کمی خودم

به خودم که نگاه می‌کنم می‌بینم دیگر آن دخترِ زودرنجِ سابق نیستم. کارم شده لبخند در برابرِ رفتارِ بدِ دیگران. هنوز حساسیت‌های بی‌مورد را دارم اما در حالِ تلاش برای رسیدن به آن حد از بیخیالی که قبلاً گفته بودم هستم. استدلالم هم این است که وقتی دیگران هر طور که بخواهند رفتار می‌کنند و اصلاً به ناراحت شدن یا نشدنِ من توجهی نمی‌کنند چرا باید نگرانِ ناراحت شدنِ آن‌ها باشم؟! چرا باید مدام دلواپسِ این باشم که نکند فلانی از فلان جمله‌ام برداشتِ دیگری کرده و دلخور شده باشد؟! همیشه رعایتِ ادب برایم مهم بوده و هیچ وقت قصدِ بی‌احترامی به هیچ کس را نداشته‌ام. از این به بعد هم همین خواهد بود با این تفاوت که سعی خواهم کرد دست از حساسیت‌های افراطی بردارم. امیدوارم بشود و بتوانم.
 
+ هیچ وقت سعی نکردم خودم را طوری نشان بدهم که نبوده‌ام. من همینم. حوا. با همین اعتقادات و باورها و خصوصیاتی که می‌دانید و می‌شناسید. یک دیوانه‌ که تمایلی به عاقل شدن ندارد. عوض هم نخواهم شد! :)
 
+ قبلاً گذاشته بودمش اما نگفته بودم چقدر دوستش دارم! یکی از لذت‌های زندگی‌ام این است که با تلویزیون پخشش کنم و بلند بلند با آن همخوانی کنم. :)
 
 
دیوونه کی بودی تووو؟ :)))
(:
چقدر از موزیکش خوشم اومد :)
چقدر خوب :)
از خداوند متعال تقاضای شفای عاجل شما را داریم!
:|
برای چه؟!
سلام
درود بر شما
و موفق باشین
سلام
ممنونم.
همچنین.
خیلی خوبه ؛
من یکی ک نمیتونم بگم چطوریم!
همه رفتارام استثناء  داره  :)
:)
عجب!
خیلی خوبه که خودمونو دوست داشته باشیم و با حساسیت های الکی اذیتش نکنیم😃


نگاه من چه دختر خوبیم واست نظر میزارم😁
آری :)

ملاکِ خوبی برای تشخیصِ خوب بودن نیست :) هر چند تو عالی هستی :)
خیلی خوبه که زود رنج نیستید
و اینکه نمیشه همیشه همه رو راضی نگه داشت
سعی می‌کنم نباشم :)
بلی.
عجبا!! خوشبحالتون!!
واسه چی؟!
چهارشنبه ۱ شهریور ۹۶ , ۲۱:۳۵ سیّد محمّد جعاوله
عکس زیباییه
سپاس.
خودت باش همین ^_^


عاشق زندگی ام ^_________^
خخخ چه قشنگ بود 😘
باشد ^_^

^____^
:)
بی تفاوت بودن در برابر رفتار دیگران اراده ای 
 بسیار قوی میخواهد که فکر کنم شما مطمئنا 
 قادر به انجام آن هستید 
شما لطف دارید استاد :)
خیلی عالیه آدم بخاطر خودش زندگی کنه :)
آهنگ👌
خیلی زیاد :)
(:
هوشمندانه بود
استدلالت خیلی قانع کننده بود
عالی
جداً؟!
:)
:)))
متاسفانه یکی از ویژگی های بده ما دخترا حساس بودنمونه
 من  و که نگو  خیلی حساس بودم و هستم  اما در واقع دارم تمام تلاشم رو میکنم 
که از درجه اش کم کنم :))
بهت تبریک میگم که  تونستی موفق بشی.. منم امیدوارم که بتونم ؛)
این عالیه که همیشه خودت هستی حوابانو :)
+ اون دفعه هم گفتم این آهنگه رو خیلی دوست داشتم مخصوصا ریتمش
سلیقه ات ---» بیست 👍👌
:))
خیلی بده -_-
آفرین :)
حتماً موفق میشی :)
:)
+ خیلی هم عالی :)
یاده دوستم افتادم :)  یه فاطمه‌ی دوستداشتنی برای من 8) 
چقدر خوبه که باعث شدم یادِ دوستت بیفتی :)
دیوانگی در دنیای خودمان عالمی داره......
بلی :)
حوای دوست داشتنی من ؛)
آوای مهربونِ من :)
چه کرده با ما این لبخند:)
:)
دقیقا من به این خصوصیت شما خیلی نزدیکم.همیشه احساس میکنم از گفتار و رفتارم ناراحت شدن.و چقدر عذاب آور این احساس.

موفق باشید.
خیلی بده. حتماً سعی کنید کار کنید روی خودتون.

سلامت باشید.
همینطوری دیوونه بمون ،خب؟؟؟
دیوونه ها راحتترن، رها ترن!
باشد :)
بله بله درسته :)
بی خیال در این دنیای امروزی..

مگه میشه مگه داریم..!؟
بله میشه. بله داریم.
پنجشنبه ۲ شهریور ۹۶ , ۱۵:۱۷ آقای سر به هوا(o_0)
:)
(:
نه متاسفانه من چنین ویژگی ندارم . یعنی نمیتونم داشته باشم . نمیدونم دست خودم هم نیست و یک حسی بهم میگه که حتما باید کمک بکنم حتی اگه دشمنم باشه .
کمک کردن با حساس بودنِ افراطی تفاوت داره. بد متوجه شدید فکر کنم.
ایشالله بشه :)

آهنگه چه خوبه ؛)
:)

(:
تصمیم خوبی گرفتین. عاقل بودن فایده نداره!
بلی :)
عزیزم :*
(:
لینک دانلودش رو کاش میذاشتی. میخوام بدانلودمش :)))
وقتی بزنی برای پخش میشه دانلودش کرد :)
بخش یادگاری رو کی اضافه کردی؟ ندیده بودم. منم باید یادگاری بدم؟؟؟ :)
دیشب. بله که باید بدی :)
من که هر روز دیوانه تر از قبل میشم :( 
+این عکس یک روزی والپیپر من بود خیلی قشنگه
دیوانگی خیلی خوبه که :)
+ خیلی هم خوب :)
موفق باشی
سلامت باشی.
سلام دنبال شدی عزیزم
مرسی از حضورت 
شادباشی💚
سلام :)
خواهش می‌شود.
همچنین ^_^
سلام

خیلی مردی

ما اینقدر اومدیم به وبلاگت سر زدیم

تو حتی ما را آدم حساب نکردی

لااقل ی سری به سایت ما میزدی

ی نگاهی لا اقل بنداز

وبلاگت تو حلقم
:D :D :D :D

http://hamyar.biz/partner/index.php?act=login
مگه من از شما خواستم بیاید اینجا؟!
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
منم عاشق اینکارم  آهنگ گوش دادن با هدفون و هندزفری زیاد نمیچسبه باید بخونیش تا بفهمی تازه وقی که به آهنگ گوش نمیکنی بذاری واسه خودش بخونه نابودش میکنی نه (توهم این طور فکر میکنی )؟؟؟ و همیشه چند آهنگ دست نخورده مخصوصا از محسن چاووشی (با این که خیلی سخته) باید نگه داشت برای تنهایی و اوج احساس

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۶ باربری و اتوبار آشنا

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan