مثلِ...؟!

تصورتان از حوا چیست؟! به نظرِ شما حوا می‌تواند شبیهِ چه باشد؟!
شبیهِ کدام میوه؟!
کدام کتاب؟!
کدام غذا؟!
کدام بو؟!
کدام شی؟!
کدام رنگ؟!

اصلاً نامِ حوا را که می‌شنوید چه شخصیتی در ذهنِ شما شکل می‌گیرد؟!
دوست داریم بدانیم :))

منظورتان خودتان است ؟
بلی.
شخصیتی پر از غرور مهربون وکمی حساس .
:)
بانویی سفید پوش با چهره ای نورانی
عجب :))
ترجیح می دم نظر ندم!!!!!!!!!!
هر طور راحتید!
سلام 
شما خودتونید شبیه هیچیم نیستین 
خاص ها همیشه خاص میمونن ;)
سلام

لطف دارید شما :)
ولی ما دوست نداریم شما این ها را بدانید!
:|
خب دوست داریم تصورِ دیگران را از خودمان بدانیم! بد است مگر؟!
|:
تا به حال بهش فکر نکردم....
قطعاً هیچ کس تا به حال بهش فکر نکرده! قرار بود فکر کنید و بعد بگید :)
بادمجون
کتاب شعر
بادمجون :|
بو؟
بادمجون پلاستیکی D:
نارنجی

شخصیت حوا زن حضرت آدم
:|
:)
چرا خب؟! :|
بله! مثلاً عطرِ یاس :دی
عجب :)))
:)
مگه شما می‌دونید شخصیتِ ایشون چطور بوده؟! :|
یه قد ۱۶۵
مهربون در غالب مواقع به جز مواقع لزوم که با هیچ خلق الله کنار نمیاد
با لحن صدای اروم
دقیق به رفتارها وـتغییرات
////////

:)
عجب :)))
(:
:)

از دنبال‌کننده‌های خاموش هستید شما؟!
سیب سبز و رنگ سبزآبی که قبلا بهت گفتم. :)
سلیقه‌ت رو در انتخاب عکس دوست دارم. :)
نامت رو هم که می‌شنوم عکست در ذهنم شکل می‌گیره! :)
آستانه‌ی تحمل‌ت هم به نظرم بالاست. :)
آری آری :)
سپاسِ فراوان :)
واقعاً؟! هنوز چهره‌ی من رو یادته؟! :)
امیدوارم باشه :)
سلام
سخته تصوری داشته باشم با اینکه کم وقتی هم نیست دنبالتون میکنم :))
بنظرم دختر حوا بنفش باید باشه
یکی از کتاب های امیرخانی
سالاد مرغ
انگور یاقوتی

چراشو نپرسید فقط یه حسه :دی
سلام
چرا سخته؟! :)
:)
(:
^_^
*_*

باشد نمی‌پرسم :))
يكشنبه ۲۲ مرداد ۹۶ , ۰۰:۱۶ سیّد محمّد جعاوله
شب خوش
:|
شبِ شما هم خوش.
سیب ^_^
راز
ماکارونی :دی
عطر سیب :))
باید فکر کنم!!
آبی ؛)

مفصلا خواهم گفت!!!
:)
کتابِ موردِ علاقه‌ی من ^_^
:)
(:
باشد.
^_^

منتظر می‌مانم پس :)
من شما رو یه دختر آروم و مهربون و حساس و زودرنج و عجیب و خاص و باسلیقه میدونم D:
:))
خب وقتی اسم حوامیاد یا سیب های زرد تپلی میافتم...
بوهم یه بوی ملایم وخنک 
وشخصیتی که توذهن میاد 
یه دخترمهربون وخانم
فعلا همینابشه چیزی یادم اومد اضاف میکنم
:)
(:

^_^
باشد.
یه مادربزرگ مهربون :)
:)
اتفاقاً یه نوه‌ی بانمک هم دارم :دی
خیلی سخته سوالت!الانم مغزم یاری نمی‌کنه دیگه!

سیب سبز
فاطمه فاطمه است(اول این اومد به ذهنم.نخوندمش حتی)
بوی سیب سبز!
نارنجی!(به خاطر قالبه فک کنم!)

+گل آفتابگردونم اومد به ذهنم.

شخصیتت:خب  مغرور از جنبه‌ی خوبش(اونایی که برا خودشون حدود قائلن)
و تودار.
اینا بارزن فک کنم.
بقیه‌رم یادم افتاد میگم.:)
سخت نیست که!

:)
چقدر جالب ^_^
(:

+ ذهنت رو دوست دارم :)

:)

باشد :)
يكشنبه ۲۲ مرداد ۹۶ , ۰۲:۰۳ آقای سر به هوا(o_0)
مثلا چه جور توضیحی؟
اخلاقی،روحی،روانی
جز چیزهایی که نوشتی تو وبت ندانیم !
فرقی نداره. می‌خوام بدونم تصورِ دوستانی که من رو کم و بیش می‌شناسند از من چیه.

منظورم این نیست که چه می‌دانید! منظورم این است که چه تصور می‌کنید!
سلام
دختری از دهه شصت یا ابتدای70
حساس و خوش سلیقه
آروم
تپل کمی
شاید چادری
منظم و تمیز(البته تمیز منظورم بیشتر به لحاظ فکری و اجتماعی هست وگرنه قصد جسارت نداریم)
معتقد به مذهب و کمی حواشی اون(اینو اگر خواستی بگو برات خصوصی بشکافم که اگر اشتباه کرده بودم خدایی نکرده مشکلی برای من پیش نیاد :-)

سلام
دهه‌ی شصت؟! :| جالبه که همه من رو خیلی بزرگ تصور میکنن ولی من سنم کمتر از این حرفاست :)
:)
(:
خب این هم اشتباهه :)
قطعاً چادری :)
:)
بله بله برایم بشکافید :)
17/18سالته
محجبه هستی
قدت کوتاهه
تو پری
بامزه خوشگلی
همش یه لبخند رو لب داری
اوووم
همین دیگه
:))
اینم تصور من از تو
کمی بزرگتر :)
امیدوارم محجبه‌ی واقعی باشم.
آخ آخ :)
نه بابا :|
(:
:)

^_^
يكشنبه ۲۲ مرداد ۹۶ , ۱۰:۴۱ میرزا ژوزف پولیتـزِر
حوّا میتواند مثل یک سیب باشد.
مثل هوای سرد حوّا هم سرد باشد.(عنوان کتاب)
شاد تصورت نمیکنم رنگت قهوه ای سوخته . طعمت شیرین اما گس. 

:)
(:
خیلی هم خوب :)
يكشنبه ۲۲ مرداد ۹۶ , ۱۰:۴۲ آقای سر به هوا(o_0)
من تصوراتم مثل کامنت "مریم "خانوم هست
فقط قدتون بلنده
توـپر هم نیستی لاغری
ولی خیلی شادی ؛ خیلی

بچه پولداری و یه بادیگارد هم داری کسی اذیتت نکنه
اسمش هم "حضرت پدر" هستش:)

#شوخی
:)
تا منظور از قدِ بلند چقدر باشه.
:)
توی دنیای واقعی بله. درواقع غم‌هام رو اینجا می‌نویسم که کارِ خوبی نیست :|

نه بابا :))
بادیگارد رو خیلی خوب گفتید :))

# لبخند
نوشته هات منو یاد "شما که غریبه نیستید" اثر هوشنگ مرادی کرمانی میندازه...
:)
حس میکنم خیلییی مهربونی:)
مهربونی از خودته :)
توت فرنگی ^_^
*_*
یاد یک فرشته ی مهربون و با گذشت می افتم
فکر می کنم تو هم همینطوری هستی
:)))
^_^
لطف داری جانا. خودت خوبی که من رو خوب میدونی :))
حوا 
یه دختر مهربون و مودب و با ایمان :)
میوه : سیب سبز 
بو : بوی سیب سبز 
کتاب : نمیدونم
گل : گل نرگس :)
رنگ : زرد و سفید 
همین دیگه .... موفق باشی 💚💚
:)
(:
:)
:))
(:
:))
سلامت باشی :)
چه سوال سختی 
شبیه رنگ زرد دیگه قطعا 
شبیه غذای قیممه سیب زمینی :)
شبیه گندم 
در مورد بقیه اشم باید فکر کنم :)
از نوشته‌ها میشد فهمید چه رنگی :)
:)
(:
باشد :)
رنگ آبی 
غذا فسنجون 
بو عطر گلها 
میوه سیب 
شی همون گلدون زیبا کنار پنجره 
کتابم دوس دارم دیوان حافظ باشی :))
به‌به :)
نخوردم تا حالا :|
(:
^_^
خیلی هم عالی *_*
تو بی‌نظیری ^_^
سلام.

من که خیلی پستاتون رو نخوندم 
ولی رنگ احتمالا زرد:)
سلام

:)
بخاطرِ قالب گفتید یحتمل :)
حوا... 
راستش من برای کسایی که وبلاگشون رو می‌خونم صورت تعریف نمی‌کنم. درحقیقت وبلاگشون، نوشته‌هاشون تصویر من از اون‌هاست. مثلا به حوا هرچی فکر کردم تا ببینم چه طوری هستی به جز سیب سبز هیچی نیومد تو ذهنم. 
پس حوا سیب سبزه. 
منم تصوری از چهره‌ی دوستانِ مجازی ندارم. با آواتارهاشون ارتباط برقرار کردم :| :))

^_^
وقتی با وبلاگت آشنا شدم و اسم وبلاگتو خوندم خیلی برام جالب بود 
مثه هوایی ک تنفس میکنیم نمیدونم یه همچین چیزیه:))) 
امیدوارم فهمیده باشی چی گفتم  :// خخخ

:)
خیلی هم عالی :)))
فهمیدم :))
مهربان
خوش قلب
چادری
باهوش
مغرور (مغرور خوب)
:)
(:
:)
:|
(:
نمیدونم چی بگم !!

عزیزی ..
فدایت :)
یه رمان خوندم اونجا حضرت حوا رو آورده بود
هرچی تو ذهنمه از اونه

خیلی هم خوب :)
یاد حضرت حوا میفتم
:)
پر آرامش:)
(:
خوشه ی زرین گندم
:)
:)WOOOW

دختر قد بلند / سفید /با احساس /دختری که چشماش آرامش داره /
منو یاد فلون تو دکتر ارنست میندازی :)

سیب سبز/کتاب شعر/دلمه /بوی گل نرگس /ساعت شنی/بنفش

^__^
(:

وای خدایا :))

تو عالی هستی ^_^
سلام
یه چیزی هم بگم در مورد نظر شما و دیگر دوستان
انسان مادی هست و در چارچوب مادیت فکر میکنه و شاید در مراتب بالای خلیفه(ت) الهی بتونید بگید تصوری از طرف مقابل ندارید. قطعا تمام کسانی که وارد صفحه وبلاگ دیگری می شوند حتی بطور ناخودآگاه ممکنه تصویری از طرف مقابل در ذهن خودشون سرهم کنن که شاید با واقعیتها بسیار متفاوت باشه چون این ادراک اونهاست که تصویر می سازه نه چیز دیگه ایی و حتی ممکنه این تصویر غیر انسانی باشه مثل خیلی از دوستانی که مثلا شما رو به شکل سیب سبز تصور کردن.
حالا این یه نظره دیگه برای من قابل تصور نیست این حرفی که شما و بعضی دوستان گفتید. (البته فقط یه نظر شخصیه!!؟؟)
فعلا
سلام
با حرفاتون موافقم.
ولی متوجه نمیشم دقیقاً با کدوم حرف مشکل دارید. بالاخره هر کسی یه تصوری از دیگران مخصوصاً کسانی که هیچ وقت ندیده داره. من خواستم اون تصور رو بدونم. البته این پست جنبه طنز داره. خواستم با فکر کردن و تشبیه یکم بهمون خوش بگذره :)
یه دختر با لباس سفید بلند
چشمای روشن
با عطر گلای یاس
البته 
با موهای بلند قهوه ای:)))
تصورم همینه:)))))))))))))))
چه تصوری :))
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
تصویر من از حوا یک دختر خلاق هست که زندگی رنگی داره :)
چت روم

منو لینک کنی یه دنیا ممنونت میشم
:)
لینک نمیکنی حداقل لینکی که میزارمو پاک نکن:(
من لینکِ کسی رو پاک نکردم.
اقا اصن لینکم کن هزینشو میدم؟؟؟باشه؟؟؟ چت روم
:|
خب دیگه چی بگم لینکم کن هزینشو میدم.بگو چقد میشه؟
اینجا جای کسبِ درآمد نیست.
یعنی الان چه مشکلی پیش میاد شما منو لینک کنید؟؟؟شما بگید من قول میدم دیگه هیچوقت مزاحم شما نشم.
مشکلی پیش نمیاد اما من فقط وب‌هایی که دوست دارم رو لینک می‌کنم.
کاش آدم ها مثل حرفاشون بودن باشه مشکلی نیست موفق و پیروز باشی
کاش آدم‌ها ندیده و نشناخته قضاوت نکنند.
ممنون
مهم دیدن قیافه ادما نیست مهم دل آدم هاست مهم اینه مثل حرفای خلاقانه ای که میزنند باشن خدا کار کسی رو گیر کسی دیگه نکنه زمونه بدی شده


مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند
دانلود آهنگ
ندیده و نشناخته یه اصطلاحه!
اصطلاح چی؟من شاید ادبیاتم در حد شما نیست ولی میدونم بین ادم ها فقط یک خوبی هست که موندگار میشه نه این وبلاگ برای ادما میمونه نه وبسایت نه مجازی نه دنیایی یه خوبی میمونه
شما درست می‌فرمایید.
کولرگازی
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۷ باربری و اتوبار امانت

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

یک دختر رنگی:) و خلاق

:)

بسیار عالی بود ، ممنون از شما

سایت بسیار زیبا و دلنشینی دارید ، این مطلبتون هم عالی بود واقعا

خیلی وبلاگ خوبی دارید دوست عزیزم. موفق باشید

چارتر

مطالب عالی چالشی خوبی میذارید. عالیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan