کی رمز میخواد؟!

پستِ بعد بنا به دلایلی رمزدار خواهد بود! این که کی منتشر بشه رو نمیدونم. هر وقت تایپش تموم بشه. هر کس رمز میخواد بگه تا قبل از انتشار براش ارسال کنم.

با تشکر :)

شنبه ۷ مرداد ۹۶ , ۱۵:۰۲ ما جــــــــღــــــدہツ
من!
باشد :)
شنبه ۷ مرداد ۹۶ , ۱۵:۰۲ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
من :)
چشم :)
من میخوام :)
حتماً :)
شنبه ۷ مرداد ۹۶ , ۱۵:۰۴ 😊 😍 زهـღـرا 😍 😊
من موخوام
باشد
:)
خب این یعنی میخوای؟!
شنبه ۷ مرداد ۹۶ , ۱۵:۰۹ 😊 😍 زهـღـرا 😍 😊
منم موخوام
باشد دیگر :)
من:))
چشم :))
شنبه ۷ مرداد ۹۶ , ۱۵:۱۱ 😊 😍 زهـღـرا 😍 😊
خوب دوبار گفتم ک یادتون نره :)
اول برای تو ارسال می‌کنم :)
دوستانی که خصوصی گفتن هم چشم براشون ارسال می‌کنم :)
:|
خخخ نمیدونم چرا خصوصی فرستادم 
پس عمومیش میکنم خخ

دیگه خودت میدونی که من رمز موخوام :)
:))

بله بله :)
شنبه ۷ مرداد ۹۶ , ۱۵:۱۳ 😊 😍 زهـღـرا 😍 😊
ممنونمم :)
خواهش می‌کنم :)
سلام بی زحمت من میخوام
سلام
حتماً :)
بله که میخوام

باشد :)
منم رمزو میخوام بی زحمت:)))))))
باشد :)
به نظرت زشت نیست من با این سن و سال ازت رمز بخوام؟ خودت بیا رمز رو از زیر در بنداز تو! مرسی دخترم :))
بله بله عذر میخوام. از زیرِ در چرا؟! در میزنم محترمانه تحویل میدم :)
الان این چی ؟خخخخخخخ
پست رمزی می‌زاری و بعد پست می‌زاری میگی کی رمز میخواد؟
😁😁😁😁😁عجب
:|
چون نمیخوام کسانی که خاموش دنبال میکنن و نمیدونم کی هستن و کسانی که بدونِ دنبال کردن اینجا رو میخونن و باز هم نمیدونم کی هستن و کسانی که میدونم کی هستن ولی نمیخوام بخونن رمز رو داشته باشن!
عجب :))
چی عجیبه؟! نکنه شما هم مثلِ مخلوقِ خلاق فکر می‌کنین!
منم اگه خواستین :)
باشد :)
ننه من رمز پستِ بعدیتو گم کردم...
تو ندیدیش این‌ورا؟! D:
برات می‌فرستم مادرجان. تو رو خدا مواظب باشید دیگه :)
من اگه میشه... :)
گفتید که :|
من نیز :)
چشم :)
برا منم بفرس لطفا :)
حتماً :)
سلام 
هر چند که پست رمز دار حس خوبی بهم نمیده و فکر می کنم نامحرمم به موضوع ، بر عهده خودت میزارم 
سلام
نه مشکلی نداره شما بخونید :)
من
:)
چشم :)
اگه شد منم خوشحال میشم:)
حتماً چرا که نه :)
خانم اجازه!!!!به من رمز میدین؟؟؟
چون درس‌هات رو خوب می‌خونی میدم بهت :)
به منم بدید لطفا :) 
چشم :)
قطعا منم میخوام :)
قطعاً من هم میدم :)
شرمنده من کنکجاوم
ندی هم خودم میگیرم خخخخخخ
میدم میدم :))
من من
چشم :)
شنبه ۷ مرداد ۹۶ , ۱۶:۵۹ حسان علی آبادی
با اینکه خودت نظر دادی خیلی حال کردم.
لبیک :)
سپاس :)
من
حتماً آبجی بزرگه :)
شنبه ۷ مرداد ۹۶ , ۱۷:۳۷ آقای سر به هوا
وقتی قراره به همه رمز بدی چرا رمز دارش کردی؟

منم میخوام رمزوووووو
رجوع شود به جوابِ کامنتِ مخلوقِ خلاق!

باشد
اگه تو پستتون بستنی میدید منم موخوام🙈🙈🙈🙈😅😅😖😖
همه چی هست. مخلوط و درهم برای هر سلیقه‌ای 😊😊
 من من من من!

چشم چشم :)
me too
Ok
Me😊
Ok 😊
شنبه ۷ مرداد ۹۶ , ۱۹:۲۱ سید محمد موسوی
آقا صف چیه؟!
من پشت سرتم.
هل نده برادر من به همه رمز می رسه!
:))
رمز چی بود؟...میدونستماا!!!
;)
از دستِ تو :))
اگه ته انبار چیزی از رمز مونده برا من بزارید کنار (:
چشم :)
برای منم بفرست لطفا :)
حتماً :)
اکه دوست داشتین برا سید اولاد پیغمبر هم بفرستین خخخ
باشد :)
منم میخوام 
چشم آبجی جان :)
اگه دیر نرسبده باشم 😅
I want it❤
نه دیر نشده هنوز :))
من نیز :)...
چشم :)
من رمزو نمی‌خوام

خودت حال داشتی بفرست نداشتی هم نفرست
نمی‌فرستم!
سلام ، اگه میشه رمزو واسه منم ارسال کنید.
سلام
چشم
الان قراره برا من بفرستی؟
گنگ جواب دادی
اگه بخواید بله می‌فرستم.
:/
خب تو که به هرکی خواست رمز دادی دیگه چرا رمزدار منتشرش می کنی ؟! :؟
کارای با کلاس چیه باو ! خاکی باشیم ... :))
به همه نمیدم. رجوع شود به جوابِ کامنتِ مخلوقِ خلاق.
منم رمز میخوام بانو :) 
چشم :)
دشمن!
:)
(:
منو از الان بزارین تو نوبت.رمز میخوام
چشم
وای ببینید کی برگشته  :دی
سلاااام  :))))
منم رمز لدفا  :)))))
عه عه حدیث خانم چطوری؟! :)))
سلام به روی ماهت ^_^
حتماً :)
و من...
باشد :)
:)
من نیز هم ...
باشد :)
سلام.
ممنونم 🌹🌹🌹
جبران کنم ایشالا
😊
سلام
خواهش می‌کنم عزیزم :))
ممنون 😊
رمزو نمی خوام ولی در این حد خواستم بگم چون به بلاگ دسترسی ندارم با افزونه وبو دنیال می کنم D:
سپاس :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan