و رویایی که محقق شد...

امشب بعد از مدت‌ها نفسِ عمیق کشیدم. با اشک خندیدم. با خنده اشک ریختم.  وقتی خدا بخواهد بنده چه کاره است؟!

و دستانی که هنوز بوی گلاب می‌دهد...
و چادری که خیسِ باران شد...
و رویایی که محقق شد...
و چشمانی که خواب ندارد...
و حرمی که پناهگاهِ درماندگان است...

× تصویر فعلاً موجود نیست.
خوشحالم که رویاتون محقق شد!!
التماس دعا...
چه جالب
امشبم برای من روزی خوبی بود
حس خوبی دارم طوری که حاظر نیستم بخوابم

امید وارم همه ی اوقات در پیش روت خوب و میل دلت باشه :)
جان محبوبه شوخی نمی کنی؟ [اشک]
وای نسیم اومدین مشهد؟
ایول با رایزنیت دختر
خوش اومدی خوش بگذره:))))))))
خیلی خوشحالم عزیز :)

التماس دعای فرج
:)
خوشحال شدم که محقق شده رویات :)
زیارتت قبول و التماس دعا :)
خوش بحالت ...
التماس دعا
شنبه ۱۴ مرداد ۹۶ , ۰۹:۵۱ مریــــ ـــــم
حرم امام رضایی؟؟
خوش به سعادتت حوا جان :))
اگر میشه برای منم دعا کن ، به شدت محتاج هستم 
شنبه ۱۴ مرداد ۹۶ , ۱۰:۱۶ سید محمد موسوی
قبول باشه!
خدارو شکر بابت حال خوبتون...
خوشحالم براتون ::))

برای ما هم دعا کنین
سلام آدرس سایت عوض شد؟ :| چرا من همیشه از دنیا عقبم :(
بله
عالی بود حوا
سلام 

بسلامتی ان شاءالله خوش بسعادتتون 
التماس دعای فراوان مارو فراموش کنی حوا بانو :)
سلام
زیارت قبول
به به چه عالی
التماس دعا
دلم پر میزنه برای صحن پر از ارامش حرم.اگه رفتی دعا کن برام
شنبه ۱۴ مرداد ۹۶ , ۱۴:۳۲ دُچــــ ــــار
مشهده؟
:) 
خوش به حالتون 
شادیتون پاینده :)
شنبه ۱۴ مرداد ۹۶ , ۱۶:۰۹ حسان علی آبادی
گنگ بود ولی امیدبخش
شنبه ۱۴ مرداد ۹۶ , ۱۷:۲۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
التماس دعا بانو:)
خیلی هم عالی.
همیشه دلت شاد و اینجور سورپرایزا برات فراوان.
:)
خب خدارو شکر.خوش به حالت.تو این حال خوب ما رو هم یادی کنین!
این توصیفات بوی مشهدالرضا میده
اگه اونجایی التماس ویژه ی دعا که نه...
فقط سلاممو به ارباب برسون
با سلام
ان شاالله همیشه خوب باشید
و همیشه شاکر باشید
خانم چرا خبر نمی دهید به ما که ادرس وبلاگتان را دوباره عوض کردید ؟
چطور خبر بدم؟!
موفق باشی😙😘وبتم خیلی فشنگه
سلام 
نتایج اعلام شد 
خواستم رتبتونو بپرسم :((
يكشنبه ۱۵ مرداد ۹۶ , ۱۳:۱۰ ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
خوشابه سعادتتون
ماروهم دعا کنید فراوان
نمس دانم چگونه ولی خبر دهید دفعه بعد

فکر نکنم دوباره عوض بشه.
چ حسی داشت این پست.. :)
:)
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
کولرگازی

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۱۲ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan