آخرش؟!

همه‌ی لحظه‌هایی که خوابی، من بیدارم! تو رویا می‌بینی، من رویا می‌سازم! تو زندگی می‌کنی، من زنده‌ام! تو می‌بافی، من پریشان می‌کنم! تو می‌خندی، من خیره می‌شوم! تو انکار می‌کنی، من اصرار می‌کنم! تو خسته می‌شوی، من تلاش می‌کنم! تو... من...! آخرش تو می‌روی، من می‌مانم!

لایک!
می‌خواستم نظرات رو ببندم! چه زود کامنت گذاشتید :)
انشاالله اونا که لیاقتتونو دارند براتون بمونند
به ما هم سر بزنید
خواستین می تونیم همو دنبال کنیم
:)
قشنگ بود :)
(:
واسه چی نظرات رو ببندید ،مطلب به این قشنگی!!!!
شما لطف دارید. این مدل پست‌های یهویی معمولاً نظرات‌شون بسته میشه که خب این یکی باز موند.
عالی بود
ممنونم.
چقدر قشنگ:)
قشنگ خوندی لیموجان :)
به به چه خوب بود^_^
چیزی نبود که خوب باشه شادوردِ عزیزم، ممنون :)
تصویر خیلی قشنگه :)
سپاس :)
ترجبح میدم دیگه دل نبندند چون تهش تلخیه
میشم مثه الان :نفس... تخلیه ...
همون زنده بودن و زندگی نکردن...
چرا بود! متن به این قشنگی^_^ عکس به این باحالی^_^ دیگه چقدر باید خوب باشه که بگم خوب باشه؟! ای بابا به این خوبی! خوب! چقد خوبه! به به چقد خوبه! اصن از این خوب تر نمیشه! خوبی از این بیشتر؟! خوووووبه! خوووووووب!خووووووب! ...
[ نگارنده ی کامنت همچنان سوزنش گیر کرده است!]
چقدر لطف داری تو جانا ^_^ چه بگویم من؟! :))
*_*

آرام باش :) بیا این سیب رو بخور آروم بشی 🍏😅
متن قشنگی بود 
:)
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۹۶ , ۰۷:۱۵ جناب مستطاب سروش الدین سخن ور عیلامی
خوب بخاطر اینکه اذیت ش می کنی
کی رو؟!
خیلی دلنشین‌وار به دل نشست :) 
عاقبت روزهایی که باید بیان،میان.صبر کن... ;) 
دلنشین‌وار خوندی :)
دوست ندارم بیان :)
به به :) زنده و پاینده باشید
سپاس :)
:/
الان اینو خودت نوشتی ؟!
این سری بگی نویسندگی بلد نیستی من میدونم و کانون نویسندگان ایران ! :/

:|
بله با اجازتون.
نویسنده نیستم!
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۹۶ , ۱۰:۳۱ میرزا ژوزف پولیتـزِر
چه خوبند آنهایی که میمانند. ملال انگیزه ولی خوبند...
بله...
چه متنی:)

این آخرش که تو می روی من میمانم چه مفهومی داره آخه احساس میکنم ایهام داره؟:/
(:

یعنی اون میره، من میمونم :)
مکالمه‌ی دو تا از "خود"های خودت بود؟😶 یعنی درونی بود؟
شاید. چطور؟!
مبهم ننویس حوایم -_-
واسه من واضحه.
احساساتی شدم ؛) عزیز کی بودی تو حوایم؟؟؟
آخی :)
زیبا بود متنت :)
عکس نیز زیباست :))
زیبا خوندی عزیزم :)
(:
سلام
درود بر شما
سلام
سپاس.
عالی بود حوا 
تشکر جنابِ نجفی نیا!
نوشته هاتون عالیه.

لطفا در چالشی که گذاشتم شرکت کنید :)
لطف دارید.

باشد :)
خیلی هم عالی...
خیلی هم ممنون.
چه متن قشنگی :) حس دلشکستگی موج می زنه توش :(
ممنون :)
قشنگ بود :)
تشکر :)
زیبا و خوندنی ... عالی بود
ممنونم.
من همونی ام که خوابه، که رویا می بینه و .... 
منم :)
سلام
بسیار زیبا
خم مطلب هم عکس
سلام
خیلی ممنونم.
تلخ بود
این حسی که نوشته شده بود رو دوست ندارم
من هم دوست ندارم.
چه قشنگ:(
آخرش سخته
:)
بله. تلخه...
قشنگ نوشتی جانا! :)
همچین دل رو زیر و رو کرد! :)))))
(:
ای بابا :))
واای چ عکسی ^-^

^_^
چ خفن:))))
((:
 مبهم بود برام؛ احتمالا به همین دلیل پرسیدم. :)
ببخش که این چرندیات ذهنت رو درگیر کرد :)
قشنگ و تلخ. آدم دلش تلخ میشه!
تلخه ولی شیرینه.
چرندیات؟ :/ جالب بود :))
بلی چرندیات :)
جالبی از خودته دوستم :))
چقدر کامنت ، ماشالا
:)
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۰۰ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۳ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۱۲ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan