#تو_زیباترین_آرزوی_منی

اصلاً ما آدم‌ها اهلِ سخت کردنِ کارها هستیم. 

اهلِ پیچیدگی‌های بی مورد. 

راستش را بخواهی فکر می‌کنیم هر چه راهِ سخت‌تری برای رسیدن به خواسته‌های‌مان پیدا کنیم موفق تریم!

گاهی یاد‌ما‌ن می‌رود اول و آخرِ همه چیز به تو ختم می‌شود...

و یک نگاهت برای گشایشِ دانه دانه درهای بسته‌ی زندگی‌مان کلید!


#دلسپرده

سلام
چقد وبت خوب و پر طرفداری
دوست داشتی بیا همدیگرو دنبال کنیم
ممنون از لطفت
سلام
:|
|:
:|
يكشنبه ۲۹ مرداد ۹۶ , ۲۱:۲۵ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
منو از این ------ رها نمیکنی
کنارمی به من نگاه نمیکنی
تموم قلب تو به من نمیرسه
همین که پیشمی برای من بسه
(البته اگر درست یادم باشه)
برام آشناست ولی نمی‌دونم تیتراژِ کدوم فیلم هست :)
بسیار زیبا
خدایا شکرت!!
:)
بعد این که متن پستت متحولم کرد و شدیدا قبولش دارم :)
متن کامنت قبلی  رو دیدم متحول تر شدم :))
یاد بازی های بچگی افتادم :)) بیا همدیگرو دنبال کنیم :))
خیلی هم خوب :)
:)
((:
الهی و ربی من لی غیرک
:)
سلام
واقعأ 
سلام
(:
فقط خدا...
آری :)
نسیم ؟؟؟ سلاااااام عزیززززدلم چطوری؟خوبی؟:))))

خوش میگذره؟یه ماچ بده بینمان؟^.^

+اون قسمت عکس که نوشته : فقط توبمونی و من (قلبببب براااش)
حدیث؟! سلام خانمی :)) خوبم خدا رو شکر :)) تو چطوری؟! :))

^__^

+ عالیه :))
دمت گرم!
سپاس!
گل گفتی ها
خیلی سادس ولی اولش کمی سخته
ممنونم.
همه چی اولش سخته.
ششصد تایی شدنت مبارک بالام جان ^_^
ممنونم محبوبِ قلبِ حوا ^_^
سلام
بسیار عالی
سلام
تشکر.
چقدر با احساس !
:)
شاعر میگه اوست نشسته بر نظر من به کجا نظر برم 
همه چی رو میبینیم جز اون چیزی رو که باید حتما دید (:
اوست گرفته شهرِ دل من به کجا سفر برم
دقیقاً :)
من عااااشق این فراز دعای کمیلم... 
تقریبا همیشه زیر زبونم زمزمه ش می کنم...
اگه عمق معنی شو بفهمیم واقعا نصف ماجرا رو رفتیم...
الهی و ربی من لی غیرک اسئله کشف ضری و نظر فی امری... 
خیلی زیباست.
چقدر عالی :)
آره واقعاً.
دقیقا همینطوره
خودمون پیچیده ایم بسمون نیس کارامونم میپیچونیم:/
:))
سلام
به ما همیشه نگاه کرده ولی نمیدونم چرا همیشه منتظر نگاه بیشتریم
سلام
خاصیتِ بشر همینه.
مثال در مورد آدمای معمولی تر :)
ببینید مشکل اینجاست که ما آدم‌های مجازی رو خیلی خاص می‌بینیم! در صورتی که همه معمولی هستن. مثال نداره که :)
مث یه کش تنبان وصلیم به خدا :دی
یعنی هرچی دور میشیم با شتاب بیشتری به سمتش کشیده میشیم. هرچی بیشتر مقاوت میکنی و سخت تر تلاش میکنیم ازش دور بشیممممممممممممممممممممممممم باز با شتاب بیشتری به آغوشش پرواز میکنیم. کار خداس دیگه. خداس دیگه. (بی ربط بود نه؟)
خب این در موردِ همه صدق نمیکنه. مثالِ نقضش رو زیاد داریم.
ولی وجودش با وجودمون گره خورده. خیلی هم دوست‌مون داره و حواسش بهمون هست. کو دیده‌ی بینا و گوشِ شنوا؟!

بی ربط نبود :)
دست خط حوایم ^___^
بد است! بد! -_-
عالی :)
:)
آره واقعا
(:
عالی...متشکر
خواهش می‌شود.
فقط میشه لبخند زد :)
:)
100% agree

:)
حس خوب..
(:
سلام 
خیلیم عالی :)))))))
سلام
:))
بر منکرش لعنت! :)
:)
ممنون عزیزززم
به خوبی تو:*

خوب باشیُ امام رضا همین هفته میرم پیشش دعاگوتم:**
خدا رو شکر که خوبی :))

خیلی خیلی التماسِ دعا :)
آره! خودشه :)
(:
سلام .

در رابطه با پست بالا . 
نمیدونم ، باید امتحان کنم . در هر صورت هر دعایی کردم نشده و دیگه روم هم نمیشه که دعا و درخواست کنم
سلام

چرا روتون نشه؟! هر چی هم که نشده یقیناً پشتش مصلحتی بوده.
شعر نظر آقا محمد واسه سریال نابرده رنج‌ـه فکر می‌کنم.

کاش دلسپرده باشم! :)
این سریال رو ندیدم.

کاش همه دلسپرده باشیم :)
راز موفقیتت در جذب این همه آدم چیه ؟
نمی‌دانم.
امیدوارم مصلحت باشه...
ان‌شاءالله که هست.
:/
مشکلی دارید با پست؟! :/
خیلی قشنگه :)
+واقعا نابرده رنج رو ندیدید؟ :/
آهنگ برام هیچ حسی شبیه تو نیست...
خیلی داستان جالبی داره
:)
+ خیر :|

زیاد فیلم نمی‌بینم.
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۶ باربری و اتوبار آشنا

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan