که میبینیم قار قار کردن کلاغاست :/
خیلی :)
(:
همه جا هست :))
همون هم خوبه :))
ممنون بابت معرفی :)
معرکه ست :))
:)
سیصدمین پستت مبارک ؛)
خواهش می‌شود :)
(:
:)
(:
با دیدنش وسوسه میشم زودتر برم خوابگاه و دوباره طلوع خورشید رو ببینم و صدای پرنده‌ها رو قبل از طلوعش بشنوم! :)
امروز حتما می‌شنومش.
مگر در کرمان خورشید طلوع نمی‌کند؟! :| :))
زندگی توی خوابگاه هم شده کابوسِ این روزهای من :||
خیلی هم خوب :)
عالیه
:)
من آرامش خونه رو در مقایسه با خوابگاه با خواب کافی و درست و حسابی‌ش می‌شناسم! اینجا نمی‌تونم زود بیدار شم و برم بیرون.
نگران نباش. احتمالا از اون چیزی که تو ذهنته خیلی بهتره. :)
شوخی بود فقط! می‌دانم می‌دانم. :)

دوم راهنمایی بودم یه اردوی علمی داشتیم اومدیم کرمان :)) اسمِ خوابگاهش رو یادم نیست اما جای خوبی نبود! :| تصورم همونه الان!
بگو پس :))) دخترم واسه دیدن این صحنه صبحا میره پیاده روی :)))
ارزشش رو داره. خیلی زیباست ^_^
بله :))
((:
خیلی هم عالی..:)
:)
حجم نتم کمه بعدا گوش میکنم:)
به به چه حال خوبب داره، من امروز صبح خواستم برم پیاده روی بلند شدم ساعت ۹ بود:/
یاعلی
:)
اشکال نداره. ان‌شاءالله فردا. :))
علی یارت
خوابگاه کرمان رو ندیدم تا حالا :( ولی هرچی هست بازم امیدوارم خوابگاه خودت بهتر باشه که خیالت راحت باشه. :)
اسمش نرجس بود فکر کنم. حیاطش عالی بود ولی اتاق‌هاش نه :| خوابگاهِ شیراز خیلی بهتره. :))
ان‌شاءالله. :)
احسنت.
300 پست عالی،معرکه است
:)
خیلی زیبا
(:
چه صحنه ی زیبایی:)
:)
سلام بلی بلی میتونین :))) 
خیلی خوبه هر روز صبح رو,اینطوری با انرژی شروع کنیم :)))
چه خوب :)) ان‌شاءالله از این به بعد :))
تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای هست :))
چه صحنه‌ای! (:
:)
صبح بخیر :)
صبحِ شما هم بخیر و شادی :)
خیلی قشنگه ^_^
خیلی وقته طلوع خورشید رو ندیدم :( ولی هر بار میریم دریا کله سحر بیدار میشم و میرفتم لب دریا.
دلم دریا خواست 😭
نگاهت قشنگه ^_^
چرا؟! :(
دریا رو ندیدم تا حالا :((
چه صحنه ای زیبایی ...خوشا به حالتان:) 
:)
:) 
خوبه 
(:
دیدن این منظره،انرژیِ سه ماهِ آدمو تامین میکنه!
ولی قبول کن خواب خیلی میچسبه اون ساعت D:
مخصوصاً اگه هر روز باشه.
قبول ندارم :))
درود ؛
اولا سپاس بابت معرفی رادیو فانتوم ،
لذت بردیم ، خصوصا قسمت شهروندش:))
دوما هم گویا عکس مربوط به خوابگاه کرمانه !:)
غبطه خوردیم ! کرمان خیییییلی خوبه !
دوران خوبی داشته باشین!:)
:)
خواهش می‌شود.
خیلی عالی هست این قسمت :))
خیر عکس مربوط به پیاده‌رویِ صبحگاهی هست :)
بله شهرِ زیبایی هست اما متاسفانه خیلی وقته نرفتم.
همچنین :)
فایل جالبی بود😊😊

صحنه😍😍😍


:))

((:
خیلی هم عالی...
:)
بعد میبینم
الان حسش نیست
اگه منظورت رادیو فانتوم هست که باید بشنوی :)
صحنه ی طلوع خورشیدکلاقشنگ وجذابه:)
آری :)
خدا قوت دلاور 300 تاااااااااااااااااااا پست تا الان گذاشتی 😵
بله :|
چه صحنه ی دل باز کنی :)
:)
چرا چی؟
چرا کله سحر بیدار میشدم؟
هم واسه دیدن طلوع روح انگیز خورشید و هم هوای ملسش ^_^
شما که به بندر نزدیکین!
چرا خیلی وقته طلوعِ خورشید رو ندیدی؟!

:)
نه زیاد :|
#تنبلی
#پست اخیرم
#تنهایی

به همه ی این موارد مربوطه...
بله متوجه شدم.
ان‌شاءالله روزی برسه که هیچ کدوم از مواردی که گفتی نباشه :)
چه صحنه قشنگی..سلام خورشید^-^
^_^
سلام
دانلود کردم برای شنیدن ولی هنوز گوش نکردم
این تصویر برای من یادآور مکانی در دوران کودکی ام هست که دلم براش خیلی تنگ شده
سلام
خیلی هم خوب :)
:)
رادیو جالبی بود...
:)
به به


اینکه همراه متن عکس هایی که خودمون میگیریم رو بذاریم چقدر خوب میشه
مدت هاست نمیتونم آپلود کنم
شاید از این به بعد شد
چون ارتباط بیشتری رو برقرار میکنه بین وبلاگ نویس و دنبال کننده ها
:)

بله خیلی.
عه چرا؟!

درسته.
وای حوا خوشبحالته‌ها شیطون 😂😍
آره 😎😅
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۵۰ باربری و اتوبار آشنا
مبارک باشه

شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۲ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan