رابطه

شما شبیه به کسانی خواهید شد که بیشترین رابطه را با آنها دارید، پس با افرادی معاشرت کنید که ذهنی ثروتمند دارند...

 آلبرت انیشتین


+ دارم به این فکر می‌کنم با کی بیشتر معاشرت کنم :))

با من :دی
:))
والا از خود تعریف کردنه ولی منم جزء گزینه هات بزار خخخخخخخخ
باشد :))
سلام 

یکم تو این مورد خساست به خرج بدید :) 
سلام

فکر می‌کنم هستم :)
بیشتر از یکم البته :|
فکر کردن نداره!! معلومه دیگه! من :))))
:))
سه شنبه ۲۴ مرداد ۹۶ , ۱۶:۴۵ آقای سر به هوا(o_0)
اخرین نفری که با من معاشرت کرد به خاک سیاه نشست :دی
که اینطور :|
با خودش
خود البرت منظورمه :)
خدا رحمتش کنه :)
گزینه‌ی بعد لطفاً :)
با توجه به فرمایش حضرت انیشتین، من خودم آروم میرم ته صف :)))

آنتونی رابینز هم شبیه همین را فرمودند
عجب :))

خیلی هم خوب. کاش می‌گفتید ایشون چی گفتن.
یه چیزی شبیه همنی. یادم نیست دقیقا ولی اینطور بود که برای معاشرت آدمهای موفق رو انتخاب کنید چون باعث میشن که شما شبیهشون بشید
خیلی هم خوب.
ممنون که گفتید :)
با من معاشرت کنی یا مترسک میشی یا کلاغ! حالا میل خودت ;)
کلاغ؟! :|
مترسک بهتره :))
فکر کنم یه عدد 5 هم توش هست
ولی کاملا درسته جامعه و جو خیلی تاثیر گذاره.
جمله‌ای که من دیدم همین بود.
آری.
چجوری میشه آدم با خودش معاشرت نکنه :/
این رو از کجای پست برداشت کردید؟! :/
عجب! (:

+کامنتِ آقای دچار و جوابت! :)
:)

+ موردی دارد مگر؟! :)
خدا رو شکر که ما با همچین آدمایی میگردیم...
(:
پس با اجازه با شما معاشرت میکنم:)
کی؟! من؟! توصیه می‌کنم به گزینه‌های بعدی بیاندیشی :)
با اینکه سرم شلوغه ولی خب میتونید با خوندن وبلاگم معاشرت کنید با من. موردی نمیبینم توش. اجازه میدم بهتون.
خیلی لطف می‌کنید :))
ولی ماکه هرچی با آدم های موفق گشتیم زیر پایشان له شدیم... کو موفقیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی تادلت بخواد کنارآدم های معمولی پیشرفت کردیم... حرفت راقبول دارم ولی زمونه عوض شده...
عه! نوعِ معاشرت هم مهمه خب.
می‌فهمم منظورتون رو. درسته.
امیدوارم که بتونی پیداش کنی حواجان :)
(:
برای شروع معاشرت با من، زنبیلتونو بذارید ته صف! پارتی بازی هم نداریم
:))
سلام با من معاشرت کنی میشی رویا پرداز  خخخخخ
رویاپرداز هستم به شدت :))
تا حدودی با این طور افراد معاشرت می‌کنم.چه حقیقی چه مجازی :)

بیچاره اونا که با من معاشرت می‌کنن D:
احسنت :)

یعنی من؟! :))
بنده شخصا معاشرت با خودمو بهت پیشنهاد نمی کنم...خخ
دیگه تصمیم با خودت ...
عه! چرا؟! :))
راست میگه هاا.
البته بستگی داره آدم تاثیر  گذار باشه یا تاثیر پذیر!
آری :)
به نکته‌ی مهمی اشاره کردی!

خداوند متعال در سوره طلاق می فرماید :

وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا  وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا.

هر که تقوای الهی پیشه کند، خدا برای او راه برون رفتی از سختی ها و مشکلات قرار می دهد و ازجایی که گمان نمی برد روزی او را می رساند، و هر کس بر خداوند توکل کند او را کافیست، همانا خداوند کار او را به کمال می رساند، خداوند برای هر چیزی اندازه ای قرار داده است.

شب نما...

یکی از آیه‌هایی که خیلی دوستش دارم. ممنون :)
واقعا این شبیه شدن رو تجربه کردم. هم با هم رشد کردن و هم با هم نزول کردن!
اون قسمتِ نزولش خیلی بده! خیلی!
بیا با من معاشرت کن :دی 
یه دو سالی هست خیلی جیگر شدم
چشم :))
آبجی بزرگه‌ی خودمی دیگه ^_^
دلمون میخواد این ارتباط رو ایجاد کنیم ولی خیلی ها که بهشون ارادت داریم دورند ازمون. یک دوریِ معنوی. و ما میمونیم و آدمهایی که روح ما رو به وجد نمیارن. و میخوان مثل خودشون معمولیِ خسته یِ بی ذوق باشیم.
دقیقاً! این حرفِ خودِ خودِ منه!
جیب های خالی هیچوقت باعث عقب ماندگی کسی نشدند. 
تنها مغزهای خالی و قلب های خالی می توانند باعث این موضوع شوند. 
[ نورمن وینسنت پیل ]
خیلی هم مرتبط :)
ممنون.
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۹۶ , ۰۰:۴۸ ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
توصیه میکنم شهدا رو انتخاب کنید
:)
و چه خوب توصیه‌ای :)
من اینجارو ترک کنم بهتره |:
مشکل اینجاس هرکی دور و بر ماس از نظر ذهن ثروتمند زیر پونزی محسوب میشه |:
بودید حالا :|
|:
میخوای فقیر و بی نوا بشی و کاسه گدایی دستت بگیری ؟؟؟
ما در خدمتیم خخخخخخخ
:))
پس اصلا دوروبرمن پیدات نشه
:))
:))
خوب معلومه با من :-)
(:
متاسفانه اونایی که موفقن و ذهن ثرتمندی دارن،با من رابطه صمیمی ندارن :|
ای بابا :|
:))
خب از کامنت ها مشخصه معاشرتی های حاضری بزن ، نه کم هستن نه زیاد !
.
.
.
با خودت..تنها، پر بازده :)
:)
آری!


تا حالا که همین بوده :)
اینهایی که ثروتمندن یا مغرورن به خاطر پولشون یا...
فکر کنم بد برداشت کردید. گفته شده ذهنِ ثروتمند!
با من دیگه :)
(:
پیدا کردن ذهنی ثروتمند زمان میبره...
گاهی در میان این پیدا کردن‌ها،ناخواسته ذهنمون هم تغییر میکنه :) 
{خیلی وقته شبیه کسی نشدم،حتی با معاشرت‌هام:) }
آری.
ممکنه :)
خیلی هم خوب :)
من عقیده ام اینه که دوست بودن با کسی که ذهنش ثروتمنده سخته . خیلی سخت . چون مغرور و از خود راضی هستن .
البته ثروت داریم تا ثروت . درسی و علمی یا مذهبی و ...
که من منظورم علمی بود. 
نه همه! باید پیداشون کرد.
بسیار عالی
:)
منم یه مدت زیاد به 5 نفری که بیشترین ارتباط و باهاشون دارم فک کردم://
نهایتا با یه اکیپ 15نفره قطع ارتباط کردم://
عجب :))
میگن بعضی جمله ها رو باید با اب طلا نوشت
این از هموناست

اوهوم :)
با من معاشرت کن خخخخخخخخخخ;)
قبلا به شما سر زده بودم ولی وقت نکرده بودم کامنت بزارم وب شما هم عالی
:))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
قربانت *** *** ***** ***** ***
:)
در مورد آدمای تنها حکمی صادر نشده؟ :)
دارم دنبالش می‌گردم :)
ذهن ثروتمند اطرافم نیست
تنها چیزی که زیاده ذهن منحرفه😂
ای بابا :))
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
تلویزیون ال ای دی
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۷ باربری و اتوبار امانت

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan